محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز پدر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو روز پدر

کادوی روز پدر – در حال نزدیک شدن به روز پدر هستیم. پس شما باید آماده یافتن کادوی مناسبی برای روز پدر باشید. هر ساله، شما باید عشق و قدردانی خود را از تمام فداکاری و سخت کوشی پدر نشان دهید.

روش های بسیاری وجود دارد که می تواند به پدر شما نشان دهد که چقدر او را دوست دارید و همه کارهایی که او برای شما و خانواده شما انجام می دهد را قدردانی کنید.

ابتدا بودجه و هزینه ای که برای خریدن یک کادوی مناسب روز پدر دارید را محاسبه کنید تا بتوانید از بین ایده های زیر بهترین گزینه را حساب کنید.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز پدر

1- روز پدر در سال 1403 چه روزی می باشد؟

سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳ روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) است و این روز تعطیل رسمی است.

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز پدر چه می باشد؟

برای خرید پدر ابتدا به سلیقه پدرتان توجه کنید بعد از اون اگر با پدرتون صمیمی هستید بیشتر کادوهای جذابی که اون را شاد میکنه بخرید. اگر با اون رسمی هستید ، کادوهای رسمی تهیه کنید

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

 بهترین کادوی روز پدر

یکی از قشنگترین روزهای زندگی هر آدمی روز پدر است. در این روز همه اعضای خانواده دست به دست هم می دهند تا این روز رو به بهترین نحو برگزار کنند تا شاید بتوانند با این کار اندکی از زحمات پدرشان رو جبران کنند. به همین دلیل است که کادوی روز پدر از مهمترین کادوهایی است که هر کسی دوست داره که بهترین کادوی روز پدر رو بخره.

روزهای زیادی از عمر هر کدوم از ما میگذره. اکثر ما عمرمون را مدیون از خود گذشتگی پدرهامون هستیم. اونها برای آسایش زندگی ما سال های جوانیشون را تلاش کردند تا ما در آرامش باشیم و بتونیم برای خودمون در جامعه شخصیتی پیدا کنیم. بعضی هامون از این نعمت بزرگ دستمون کوتاه شده. ولی صحبت من با اون افرادی هست که الان سایه پدر بالای سرشون هست. حتما یه شاخه گل بردارید و برید یه سری بهشون بزنید و ازشون حالی بپرسید. به نظر من همین میتونه بهترین کادو برای روز پدر باشه. واقعا پدرهامون از ما انتظار هدایای گرون قیمت ندارند و فقط میخواند بهشون سری بزنیم.

صحبت این مقاله و این محصول برای کسانی هست که تمایل دارند برای پدرهاشون و روز پدر، هدایای مناسبی بخرند. پس این محصول مکعبی و کریستال زیبا را از دست ندید چونکه نمونش را به هیچ عنوان جای دیگه ای نمیتونید پیدا کنید

58 ایده جذاب برای کادو روز پدر

فقط یک هدیه عمومی برای روز پدر ندهید. به پدرتان بگویید که با انتخاب یک هدیه کاملاً فکر شده که شخصی و مفید باشد ، می تواند برای شما چقدر معنی دارد و این می تواند تا آخر عمر به عنوان یادگاری نگه داشته شود. در اینجا لیستی از بهترین هدیه های شخصی شده برای روز پدر که می توانید امسال اهدا کنید وجود دارد

1- وسیله ای برای سازماندهی وسیله ها

اگر پدر شما شخصی هست که اکثر وقت ها وسیله های خود را در خانه یا خارج از خانه گم میکند و یا در جایی جا می گذارد، بهترین گزینه، وسیله ای مانند کیف و جاوسیله ای می باشد. این وسایل به پدر شما کمک می کند که به راحتی بتوانند وسیله های خود را نگهداری کنند

2- بطری آب زیب

اگر پدر شما اهل بیرون رفتن و گردش کردن هست، یکی از وسایل مورد نیاز، داشتن یک  بطری آب جهت بیرون رفتن و رفع تشنگ بسیار موثر است.

خرید کادو روز پدر خاص

3- کیف پول با جا کارتی

یکی از بزرگترین مشکلات این روزها، نگهداری از کارت های عابر بانک هست که بتوانید به راحتی و در هرمکانی از آن استفاده کنید

4- دستگاه ماساژور

پدرها همیشه هنگامیکه از محل کار خود بر می گردند، خسته هستند. شما می توانید با استفاده از این دستگاه به آنها انرژی مضاعفی بدهید. این دستگاه با قیمت های بسیار مناسبی در بازار وجود دارند.

5- لباس ورزشی

یکی از بهترین هدایا برای آقایان ورزشکار ، لباس ورزشی است. اگر پدرتان و یا همسر شما اهل ورزش است و ورزش جزو برنامه های روزانه اوست ، بهتر است برای او پیراهن ورزشی و شلوار ورزشی بخرید . هودی گزینه بسیار خوبی است و همه آقایان عاشقش هستند.

خرید اینترنتی کادو روز پدر

6- لوازم ورزشی

انواع توپ بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال ، انواع راکت تنیس، اسکواش و بدمینتون ، انواع دمبل ، انواع کوله ورزشی از بهترین هدایا برای آقایان ورزش دوست است . می توانید با توجه به علاقه همسر یا پدرتان به ورزش خاص و با توجه به نیاز او به وسیله های ورزشی ، برای آنها یک هدیه ورزشی بخرید

7- لوازم ورزشی هوازی

پدرها کمتر فرصت ورزش دارند و دوست دارند در خانه ورزش کنند . بنابراین خرید وسیله ورزشی مثل تردمیل که هم باعث کاهش وزن می شود و هم باعث نشاط می شود برای پدران هدیه درجه یکی می تواند باشد.

دوچرخه ثابت یکی دیگر از وسایل ورزشی برای رفع خستگی ها در اثر کار است که عضلات شان را قوی تر می کند و دردهای عضلانی را کاهش می دهد.

8- کتاب

اگر پدر شما فرهنگی و اهل کتاب خواندن است ، می توانید برای او کتاب های مختلفی تهیه کنید . شما می توانید برای همسر یا پدرتان کتاب شعر ، یک نسخه قدیمی و کمیاب از آثار ادبی یا حتی کتاب صوتی تهیه کنید

9- موسیقی

موسیقی بهترین هدیه برای روز پدر است که او را سر شوق می آورد. موسیقی تاثیرات فوق العاده ای روی مغز انسان داردو تمرکز را بالا می برد . برای روز پدر یا روز پدر با توجه به سلیقه او یک آلبوم موسیقی تهیه کنید و او را به آرامش برسانید.

10- کیف و کوله

کیف چرمی و کوله از هدیه های خوب و کاربردی برای آقایان است . آقایان با هر سن و هر استایل به کیف نیاز دارند . اگر همسر یا پدرتان کارمند است ، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه ای شیک و مطلوب است.

اما اگر معمولا تیپ های عادی و اسپرت لباس می پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه مناسب تر برای آن هاست. کیف اداری پدر با چرم طبیعی از برند گلیما می تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش سلیقه باشد و کوله پشتی آدیداس یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است

11- کفش

کفش چرمی از آن هدایایی است که همیشه پدرها را خوشحال می کند . خرید این هدیه راحت تر از انتخاب لباس برای پدرتان است و فقط کافی است سایز پای پدرتان را بدانید. اگر همسر یا پدرتان عادت به پوشیدن کتانی دارد می توانید با توجه به سلیقه او برایش کتانی تهیه کنید تا او را خوشحال نمایید.


12- کیف پول با جا کارتی

یکی از بزرگترین مشکلات این روزها، نگهداری از کارت های عابر بانک هست که بتوانید به راحتی و در هرمکانی از آن استفاده کنید.

13- دستگاه ماساژور

پدرها همیشه هنگامیکه از محل کار خود بر می گردند، خسته هستند. شما می توانید با استفاده از این دستگاه به آنها انرژی مضاعفی بدهید. این دستگاه با قیمت های بسیار مناسبی در بازار وجود دارند

کادو روز پدر برای پدر شوهر

14- صندلی ماساژور

همانطور که در قسمت قبلی هم بیان کردیم، یکی از بهترین وسیله هایی که کارایی بسیار بالایی برای پدرها دارد، ماساژورها هستند. ولی اگر مشکل بودجه ندارید، صندلی های ماساژور بسیار عالی عمل می کنند.

15- حوله های حمام سرهمی 

یکی از وسایل بسیار پر کاربرد برای پدرها، حوله های حمام هست که سرعت خشک کردن بدن بسیار بالا هست. انها می توانند در هر مکانی حتی در مسافرت هم از آن استفاده کنند.

16- چاپ عکس بر روی قاب گوشی موبایل

پدر شما حتما یک تلفن همراه برای کارهای ضروری خود دارد. پس یک قاب گوشی با عکس خودش و یا یک عکس خانوادگی می تواند بسیار گزینه مناسبی باشد و همیشه همراه دارد.

کادو روز پدر ارزان

17- ماگ و لیوان اختصاصی

شما می توانید باز هم یکی از عکس های بسیار زیبا از پدرتان و یا اعضای خانواده را به عنوان یک کادوی ارزان برای روز پدر انتخاب کنید و بر روی ماگ سرامیکی چاپ کرده و هدیه دهید

18- عطر و ادکلن

یکی از گزینه های بسیار خوشبو، عطر می باشد که گزینه های بسیار زیادی با قیمت های بسیار متنوع می باشد.

19- ساعت های مچی چوبی

اگر پدر شما بسیار آدم منظم و تابع زمانی هست و برای هرکاری از برنامه ریزی زمانی استفاده می کند، ساعت های چوبی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این ساعت ها هم بسیار زیبا هستند و هم کارایی و دوام بسیار بالایی دارند.

هدیه روز پدر


20- تلسکوپ

اگر پدر شما علاقه زیادی به دیدن ستاره ها و سیاره هایی که در آسمان هست دارد، باید یک تلسکوپ زیبا با قابلیت زوم زیاد استفاده کنید تا بتواند از دیدن آسمان در شب با فاصله نزدیک لذت ببرد.


21- تیشرت مردانه

یکی از گزینه هایی که همیشه می توانید تهیه کنید، تیشرت و پیراهن هست. یک پدر همیشه به این موارد نیاز دارد و مورد استفاده او هست.


22- وسایل شنا

اگر پدر شما اهل ورزش شنا می باشد و در هفته ساعتی را برای این ورزش قرار می دهد، می توانید وسایل شنا را برای او تهیه کنید و به عنوان کادوی خاص تولد پدر به او بدهید. این وسایل شامل مایو، عینک شنا، فین شنا، دوقلوی شنا، محافظ گوش، حوله میکروفایبر، اسنورکل یا لوله تنفسی، کلاه شنا، دمپایی، قمقمه آب می باشد

بهترین هدیه روز پدر


23- قهوه ساز

یکی از گزینه هایی که حتما پدر شما به آن نیاز زیادی دارد، قهوه ساز هست که بعد از یک کار طولانی بتواند خستگی خود را از تن خود بیرون کند.


24- ماگ دمنوشی

یکی از کادوهای خیلی خوب برای تولد پدر، ماگ هایی هست که به صورت اختصاصی برای دمنوش استفاده می شوند. فقط لازم هست که این ماگ را با عکس پدرتون چاپ کنید و به پدرتون هدیه بدید


25- دمنوش های پر خاصیت


بله درست متوجه شدید. در گزینه قبلی گفتیم که یک ماگ دمنوش کادو بدید. حالا می خوایم بگیم که دمنوش هم بدید. چای نعناع فلفلی، چای علف لیمو، چای بابونه، چای میوه گل رز، چای اسطوخودوس، چای بادرنجبویه، چای گل قاصدک و چای های بسیار زیاد دیگر.

هدیه روز پدر ارزان


26- گل رز جاودان

یکی از چیزهایی که در کنار هر هدیه ای نیاز هست که همیشه باشه، گل های زیبا هستند. گل رز جاودان، یکی از بهترین و ماندگارترین گل هایی هستند که می تواند به پدرتون هدیه بدهید.

27- فندک با متن و عکس اختصاصی

اگر پدر شما به سیگار علاقه خاصی دارد، یکی از بهترین گزینه ها، همین فدک ها با متن های بسیار زیبایی قرار بگیرد. جنس چوبی این فدک ها باعث جذابیت بیشتر آنها شده است.

28- جعبه ابزار با وسایل کامل

اگر پدری دارید که به فعالیت های فنی علاقه بسیار زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه ها داشتن تمامی وسایل فنی با نظم و ترتیب و در دسترس می باشد. سعی کنید جعبه هایی را تهیه کنید که تمامی وسایل را در اندازه های متفاوت داشته باشد.

29- فیلم های جذاب سینمایی

اگر پدر شما به فیلم و سینما علاقه بسیار زیادی داشته باشد برای کادو تولد پدر، فیلم های بسیار زیبایی وجود دارد که می تواند باعث سرگرمی و شادابی برای ایشان شود.

30- هنزفری برای موبایل

یکی از وسیله های بسیار پر کاربرد، هنزفری می باشد که به وسیله آن هم می توان به تماس ها پاسخ داد و از اشعه های موبایل در امان ماند و هم می توان به موسیقی و رادیو گوش کرد. این وسیله بسیار کارامد می باشد

31- کت و شلوار

برای یه مراسم خاص، سریع با انی هدیه پدرتون را سورپرایز کنید و بهش عشق و علاقتون را نشون بدید

32- یه دو نفره عاشقانه

به پدرتون زنگ بزنید و ازش دعوت کنید که با همدیگه به یک کافی شاپ یا یه رستوران بیاد. اونجا هم ازش حسابی پذیرایی کنید و صورتحساب را هم شما پرداخت کنید. البته بعدا یادتون باشه که یه جشن با بقیه اهالی خونه براش بگیرید و کادوی اصلی را اونجا بهش بدید.

هدیه برای روز پدر

33- تقویم و سالنامه

این کادو به نظر خیلی ساده میاد ولی در اصل اینطوری نیست چون شما قادر هستید که عکس هاتون را توی اون چاپ کنید و هدیه بدید.

34- خودکار چوبی با یک متن عاشقانه

یه خودکار چوبی تهیه کنید و با یک حکاکی زیبا، روی اون به پدرتون تولدش را تبریزک بگید. 

35- گرامافون

یکی از زیباترین کادوهای روز پدر، گرامافون هایی هست که قابلیت پخش دیسک های قدیمی را دارا می باشند. این دیسک ها دارای خاطرات بسیار قدیمی برای هر پدری می باشد.

36- کفش اسپرت

شما باید پدرتان را قانع کنید که ورزش کند. برای اینکار برای او یک کفش ویژه خریداری کنید و به او هدیه بدهید.

37 - نقاشی بر روی تنه درخت

توی همه خونه ها حتما عکس پدر و مادر وجود داره. ولی به صورت نقاشی بر روی تنه درخت حتما وجود نداره. پس شما می تونید یکی از گزینه های بسیار مناسب برای اینکار را داشته باشید

38- کتیبه عشق چوبی

یه متن بسیار زیبا تهیه کنید و اون را به صورت کتیبه تهیه کنید و به پدرتون هدیه بدید. مطمئن باشید که این کادو همیشه روی میز شما موندگار هست. این محصول که از جنس چوب تهیه شده، در نوع خودش بینظیر هست.

39- تخته نرد

اگر پدر شما اهل بازی کردن هست و دوست داره وقتش را با شما و اطرافیان بگذرونه، یکی از بهترین هدیه برای روز پدر، تخته نرد هست که میتونه اون را سورپرایز کنه. 

40- ست رو میزی موبایل

یکی دیگه از وسایل پر کاربرد، ست رومیزی هست که از به هم ریختگی وسایل پدر جلوگیری میکنه و برای اون میتونه بسیار مفید باشه.

هدیه روز پدر برای پدر شوهر

 

هدیه برای روز پدر

روز پدر برای همه ما ایرانی ها جزو روزهایی به حساب میاد که دلمون میخاد واسه پدرانمون سنگ تموم بذاریم. علتش اینه که در فرهنگ ما ایرانیان پدر و مادر بسیار برای بزرگ شدن و موفقیت فرزندان زحمت می کشند و از آنجا که خانواده برای ما بسیار با اهمیت است، فرزندان متوجه این زحمات بوده و همیشه سعی می کنند که به شکلی این زحمات را جبران کنند. به همین دلیل است که هدیه روز پدر بسیار مهم بوده و همیشه فرزندان سعی می کنند یک کادوی باشکوه و بهترین هدیه روز پدر رو به پدران عزیزشان هدیه دهند تا شاید اینگونه با زبان بی زبانی عشق و علاقشون رو به خانواده و به خصوص پدران عزیز نمایش دهند.

41- جا عودی آبشاری

مطمئنا بوی خوش ویژه ای که با این جا عودی در سرتاسر منزل می پیچد، یکی از زیباترین حالت های روحی را برای پدر می تواند به ارمغان داشته باشد. پس این کادوی ویزه را در نظر بگیرید.

هدیه روز پدر لاکچری

 

42- نامه چوبی با متن اختصاصی

یک متن زیبای تشکر از پدر تهیه کنید و ان را بر روی یک چوب حک کنید و با کادوی اصلی به پدر هدیه بدهید. حتی می توانید آن را قاب کرده و یک روبان زیبا بپیچید و ارسال کنید.

43- تقویم چوبی دایره ای با گل های طبیعی

این یکی از زیباترین و پرکاربردترین کادوهایی هست که به هر پدری می شود داد. داشتن تقویم به همراه گلهای طبیعی بسیار بر روی میز پدر جذاب است.

44- چاپ عکس بر روی ساعت مستطیلی

یکی از عکس های قدی پدرتان را تهیه کنید و آن را بر روی ساعت مستطیلی چاپ کرده و برای همیشه بر روی دیوار خانه همراه داشته باشد.

45- روبیک مستطیلی

تعداد زیادی از عکس های پدرتان را تهیه کنید و آنها را بر روی روبیک مستطیلی چاپ کنید و به عنوان هدیه روز پدر به او بدهید.

هدیه روز پدر چی بخرم

 

46- پاور بانک

به نظر من یکی از بهترین وسیله هایی که کارایی بسیار بالایی برای کادوی روز پدر دارد، پاور بانک است. مشکل کاهش شارژ گوشب تلفن همراه، برای همه افراد به راحتی ایجاد می شود که با این گزینه حل می گردد.

47- پازل های چوبی

اگر پدر شما از هدیه های فانتزی لذت می برد، پس گزینه پازل چوبی با عکس پدرتان و یا عکس همه اهل خانه، یکی از بهترین گزینه های سرگرمی برای روزهای تعطیل می باشد. با این گزینه کلی لذت ببرید.

48- سیگار برگ

اگر پدر شما سیگاری هست و یکی از لذت ها او استفاده از سیگار می باشد، می توانید برای او سیگار برگ از مارکهای بسیار خوبی که در بازار هست استفاه کنید. این گزینه یکی از گزینه های بسیار خوب برای او می تواند باشد.

49- تبر و چاقو

اگر پدر شما اهل طبیعت گردی و زندگی در طبیعت می باشد، حتما به یک تبر و یا چاقو برای استفاده در این مکان ها می باشد. حتی می توانید روی دسته چاقو را با اسم پدرتان کنده و استفاده کنید.

50- کیف طبیعت گردی

شما می توانید تمامی وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی را برای پدرتان تهیه کرده و در یک ساک زیبا جمع آوری کنید و به او در زمان روز پدر کادو دهید.

برای خرید هدیه روز پدر چقدر پول دارید؟

قبل از اینکه بهترین انتخاب را در میان گزینه های پیشنهادی هدیه روز پدر جستجو کنید، خوب است در مورد بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید با خودتان صادق باشید. اگر محدودیت بودجه ندارید و می توانید لوکس ترین هدیه برای روز پدر را بخرید، هر گزینه ای می تواند به راحتی انتخاب شما باشد. از یک ساعت کلاسیک گرفته تا یک گجت هوشمند، برای انتخاب شما ناامید خواهید شد. اما اگر به دلیل شرایط اقتصادی به دنبال خرید بهترین هدیه روز پدر با قیمت مناسب هستید، باید گزینه های مختلف را بررسی کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

از آنجایی که سوال قیمت یکی از شاخص های اصلی در انتخاب و تصمیم گیری برای خرید هدیه ویژه روز پدر است، گزینه های پیشنهادی در راهنمای خرید هدیه روز پدر را بر این اساس از گران به ارزان ارائه می کنیم تا با توجه به آن انتخاب کنید. به بودجه خود بهترین هدیه را برای یک پدر برای خود دریافت کنید.

پیشنهاد هدیه ویژه برای روز پدربا قیمت عالی

51-  ست کامل چرمی

آیا چیزی معتبرتر، با کیفیت تر و مفیدتر از یک مجموعه کامل چرم طبیعی می دانید تا به پدر یا شوهرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید؟ خرید ست چرمی لوکس همیشه یکی از بهترین گزینه های هدیه برای یک پدر است.
یک ست کامل چرمی می تواند مجموعه ای از کمربندهای چرمی، دستکش، کیف پول، جاکارتی و جاسوئیچی باشد. البته این ترکیب که مجلل ترین هدیه روز پدر را می سازد، می تواند با کمی تغییر همراه شود. به عنوان مثال، از آنجایی که پدر کمتر از دستکش استفاده می کنند، می توانید این گزینه را از ست حذف کرده و کیف موبایل چرمی را جایگزین آن کنید. حتی خرید کمربند در بین انواع کمربند می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

در هر صورت، خرید یک ست چرمی همه جانبه یکی از بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب های شما به عنوان هدیه روز پدر خواهد بود. خرید چرم نه تنها یک هدیه ویژه برای روز پدر است، بلکه پاسخ بسیار مناسبی به این سوال است که برای روز مادر چه بخرم؟

اگر برای پدر یا شوهرتان اجناس چرمی خریده اید، حتما به آنها توضیح دهید که چگونه از چرم طبیعی مراقبت کنند تا هدیه شما ماندگاری بیشتری داشته باشد.

52- ساعت کلاسیک یا هوشمند

یکی از لوازم جانبی مهمی که اکثر آقایان همیشه از آن استفاده می کنند ساعت است. اگر پدر یا همسرتان اهل ساعت‌های کلاسیک هستند و دوست دارند مدل‌های مختلف ساعت داشته باشند؟! دوست خوش شانس شما کیست زیرا بازار پر است از انواع ساعت ها با مارک های مختلف و شکل های مختلف که پاسخگوی نیاز هر سلیقه ای است.

اما اگر همسرتان جوان و پرمشغله است یا پدری دارید که اغلب از اینترنت، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های مرتبط با سلامتی استفاده می کند، می توانید برای او یک ساعت هوشمند بخرید.
البته یک ساعت، چه کلاسیک و چه هوشمند، می تواند از نظر قیمت بسیار متنوع باشد. اما اگر به دنبال متریال باکیفیت و با کارایی بالا هستید، باید برای خرید چنین هدیه ای هزینه زیادی کنید.

53- تلفن همراه

اگر پدرتان مدت‌هاست موبایلش را عوض نکرده و از سرعت پایین یا مشکلات فنی خسته شده است، نباید فکر کنید برای روز پدر چه بخرید. به یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین تلفن همراه بروید و از میان صدها مدل موجود، موردی را که مناسب پدرتان است و نیازهای او را برای چند سال آینده برآورده می کند، تهیه کنید.
تلفن همراه یک هدیه ویژه روز پدر است که می توانید آن را برای شوهران فن دوست تهیه کنید و آنها را غافلگیر کنید.

54- ریش تراش

آیا کسی را می شناسید که از دریافت یک تیغ جدید و کاربردی به عنوان هدیه خوشحال نشود؟ بنابراین اگر می‌خواهید برای روز پدر یا برای یک پدر هدیه بخرید، مشکلی برای تامین هزینه آن ندارید و می‌خواهید پدر یا شوهرتان را تا آخر عمر آراسته و قاب‌دار ببینید، برایشان تیغ ​​بخرید.

فقط دقت کنید که ریش تراش انتخابی شما به اندازه کافی کارکرد داشته باشد و دارای خدمات پس از فروش در ایران باشد. توصیه دیگر ما به شما این است که تا حد امکان نظر پدر یا همسرتان را برای خرید چنین هدیه ای جویا شوید. زیرا نیاز و سلیقه آقایان در زمینه کاربرد تیغ و انتظارات آنها با یکدیگر متفاوت است.

55- عطر یا ادکلن

عطر یا ادکلن بهترین هدیه برای روز پدر است. در یکی دو سال اخیر قیمت عطر و ادکلن به قدری افزایش یافته که اگر تصمیم به تهیه کادو پدر لاکچری دارید که مطمئن هستید پدر یا همسرتان از آن خوشتان می آید، می توانید عطر یا ادکلن بخرید.
در مورد تهیه این کادو برای آقایان باید دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا عطری که می خرید عطری با کیفیت، اصل و درجه یک باشد.

بهترین ایده برای هدیه روز پدر

برای تهیه یک هدیه جذاب و خلاقانه برای پدر یا همسرتان به جای همان هدایای تکراری سال های قبل، لیستی از بهترین هدایا و ایده هایی را که می توانید برای این روز استفاده کنید را برای شما ارائه کرده ایم. اگرچه از گزینه "چه هدیه ای بخرم؟" فروشگاه اینترنتی ما نیز می تواند این روزها کار شما را آسان کند.


56- خرید لباس برای هدیه روز پدر همیشه یک انتخاب عالی است!
 

پدران همیشه به فکر همسر و فرزندان خود هستند و در بسیاری از موارد از خواسته های خود فراتر می روند تا خانواده سعادتمند بماند. به همین دلیل خرید لباس برای روز پدر گزینه خلاقانه ای نیست، اما می تواند او را خوشحال کند و برخی از نیازهایش را که ممکن است از آنها غافل شده برآورده کند. انتخاب یک پیراهن همیشه یک انتخاب عالی است، اما می‌توانید کمی دقیق‌تر شوید تا بدانید که او این روزها به چه چیزی بیشتر نیاز دارد. با توجه به اینکه روز پدر در سال 1401 در میانه زمستان است، پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بهترین لباس برای عزیزانتان مقاله رنگ لباس مناسب در زمستان را مطالعه کنید. انتخاب لباس تا حد زیادی بر اساس سلیقه است، اما مطالعه این مقالات شما را به خرید بهتر و مطمئن تری راهنمایی می کند.
یک اکسسوری، افزودنی مهم به استایل مردانه!


57- اکسسوری مردانه هدیه روز پدر

اکسسوری ها جزء لاینفک استایل هر مرد خوش پوش هستند و برای هدیه روز پدر نیز مناسب هستند. انواع عینک آفتابی، کراوات، پاپیون و کیف پول گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به پدر یا همسرتان در چنین موقعیتی هستند. علاوه بر این، در دوران کرونا، دستگاه دیگری به این نوع لوازم جانبی اضافه شد: ماسک.

خرید ماسک برای استایل های مختلف صورت مورد نظر شما می تواند هدیه ای خلاقانه و جالب برای افزودن به بسته هدیه اصلی او باشد. البته در کنار این وسایل، مثل همیشه می توانید به کیف یا کفش هم فکر کنید. کافی است سایز کفش های پدرتان را بدانید تا بتوانید به راحتی خرید اینترنتی کنید. خرید از فروشگاهی مانند Bunnymade این مزیت را دارد که اجناس را برگردانید یا تعویض کنید، که به شما کمک می کند به راحتی کفش ها را در صورت عدم اندازه مناسب تعویض کنید.

58- هدیه روز پدر برای ورزشکاران
 

اگر پدر یا مرد زندگی شما فردی ورزشکار است، یکی از بهترین هدایا برای او می تواند لباس ورزشی یا اکسسوری مناسب برای ورزش باشد. اگر با این گونه لباس ها یا وسایل آشنایی چندانی ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله « برای کیف ورزشی چه وسایل و لباس هایی لازم است؟ لطفاً آن را بررسی کنید، که انواع تجهیزات و لباس‌های ورزشی مردانه را به تفصیل پوشش می‌دهد.

 

روز جهانی پدر و مرد

علاوه بر روز پدر در ایران که هر ساله همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن گرفته می شود، در تقویم جهانی این روز را روز پدر نیز می دانند. در تقویم جهانی هر سال 19 نوامبر به عنوان روز جهانی مرد نامگذاری شده است. روز جهانی مرد در تقویم ایرانی مصادف با 28 آبان ماه سال 1401 است. یکی از دلایل درج شدن روز جهانی مرد در تقویم جهانی، اشاره به نقش مثبت مردان در خانواده و جامعه و تاکید بر سلامت مردان است.
علاوه بر روز جهانی مرد، هر کشور روزی را نیز برای گرامیداشت مقام مردان بر اساس رویدادهای ملی خود تعیین کرده است. برای مثال، روز مرد در آلمان مصادف با تاریخ عروج عیسی مسیح به بهشت است. روز پدر در آلمان اولین سه‌شنبه، چهل روز پس از عید پاک است. در ایالات متحده، روز پدر در سومین یکشنبه ژوئن و در اسپانیا، جشن سنت جوزف در 19 مارس جشن گرفته می شود.
پدران همیشه به فکر همسر و فرزندان خود هستند و در بسیاری از موارد از خواسته های خود فراتر می روند تا خانواده سعادتمند بماند. به همین دلیل خرید لباس برای روز پدر گزینه خلاقانه ای نیست، اما می تواند او را خوشحال کند و برخی از نیازهایش را که ممکن است از آنها غافل شده برآورده کند. انتخاب یک پیراهن همیشه یک انتخاب عالی است، اما می‌توانید کمی دقیق‌تر شوید تا بدانید که او این روزها به چه چیزی بیشتر نیاز دارد. با توجه به اینکه روز پدر در سال 1401 در نیمه زمستان بود.

اگر پدر یا شوهرتان از آن دسته مردانی هستند که به ادکلن علاقه دارند، عطری متناسب با سلیقه خود می‌خرند، به نتیجه رسیده‌اید! در واقع خرید عطر به عنوان هدیه روز پدر در ایران در سال 1401 یک انتخاب محبوب به حساب می آید و اگرچه خلاقانه نیست اما آنقدر جذاب است که او را شگفت زده کند. پس یک عطر یا ادکلن را به عنوان هدیه روز مرد در نظر بگیرید.

مردان زیادی هستند که ساعت مچی می تواند بهترین هدیه روز پدر برای آنها باشد. «انواع ساعت مچی مردانه شیک را با قیمت مناسب ارائه می دهیم» می تواند شما را برای خریدی که با سلیقه پدر و همسرتان مطابقت دارد کمک و راهنمایی کند. نکته ای که باید به آن توجه کرد، جدا از قیمت، این است که مخاطب هدف شما به چه نوع ساعتی علاقه دارد. کلاسیک یا دیجیتال، هوشمند یا شاید یک گام شمار ساده؟!

اکسسوری ها جزء لاینفک استایل هر مرد خوش پوش هستند و برای هدیه روز پدر نیز مناسب هستند. انواع عینک آفتابی، کراوات، پاپیون و کیف پول گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به پدر یا همسرتان در چنین موقعیتی هستند. علاوه بر این، در دوران کرونا، دستگاه دیگری به این نوع لوازم جانبی اضافه شد: ماسک.

خرید ماسک برای استایل های مختلف صورت مورد نظر شما می تواند هدیه ای خلاقانه و جالب برای افزودن به بسته هدیه اولیه او باشد. البته در کنار این وسایل، مثل همیشه می توانید به کیف یا کفش هم فکر کنید. کافی است سایز کفش های پدرتان را بدانید تا بتوانید به راحتی خرید اینترنتی کنید. خرید از فروشگاهی مانند Bunnymade این مزیت را دارد که اجناس را برگردانید یا تعویض کنید، که به شما کمک می کند به راحتی کفش ها را در صورت عدم اندازه مناسب تعویض کنید.

اگر پدر یا مرد زندگی شما فردی ورزشکار است، یکی از بهترین هدایا برای او می تواند لباس ورزشی یا اکسسوری مناسب برای ورزش باشد.

اگر فرد مورد نظر شما علاقه زیادی به وسایل الکترونیکی دارد و حاضرید یک هدیه گران قیمت بدهید، خرید یک گوشی برای روز مرد می تواند بهترین انتخاب باشد. اگر قصد دارید کمتر هزینه کنید و نگران این هستید که تلفن همراه پدرتان همیشه خاموش باشد، می توانید امسال یک پاوربانک به او هدیه دهید تا همیشه در دسترس باشد.

برخی از مردان ترجیح می دهند پس از پایان روز کاری در گوشه ای بنشینند و در حین گوش دادن به یک اثر کلاسیک، کتاب مورد علاقه خود را بخوانند. برای این افراد هیچ هدیه ای بهتر از اثری از یک هنرمند یا نویسنده مورد علاقه نیست. کافی است کمی دقت کنید یا علایق او را به درستی درک کنید.

شما درست فکر می کنید؛ چنین هدیه ای از نظر خانم ها کمی گستاخانه به نظر می رسد، اما واقعیت این است که اگر فرد مورد نظر شما به کارهای فنی علاقه مند باشد، هیچ چیز به اندازه دریافت یک هدیه، مثلا یک آچار نو، او را خوشحال نمی کند!

گاهی اوقات لازم نیست برای به دست آوردن دل پدرها هزینه زیادی کنید، اما یک هدیه دست ساز روز پدر نیز می تواند او را بسیار خوشحال کند. ساخت جا خودکار، پد کاربردی محل کار، قاب عکس خانوادگی و موارد مشابه می تواند هدیه ای بی نظیر برای پدر باشد.

با تمام این اوصاف، اگر پدر یا همسرتان علاقه چندانی به چنین هدایایی ندارند، استفاده از گیفت کارت Bonnymode نیز گزینه ای آسان و راحت است و با خرید این محصول، حق انتخاب را به عزیز خود می دهید.

می توانید خرید کنید

تاریخ به روز رسانی مناسبت کادو روز پدر 22.6.1402

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر