محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو برای بچه در تمام سنین

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو برای بچه

 کادو تولد برای بچه  – یکی از مواردی که اکثر خانواده ها با اون روبرو هستند و حتما توی هر خانواده ای تعدادی از اونها وجود دارند، کودک و بچه هست که هر کدومشون با سنی خاص در خانه و خانواده حضور دارند. داستان بچه ها با دیگر اعضای خانواده کاملا متفاوت است. اونها در همه حالت هاشون با بقیه کاملا متفاوت هستند. در نوع پوشش شما وقتی میخواید برای اونها لباس خریداری کنید، کاملا متفاوت عمل میکنید. غذا که می خواید براشون بگیرید هم متفاوت عمل میکنید. خلاصه کودکان با بزرگترها بسیار متفاوت هستند. این موضوع را به این دلیل بیان کردیم که به شما بگوییم که کادو خریدن برای کودکان و بچه ها نیز کاملا با افراد بزرگ متفاوت است.

شاید این سوال برای تمامی افراد یک خانواده وجود داشته باشد که در آخر چه مواردی را می توان به عنوان کادو برای بچه ها با سن های متفاوت تهیه کرد. خب موضوعی که شما باید همیشه در نظر داشته باشید این است که برای کادو باید حتما سن و جنس کودک را در نظر گرفت. مثلا برای بچه دختر کادوی متفاوتی نسبت به بچه دختر خریداری می کنید. اما بعضی از وسایل هستند که بین همه سن ها مشابه هستند و شما می توانید به هر گروه سنی و جنسیتی آن را هدیه بدین. اگر قصد خرید کادو برای کودکان و دختران کوچک رو دارین بهتون این کیف های بافتنی کودکانه را پیشنهاد میدیم. این کیف ها در شکل ها و رنگ های مختلف موجود می باشد.

 

سوالات متداول در زمینه خرید کادو برای بچه 

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو برای بچه چه می باشد؟

مهمترین نکته اینه که این بچه چنذ سال داره. دختر هست یا پسر. به چه چیزهایی علاقه داره. آیا اون وسیله ای که شما می خواهید خرید کنید را داره. وضعیت مالی پدر مادرش در چه حدی هست.

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

پیشنهاد خرید هدیه برای کودکان در تمام سنین و سلایق

انتخاب هدیه برای کودک در روند رشد و تکامل کودکان موثر است; اما ما اغلب در خرید آنلاین هدیه تولد برای فرزندان یا عزیزانمان مشکل داریم، شاید به این دلیل که می خواهیم با آن هدیه بازی کنیم و به رشد استعدادهای آنها کمک کنیم. شاید برعکس، دوست داریم هدیه مان خاص باشد و در میان اسباب بازی های زیادمان گم نشود. هدف شما هر چه باشد، در این مقاله ۴۵ پیشنهاد و ایده خوب برای خرید کادو تولد کودکانه را با شما در میان می گذاریم. مهم نیست فرزند شما چند سال دارد و چه توانایی ها و ناتوانی هایی دارد، شک ندارم پس از خواندن این مقاله بهترین هدیه را تهیه خواهید کرد!

کادو تولد بچه

یکسری از وسایل هستند که کودکان از بزرگترها تقلید می کنند. مانند پسرها که همیشه به دنبال ماشین و وسایل خانه سازی هستند و یا دخترها که همیشه به دنبال عروسک و لوازم منزل هستند تا با این روش ها بتوانند به تعامل فکری با دنیای بیرون برسند. کیف هم جزو لوزمی هست که بچه ها در هر سنی به دنبال داشتن آن هستند تا بتوانند با دنیای بیرون ارتباط داشته باشند.

اگر می خواهید که در زمان خودتون صرفه جویی کنین و از طرف دیگر یه کادو تولد برای کدوکان جذاب خریداری کنینم بدون شک این کیف ها بسیار مناسب هستند. برای خرید اینترنتی هم کافیه که به نماد اعتماد فروشگاه اینترنتی توجه کنین. کادوساز نیز برای جذب اعتماد شما عزیزان دارای نماد اعتماد می باشد.

 

33 ایده جذاب هدیه برای دختر بچه

1- سرویس آشپزخانه

اصولا دخترها به خاطر جنسیتی که دارند همیشه به مادر خود توجه ویژه ای می کنند. یعنی آنها می بینند که هرروز مادرشان در آشپزخانه مشغول به فعالیت است و غذا درست می کند یا به کارهای خانه می رسد. پس انها هم به این الگو برداری می پردازند و صد البته که این اسباب بازی باعث رشد مغزی کودک دختر شما شده و او را برای کارهای جامعه آماده می کند

2- کتاب شعر و داستان

برای بچه ها مخصوصا دختر خانم ها حتما کتاب داستان و شعر تهیه کنید و برایشان بخوانید. اینکار محبت بین شمارا بسیار بالا می برد.کتاب ها غنی هستند و باید بر اساس علاقه کودک خریداری شوند. به عنوان مثال یکی از انواع آنها کتاب هایی درباره ابرقهرمانان است. ابرقهرمان ها شخصیت های مورد علاقه همه پسرها هستند. پس کتابی با این مضمون می تواند یک هدیه تولد جذاب برای آنها باشد.

3- لگو دوپلو

هرکدام از ساختنی‌های لگو براساس رده سنی و سلیقه مشخصی طراحی شده است. لگو برای کودکان ۲ سال تا افراد ۹۹ سال برنامه‌ دارد. با توجه به این که فرزند عزیز شما چند سال سن دارد، شما می‌توانید یک لگو به او هدیه دهید. اولین پیشنهاد خرید لگو برای هدیه به کودکان بالای ۳ سال، سری لگو سری دوپلو مدل Plane است. این لگو ۴ مینی‌فیگور دارد و مناسب رده سنی ۲ تا ۵ سال است. این مدل لگو مورد علاقه دختران و پسران بالای ۲ سال است. پیشنهاد دوم ما برای خرید لگو مدل Fire Station از همین سری دوپلو است که در آن یک ایستگاه آتش‌نشانی، چند آدمک و یک سگ قرار دارد. این لگو بهترین کادو تولد برای یک پسر بچه یا دختر بچه زیر ۵ سال است و هدیه گرفتنش او را به وجد می‌آورد. قطعات لگو دوپلو برای بچه‌های کوچک طراحی شده و بچه‌های کوچک نمی‌توانند آن‌های را ببلعند

4- عروسک

اگر به دنبال خرید یک هدیه ساده برای کودکان هستید، عروسک انتخاب خوبی خواهد بود. برای انتخاب عروسک میان صدها مدل، اول از همه باید به سن کودک توجه کنید. سپس باید کارتون‌های جدید را بشناسید و بدانید شخصیت مورد علاقه آن‌ها کیست. اگر دنبال یک عروسک زیبا به عنوان کادو تولد برای دختر بچه هستید، باید بدانید که شخصیت‌های محبوب میان دختربچه‌ها، شخصیت‌هایی مانند اسب‌های تک شاخ پونی، السا دورا هستند که عروسک‌هایشان موجود است. در غیر این صورت می‌توانید انواع عروسک‌های بامزه پولیشی و پلاستیکی را برای آن‌ها هدیه بگیرید. پیشنهاد اول ما عروسک پولیشی پونی است که ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. پیشنهاد دوم هم عروسک نمایشی گرگ زیرک از برند نیکی که یک عروسک دستکشی است.

5- خمیر بازی

بچه‌های کوچک از خمیربازی و ساختن و خراب کردن شکل‌های جدید لذت می‌برند. همان‌طور که می‌دانید، بچه‌های زیر ۳ سال نباید خمیر بازی کنند و برایشان خطرناک است، اما برعکس کودکان بالای ۳ سال با خمیربازی خلاقیت و مهارت‌های حرکتی خود را افزایش می‌دهند. با خرید یک بسته خمیر بازی چند رنگ یا شن جادویی برای بچه‌های کوچک به آن‌ها کمک کنید تا تخیلات خود را با دستان خود به واقعیت تبدیل کنند. شن جادویی  هم مانند خمیر بازی است اما با بافت سبک‌تر و درشت‌تر است. برای انتخاب خمیر بازی برای هدیه دادن به کودکان بالای ۳ سال چند گزینه دارید؛ می‌توانید به آن‌ها یک بسته خمیر بازی ساده و با کیفیت به همراه لوازم قالب‌گیری کاردک هدیه بگیرید که پیشنهاد ما به شما خمیر بازی ۱۰ رنگ پلیکان است. برای کودکانی که می‌دانید چند بسته خمیر بازی در خانه دارند هم می‌توانید شن جادویی بم بعو کادو بگیرید که ۳ بسته شن جادویی ۵۰۰ گرمی رنگی به همراه قالب دارد.

6- سرگرمی و آشنایی با فنون

کودکان از سن ۵ سالگی به بعد شروع به تقلید از پدر و مادرشان در بازی‌های خود می‌کنند. مثل مادران خود آشپزی می‌کنند یا باغبانی و نجاری را از پدر خود تقلید می‌کنند. بهترین هدیه برای کودکان در این سنین اسباب بازی‌هایی است که بتوانند با آن در نقش خود فروبروند و کارهای بزرگ‌ترها را انجام دهند؛ مثل اسباب‌بازی‌های آموزشی برای آشنایی با فنون. پیشنهاد ما برای کادو تولد برای دختر بچه نازی که به آشپزی و خاله بازی علاقه دارد، اسباب بازی مجموعه آشپزخانه است. به عنوان کادو تولد برای پسر بچه کوچکی هم که به کارهای فنی علاقه دارد و دوست دارد با آچارها و پیچ‌های جعبه ابزار بازی کند، میز ابزارآلات اسباب بازی مناسب است.

7- آموزش و خلاقیت

اگر در فکر هدیه برای بچه‌های بالای ۷ سال هستید، پیشنهاد ما بازی‌های آموزشی است. خلاقیت بچه‌ها در این سنین شکوفا می‌شود و شما می‌توانید با چند هدیه مناسب برای سن و روحیات‌شان، به شکوفا کردن خلاقیت‌شان کمک کنید. برای تشویق کودکانی که به آزمایش‌های علمی علاقه نشان می‌دهند می‌توانید کیت آموزشی ۴ام مدل Robot Party را هدیه دهید. بعضی از بچه‌ها هم به کارهای هنری علاقه نشان می‌دهند و از خلق نقاشی‌های جدید لذت می‌برند. یک بسته آبرنگ، گواش، مداد رنگی یا پاستل می‌تواند ابزاری برای شکوفا کردن ذوق هنری این بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما به شما آبرنگ است.

8- پازل و خلاقیت

بهترین هدیه برای بچه‌های خلاق و باهوش می‌تواند یک پازل بزرگ یا یک بسته ابزار کاردستی باشد. مخصوصا اگر پازل چهره خودشان باشد. ساختن پازل باعث افزایش تمرکز بچه می‌شود و می‌تواند حافظه آن‌ها را تقویت کند. از طرفی نتیجه کار  که یک تصویر بی‌نقص است به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد. علاوه بر پازل بازی‌های ساختنی دیگر مثل ساختن زیورآلات از با لوازم ساده مثل مهره، سنگ، کش و بافتنی می‌تواند خلاقیت و مهارت‌های بینایی و مهارت‌های حرکتی آن‌ها را تقویت می‌کند. اگر شما هم دوست دارید که این مهارت‌ها در فرزندان شما افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما برای انتخاب پازل، پازل سه بعدی چوبی برتاریو مدل مرسدس است و برای کادو دادن یک کاردستی خوب، ساختنی دستبند Beading Around را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

9- لگو

برند لگو علاوه بر سری دوپلو، سری‌های بسیار متنوع دیگری هم دارد که برای سنین ۴ تا ۹۹ سال طراحی شده‌اند. این موضوع این اسباب‌بازی را تبدیل به یک هدیه خوب برای تمام بچه‌های بالای ۴ سال می‌کند چون می‌توانند با آن بازی کنند و خلاقیت و هوش خود را افزایش دهند. بعضی از بچه‌ها به اسباب بازی‌های پازل و ساختنی خیلی علاقه نشان می‌دهند، اما بعضی دیگر کمتر و این وظیفه ماست که آن‌ها را با این اسباب بازی‌های مفید آشنا کنیم. بهترین هدیه تولد برای کودکان مدرسه‌ای یک بسته لگو مناسب با سن آن‌هاست. در انتخاب لگو برای هدیه به بچه‌‌ها ما دو پیشنهاد عالی برای شما داریم؛ پیشنهاد اول، لگو سری Marvel Super Heroes مدل Hulk VS Red Hulk است که به درد سنین بین ۷ تا ۱۴ سال می‌خورد و پیشنهاد دوم، لگو سری Creator مدل Ferris F40 که برای سنین بالای ۱۴ سال مناسب است

10- اسکیت و اسکوتر

برای بچه‌های پرانرژی و پرجنب و جوش که مدام در حال تحرک و بازی‌اند، بهترین هدیه یک وسیله بازی برای تخیله انرژی آن‌هاست. با توجه به سن و سلیقه بچه‌ها و البته محل زندگی آن‌ها می‌توانید برایشان دوچرخه، اسکوتر یا اسکیت کادو بگیرید. دخترها و پسرها هر دو اسکوتر دوست دارند و بازی کردن با آن را سریع یاد می‌گیرند. پیشنهاد ما برای بچه‌های بالای ۷ سال اسکوتر پرو اسپرتز مدل Musical است. این اسکوتر تحمل وزن خوبی دارد به همین دلیل بچه‌ها می‌توانند مدت زیادی سوار آن شوند. اما برای بچه‌هایی که اسکیت بازی را دوست دارند و کفش‌های اسکیت را از پای خود در نمی‌آورند می‌توانید یک اسکیت برد هدیه بگیرید تا مهارت خود را بیشتر به چالش بکشند، پیشنهاد ما به شما اسکیت برد مدل Notebook است.

11- ساعت جیبی

ساعت جیبی با عکس دخترانه که به حالت گردنبندی تبدیل می شود، یک از پر طرفدارترین محصولات هست که به عنوان هدیه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

12- پازل چوبی فانتزی 

عکس دختر خود را بر روی یک پازل زیبا چاپ کرده و بعد آن را قاب کنید و درون اتاق خواب او بگذاربد. هدیه ای بسیار زیبا می باشد.

13- تبلت مخصوص کودکان

یکسری از دخترها به استفاده از ابزار دیجیتال علاقه بسیار زیادی دارند شما می توانید با نصب بازی هایی که بسیار برای آنها مفید هست در یادگیری های مناسب به آنها کمک کنید

14- شلوار جین

برای دختر بچه ها یکی از موارد مهم خرید وسایل پوششی از قبیل شلوار می باشد که برای بیرون از خانه بتوانند استفاده کنند

15- کلاس های آموزشی

حتما ابتدا به سلیقه دختر بچه توجه کنید و بعد از آن ببینید چه کلاس های آموزشی برای این موضوع می توانید برای آنها تهیه کنید. این کار به رشد و شکوفایی استعدادهای آنها کمک زیادی می کند.

16- ماگ هیتردار

برای بچه هایی که علاقه زیادی به خوردن دم نوش و چای در هنگام درس خواندن دارند، یکی از کادوهای بسیار زیبایی که وجود دارد همین ماگ های هیتردار هست که می تواند برای اونها جذابیت زیادی داشته باشد.

17- لامپ هوشمند معلق

اگر بچه ای که می خواهید برای اون کادو تهیه کنید علاقه زیادی به مطالعه کردن دارد، بهترین گزینه برای اون چراغ های مطالعه هوشمند هست که بسیار جذاب و با کلاس هستند.

18- بازی های 5 کاره جذاب

یکی از کادو برای بچه برای هر سنی، همین بازی های بسیار زیبا و سرگرم کننده هست. این بازی ها باعث سرگرم شدن بسیار زیاد اهالی خانه می شود و سرگرمی بسیار جذابی هست. پس حتما از این پک بازی در منزل داشته باشید.

 

19- خلاقیت و آموزش

همه ما در سنین پایین علاقه‌های خود را پیدا کردیم. بعضی از این علاقه‌ها به مرور زمان تغییر کرد و بعضی از آن‌ها هم مسیر زندگی ما را می‌سازند. به همین جهت بچه‌ها باید بتوانند کارهای مختلف را تجربه کنند تا علاقه خود را پیدا کنند. برای هدیه تولد بچه‌ها، عیدی یا هدایایی که به مناسبت‌های مختلف به آن‌ها می‌دهیم، می‌توانیم بازی‌های آموزشی مختلف را امتحان کنیم. کیت آموزشی خانواده باهوش من مدل Crystal Growing حاوی ابزارهایی است که به بچه‌ها کمک می‌کند به تنهایی به ساخت و رشد کریستال‌های رنگی بپردازند و از نزدیک و به طور عینی و عملی با روند تشکیل کریستال‌ها (مشابه نبات) آشنا شوند. همچنین بسته آموزشی ساختنی گرافیکس مدل Friendship Bracelets که به نوجوانان یاد می‌دهد چطور با نخ و ابزار ساده برای خود و دوستانشان دستبندهای زیبا بسازند.

20- ربات و گجت

یک هدیه مناسب برای نوجوانان علاقه‌مند به تکنولوژی و علم رباتیک،چیزی جز یک ربات کنترلی با جزییات و قابلیت‌های جذاب نیست. این روزها کلاس‌های رباتیک میان بچه‌ها و پدر و مادرها بسیار پرطرفدار شده و بچه‌ها با این موضوع آشنایی دارند. بچه‌هایی که با بسته‌های ربات‌سازی که در مدرسه و کلاس کار می‌کنند، از بازی با ربات‌های جذاب بسیار لذت می‌برند. برای بچه‌هایی که به مسابقات سرعت علاقه دارند می‌توانید ربات کنترلی Jumping Night Diesel را هدیه بگیرید که قابلیت فیلمبرداری دارد و به موبایل شما متصل می‌شود. اما اگر دوست دارید هدیه شما جنبه آموزشی هم داشته باشد، بهتر است سراغ کیت‌های آموزش رباتیک مانند کیت آموزشی چهار ربات نوآوران الکترونیک مدل روبونو۲ بروید.

21- بازی فکری و دورهمی

نوجوانان بیشتر دور هم جمع می‌شوند و با دوستان خود بازی می‌کنند. بازی‌های فکری و گروهی در این دورهمی‌ها خیلی لذت‌بخش است، پس چرا هدیه تولد بچه‌هاییی که در این سنین هستند را یک بازی فکری یا بازی کارتی انتخاب نکنیم؟ بین بازی‌های فکری گزینه‌های زیادی وجود دارد که سلیقه‌ همه دخترها و پسرها را جواب می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی کارتی محبوب هستید که خودتان هم بتوانید به بچه‌ها ملحق بشوید و با آن‌ها بازی کنید، بازی فکری Uno یک انتخاب عالی است. اما برای بچه‌هایی که همه بازی‌های قدیمی را بازی کرده‌اند یک پیشنهاد هدیه خاص و جذاب داریم؛ بازی دورهمی شب مافیا که روایتی جدید از بازی معروف مافیاست.

22- پهباد و ماشین کنترلی

کوادکوپترها و ماشین‌های کنترلی همیشه پرطرفدارند، خصوصا این روزها که کنترل و حرکت آن‌ها بسیار پیشرفت کرده است. اگر هل سفر هستید و با بچه‌ها به طبیعت و فضای باز می‌روید، یک کوادکوپتر می‌تواند تفریح یک روز شما را تامین کند. می‌توانید برای هدیه روز تولد بچه‌ها و نوجوانان یک کوادکوپتر با موتور قوی بخرید که قابلیت معلق زدن و کارهای دیگر داشته باشد. اما اگر یک اسباب بازی کنترلی برای فضای بسته می‌خواهید، یک ماشین کنترلی می‌تواند یک هدیه جذاب برای بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما برای خرید کوادکوپتر کنترلی، کواد کوپتر سایما مدل X20 است و برای کسانی که دنبال یک ماشین کنترلی خوب هستند، ماشین بازی کنترلی راستار مدل Ferrari Laferrari است

28- عروسک بخر

انواع مختلفی از عروسک در بازار وجود دارد. اگر از فروشندگان بپرسید حتما عروسک های مناسب رده سنی را به شما معرفی می کنند.

عروسک ها همیشه انتخاب خوبی به عنوان هدیه تولد برای دختربچه هستند! دختربچه علاقه زیادی به بازی با عروسک نشان می دهند. در مورد عروسک های دخترانه هم بهتر است مدل های ارگانیک از پنبه و نخ طبیعی را انتخاب کنید، زیرا بچه ها معمولا عروسک های خود را در دهان می گذارند.

هر چه عروسک نرم تر، رنگارنگ تر و شیرین تر باشد، برای دختر شما جذاب تر خواهد بود. بد نیست بدانید برخی از دختربچه عروسک هایی که دریافت کرده اند را سال ها نگه می دارند. بنابراین عروسک همیشه انتخاب خوبی خواهد بود!

29- اسباب بازی های آشپزخانه

مادران بهترین الگو برای دختربچه ها هستند، بنابراین با الگوبرداری از آنها سعی می کنند مانند مادران خود باشند.

خرید اسباب بازی های آشپزخانه به عنوان هدیه تولد برای دختربچه می تواند به او کمک کند تا رفتار مادرش را تقلید کند. این برای دختربچه زیر 7 سال بسیار زیبا و بامزه است.

شما می توانید انواع ظروف آشپزخانه شیک با طرح های مختلف را برای دختربچه خود خریداری کنید.


30- مجموعه ای از رنگ آمیزی ها

به گفته کارشناسان، نیمکره راست مغز دختربچه که با هنر و خلاقیت همراه است، فعالتر از نیمکره چپ آنها است. از همان ابتدا علاقه زیادی به طراحی، موسیقی و البته رنگ آمیزی نشان دادند.

خرید انواع مداد رنگی، مداد رنگی، گواش، آبرنگ و ... می تواند یک هدیه تولد عالی برای یک دختربچه باشد!

بد نیست بدانید انواع کیت های رنگ آمیزی ارگانیک در بازار وجود دارد که به راحتی با دستمال تمیز می شوند و برای کودکان مضر نیستند. به این ترتیب ماجراجویان کوچک می توانند رنگ و رنگ روی دیوار را لمس کنند، سپس می توانید به راحتی آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.


31- بازی ذهن

بد نیست بدانید که رشد ذهنی دختربچه زیر ۷ سال بسیار بالاست. واقعاً سخت است که باور کنید دختربچه کوچک شما چقدر سریع رشد کرده است.

دختربچه هوش زیادی دارند، آنها در تلاش برای کشف حقایق جدید هستند. شما با تهیه بازی های فکری مناسب گروه سنی آنها بهترین هدیه تولد را به آنها می دهید.

به یاد داشته باشید که هر پازل بر جنبه خاصی از هوش دختربچه شما تمرکز دارد. به عنوان مثال، با برخی بازی ها می توانید هوش هیجانی او را تقویت کنید و با برخی بازی های دیگر می توانید هوش منطقی او را تقویت کنید.

32- انواع آلات موسیقی

هنگام خرید هدیه تولد برای یک دختربچه، همیشه باید اسباب بازی های موزیکال را در نظر بگیرید.

علاوه بر نقاشی، دختربچه عاشق موسیقی هستند، اسباب بازی های زیادی با نور و موسیقی در بازار وجود دارد. این اسباب بازی ها مخصوصا برای دختربچه زیر 4 سال مناسب است.

33- قاب موبایل با عکس دلخواه

این کادو هم برای دختربچه ها بسیار جذاب است و  میتونه بای اونها بسیار سرگرم کننده باشه

 

27 ایده  جذاب کادو تولد برای پسر بچه ها

1- کوله پشتی

پسر بچه ها دوست دارند که همیشه وسیله های خود را در کیف گذاشته و به همراه خود ببرند. پس کوله پشتی بسیار مناسب است.

2- هدفون بی سیم

گوش دادن به موسیقی های آرامش بخش در هر زمانی برای پسرها بسیار جذاب است.

انواع کادو تولد برای کودک

3- فوتبال دستی

پسرها همیشه به بازی فوتبال علاقه بسیار زیادی را نشان می دهند. پس یکی از گزینه های بسیار مناسب برای آنها همین است.

4- کنسول بازی

در این وسیله بازی که اصلا هیچ شکی نیست. کدام پسر بچه ای را می شناسید که از این بازی لذت نبرد.

33 تا از بهترین هدیه تولد بچه

5- کاپشن پسرانه 

یکی از مواردی که می تواند بسیار پر کاربرد باشد، کاپشن پسرانه هست که برای آنها بسیار مورد نیاز هست.

6-ساعت مچی پسرانه

می توان گفت که تقریبا اکثر پسرها عاشق بستن ساعت مچی بر روی دستان خود هستند.

9- ساعت مچی پرسپولیس و استقلال

پسر بجه ها از دوران کودکی، علاقه بسیار زیادی به ورزش فوتبال و مخصوصا دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند. شما می توانید از این علاقه استفاده کرده و یکی از ساعت های مچی را برای آنها خریداری کنید تا بتوانید آنها را غافلگیر کنید.

10- توپ فوتبال یا والیبال یا بسکتبال

همانطور که مورد قبلی اشاره کردیم، در اینجا هم می توانید بر اساس علاقه پسرها به مدل ورزشی که دوست دارند، برای آنها توپ مورد علاقه را تهیه کرده و هدیه بدهید

11- بلندگوی ضد آب JBL Flip

این JBL به دلیل کیفیت صدای عالی و عمر باتری قوی یکی از بلندگوهای قابل حمل محبوب ما است. همچنین تقریباً ضد آب و کاملاً بادوام است ، به این معنی که می تواند دوام بیاورد ، مثلاً در کوله پشتی کوبیده شود یا به عنوان بلندگوی همه منظوره در خوابگاه کالج مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دارای طیف گسترده ای از رنگ ها - از جمله کامو - است که برای هر کسی با هر نوع استایلی مناسب است.

12- Apple AirPods Pro

در مورد Apple AirPods Pro که قبلاً گفته نشده است چه می توان گفت؟ صدای آنها به طرز تکان دهنده ای خوب است ، عمر باتری بسیار خوبی دارند و شکل بهتری دارند ، بنابراین تقریباً در گوش همه جا می گیرند. و ، برای بسیاری از نوجوانان (و ، بزرگسالان) ، آنها نمادی از وضعیت وفادار هستند. هدیه دادن آنها به یک نوجوان یک راه مطمئن برای کمک به عامل جالب و احتمالاً شما است.

13- بالشت مطالعه

به ما اعتماد کنید: خوابیدن تمام روز در رختخواب کار آسانی نیست. این که آیا پسر نوجوان شما در کلاس های آنلاین شرکت می کند ، با دوستانش چت می کند ، بازی های ویدئویی انجام می دهد یا هر چیز دیگری ، هر وضعیتی که با بالش کار می کند ، احتمالاً آن را کاهش نمی دهد. با این بالش خواندن آن را اصلاح کنید. دارای فوم محکم داخلی ، قسمت بیرونی نرم میکرو ، پشتی دو بازو و پشتی است که باید پشتیبانی کافی را برای راحتی و هوشیاری در هر کاری که انجام می دهد به او ارائه دهد.

14- پاور بانک

همیشه داشتن شارژرهای قابل حمل مناسب است - مخصوصاً اگر همیشه تلفن خود را در دست دارید یا هرگز به یاد ندارید که وقتی در خانه هستید آن را شارژ کنید. از آنجا که هر دوی این اظهارات به خوبی می تواند در مورد یک پسر نوجوان صدق کند ، احتمالاً ایده خوبی است که برای آنها یک شارژر قابل حمل تهیه کنید. Anker PowerCore یک انتخاب عالی است زیرا جمع و جور است ، چندین بار را نگه می دارد و تلفن ها را سریع شارژ می کند. (یادآوری این موضوع که شارژر را شارژ کند موضوع دیگری است).

15- ساعت دیواری پرسپولیس

خیلی از پسر ها امروزه طرفدار تیم باشگاهی پرسپولیس هستند. اونها دوست دارند که هر وسیله ای که نشونی از تیم مورد علاقشون هست را داشته باشند، پس این ساعت دیواری برای طرفدارهای پرسپولیس گزینه خوبی هست

16- ساعت مچی پرسپولیس

این ساعت مچی هم که دارای لوگوی پرسپولیس هست، یکی از گزینه های مناسب برای کادو تولد بچه پسر هست

17- روبیک مثلثی شکل

اصولا بچه های پسر خیلی به به بازی های فیزیکی علاقه مند هستند. روبیک های مثلثی به دلیل اینکه عکس های بسیار زیادی را می توان بر روی آن چاپ کرد، برای بازی در این سن بسیار جذاب است.

18- کلاه نقاب دار با عکس دلخواه

این گزینه هم برای هر پسری جذاب هست. یعنی شما با داشتن این کلاه حس خوبی را تجربه می کنید.

19- دوچرخه

دوچرخه وسیله ای هست که برای هر سنی می توان تهیه کرد. این وسیله آنقدر در سنین مختلف جذابیت دارد که هر کسی با داشتن آن حسی خوب را تجربه می کند. ما بهترین مارک های دوچرخه در ایران را معرفی کرده ایم. شما می توانید با تهیه دوچرخه مناسب با سن پسران به آنها کمک کنید و از گذراندن اوقات خوبی در حین یادگیری این ورزش سرگرم کننده اطمینان حاصل کنید. دوچرخه یکی از وسایل ورزشی است که اکثر کودکان به خرید آن علاقه مند هستند. با انجام این کار در حین مطالعه می توانند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند.

20- اسکوتر

اسکوترها از جمله اسباب بازی های ورزشی هستند که شامل کودکان نوپا تا بزرگسالان می شود. اسکوتر یک هدیه تولد جذاب و سرگرم کننده برای همه پسران است. با چنین هدیه ای می توانند با آن بازی کنند و به مدرسه بروند. انواع مختلفی از اسکوترها از جمله ساده، برقی و غیره وجود دارد.

 

21- مجموعه های آموزشی

اسباب بازی های آموزشی از مناسب ترین هدایای تولد هستند. این اسباب‌بازی‌ها جدای از سرگرم کردن و شاد کردن کودکان، به فعال کردن سلول‌های مغزی آن‌ها نیز کمک می‌کنند.

بسته های آموزشی مخصوص گروه های سنی مختلف تولید می شود. این مجموعه ها نه تنها نقش سرگرمی را ایفا می کنند بلکه به آموزش مفاهیم مختلف در سنین ابتدایی یا افزایش دانش عمومی، قدرت تمرکز و هوش آنها کمک می کنند.

22- ساعت مچی با عکس دلخواه

خیلی از بچه ها علاقه زیادی به داشتن ساعت مچی دارند. ساعت های مچی در انواع مختلفی تولید می شوند.

برای این سن که چیزی در مورد ساعت خواندن نمی داند، شاید ساعت عروسکی بهترین انتخاب باشد. اگر شخصیت کارتونی مورد علاقه آن شخص را بشناسید و آن را بخرید، مطمئن باشید که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

23- سباب بازی های لگو

لگو برای کودکان 2 ساله تا 99 ساله برنامه هایی دارد. با توجه به جثه فرزندتان، می توانید به او لگو هدیه دهید. اسباب بازی های لگو یک هدیه تولد محبوب برای همه پسران است. این هدیه علاوه بر سرگرمی، ابزاری عالی برای تقویت ذهن و هوش کودکان نیز می باشد.
این یک هدیه مناسب برای دختران و پسران است و آنها را به وجد می آورد. لگو برای سنین سه سال به بالا دارای دو فیگور و چندین قطعه است که برای کودک شما جذاب است.

24- ماشین و پهپاد رانده شده

خودروها و پهپادهای خودران همیشه محبوب هستند، به خصوص امروزه که کنترل و حرکت آنها پیشرفت چشمگیری داشته است.

ماشین های فرمان می توانند هدیه ای جذاب و مناسب برای این گروه سنی از پسران باشند. کوادکوپتر نیز یک وسیله سرگرمی جذاب و پرطرفدار در بین این سنین است. می توانند گزینه مناسب و هیجان انگیزی در بین کادوهای تولد پسران در این سن باشند.

اگر با کودکان به طبیعت و فضای باز می روید، یک کوادکوپتر می تواند یک روز سرگرم کننده را برای شما فراهم کند. شما می توانید یک کوادکوپتر با موتور قدرتمند که قابلیت شناور شدن و انجام کارهای دیگر را دارد به عنوان هدیه تولد برای کودکان و نوجوانان خریداری کنید. البته اگر یک اسباب بازی کنترلی برای فضای محدود می خواهید، ماشین کنترلی می تواند هدیه ای جذاب برای کودکان باشد.

25- مجموعه تحقیقات فضای باز

اکتشاف و ماجراجویی از جمله مهیج ترین بازی هایی است که بسیاری از پسران می توانند انجام دهند. به همین دلیل یک کیت تحقیق می تواند یک هدیه تولد مناسب و جالب برای پسران ماجراجو و فوق العاده کنجکاو باشد.
 

26- روبات ها

آموزش ربات و رباتیک مزایای بی شماری برای تقویت ذهن دارد. از مهمترین مزیت ها مواردی مانند: افزایش قدرت ذهن و یادگیری، افزایش قدرت فعالیت های گروهی را ذکر کرده ایم.

بنابراین، اگر به دنبال هدیه ای برای پسرانی هستید که به فناوری و رباتیک علاقه دارند، کنترل ربات ها یا آموزش ساخت ربات می تواند ایده خوبی برای هدیه تولد پسرانه باشد. اگر می خواهید هدیه شما جنبه آموزشی داشته باشد، بهتر است از کیت های آموزشی رباتیک استفاده کنید.

27- دوربین های شکار و دیجیتال

دوربین شکار یکی دیگر از هدایای جذاب تولد است که اکثر پسرها دوست دارند آن را دریافت کنند. با استفاده از این هدیه شما می توانند علاوه بر بازی و سرگرمی چیزهای جدیدی کشف کنند. دوربین دیجیتال می تواند یک هدیه تولد عالی برای پسری باشد که عاشق عکاسی است اما دوربین ندارد. پس این هدیه شما می تواند انگیزه بزرگی برای او باشد. اساساً هر هدیه ای که به گیرنده انگیزه و کمک کند، یک هدیه تولد عالی محسوب می شود

 

28- لباس

برای بچه 3 ساله می توانید انواع لباس بخرید. اگر قصد خرید لباس بیرونی را دارید، می توانید به خرید پیراهن، تی شرت، شلوار، کفش، کلاه و کمربند بروید. اگر قصد خرید لباس ورزشی دارید باید توجه داشته باشید که فرد مورد نظر به چه نوع ورزشی علاقه دارد با توجه به سلیقه ورزشی فرد مورد نظر برای او لباس اسپرت بخرید. اکثر پسران در این سن به پوشیدن لباس نظامی علاقه دارند، اگر فرزند شما هم جزو آن دسته از افراد است، خرید لباس نظامی بهترین گزینه است.


29 - ساعت مچی

بسیاری از پسران در این سن علاقه زیادی به داشتن ساعت مچی دارند. ساعت مچی در انواع مختلفی تولید می شود، برای این سنین که چیزی از ساعت خواندن نمی دانند، ساعت عروسکی بهترین انتخاب است، اگر شخصیت کارتونی مورد علاقه فرد را بشناسید و بخرید، مطمئن باشید از آن بسیار راضی خواهید بود. 


30- دفترچه یادداشت و مداد رنگی

کتاب هایی در بازار وجود دارد که تصاویر کشیده نشده ای دارند، می توانید یکی از آنها را با یک بسته مداد رنگی یا مداد رنگی خریداری کنید. البته پیشنهاد می کنیم مداد رنگی نخرید زیرا حاوی مواد شیمیایی است و در این سن کمی از آن توسط کودک بلعیده می شود.

31- اسباب بازی

شامل تفنگ های ایمنی، توپ، استخرهای بادی، ماشین های کنترلی و غیره است.

32- ماشین باتری دار

اگر برایتان مهم نیست که برای شخص مورد نظر پول خرج کنید، ماشین باتری دار بهترین هدیه تولد برای یک پسر است. با خرید ماشین باطری از رانندگی آینده فرزندتان حمایت قابل توجهی خواهید کرد. خودروهای باتری دار مدل های مختلفی دارند و هر مدل دارای ویژگی های خاصی است و قیمت آن ها متفاوت است.

33- موتور باتری

هزینه یک موتور باتری کمی کمتر از یک ماشین باتری است. در نتیجه، اگر توانایی خرید ماشین باطری را ندارید، می توانید یک دوچرخه باطری برای فرزندتان تهیه کنید.

برای کودک زیر 1 سال هدیه تولد بخرید

خرید هدایای کودک برای کودکان بسیار کوچک ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. چون معمولا این بچه ها از جعبه ای که هدیه او را در آن می گذارید بیشتر از خود هدیه لذت می برند!

با این حال، در اینجا لیستی از بهترین ایده ها برای خرید آنلاین هدیه تولد نوزاد وجود دارد:

1- جغجغه و انگشتر روشن، خرید اینترنتی کادو کودک

یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها برای کودک در این سن. جغجغه ای است جغجغه به دلیل تنوع رنگ و صداهایی که از خود منتشر می کند برای ایجاد هیجان و آرامش در کودکان استفاده می شود.

3 مزیت جغجغه هنگام خرید آنلاین هدیه کودک:
جغجغه ها معمولا خیلی بزرگ هستند که کودک نمی تواند به درستی آن را ببلعد.
یک کودک یک ساله می تواند بدون کمک جغجغه را بلند کند و بازی کند.
بچه های این سن دوست دارند اسباب بازی ها را روی زمین بیندازند و به صدای افتادن آنها روی زمین گوش دهند و جغجغه برای رفع این نیاز مفید است.
به این دلایل، من یک جغجغه برای خرید اینترنتی هدایای کودک ارائه می کنم.

 

2- پوشاک نوزاد و کودک هدیه برای کودکان

اگر سن و جثه کودک را بدانید می توان گفت بهترین هدیه برای کودک در این سن لباس است. چون برای خانواده اش مفید خواهد بود.

به همین دلیل حتی به اقوامم برای نوزاد لباس هدیه می دهم.

فقط به این نکته توجه داشته باشید که اگر تمام توجه خانواده ها به پوشاندن لباس های نخی نوزاد معطوف شود، خرید لباس های پلاستیکی اشتباه جبران ناپذیر است!

5 نکته مهم که هنگام خرید اینترنتی لباس برای نوزادتان باید به آن توجه کنید!
1. لباس هایی که باعث خارش کودکان می شود نخرید. برخی از لباس ها برای زیبایی بیشتر با عناصر تزیینی تزیین می شوند، اما مراقب باشید که بدن و پوست کودک را اذیت نکنید.
2- لباس اکلیلی نخرید. مراقبت از لثه برای کودکان خطرناک است.
پارچه های نخی، کتان و نخی برای خرید لباس مناسب هستند. لباس های پشمی به برخی از کودکان حساسیت دارند.
3- برای نوزادان لباس کراوات نخرید. زیرا این لحظه را می توان با لحظه غفلت دور گردن کودک پیچید.
4- حتما تاکید می کنم فراموش نکنید که دکمه ها را چک کنید تا ببینید لباس ها گشاد نیستند و خدای ناکرده آن را گاز بگیرد و قورت دهد.
5. لباس های فصلی کمی بزرگتر انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک ژاکت لازم نیست اندازه مناسب یک کودک باشد.

 

هدایایی برای دختران و پسران بالای 3 سال


لگو دوپلو

هر یک از سازه های لگو با توجه به گروه سنی و سلیقه خاصی طراحی شده اند. لگو برای کودکان 2 تا 99 سال طراحی شده است. بسته به اینکه کودک شما چند سال دارد، می توانید یک لگو به او بدهید. اولین پیشنهاد لگو برای خرید هدیه برای کودکان بالای 3 سال، سری پایه پیتزا لگو دوپلو است. این لگو دارای 18 قسمت است و برای گروه سنی بالای 2 سال مناسب است و در بین دختران و پسران بالای 2 سال محبوبیت دارد. پیشنهاد دوم ما برای خرید لگو مدل 10857 از همین سری دوپلو است که با توجه به انیمیشن خودرو ساخته شده است. این لگو بهترین هدیه تولد برای پسر یا دختری است که عاشق ماشین است. این مدل نیز 31 عدد دارد.

 

عروسک ها

اگر به دنبال یک هدیه ساده برای کودکان هستید، عروسک ها انتخاب خوبی خواهند بود. برای انتخاب یک عروسک از بین صدها مدل، ابتدا باید به سن کودک توجه کنید. سپس باید کارتون های جدید را بشناسید و بدانید که شخصیت مورد علاقه آنها کیست. اگر به دنبال یک عروسک زیبا به عنوان هدیه تولد برای یک دختر هستید، باید بدانید که محبوب ترین شخصیت ها در بین دختران شخصیت هایی مانند اسب های تک شاخ و السا دورا هستند که عروسک های آنها موجود است. در غیر این صورت می توانید انواع عروسک های لهستانی و پلاستیکی سرگرم کننده را برای آنها هدیه بگیرید. پیشنهاد اول ما عروسک پونی پولیش شده با ارتفاع 30 سانت پیشنهاد دوم عروسک نیکی خندان که عروسک دستکشی است.

 

روی خمیر بازی کنید

کودکان خردسال عاشق بازی خمیر و درست کردن و شکستن اشکال جدید هستند. همانطور که می دانید کودکان زیر 3 سال نباید خمیر بازی کنند و این برای آنها خطرناک است، برعکس کودکان بالای 3 سال با بازی روی خمیر، خلاقیت و مهارت های حرکتی خود را افزایش می دهند. با خرید یک بسته خمیر بازی چند رنگ یا ماسه جادویی به کودکان خردسال کمک کنید تا با دستان خود خیالات خود را به واقعیت تبدیل کنند. ماسه جادویی مانند خمیر بازی است، اما با بافتی سبک تر و درشت تر. گزینه های مختلفی برای انتخاب خمیر بازی برای دادن به کودکان بالای 3 سال وجود دارد. می توانید یک بسته خمیر بازی ساده و باکیفیت به همراه لوازم تشکیل کاردک به آنها بدهید که ما 10 آری خمیر بازی را پیشنهاد می کنیم. برای بچه هایی که می دانند چند بسته خمیر بازی در خانه دارند، می توانید یک شن جادویی هم از مدل سیرک تهیه کنید که 4 بسته 9 تایی شن جادویی در 9 قالب دارد.

عکس کادو تولد بچه گانه

تخت کودک برای هدیه تولد پسر 2 ساله و دختر 2 ساله

تشک بازی همیشه یکی از محصولات مورد علاقه مشتریان PicoToys بوده است. بچه های دو ساله عاشق تحرک و فعالیت های بدنی هستند، بنابراین خرید تشک بازی نوزاد می تواند یک انتخاب عالی برای هدیه تولد دو ساله باشد. تشک های بازی در طرح ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند. برخی از آنها موزیکال هستند و هر کدام طرح خاصی دارند مانند فرش پیانو یا لیست پخش موسیقی با طرح حیوانات و یا فرش ساده با طرح خیابان و .... دقت کنید که کودکان و نوزادان بسیار مراقب محیط اطراف خود باشند. آنها به خوبی به اطراف نگاه می کنند و تحت تأثیر همه چیز اطراف خود قرار می گیرند. توجه به این نکته بسیار مهم است که در حین بازی در حال تقویت مهارت های کودک هستیم. اگر فرزندتان پر جنب و جوش است، برای کادو تولد دوم، تخت کودک را انتخاب کنید.

علاوه بر فرش های موزیکال، فرش هایی با طرح های مختلف مانند لی لی، ماشین های اسباب بازی، شخصیت های آموزشی و همچنین شخصیت های محبوب مانند سگ نگهبان وجود دارد که می تواند بهترین هدیه تولد برای کوچولوی شما باشد. با این فرش های زیبا و باکیفیت که ضد حساسیت هستند جلوه بسیار زیبایی به اتاق کودک می دهید و همچنین کودک را تحرک و نشاط می بخشید.

روروئک

کودکان دو ساله می توانند راه بروند. بنابراین می توانید با خرید واکر به عنوان هدیه تولد ۲ سالگی کودک خود را شگفت زده کنید. دستگاه های ساق پا به تقویت عضلات پای کودک کمک می کنند زیرا در این نوع دستگاه ها کودک با کشیدن پای خود در امتداد زمین به جلو حرکت می کند. اگر سلامت فرزندتان برای شما در اولویت است، به جای خرید ماشین باطری، حتما برای فرزندتان واکر تهیه کنید. به طور کلی ماشین پایی در این قسمت به معنی مدل های مختلف آن است، مثلا ماشین پلاسما، موتور پایی، اتوبوس پا، رمپ بچه گانه، مدل قطار پایی و ... همه مدل های ماشین پای کودک هستند که کودک می تواند آنها را سوار کند. تنها باشید و از سواری لذت ببرید و یکی از پیشنهادهای خوب برای هدیه تولد پسر 2 ساله و کادو تولد دختر 2 ساله است. مدل های واکر کودک را می توانید در سایت پیکوتویز مشاهده و خریداری کنید.

با کمک واکر، کودک یاد می گیرد که درست بایستد و راه برود. از طرفی کودک با انگیزه هل دادن سعی می کند راه برود و به این ترتیب راه رفتن عادی را یاد می گیرد و تمام عضلات پا و ستون فقرات کودک به طور یکسان و یکنواخت تقویت می شود. واکر کودک یک محصول بسیار کاربردی برای کودکان کوچک است.

خرید سه چرخه بچه گانه

کودکان از یک سالگی شروع به راه رفتن و کشف محیط اطراف خود می کنند. آنها دوست دارند با انجام بازی های هیجان انگیز و حرکتی انرژی خود را آزاد کنند. برای خرید اسباب بازی های کودک یک سال تا 6 سال می توانید علاوه بر تاب و سرسره کودکان، ترامپولین کودکان، سه چرخه تاشو کودک را نیز در لیست بهترین اسباب بازی های کودکان 1 تا 6 سال قرار دهید. خرید سه چرخه کودک با طرح کالسکه می تواند بهترین اسباب بازی برای کودکان تا 6 سال باشد.
کودکان یک و دو ساله می توانند با یک سه چرخه کودک کم حاشیه که نیاز به هل دادن یا راه رفتن دارد، شروع کنند. مدل های دارای دسته والد به والدین این امکان را می دهد که به فرزند خود کمک کنند تا حرکت کند. همچنین ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: پشتی سه چرخه، صندلی قابل تنظیم، پدال های مناسب، فرمان محکم، کمک فنر و دستگیره های ایمنی. و مهمترین چیز این است که مطمئن شوید پای کودکتان به پدال یا زمین می رسد. سه چرخه بچه گانه به عنوان هدیه تولد برای یک کودک دو ساله می تواند کودک را بسیار خوشحال و هیجان زده کند.

برد تعادلی کودک

خرید یک اسباب بازی چوبی مانند تخته تعادل کودکان، تخته تعادل چوبی ساخته شده از چوب راش است که می تواند تا 100 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول چند منظوره که در اصل برای ورزش و مدیتیشن برای کودکان و بزرگسالان استفاده می شود، یک ایده عالی برای هدیه تولد 2 سالگی برای کودکان است. کودکان با ایستادن روی این تخته تعادل تعادل را تمرین می کنند. همچنین از این تخته تعادل برای اسلاید و ماشین بازی استفاده می شود. این محصول ماهیچه های کودک را تقویت می کند. تخته تعادل بین مشتریان Picotoys بسیار محبوب است و برای کادو تولد 2 ساله و کادو تولد پسر 2 ساله انتخاب بسیار مناسبی است.

 

 

به نقل از دیجی کالا

اگر به تولد دختربچه‌ای دعوت شده‌اید و نمی‌دانید برای او چه هدیه‌ای بخرید، بهتر است نگاهی به انواع ست هدیه دخترانه که شامل محصولات بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برای دخترها است بیندازید. این ست شامل موارد مختلفی مثل عروسک، آینه، عینک، ساعت و... است. محتویات هر ست با دیگری فرق می‌کند و شما می‌توانید براساس بودجه و سلیقه خودتان، یک نمونه مناسب را انتخاب کنید. بعضی از محصولات دارای طرح‌های کارتونی مثل السا و آنا و... هستند که این شخصیت‌ها برای بسیاری از کودکان دوست‌داشتنی است. برای آشنایی بیشتر با مدل‌های مختلف این محصول می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

تاریخ به روز رسانی: 4/8/1401

نمایش بیشتر

نمایش کمتر