مجله کادوساز

عنوان مطالب

18 از بهترین رستوران های تهران برای سالگرد ازدواج

18 از بهترین رستوران های تهران برای سالگرد ازدواج

18 تا از بهترین رستوران های تهران برای سالگرد ازدواج - سالگرد ازدواج یکی از جذاب ترین و خاطره انگیزترین روزهایی است که هر سال منتظر آن هستیم. بسیاری از ما در مورد عروسی نگرش آرامی داریم. جلسات دوستانه، مجالس عاشقانه، سفرهای یک روزه و صدها برنامه مشابه برخی از رایج ترین ایده های سالگرد ازدواج هستند. یک قرار عاشقانه در یک رستوران مجلل می تواند به هر دوی شما احساس جذابیت بدهد.

در این بخش می خواهیم بهترین رستوران های تهران را برای سالگرد ازدواجتان به شما معرفی کنیم. پس اگر عاشق سورپرایز هستید و برای سالگرد ازدواجتان به دنبال رستورانی رمانتیک هستید، با ما همراه باشید.

یک رستوران برای سالگرد ازدواج پیشنهاد دهید

سالگرد ازدواج یک رویداد جذاب در زندگی شخصی همه ما است. بیشتر مردم دوست دارند این رویداد در یک محیط رمانتیک باشد. نوشتن خاطرات شیرین، نگاه به خاطرات عاشقانه یکی از مهم ترین راه های تقویت پایه های همزیستی و نشاط برای روزهای آینده است. به همین منظور در این قسمت انواع رستوران های مجلل برای سالگرد ازدواج را به شما معرفی می کنیم.

1- رستوران ایسترن پالاس

اگر می خواهید یک رستوران خوب برای سالگرد ازدواج خود پیدا کنید، باید به تمام جزئیات فکر کنید. زیبایی فضای رستوران و دکوراسیون خاص آن در کنار خدمات حرفه ای از ویژگی های مهم کافه رستوران است که می توانید سالگرد ازدواج خود را در آن جشن بگیرید. رستوران قصر شرقی با معماری زیبا و خاص خود یکی از گزینه های عالی و در واقع بهترین رستوران برای سالگرد ازدواج است. ترکیب غذاهای منوی این رستوران به شما این امکان را می دهد که لذیذترین غذاهای ترکی، لبنانی و ایرانی را امتحان کنید. نماد اصلی این رستوران نمای خط نستعلیک با شعر خیام در ورودی این رستوران زیباست.

آدرس رستوران ایسترن پالاس: تهران، بلوار آفریقا، خیابان دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک ۲۹۹.

2- رستوران ارکیده

رستوران ارکیده یکی از حرفه ای ترین و بهترین رستوران ها برای سالگرد ازدواج است. به راحتی می توانید همه چیز را به کادر حرفه ای و آموزش دیده این رستوران بسپارید. کیفیت غذا با منوهای متنوع در رستوران ارکیده یکی از ویژگی های اصلی این رستوران برای جذب مشتری است. اگر می خواهید یک مهمانی عاشقانه دو نفره داشته باشید، رستوران ارکیده قطعا بهترین رستوران برای سالگرد ازدواج شما و همسرتان خواهد بود.

شعبه جاده چالوس آدرس: جاده چالوس - کیلومتر 12 

شعبه کرج - مهستان آدرس: کرج، میدان نبوت، مجتمع تجاری مهستان، رستوران گردان ارکیده

شعبه اقدسیه آدرس: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه 10

شعبه شهریار آدرس: شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی

شعبه آرژانتین آدرس: میدان آرژانتین - ابتدای خیابان الوند 

شعبه متل قو آدرس: مازندران، عباس آباد، متل قو، بعد از برج‌های عظیم‌زاده

3- رستوران کوهپایه

اگر عاشق طبیعت و زیبایی های آن هستید، حتما باید از رستوران روبروی کوه دیدن کنید. رستورانی با چشم اندازی زیبا در محیط کوهستانی دربند که می تواند ترکیبی عالی از جذابیت، تجمل و طبیعت زیبا باشد. در رستوران کوهپایه می توانید هر آنچه را که برای یک قرار عاشقانه نیاز دارید تهیه کنید. این رستوران با ارائه منوی عالی از غذاهای اصیل ایرانی و کبابی می تواند ذائقه شما را در سرو غذا برآورده کند. کیفیت عالی در کنار خدمات حرفه ای پا، بهترین شرایط را برای یک روز هیجان انگیز و عاشقانه فراهم می کند.

آدرس رستوران کوهپایه: تهران، شمیرانات، تجریش، دربند، سربند، میدان کوهپایه

4- رستوران بیستانگو

یکی از رمانتیک ترین رستوران های تهران، رستوران بیستانگو است. این رستوران با دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و گرم خود سبکی از دکوراسیون مدیترانه ای را ارائه می دهد. منوی حرفه ای و بین المللی این رستوران یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بین علاقه مندان به رستوران است. طراحی غذا در رستوران بیستانگو به همراه پذیرایی حرفه ای و پرسنل آموزش دیده همه چیز را برای یک شب زیبا، حرفه ای و خاطره انگیز فراهم می کند.

آدرس رستوران بیستانگو: تهران، خیابان ولی عصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، پایین هتل رامتین

5- رستوران دوئت

اگر عاشق مکان های لوکس هستید و حس تجمل و زیبایی شما را به وجد می آورد، مطمئنا عاشق رستوران دوئت خواهید شد. این رستوران زیبا در محیطی دوستانه و خاص می تواند پذیرای لحظات گرم و عاشقانه شما باشد. همه چیز در این رستوران دو نفره چیده شده است و به همین دلیل می توان رستوران دوئت را یکی از بهترین رستوران های مناسب برای جلسات دو نفره و عاشقانه دانست. منوی هیجان انگیز رستوران دوئت با مواد تازه و لذیذش این رستوران را به مقصد بسیاری از دوستداران غذاهای لذیذ تهران تبدیل کرده است.

آدرس رستوران دوئت: خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی، پلاک۱۴

6- رستوران دیوان

رستوران دیوان یکی از بهترین مناظر منطقه فرشتک را دارد. این رستوران در مجموعه سام سنتر فرشته واقع شده است و یکی از مکان های مجلل و هیجان انگیز برای جلسات دو نفره عاشقانه است. مبل رستوران با فضاهای متفاوت، دکوراسیون زیبا و حرفه ای و همچنین نورپردازی رمانتیک هیجان انگیز می تواند لحظات زیبایی را برای لذت بردن از این فضا رقم بزند. چشم انداز زیبای بالکن این رستوران از دیگر جاذبه های بارگاه است که مشتریان خاصی را به این مکان می کشاند. این رستوران بهترین رستوران برای سالگرد ازدواج است.

آدرس رستوران دیوان: خیابان فرشته، مجتمع تجاری سام سنتر

7- رستوران خاقان

اگر عاشق فضای باز و حیاط هستید، رستوران خاقان بهترین مقصد برای سورپرایز سالگرد ازدواج عاشقانه شماست. رستوران خاقان در کوچه پس کوچه های جردن واقع شده و در میان هیاهو و شلوغی تهران، محیطی زیبا، دنج و رمانتیک را برای شما فراهم می کند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران برای سالگرد ازدواج و جشن های عاشقانه است. میله و پیانوی زیبای چوبی در رستوران خاقان لحظات عاشقانه شما را کامل می کند و خاطرات زیبایی از این شب به یاد ماندنی به جا می گذارد. منوی بین المللی این رستوران همه سلیقه ها را به خود جذب می کند و به شما این امکان را می دهد که هر غذایی را که می خواهید به بهترین شکل ممکن سفارش دهید و با هم لذت ببرید.

آدرس رستوران خاقان: تهران، خیابان آفریقا، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، پلاک ۲

8- رستوران ناکایا

اگر عاشق غذاهای آسیایی هستید و عاشق خوردن آن هستید، شکی نیست که رستوران ناکایا بهترین مکان برای یک مهمانی عاشقانه دو نفره به مناسبت سالگرد ازدواج است. در این رستوران غذاهای آسیایی توسط یک سرآشپز واقعی تهیه و سرو می شود. طعم متفاوت غذاها و همچنین طراحی حرفه ای و خدمات عالی در این رستوران باعث محبوبیت هر چه بیشتر رستوران ناکایا شد. موسیقی زنده نیز یکی از مواردی است که می تواند به شما اطمینان دهد که محیطی جذاب و مناسب برای سالگرد ازدواجتان دارد.

آدرس رستوران ناکایا: بلوار اندرزگو، مرکز خرید سانا، طبقه دوم

9- رستوران مانسون لانژ

رستوران مانسون لانژ نیز، می‌تواند به عنوان یک کافه رستوران برای سالگرد ازدواج خاص شما معرفی شود. فضای داخلی رستوران با دکوراسیون سفید و میز و صندلی‌های کرومی حس و حال پویایی به محیط بخشیده است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی ارائه می‌شود و شما به راحتی می‌توانید با هر نوع سلیقه، غذای خوشمزه‌ای را پیدا کنید. یادتان باشد که خوردن سوشی در این رستوران یکی از گزینه‌های عالی است. پس اگر برای سالگرد ازدواج‌تان به این رستوران مراجعه کردید، حتما سوشی را فراموش نکنید.

آدرس رستوران مانسون لانژ: تهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک ۲، طبقه ۱

10- رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو یکی از رستوران های مجلل تهران است و کسانی که به دنبال فضایی شیک و مجلل برای مراسم خود هستند می توانند با خیال راحت این رستوران را انتخاب کنند. فضای داخلی این رستوران بر اساس معماری سنتی طراحی شده و با المان هایی مانند پتینه روی دیوار، ملحفه های سنتی و مقرنس های اصیل ایرانی شما را به یاد دوران قاجار می اندازد. کیفیت غذاهای عالی رستوران قاپو بی نظیر است و می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در منوی آن مشاهده کنید. گروه موسیقی این رستوران همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 19 الی 12 ویژه برنامه زنده ای را اجرا می کند که شامل چندین آیتم مختلف است.

11-رستوران 133

در منطقه تهرانپارس، بهترین رستوران برای برگزاری مراسم، رستوران 133 است. این رستوران در بزرگراه رسالت واقع شده و دارای یک ساختمان دو طبقه مجلل است. اگر ظاهر رستورانی که برای مراسم خود انتخاب کرده اید برایتان مهم است، به این رستوران امتیاز فوق العاده ای می دهید. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن است. در وسط سالن یک پیانوی گران قیمت و زیبا قرار دارد. پیانیست گروه با هنرش در ناهار و شام به شما آرامش می دهد. اگر قصد دارید مراسم خاصی در این رستوران برگزار کنید، می توانید طبقه دوم رستوران را به طور کامل رزرو کنید.

برای راحتی میهمانان، دسترسی به طبقه دوم با آسانسور امکان پذیر است و حتی آسانسور به پارکینگ رستوران می رسد. رفتار کارکنان رستوران بسیار محترمانه است و همه با لباس فرم از مهمانان شما پذیرایی می کنند. نگهبان جلوی در به همه مهمانان شما خوش آمد می گوید و آنها را به سالن مخصوص می برد. همچنین امکان درخواست موسیقی متناسب با مراسم شما در این رستوران وجود دارد

ساعات کاری11تا 16 و 19 تا 24

شماره تماس02177724161

آدرستهران، تهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک 251

12- رستوران تهران بین

رستوران تهران یکی از بهترین رستوران های تهران است که در غرب واقع شده است. این رستوران در طبقه نهم و پنت هاوس برج معروف عرفان قرار دارد و با دیوارهای تمام شیشه ای خود فضای بی نظیری را برای مراسم شما فراهم می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران از مواد مرغوب و گران قیمت ساخته شده و ظاهری سلطنتی دارد. لوسترهای سلطنتی، یک سالن بزرگ، مناظر خیره کننده و میزهای باشکوه تمام چیزی است که برای یک رویداد ارزشمند نیاز دارید. منوی رستوران تهران بین سلف سرویس است.

البته اگر فکر می کنید که این طرز سرو غذا می تواند نظم مراسم شما را به هم بزند، می توانید از پرسنل رستوران بخواهید که در قسمت VIP با فشردن یا فشار دادن از مهمانانتان غذا سرو کنند. پرسنل این رستوران بسیار محترم هستند و با همان لباس از مهمانان شما پذیرایی می کنند. همچنین اضافه می کنیم که امکان استفاده از پارکینگ برای مشتریان رستوران وجود دارد، بنابراین نگران فضای پارک مهمانان خود نباشید. کیفیت غذا در رستوران های تهران بی نظیر است و در تهیه آنها از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.

13- رستوران ترمه در هتل فردوسی

همچنین ممکن است ترجیح دهید رستوران های واقع در قسمت شمالی شهر را برای رویداد مهم خود انتخاب کنید. اما رستوران سنتی ترمه یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم است که اصلا نباید از روی موقعیتش قضاوت کرد. این رستوران در مجموعه هتل فردوسی قرار دارد و طرفداران زیادی دارد. تالار رستوران ترمه با نمای کاملا سنتی خود به یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران تبدیل شده است. دیوارهای آجری و کاشی های سنتی ایرانی احساس آرامش را در ناخودآگاه شما ایجاد می کند. یکی از مهم ترین نکات مثبت رستوران سنتی ترمه، قرار گرفتن آن در لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است.


فضای داخلی یک رستوران ترمه
همه روزه به جز ایام سوگواری از ساعت 19 الی 12 برنامه های زنده متنوع با چندین آیتم مختلف در این رستوران شما را سرگرم می کند. برنامه موسیقی رستوران ترمه بسیار شاد و مفرح است و می تواند شبی فراموش نشدنی و خاطره انگیز را برای مهمانان شما رقم بزند. رستوران ترمه تنوع بی نظیری از سلف سرویس یا بوفه غذاهای سنتی و ایرانی را ارائه می دهد. بوفه باز و همچنین برنامه موسیقی شاد رستوران ترمه این رستوران را برای تولد، جشن و شادی مناسب می کند.

ساعت کاریاز ۱۲ظهر تا ۳:۳۰بعدازظهر

از ۷تا ۱۱شب

شماره تماس02166727026

آدرسمیدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

14- رستوران ایرانی دری

رستوران ایرانی دری یکی از مجلل ترین رستوران های ولنجک تهران می باشد که گزینه مناسبی برای جلسات کاری مهم و مناسبت های خاص می باشد. فضای داخلی رستوران ایرانی دری کاملا خلاقانه طراحی شده است و می توان آن را تلفیقی از سبک ایرانی، سنتی، عربی و مدرن دید. ایجاد چنین ترکیب پیچیده ای قطعاً کار دشواری است. اما رستوران ایرانی دری توانسته فضایی بسیار شیک، آرام، زیبا و مجلل ایجاد کند.

نمایی از فضای داخلی رستوران ایرانی دری
رستوران ایرانی دری در دو طبقه ساخته شده است. می توانید از مدیریت مجموعه بخواهید طبقه دوم را به طور کامل برای مراسم شما در اختیار شما بگذارد. این رستوران همانطور که از نامش پیداست انواع غذاهای سنتی ایرانی را سرو می کند. به جز طراوت مواد اولیه و عطر غذاهای این رستوران، تمامی ظروف به سبک بسیار زیبایی طراحی شده اند. وقتی یک بشقاب غذا در غذاهای سنتی از شما سرو می شود، مطمئناً چند لحظه فکر می کنید و از زیبایی طراحی لذت می برید. رفتار کارکنان این رستوران بسیار محترمانه است و همگی با یک لباس از مهمانان شما پذیرایی می کنند.

ساعات کاری10صبح تا ۱۱شب

شماره تماس02126802007

آدرساوین، کچویی، نرسیده به میدان دانشگاه (ولنجک)، پلاک ۱ – ۱۳۹

15-رستوران سولیس

در مورد رستوران بین المللی سولیس فقط می توان گفت که با ورود به آن احساس می کنید که از ایران خارج شده اید و در یکی از مجلل ترین رستوران های پاریس هستید. رستوران سولیس در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است. لازم به ذکر است رستوران سولیس در طبقه یازدهم برج دیانا یکی از مجلل ترین برج های فرمانیه واقع شده است. قطعا می توانید منظره داخل این رستوران را تصور کنید.

فضای داخلی رستوران با دقت و با بهترین متریال طراحی شده است. شاید اگر تکه تکه به این رستوران نگاه کنید، آیتم های فانتزی خاصی پیدا نکنید. اما سالن اصلی رستوران زیبایی، اصالت و سادگی را به شما القا می کند. اگر قصد دارید مراسمی خاص و بسیار شیک برگزار کنید و قیمت آن برایتان مهم نیست، بهتر است رستوران سولیس را انتخاب کنید.

نمایی از نوشیدنی های رستوران سولیس
در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیت عالی سرو می شود. طعم غذاهای این رستوران بی نظیر است و در تهیه آنها از بهترین و تازه ترین مواد استفاده شده است. وقتی غذای مورد نظرتان را سرو می کنند، می بینید که بشقاب غذای شما بیشتر شبیه یک اثر هنری یا نقاشی است. این رستوران از بهترین سرآشپزها کمک می گیرد تا غذا را در شأن مشتریان سرو کند. امکان استفاده از پارکینگ میهمانان سولیس وجود دارد و نیازی نیست نگران این باشید که در چنین مکان شلوغی مهمانان خود را کجا پارک کنید. همچنین لازم به ذکر است که بخشی از رستوران سولیس به کافه آن اختصاص دارد و انواع نوشیدنی، کیک و دسر در آن موجود است.

ساعات کاری۱۱صبح تا ۴بعدازظهر

۷عصر تا ۱۲ شب

شماره تماس02140224401

آدرسبلوار اندرزگو تهران، فرمانیه، اندرزگو، مهرمحمدی جنوبی، برج دیانا، طبقه 11

16-رستوران رست

نمایی از فضای باز رستوران
اگر قصد دارید مراسم خود را در فضایی منحصربفرد برگزار کنید تا این شب رویایی برای همیشه در خاطره مهمانانتان بماند، پیشنهاد ما به شما رستوران استراحت است. این رستوران بدون شک یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم است که در دربند واقع شده است. آیا تا به حال تصویری از یک ویلای خارجی شیک که بر روی کوه ساخته شده است را دیده اید که گویی بین زمین و هوا معلق است؟ این رستوران دقیقاً چنین ساختاری دارد و قطعا با دیدن چنین ساختمان عجیب و مجللی در منطقه دربند شگفت زده خواهید شد.

فضای داخلی این رستوران به قدری زیبا است که مهمانان شما می توانند دقایقی طولانی را صرف تماشای منظره رستوران کنند. رستوران استراحت دارای فضای داخلی و خارجی می باشد. فضای باز این رستوران در تراس بزرگ آن قرار دارد و طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید کیفیت مراسم را به حداکثر برسانید، می توانید تراس را به طور کامل برای مهمانان خود رزرو کنید. البته در تراس گرمایش مناسبی وجود دارد تا مهمانان شما احساس سرما نکنند.

نمایی از غذاهای رستوران
در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می شود و همگی خوشمزه هستند. کارکنان رستوران رفتار بسیار مودبانه ای دارند و در زمینه ارتباط با مشتری کاملا آموزش دیده اند. این رستوران علاوه بر تراس، دارای فضای اختصاصی برای برگزاری مراسم می باشد. در قسمت VIP یک میز 12 یا 16 نفره در کنار پنجره مرتفع قرار داده شده تا مهمانان شما دور یک میز بنشینند و در کنار هم خوش بگذرانند. رستوران استراحت را باید از نظر فضای داخلی و نمای رستوران بهترین رستوران تهران برای مراسم دانست

ساعات کاری۸صبح تا ۴بعدازظهر

۷عصر تا ۱۲ شب

شماره تماس02122753984

آدرستجريش، خيابان فناخسرو، ميدان دربند، ميدان سَربند ، آسانسور طبقه اول

17- رستوران باغ بهشت فشم

اگر به دنبال کمی تنوع در برگزاری مراسم و اماکن تفریحی در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران باغ بهشت ​​فشم است. این رستوران در ابتدای جاده فشم و منطقه زردبند واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است. پارکینگ وسیع جلوی رستوران این امتیاز را به باغ بهشت ​​می دهد تا مهمانان نگران مکان پارک خودرو خود نباشند. این رستوران در چندین طبقه ساخته شده و فضایی بی نظیر دارد.

در طراحی داخلی رستوران باغ بهشت ​​از عناصر طبیعی مانند آبنما، پله های سنگی و آلاچیق های چوبی استفاده شده است که فضای آن را به فضایی رویایی تبدیل می کند. اگر قصد برگزاری مراسمی در یکی از بهترین رستوران های فضای باز تهران را دارید، می توانید از مدیریت مجتمع بخواهید که غرفه های بزرگ VIP خود را در اختیار شما قرار دهد. ظرفیت این آلاچیق ها تا 12 نفر است و می توانید همه مهمانان را دور هم جمع کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و خارجی مانند کباب چینی یا مرغ ارائه می شود که همگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. در این رستوران امکان سرو قلیان با دارچین کامل و شام خوشمزه وجود دارد

ساعات کاری11تا 24

شماره تماس02126532614

آدرستهران، ابتدای جاده فشم (زردبند)، سمت چپ، رستوران باغ بهشت

اینستاگرام                baghebehesht_fasham@

18- رستوران شاهکار

رستوران شاهکار یا عمارت شاهکار یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می شود. فضای داخلی این رستوران با دقت و حوصله بسیار طراحی شده است و می توان آن را نمونه ای منحصر به فرد یا حداقل نادر از طراحی سنتی در رستوران های تهران دانست. این رستوران در ساختمانی بسیار زیبا واقع شده است که هم نمای بیرونی و هم فضای داخلی آن بی نظیر است. با دیدن چند عکس ساده از فضای داخلی رستوران شاهکار خواهید دید که این رستوران واقعاً یک «شاهکار» است و باید آن را یکی از بهترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم دانست.


رستوران شاهکار سقف بسیار بلندی دارد و در و دیوار آن با عناصر شگفت انگیز معماری سنتی ایرانی تزیین شده است. غذاهای رستوران شاهکار همگی ایرانی و سنتی هستند و در ظروف روح و مسی سرو می شوند تا حس نوستالژی را به شما القا کنند. کارکنان رستوران شاهکار در بدو ورود به مهمانان شما خوش آمد می گویند و آنها را به سمت میزی که رزرو کرده اید راهنمایی می کنند. کیفیت غذاهای این رستوران عالی است و در تهیه آنها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. اگر قصد رزرو میز مخصوص مراسم خود را دارید، بهتر است از چند روز قبل حضوری یا تلفنی با مدیریت هماهنگ کنید.

ساعات کاری۱۱صبح تا ۱۲شب

شماره تماس02179777747

آدرسخیابان پیروزی، روبه‌روی پرستار، پلاک 225

انتخاب رستوران برای سالگرد ازدواج

اگر در انتخاب رستوران مناسب وسواس زیادی دارید، باید بدانید که بهترین رستوران های تهران را بر اساس چه معیاری برای این مراسم انتخاب کرده ایم؟ خب جواب این سوال خیلی ساده است. اول از همه، ما نظرات مشتریان راضی و ناراضی را به طور کامل بررسی می کنیم. به این ترتیب متوجه می شویم که چند درصد از افرادی که مراسم را در رستوران برگزار کرده اند راضی و چند درصد ناراضی بوده اند. پس از بررسی نظرات مشتریان، نوبت به مقایسه تالار رستوران با رستوران های دیگر شهر می رسد. معمولا رستورانی که مراسم را در آن برگزار می کنید باید یک سالن بزرگ داشته باشد.

سالن VIP برای برگزاری مراسم در رستوران ها معیار مهمی در انتخاب رستوران های تهران است. رفتار پرسنل رستوران که می خواهیم بهترین را ارائه کنیم باید کاملا مودبانه و محترمانه باشد تا بتواند به میهمانش احترام بگذارد. کیفیت غذای رستوران نیز یکی از مهم ترین مولفه های انتخابی است. دکوراسیون داخلی، پارکینگ مناسب، وجود منوی کافه، نداشتن محدودیت زمانی برای بازدید از رستوران، همکاری مدیریت برای برگزاری مراسم و نصب دکورها و برنامه زنده گروه نیز از معیارهای مهم ما می باشد.

برای خرید کادو سالگرد ازدواج روی لینک زیر کلیلک کنید

https://kadosaz.com/%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC