محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز پزشک

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


انواع هدایای روز پزشک: چه نوع هدیه ای برای روز پزشک مناسب است؟

روز پزشک فرصت خوبی برای قدردانی از یکی از مهم ترین بخش های جامعه یعنی پزشکان است. این روز در تقویم ایرانی یک شهریور مصادف با زادروز ابوعلی سینا است.

در این روز می توانید با هدیه ای از پزشکان تشکر کنید. در این مقاله شما را در خرید هدیه روز پزشک راهنمایی می کنیم. پس اگر در خانواده یا دوستان خود پزشک دارید یا می خواهید این روز را به پزشک خود تبریک بگویید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز پزشک

1- روز پزشک در سال 1403 چه روزی می باشد؟

1 شهریور ماه روز پزشک نامیده شده است 

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز پزشک چه می باشد؟

اگر یکی از نزدیکان شما، شغل پزشکی داشته باشند، حتما از مشغله و سختی کار آنها با خبر هستید. پس سعی کنید در خرید هر هدیه ای به این موضوع دقت کنید. بیشتر از هدیه هایی استفاده کنید که در محل کار می توانند از ان استفاده کنند و به یاد شما بیفتند

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

اهمیت قدردانی پزشکان

بر کسی پوشیده نیست که پزشکان شغل بزرگ و ظریفی در جامعه دارند. ما نباید کاری را که آنها انجام می دهند را بدیهی بدانیم. زیرا آنها هر روز باعث صرفه جویی و بهبود سلامت بسیاری از افراد می شوند. علاوه بر این، طب کار استرس زا محسوب می شود.

پس با وجود همه این سختی ها باید قدر آنها را در این قدرت بدانیم. در این مطلب به چند ایده برای یک هدیه مناسب برای روز پزشک اشاره می کنیم. بهترین آنها را با توجه به سلیقه گیرنده انتخاب کنید.

12 ایده بهترین هدیه روز پزشک 

انواع هدایای روز پزشک: ناگفته نماند که در انتخاب این هدیه علاوه بر سلیقه طرف مقابل، بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. خبر خوب این است که تنوع زیادی در خرید هدایایی برای این مناسبت وجود دارد. نکته بسیار مهم در خرید چنین هدیه ای این است که کالای خریداری شده باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

اگر هدیه ای بی مصرف و بی کیفیت بخرید، ممکن است باعث نارضایتی و سوء تفاهم شوید. برای اطمینان از کیفیت این محصولات باید این هدیه را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. ما به شما فروشگاه اینترنتی ویستور را پیشنهاد می کنیم.

1- ابزار هوشمند برای پزشکان

کالاهای دیجیتالی می توانند کارها را تا حد زیادی سرعت بخشیده و بهبود بخشند. کار پزشکان سرعت و حساسیت خاص خود را دارد. با خرید یک ابزار هوشمند می توانید کمک زیادی به آنها کنید.

محصولاتی مانند پاوربانک، هدفون، تبلت، ساعت هوشمند، تلفن همراه و لوازم جانبی موبایل ایده های خوبی هستند. این هدایا مورد پسند مردان و زنان است.
منظور از هدیه پزشکی همان ابزار پزشکی است که می تواند آنها را خوشحال کند. طبیعی است که یک پزشک از ابزار حرفه خود خوشش بیاید. بنابراین ایده خوبی برای هدیه ای مناسب برای روز پزشک هستند.

یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد پوشه های پزشکی است که پزشکان از آن برای ذخیره اسناد استفاده می کنند. این هدیه هزینه زیادی ندارد. اگر بودجه کافی ندارید، این گزینه مناسبی برای خرید است.

2- ظروف تزئینی
وقتی صحبت از خرید یک ظرف می شود، طیف وسیعی از ظروف با کاربردهای مختلف به ذهن متبادر می شود. خرید ظروف تزیینی به عنوان هدیه در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد. این هدیه برای روز پزشک گزینه خوبی است.

3- یک لباس خاص پزشکی

رایج ترین هدیه برای مناسبت های مختلف، انواع لباس ها است. چنین هدیه ای برای مردان و زنان مناسب خواهد بود.

به عنوان هدیه روز پزشک، گزینه مناسبی است که نشان از قدردانی شما از آنها دارد. پیشنهاد ما این است که یک لباس با کیفیت تهیه کنید. پس به دنبال یک مرکز خرید امن باشید.

4- روان نویس شیک

یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد هر پزشکی بدون شک خودکار است که هر چه بهتر باشد کار آنها را بهتر انجام می دهد. در حال حاضر انواع نوشت افزارهای خارجی با کیفیت بالا در بازار موجود است که هدیه بسیار خوبی برای روز پزشک محسوب می شود.

 دیگر ایده های هدیه خوب برای روز پزشک

ایده هایی که در قسمت قبل به آنها اشاره کردیم، تنها چند نمونه از طیف گسترده ای از هدایا هستند که سعی کرده ایم به شما ارائه دهیم. اما لازم نیست خود را به آنها محدود کنید. چند نمونه دیگر از این هدایا عبارتند از: انواع هنر و کالاهای دست ساز مانند نقاشی که پزشکان می توانند در مطب خود داشته باشند.

همچنین گل های تزیینی ایده بسیار خوب و رایجی برای این روز است. می توانید گیاه یا گلی را در گلدان هدیه دهید که ماندگاری زیادی داشته باشد.

 

به نقل از ویکی پدیا

در ایران روز اول شهریورماه، همزمان با زادروز بوعلی سینا، به خدمات خدماتی به علوم پزشکی، تألیفات و فعالیت های وی در این رشته و برای بزرگداشت پزشکان، روز پزشک نامگذاری شده است. ابوعلی سینا، پزشک و فیلسوف معروف متولد شهر بخارا است و مدفن او در همدان، یکی از شهرهای تاریخی ایران است و از مشهورترین و تأثیرگذارترین فیلسوفان و دانشمندان ایران است که آثارش در زمینه فلسفه ارسطویی و پزشکی بسیار مهم است. وی ۴۵۰ کتاب در زمینه‌های گوناگون نوشته‌است که یکی از معروف‌ترین کتاب‌هایش کتاب شفا، دانشنامه علمی و فلسفی جامع و کتاب قانون یکی از کتاب‌های معروف ابن سینا در زمینه علم پزشکی می‌باشد. وی از طبیعت، گیاهان و حیوانات کودکی که دارای ویژگی‌های خاص و اوقات فراغت خود هستند را در دشت و صحرا به جستجو و کسب تجربه می‌پرداختید از دوران کودکی به گیاهان دارویی و طبابت‌های مورد علاقه‌مند کنید. سینا از حیث نیروی جسمانی، مردی نیرومند بود و به همین خاطر از کار کردن احساس نمی‌کند، وی همچنین از نظر ذهنی و فکری بسیار نیرومند است، به گونه‌ای که در سن هجده زمان خود را به تمام دانش‌ها می‌رساند.

 

5- مجموعه تلفیقی از سرامیک های میناکاری شده و خوشنویسی

در این پک سه هنر جذاب ایرانی را برای به نمایش گذاشتن هنر هنرمندان ایرانی گردآوری کرده ایم. سفالگری، میناکاری و نویسندگی سه هنری هستند که هر چشمی را به هنر دوستی وامی دارد. وجود این سه در کنار هم مانند حضور گل در گلدان است.

در مجموعه تلفیقی سفال و تحریر میناکاری شده، گلدان سفالی میناکاری شده در کنار میز پنمانتین قرار گرفته است. تلفیق این سه هنر هدیه ای بی نظیر، دستوری و فراموش نشدنی است.

محتویات این بسته:

یک عدد گلدان لعابی روی خاک رس (20 سانتی متر)
یک تکه پارچه کلامکار (80*80 سانتی متر)
بسته بندی مقوایی

 

6- استند کارت ویزیت

همه پزشکان به بیماران خود کارت ویزیت می دهند تا در مواقع ضروری با آنها تماس بگیرند. بنابراین خرید جا کارت ویزیت می تواند گزینه خوبی برای هدیه روز پزشک باشد. با خرید جاهای کارت ویزیت ایران کادو به عنوان هدیه روز پزشک، می توانید جدای از خوشحالی عزیزانتان، ظاهری شیک و زیبا به میز همسر، دختر، مادر یا دوست پزشک خود ببخشید.

7- روان نویس

بهترین هدیه روز پزشک در شهریور 1402: پزشکان زن نیز مانند مردان مجبورند مدام نسخه ها و یادداشت های پزشکی بنویسند. شما می توانید با خرید یک خودکار یا خودکار شیک از ایران کادو با امکان حکاکی نام، عزیزان خود را خوشحال کنید. در سایت ایران کادو می توانید به صورت آنلاین هدیه روز پزشک را خریداری کنید.

9- مجموعه بتنی گلدان و شمع

تزیینات به کار رفته در دکور مطب پزشکان خانم از ظرافت بیشتری نسبت به مطب آقایان برخوردار است. خانم ها به گلدان ها و گلدان های کوچک علاقه خاصی دارند، وقتی این دو با هم باشند ترکیب فوق العاده ای می شود. ست گلدان و شمع بتنی با 2 شمع و 1 گلدان می تواند ظاهری بسیار شیک به مطب دکتر بدهد. این کیت بتن را می توانید از طریق سایت ایران کادو خریداری کنید.

10- روسری زیبا برای خانم دکتر

همه خانم ها علاقه زیادی به هدیه گرفتن روسری و شال دارند. انواع روسری و شال های جذاب در ایران کادو می توانند گزینه مناسبی برای هدیه روز پزشک باشند. برای خرید اینترنتی هدیه روز پزشک می توانید از طریق سایت ایران کادو اقدام کنید.


11- کیف پول چرمی زنانه

یکی از هدایای مناسب برای خانم ها کیف پول است که با خرید این هدیه می توانید از آن لذت ببرید. سایت ایران کیف پول زنانه چرم با طرح ها و رنگ های مختلف را به عنوان هدیه روز پزشک برای شما آماده کرده است که می توانید به صورت آنلاین خرید کنید.

12- یک گل شیک برای آپارتمان

گل های آپارتمانی با گلدان های شیک می توانند گزینه مناسبی برای هدیه روز پزشک باشند. با خرید گل آپارتمانی با گلدان شیک نه تنها می توانید محیط مطب مورد علاقه خود را زیباتر کنید بلکه باعث افزایش آرامش و کاهش انرژی های منفی در این محیط می شوید. پوتوس با گلدان چوبی، دراسنا کامپکت با گلدان پایه فلزی، مجموعه سانسوریا پاکوتاه و لیندا با گلدان تورینگ، زامیفولیا با گلدان تورینگ و بسیاری از گل های داخلی زیبای دیگر را به عنوان هدیه برای روز پزشک ارائه می دهیم.

5 ویژگی هدیه روز پزشک

علاوه بر موارد ذکر شده، هدیه روز پزشک باید هدیه ای مناسب برای این قشر زحمتکش با مسئولیت بسیار بزرگ در جامعه باشد. از این رو از شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات هدایای تبلیغاتی فعالیت می کنند انتظار می رود برای هرچه بهتر برگزاری مراسم جشن، یک هدیه خلاقانه در قالب هدیه تبلیغاتی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

اول: ایجاد یک محصول منحصر به فرد

سعی کنید از لوازمی که منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند برای هدیه دادن روز پزشک استفاده کنید. امروزه استفاده از صنایع دستی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و مردم به هدایایی که کاردستی هستند بیشتر علاقه نشان می دهند. یک هدیه منحصر به فرد و منحصر به فرد باعث می شود فرد علاقه بیشتری به استفاده از آن داشته باشد.

دوم: آن را در یک پاکت یا جعبه ضخیم قرار دهید

مردم از باز کردن بسته بندی های جذاب لذت می برند. وقتی جعبه یا بسته ای را می بینند، شروع به حدس زدن در مورد محتویات آن می کنند. در واقع، یکی از عوامل شگفت‌انگیز بسته‌بندی و جعبه آن است، زیرا مردم نمی‌توانند حدس بزنند داخل آن چیست. همچنین افراد با دریافت بسته یا جعبه بیشتر از دریافت ایمیل یا نامه هیجان زده می شوند، هدف از این کار ایجاد حس توقع و انتظار در افراد هنگام دریافت هدیه است.

سوم: گیرنده باید با هدیه تعامل داشته باشد

هرگز به مشتریان خود کتابی به عنوان هدیه تبلیغاتی ندهید. هیچ کس مخالف کتاب نیست، اما آنها برای جایگاه خود خوب هستند. اما وقتی به مشتریان خود هدایای کاربردی می دهید که بتوانند آن را لمس کنند و استفاده کنند، بهتر در حافظه آنها می ماند. هدایای خود را جذاب کنید تا گیرندگان بخواهند آنها را لمس کنند و با هدیه ارتباط برقرار کنند. بنابراین، سعی کنید محصولاتی را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید که هیجان‌انگیز باشد و برای گیرندگان به یادگار بماند. به همین دلیل باید در انتخاب و تولید این هدایا خلاقیت به خرج داد.

هدیه روز پزشک می تواند مربوط به این حرفه باشد. اینکه بتوانید داستانی را در هدیه تبلیغاتی خود بگنجانید که اهمیت این کار را تداعی کند، فرصت بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. بیشتر هدایای تبلیغاتی یادآور کسب و کار شما هستند. هدیه تبلیغاتی مناسب در واقع یادآور خود کسب و کار یا موارد مرتبط با آن مانند محصول یا خدمات یا سودی است که از آن به دست آورده اید و این می تواند یکی از عوامل مهم مرتبط با هدیه روز پزشک باشد.

چهارم: هدایای تبلیغاتی را سفارشی کنید

بنابراین هدیه روز پزشک باید دارای 4 فاکتور شخصی‌سازی، منحصربه‌فرد بودن، ارتباط با هدیه گیرندگان و همچنین بسته‌بندی آن باشد که می‌تواند تاثیر لازم و مناسب را در ذهن افراد ایجاد کند که در کنار جایگاه به پزشکان و یادآوری اهمیت کار و حرفه آنها می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

پنجم: هدیه تبلیغاتی باید دائمی باشد

بسیاری از مردم از دریافت گل یا غذا به عنوان هدایای تبلیغاتی لذت می برند. خیلی ها هم دوست دارند گل یا غذا بدهند. بنابراین به نظر می رسد یک ظرف زیبا و با کیفیت پر از بیسکویت یا شکلات می تواند هدیه تبلیغاتی بسیار خوبی برای برخی افراد باشد.

هدیه روز پزشک متفاوت است. باید در نظر داشته باشید که این نوع هدایای تبلیغاتی ممکن است گزینه های مناسب و خاطره انگیزی باشند یا نباشند تا افراد بتوانند آنها را در کنار یا نزدیک خود نگه دارند. در اینجا به یک نکته مهم دیگر که یک هدیه تبلیغاتی باید داشته باشد اشاره می کنیم. هدایای تبلیغاتی باید سال ها دوام داشته باشند، در حالی که یک جعبه شکلات یا گل به سرعت تمام می شود و فراموش می شود.

 

بهترین هدیه روز پزشک چیست

هنگام برنامه ریزی برای خرید هدیه روز پزشک، توصیه می کنیم به نکات کلی توجه ویژه ای داشته باشید. هدیه روز پزشک را باید ابتدا قدر دانست نه اینکه صرفاً برای رفع مسئولیت خرید. البته فقط به این دلیل که با ارزش است، لزوماً به این معنی نیست که ارزش مالی بالایی دارد. یک هدیه شرکتی برای روز پزشک می تواند یک هدیه ساده اما مرتبط با مسائل پزشکی باشد. یا حداقل یک هدیه کاربردی و شخصی که طرف مقابل را شگفت زده کند و با دیدن هدیه او را جذب کند.
با این اوصاف، پیشنهادات زیر را می توان با جدیت بیشتری به عنوان هدیه روز پزشک برای آقایان در نظر گرفت:
تجهیزات ورزشی: خرید لوازم ورزشی به عنوان هدیه روز پزشک قطعا گزینه جذابی است. به خصوص اگر پزشک مورد نظر شما مرد باشد، انواع وسایل ورزشی با تنوعی که دارند در هنگام خرید شما را با آغوش باز می گذارند.
کت و شلوار: یک کت و شلوار شیک علاوه بر کاربردی بودن، هدیه ای مناسب برای روز پزشک نیز می باشد، زیرا با پوشش معمول پزشکان همخوانی دارد و یک هدیه ممتاز برای روز پزشک محسوب می شود.

کتاب های مرتبط با پزشکی: بسیاری از پزشکان کتاب های مربوط به پزشکی را در مطب خود نگهداری می کنند و گاهی اوقات در اوقات فراغت روز به آن مراجعه می کنند. همچنین می توانید یک کتاب تازه منتشر شده کلاس اولی را در این جعبه به قفسه کتاب آقای دکتر اضافه کنید. شاید بتوان این هدیه را به عنوان یک هدیه ارزان قیمت روز پزشک دسته بندی کرد.
کیف چرمی: کیف چرمی با طراحی شیک و کیفیت بالا گزینه ای است که قطعا آقایان را خوشایند می کند. پس یک کیف هدیه چرمی برای روز پزشک انتخاب کنید و با یک هدیه خوب خیالتان را راحت کنید.
لباس طبی: البته شاید این هدیه بیشتر برای همکاران مناسب باشد. با این حال، لباس های طبی از جمله بالا و پایین، کلاه و ماسک طبی می تواند گزینه خوبی برای هدیه روز پزشک باشد.

تجهیزات کوهنوردی: به طور کلی کوهنوردی یک ورزش محبوب برای پزشکان به ویژه برای مردان است. به همین دلیل با تمام زیرکی برای خرید هدیه روز پزشک برای آقایان، تجهیزات کوهنوردی را پیشنهاد می کنیم.

راحتی سفر: اکثر پزشکان یا فرصت سفر ندارند یا زیاد سفر می کنند. در هر صورت خرید هر نوع وسیله سفر یا حتی تدارک یک سفر فراموش نشدنی روز پزشک می تواند هدیه ای جذاب و ماندگار باشد.

بهترین هدیه روز پزشک برای خانم ها

خرید کادو برای خانم ها در هر موقعیت و موقعیتی نیاز به تامل بیشتری دارد. بنابراین خرید هدیه روز پزشک برای پزشکان زن باید با دقت آماده شود. به عنوان مثال، پیشنهادات زیر را در نظر بگیرید:

گلدان گیاهی: یک گلدان زیبا با گل های برجسته می تواند هدیه ای زیبا و فوق العاده برای شادابی مطب پزشک باشد. گلدان را در لیست بهترین هدایای روز پزشک قرار دهید.

کتاب: دوستداران کتاب را در همه حرفه ها می توان یافت. خانم دکتر شاید یکی از آنها باشد. 

تزیینات: وارد مطب دکتر شوید و دکوراسیونی زیبا و شیک به او بدهید. وسیله ای که تکمیل کننده زیبایی دکوراسیون دفتر کار او باشد بهترین هدیه برای یک خانم در روز پزشک محسوب می شود.

ساعت دیواری: خرید یک ساعت دیواری شیک و خاص می تواند گزینه خوبی باشد. اگر در خرید هدیه روز پزشک تردید دارید، این گزینه را انتخاب کنید.

کیف پول: یک کیف پول تازه با طراحی جذاب هدیه مورد علاقه همه خانم هاست. یک کیف پول سبک و مناسب می تواند هدیه ای کاربردی و جذاب برای هدیه روز پزشک باشد.

کلاه طبی: کلاه طبی واقعا جذاب است و می تواند به عنوان هدیه روز پزشک توسط همراهان مجموعه به پزشک هدیه شود.

دستکش طبی: هر نوع دستکش طبی نیز می تواند هدیه ای مناسب و کاربردی برای پزشک خانم مورد نظر شما باشد.

هدیه مناسب برای روز پزشک چیست؟

به طور کلی، پزشکان قدردان هدایایی هستند که از آنها و موقعیتشان قدردانی می کنند. 

هدایایی که نشان دهنده قدردانی از کار و تلاش پزشک است مانند گل، کارت تبریک و غیره.
هدایایی که به بهبود کیفیت زندگی پزشک کمک می کند و هدیه است. مانند کتاب های آموزشی جدید، لباس های دائمی و راحت، وسایل الکترونیکی مانند هدفون یا تبلت و ....
هدایایی که تلاش ها و مهارت های آنها را تجلیل می کند مفید و قابل استفاده است و به کیفیت زندگی و شغل آنها کمک می کند.
 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر