محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد همسر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


127 ایده کادو تولد همسر

127 ایده کادو برای تولد همسر

127 ایده کادو تولد برای همسر

کادو تولد همسر  - تولد شوهر یا همسر  شما یکی از آن رویدادهای خاص و مهمی است که به عنوان یکی دیگر از شخصیت های زندگی شما ارزش خاصی دارد. به مناسبت این روز خاص، یکی از بهترین هدایایی که می توانید به دیگری بدهید هدیه ای است که نشان دهنده عشق، احترام و توجه شما به آنها باشد. در این صفحه به نکات مهم در انتخاب کادو تولد برای همسرتان و نکاتی که ممکن است در نظر گرفتن آنها مفید باشد، می پردازیم.

1. شناخت نیازهای همسرتان: اولین قدم در انتخاب هدیه تولد برای همسرتان، شناخت نیازها و علایق اوست. با توجه به سلیقه و علایق همسرتان می توانید هدیه ای را انتخاب کنید که او دوست داشته باشد. به عنوان مثال، اگر همسرتان به یک رویداد هنری، موسیقی، ورزشی یا مسافرتی خاص علاقه دارد، می توانید به او بلیط یا تجربه ای مرتبط با علایقش هدیه دهید.

2. هدیه شخصی و منحصر به فرد: هدیه ای که برای همسرتان انتخاب می کنید باید شخصیت او را نشان دهد و منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال، می توانید یک جواهر یا یک وسیله خانگی شیک و متفاوت به طرف مقابلتان بدهید.

3. هدیه کاربردی: هدیه ای که برای همسرتان انتخاب می کنید باید در زندگی روزمره او کاربردی و مفید باشد. یک هدیه کاربردی می تواند مثلاً یک ساعت مچی، کیف یا لوازم جانبی باشد که او برای کار یا زندگی روزمره به آن نیاز دارد.

4. هدیه بادوام: هدیه ای که برای همسرتان انتخاب می کنید باید برای مدت طولانی بادوام و قابل استفاده باشد. به عنوان مثال، یک لباس با کیفیت، یک ظروف پخت و پز با کیفیت یا یک وسیله الکترونیکی مفید می تواند یک هدیه ماندگار باشد.

5. هدیه ای با پیام احساسی: نباید فراموش کنید که نه تنها انتخاب هدیه مهم است، بلکه پیام احساسی و توجهی که به شریک زندگی خود نشان می دهید نیز مهم است. به همین دلیل پیام احساسی که برای همسرتان دارید همراه با هدیه تولد ارائه دهید.

 

 

127 ایده جذاب برای کادو تولد همسر

خب آقایان محترم! همه‌ی ما در طی سال با مناسبت‌های مختلفی روبرو می‌شویم که لازم است برحسب شرایطمان برای همه یا بعضی از آن‌ها هدیه‌ای تهیه کنیم، مثلاٌ ایام عید یا جشن تولد یا سال‌گرد ازدواج و هم‌چنین مناسبت‌های مختلف.

یکی از مهم‌ترینِ این موارد که نام برده شد هدیه تولد برای همسر یا به عبارت دقیق‌تر که مربوط به موضوع این مقاله می‌شود هدیه تولد برای خانم‌ ها نام دارد.

اما با وجود این که هر سال چندین بار با لزوم تهیه‌ی هدیه برای مناسبت‌های مختلف مواجه می‌شویم ولی هر سال ماجراهای مختلف و سردرگمی‌های همیشگی به سراغمان می‌آید و باز از خود می‌پرسیم مناسب‌ترین هدیه‌ تولد برای خانم ها چیست؟!

یکی از هم‌کاران من تعریف می‌کرد که من و خانمم در طی سالیان سال که از ازدواجمان می‌گذرد هر اشتباهی که بتوانید فکرش را بکنید در خرید هدیه و از جمله هدیه تولد همسر مرتکب شده‌ایم! از لباس‌هایی با سایز اشتباه گرفته تا لباس راحتی! چون گاهی لباس‌ها یا کفش‌هایی با یک سایز مشخص اندازه‌ی هم نیستند!

اما اگر راستش را بگوییم وقتی که فوت‌و‌فن خرید هدیه تولد برای خانم ها را یاد گرفتید از آسان بودن آن به قدری متعجب خواهید شد که امکان دارد ضربه‌ای به پیشانی‌تان حواله کنید! خُب آماده هستید؟! پس شروع می‌کنیم

۱-به حرف‌های همسرتان دقیق‌تر گوش کنید!

اگر با هوشیاری بیش‌تری به جزئیات سخنان همسرتان توجه کنید مطمئن باشید که سرنخ‌هایی برای خرید هدیه تولد دلخواهش خواهید یافت. در اکثر موارد، وقتی که همسرتان متوجه نیست، از چیزی یا موردی تعریف می‌کند که از سخنان و حالت او می‌توانید به میزان علاقه‌ی او به موارد مذکور پی ببرید.

۲- لیستی از هدایای احتمالی تهیه کنید.

البته قرار نیست که شما همه‌ی هدایای این لیست را برای همسرتان بخرید ولی لازم است که حداقل، سه دقیقه برای تهیه‌ی این لیست وقت صرف کنید، سپس ببینید آیا امکانِ ترکیب بعضی از این هدایا با یک‌دیگر وجود دارد یا نه؟ به این ترتیب امکان دارد که به ایده‌ی هدیه تولد برای همسر، جنبه‌ای کاملاً شخصی و خاص بدهید.

۳- از فرزندان و بعضی ازاقوام همسرتان نظر بخواهید.

با این‌که شاید شما بسیاری از سلایق خانمتان را بهتر از هر کس دیگری بدانید ولی بعضی موارد هم می‌تواند وجود داشته باشد که فرزندان شما یا فامیل یا آشنایان همسرتان بهتر از شما بدانند، پس می‌توانید از آن‌ها نیز نظرخواهی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۴- از خودتان بپرسید همسرم به عنوان یک خانم به چه چیزهایی احتیاج دارد؟

بسته به موقعیت خانمتان از لحاظ شاغل یا خانه‌دار بودنِ او، از خودتان بپرسید که چه وسایل یا امکاناتی کارهای او را راحت‌تر می‌کند مطمئناً در این مسیر به ایده‌های جالب توجهی برای خرید هدیه تولد دست خواهید یافت.

۳-به گذشته‌های او توجه کنید.

شاید مواردی در دوران تحصیل یا کودکی یا سال‌های گذشته‌یِ زندگی همسرتان وجود دارد که بتوانید با تهیه‌ی هدیه‌ای مرتبط با آن  لحظات خوش، خاطره‌ی آن موارد را برای او بار  دیگر زنده کنید.

۵-کمی در فروشگاه‌های اینترنتی جستجو کنید.

اگر ایده‌ی به‌خصوصی برای خرید هدیه تولد برای خانم ها ندارید شاید بد نباشد که به اقلام و اجناس برخی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌ی هدایا توجه کنید و گشتی در آن‌ها بزنید. گاهی یک جستجوی ساده در اینترنت راه‌گشاست. ضمن این‌که در برخی از کشورها فروشگاه‌های اینترنتی مختصِ خرید هدیه از طرف آقایان برای همسرانشان وجود دارد! اگر به چنین فروشگاه‌های اینترنتی دست‌رسی دارید حتماً از آن‌ها مشاوره بگیرید.

۶-از خود او بپرسید!

شاید مرا متهم به این کنید که اصلاً آدم رمانتیکی نیستم و ظرافت ندارم، ولی باور کنید که گاهی بهترین هدیه از هر نظر فقط با پرسش مستقیم است که قابل تشخیص و سپس تهیه است، این کار میزان ریسک تفسیر اشتباهِ سخنان همسرتان را به صفر می‌رساند و در ضمن شما را یک‌بار برای همیشه از پرسه زدن و سرگردانی در پشت ویترین‌های مراکز مختلف خرید نجات می‌دهد!  هم‌چنین این روش از اتفاقات ناجوری مثل شنیدن سلیقه‌ی همسرتان از زبان فرزندتان آن هم بعد از خریدِ نامطلوب هدیه تولد توسط شما جلوگیری خواهد کرد! اما این روش یک ایراد اساسی دارد آن هم این است که اصولاً خانم‌ها دوست دارند که از دریافت هدیه هیجان‌زده و متعجب شوند، لذا انتخاب این روش یکی از جذابیت‌های بزرگ دریافت هدیه را از خانمتان خواهد گرفت، به هر حال تصمیم نهایی با خود شماست.

شاید بهتر باشد که از این روش به عنوان آخرین روش ممکن و در صورت ناچاری استفاده کنید به‌خصوص که برخی خانم‌ها در مقابل این سوال همسرشان که برای روز تولدت چه هدیه‌ای دوست داری بخرم؟ می‌گویند: “نه، لازم نیست چیزی بخری!” در حالی که شما می‌دانید که صرف‌نظر از جنبه‌ی مادی هدیه او به دریافت محبت شما و در حقیقت به دریافت هدیه تولدش نیاز روحی دارد!

۷-هنگام خرید هدیه فقط به احساس خودتان فکر نکنید به احساسی که همسرتان خواهد داشت فکر کنید.

ما مردان دوست داریم که هدیه‌ای عالی به همسرمان بدهیم و در حالی که او با هیجان کادوی هدیه‌امان را باز می‌کند و از دیدن آن هیجان‌زده می‌شود احساس آرامش و اطمینان نماییم. اما نباید آن‌قدر در ذهنیت خودمان اسیر شویم که موجب انتخاب غلط هدیه‌ تولد برای همسرمان شود. فراموش نکنید که هدیه را برای پسندِ همسرتان می‌خرید نه فقط برای ارضایِ احساساتتان!

۸- نشانه‌ای از خودتان به هدیه تولد برای خانم ها اضافه کنید.

یک شعر، یک جمله‌ی محبت‌آمیز یا هر چیزی که نشانی از شما داشته باشد را با یکی از روش‌هایی که در این مقاله می‌خوانید ترکیب کرده و آن را در قالب هدیه اجراء و اهداء  کنید. به این ترتیب یک هدیه‌ی بسیار خاص و شخصی به همسرتان تقدیم خواهید کرد

۹-در کادوپیچی هدیه تولد برای خانم ها ذوق به خرج دهید.

 به هیچ عنوان برای هدیه تولد همسرتان از کادوپیچی شیک ولی معمولی استفاده نکنید شیک بودن در این مورد خوب است اما کافی نیست.

باید در این مورد ایده‌پردازی کرده و با فروشندگان مشورت کنید تا هدیه را طوری کادو‌پیچ کنند که باز کردن آن توسط همسرتان تبدیل به کاری سرگرم‌کننده شود، گاهی می‌شود یک هدیه‌ی چندتکه را در بسته‌بندی‌های مختلف کادوپیچی کرد تا هیجان باز کردنش بیش‌تر شود  و یا هدیه را طوری بسته‌بندی کرد که باز کردن آن به نحوی بامزه دشوارتر باشد بدون آن که حوصله‌ی فرد را سر ببرد.

۱۰-کمی بامزه باشید!

می‌توانید دنبال ایده‌هایی که کمی همسرتان را بخنداند نیز باشید البته باید در این مورد زیاده‌روی نکنید و وجهه‌یِ هدیه‌یِ تولد او را حفظ نمایید.

۱۱-از خریدن هدیه‌ای که با ظروف غذا و یا با مسایل پخت‌و‌پز و نظافت خانه مرتبط باشد خودداری کنید.

البته اکثر خانم‌ها از پخت‌و‌پز خوششان می‌آید ولی وقتی که شما می‌خواهید برای روز تولد خانمتان هدیه‌ای بخرید، اختصاص دادن  آن هدیه به کار روزمرّه‌ی او نمی‌تواند جالب باشد. حتی اگر این وسیله یک وسیله‌ی کارآمد یا ضروری برای آشپزخانه یا حتی خانه به نظر برسد!

۱۲-به سایزهای شفاهی لباس و کفش  اطمینان نکنید.

بعضی اوقات یک سایز واحد در مارک‌های مختلفِ لباس یا کفش تا حدی با هم متفاوتند، پس اگر می‌خواهید به صورت سوپرایز برای هدیه تولد خانمتان لباس یا کفش بخرید باید لباس‌ها و یا کفش‌هایی که در کمدش وجود دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند را مِلاک انتخاب سایز قرار  دهید و به نوعی از مناسب بودن هدیه‌اتان از این جنبه مطمئن شوید.

۱۳-هدیه‌ای انسان‌‎دوستانه انتخاب کنید!

شاید همسر شما کسی باشد که به حفظ محیط زیست علاقه‌ی زیادی دارد یا نسبت به حفاظت از حیوانات حساس است و یا در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه فعالیت می‌کند. در چنین شرایطی می‌توانید به عنوان هدیه‌ی تولد، خدمتی در جهت حفاظت از محیط زیست و یا حفاظت از  انسان‌های نیازمند یا حیوانات بی‌پناه انجام دهید، مطمئناً این کار شما با خواسته و میل قلبی او هماهنگ خواهد بود و در نوع خود نیز ابتکار جالبی به شمار می‌رود

۱۴-شما می‌توانید هدیه تولد برای همسر را به یک سوپرایز تبدیل کنید.

به عنوان مثال اگر همسرتان شاغل است، در روز تولدش به او زنگ بزنید و بگویید که کمی دیرتر به خانه خواهید آمد، سپس خود زودتر به خانه رفته و چند کارت و یادداشتِ از قبل تهیه شده را که حاوی جملات محبت‌آمیز همراه با راهنمایی‌هایی که همسرتان را به قسمت‌های مختلف خانه بِکشاند را در نقاطی از منزل جاسازی نمایید.

نخستین مورد از این یادداشت‌ها یا کارت‌های نوشته شده را ادرست مقابل درب ورودی منزل و در دیدرس او قرار دهید و باقی کارت‌ها را در جاهایی مثل یخچال، کمد لباس و حتی زیر بالش می‌توانید جاسازی کنید و در هر یادداشت، جملات تبریک و محبت‌آمیزی برایش بنویسید و سرانجام او را با راهنمایی‌های نوشته شده در یادداشت‌ها و کارت‌ها به هدیه‌ی تولدش و به محلی که هدیه‌ی اصلی را در آن‌جا پنهان کرده‌اید برسانید.

باید زمان‌بندی این سوپرایز را طوری انجام دهید که تقریباً هم‌زمان با نزدیک شدن همسرتان به هدیه نهایی وارد خانه شوید و تولدش را هنگامی که او هدیه‌اش را یافته است تبریک بگویید، شاید هم بعد از آن برای خوردن شام به یک رستوران خوب رفتید، نظر شما چیست؟!

 

15- گلدان با لبخند

اگر بانوی شما عاشق گل و گیاه است، یکی از پیشنهادهای ما به شما برای انتخاب بهترین هدیه در روز تولد همسرتان، گلدان‌های خاص با گیاهان سرسبز است. این گلدان‌ها به شکل صورت طراحی شده‌اند و با یک لبخند زیبا دلبری می‌کنند. از جذابیت این گلدان‌ها، گیاه داخل آن است که جای مو را روی سر این کوچولوها گرفته است.

علاوه بر این، گلدان‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند که طرح بامزه‌ای از حیوان‌ها هستند و برای کسانی که به یک حیوان خاص علاقه دارند و در عین حال شیفته گل و گیاه هستند، هدیه‌ای مناسب خواهد بود.

16- گل همیشه محبوب است.

ارسال یک دسته گل زیبا و تازه به خانه یا محل کار دیگران در روز تولد او ایده خوبی خواهد بود و او را بسیار شگفت زده و خوشحال خواهد کرد. گل ها هیچ وقت کهنه نمی شوند و جای ثابتی در لیست بهترین هدایای تولد برای یک خانم دارند. برای انتخاب دسته گل بهتر است به مغازه هایی بروید که طرح های جذاب و جدیدی دارند. به جای گل های معمولی می توانید به همسرتان گل رز جاودانه هدیه دهید. این هدیه واقعا خاص و فوق العاده است.

17- شمع معطر و بخور آرام بخش

پخش عطر مطبوع در خانه برای همه به خصوص خانم های خانه دار که بیشتر از دیگران در خانه هستند جذاب خواهد بود. شمع های معطر و بخورهای معطر گزینه های عالی در میان هدایای عاشقانه برای شریک زندگی شما هستند. به خصوص اگر همسرتان در خانه یوگا انجام دهد، این محصولات معطر برای او بسیار جذاب خواهند بود.

18- قفسه های مدرن با جلد کتاب های مورد علاقه

اگر همسرتان اهل کتاب است و مکان خاصی برای نگهداری کتاب در خانه شما ندارد، پیشنهاد می کنیم برای تولد همسرتان یک قفسه کتاب با طراحی خاص خریداری کنید. فراموش نکنید که چند جلد از کتاب های مورد علاقه همسرتان را که می دانید هنوز وقت نکرده است بخرید و در این قفسه کوچک و مدرن قرار دهید. این قفسه کتابخوانی بهترین هدیه تولد برای همسر شماست و او را بیشتر به کتاب علاقه مند می کند.

19- اشتراک سالیانه مجله مورد علاقه خود

اگر همسرتان عاشق مجله است و دوست دارد آنها را بخواند، مطمئن باشید که اگر در روز تولدش اشتراک سالانه مجله مورد علاقه اش را دریافت کند، هیجان زده خواهد شد. تحویل به موقع مجله در خانه یا محل کار، بهترین هدیه تولد برای شریک زندگی شما خواهد بود و هر بار که آن را دریافت می کنید، به او یادآوری می کنید که چقدر برای چیزهای مورد علاقه اش اهمیت دارید. یادآوری بسیار خوبی است.

20- ست کامل لوازم التحریر شخصی

اگر همسرتان کارگر، دانشجو، طراح، برنامه ریز و... است، یک ست لوازم التحریر کامل می تواند بهترین هدیه برای تولد او باشد.

21- تشک یوگا

سبک های مختلف یوگا جزو ورزش های مورد علاقه خانم هاست. تمرینات این ورزش به تعدادی دستگاه نیاز دارد. تجهیزات اصلی مورد نیاز برای یوگا تشک های مخصوصی هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. اگر همسرتان اهل یوگا است، خرید یک تشک جدید با طرح و رنگی که با سلیقه او همخوانی دارد، او را خوشحال می کند.

22- کفش کوهنوردی زنانه

برای خانم های ورزشکار خرید لوازم ورزشی هدیه بسیار خوشحال کننده ای خواهد بود. اگر همسرتان عاشق کوهنوردی یا جنگل نوردی است، می توانید با خرید یک کفش مقاوم و راحت او را در روز تولدش خوشحال کنید.

23- کفش پیاده روی راحت

اگر رفت و آمد روزانه همسرتان شامل پیاده روی طولانی است، گرفتن یک جفت کفش راحت به عنوان هدیه تولد او را خوشحال می کند. در انتخاب مدل کفش سلیقه همسرتان را در اولویت قرار دهید و با توجه به بودجه خود بهترین کادو تولد را برای همسرتان تهیه کنید.

 24- خرید لباس ورزشی زنانه

لباس ورزشی با کیفیت برای باشگاه باعث خوشحالی همسرتان می شود. برای خرید لباس ورزشی بهتر است رنگ های شاد را انتخاب کنید و از برندهای معتبر متناسب با بودجه خود خرید کنید.

25- وسایل ورزشی باشگاه در منزل

اگر همسرتان ورزش را دوست دارد اما وقت کافی برای رفتن به باشگاه ندارد، می توانید برای تولدش یک باشگاه ورزشی خانگی به او هدیه دهید. دوچرخه ثابت و تردمیل خانگی بهترین هدایای تولد برای همسرتان در بین وسایل ورزشی داخل سالن خواهد بود.

26- عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی یکی از گزینه های موجود در لیست بهترین کادو تولد برای همسرتان است و می توانید با خرید این اکسسوری جذاب همسرتان را خوشحال کنید. انتخاب یک عینک آفتابی کلاسیک یا پیچیده به سلیقه همسرتان بستگی دارد. مطمئن باشید که در بین انواع عینک آفتابی زنانه، هدیه ای به سلیقه همسرتان خواهید یافت.

27-ساعت لوکس زنانه

بهترین هدیه تولد برای همسرتان می تواند یکی دیگر از محصولات اکسسوری باشد. ساعت مچی یکی از هدایای پرطرفدار برای خانم هاست و باعث خوشحالی آنها می شود. تنوع ساعت های مارک دار با سبک لوکس کلاسیک یا مدرن به شما این امکان را می دهد که یک ساعت جذاب را به عنوان بهترین هدیه تولد برای همسرتان انتخاب کنید. در این انتخاب اولویت سلیقه شریک زندگی و بودجه شماست


28- ساعت هوشمند دیجیتال

محصولات دیجیتال برای اکثر مردم جذاب است. خانم ها معمولا به اکسسوری ها اهمیت خاصی می دهند و از تیپ آن ها استقبال می کنند. ساعت هوشمند یکی از انواع لوازم جانبی دیجیتال است. این اکسسوری یکی از گزینه های موجود در لیست بهترین هدایای تولد برای همسرتان است که او را بسیار خوشحال می کند. پیشنهاد می کنیم بند تیره را انتخاب نکنید

29- هدفون بی سیم با رنگ های مختلف

یکی از لوازم جانبی دیجیتال محبوب این روزها هدفون های بی سیم و بلوتوث است که برای خانم ها نیز بسیار جذاب است. این هدفون در برندها، رنگ‌ها و قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شود و می‌توانید انتخابی عالی در بین آن‌ها داشته باشید.

30- تلفن همراه

اگر مدت زیادی است که قصد خرید موبایل برای همسرتان را دارید، بهترین زمان تولد اوست. با توجه به قیمت ها و امکانات مختلف گوشی موبایل، گوشی متناسب با سلیقه همسرتان را در محدوده قیمتی دلخواه خود انتخاب کنید. خانم ها علاقه زیادی به رنگ گوشی موبایل دارند. پس بهتر است رنگ های تیره را انتخاب نکنید. رنگ های طلایی، نقره ای، رزگلد، سفید و رنگ های زیباتر برای خانم ها جذاب خواهد بود.

31- پاور بانک

پاور بانک یکی از وسایل ضروری است که امروزه باید در کیف هر شخصی باشد. اگر قصد دارید بهترین هدیه تولد را برای همسرتان انتخاب کنید، پاوربانک گزینه بسیار خوبی خواهد بود. بهتر است مارک پاوربانک با مارک موبایل همسرتان و رنگ آن با رنگ گوشی یکی باشد. مثلاً اگر رنگ گوشی همسرتان رزگلد است، بهتر است پاوربانک او هم به همین رنگ جذاب باشد.

32- ست قاب لپ تاپ و موبایل

طرح های رنگارنگ و شاد بین خانم ها طرفدار دارد و از تنوع رنگ در اکثر اکسسوری های خود لذت می برند. پس با خرید یک ست زیبا از قاب لپ تاپ و موبایل می توانید همسرتان را خوشحال کنید. اگر همسرتان طرح های شاد و گلدار یا فانتزی و کارتونی را دوست دارد، حتما به سراغ آن طرح ها بروید و سراغ سبک های ساده و کلاسیک نروید.

33- ماگ حرارتی

اگر شوهرتان کار می کند یا عاشق قهوه و چای است، بهترین هدیه تولد برای همسرتان می تواند لیوانی باشد که نوشیدنی ها را گرم نگه دارد. تنوع در اندازه ها، رنگ ها و طرح های زیبا دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

34- صندل های زیبا و راحت برای منزل

بیشتر خانم ها تمایل دارند در خانه صندل بپوشند. این صندل جدا از زیبایی باید راحت هم باشد. اگر مدت زیادی از خرید آخرین جفت صندل همسرتان می گذرد و آنها قدیمی به نظر می رسند، باید دست به کار شوید و اندازه پای همسرتان را در پشت آن صندل های قدیمی پیدا کنید. سلیقه همسرتان را در نظر بگیرید و از بین صندل ها یک مدل زیبا و راحت انتخاب کنید. بهتر است تا حد امکان صندل های پاشنه دار را انتخاب نکنید. راحتی صندل های ورزشی بدون پاشنه یا پاپوش بوم برای قدم زدن در خانه بسیار خوب است.

35- لباس های راحت خانگی

هیچ هدیه ای بهتر از راحتی نیست. بنابراین خرید لباس های خانگی راحت با طرح ها و رنگ های جذاب می تواند بهترین هدیه تولد برای همسرتان باشد.

36- دستگاه ماساژ عضلات بدن و صورت

ماساژور یکی از هدایای ایده آل برای خانم هایی است که از کار روزانه در خانه خسته شده اند یا بعد از بازگشت از سر کار نیاز به استراحت دارند تا انرژی خود را به دست آورند. می توانید علاوه بر ماساژ عضلات بدن، یک ماساژور صورت به همسرتان هدیه دهید تا بعد از خستگی روزانه چهره ای شاداب داشته باشد.

37- روسری حریر شیک

یکی دیگر از اکسسوری های ضروری برای خانم ها روسری های ابریشمی است. به سراغ برندهای معروف بروید و طبق سلیقه همسرتان محصولی با کیفیت بالا با طرح و رنگ مناسب تهیه کنید

38- زیورآلات زیبا و خاص

جواهرات یکی از پرطرفدارترین هدایای خانم ها است و یکی از گزینه های معمول در لیست بهترین کادوهای تولد برای همسران به حساب می آید. در بین تمام جواهرات، معمولا انگشتر، گردنبند و بشقاب، سلیقه رایج اکثر خانم هاست و برای ساخت هر کدام از آنها می توانید به سراغ جواهرفروشی ظریف با طرح های خاص بروید. پیشنهاد ما این است: طرحی زیبا و یادآور خاطره مشترک را به جواهرفروش سفارش دهید و به دنبال طرح آماده در ویترین نباشید.

39- لباس مجلسی زنانه

اگر کمد لباس آنها در حال انفجار است، زنان هنوز احساس می کنند که لباس مناسب و زیبایی برای رفتن به مهمانی ندارند. به همین دلیل یک لباس شیک و زیبا می تواند بهترین هدیه برای تولد همسرتان باشد. البته می دانیم که انتخاب لباسی که همسرتان دوست داشته باشد و قبلاً آن را نخریده باشد، کار سختی است. اما با کمی توجه به طعم و رنگ مورد علاقه همسرتان، انتخاب خوبی خواهید داشت.

40- کاپشن چرم کلاسیک یا شیک

زنان عاشق کالاهای چرمی هستند و با پوشیدن آنها احساس خوبی دارند. بنابراین پالتو و بارانی چرمی یکی از گزینه های موجود در لیست بهترین کادوهای تولد برای همسرتان است و شما می توانید با توجه به رنگ های کلاسیک قهوه ای، مشکی و بنفش، رنگ های شاد و خارق العاده ای را در محصولات چرمی انتخاب کنید. به سلیقه همسرت

41- کیف دستی

کیف یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در بین خانم هاست. هر چقدر هم که خانم ها کیف داشته باشند، باز هم کافی نیست. 

42- ست لوازم آرایشی برای سلامت پوست

خانم ها همیشه دوست دارند مرتب و زیبا به نظر برسند و پوستی سالم و جذاب داشته باشند. می توانید برای مشاوره آنلاین پوست مراجعه کنید و محصولات مناسب با نوع پوست همسرتان را بیابید و برای تولد او پکیج فوق العاده ای از محصولات زیبایی و سلامتی تهیه کنید. مطمئن باشید که از میزان توجه به جزئیات برای انتخاب محصول زیبایی مناسب شگفت زده خواهید شد.

43- سشوار و پرس

خرید لوازم آرایش برقی مانند سشوار و اتو مو یکی از بهترین گزینه ها در لیست بهترین هدایای تولد برای همسرتان خواهد بود.


44- ست عطر و اسپری

اگر همسرتان قصد دارد عطر جدیدی را امتحان کند یا عطر مورد علاقه اش به آخرین قطره های خود رسیده است، می توانید خوشحال باشید. چون بهترین هدیه را برای تولد همسرتان پیدا کرده اید. به برند مورد علاقه همسرتان بروید و عطری را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه او باشد. بهتر است یک اسپری از این عطر تهیه کنید و در روز تولد همسرتان همراه با عطر در بسته بندی زیبا به او هدیه دهید.

45- دوربین های عکاسی با چاپ فوری

عکاسی در مورد ثبت خاطرات جذاب است. دوربین‌های چاپ سریع به شما امکان می‌دهند در عرض چند دقیقه حافظه خود را ضبط و چاپ کنید. این عکس ها بدون بازی فتوشاپی بسیار جذاب هستند و زیبایی آنها در طبیعی بودن و سادگی آنهاست. این سبک از عکاسی بسیار نوستالژیک است و خاطرات عکس های قدیمی را زنده می کند. می توانید با خرید دوربین های چاپ فوری همسرتان را شگفت زده کنید و طعم عکاسی را در او زنده کنید. این دوربین ها در رنگ های فانتزی زیبا برای خانم ها ساخته شده اند و شما می توانید رنگ مورد علاقه همسرتان را از بین آن ها انتخاب کنید.

46- آلبوم عکس های کوچک

چاپ عکس نسبت به فایل های دیجیتالی از لطف بیشتری برخوردار است. پس به سراغ حافظه رایانه خود رفته و عکس های قدیمی و خاطره انگیز خود و همسرتان را انتخاب و چاپ کنید. همه این عکس ها را در یک آلبوم زیبا و جذاب قرار دهید و همسرتان را با این هدیه عاشقانه برای تولدش غافلگیر کنید. بدون شک هدیه ای که بتواند به زنده شدن خاطرات مشترک کمک کند بهترین هدیه تولد برای همسر شما محسوب می شود.

47- یک بسته شکلات خاص و خوشمزه

بیشتر خانم ها شکلات را دوست دارند و از دریافت آن به عنوان هدیه خوشحال می شوند. امسال برای تولد شوهرتان، یک میز شام رمانتیک در یک رستوران خاطره انگیز رزرو کنید. بعد از شام و گفتگوهای عاشقانه یک بسته شکلات رنگارنگ با طرحی هنرمندانه به او هدیه دهید. در کارگاه شیرینی و شکلات می توانید هر طرحی را که می خواهید پیش خرید کنید. در انتخاب این طرح ها می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید و از نام خود و همسرتان یا علایق او کمک بگیرید. حتی می توانید یکی از مکان های تاریخی و معروف شهری را که ماه عسل خود را در آن گذرانده اید به عنوان طرح شکلاتی انتخاب کنید.

48- انواع پازل های چند هزار تکه ای
قیمت پازل های چند هزار تکه را ببینید

اگر همسرتان به بازی های فکری علاقه دارد، می توانید با خرید پازل های چند هزار تکه او را خوشحال کنید. بیشتر نقاشی های معروف دنیا به شکل پازل هستند. اگر همسر شما به هنر علاقه مند است، قطعا به یکی از این تابلوها علاقه بیشتری خواهد داشت. ایده خوبی است که در روز تولدش پازل نقاشی مورد علاقه اش را به او هدیه دهید.

49- دستگاه درست کننده پیتزا

اگر عاشق آشپزی با هم هستید ، چرا شب های پیتزا را در خانه خود درست نمی کنید؟ این اجاق پیتزای اوونی به شما امکان می دهد در حیاط خانه خود پیتزا با کیفیت چوب با رستوران درست کنید ، با دمایی که تقریباً به 1000 درجه می رسد تا هر پیتزا در کمتر از 60 ثانیه بپزد! و هنگامی که آماده ارتقا kitchen آشپزخانه خود هستید ، این 25 دکوراسیون آشپزخانه را که کاملاً فضای شما را دگرگون می کنند ، بررسی کنید.

50- انگشتر ماه تولد

به دلیل اینکه خانم ها به زیورآلات توجه ویژه ای دارند و از داشتن آن خسته نمی شوند. پس انگشتری که با ماه تولد آنها همراه باشه می تونه یه گزینه بسیار عالی باشه. این انگشترها می تونند جنس های متفاوتی داشته باشند . مثلا فیروزه گزینه بسیار خوبی هست.

51- لباس زیبای کرپ دار

 این دقیقاً همان چیزی است که یک لباس پوششی را به عنوان یک پیشنهاد مناسب برای تولد تبدیل می کند. این لباس بسته بندی کرپ آستین کوتاه ، مطمئناً از هر نوع استایل یا نوع اندامی ، تملق خواهد داشت.

52- اشتراک ماهیانه مجله

اگر همسر شما به مطلب خاصی اهمیت می دهد و برایش ارزش دارد، مجله ای که به آن مطالب پرداخته است را برایش به عنوان اشتراک ماهیانه تهیه کنید تا بتواند اطلاعات خود را افزایش دهد.

هدیه گرفتن کار جذاب و مهیجی است و ما باید با کادویی دوست‌داشتنی، محبت و علاقه خود را به عزیزانمان نشان دهیم. امیدواریم که این فهرست توانسته باشد شما را در انتخاب بهترین هدیه تولد برای همسرتان راهنمایی کند

53- انواع ظروف مسی

ظروف مسی شامل موارد بسیار زیادی می شود که می توان گفت زن ها همگی آنها را دوست دارند و یکی از بهترین کادوهای تولد همسر به حساب می آید ما در زیر به اختصار تعدادی از آنها را بیان می کنیم

آجیل خوری مسی که یکی از موارد تزئینی زیبا در اتاق پذیرایی به حساب می آید

سرویس قابلمه چند پارچه با ابعاد متنوع که برای هر نوع پخت و پزی بسیار مناسب است

سینی مسی

چراغ فتیله ای مسی که به نظر من یکی از زیباترین کارهای مسی موجود در بازار هست

سرویس سماور به همراه قوری مسی زیبا

شیر جوش مسی که کارایی بسیار زیادی دارد

پیاله مسی که نقش کاسه را بازی می کند و برای آبگوشت خوردن بسیار جذاب است

قندان مسی که درون سینی مسی می تواند نقش پذیرایی را بازی کند

گلدان مسی که به همراه گل های مصنوعی بسیار جلوه ای خاص را دارا می باشد

لیوان مسی برای مصرف روزانه 

آفتابه مسی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است

ست کتری و قوری مسی که برای مصرف روزانه بسیار عالی هست

ماهی تابه مسی

چراغ نفتی مسی که جنبه تزئینی و زیبایی دارد.

54- باغچه سیار درون خانه

باغبانی یک فعالیت سرگرم کننده است که شما دو نفر می توانید با هم از آن لذت ببرید و در خرید مواد غذایی نیز مقداری پول پس انداز خواهید کرد! این باغ هوشمند با برنامه کنترل همه چیز را از گیاهان گرفته تا میوه ها-در داخل خانه رشد می دهد. جای تعجب نیست که چنین هدیه ای محبوب برای همسر شما باشد.

55- دستگاه ضد عفونی کننده موبایل

برای خانمی که بهداشت را جدی می گیرد ، دستگاه ضد عفونی کننده موبایل وجود دارد. این دستگاه ضدعفونی کننده با اشعه ماوراء بنفش می تواند باکتری های تلفن ، کارت های اعتباری و حتی جواهرات او را از بین ببرد. این وسیله ای است که او هرگز نمی دانسته که به آن احتیاج دارد ، اما یکی از آن ها است که قطعاً از داشتن آن قدردانی می کند. 

56- چای و دمنوش هایی با طعم های جدید

شما می توانید دمنوش هایی با طعم های جدیدی که به صورت تی بگ هستند را جمع آوری کرده و به همسرتان به عنوان کادو تولد همسر بدهید.

57- گردنبند نامه عاشقانه

اگر همسر شما عاشق جواهرات معنادار است ، این هدیه عاشقانه را گرامی می دارد. یک نامه عاشقانه بیرون کشیده شده در داخل قفسه پاکت شکل قرار دارد.

58- نامه چرمی عاشقانه

شما هر وقت که می خواهید به هر مناسبتی هدیه ای به همسر خودتون بدید، بهترین روش همراه داشتن یک متن بسیار زیبا بر روی آن حک کنید که بسیار زیبا هست

59- مکعب روبیک پازلی

این کادو تلفیقی از 6 عدد عکس هست که باعث میشه 6 عکس میشه پازلهای بسیار متفاوتی را درست کرد.

60- باکس گل قلبی شکل

باز هم یک کادوی همراه بهتون معرفی میکنیم. باکس گل قلبی شکل هست که در کنار بقیه کادوهاتون قرار میگیره.

61- پازل دایره ای چوبی

یک عکس بسیار زیبا را تهیه کنید و اون را به شکل یک پازل دایره ای بسیار زیبا هدیه بدهید.

62- پلاک موسیقی

در این محصول شما می توانید یک عکس به همراه یک وویس بسیار زیبا را بر روی شیشه چاپ کرده و هدیه بدهید. اینکار بسیار جذاب و زیباست.

63- نقاشی بر روی تنه درخت

یکی از بهترین عکس های همسرتون را بردارید و اون را روی تنه درخت نقاشی کنید و به هنوتن هدیه تولد همسر در نظر بگیرید.

64- بازی  های جذاب

خیلی از هانم ها و آقایان هستند که علاقه زیادی به بازی کردن دارند. بسیاری از بازی ها هم دارای حس نوستالزیک بسیار زیادی برای افراد دارد. از این بازی ها می توان به شطرنج، تخته، مارپله و منچ اشاره کرد که جذابیت مناسبی دارد.

65 - باکس لادیا

  • باکس لادیا، مجموعه ای از محصولات دست ساز است که برای سلامت جسمی و روحی شما ساخته شده و شامل محصولات زیر است:
  • صابون، قلب نمکی، سپندار، دم نوش، گیاه بو، کف آفرین، نمک پا، مشک و عشق نامه می باشد

66- جا حلقه ای چوبی

یکی از کارهای بسیار جذابی که برای دیزاین خانه می توان انجام داد، داشتن جا حلقه ای های چوبی بسیار زیبا می باشد که حلقه های خودتان را درون آن قرار دهید. این برای هدیه تولد همسر یک گزینه مناسب می تواند باشد.

67- جاعودی آبشاری

یکی از وسایل دیزاینی و تزئیناتی دیگر مورد توجه، جا عودی هایی هست که به شکل آبشار هستند که دارای جذابیت مناسبنی می باشند.

68- آباژور کریستال بدون سیم

این آباژور بسیار زیبا هست. نکته ی بسیار مهمی که اینجا وجود داره این هست که با شارژ آن می توانید زمان بسیار زیادی را با جلوه ی نوری بسیار زیبا از آن استفاده کنید.

69- کاکتوس رقصنده

اگر همسر شما علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل دکوری دارد، یکی از گزینه ها، این کاکتوس های رقصنده هستند.

70- دفتر هوشمند

برای کسی که همیشه از کاغذ و وسایل اداری استفاده می کند، یکی از گزینه های بسیار مناسب، همین دفترهای هوشمند هست که قابلیت بالایی برای استفاده دارد.

71- آبنما از جنس بامبو

یکی از وسایلی که در خانه باعث آرامش بسیار زیادی برای اهالی منزل مخصوص خانه دار می شود، این آبنماهای بامبویی هست که واقعا جذاب هستند.

72- مجموعه کامل لوازم آرایش

اگر همسرتان عاشق آرایش و استفاده از لوازم آرایشی است، پیشنهاد می کنیم ست کامل لوازم آرایش را به او هدیه دهید. هیچ چیز مانند هدیه دادن لوازم آرایش نمی تواند زنان را خوشحال کند، به خصوص اگر مجموعه کاملی از لوازم آرایش را به همسر خود هدیه دهید.


73- کادو تولد لاکچری موبایل

اگر توانایی مالی دارید و می خواهید همسرتان را لوس کنید، برای او یک گوشی هوشمند جدید بخرید، البته اکثر خانم ها علاقه زیادی به گوشی های آیفون دارند، اگر پول برایتان مهم نیست، حتما باید از این برند به عنوان هدیه استفاده کنید.


74- طلا و جواهرات 

تعبیر اینکه هر زنی به طلا و جواهرات علاقه دارد صحیح نیست. بسیاری از زنان حتی پس از ازدواج نیز علاقه ای به پوشیدن جواهرات گران قیمت ندارند. اما این دلیلی برای حذف طلا از لیست هدیه شما نیست.

به مناسبت های قبل از ازدواج و زمانی که آن خانم دوست یا نامزد شماست و می خواهید به مناسبت رسمی به او تبریک بگویید، حتی کمی طلا هم می تواند راهگشا باشد.

در نظر بگیرید که اگر قبل از ازدواج او را با جواهرات گران قیمت دوش دهید و بعد از ازدواج نتوانید و نخواهید ادامه دهید، قطعاً تعابیر بدی پشت رفتار شما وجود خواهد داشت. با توجه به بودجه خود می توانید از دستبند سبک تا سرویس کامل خرید کنید.

رنگ طلا نیز هنگام خرید بسیار مهم است. برخی از زنان طلای سفید و برخی طلای زرد را دوست دارند. برخی از افراد گوشواره و برخی دیگر به دستبند و گردنبند علاقه دارند. 

فکر نکنید اگر به گوشواره علاقه دارید و همسرتان آن را نمی پوشد، مجبور است با خرید شما آن را در گوشش بگذارد. پس سعی کنید چیزی بخرید که استفاده می شود.

 

75- ساعت هوشمند 

برخی از خانم ها دوست دارند ساعت بپوشند، بنابراین برای یک موقعیت خاص یک ساعت هوشمند جدید یا مارک برای او بخرید و او را خوشحال کنید.

76ست لباس لاکچری

اگر اندازه و سلیقه زنی را که می خواهید هدیه بدهید، می دانید، خرید لباس و کفش می تواند بسیار راحت باشد. روسری و شال یکی دیگر از گزینه های مناسب است که بهتر است آن را برای مجالس کوچک آماده کنید. خانم ها هم علاقه زیادی به لباس دارند. کافی است اندازه و سلیقه او را بدانید تا بتوانید بهترین هدیه را برای او بخرید.

به عنوان مثال ست لباس و کفش ورزشی هدیه بسیار مناسبی برای خانم هایی است که به ورزش مشغول هستند. روسری و شال یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید برای مجالس کوچک بخرید.

از خرید لباس های رسمی مناسب برای مهمانی های رسمی خودداری کنید و بیشتر روی خرید لباس های راحت و راحت تر تمرکز کنید. این کار برای خرید راحت تر و جلب رضایت همسرتان بهتر است.

77- بالبینگ چهره

78- تابلو فرش چهره

79- چاپ شکلات

80- تابلو سه بعدی

81- چاپ روی قاب گوشی

82- ست اداری

83- باکس گل

84- طراحی چهره

85- دیوار خاطرات; هدیه ای به یاد ماندنی

چه روزی بهتر از تولد برای یادآوری خاطرات و چه خاطره ای بهتر از روزهای شاد کودکی و تجربه های شیرین گذشته برای تبریک تولد؟!

اگر می خواهید همسرتان این روز باشکوه را برای همیشه به یاد داشته باشد، پیشنهاد می کنیم برای او دیواری از خاطرات بسازید.

برای آن، بسته به زمانی که در اختیار دارید، چند عکس خاطره انگیز از او، از عکس های کودکی گرفته تا عکس های خانوادگی با پدر و مادر و خواهر و برادرش، عکس های فارغ التحصیلی، عکس های او با بچه هایتان و... و در قاب های مجزا یا با هم در یک قاب روی دیوار نصب کنید.

اگر می‌خواهید هدیه‌تان خاص‌تر به نظر برسد، بهتر است عکس‌ها را قاب کنید و به دیوار آویزان کنید.

86- بادکنک های روح بخش

بادکنک حس طراوت و کودکی را به همراه دارد و می تواند در هر زمان و در هر شرایطی حال و هوای افراد را تغییر دهد، این سوال برای همسر شما نیز صدق می کند.

اگر کودک درون همسرتان بسیار سرزنده است، می توانید از بادکنک های رنگارنگ برای هدیه دادن به او الهام بگیرید. مثلا روی هر بادکنک یک متن عاشقانه بنویسید و همه را در جایی مانند کمد یا ماشین و هر جای دیگری که ترجیح می دهید پنهان کنید تا با دیدن آنها در لحظه مناسب تعجب کند.


87- دورهمی های دوستانه با افراد خاطره انگیز

آیا شما فردی پرمشغله هستید که نمی توانید در این روز باشکوه ساعاتی را با همسرتان بگذرانید؟ اگر اینطور است، چه بهتر که از دوستانش بخواهید که در نبود شما این لحظات را برای او فراموش نشدنی کنند.

شوهرت به چی علاقه داره؟ سینما؟ تئاتر؟ کنسرت؟ برایش بلیط استخر یا... تهیه کنید و از دوستانش دعوت کنید تا او را همراهی کنند یا برای او و دوستانش در یک رستوران برای ناهار میزی رزرو کنید و از کارکنان آنجا بخواهید کیک تولد را در ساعت مشخصی برای او بیاورند.

88-  گشت و گذار; شاد و خنده دار

سفرهای دو نفره همیشه پابرجا هستند، به خصوص اگر آنها را در یک روز خاص مانند تولد برنامه ریزی کنید.

اگر هر دوی شما وقت کافی دارید و عاشق طبیعت و سفرهای یک روزه هستید، می توانید یک روز عالی برای دو نفر در کنار هم داشته باشید و لذت ببرید. اگر اهل هیجان هستید، فعالیت های هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ و چتربازی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید تا هرگز خاطره آن روز را فراموش نکنید.

89. نامه عاشقانه; احساسی و عاشقانه باشید

زنان موجوداتی احساسی هستند و از هدایای عاشقانه بسیار خوشحال می شوند. این ویژگی به شما امکان می دهد حتی ساده ترین هدایا را خاص کنید!

مهم نیست چه هدیه ای برای او تهیه کرده اید، فقط آن را با یک نامه عاشقانه که به خوبی نوشته شده است تزئین کنید و از احساسات خود نسبت به او، ویژگی های منحصر به فرد او و میزان دوست داشتن او بگویید.

حتی اگر سلیقه همسرتان خیلی خاص باشد، با این حجم ایده‌ها می‌توانید یک کادوی مناسب برای تولد همسرتان پیدا کنید. در ادامه، ۱۰۰ ایده برای کادو تولد همسر آورده شده است:

90. بسته شکلات گرم و خوشمزه
91. تیشرت یا لباس مورد علاقه‌ی همسرتان
92. کتاب مورد علاقه‌ی همسرتان
93. بلیط کنسرت یا رویداد ورزشی
94. ساعت یا جواهرات مانند گوشواره یا گردنبند
95. تجربه شگفت‌انگیز مانند بالن آبی یا بالن گرمایی
96. گلدان با گل‌های تازه و زیبا
97. ماشین اسباب‌بازی یا بازی رایانه‌ای جدید
98. بلیط سفر به مقصدی خاص
99. کلاه برای محافظت از سر در هوای سرد
100. دستگاه شارژر بی‌سیم
101. بسته مراقبت از پوست کادویی یا محصولات زیبایی کادویی
102. بسته لوازم بهداشتی کادویی
103. قلم نقاشی یا رنگ آمیزی
104. هودی گرم برای زمستان
105. سری کتاب صوتی برای گوش دادن در راه کار
106. بلیط سینما یا تئاتر
107. تابلو چوبی سفارشی با نقل قول‌های مورد علاقه‌ی همسرتان
108. کپسول زمان برای ذخیره خاطرات مشترک
109. بسته‌ی هدیه از لوازم آشپزخانه
110. کیف یا کوله‌پشتی با طراحی جذاب
111. دستبند یا نگین
112. لباس شنا یا لوازم استخر
113. برگه‌ی هدیه برای خرید لوازم اسباب‌بازی
114. گوشی هوشمند جدید
115. زمان سنج مچی
116. چراغ خواب با طرح جذاب
117. بسته‌ی هدیه از لوازم دفتری
118. لوازم جانبی برای لپ‌تاپ یا رایانه شخصی
119. بسته‌ی هدیه از محصولات دیجیتال
120.  تجهیزات آیروبیک
121. بسته‌ی هدیه از لوازم ورزشی
122. کتاب شخصی سازی شده با نام و تاریخ تولد همسرتان
123. محصولات چرمی
124. یک بسته‌ی هدیه از لوازم حرفه‌ای برای عکاسی
125. لوازم خودرو
126. لوازم باغبانی
127.  لوازم جانبی برای موبایل
 

هدیه تولد همسر ارزان

1- قفسه ها و سا شلفهای زیبایی در بازار وجود دارد که شما می توانید آنها را خریداری کنید و یر روی آنها گللدان های زیبایی قرار دهید و یا اینکه کتاب خریداری کرده و از انها به عنوان کتابخانه استفاده کنید.

2- وسایل ورزشی خانگی: بعضی از خانم ها هستند که به خاطر مشکلاتی که دارند مجبور هستند همیشه در خانه بمانند و امکان تحرک ورزشی آنها کم می شود. پس بهترین گزینه این وسایل خانگی می باشد که می تواند به انها بسیار کمک کند.

همسران ما همیشه بیشترین زحمات را برای ما و فرزندانمان متحمل می شوند ولی کمتر پیش می آید که از آنها قدردانی کنیم. فرقی هم نمی کند که همسر ما شاغل باشد یا خانه دار. آنها در طول روز و حتی شب هنگام در حال رسیدگی به امور منزل و فرزندانمان هستند که اصلاً کار ساده ای نیست! اگر که همسرمان شاغل نیز باشد این زحمت و تلاش روزانه معمولاً مضاعف نیز خواهد شد؛ چراکه علاوه بر کار و شغل بیرونی بایستی به امور منزل و فرزندان نیز بعد از ساعات کاری خود رسیدگی نمایید.

اما گاهی آنها احساس می کنند که این تلاش شبانه روزی و از خودگذشتگی همیشگی، از دید شوهر و فرزندان دورمانده است و به اندازه کافی بابتش از آنها سپاسگذار نیستیم. و خیلی وقتها نیز حق با آنهاست! بله اما بایستی ما در مواقع و ایام خاصی از سال مانند روز تولد به آنها یادآوری کنیم که تلاش خالصانه و هر روزه آنها چقدر زندگی را برای اعضاء خانواده دلپذیرتر و آسان تر نموده است و شکرگذار و ممنون زحمات آنها هستیم و اینکه چقدر دوستشان داریم و چقدر در زندگی ما ارزشمند هستند.

پس در تمامی سالها واجب است تا روز تولد همسرتان را به یک روز خاص، باشکوه و بیادماندنی تبدیل کنید. برای اینکار قبل از همه بایستی به فکر تهیه یک کادو تولد همسر مناسب و درخور برای همسرتان باشید. در این مقاله قصد داریم تا 10 پیشنهاد جذاب را که از بین محبوب ترین و پرفروشترین محصولاتمان، برای هدیه به خانمها انتخاب شده اند را به شما معرفی کنیم تا از بین آنها بهترین هدیه تولد را برای همسر تان انتخاب نمایید.

همه خانم ها طی یکسال منتظر روز تولدشون هستند تا ببینند همسر و بچه هاشون چه تدارکی برای تولدشون دیده اند و از اونجا که خانم ها بسیار حساس هستند این روز براشون خیلی مهمه. به همین دلیل سعی کنید برای هدیه تولد همسر یه هدیه زیبا و مناسب تهیه کنید. حتما لازم نیست که بسیار هزینه کنید بلکه کافیه یه هدیه تولد زیبا و دوست داشتنی انتخاب کنید.

از نظر خانم ها بهترین هدیه تولد همسر اون هدیه ای نیست که گرون باشه یا حتما از طلا باشه بلکه کافیه که شما این هدیه رو به زیبایی آراسته کنید و عاشقانه تقدیم کنید. پس در نظر داشته باشید که اولا باید این روز رو در خاطر داشته باشید و از طرف دیگه این هدیه رو به زیبایی بسته بندی کنید. 

یکی از مشکلاتی که برای خرید هدیه تولد برای همسر وجود دارد، قیمت آن می باشد، یعنی شما باید چیزی را خریداری کنید که از نظر همسرتان ارزش زیادی داشته باشد. متاسفانه امروزه خانم ها قیمت هدیه را به معنای دوست داشته شدن تلقی می کنند و این خود باعث بسیاری از اختلافات خواهد شد. خب. اکنون سوال این است که شما چقدر می خواهید برای هدیه تولد همسر هزینه کنید

یکی از مشکلاتی که برای خرید هدیه تولد برای همسر وجود دارد، قیمت آن می باشد، یعنی شما باید چیزی را خریداری کنید که از نظر همسرتان ارزش زیادی داشته باشد. متاسفانه امروزه خانم ها قیمت هدیه را به معنای دوست داشته شدن تلقی می کنند و این خود باعث بسیاری از اختلافات خواهد شد. خب. اکنون سوال این است که شما چقدر می خواهید برای هدیه تولد همسر هزینه کنید. اگر هدیه ای با قیمت متوسط می خواهید ما به شما چراغ خواب های طرح دار را پیشنهاد می دهیم که بسیار جذاب و دیدنی هستند و در دو مدل می توانید آنها را سفارش دهید. این چراغ خواب ها آنقدر جذاب هستند که همسر شما را به وجد بیاورند.

 

 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر، کادو تولد مادر

 

چه زمانی برای کادو دادن به همسر مناسب است

زمان هدیه دادن یکی دیگر از عواملی است که بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در زیر به بدترین زمان برای هدیه دادن به اشاره می کنیم.

وقتی شرایط سختی را پشت سر می گذارد، مثلاً بچه ها با هم دعوا می کنند و او عصبانی و ناراحت است یا وقتی یکی از وسایل خانه خراب است.
وقتی دیر می شود و برای کار یا جلسه مهمی عجله دارد.
وقتی بعد از یک روز کاری سخت به خانه می آید.
درست بعد از اینکه با هم دعوا می کنند
بلافاصله پس از ابراز احساسات منفی (مانند نفرت از خود)
به محض اینکه او چیزی از شما می خواهد، مانند توجه بیشتر یا انجام یک کار خانگی
وقتی خسته و بی حوصله است.
بدترین زمان ها برای هدیه دادن را ذکر کرده ایم. در زیر بهترین زمان ها و روش های هدیه دادن را به شما می گوییم.

صبح ها، بهترین زمان برای هدیه دادن: افراد صبح انرژی و وقت بیشتری دارند. اگر صبح به همسر یا مادرتان هدیه بدهید، او زمان و حوصله ای برای لذت بردن از این هدیه دارد و از شما بابت وقت و ارزشی که به او داده اید تشکر می کند. اگر همسر یا مادرتان صبح‌های پرمشغله‌ای دارد، به آن‌ها بگویید که عصر یک سورپرایز خوب برای او خواهید داشت.
قرار دادن هدیه در جایی که می توانند آن را پیدا کنند: هدیه ای را که برای همسر یا مادرتان تهیه کرده اید در جایی بگذارید که آنها بتوانند آن را پیدا کنند و شگفت زده شوید. برای مثال می توانید کادو را روی کاپوت ماشین یا روی پیشخوان یا میز آشپزخانه بگذارید.
هدیه دادن چند روز بعد از دعوا: همانطور که در بالا ذکر شد، هدیه دادن بلافاصله بعد از دعوا اصلا ایده خوبی نیست. بگذارید حداقل یک روز از بحث شما بگذرد. هدیه ای تهیه کنید و با همسر، دوست دختر یا مادرتان گوشه ای بنشینید و در مورد اتفاقی که افتاده صحبت کنید. اگر خودتان مقصر بودید، عذرخواهی کنید و به آنها بگویید که این هدیه ای است که برای ابراز پشیمانی آماده کرده اید.
یک مکان آرام و آرام هدیه دهید: اگر می خواهید به همسرتان مکانی آرام و آرام هدیه دهید، یک کارتون برای بچه ها بگذارید تا آنها را مشغول کند و مزاحم شما نشود. شما همچنین می توانید آنها را به خانه مادر خود بفرستید. با همسرتان به پیاده روی بروید یا در کارهایی مانند شستن ظرف ها به او کمک کنید تا زمان بیشتری برای مراقبت از خود داشته باشد. وقتی در اطراف شما سکوت است، همسرتان بهتر می تواند روی شما و هدیه ای که به او داده اید تمرکز کند.
روزی که معمولاً غمگین است: مثلاً سالگرد فوت پدر یا مادر یکی از موقعیت های ناراحت کننده برای همه است. با دادن هدیه به زنان در این روز به آنها یادآوری کنید که برای شما ارزشمند هستند. هدیه دادن در این روز به آنها چیزی مثبت برای فکر کردن می دهد.
روزی که انتظار هدیه گرفتن را ندارند: هدیه دادن در روز مادر، تولد یا سالگرد کار خوبی است، اما جدای از این روزها، می توانید عشق و علاقه خود را در روزی که خانم ها دارند نشان دهید. انتظار نداشته باشید که هدیه بگیرید.. مثلا یک روز در وسط هفته انتخاب کنید و به آنها هدیه بدهید. اگر در مورد مناسبت هدیه پرسیدند، به آنها بگویید که این هدیه را برای تشکر از زحماتشان تهیه کرده اید.

بسته بندی کادو تولد همسر به چه شکلی باشه؟

بسته بندی کادو تولد برای همسر باید جذاب و متفاوت باشد و او را خوشحال کند. در اینجا چند نکته در مورد بسته بندی هدیه برای تولد همسر شما آورده شده است:

1. از جعبه های با کیفیت استفاده کنید: برای بسته بندی کادو از جعبه های باکیفیت و متناسب با اندازه و شکل هدیه خود استفاده کنید. می توانید باکس های شیک با طرح های خاص و متناسب با سلیقه همسرتان انتخاب کنید.

2. استفاده از وسایل بسته بندی جذاب: برای بسته بندی کادو تولد همسرتان می توانید از مواد بسته بندی جذاب و دلپذیر مانند روبان، پودر رنگی، کاغذ ورق، کاغذ طرح دار، ورق فلزی و ... استفاده کنید.

3. کارت تبریک اضافه کنید: همراه با هدیه تولد همسرتان، یک کارت تبریک شخصی و احساسی به او بدهید. این کارت می تواند حاوی پیام احساسی و احوالپرسی شما به همسرتان باشد که برای او ارزش ویژه ای دارد.

4. از مواد با رنگ های جذاب استفاده کنید: برای بسته بندی کادو از موادی با رنگ های جذاب و روشن استفاده کنید. رنگ هایی مانند قرمز، صورتی، زرد، بنفش و ... که مناسب جشن تولد هستند می توانند به جلب توجه او و افزایش جذابیت هدیه کمک کنند.

5. استفاده از لوازم تزئینی: برای بسته بندی کادو می توانید از لوازم تزئینی مانند گل، پرچم، برچسب، تزیینات و ... استفاده کنید که این لوازم تزئینی می توانند جذابیت و زیبایی بیشتری به بسته بندی هدیه شما ببخشند.

 

طراحی کادو تولد همسر

بله، شما می توانید هدیه تولد خود را برای همسرتان بسازید. این روش می تواند هدیه شما را بسیار شخصی و خاص کند و نشان دهنده عشق و احترام شما به همسرتان باشد. برای طراحی کادو تولد همسرتان می توانید از موادی مانند کاغذ، مقوا، پارچه، گل، پرچم، برچسب، تزیینات و ... استفاده کنید.

به عنوان مثال می توانید یک جعبه کادویی با کاغذ زیبا و شخصی سازی شده بسازید و داخل یک هدیه مانند کتاب مورد علاقه شوهرتان، یک بسته شکلات ، یک گلدان پر از گل های زیبا و دیگر هدایایی که توسط خودتان طراحی شده است قرار دهید. همچنین می توانید یک کاردستی ساده مانند یک دستبند یا یک سنگ قیمتی ساده بسازید که نشان دهنده شخصیت و سلیقه همسرتان باشد.

بهترین هدیه برای تولد همسر زن چی میتونه باشه که رومانتیک باشه

1. سفر عاشقانه: می توانید یک سفر عاشقانه به یک شهر یا یک منظره طبیعی زیبا به همسرتان هدیه دهید. این سفر می تواند شامل اقامت در هتل مجلل، رستوران هایی با مناظر زیبا و فعالیت های عاشقانه مانند تور قایق باشد.

2. جشن تولد عاشقانه در خانه: می توانید یک جشن تولد عاشقانه در خانه برای شریک زندگی خود ترتیب دهید. این جشن می تواند شامل جا شمعی های عاشقانه، گل های دلفین، آهنگ های مورد علاقه شریک زندگی شما و غذاهای مورد علاقه او باشد.

3. یادداشت عاشقانه: می توانید یک یادداشت عاشقانه برای همسرتان بنویسید و در یک قاب زیبا به او هدیه دهید. این نوشته می تواند شامل یک شعر، یک داستان کوتاه یا حتی یک نامه عاشقانه باشد.

4. جواهرات عاشقانه: می توانید جواهرات عاشقانه مانند گردنبند قلب یا انگشتر الماس به همسرتان هدیه دهید. این نوع هدایا می تواند نشان دهنده عشق و احترام شما به همسرتان باشد.

5. کتاب عاشقانه: می توانید یک کتاب عاشقانه مانند یک رمان عاشقانه یا شعرهای عاشقانه به همسرتان هدیه دهید. این کتاب می تواند یادآور عشقی باشد که بین شما وجود دارد.

 

کادوی تولدی منحصربه‌فرد برای همسر

برای خرید کادوی تولد همسر باید ابتدا به این نکته توجه کنید که همسر شما شخصی بسیار ویژه و مهم در زندگی شما می‌باشد و تولد اون فرصتی است تا از عشق و اهمیتی که برای شما دارد بیان کنید. همچنین خرید یک هدیه منحصر به فرد و بی‌نظیر، خود یکی از موارد مهم جشن می‌باشد. در زیر چند نمونه از مواردی که برای تولد همسر شما مناسب است را بیان کردیم

1- گرفتن یک دوره از یک آموزشگاه آرایش زیبایی می باشد. شما می‌تونید یک دوره آموزشی ویژه از سالن‌های ویژه آرایش و زیبایی برای همسرتون تهیه کنید تا اون بتونه از این کادو استفاده کرده و به تمامی موارد آرایشی خودش مهارت کاملی پیدا کنه

2-  مورد بعدی دوره آموزش موسیقی می‌باشد که همسر شما با شرکت در یکی از این دوره‌ها بتواند یکی از موسیقی‌های مورد علاقش را یاد بگیرد

3- مورد سوم گرفتن دوره های ماساژ درمانی هست. یعنی اینکه همسر شما در دوره‌های ماساژ حرفه‌ای شرکت کرده و آنها را به خوبی یاد بگیرد.

4- مورد چهارم کلاس‌های هنر می‌باشد مانند کلاس‌های نقاشی طراحی سفالگری ساخت اشیا دست ساز و غیره می‌باشد که با این فعالیت‌ها باعث افزایش خلاقیت همسرتان شود

به نقل از دیجی کالا

افرادی در زندگیمان وجود دارند که همیشه مایه دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره‌مان رنگ و بوی دیگری می‌بخشد. افرادی که همواره و در هر شرایطی در کنارمان هستند و پابه‌پای ما مسیر زندگی را قدم می‌زنند. افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم. برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید؛ چون همه خانم‌ها با هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند، هر چقدر هم که سخت‌گیر و مشکل‌پسند باشند. قبول داریم که خریدن هدیه برای همسر ممکن است به همان‌ اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد. هزینه و سلیقه فرد مقابل از نکات مهمی هستند که به هنگام خرید باید مدنظر قرار داد. شاید هدیه مناسب از دید برخی یک شاخه گل باشد و برخی هدیه گران‌قیمت با تزئینات و روبان‌پیچی خاص دوست داشته باشند. در این شرایط انتخاب هدیه بدون هم‌فکری و مشورت با دیگران امکان‌پذیر نخواهد بود. مخصوصا اگر بدانید آن‌ها هم قرار است برای شما هدیه‌ای بگیرند؛ آن موقع است که استرس به سراغتان می‌آید و انتخاب برای‌تان سخت می‌شود. 

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد همسر

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد همسر چه می باشد؟

یادتان باشد که همیشه برای تولد همسرتان سنگ تمام بگذارید. یعنی پر شکوه با کادوهایی خاص برگزار کنید. برای زن ها این روز بسیار مهم می باشد و در طول سال در ذهنشان می ماند

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

تاریخ به روزرسانی: 24/02/1402

نمایش بیشتر

نمایش کمتر