محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز دانش آموز

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو روز دانش آموز

هدیه روز دانش آموز (Student Day Gift) - به دنبال ایده‌های هدیه ارزان برای دانش‌آموزان برای جشن گرفتن پایان سال، تولدها یا دستاوردهای پاداش هستید؟ به نظر شما چه کادوهایی برای کادو دادن به یک دانش آموز می تواند اهمیت داشته باشد. کادو باید به نحوی باشد که هم جنبه کاربردی داشته باشد و هم جنبه تنوع و توفریح و سرگرمی

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز دانش آموز

1- روز دانش آموز در سال 1401 چه روزی می باشد؟

13 آبان روز دانش آموز نامگذاری شده است

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز دانش آموز چه می باشد؟

برای هر دانش آموزی که  می خواهید خرید کادو داشته باشید لطفا به وسایلی که به آن علاقه دارند توجه کنید نه به وسیله هایی که نیاز دارند. اکثر فامیل سلیقه دانش آموز را در نظر نمی گیرند و به موارد دیگر توجه می کنند. نکته بعدی اینکه دانش آموزان به کادوهای فانتزی و سرگرمکی علاقه بسیار زیادی دارند

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

انواع ایده هدیه برای دانش آموز

1- خرید تبلت دانش آموزی هدیه ای ارزشمند برای دانش آموزان است.


با توجه به پیشرفت های علمی و الکترونیکی روز دنیا، دانش آموزان به تبلت نیاز دارند و بسیاری از خانواده ها قادر به خرید آن نیستند. بهتر است این هدیه را دو بار در سال بدهید تا یکی از دانش آموزان تشویق شود تا بهترین دانش آموزان را از نظر انضباط تحصیلی یا رفتاری تشویق کند.

 

2- بسته لوازم التحریر همیشه یک هدیه خوب و شاد برای دانش آموزان است.


لوازم التحریر یک هدیه مناسب و مورد استفاده برای دانش آموزان است. این پکیج ها متنوع و با توجه به بودجه های مختلف تهیه می شوند، بنابراین با هر بودجه و نیازی هدیه ای مناسب برای دانش آموزان هستند.

 

3- کره زمین هدیه مورد علاقه دانش آموز است که به دانش آموزان انگیزه می دهد.


زمین پر از آن هدایای مورد علاقه شاگردان است، صرف نظر از جنسیت دختر و پسر یهودی آنها. آمار و بررسی ها نشان می دهد که این هدیه برای دانش آموزان یک هدیه انگیزشی است که آنها را با خواسته ها و توانایی های خود به تفکر وا می دارد.

 

4- روبیک یک هدیه مفرح دانش آموزی مناسب برای فعالیت های دانش آموزی است


روبیک هدیه و هدیه ای است که به دانش آموزان انگیزه می دهد. ما یک روبیک با کیفیت در شهر گیفت داریم که می توانید آن را مشاهده کنید.

 

5. پاستیل های تبلیغاتی هدیه ای به یاد ماندنی برای دانش آموز است


دادن مداد به کودکان دبستانی و مهدکودک ها باعث ایجاد حس خوب در کودکان و نوجوانان می شود. خیلی ها می توانند با دریافت مداد رنگی استعداد خود را شکوفا کنند و در مسیر هنر راه پیدا کنند.

6- مداد رنگی

این کیف ها یک هدیه شخصی کوچک و شیرین است. آنها به صورت رنگارنگ با نامی قابل ویرایش چاپ می شوند و تقریباً با هر چیزی قابل پر کردن هستند.

 

7 -پایه تلفن

گیره جهانی این هولدر گوشی را می توان به کنار میز، میز یا قاب تخت بست. تنظیم می‌شود تا با اکثر تلفن‌های هوشمند سازگار باشد و یقه غازی انعطاف‌پذیر به کاربران اجازه می‌دهد تا تلفن خود را در زاویه مناسبی قرار دهند که برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌شان یا برقراری تماس‌های ویدیویی در خانه نیاز است. گیره در رنگ مشکی یا رزگلد موجود است.

 

8- ساعت دیجیتال برای ورزش

تناسب اندام در دوران مدرسه و زندگی اجتماعی برای جلب توجه دانش آموز می تواند دشوار باشد.ساعت هوشمند  می تواند مراحل، کالری سوزانده شده و فعالیت ساعتی را ردیابی کند. GPS داخلی همچنین می تواند سرعت و مسافت را در حین دویدن یا پیاده روی ردیابی کند.

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر