محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادوهای فوری

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


خرید کادو فوری

 خیلی وقتها شده که در اثر مشغله های کاری و فکر زیاد ناگهان به خودمون میایم و میبینیم که به یک مناسبت مهم نزدیک شدیم و فراموش کردیم که هدیه و یا کادوی مناسب را تهیه کنیم. اینجا هست که استرس زیادی پسدا میکنیم. از طرف دیگه وقت نداریم که به بازار بریم و بگردیم و یه چیز مناسب تهیه کنیم. از نظر خیلی ها این پایان و شکست  یک رابطه هست.

خرید اینترنتی کادو فوری

ما به شما میگیم که این مشکل اصلا سخت نیست. فقط کافیه توی سایت کادوساز یه چرخی بزنید و کادوهایی که تولید و ارسال فوری دارند را پیدا کنید و سفارش بدید تا سریع به دستتون برسه.

 خرید کادو و هدیه با ارسال فوری

برای ارسال های فوری به کل کشور بیشتر از روش ارسال با اتوبوس و باربری ارسال می کنیم که اینکار سرعت ارسال را تا حد بسیار بالایی افزایش داده و همچنین ضمانت سالم رسیدن بار بسیار بالاتر هست.

10 ایده جذاب کادو و هدیه فوری

1- آباژور یا چراغ خواب چهره

این آباژورها به خاطر اینکه قابلیت حک هر مدل عکسی بر روی خود را دارا می باشند، بسیار پرطرفدار هستند. دارای مدل های بسیار زیادی هم می باشند که می توانید مشاهده کنید.

2- جعبه کادو سورپرایزی

جعبه های کادویی که به صورت آماده در هر فروشگاه کادو وجود دارد، همگی به صورت بسیار ساده ای هستند. جعبه کادوهای سورپرایزی با دیزاینی متفاوت و بسیار شیک و خاص هستند.

3- ساعت جیبی گردنبندی

این ساعت ها بسیار خاص هستند به نحوی که حتما مدل آنها را در جای دیگری ندیده اید. عکس خود را درون آن قرار می دهید و می توانید در هر مکانی به همراه داشته باشید.

4- تابلو عشق یا تابلو کلبه عشق یا تابلو خیابان

یکی از تابلوهایی که امروزه بسیار توی خونه ها مد شده و همه خانم ها اون را دوست دارند و یک کادویی هست که به صورت فوری آماده سازی میشه و جذابیت خوبی هم داره، همین تابلوهای عشق زیبا هست که میتونید هدیه بدید.

5- چاپ عکس بر روی لیوان سرامیکی

یکی از هدیه های فوری که جذابیت زیادی هم داره لیوان های سرامیکی هستند که قابلیت این را دارند که هر عکس یا لگویی را روی اونها چاپ کنید. این لیوان ها که به رنگ سفید هستند، فقط کافیه که یه عکس بدید تا براتون روی اون چاپ بشه و به هر کسی که می خواهید هدیه بدید.

6- ماگ حرارتی

ماگ حرارتی هم یک مدل لیوان سرامیکی هست که رنگ مشکی داره و با ریختن مایع داغ درون اون رنگش تغیر پیدا میکنه و بسیار جذاب هست. روی این ماگ ها هم می تونید هر عکس و لگویی را چاپ کنید.

7- پازل چوبی با عکس دلخواه

پاز های چوبی همیشه یکی از پر طرفدارترین کادوها هست که ما تلاش کرده ایم که در تهران این محصول را دوروزه به دوستان مشتریان عزیز برسانیم.

8- تابلو عشق با عکس قلبی

یکی از تابوهای بسیار زیبا که قابلیت همراه داشتن 34 عدد عکس به حالت قلب را دارا می باشد، همین تابلو هست که بسیار زیبا و به یادماندنی هست و با یک جمله بسیار زیبا تزئین می شود.

9- چراغ خواب سنگ نمک

یکی از کادوهای بسیار زیبا که از لحاظ روانشناسی هم بسیار برای اهل منزل آرامش بخش می باشد، این آبازورهای سنگ نمک می باشد که می توانید با متن و عکس خودتان سفارش دهید.

10- ساعت های حک چهره

ساعت های حک چهره بر روی چوب حک چهره انجام می شود. این ساعتها با کیفیت بالایی که دارند بسیار جذاب هستند. هر مدل عکس و متنی قابلیت انجام را دارد.

 

کادو فوری - ارسال کادو فوری - کادوی فوری - کادو تولد فوری - هدیه فوری - خرید هدیه فوری - خرید اینترنتی هدیه فوری - هدیه تبلیغاتی فوری

نمایش بیشتر

نمایش کمتر