محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد پسر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو تولد پسر

کادو تولد پسر - آقا پسرها، مخصوصا از سن 10 سالگی تا نوجوانی که به سن 18 سالگی میرسند، دارای شور و انرژی بسیار بالایی هستند. به نحوی که در تعامل با دیگر دوستان خود، این شور و انرژی را لحاظ می کنند. برای خریدن کادو برای پسرها، باید به این موضوع توجه کنید. یکی از موضوعات دیگری که باید به آن حتما توجه کنید، این است که پسرها بسیار تحت تاثیر دوستان خود و محیط اطراف خود هستند. یعنی هنگامیکه می بینند دوستان آنها وسیله ای را دارند، آنها هم آن را می خواهند یا وقتی که از فیلم مورد علاقه خود صحبت می کنند، دوست دارند عکس سوپر استار محبوب خود را روی تیشرت خود داشته باشند.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد پسر

1- چگونه هدیه مناسب را برای پسرم انتخاب کنم؟

برای اینکه بتوانید یک هدیه مناسب برای تولد پسر تان انتخاب کنید اول از همه باید به سلیقه و علایق آن توجه کنید. بهتر است در ابتدای کار در مورد سلیقه و علایق پسرتون کاملاً مطمئن باشید و همه آنها را بدونید. همچنین باید به رشد و تغییراتی که در علاقه‌های پسرتون اتفاق میوفته تسلط کامل داشته باشید مثلا اگر که پسرتون ابتدا به یک ورزشی علاقه داره ممکنه بعد از یه مدت دیگه این ورزش را دوست نداشته باشه و به ورزش دیگه ای علاقه داشته باشد برای همین شما باید این تغییرات را کامل در نظر بگیرید.

2-  آیا استفاده کادوهای با تخفیف به عنوان کادو تولد پسر مناسب هست؟

اگر که دنبال کادوهای با تخفیف زیاد برای خرید کادو تولد پسرتون هستید این فکر، روش خوبی هست و میتونه برای صرفه‌جویی مالی شما و بودجه شما مهم باشه و میتونید از طریق جستجو در گوگل و سایت‌های اینترنتی کادوهایی که تخفیف های زیادی دارند را شناسایی کنید.

3-  آیا کادوهای آموزشی برای تولد پسر مناسب هستند؟

کادو های آموزشی یکی از انواع کادوهای بسیار عالی برای کادو تولد پسر هست. این کادوها میتونن روی رشد فکری و توانایی های ذهنی پسر کمک زیادی بکند و باعث شوند که به مهارت های جدیدی دست پیدا کند. مثلاً شما میتونید با استفاده از کتاب های آموزشی یا اسباب بازی هایی که فعالیت ذهنی کودک را بالا میبره یا حتی پازل های حرفه ای به توانمند شدن پسرتون کمک کنید.

4- چگونه می‌توانم کادوی خلاقانه و منحصربفردی برای پسرم تهیه کنم؟

برای تهیه کادو های خلاقانه و منحصر به فرد برای پسر میتونید خیلی راحت از ایده های خلاقانه استفاده کنید مثلا از کادوهایی که نوآورانه و جذاب باشند استفاده کنید. این کادو ها انواع مختلفی دارند که به سلیقه فرزند شما مربوط میشه مثلاً اگر که به سینما علاقه داره یک بلیط سینما از یک فیلم قشنگ میتونه یک کادوی خلاقانه باشه. از دیگر موارد بازی‌های الکترونیکی، اسباب‌بازی‌های ساخت و ساز با مواد قابل تراش، کتاب‌های علمی و ماجراجویی، لباس‌های جدید و مدرن را مثال زد

5-  آیا خرید آنلاین برای کادوی تولد پسر مناسب است؟

خرید آنلاین کادو تولد پسر یکی از راه های بسیار راحت و هدفمند میتونه باشه. چون شما با جستجو در گوگل به گستره زیادی از سایت هایی که کادو میفروشند دسترسی دارید و می‌توانید انواع کادو ها را با قیمت های مناسب و مقایسه‌ای به دست بیارید و همچنین تخفیف های بسیار زیادی توی سایت های اینترنتی وجود داره که میتونه به شما کمک ویژه بکنه

 

هدایای مناسب برای پسران در سنین مختلف

1- کادو برای پسران زیر 5 سال 

اگر به دنبال ایده های هدیه برای پسران زیر 5 سال هستید، می‌توانید از انواع مختلفی از اسباب بازی، کتاب‌های داستان، لباس‌های شخصی شده و دیگر کالاهای مناسب برای کودکان استفاده کنید. در ادامه، به برخی از بهترین انتخاب‌های هدیه برای پسران زیر 5 سال می‌پردازیم:

1. اسباب بازی تعاملی

اسباب بازی‌هایی که به کودک امکان تعامل با آن‌ها را می‌دهند، مانند قطارچه‌ها و ماشین‌های بازی، برای پسران زیر 5 سال بسیار جذاب و مناسب هستند.

اسباب بازی تعاملی

2. کتاب‌های داستان

کتاب‌های داستان با تصاویر رنگی و شخصیت‌هایی مانند شخصیت‌های دوره کودکی، مثل قهرمانان کارتونی، می‌توانند هدیه‌ی عالی برای پسران زیر 5 سال باشند.

کتاب‌های داستان برای کادو تولد پسر

3. لباس‌های شخصی شده

لباس‌های شخصی شده با نام پسر یا با عکس خودشان می‌توانند به عنوان یک هدیه ویژه و یادگاری برای پسران زیر 5 سال خاص باشند.

تیشرت نوزاد کادو تولد پسر

4. اسباب بازی ساده

اسباب بازی ساده مانند توپ، پازل، تخته نرد و مهره‌ها، برای کودکان زیر 5 سال مناسب و جذاب هستند و می‌توانند به عنوان هدیه‌ی عالی برای آن‌ها استفاده شوند.

5. لوازم التحریر

پسران زیر 5 سال علاقه‌مند به رنگ‌آمیزی، طراحی و نقاشی هستند و انواع مختلفی از لوازم التحریر مانند مداد رنگی، قلم‌نویس، نوار چسب، برگه‌های رنگ آمیزی و غیره، به عنوان هدیه‌ی مناسب و جذاب برای آن‌ها می‌توانند استفاده شوند.

به طور کلی، برای انتخاب هدیه برای پسران زیر 5 سال، باید به نیازهای و علاقه‌مندی‌های آن‌ها توجه کنید و به دنبال انتخاب هدیه‌ی مناسب و جذاب برای آن‌ها باشید.

لوازم تحریر برای پسر زیر 5 سال

کادو برای پسران 6 تا 10 سال

برای پسران 6 تا 10 سال، می‌توانید از انواع مختلفی از اسباب بازی، ابزارهای آموزشی، بازی‌های الکترونیکی، کتاب‌های داستان و دیگر کالاهای مناسب برای کودکان استفاده کنید. در ادامه، به برخی از بهترین انتخاب‌های هدیه برای پسران 6 تا 10 سال می‌پردازیم:

1. اسباب بازی خلاقانه

اسباب بازی خلاقانه مانند لگو، مگنتیک، قطارچه‌های متحرک و بازی‌های ساخت و ساز، برای پسران 6 تا 10 سال بسیار جذاب و مناسب هستند.

اسباب بازی خلاقانه پسرانه

2. ابزارهای آموزشی

 ابزارهای آموزشی مانند پازل‌های پیچیده، مدارهای الکترونیکی ساده، اسباب بازی‌های آموزشی و شبیه‌ساز‌های آموزشی، برای پسران 6 تا 10 سال علاقه‌مند به علوم و فناوری بسیار جذاب و مناسب هستند.

ابزارهای آموزشی پسرانه

3. بازی‌های الکترونیکی

بازی‌های الکترونیکی مانند بازی‌های ویدئویی، بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های تلفن همراه، برای پسران 6 تا 10 سال علاقه‌مند به فناوری و تکنولوژی بسیار جذاب و مناسب هستند.

بازی‌های الکترونیکی پسرانه

4. کتاب‌های داستان

 کتاب‌های داستان با تصاویر رنگی و شخصیت‌های مانند شخصیت‌های افسانه‌ای، دوره کودکی مثل ماجراهای هری پاتر، می‌توانند هدیه‌ی عالی برای پسران 6 تا 10 سال باشند.

 

5. اسباب بازی های مرتبط با ورزش فوتبال

پسران در این سنین علاقه‌مند به فوتبال هستند و اسباب بازی فوتبال، مانند توپ فوتبال، پوشاک تیم مورد علاقه و غیره، به عنوان هدیه‌ی مناسب و جذاب برای آن‌ها می‌توانند استفاده شوند.

به طور کلی، برای انتخاب هدیه برای پسران 6 تا 10 سال، باید به نیازهای و علاقه‌مندی‌های آن‌ها توجه کنید و به دنبال انتخاب هدیه‌ی مناسب و جذاب برای آن‌ها باشید. به عنوان مثال، اگر پسر شما علاقه‌مند به فناوری و تکنولوژی است، بازی‌های الکترونیکی و ابزارهای آموزشی به عنوان هدیه‌ی مناسبی برای او خواهند بود.

اسباب بازی های مرتبط با ورزش فوتبال

کادو برای پسران 11 تا 15 ساله:

برای پسران 11 تا 15 سال، انتخاب هدیه می‌تواند کمی چالشی باشد، زیرا آن‌ها در این سنین علاقه‌مند به چیزهای مختلفی هستند. در ادامه، به برخی از بهترین انتخاب‌های هدیه برای پسران 11 تا 15 سال می‌پردازیم:

1. هدایای موسیقی

پسران در این سنین علاقه‌مند به موسیقی هستند و هدایایی مانند هدفون، بلندگو بلوتوث، MP3 پلیر و غیره، برای آن‌ها مناسب هستند.

هدایای موسیقی پسرانه

2. بازی‌های الکترونیکی

بازی‌های الکترونیکی مانند بازی‌های ویدئویی، بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های تلفن همراه، برای پسران 11 تا 15 سال علاقه‌مند به فناوری و تکنولوژی بسیار جذاب و مناسب هستند.

بازی‌های الکترونیکی برای کادو تولد پسر

3. تلسکوپ و ابزارهای آسمان شناسی

پسران در این سنین ممکن است علاقه‌مند به شناخت فضا و آسمان شناسی باشند. در این صورت، تلسکوپ و کتاب‌های آسمان شناسی به عنوان هدیه‌ی مناسبی برای آن‌ها خواهند بود.

تلسکوپ و ابزارهای آسمان شناسی کادو تولد پسر

4. کالای جانبی بازی

پسران در این سنین ممکن است علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری باشند. هدایای مانند کنترلر بازی، دسته بازی و موس بازی، برای آن‌ها مناسب هستند.

5. دوربین فیلم‌برداری

پسران در این سنین ممکن است علاقه‌مند به عکاسی و فیلم‌برداری باشند. در این صورت، دوربین و فیلم‌برداری، به عنوان هدیه‌ی مناسبی برای آن‌ها خواهند بود.

دوربین فیلم‌برداری کادو تولد پسر

به طور کلی، برای انتخاب هدیه برای پسران 11 تا 15 سال، باید به نیازهای و علاقه‌مندی‌های آن‌ها توجه کنید و به دنبال انتخاب هدیه‌ی مناسب و جذاب برای آن‌ها باشید. به عنوان مثال، اگر پسر شما علاقه‌مند به موسیقی است، هدایایی مانند هدفون، بلندگو بلوتوث، MP3 پلیر و غیره، به عنوان هدیه‌ی مناسبی برای او خواهند بود.

 

 کادو برای پسران بین 16 تا 20 سال

اینجا چند ایده برای کادو داده شده است که به پسران ۱۶ تا ۲۰ ساله که شاید برای شما مفید باشه

1. الکترونیک

پسران در این رده سنی اغلب به فناوری و الکترونیک علاقه‌مند هستند. برخی از ایده‌های هدیه شامل تبلت، لپ تاپ، دوربین، تلفن همراه و هدفون می‌باشد.

2. بازی‌های ویدئویی

بازی‌های ویدئویی یکی از گزینه‌های محبوب برای پسران در این رده سنی می‌باشد. شما می‌توانید بازی‌های جدید یا کلاسیکی را که احتمالاً از دست داده است، خریداری کنید. به طور جایگزین، می‌توانید به او کارت هدیه از پلتفرم بازی مورد علاقه‌اش بدهید.

3. تجهیزات ورزشی

اگر پسری را برای خریدن هدیه در نظر دارید که به ورزش علاقه‌مند است، می‌توانید تجهیزات ورزشی را خریداری کنید. به عنوان مثال، یک توپ فوتبال، بسکتبال یا فوتسال یا تجهیزات باشگاه ورزشی مانند وزنه‌ها و بندهای مقاومت.

4. کتاب های مناسب این سن

کتاب‌ها هدیه خوبی برای پسرانی هستند که از خواندن لذت می‌برند. در نظر داشته باشید که یک رمان، زندگینامه یا کتاب غیر داستانی در مورد موضوعی که به آن علاقه‌مند است، خریداری کنید. به عنوان جایگزین، می‌توانید به او اشتراک در یک باشگاه کتاب بدهید.

5. لوازم جانبی کامپیوتر

اگر پسری را برای خرید هدیه در نظر دارید که به کامپیوتر و فناوری علاقه‌مند است، می‌توانید لوازم جانبی کامپیوتر را خریداری کنید. به عنوان مثال، یک موشواره بازی، کیبورد یا یک جفت هدفون با کیفیت بالا.

6. لباس و جزئیات

لباس و جزئیات می‌تواند یک انتخاب خوب برای پسران در این رده سنی باشد. در نظر داشته باشید که یک لباس جدید یا یک جفت کفش شیک را خریداری کنید. به جای آن، می‌توانید به او یک ساعت یا یک جواهر بدهید.

7. بلیت به رویدادها

اگر پسری را برای خرید هدیه در نظر دارید که به ورزش یا موسیقی علاقه‌مند است، می‌توانید بلیت به یک کنسرت یا رویداد ورزشی را خریداری کنید. به جای آن، می‌توانید به او یک کارت هدیه از رستوران یا فروشگاه مورد علاقه‌اش بدهید.

8. تجهیزات فضای باز

تجهیزات فضای باز می‌تواند هدیه عالی برای پسرانی باشد که از کمپینگ، پیاده‌روی یا فعالیت‌های فضای باز دیگر لذت می‌برند. به عنوان مثال، یک کوله پشتی جدید، چادر یا کیسه خواب.

9. کیت DIY

کیت DIY می‌تواند هدیه‌ای جالب و آموزشی برای پسران در این رده سنی باشد. در نظر داشته باشید که یک کیت برای ساخت ربات، ساخت دوربین پهپادی یا ساخت یک دستگاه الکترونیکی ساده را خریداری کنید.

10. لوازم هنری

اگر پسری را برای خرید هدیه در نظر دارید که به هنر علاقه‌مند است، می‌توانید برخی از لوازم هنری را خریداری کنید. به عنوان مثال، یک مجموعه مداد با کیفیت بالا، رنگ روغن یا نشانگرهای رنگی.

در کل، در انتخاب هدیه برای پسران در رده سنی ۱۶ تا ۲۰ سال، به علایق و سرگرمی‌های او توجه کنید و هدیه‌ای را انتخاب کنید که با او همراه باشد.

 

کادو برای پسران بین 21 تا 30 سال

مطمئن باشید، اینجا چند ایده هدیه برای پسران 21-30 ساله همراه با توضیحات و مثال های آنها آمده است:

1. لوازم الکترونیکی

بیشتر پسران در این بازه سنی به تکنولوژی و لوازم الکترونیکی علاقه دارند. برخی از ایده های هدیه شامل ساعت هوشمند، هدفون بی سیم، پهپاد، شارژر قابل حمل یا هدست واقعیت مجازی هستند.

2. تجهیزات بازی

اگر پسری را برای خرید هدیه در نظر دارید که یک گیمر است، در نظر بگیرید تجهیزات بازی را بخرید. به عنوان مثال، یک صندلی بازی، یک صفحه کلید و ماوس بازی، یک هدست بازی یا یک کنسول بازی.

3. تجهیزات تناسب اندام

بسیاری از پسران در این بازه سنی به تناسب اندام و ورزش علاقه دارند. در نظر بگیرید تجهیزات تناسب اندامی مانند دمبل، باند مقاومتی، مشبک یوگا یا ردیابی تناسب اندام را بخرید.

4. تجهیزات سفر

اگر پسری را برای خرید هدیه در نظر دارید که عاشق سفر است، در نظر بگیرید تجهیزات سفر را بخرید. به عنوان مثال، یک کوله پشتی، یک بالشت سفر، یک مجموعه چمدان یا یک بلندگوی قابل حمل برای سفر.

5. کتاب ها

کتاب ها به عنوان هدیه بسیار عالی برای پسرانی که علاقه مند به خواندن هستند مناسب هستند. در نظر بگیرید یک رمان، بیوگرافی یا کتاب غیر داستانی در مورد موضوعی که علاقه دارد را بخرید. به عنوان جایگزین، می توانید به او عضویت در یک باشگاه کتاب هدیه دهید.

6. لوازم جانبی مد

پسران در این بازه سنی اغلب به دنبال شیک بودن هستند. به عنوان مثال، ساعت، عینک آفتابی، کیف پول چرمی یا کراوات را بخرید.

7. تجهیزات فضای باز

تجهیزات فضای باز می تواند هدیه بسیار عالی برای پسرانی باشد که از کمپینگ، پیاده روی و یا سایر فعالیت های فضای باز لذت می برند. به عنوان مثال، یک چادر، یک کیسه خواب، یک اجاق گاز کمپینگ یا یک کوله پشتی پیاده روی را بخرید.

8. کالاهای خانگی

اگر پسری را برای خرید هدیه در نظر دارید که به تازگی به محل جدیدی نقل مکان کرده است، در نظر بگیرید کالاهای خانگی را بخرید. به عنوان مثال، یک مجموعه لیوان خوش ساخت، یک قهوه ساز، یک مجموعه پایه فنجانی یا یک کتان پرتابی برای روی تخت.

9. غذا و نوشیدنی

بسیاری از پسران در این بازه سنی علاقه مند به غذا و نوشیدنی هستند. در نظر بگیرید یک مجموعه هدیه غذا یا نوشیدنی را مانند نمونه، مجموعه آزمایشی نوشیدنی دست ساز، مجموعه آزمایشی طعم دار ویژه یا سبد خوراکی گورمه را بخرید.

10. تجربیات

در نهایت، به عنوان هدیه تجربی، به ذهنتان بیاید. این می تواند هر چیزی از بلیت کنسرت تا کلاس آشپزی و یا تعطیلات آخر هفته باشد.

11- وسیله هایی مانند دوچرخه و موتورسیکلت و خودرو

امیدوارم این ایده های هدیه به شما کمک کنند تا هدیه مناسب برای پسر 21-30 ساله در زندگی شما پیدا کنید!

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر

8 ایده جذاب کادو تولد پسر

1- بالبینگ

2- تابلو فرش چهره

3- چاپ شکلات

4- تابلو سه بعدی

5- چاپ روی قاب گوشی

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

کادو برای پسر جوان چی بخرم

حالا طبق صحبتی که در بالا کردیم، یک کادوی ویژه و خاصی که حتما آقا پسرها آن را می پسندند، تیشرت با عکس مورد علاقه آنها هست که می تواند برای آنها جذاب باشد و مطمئن باشید که آقا پسر آن را در همه جا به همراه خود خواهد داشت.

86 ایده کادو تولد برای پسر

1) کوله پشتی مسافرتی

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد.

2) دفترچه یادداشت با جلد چرم

این یک کادوی تولد شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما خوشحال می‌شود در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه ای او را تشویق به نوشتن کنید.

3) کجت لیوان جادویی

خوردن قهوه و چایی هر روز صبح برای اکثر آقایان یک امر ضروری است. یک لیوان جادویی که با حرارت تغییر رنگ می‌دهد خوردن چایی و قهوه را لذت بخش تر می‌کند.بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسر های علاقه مند به چایی و قهوه باشد

4) سرکلیدی

اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه ارزان اما به یاد ماندن هستید؛ یک سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن می‌تواند یک هدیه مناسب و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان باشد.

5) کیف لپ تاپ چرم

کیف لپ تاپ یک کادوی تولد مناسب برای آقایانی است که دائما با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایان است.

6) دستبند تناسب اندام

این یک هدیه تولد عالی برای همه پسرهایی است که به تناسب اندام خود اهمیت بالایی می‌دهند و به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستند.

7) وسایل شخصی

وسایلو لوازم شخصی نیز می‌تواندد هدیه تولد مناسبی برای پسرهای جوان و بزرگسال باشد. این لوازم شخصی می‌تواند یک مجموعه کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی مثل ریش تراش، کرم مرطوب کننده، ادکلن و … باشد.

امروزه داشتن ریش مطابق مد روز نشانه‌ی جذابیت و زیبایی برای پسران جوان است. اگر پسر مورد نظر شما هم چنین عقیده‌ای دارد و همیشه ریش می‌گذارد؛ یک ژل نرم کننده ریش نیز می تواند ایده جالبی به عنوان کادوی تولد او باشد.

8) جوراب طرح دار

اگر به دنبال یک هدیه تولد خنده دار و سرگرم کننده هستید؛ یک جفت جوراب با طرح و یا یک پیام طنز می‌تواند ایده بسیار جالبی باشد. مطمئنا هیچ کس انتظار ندارد که به عنوان هدیه تولد یک جوراب آن هم چنین جورابی کادو بگیرد.

9) کیف پول

کیف پول چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است.

10) هدفون بی سیم

موسیقی در بین همه مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین، هدفون هم درست مانند کیف پول، می تواند به عنوان یکی از کادوهای تولد خوب و مناسب برای پسران تلقی شود.

11) ساعت مچی

ساعت مچی یکی از کادوهای تولد رایج و البته لاکچری و گران‌بها برای همه‌ی مردم خصوصا آقایان است. با این کادو می‌توانید یاد خود را در طول روز در ذهن فرد گیرنده زنده نگه دارید چون با هر بار نگاه کردن به ساعت به یاد شما می‌افتد

12) فوتبال دستی

هیچ‌چیز در جهان به اندازه فوتبال برای پسرها هیجان انگیز نیست. مهم نیست که او طرفدار کدام تیم فوتبال باشد شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد یک میز فوتبال دستی به او بدهید تا در اوقات فراغت خود به همراه دوستانش با آن سرگرم شود و لذت ببرد.

13) ست عطر و ادکلن پسرانه

یک کادوی تولد عالی برای همه‌ی پسرها و در همه سنین عطر و ادکلن است. مطمئنا کسی در دنیا وجود ندارد که به ظاهرش اهمیت ندهد و دلش نخواهد همیشه بوی خوش بدهد.

14) بسکتبال رومیزی

اگر به دنبال یک کادوی تولد جالب و سرگرم کننده و البته جدید برای پسرتان هستید بسکتبال رومیزی میتواند گزینه‌ی خوبی باشد. این هدیه تولد جالب برای آقایان و پسرانی که شاغل هستند نیز مناسب است زیرا می‌توانند در مواقعی که از کار خسته می‌شوند چند دقیقه‌ای را با آن سرگرم شوند و خستگی کار را از تن بیرون کنند.

15) لباس

پسرها و آقایان معمولاً به اندازه خانم‌ها اهل خرید لباس برای خودشان نیستند؛ از این رو شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای پسر مورد نظرتان یک لباس جدید مثل یک تی شرت، سویی شرت، پیراهن، کفش و … را در نظر بگیرید. علاوه بر لباس به سراغ وسایل جانبی پسرانه نیز مثل دکمه سردست، ساعت، کمربند و … نیز می‌توانید بروید.

16) کیک تولد

بعضی اوقات ممکن است که شما وقت نداشته باشید یک کادوی تولد مناسب تهیه کنید در چنین زمان‌هایی کیک تولد بهترین راه حل است. این یک هدیه تولد ساده اما عالی و خوشمزه است که می‌تواند لبخند را بر لب هر کسی بیاورد.

با مراجعه به مقاله ایده‌های کیک تولد پسرانه می‌توانید بهترین کیک تولد را برای این روز انتخاب کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه سفارش کیک تولد در وبسایت کیکانه خیلی راحت و سریع کیک مورد نظر خودتان را سفارش دهید. همچنین به شکل خاص، برای سفارش کیک تولد پسرانه، و نیز سفارش کیک تولد پسران ، می‌توانید از لینک‌های قرار داده شده استفاده کنید تا وارد بخش خاص این گروه‌ها در فروشگاه اینترنتی کیکانه شوید

17) مجسمه

مجسمه یک کادوی تولد زیبا برای همه پسران و آقایان جوان است که می‌توانند با آن میز اتاق یا دفتر کار خود را تزیین کنند. برای اینکه بر لب شخص گیرنده لبخند هدیه بیاورید، می‌توانید به سراغ مجسمه شخصیت‌های کارتونی و محبوب او بروید.

18) کنسول بازی

کنسول بازی یکی از بهترین کادوهای تولدی است که می‌شود برای یک پسر نوجوان گرفت. با استفاده از کنسول بازی می‌تواند همه بازی های گرافیکی و ویدیویی را تجربه کند و سرگرم شود. این هدیه تولد ممکن است هزینه زیادی روی دست شما بگذارد اما با این حال ارزش شاد کردن پسرتان را دارد.

19) میز لپ تاپ

حتما نباید هدیه‌ای که می‌گیرید سرگرم‌ کننده یا تزیینی باشد بعضی اوقات می‌توانید هدیه ای بگیرید که جنبه کاربردی داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید زیاد با لپ تاپ سر و کار دارد یک میز لپ تاپ می‌تواند کادوی خیلی خوبی برایش باشد.

20) گیتار

سازهای موسیقی جزء بهترین کادوهای تولدی است که می‌توانید برای هر پسری که به موسیقی علاقه مند است بخرید. اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید علاقه زیادی به یادگیری موسیقی دارد هدیه ای مثل گیتار می‌تواند برایش به عنوان یک انگیزه کامل برای یاد گیری موسیقی عمل کند. به جای گیتار هر ساز موسیقی دیگری را می‌توانید انتخاب کنید. گیتار را صرفاً به عنوان مثال ذکر کردیم.

21) اسپیکر ضد آب

این هدیه تولد صرفاً برای پسرانی است که علاقه زیادی به شنیدن آهنگ و موسیقی دارند. با چنین کادویی حتی در حمام و زیر دوش آب هم می‌توانند آهنگ مورد علاقه خودشان را گوش کنند.

22) هارد دیسک

این یک کادوی تولد مناسب و مفید برای همه پسران جوان و نوجوان و همچنین آقایان است که می‌توانند همه اسناد و فایل‌های مهم خودشان را در آن ذخیره کنند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک هارد دیسک با فضای مناسب انتخاب کنید.

23) عینک سه بعدی

این یک هدیه تولد مناسب برای تولد پسران نوجوان و جوانی است که همیشه به دنبال هیجان هستند. با چنین هدیه‌ای آنها می‌توانند در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم بهترین تجربه را داشته باشند.

24) دستبند چرم

دستبند چرم از آن دسته زیورآلاتی  است که بیشتر پسران دوست دارند دستشان کنند زیرا هیچ وقت از مد نمی‌افتد و متناسب با هر تیپ و ظاهری است. با خرید چنین کادویی می‌توانید همیشه در یاد و خاطر فرد گیرنده باقی بمانید.

25) دوربین دیجیتال

دوربین می‌تواند یک کادوی تولد عالی برای پسری باشد که علاقه زیادی به عکاسی دارد ولی دوربین ندارد. بنابراین این هدیه شما می‌تواند انگیزه بزرگی برای او باشد. در کل هر هدیه‌ای که باعث ایجاد انگیزه در شخص گیرنده شود و به او کمک فروانی کند یک هدیه تولد عالی محسوب می‌شود.

26) پاور بانک(شارژر قابل حمل)

یک هدیه تولد فوق العاده برای همه و خصوصا پسران جوان و نوجوانی است که به طور مداوم از گوشی خود استفاده می‌کنند. با چنین هدیه‌ای هیچ وقت نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نیستند و از آنجایی‌که آن را همیشه به همراه دارند دائما به یاد شما می‌افتد.

27) اسپینر

این وسیله کوچک جدیداً در همه جا دیده می‌شود و البته نظر خیلی از جوانان را به خود جلب کرده است. اسپینر قادر به مقابله با استرس، بهبود تمرکز و مبارزه با اضطراب است بنابراین یک کادوی تولد ارزان ولی عالی است که گیرنده از آن لذت می‌برد و در مواقع پر تنش و اظطراب کمی باعث آرامشش می‌شود.

28) باکس شکلات

فرقی نمی‌کند که فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید چندساله است، دختر است یا پسر؟ زیرا عشق به شکلات نه ربطی به جنسیت دارد و نه با بالا رفتن سن از بین می‌رود. بنابران می‌شود گفت که شکلات یکی از مطمئن‌ترین و موثرترین هدیه‌ها برای تولد همه‌ی کسانی است که شکلات دوست دارند.

29) پوستر برای دیوار اتاق خواب

یک کادو تولد جالب و متفاوت دیگر که می‌توان برای پسرها در نظر گرفت پوستر برای اتاق خوابشان است. این پوستر می‌تواند عکس یکی از شخصیت‌های مورد علاقه او مثل سوپر استارها یا فوتبالیست‌های معروف و یا یک پوستر با یک پیام یا نقل قول انگیزشی و الهام بخش باشد.

30) خودنویس

اگر پسر مورد نظر شما شاغل است و در طول روز زیاد مشغول نوشتن است و یا اینکه به نویسندگی علاقه مند است و اوقات فراقتش را با نوشتن پر می‌کند؛ پس خودکار جزء وسایلی است که زیاد با ان سر و کار دارد. بنابراین یک خودنویس زیبا با یک پیام حکاکی شده بر روی ان می‌تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه تولد برای او باشد.

31) عینک آفتابی

یک کادوی مناسب دیگر برای تولد پسرهای جوان عینک آفتابی است. خصوصاً اگر پسر مورد نظر شما زیاد به تیپ و ظاهر خود اهمیت می‌دهد و دوست دارد که همیشه شیک به نظر برسد پس این می‌تواند گزینه خیلی مناسبی برایتان باشد.

32) بلیط رویدادهای مختلف

یک هدیه مناسب و ارزان برای پسرها بلیط برای رویداد‌های مختلف مورد علاقه او مثل بلیط یک مسابقه ورزشی، بلیط کنسرت، نمایش و … است. همیشه که هدیه های تولد نباید گران قیمت باشند گاهی همین که به یاد او باشید و سعی کنید با یک کار کوچک اورا خوشحال کنید برایش به اندازه یک دنیا ارزش دارد.

33) کتاب

خرید کتاب به عنوان کادو تولد می‌تواند بهترین ایده برای آن دسته از پسرهای نوجوان و جوانی که علاقه زیادی به مطالعه و خواند کتاب دارند و زمانی‌ را به خواندن کتاب اختصاص می‌دهند باشند.خصوصاً اگر که این کتاب از نویسنده یا با موضوعات مورد علاقه آن‌ها باشد.

34) چاپگر عکس فوری

اگر پسر مورد نظرتان علاقه زیادی به عکاسی دارد حتماً روی این گزینه فکر کنید. درسته که امروزه همه یک گوشی هوشمند با حافظه بالا دارند و می‌تونند تعداد نامحدودی عکس را در حافظه گوشی و کامپیوتر خود نگه دارند؛ ولی با این حال تصاویر چاپ شده و قابل لمس هنوز هم جذابیت خاص خود را دارند.

35) ست دکمه سر دست و گیره کروات

اگر به دنبال یک کادو تولد پسرانه لاکچری و شیک هستید این می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. حتی اگر پسر مورد نظر شما کت و شلواری هم نباشد؛ با این حال می‌تواند این هدیه شما را برای روزهای خاصی که لازم است تیپ رسمی داشته باشد نگه دارد.

36) اسکوتر

یک کادوی تولد جذاب و سرگرم کننده برای همه پسربچه‌ها. با چنین هدیه‌ای می‌توانند بازی کنند و با آن به مدرسه و … بروند. علاوه بر این چنین کادویی باعث می‌شود که چند ساعتی از بازی‌های رایانه‌ای دل بکنند و در فضای باز و هوای آزاد بازی کنند و کمی تحرک داشته باشند.

37) مجموعه آموزشی

اسباب بازی‌هایی که جنبه آموزشی دارند جزء مناسب‌ترین هدیه‌ها برای تولد محسوب می‌شوند زیرا علاوه بر اینکه باعث سرگرم شدن و  لذت بردن بچه‌ها می‌شود به فعال شدن سلول‌های مغزی آن‌ها نیز کمک می‌کند.

38) اسباب بازی لِگو

اسباب بازی لگو یک کادوی تولد محبوب برای همه پسربچه‌ها است. این کادو علاوه بر سرگرمی یک وسیله عالی برای تقویت ذهن و هوش کودکان نیز هست.

39) یک مجموعه کامل از ماشین‌ها

ماشین و ماشین بازی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌ها برای پسران در سنین کودکی است و مطمئناً مجموعه‌ای کامل از ماشین‌ها برایشان یک جایزه هیجان انگیز محسوب می‌شود.

40) مجموعه اکتشافی در فضای باز

اکتشافات و ماجراجویی جزء هیجان انگیزترین بازی هایست که بسیاری از پسربچه‌ها می‌توانند انجام دهند. بنابراین یک مجموعه اکتشافی می‌تواند کادوی تولد مناسب و البته جالبی برای پسربچه‌های ماجراجو و البته به شدت کنجکاو باشد. با این اسباب بازی آن ها می‌توانند به ماجراجویی و در محیط اطرافشان بپردازند و کلی سرگرم شوند.

41) ربات هوشمند

ربات‌ هوشمند یک هدیه تولد منحصر به فرد برای هر پسر بچه ای است که می‌تواند تا مدت‌ها آن‌ها را سرگرم کند.

42) ساعت هوشمند

با توجه به گسترش تکنولوژی در دنیای امروز، کودکان هم نیاز به وسایل هوشمند و بر اساس تکنولوژی روز دارند. یک ساعت هوشمند لمسی طراحی شده برای کودکان می‌تواند هدیه تولد مناسبی برای پسربچه‌های امروزی باشد.

43) دوربین شکاری

یک کادوی تولد جذاب دیگر که به شکل عجیبی اکثر پسربچه‌ها دوست دارند یکی از آنها را داشته باشند. با استفاده از این هدیه شما، آن‌ها می‌توانند علاوه بر بازی و سرگرمی به کشف چیزهای جدید نیز بپردازند.

44) بازی‌های فکری و ذهنی

این یکی از بهترین انتخاب‌ها به عنوان کادوی تولد برای پسربچه‌ها است. معمولاً متقاعد کردن بچه‌ها به خصوص سربچه‌ها به حل مسائل خسته کننده ریاظی کار دشواری است؛ اما برخی بازی‌های فکری مثل مکعب روبیک، دومینو و … می‌توانند روشی متفاوت برای تقویت ذهن و مهارت‌های منطقی و حل مسئله کودکان باشند؛ بدون اینکه باعث خستگی آن‌ها شوند.

45- اسپینر

اسپینر وسیله ای هست که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله که کمی به اعصاب و روان آرامش می دهد. این وسیله که اکنون در دست همه پسرها دیده می شود را با طرح های بسیاری زیبایی می توانید تهیه کنید.

46- فلاسک استیل نگهدارنده سیگار برگ

47- قلب در بلوک شیشه ای شن و ماسه

اختصاصی خلاقیت های شخصی! چه چیزی می تواند عاشقانه تر از این تصویر از نام های آنها "ردیابی" در شن و ماسه ، محصور در قلب باشد.

بهترین کادو برای دوست پسر

48- قطب نما با پیام اختصاصی

یکی از وسایل تزئینی که شاید برای هر مردی جذاب باشد، قطب نما می باشد که می تواند هم به صورت تزئینی از آن استفاده کند و هم همگان بیرون رفتن می تواند از آن استفاده کند.

49- کیف چرمی

این کلاسیک لوکس با چرم نرم ، نرم و یک فضای داخلی کاملاً سازمان یافته ، نوید می دهد که شما را به هر کجا که روز کاری شما برسد ، به شکلی سازنده نگه دارید. چرم اصفهان  معتقد به استفاده از بالاترین کیفیت چرم همراه با صنعت تصفیه شده است. که این شرکت خانوادگی را به نوعی تبدیل می کند.

کادو ارزان برای دوست پسر

50- وسایل پیکنیک و تفریح

برگزاری یک پیک نیک خانوادگی به سادگی پر کردن کوله پشتی ما از غذاهای مورد علاقه خانواده است. بسته بوم در حال حاضر با صفحات ملامین ، جام ، ظروف تخت و دستمال چهار نفره به همراه یک چاقوی نان ، تخته برش چوبی ، شیکرهای نمک و فلفل و چوب پنبه یک ساملیه بارگذاری شده است. حتی دارای خنک کننده شراب قابل جدا شدن و پتو نمد سمور است.

51- شارژر بیسیم

چسب زیبای چرمی ما می تواند تلفن شما را به صورت بی سیم شارژ کرده و همچنین خانه ای برای کلیدها ، تعویض و سایر وسایل کوچک فراهم کند. به سادگی سیم موجود در آن را به درگاه و پریز برق وصل کنید و تلفن خود را روی نماد شارژ قرار دهید. عالی برای مسافرت یا استفاده در منزل.

52- پایه چوبی ساعت هوشمند

ظرافت طبیعی را به یک کمد یا میز تحویل دهید. پایه ما به عنوان یک پایه اتصال برای تلفن های هوشمند عمل می کند و می تواند ساعت های هوشمند یا سنتی را روی بازوی چوبی خود نگه دارد.

کادوی تولد مناسب برای دوست پسر

53- ساعت مچی چرمی به همراه رول لوازم جانبی

برای مسافران خوش پوش که ساعتهای خود را جدی می گیرند ، این طراحی مجلل محافظ زیبا و چشم نوازی را هنگام حرکت فراهم می کند. این مدل که به راحتی در چمدان ها یا کیف های مسافرتی جا می شود ، ساعت های آنها را با سبک پیشرفته ای که شایسته آن هستند ، درمان می کند. صنایع دستی توسط رویس چرم نیویورک. رویس معتقد به استفاده از بالاترین کیفیت چرم همراه با صنعت تصفیه شده است. که این شرکت خانوادگی را به نوعی تبدیل می کند.

54- تابلو عکس خاطره انگیز

اختصاصی خلاقیت های شخصی! این اثر هنری عکس که با اعلامیه ای بی انتها از مهر و علاقه روبرو شده است ، یادآوری می کند که عشق واقعی آنها تا چه اندازه عمیق است.

کادوی مناسب برای دوست پسر

55- روپوش خواب مخمل

این روپوش ترکی به همان اندازه لوکس است که در هتل های پنج ستاره ارائه می شود. پارچه مخلوط و نرم ، تشنگی مانند حوله ای با کیفیت بالا عمل می کند و آن را برای حمام آبگرم ، وان آبگرم یا دوش مناسب می کند. خانه خود را به بالاترین ولخرجی تبدیل کنید.

56- کیت کنار جاده اضطراری برای خودرو

57- تلسکوپ های مدرن

این تلسکوپ درجه یک چه برای تماشای پرندگان و چه برای اکتشافات کیهانی مورد استفاده قرار گیرد ، یک هدیه واقعاً چشم نواز را ایجاد می کند. لنزهای شیشه ای نوری با کیفیت بالا و طراحی هرجایی به این معنی است که همیشه آماده ارائه نمای نزدیک از عجایب جهان است.

58- تی شرت کلاسیک پسرانه

59- جاکلیدی عکس دار

اطمینان حاصل کنید که عزیزان در تمام طول روز با این جاکلیدی که عکس آنها و پیام صمیمانه شماست را نشان می دهند.

 

60- چوب بیسبال و دستکش و توپ بیسبال

در کشور ما ورزش بیسبال زیاد مورد طرفدار نیست و اصولا کمتر کسی به این ورزش اهمیت می دهند. ولی با این حال همه پسرها برای کلاس کار هم که شده و برای دیزاین اتاق خودشان هم که شده به این مدل چوب و دستکش و توپ بیسبال علاقه زیادی پیدا کرده اند و در حال تهیه آن هستند.

61- کفش اسکیت

یکی از ورزش های بسیار پر طرفدار که هم دخترها امروزه به سمت آن گرایش دارند و هم آقا پسرها، ورزش اسکیت هست. این ورزش به دلیل تحرک بسیار زیاد و جذابیتی که دارد و همچنین به دلیل اینکه در هر زمان و مکانی به صورت انفرادی می توان از آن استفاده کرد، بسیار پرطرفدار است. کفش های اسکیت در بازار در شکل ها و اندازه های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید از انها خریداری کنید.

62- شارژر اتومبیل USB Photo

کنون هنگامی که در جاده هستید می توانید دستگاه های دیجیتال را با قدرت کامل نگه دارید. به عنوان یک جایزه ، شارژر ما شامل یک عکس مورد علاقه برای همراهی شماست!

63- آویزهای عکس عالی را تصویر کنید


64- رول پاور بانک سفر

برای یک مسافر شیک که همیشه درجه یک به نظر می رسد ، این کیف حمل شارژر چرمی وگان یک خرید هوشمندانه است. طراحی رول بانك هنگام شارژ كردن به راحتی در اطراف انواع لوازم الکترونیکی دستی متناسب است

65- لیوان دو جداره برای دم نوش

اگر که دوست شما تمایل به مصرف دمنوش با گیاهان خوش طعم را داشته باشد و وقت دم کردن آن را نداشته باشد، با استفاده از این لیوان ها می توانید کار او را بسیار راحت کنید.

66- ست اداری رومیزی چوبی

اگر دوست شما دارای یک شغل اداری می باشد، می توانید یکی از این ست های اداری را سفارش داده و یک متن زیبا هم بر روی آن بنویسید و هدیه بدهید.

67- ست لوازم آرایشی بدن

خوش بو بودن یکی از مواردی هست که آقایان هم بسیار به ان علاقه مند هستند. برای این مورد ستی متشکل از مواد و اسپری های خوشبو کننده تهیه کنید و به او بدهید

68- لباس تیم مورد علاقه

اگر پسر شما به تیم ورزشی علاقه دارد یا به ورزشکار خاصی علاقه دارد، می توانید آن را خریداری کنید و به او هدیه بدهید. این یکی از جذابترین کادوها برای پسرها با هر سنی می تواند باشد. برای فهمیدن ین موضوع که به چه جیزی علاقه دارد می توانید از یکی از دوست های صمیمی او بپرسید تا شمارا راهنمایی کند

69- لواشک کادویی

اگر دوست شما به لواشک علاقه بسیار زیادی دارد، یکی از گزینه ها تهیه لواشک خوشمزه با طعم های مورد علاقه او می باشد که می تواند او را سورپرایز کند. حتی می توانید لواشک های کادویی با حروف و اسم او تهیه کند

70- ست اداری رومیزی بتنی

این ست برای آقا پسرها بسیار عالی هست. شامل یک عدد لیوان، سینی، گلدان و جا خودکاری می باشد که با اسم دلخواه می توانید هدیه بدهید.

71- تابلو چرمی با حک متن و عکس

این تابلو ابتدا عکس و متن شما بر روی چرم طبیعی حک می شود و بعد از اون بر روی تابلو مورد نظر قرار می گیرد که بسیار جذاب است.

72- ماگ هیتردار

یکی دیگه از کادو برای تولد دوست پسر، ماگ هیتردار هست که با رنگ سبز می تواند برای روی میز و مصارف روزانه بسیار جذاب باشد. این ماگ حرارت مایع درون خود را تا 55 درجه حرارت ثابت نگه می دارد.

73- 5 بازی بسیار زیبا

این 5 بازی شانل شطرنج، منچ و مارپله، دوز و تخته می باشد که برای هر سنی این جذابیت را دارا می باشد و هدیه ای بسیار جذاب است.

74- لامپ معلق هوشمند

اگر می خواهید هدیه گران قیمتی تهیه کنید و دنبال یک هدیه بسیار خاص هستید، این لامپ های معلق بهترین گزینه برای شما می باشد. یک کادوی خاص

75- ماشین کنترل دار برای کودک بالای 8 سال

پسران شما با دیدن این ماشین از دیوارها و حتی روی سقف شگفت زده خواهند شد! بچه های شما می توانند حرکات ماشین را با نشانگر لیزری هدایت کنند و واقعاً می توانند آن را به هر جایی بفرستند (بدون آسیب رساندن به دیوارهای شما)

76- نینتندو

نینتندو با این مجموعه وارد دنیای واقعی می شود که به بچه ها اجازه می دهد سطوح مختلف Super Mario Brothers را در لگو بسازند. سپس، بچه‌ها می‌توانند با یک فیگور ماریو بازی کنند - که صفحه‌های LCD در چشم‌ها، دهان و شکم‌اش دارد تا در زمان واقعی واکنش نشان دهد - که می‌تواند یک دوره را طی کند و سکه‌های دیجیتال جمع‌آوری کند و از دشمنان دوری کند.

77- کتاب 

طبق آمار، خرید کتاب در صدر لیست بهترین هدایا برای پسران قرار دارد. این کتاب بهترین هدیه برای پسرانی است که به مطالعه علاقه دارند. اگر همسرتان عاشق کتاب و مطالعه است، یکی از بهترین گزینه های هدیه تولد برای او کتاب است. بهترین کتاب برای پسران کتابی است که با روحیات و علایق آنها مطابقت داشته باشد.
 

78- هدیه برای همسر دستبند چرم و طلا

یکی از ایده های عالی برای هدیه همسرتان خرید دستبندهای چرم و طلا است. این هدیه همچنین در لیست بهترین هدایای پسران رتبه خوبی دارد. معمولا طرح های مختلفی برای این دستبندها وجود دارد. اگر خیلی خلاق هستید می توانید طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید و به همسرتان هدیه ای عاشقانه، خاص و جذاب بدهید.

79- لوازم مورد علاقه همسر

اگر همسرتان دوست دارد لباس رسمی بپوشد، حتما این دسته از هدایا را انتخاب کنید. اکسسوری های لباس رسمی مانند سنجاق کراوات، دکمه سرآستین و گل های سینه شیک بهترین هدیه برای آقایان محسوب می شوند. معمولا ست این اکسسوری ها در فروشگاه های کت و شلوار پسران نیز موجود است که می توانید از بین آنها بهترین را انتخاب کنید.

 

80-هدیه فانتزی برای پسران جوان

یکی از هدایای جذابی که می توانید برای همسر جوان خود بگیرید هدایای فانتزی است. کادو فانتزی پسران جذاب ترین انتخاب برای پسران جوان و شیک پوش است. با این حال، با شناختن شوهرتان، باید به علایق او پی ببرید. به عنوان مثال، تهیه یک تابلوی تاریخ، تهیه یک قاب عکس بزرگ از مجموعه عکس های خاطره انگیز یا تابلوهای فرکانس صوتی I love you از جمله عاشقانه ترین و خارق العاده ترین هدایایی است که می توانید برای شریک زندگی خود بگیرید. این هدایا در لیست بهترین هدایا برای پسران رمانتیک قرار دارند.

 

81 - کادوی ورزشی

یکی از بهترین هدایایی که می توانید در مناسبت های مختلف برای همسرتان بگیرید، لوازم ورزشی است. سعی کنید ورزش مورد علاقه همسرتان را پیدا کنید و وسایل آن را تهیه کنید. خرید کفش ورزشی، ست لباس ورزشی و سایر هدایای ورزشی مانند راکت بدمینتون و مواردی از این دست بهترین هدیه در صورتی خواهد بود که همسرتان آن را دوست داشته باشد.

 

82- تجهیزات الکترونیکی جذاب ترین هدیه تولد برای آقایان است

اگر همسرتان اهل فن است، مطمئن باشید که یکی از جذاب ترین هدایایی که او را به وجد می آورد، لوازم الکترونیکی است. خرید تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ، بلندگوهای قابل حمل و لوازم جانبی مشابه، مورد علاقه اکثر پسران جوان با فناوری است. برای خرید چنین هدایایی سعی کنید برند مورد علاقه همسرتان را بشناسید و بسیار با دقت و احتیاط اقدام کنید.

 

83- دوربین ورزشی برای همسران سرزنده

شاید نام دوربین گوپرو را شنیده باشید. این دوربین یکی از مورد علاقه‌های خانم‌ها و آقایان اسپرت و هیجان‌انگیز است. با کمک دوربین های ورزشی می توانید هیجان و احساس خود را هنگام دوچرخه سواری، اسکی روی آب، پرش و سایر فعالیت های ورزشی ثبت کنید. پس اگر فکر می کنید همسرتان عاشق فعالیت های ورزشی است، از لیست خرید این دوربین ها دیدن کنید. برندهایی مانند شیائومی نیز جایگزین مناسبی برای دوربین های ورزشی GoPro هستند.

84--تجهیزات سرگرمی

یکی از هدایای جذابی که می توانید برای همسرتان بگیرید وسایل سرگرمی است. دارت، اسباب بازی، بازی های فکری، تخته بازی، پازل، اسباب بازی های کنترلی مانند هلیکوپتر، کوادکوپتر، هواپیما و ماشین های کنترلی در بالای لیست بهترین هدایا برای پسران قرار دارند. برای خرید این لوازم جانبی سعی کنید کمی تحقیق کنید و از همسرتان در مورد برندهای خوب و مورد علاقه سوال کنید.

 

85- هدیه ساعت مچی هیجان انگیز 

بسیاری از پسران عاشق ساعت هستند. آنها معمولا از هر فرصتی برای دیدن پنجره ساعت استفاده می کنند. اگر همسرتان نیز در مقابل ویترین ساعت فروشی این گونه رفتار می کند، حتماً یک موقعیت مهم را در خرید هدیه در نظر بگیرید. سعی کنید ساعتی با کیفیت و دوست داشتنی برای همسرتان تهیه کنید تا همیشه عشق شما با دیدن آن در ذهن او تداعی شود.

 

86- میز اداری بهترین هدیه برای آقایانی که پشت میز می نشینند

ست میز تحریری که شامل منگنه، جا کارتی، جا خودکار، ساعت رومیزی و مواردی از این دست است، یکی از هدایایی است که می توانید برای همسر خود تهیه کنید. این مدل از تجهیزات معمولاً روی میز منزل یا میز همسرتان در محل کار قرار می گیرد. اگر شکل و فرم میز تحریر همسرتان را می شناسید، سعی کنید ست اداری را متناسب با آن تهیه کنید. یک ست میز مدرن برای میز تحریر مدرن تهیه کنید و یک سبک کلاسیک را برای میز کلاسیک در نظر بگیرید.

 

17 ایده کادو برای دوست پسر

1- کارت های پخش تصویر MLB Stadium

2- جعبه پیغام رسان عاشقانه

با این برداشت مدرن از یادداشت کلاسیک عاشقانه ، پیامهای قلبی را برای عزیزان - در هر زمان و هر نقطه از جهان - ارسال کنید. وقتی پیام جدیدی را از طریق برنامه کاربردی آسان ارسال می کنید ، قلب ضخیم روی جعبه بامبو می چرخد ​​تا به گیرنده هشدار دهد. سپس ، شیء محبت شما جعبه ای را باز می کند تا احساسات را در صفحه آینه ای داخل بخوانید. (Blackbox White Lovebox می تواند ایموجی ها را به همراه پیام های خود نمایش دهد ؛ نسخه Color Pix می تواند عکس ها را کنترل کند.) هنگامی که ماموریت شما را دیدند ، می توانند با چرخاندن قلب ، آغوش مجازی را برگردانند تا دوش قلب های دیجیتالی را به صفحه فرستنده ارسال کنند. به اثبات مثبت این که عاشقانه هرگز گذرا نخواهد بود (که به معنی "meh" است) ، این راهی ملموس برای برقراری ارتباط با دوستان خاص ، خانواده و عاشقان راه دور است. ایجاد شده توسط ماری پول و ژان گرگوار. در فرانسه طراحی شده است.

3- لامپ مجسمه ساز آکاردئون

با نزدیک شدن به اتاق ، یک شکل درخشان غیر معمول توجه شما را به خود جلب می کند. شما دست به تحقیق می زنید و به پتانسیل بازیگوش بودن شکل آکاردئونی آن پی می برید. متوجه می شوید که منبع نور از درخشش گرم به درخشندگی سفید سرد در هر بار گسترش و فشرده سازی تبدیل می شود. با چرخاندن و خم کردن آن ، هر دو طرف شی را به هم وصل می کنید. آنها به هم می چسبند و حلقه ای شبیه به جهان دیگر ایجاد می کنند زیرا انتهای آن مغناطیسی است. هنگامی که آن را بستید ، مجسمه (یا این فقط یک چراغ است؟) به شکل یک شش ضلعی چوبی به نظر می رسد که دارای بافت طبیعی طبیعی است و منتظر است که زنده شود و یک بار دیگر با چراغ راهنمای خود فریاد بزند. 

4- شلف گل شبیه به نردبان آتشنشانی

در حالی که صاحبخانه های شهرهای بزرگ ممکن است از قرار دادن گیاهان گلدانی یا اشیاء دیگر در قرارداد واقعی به دلیل قوانین آتش سوزی اخم کنند، مطمئناً هیچ محدودیتی در مورد وسایل مورد استفاده شما در این قفسه بندی هوشمند وجود ندارد: گیاهان آپارتمانی ، کتاب ، شمع ، عکس ها و هنرهای قاب دار ، یا چتچ هایی با هر شکل و اندازه. فقط انتظار نداشته باشید که یک صندلی یا کباب پز روی سه سکوی افقی این خروجی اضطراری مینیاتوری و قابل نصب روی دیوار قرار دهید. شهرنشینان آپارتمانی نشین و عاشق همه چیز در شهرهای بزرگ به شدت هیجان انگیز هستند.

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد.

این یک کادوی تولد شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما خوشحال می‌شود در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه ای او را تشویق به نوشتن کنید.

5- ماگ حرارتی

خوردن قهوه و چایی هر روز صبح برای اکثر آقایان یک امر ضروری است. یک لیوان جادویی که با حرارت تغییر رنگ می‌دهد خوردن چایی و قهوه را لذت بخش تر می‌کند.بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسر های علاقه مند به چایی و قهوه باشد.

6- ژل موی سر

برای دوست پسری که در مورد موهایش غوغا می کند به خاطر قدرت نگه داشتن این کرم حالت دهنده قسم می خورد. او به ما گفت: «من آن را صبح می‌زنم و فکر می‌کنم موهایم در طول روز خوب به نظر می‌رسند - مرتب اما نه بیش از حد حالت داده شده.

7- کاپشن 

یکی از بهترین هدیه برای دوست پسر کاپشن های چرمی با کیفیت بسیار بالا هستکه برای هر سنی مناسب هست . مخصوصا برای فصل سرما

8- ماشین ریش تراشی

یکی دیگر از کادوهای بسیار کاربری برای کادو دوست پسر، ماشین های ریش تراش هست که هم به صورت شارژی و هم به صورت برقی در دسترس هسند. همچنین انواع مدل از نوع سه تیغ یا معمولی گزینه های بسیار مناسبی هستند.

9- شکلات نوتلا

شاید فکر کنید که این کادو ارزان و ساده باشد. ولی اشتباه فکر می کنید. کمتر کسی هست که شکلات گران قیمت نوتلا را دوست نداشته باشد و از داشتن آن ذوق نکند. پس مطمئن باشید که مورد پسند می شود.

10- اسکیت و اسکوتر

هنگام انتخاب کادو تولد برای پسرهای سرزنده و پرانرژی که مدام در حال بازی هستند، بهترین هدیه می تواند اسباب بازی برای تخلیه انرژی آنها باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه و محل زندگی آنها اسکیت یا اسکوتر هدیه بگیرید.


11- کنترل ماشین و کوادکوپتر

خودروها و پهپادهای خودران همیشه محبوب هستند، به خصوص امروزه که کنترل و حرکت آنها بسیار بهبود یافته است. ماشین های آرسی می توانند هدیه ای جذاب و مناسب برای این گروه سنی پسربچه ها باشند، کوادکوپتر نیز یک وسیله سرگرمی جذاب و پرطرفدار در بین این سنین است و می تواند گزینه ای مناسب و هیجان انگیز در بین کادوهای تولد پسران در این سن باشد.


12- بازی فکری و دوره ای

همانطور که می دانید نوجوانان در این سن بیشتر دور هم جمع می شوند و بیشتر اوقات خود را با هم می گذرانند، بازی های فکری گروهی برای آنها بسیار خوشایند است، بازی های فکری در دوران کودکی باعث تقویت توانایی های ذهنی و ایجاد هماهنگی دست و چشم می شود. و باعث افزایش خلاقیت و رشد خلاقیت و تخیل درونی کودکان شود. یکی دیگر از مزایای بازی های فکری تقویت مهارت های اجتماعی، افزایش توانایی انجام فعالیت های گروهی و دیگر مزایای بازی های فکری برای کودکان است.

13- ربات و آموزش ساخت ربات

آموزش ربات و رباتیک مزایای بی شماری برای تقویت ذهن دارد. از مهمترین مزیت ها مواردی مانند: افزایش قدرت ذهن و یادگیری، افزایش قدرت فعالیت های گروهی را ذکر کرده ایم. بنابراین اگر به دنبال هدیه ای برای نوجوانان علاقه مند به فناوری و رباتیک هستید، آموزش ربات های کنترلی یا ربات سازی می تواند انتخاب خوبی برای هدیه تولد پسرانه باشد. اگر می خواهید هدیه شما جنبه آموزشی داشته باشد، بهتر است از کیت های آموزشی رباتیک استفاده کنید.


14- دستبند هوشمند

دستبندهای هوشمند یکی از محبوب ترین و جذاب ترین هدایایی برای جوانان در روز تولدشان است. دستبندهای هوشمند علاوه بر ظاهر شیک و اسپرت، قابلیت نظارت بر خواب، مسافت طی شده، اندازه گیری قدم ها و نمایش ضربان قلب را دارند. آنها همچنین پیام ها و تماس های دریافتی را نشان می دهند. اگر به دنبال یک هدیه شیک برای پسران و یا هدیه ای برای پسران شیک هستید، دستبندهای هوشمند می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

دلایلی که باعث می شود دستبندهای هوشمند یکی از محبوب ترین هدایا باشند، قیمت مناسب، تنوع ظاهری زیاد و عملکرد عالی آنهاست. در زیر به بررسی دو نوع دستبند هوشمند پرفروش برای سال جدید می پردازیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که این سوال را دارید که برای دوستم چه هدیه تولدی بخرم؟ ذهنت را گرفته شما می توانید با توجه به پولی که در اختیار دارید و علاقه مخاطبانتان یکی از دستبندهای ارائه شده را برای هدیه دادن به عزیزتان انتخاب کنید.


15- ماشین اصلاح

یکی دیگر از کادوهای تولد جذاب و پرطرفدار برای پسران این سن ریش تراش های برقی است که به دلیل رشد موهای صورت در سنین پایین، ریش تراش ها بسیار کاربردی و آسان برای استفاده هستند. آراستگی نشانه شخصیت هر مردی است و نمی توان هر روز وقت خود را در آرایشگاه ها سپری کرد، بنابراین تیغ ​​از جمله وسایلی است که هر مردی به آن نیاز دارد. و می توانند جزو جذاب ترین و کاربردی ترین هدایای آقایان باشند.


16- هدفون و ایرفون

همانطور که می دانید امروزه موسیقی جزء جدایی ناپذیر زندگی هر فردی است، اگر به دنبال هدیه تولد برای پسران جوان هستید، هدفون و ایرفونی که برای شنیدن بهتر صدای موسیقی استفاده می شود می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

هدفون می تواند هدیه ای جذاب و موثر برای افرادی باشد که بیشتر وقت خود را در ماشین یا موتور سواری می گذرانند و می توانند هنگام رانندگی به تماس های خود پاسخ دهند و به موسیقی گوش دهند. در ادامه، دو هدفون و هدفون پرفروش سال جدید را بررسی، بررسی و معرفی خواهیم کرد. با توجه به مبلغ پرداختی و سلیقه مخاطبان خود می توانید یک هدیه جذاب برای عزیزتان و یک هدیه تولد مناسب برای پسران تهیه کنید.


17- دوچرخه

همانطور که می دانید دوچرخه یکی از مهیج ترین وسایل نقلیه و سرگرمی است و به سلامت بدن نیز کمک می کند. با توجه به تحقیقات عمیق تیم مشاور محصول در زمینه علایق پسرانه، هدیه دادن دوچرخه یکی از مواردی است که می تواند هر پسری را بسیار به وجد بیاورد و شگفت زده کند. به همین دلیل، اگر به دنبال یک هدیه تولد برای پسران 15 تا 20 ساله هستید، دو چرخه ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

کادو برای تولد دوست پسرم چی بخرم؟ 

اگر به دنبال یک کادوی تولد پسرانه ارزان اما به یاد ماندن هستید؛ یک سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن می‌تواند یک هدیه مناسب و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان باشد.

کیف لپ تاپ یک کادوی تولد مناسب برای آقایانی است که دائما با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایان است.

این یک هدیه تولد عالی برای همه پسرهایی است که به تناسب اندام خود اهمیت بالایی می‌دهند و به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستند

کادوی ارزان برای دوست پسر

وسایلو لوازم شخصی نیز می‌تواندد هدیه تولد مناسبی برای پسرهای جوان و بزرگسال باشد. این لوازم شخصی می‌تواند یک مجموعه کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی مثل ریش تراش، کرم مرطوب کننده، ادکلن و … باشد.

امروزه داشتن ریش مطابق مد روز نشانه‌ی جذابیت و زیبایی برای پسران جوان است. اگر پسر مورد نظر شما هم چنین عقیده‌ای دارد و همیشه ریش می‌گذارد؛ یک ژل نرم کننده ریش نیز می تواند ایده جالبی به عنوان کادوی تولد او باشد.

اگر به دنبال یک هدیه تولد خنده دار و سرگرم کننده هستید؛ یک جفت جوراب با طرح و یا یک پیام طنز می‌تواند ایده بسیار جالبی باشد. مطمئنا هیچ کس انتظار ندارد که به عنوان هدیه تولد یک جوراب آن هم چنین جورابی کادو بگیرد.

کیف پول چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است.

کادوی مناسب برای  دوست پسر

موسیقی در بین همه مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین، هدفون هم درست مانند کیف پول، می تواند به عنوان یکی از کادوهای تولد خوب و مناسب برای پسران تلقی شود.

ساعت مچی یکی از کادوهای تولد رایج و البته لاکچری و گران‌بها برای همه‌ی مردم خصوصا آقایان است. با این کادو می‌توانید یاد خود را در طول روز در ذهن فرد گیرنده زنده نگه دارید چون با هر بار نگاه کردن به ساعت به یاد شما می‌افتد.

هیچ‌چیز در جهان به اندازه فوتبال برای پسرها هیجان انگیز نیست. مهم نیست که او طرفدار کدام تیم فوتبال باشد شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد یک میز فوتبال دستی به او بدهید تا در اوقات فراغت خود به همراه دوستانش با آن سرگرم شود و لذت ببرد

بهترین کادو برای دوست پسر

یک کادوی تولد عالی برای همه‌ی پسرها و در همه سنین عطر و ادکلن است. مطمئنا کسی در دنیا وجود ندارد که به ظاهرش اهمیت ندهد و دلش نخواهد همیشه بوی خوش بدهد.

اگر به دنبال یک کادوی تولد جالب و سرگرم کننده و البته جدید برای پسرتان هستید بسکتبال رومیزی میتواند گزینه‌ی خوبی باشد. این هدیه تولد جالب برای آقایان و پسرانی که شاغل هستند نیز مناسب است زیرا می‌توانند در مواقعی که از کار خسته می‌شوند چند دقیقه‌ای را با آن سرگرم شوند و خستگی کار را از تن بیرون کنند.

پسرها و آقایان معمولاً به اندازه خانم‌ها اهل خرید لباس برای خودشان نیستند؛ از این رو شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای پسر مورد نظرتان یک لباس جدید مثل یک تی شرت، سویی شرت، پیراهن، کفش و … را در نظر بگیرید. علاوه بر لباس به سراغ وسایل جانبی پسرانه نیز مثل دکمه سردست، ساعت، کمربند و … نیز می‌توانید بروید.

خرید یه هدیه تولد خاص برای دوست پسر

وقتی که برای خرید هدیه قدم توی بازار میزاری، محصولات پر زرق و برق زیادی به چشم میخوره که هر کدوم میتونه بر اساس سلیقه شما و مخاطبتون براتون بسیار ارزشمند باشه. هدیه هایی مثل لباس و کیف و کفش و … که طبق سن و سال دوستتون براش میگیرید. محصولات دیگه ای مثل موبایل و تبلت و لوازم برقی هم که فراوونه. اما اگر دنبال هدیه خاص هستید فقط همین محصول به درد شما میخوره که مطمئن هستم کسی به هیچ عنوان اونو تا حالا ندیده. اونم اینه که سن دوستتون یا تعداد سالی که با هم هستید یا هر عدد دیگه ای را با عکس های خاص خودتتون ویرایش کنید و بعد چاپ کنید و بهش بدید. البته این کار یکمی سخت و زمانبر برای شما هست. پس میتونید از داخل سایت ما بخرید و کیف کنید.

نکات مهم در خرید هدیه برای دوست پسر

در اولین مرحله نسبت خود و میزان هزینه‌تان برای خرید را در نظر بگیرید. در مرحله‌ی بعدی تصویر آن شخص را جلوی چشم خود مجسم کنید، به این فکر کنید که همیشه چه نوع لباس‌هایی می‌پوشد؟ علایقش چیست؟ ورزش می‌کند؟ هنرمند است؟ چه استایلی دارد؟

تصورات خود را بر روی یک کاغذ بنویسید. حالا به این فکر کنید که چه چیزی این شخص را بسیار خوشحال می‌کند؟ مهم نیست چه قدر کوچک و یا ارزان باشد مهم این است که ببینید با خوشحالی از هدیه شما استفاده می‌کند. در این بین سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که در درجه‌ی اول با بودجه‌ی شما هماهنگی داشته باشد و بعد یک چیز ماندگار باشد.

اگر آن شخص همسر و یا دوست شما است به شما پیشنهاد می‌کنیم چیزی را انتخاب کنید که دائم همراه خود داشته باشد و آن هدیه شما را به یاد او بیاورد. جسور باشید و خلاقیت به خرج دهید، پس از انتخاب‌تان مطمئن باشید که بهترین هدیه دنیا را به او داده‌اید

چه هدیه ای برای دوست پسر مناسبه؟

شما می توانید یکی از عددهای مهم برای دوست پسرتون را با یک ارتفاع مناسب به ما سفارش بدید. عکس های زیادی از اون را آماده کنید و با اندازه های مختلف بر روی این تندیس عدد چاپ کنید. این تندیس همیشه در اتاق قرار میگیره و بدونید که هرکسی که اون را می بیند به راحتی شیفته اون می شود.

تعجب می کنید چرا این حرف را میزنیم. تعجب نکیند چون در نظر بگیرید که یه استند بسیار بزرگی با عکس های بسیار متنوع جلوی شما هست که همگی شمارا در خاطره هاتون فرو می برد. البته علاوه بر خاطره انگیز بودن، خاطره ساز هم هست و همیشه در ذهن اون جا می گیرید.

چند سوال مهم در خصوص خرید کادو تولد برای دوست پسر

پسران کدام نوع هدیه را بیشتر می‌پسندند، هدیه کاربردی و یا فانتزی و گران؟

باید بدانید که بر خلاف تصورات ما هدیه ایده‌‌آل برای آقایان هدیه‌ای است که واقعا به دردشان بخورد و بتوانند از آن استفاده کنند.

برای آقایون حساس و سخت گیر چی بخریم؟

هر چیزی به غیر از ادکلن و لباس! چون قطعا مورد پسندشان نخواهد بود پس ریسک نکنید و هدایای ساده‌تر مانند کتاب را امتحان کنید.

آیا پسرها هم مانند دخترها در خرید کادو ریز بین هستند؟

ببینید برای این سوال باید به ویژگی های شخصیتی هر کسی توجه کنیم. بسیاری از آقایان کلی بین هستند و اصلا به نکات ریز توجه نمی کنند. مثلا برای اونها مهم خرید یه کادو هستن ولی اینکه رنگ کاغذ کادو چه رنگی باشه براشون مهم نیست. در صورتیکه برای خانم ها اجزای همراه با کادو هم بسیار مهم است.

وقتی زمان خرید هدایایی برای پسرها فرا می رسد، چیزی می خواهید که ماندگار باشد، آنها بیش از یک بار با آن بازی کنند و وقتی این کار را انجام می دهند، شما را ناراحت نکند. هر سال، آزمایشگاه کوچک موسسه Good Housekeeping محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌های کودکان را از نظر کیفیت ساخت، سهولت استفاده و مهم‌تر از همه، عامل سرگرمی آزمایش می‌کند. ما آن‌ها را با انتخاب‌های سردبیر و پرفروش‌ها ترکیب کرده‌ایم تا فهرستی از بهترین هدایا برای پسران در سال 2021 ایجاد کنیم.

 آیا بچه های امسال خوش شانس هستند. اگر آنها اهل علم هستند، اسباب‌بازی‌های STEM زیادی وجود دارند که از سنین پیش‌دبستانی می‌توانند کدنویسی، ساختن و آزمایش کنند. ماشین‌ها، پهپادها و سایر وسایل نقلیه‌ای که می‌روند همچنان محبوب هستند، مانند بازی‌های رومیزی برای بازی‌های خانوادگی. به‌علاوه، با بزرگ‌تر شدن بچه‌ها، بیشتر به مواردی علاقه‌مند می‌شوند که به آن‌ها کمک می‌کند سبک شخصی خود را بیان کنند. از کودکان نوپا تا نوجوانان، چیزی در این راهنمای هدیه وجود دارد که مطمئناً هر کسی را در لیست شما راضی می کند.

آیا به دنبال این هستید که در سن خاصی از پسران عمیق تر شوید؟ ما ایده هایی برای هدیه برای کودک 1 ساله، 2 ساله، 3 ساله، 4 ساله، 5 ساله، 6 ساله، 7 ساله، 8 ساله شما داریم. پسران 9 ساله، 10 ساله، 11 ساله، 12 ساله، 13 ساله و پسران نوجوان نیز. به‌علاوه، داغ‌ترین اسباب‌بازی‌های سال را از آمازون و والمارت بررسی کنید تا ببینید در فصل تعطیلات 2021 چه روندی دارد (و فراموش نکنید که زودتر خرید کنید - مهلت‌های ارسال کریسمس امسال زودتر از همیشه است!).

کادو تولد برای دوست پسرم چی بخرم؟


برای تهیه کادو تولدی که بتواند پسران را هیجان زده و شگفت زده کند، به یک ایده خوب نیاز دارید، کمی وقت بگذارید و مقدار مناسبی پول خرج کنید! برای اینکه ایده خوبی داشته باشید و یک هدیه جذاب برای تولد یک مرد تهیه کنید، باید به یکسری عوامل و معیارها توجه کنید و بر اساس آن عمل کنید. برای تهیه هدیه مناسب باید عواملی مانند سن، روابط خانوادگی، سبک زندگی، علایق شخصی، سلیقه، نیازهای فعلی، شخصیت و روحیه طرف مقابل را در نظر گرفت.


مهم ترین عواملی که در تهیه کادو برای یک مرد و تولد برای یک پسر باید در نظر داشت موارد زیر است:

سن: یکی از مهمترین معیارها سن است. هدیه ای که به برادر کوچکتان می دهید با هدیه تولدی که به پدر یا پدربزرگتان می دهید قطعا متفاوت است!

روابط خانوادگی و صمیمیت: معیار دیگر روابط خانوادگی یا میزان نزدیکی و صمیمیت افراد است. هدیه عاشقانه ای که به همسر و نامزدتان می دهید قطعا با هدیه ای که به پسرتان می دهید نخواهد بود!

سبک زندگی: سبک زندگی هر فردی منحصر به فرد است و هنگام تهیه هدیه برای تولد یک مرد باید به آن توجه داشت. به عنوان مثال برای فردی که در طبیعت سفر می کند و در طبیعت قدم می زند، یک چاقوی جهانی یا یک اجاق گاز جمع و جور برای سفر هدیه ای خاص و چشمگیر خواهد بود یا یک ست سیگار و فندک برای فردی که سیگار می کشد مناسب است.

فعالیت های روزانه و حرفه ای: برای ارائه هدیه ای مناسب برای آقایان باید به زندگی روزمره آنها توجه کنیم. کادو تولدی که با توجه به فعالیت های روزانه و حرفه ای آقایان تهیه شده باشد می تواند برای مدت طولانی قابل استفاده باشد.

هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر

مردان بین 25 تا 55 سال معمولا بیشتر وقت خود را در تجارت می گذرانند و یک هدیه مرتبط می تواند بسیار مفید باشد. مثلا برای یک راننده تاکسی یک آویز زیبا برای ماشینش یا یک شارژر فندکی می تواند هدیه تولد مناسبی باشد. یا برای یک کارمند، تابلوی عکس یا تزئین میز هدیه مناسبی است.

کیفیت و کارایی: دو فاکتور مهمی که هنگام تهیه کادو تولد برای همه آقایان باید در نظر گرفت، کیفیت و اثربخشی آن است. آقایان بیش از هر چیز به کاربردی بودن هدیه ای که می گیرند اهمیت می دهند و یک هدیه کاملاً خارق العاده و عاشقانه برای آقایان هدر دادن پول است!

الزامات: شناخت به موقع نیازهای پسران پاسخگویی به آنها در قالب یک هدیه تولد می تواند یک شگفتی واقعی برای آنها باشد! با این کار دردسر جست و جو و خرید را از بین می برید و درد ناشی از پرداخت آن را نیز از بین می برید!!

سلیقه: اگر می خواهید از هدیه تولدی که برای پسر یا شوهرتان تهیه می کنید در زندگی خود استفاده کنید و گوشه خانه کثیف نشوید! یادتان باشد هنگام تهیه کادو به طعم آن توجه کنید. ممکن است پسر شما پیرو مد باشد و از اکسسوری ها و لباس های مدرن و به روز استفاده کند اما شوهرتان به اکسسوری های سنتی و دست دوز علاقه دارد و امکان کپی برداری برای هر دو وجود ندارد.

شخصیت و روحیات: هنگام تهیه کادو تولد باید تحصیلات، موقعیت اجتماعی، خلق و خو و روحیه طرف مقابل را در نظر بگیرید. برای مثال، فردی درونگرا که عاشق کتاب و ادبیات است ممکن است در مورد یک کتاب ادبی جدید و باشکوه هیجان زده شود. اما همین کتاب هدیه ای کسل کننده خواهد بود برای یک فرد برونگرا و سرزنده که زمانی برای مطالعه ندارد و اصلاً به آن علاقه ندارد.

مناسبت های هدیه: هدیه ای که تهیه می کنیم باید با مناسبت هماهنگ باشد. هدیه ای که برای تولد پسرمان می دهیم باید با هدیه ای که برای روز ولنتاین به او می دهیم متفاوت باشد.

کادوی ماهگرد برای پسر

علاوه بر بررسی معیارهای خرید یک هدیه موفق برای آقایان، باید یک سری از مواردی که باید و نبایدها را باید در نظر بگیریم:

هدایا و کاردستی های مصرفی: اولین ایده ای که برای تهیه کادو برای روز مرد و شوخی با او به ذهن همه ما می رسد جوراب است! اما این کار را برای سرگرمی انجام ندهید! هیچکس از هدیه گرفتن جوراب و لباس زیر و کاردستی های مشابه خوشحال نخواهد شد و پسران نیز از این قاعده مستثنی نیستند!

هدایای بسیار عاشقانه و غیر کاربردی: همانطور که قبلاً گفته شد، پسران و آقایان اهمیت زیادی به تاثیرگذاری و کاربردی بودن هدایا می دهند. یک خانم ممکن است غرق در جعبه گل رز با حرف اول اسمش شود، اما برای یک آقا ممکن است بی فایده به نظر برسد!

هدایای گران قیمت: هرگز برای پسری که تازه با او آشنا شده اید و هنوز کاملاً نمی شناسید، هدیه گران قیمت نخرید. این به این دلیل است که ممکن است از نظر مالی به اندازه کافی برای جبران هدیه شما قوی نباشد، که می تواند استرس زا باشد. حتی ممکن است فکر کند که شما از روی حرص و طمع این کار را کرده اید که هدیه را با یک هدیه بسیار گران قیمت تر برگردانید که در هر دو صورت عاقبت خوشی نخواهد داشت.

هدایای تکراری: از دادن هدایای معمولی و تکراری خودداری کنید. هدایا و هدایا برای همه، از جمله پسران، باید غافلگیر کننده و هیجان انگیز باشد.

پول: از دادن پول به عنوان هدیه تولد خودداری کنید! زیرا ممکن است آن را یک هدیه به حساب آورند و آن را نشانه بی تفاوتی شما بدانند.

به نقل از دیجیکالا

 از فرصت استفاده کنید و چیزی که عزیزانتان را خوشحال می‌کند به آن‌ها هدیه دهید. اگر حس می‌کنید خرید هدیه برای پسرها بسیار سخت و پیچیده است یا هر سال با این سوال روبرو می‌شوید که بهترین هدیه برای پسران در روز تولدشان چیست، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. خرید بهترین هدیه برای پسران آن‌قدر که شما فکر می‌کنید سخت نیست؛ فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای چه کسی باشد.

 

هدیه تولد برای پسر بچه


 1- اسکوتر

یک هدیه تولد جذاب و سرگرم کننده برای همه پسران. آنها می توانند با چنین هدیه ای بازی کنند و به مدرسه و غیره بروند.

2- کتاب در مورد ابرقهرمانان

شخصیت ابرقهرمانان مورد علاقه همه پسران است ، بنابراین یک کتاب با این کار می تواند یک هدیه تولد جذاب برای آنها باشد.

3- مجموعه آموزشی

اسباب بازی هایی که جنبه های آموزشی دارند یکی از مناسب ترین هدایای تولد است زیرا علاوه بر سرگرمی و لذت بردن از کودکان ، به فعال کردن سلولهای مغزی آنها نیز کمک می کند.


4- ساعت دیجیتالی

یک ساعت دیجیتال با کیفیت نیز انتخاب خوبی برای هدیه تولد یک پسر است.

5- اسباب بازی

LEGO Toy یک هدیه تولد محبوب برای همه پسران است. علاوه بر سرگرمی ، این هدیه همچنین ابزاری عالی برای تقویت ذهن و هوش کودک است.

6- مجموعه ای کامل از اتومبیل

این ماشین و بازی یکی از بازی های خواب آور برای پسران در سنین پایین است و مطمئناً مجموعه کاملی از اتومبیل برای آنها است.

7- کیت کاوش در فضای باز

Discovery و Adventure از جالب ترین بازی هایی هستند که بسیاری از پسران می توانند بازی کنند. بنابراین مجموعه ای از مطالعات می تواند یک هدیه تولد خوب و البته بچه های جالب و بسیار کنجکاو باشد. با این اسباب بازی ، آنها می توانند در محیط خود به پایان برسند و چیزهای زیادی را سرگرم کنند.

8- ربات هوشمند

Smart Robot یک هدیه تولد بی نظیر برای هر پسری است که می تواند برای مدت طولانی آنها را سرگرم کند.

9- ساعت هوشمند

با توجه به گسترش فناوری در دنیای امروز ، کودکان نیز بر اساس فناوری به تجهیزات هوشمند نیاز دارند. یک ساعت هوشمند که برای کودکان طراحی شده است می تواند هدیه تولد خوبی برای پسران امروز باشد.

10- دوربین شکاری

یکی دیگر از هدیه های جذاب تولد که بیشتر پسران دوست دارند یکی از آنها را داشته باشند. با هدیه شما ، آنها می توانند علاوه بر بازی و سرگرمی ، چیزهای جدیدی پیدا کنند.


11- هدایای تولد سرگرم کننده

هدایای سرگرم کننده همیشه به یاد ماندنی هستند. بنابراین می توانید چیزی مانند هدیه ای به او بدهید که باعث خندیدن او می شود.


12- کیف پول چرمی


این یک هدیه تولد شیک و جذاب است. اگر او علاقه مند به نوشتن باشد ، از این هدیه راضی خواهید بود ، در غیر این صورت می توانید او را به نوشتن چنین هدیه ای تشویق کنید.


13- هدفون های بی سیم

موسیقی در بین همه مردم بسیار محبوب است. بنابراین ، هدفون ، به عنوان یک نمونه کارها ، می تواند یکی از هدایای تولد خوب پسران در نظر گرفته شود.

 

14- عکس فوتبالیستهای معروف

پسر بچه ها به فوتبالیست های معذوف علاقه بسیار زیادی دارند. شما می توانید با خرید پوستر یا عکس های کارتی آنها را سورپرایز کنید

- هدیه تولد پسر
- ایده های هدیه برای پسر
- کادوهای مناسب برای پسران
- هدایای جذاب برای پسران
- هدایای تولد برای پسران 21-30 ساله
- هدایای فانتزی برای پسران
- هدایای الکترونیکی برای پسران
- هدایای ورزشی برای پسران
- هدایای کاربردی برای پسران
- هدایای سفر برای پسران
- هدایای خانگی برای پسران
- هدایای مد برای پسران
- هدایای غذایی برای پسران
- هدایای تجربی برای پسران
- بهترین هدایای تولد برای پسران
- هدایای تولد منحصر به فرد برای پسران.

 

راهنمای کامل برای انتخاب یک هدیه خاص برای تولد پسر

1- شناسایی علایق و سرگرمی ها


1-1-ارزیابی علایق پسرتان


در این قسمت باید به علایق و سرگرمی های پسر خود توجه زیادی داشته باشید. آیا او ورزش را دوست دارد؟ آیا به فناوری و بازی های ویدیویی علاقه مند هستید؟ آیا هنر و خلاقیت برای او جذابیت دارد؟ با دانستن علایق پسر کوچک خود می توانید هدیه ای را انتخاب کنید که او را خوشحال کند.

1-2- انتخاب هدیه بر اساس علایق

با توجه به علایق ثابت شده، می توانید به گزینه های مختلفی برای انتخاب هدیه نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر پسر شما ورزش را دوست دارد، می توانید وسایل ورزشی مانند توپ فوتبال یا وسایل باشگاه مورد علاقه اش را به او هدیه دهید. اگر او اهل فن آوری است، می توانید گجت ها و بازی های الکترونیکی جدید را امتحان کنید. در نهایت، مهم است که هدیه انتخابی با علایق و سلیقه پسر شما مطابقت داشته باشد.

2- در نظر گرفتن سن و رشد کودک


2-1- با توجه به سن

سن پسر شما یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هدیه است. هنگام انتخاب یک هدیه خاص برای او باید اطلاعات کاملی از رشد ذهنی و جسمی او داشته باشید. بهتر است از هدایایی که مناسب سن و رشد کودک نیست خودداری کنید.

2-2- بر اساس مراحل رشد پسر

مراحل رشد پسر در سنین مختلف متفاوت است. با توجه به مرحله رشد پسر کوچک خود، هدیه ای را انتخاب کنید که از رشد و تکامل او حمایت کند. به عنوان مثال، اگر در مرحله تقویت مهارت های حرکتی است، اسباب بازی هایی که به تقویت مهارت های حرکتی کمک می کنند، ممکن است گزینه های مناسبی باشند.

3- انتخاب هدیه آموزشی

 

3-1- هدایای آموزشی مناسب

یک هدیه آموزشی می تواند یک هدیه خلاقانه و مفید برای پسر کوچک شما باشد. انتخاب کتاب های آموزشی، پازل، اسباب بازی های آموزشی یا حتی نرم افزارهای آموزشی می تواند به او در یادگیری چیزهای جدید کمک کند.

3-2- انتخاب یک هدیه هوشمند

در دنیای تکنولوژی امروز، هدایای هوشمند نیز تبدیل شده اند. انتخاب هدیه هوشمندی که دارای قابلیت های تکنولوژیکی باشد و بازی های آموزشی می تواند جالب و مفید باشد. بررسی کنید که آیا هدیه هوشمند مورد نظر برای سن و رشد پسر کوچک شما مناسب است یا خیر.

 

چه کارهایی باید برای برگزاری جشن تولد یک پسر باید انجام بدهیم؟

1- تزیین مکان تولد مکان جشن تولد را با استفاده از پرچم، بادکنک یا عکس‌های هنرپیشه یا بازیگرانی که مورد علاقه پسرتون هست تزئین کنید.

2- تم مورد علاقه پسر: انتخاب تم مورد علاقه پسرتون هست یعنی شما می‌تونید یک تم مربوط به یک ابرقهرمان یا یک ماشین یا ورزش مورد علاقه اون رو به عنوان تم انتخاب کنید

3- برگزاری بازی‌های مهیج برای پسرتون و دوستانشون هست. مثلاً مسابقه طناب کشی انواع بازی‌های رقابتی دیگه می‌تونه درنظر بگیرید

4- ن ایجاد یک بوفه پر از مواد غذایی مثل چیپسف پیتزا ناگت نوشیدنی‌های مختلف است

5-  تزیین کیک و سفارش یک کیک بسیار زیبا با عکس مورد علاقه پسرتون هست که خیلی خیلی برای اون میتونه جذاب باشه

6- دعوت از یک گروه موسیقی و رقص که در جشن تولد مجلس را گرم کنند

7- عکسبرداری از تمام جشن تولد و ثبت لحظات خاطره انگیز تولد پسرتون هست که بعدا میتوین این عکس ها را چاپ کنید.

8- دعوت از تمام دوستان و آشنایان با آمادگی کامل در این جشن است

9- خرید یک کادوی بسیار ویژه و منحصر به فرد هست که در پایان جشن به اون هدیه بدید

 

به روز رسانی 14/04/1402

رتبه 9

نمایش بیشتر

نمایش کمتر