محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز کارمند

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو برای کارمند


هدیه روز کارمند - هر ساله ادارات مختلف 25 سپتامبر را به عنوان روز کارمند گرامی می دارند و در این روز از زحمات این قشر کارآمد و پرتلاش جامعه قدردانی می کنند. این روز که هفته دولت است بهترین فرصت برای قدردانی از افرادی است که در دستگاه های دولتی مشغول به کار هستند.

مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی برای قدردانی و تشکر از کارکنان و بالا بردن روحیه آنها هدایای سازمانی می خرند. با این حال، بهتر است قبل از تهیه یک هدیه برای روز کارمند، نیازهای آنها را بررسی کنید. خرید خودکار و خودکاری که سالانه تعداد زیادی از کارمندان دریافت می کنند، هدیه ای تکراری و آزاردهنده خواهد بود.
این بار بیایید یک هدیه کمی متفاوت بسازیم و کارمندان شرکت شما را شگفت زده کنیم. اگر نمی دانید برای روز کارمند چه چیزی را به عنوان هدیه بخرید، در این بخش کوتاه جدیدترین ایده ها برای هدیه روز کارمند را به شما ارائه می دهیم که می توانید روزی فراموش نشدنی را برای افراد شرکت خود رقم بزنید. . مدیران باهوش توجه بیشتری به رفاه کارکنان دارند و روز کارمندان بهترین فرصت برای نشان دادن این ارزش است.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز کارمند

1- روز کارمند در سال 1403 چه روزی می باشد؟

یکشنبه – ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ روز کارمند نامگذاری شده است

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز کارمند چه می باشد؟

مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی برای قدردانی و تشکر از کارکنان و بالا بردن روحیه آنها هدایای سازمانی می خرند. با این حال، بهتر است قبل از تهیه یک هدیه برای روز کارمند، نیازهای آنها را بررسی کنید. خرید خودکار و خودکاری که سالانه تعداد زیادی از کارمندان دریافت می کنند، هدیه ای تکراری و آزاردهنده خواهد بود.
این بار بیایید یک هدیه کمی متفاوت بسازیم و کارمندان شرکت شما را شگفت زده کنیم. اگر نمی دانید برای روز کارمند چه چیزی را به عنوان هدیه بخرید، در این بخش کوتاه جدیدترین ایده ها برای هدیه روز کارمند را به شما ارائه می دهیم که می توانید روزی فراموش نشدنی را برای افراد شرکت خود رقم بزنید. . مدیران باهوش توجه بیشتری به رفاه کارکنان دارند و روز کارمندان بهترین فرصت برای نشان دادن این ارزش است.

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

6 تا ازبهترین هدیه ها برای روز کارمند

اگر کسی سزاوار قدردانی بیشتر است، این کارمندان شما هستند – کسانی که زمان و انرژی بی‌پایانی را صرف کمک به موفقیت شرکت شما می‌کنند. هدایا روشی عالی برای نشان دادن اینکه چقدر برای اعضای تیم خود و مشارکت آنها ارزش قائل هستید، است و هدیه مناسب می تواند لحظه ای به یاد ماندنی و معنادار ایجاد کند. اما چگونه می دانید که دقیقاً هدیه "درست" چیست؟

می گویند هدیه دادن یک هنر است. مانند همه کارهای خلاقانه، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید. خوشبختانه در سایت کادوساز فهرستی از هدایای قدردانی از کارمندان را تهیه کرده است که می تواند کمک کند.

چه هدیه ای کارمندان را خوشحال می کند؟

عکس دقیق کادو روز کارمند را ندارید؟ به دنبال یک هدیه خاص برای کارکنان دفتر خود هستید؟ اگر به تاثیر هدایای روز کارمند بر روحیه آنها فکر می کنید، برای این منظور پیشنهاد می کنیم به راهنمای خرید هدایای روز کارمند سازمانی ویستور توجه کنید.

یکی از ویژگی های هدیه دادن انرژی به کارمند و ایجاد احساس مفید بودن در اوست. در زیر تعدادی هدایای مناسب برای این روز را به شما تقدیم می کنیم.

1- ست اداری رومیزی

گیاهان میز تحریر هدایای قدردانی از کارمندان عالی هستند.
WeWork اخیراً مقاله ای منتشر کرده است که ادعا می کند تأثیر وجود گیاهان در محیط کار بسیار تأثیرگذارتر از جذابیت های زیبایی شناختی است. گیاهان اداری بهره وری را افزایش می دهند، استرس را کاهش می دهند و ظرفیت توجه را افزایش می دهند. به علاوه، این واقعیت را نمی توان انکار کرد که داشتن کمی سبز در سرتاسر دفتر ظاهر آن را درخشان می کند.

2- هدایای ویژه برای دکور اداری

یکی از هدایای سازمانی برای روز کارمند شامل مواردی است که به دکور اداری نظم می بخشد و فضای کار را زیبا می کند. انواع گلدان های تزئینی، قاب عکس های زیبا، جا خودکار و لوازم التحریر، تقویم همراه با برگه یادداشت و قفسه های کوچک میز برای مرتب سازی اسناد و فایل های اداری در این گروه قرار می گیرند.

علاوه بر این هدایا، یک خودکار یا یک هدیه حکاکی شده به مناسبت روز کارمند، روحیه شگفت انگیزی را در او ایجاد می کند. این لوازم دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند و هدیه مناسب روز کارمند محسوب می شوند. در هنگام خرید این اجناس با توجه به چیدمان مطب به رنگ و جنس آنها توجه کنید.

3- لباس مناسب

آیا می توانید یک هدیه مناسب برای روز کارمند در دسته لباس پیدا کنید؟ آیا انتخاب هدیه از بین لباس های کارمندان خوب است؟ در پاسخ به این سؤالات باید بگوییم «بله»! این هدیه به دلیل کاربردی بودن برای همه سنین و جنسیت ها جذاب خواهد بود.

برخی افراد تجربه خوبی از خرید هدیه دارند. یکی از بهترین هدایای روز کارمند، خرید لباس مناسب است. اگر در خرید لباس سلیقه خوبی دارید این گزینه را در نظر بگیرید. انتخاب های زیادی برای پوشاک مردانه و زنانه وجود دارد و شما در انتخاب یک محصول شیک و زیبا مختار هستید.

طیف گسترده ای از لباس های مردانه و زنانه توجه شما را به خود جلب می کند. جالب است بدانید که قیمت محصولات پوشیدنی آنقدر متنوع است که دست خالی برنخواهید گشت.

4- ساعت

این هدیه یکی از انتخاب های ویژه برای هدیه روز کارمند است. یک ساعت دیواری شیک و زیبا برای مدت طولانی روی دیوار می ایستد. گذر زمان و توجه به ساعت دیواری شما را به یاد خاطرات می اندازد و این کالای لوکس را می توان در دفتر کار یا منزل نصب کرد.

در برخی از انواع ساعت دیواری امکان حکاکی لیزری وجود دارد و می توانید یک جمله زیبا را انتخاب کرده و در گوشه ساعت حک کنید. این کار زیبایی هدیه انتخابی را دو چندان می کند.

5- صنایع دستی ایرانی

ذوق و مهارت دستان هنرمند در ساخت صنایع دستی همیشه قابل تقدیر است. در ایران صنایع دستی زیبای هنرمندان ایرانی هدیه ای نفیس برای روز کارمند است. برخی از این هدایا تزئینی و برخی کاربردی هستند.

در بیشتر شهرهای ایران انواع ظروف میناکاری، مسی، برنجی، خودکار روی پارچه و زیور آلات دست ساز را می توان مشاهده کرد. فروشگاه های اینترنتی خرید این هدایای متنوع را آسان کرده اند. برای انتخاب هدیه برای روز کارمند به گیفت ویستور مراجعه کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

6- هدفون

بسیاری از کارکنان اداری برای انجام کارهای اداری نیاز به تمرکز بالایی دارند و سر و صدای مشتریان و کارکنان اداری تمرکز را مختل می کند. راندمان کاری کارکنان با حذف صداهای مزاحم از محیط افزایش می یابد.

از جمله انتخاب های مناسب برای هدیه روز کارمند می توان به هدفون های مختلف اشاره کرد. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و با طرح های متنوع و زیبا هدیه ای به یاد ماندنی را رقم خواهند زد. در انتخاب نوع این محصولات به میزان استفاده و کارایی آنها توجه کنید.

 

بهترین هدیه برای یک کارمند به ترجیحات، علایق و زمینه مناسبت هدیه دادن بستگی دارد. در اینجا چند پیشنهاد برای بررسی وجود دارد:

7- هدایای شخصی سازی شده

اقلام سفارشی، مانند خودکار تک رنگ، دفترچه یادداشت شخصی یا پلاک حکاکی شده روی میز، می توانند به کارمندان احساس ارزشمندی و قدردانی کنند.

8- هدایای دسته جمعی

بلیط یک کنسرت، نمایش تئاتر یا سینما، یا رویداد ورزشی، کلاس آشپزی، گردش و تفریح در تعطیلات آخر هفته می تواند خاطرات ماندگاری را ایجاد کند.

9- فرصت های توسعه حرفه ای برای یادگیری حرفه ای

 پیشنهاد پرداخت هزینه برای دوره ها، کارگاه ها یا کنفرانس هایی که به رشد حرفه ای کارمند کمک می کند.

10- گرفتن اشتراک های پولی

اشتراک یک سرویس مانند باشگاه، کتابخانه یا مجله مرتبط با علایق آنها نشان می دهد که برای درک ترجیحات آنها وقت گذاشته اید.

11- ابزارها و لوازم جانبی اداری

هدفون های باکیفیت، لوازم جانبی میز اداری، یا کیف لپ تاپ شیک می توانند روز کاری را لذت بخش تر کنند.

12- کارت های هدیه

یک گزینه همه کاره، کارت های هدیه به گیرنده اجازه می دهد چیزی را که واقعا می خواهد انتخاب کند. کارتی از یک فروشگاه، رستوران یا خرده فروش آنلاین مورد علاقه خود را در نظر بگیرید.

13- مرخصی

اعطای مرخصی با حقوق اضافی، تعطیلات آخر هفته طولانی یا برنامه کاری منعطف می تواند به کارکنان استراحت بسیار مورد نیاز و بهبود تعادل بین کار و زندگی آنها بدهد.

 

به یاد داشته باشید، مهمترین جنبه هر هدیه، فکر و تلاشی است که برای آن انجام می شود. هنگام انتخاب هدیه حتماً علایق، نیازها و ترجیحات کارمند را در نظر بگیرید.

تایرخ به روز رسانی 23/1/1402

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر