محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد خواهرزاده

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو تولد خواهرزاده

هدیه تولد خواهرزاده – امروز می خوام یکی از بهترین محصولاتمون رو بتون معرفی کنم.این آباژورهای طرح چهره گرد با همین کیفیتی که در عکس ها مشخص هست، قابلیت چاپ تصاویر شما و عزیزانتون رو داره. شما می تونید این آبا

سوالات متداول در زمینه خرید کادو برای خواهرزاده

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد خواهرزاده چه می باشد؟

از قدیم گفتند که شیرینی داشتن خواهرزاده اینقدر بالا هست که وصفش را فقط اونهایی که دارند میتونند بچشند. یعنی داشتن خواهرزاده با داشتن بچه یکسان هست. پس سعی کنید به این فکر کنید که برای فرزند خودتون دارید خرید می کنید و تا میتونید سنگ تموم بزارید. البته این جمله به معنی این نیست که کادوی سنگین بخرید

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

روزی که خواهرزاده ات به دنیا آمد، خانواده و قلبت بزرگ شد و محبت کرد. دستان کوچک و پاهای کوچکش او را به محبت های شما و بهترین بخش های زندگی شما بردند. همانطور که خواهرزاده شما بزرگ شده است، شما هر لحظه ای را که با او گذرانده اید دوست داشته اید. خواهرزاده شما شما را می خنداند، در مورد زندگی به شما یاد می دهد و هر روز را کمی بهتر می کند. شما هرگز کسی را آنقدر دوست نداشته اید و شغل مورد علاقه شما در زندگی خاله بودن اوست.

به ازای هر تولدی که می گذرد، خواهرزاده شما یک سال بزرگتر می شود و شما یک روز دیگر برای جشن گرفتن شخصیت فوق العاده ای که او در حال تبدیل شدن است، دارید. هیچ کس به اندازه خواهرزاده ات شما را خوشحال نمی کند و شما هر فرصتی را دوست دارید که او را خاص و مهم کنید. بنابراین، با نزدیک شدن به تولد او در سال جاری، مطمئن شوید که او کیست و با بزرگتر شدن چه کسی خواهد شد را جشن بگیرید. این روز را به جشن تولدی تبدیل کنید که خواهرزاده تان هرگز فراموشش نخواهد کرد با گفتن اینکه چقدر دوستش دارید و با دادن بهترین آرزوی تولد برای خواهرزاده تان به او بگویید!

 

 بهترین هدیه تولد خواهرزاده

خواهرزاده ها عزیزانی هستند که همیشه برای دایی ها بسیار عزیز هستند. به همین دلیل هدیه تولد خواهرزاده همیشه برای دایی ها بسیار مهم است. پیشنهاد ما اینه که بهترین هدیه تولد خواهرزاده می تونه همین آباژورهای طرح چهره گرد باشه. شما می تونید عکس خودشون را هر کسی که دوست دارید رو روی این آباژورها با تعداد بالا چاپ کنید. قطعا مطمون باشید که این هدیه می تونه بهترین هدیه تولد براشون باشه. به نظر ما برای زیبا شدن این هدیه شما بهتره چندتا عکس از خودتون و خواهرزادتون رو با هم روی این آباژورها به چاپ برسونید. در این صورت همیشه این آباژور یادآور عشق و علاقتون به اونا خواهد بود.

اگر به دنبال یه کادو تولد برای خواهرزاده خود هستید، جعبه سورپرایزی را هم میتونید تهیه کنید و در کنار اون یه جعبه شکلات که عکس خواهرزادتون و خودتون را روی اون چاپ کردید هم به عنوان یه هدیه خاص بهشون یدید.

هدیه تولد ارزان برای خواهرزاده 

در قسمت قبل، متوجه شدیم که خواهرزاده برای دایی بسیار مهم است، اما می خواهم به شما بگویم که خواهرزاده برای خاله بسیار مهمتر است. دلیل این امر حس مادرانه خاله نسبت به بچه خواهرش میباشد. زن ها به دلیل جنس ظریف و مادرانه ای که دارند، در هر لحظه نقش مادرانه خود را برای اطرافیان خود به خوبی انجام می دهند و دوست دارند که همیشه همه چیز آرام و با احساس باشد. پس آنها به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای خواهرزاده خود هستند. اما ما در اینجا محصول آباژور طرح چهره گرد را داریم که بسیار مناسب برای تمام سنین است که می توانید عکس های مورد علاقه خود را بر روی آن چاپ کرده و به هریک از دوستان و آشنایان خود به عنوان هدیه بدهید.

خرید هدیه تولد برای خواهرزاده 

برای خرید یک هدیه خوب، باید به سن بچه توجه ویژه ای بکنید. بعد از اون به جنسیت بچه هم توجه ویژه ای باید بکنید.

1- مثلا برای دختر بچه می توانید یه پلاک اسم طلا بگیرید ولی برای پسر زیاد ایده جالبی نیست.

2- برای پسرها اگر اهل یارانه و بازی های یارانه هستند بهترین گزینه لپتاب و تبلت و … هست که البته به دلیل نوسانات قیمتی بسیار گران شده اند.

3- اگر نوزاد هستند و تازه به دنیا آمده اند به نظر ما یک پلاک وان یکاد از جنس طلا یا نقره براش بگیرد و به گردنش بندازید.

4- یکی از گزینه های خیلی خوب، بازی های فکری هست که توی اسباب بازی فروشی ها بسیار زیاد هست و اینکار می تواند توی بالا رفتن هوش و ذکاوت آنها بسیار موثر باشه ولی باید حتما سن بچه را در نظر بگیرد و متناسب با اون اقدام به هر نوع خریدی بکنید.

5- انواع پوشاک برای فصل های مختلف که متناسب با سلیقه بچه و پدر و مادرش باشه برای اونها خیلی جذاب هست.

برای خرید این محصول فقط کافیست که به سایت کادوساز وارد شوید. در این سایت 100 مدل کادوی خاص برای تمام سنین و مناسبت های متفاوت وجود دارد که می توانید برای خودتان شخصی سازی کنید و از آن لذت کافی را ببرید.

خرید کادو برای خواهرزاده کودک

کودکان به تدریج یاد می گیرند که خشم و احساسات درونی خود را بهتر کنترل کنند. در این سن سعی می کنند کارهای شخصی خود را به تنهایی انجام دهند و از والدین خود مستقل باشند. به طور کلی کودکان بیشتر به فعالیت ها علاقه مند می شوند. بازی در کلبه و چادر کودکان، نقاشی، بازی با عروسک، ماشین، رانندگی با ماشین، نقش آفرینی و... از جمله فعالیت هایی است که کودکان سه ساله به آن گرایش دارند.

در 3 سالگی، شکل هدیه تغییر می کند. اکثر پسرها می دانند که چه می خواهند. بسیاری از آنها نظرات و علایق بیشتری نسبت به قبل پیدا می کنند. به طور کلی، کودکان به اسباب بازی هایی که قوه تخیل را تحریک می کنند، علاقه بیشتری دارند. بنابراین، اسباب‌بازی‌های باز که الهام‌بخش داستان‌گویی و تعامل خلاقانه هستند، برای آنها هیجان‌انگیزتر است. اسباب‌بازی‌ها و لباس‌هایی که امکان نقش‌آفرینی را فراهم می‌کنند، مهارت‌های اجتماعی کودکان 3 ساله را پرورش می‌دهند. بسیاری از کودکان در این سن از اسباب‌بازی‌هایی که سریع‌تر حرکت می‌کنند مانند اسکوتر، صندلی‌چرخه، سه چرخه به عنوان هدیه تولد خوشحال‌تر خواهند بود. این نوع هدیه تولد باعث افزایش عزت نفس کودکان نیز می شود.

مهارت های حرکتی کودکان از طریق بازی با اسباب بازی تقویت می شود. هر سنی مراحل رشد خود را دارد. بنابراین اگر به فکر خرید یک هدیه تولد 3 ساله هستید، می توانید آن را با توجه به فعالیت های مورد علاقه یک کودک تهیه کنید. اما کدام اسباب بازی برای چه سنی مناسب است؟ در زیر تعدادی اسباب بازی برای کادو تولد سه ساله، کادو تولد برای دختر بچه ها و کادو تولد برای پسران کوچک آورده شده است.

مهمترین ویژگی های اسباب بازی مناسب کودک


اسباب بازی ها بسیار متنوع هستند و هر کدام برای کودکان در سنین و علایق مختلف طراحی شده اند. بچه ها سهم ویژگی های خاص خود را دارند و باید با توجه به شخصیت آنها اسباب بازی بخرید. به نظر می رسد که اسباب بازی های موسوم به پایان باز بهترین نمونه اسباب بازی برای کودکان در این سن باشند. این نوع اسباب بازی ها همان هایی هستند که کودک می تواند به طرق مختلف با آنها بازی کند و هوش، خلاقیت، تمرکز و مهارت حل مسئله را در او افزایش دهد.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی که در خرید اسباب بازی باید به آن توجه کنید رده سنی کودک است. برخی از اسباب بازی ها قطعات کوچکی دارند که برای کودکان کوچک خطرناک است. این موارد انتخاب اسباب بازی برای کودکان را دشوار می کند.

اسباب بازی هایی که با کودک رشد می کنند نمونه هایی از هدیه هستند که می توانند بسیار جذاب و مفید باشند. شاید برای فرزندتان اسباب بازی خریده اید، کودک ابتدا با اشتیاق زیاد با آن بازی می کند اما پس از چند روز این جذابیت فروکش می کند و دیگر سراغ آن نمی رود. اسباب بازی هایی که کودک می تواند با آنها بازی های مختلفی انجام دهد می تواند گزینه مفیدی باشد. توصیه می شود از اسباب بازی 3 ساله PicoToys دیدن کنید.

انواع کادو تولد برای خواهرزاده

با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب یک هدیه مناسب برای کودکان به خصوص پسران، کار دشواری است و نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد. در زیر تعدادی از بهترین نمونه اسباب بازی ها و هدایای جذاب و کاربردی پسرانه را ارائه خواهیم داد.

خانه عروسک

بچه ها به خصوص دختر بچه ها عاشق بازی با عروسک ها و خانه های عروسک هستند. به یاد داشته باشید که کودکان مفاهیم مهم زندگی را از طریق بازی درک می کنند. و مهارت های زندگی واقعی خود را بهبود بخشند. علاوه بر این، بازی با عروسک ها در کلبه چوبی توانایی کودکان را در انجام کارهای ظریف دستی افزایش می دهد. خانه عروسک می تواند برای 3 سال هدیه خوبی برای تولد یک دختر بچه باشد.

خانه عروسک دخترانه بسیار زیبا و خنده دار است و می تواند برای کوچولوهای شما سرگرم کننده باشد. خانه عروسک با طرح ها و رنگ های زیبا سرشار از خلاقیت و سرگرمی شاد است و هدیه ای بی نظیر به عنوان اسباب بازی دخترانه و پسرانه است.

تخته نقاشی

یکی از مهم ترین مزایای نقاشی، رشد مهارت های دستی کودک و تقویت عضلات دست اوست. علاوه بر این، نوشتن و نقاشی نیمکره چپ و راست مغز را فعال می کند. بنابراین تابلو نقاشی هدیه ای مناسب برای کودک است.

با افزایش سن و افزایش این مهارت ها، رنگ آمیزی کودکان بهتر می شود و هر روز علاقه آنها به نقاشی و رنگ آمیزی بیشتر می شود.

خرید سه چرخه بچه گانه

کودکان از یک سالگی شروع به راه رفتن و کشف محیط اطراف خود می کنند. آنها دوست دارند با انجام بازی های هیجان انگیز و حرکتی انرژی خود را آزاد کنند. برای خرید اسباب بازی های کودکان 1 تا 6 ساله علاوه بر تاب و سرسره کودکان، ترامپولین کودکانه و ... می توانید سه چرخه تاشو کودک را نیز در لیست بهترین اسباب بازی های کودکان 1 تا 6 ساله قرار دهید. خرید سه چرخه کودک با طرح کالسکه می تواند بهترین اسباب بازی برای کودکان تا 6 سال باشد.

بازی ذهن

برای هدیه کودک چشم روشن، کمی جلوتر بروید و سعی کنید هدیه خود را برای مدت طولانی تری برای نوزاد تازه متولد شده موثرتر و موثرتر کنید. بازی های فکری، بازی های تقویت هوش کودک از جمله هدایای ارزشمندی است که می توانید علاوه بر هدیه اولیه برای نوزاد تازه متولد شده در نظر بگیرید.


موبایل اسباب بازی

بچه های این روزها بسیار باهوش هستند و معمولاً همه می دانند که چگونه با تلفن همراه کار کنند. همانطور که می دانید تلفن های همراه دارای اشعه های مضر زیادی هستند که برای کودکان بسیار خطرناک است. با خرید این موبایل های پلاستیکی می توانید بچه ها را خوشحال کنید و آنها را از آسیب های تلفن همراه والدین محافظت کنید.

هر کدام از این گوشی های اسباب بازی دارای ویژگی هایی هستند که برای کودکان جذاب خواهد بود.


ست آشپزخانه

این هدیه برای دختران است. می توانید یک ست آشپزخانه اسباب بازی با گاز، یخچال و کمد به عنوان هدیه تولد یک ساله برای او بخرید تا خودش آشپزی کند و لذت ببرد.


کتاب داستان و شعر

کودکان در این سن با کتاب های داستان و شعر که نقاشی ها و تصاویر رنگارنگ و جذاب دارند ارتباط برقرار می کنند. در انتخاب کتاب باید به سن آن توجه کرد. بهتر است ابتدا از کتاب های شعر شروع کنید و سپس به تدریج داستان های کوتاه و بلند را انتخاب کنید. هر شب قبل از خواب برای فرزندتان یک کتاب شعر بخوانید تا ببینید چگونه دایره لغات او گسترش می یابد و چیزهای جدیدی یاد می گیرد.

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر