محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز معلم

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو روز معلم

کادو روز معلم (Teacher's day gift) - معلم ها یکی از بهترین انسان های روی زمین، دارای روح معنوی و تکامل یافته ای که روح معنوی خود را در ما دمیده و ما را با علم الهی آشنا می کنند. شما با هیچ اندازه ای نمی توانید عشق خود را به آنها اثبات کنید. ولی خرید یک کادوی مناسب می تواند به شما کمک کند.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز معلم

1- روز معلم در سال 1403 چه روزی می باشد؟

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ روز معلم نامگذاری شده است

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز معلم چه می باشد؟

نزدیک روز معلم که میشه، بچه ها به تکاپو می افتند که معلم خودشون را غافلگیر کنند. ما بیشتر پیشنهاد می دهیم که برای معلم هایی که عزیزتر هستند کادوهایی با قیمت مناسب تهیه کنید و هدیه بدهید. از دادن کادوهای گران قیمت پرهیز کنید

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

خرید هدیه برای معلم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاست. من اینطور فکر می‌کنم چون در زندگی‌ام معلم‌های زیادی داشتم که از صمیم قلب دوستشان داشتم. اما خب در خرید هدیه برای روز معلم و یا خرید هدیه برای تشکر از معلم ها باید یک سری نکات را هم در نظر بگیریم تا بیشتر خوشحالشان کنیم. من امروز در این زمینه به شما کمک می‌کنم چون جواب سوال: چه هدیه ای برای معلم ام بخرم؟ برای خودم هم مهم بود و مدت‌ها راجع به جواب فکر می‌کردم. حتی نوشته‌های زیادی را در این زمینه می‌خواندم و امروز می‌خواهم جواب جامع‌تری به دانش‌آموزان و والدینشان بدهم، پس با من همراه باشید.

 

76 ایده جذاب کادو برای روز معلم برای خانم معلم

برای یک معلم، اگر می خواهید یک هدیه مناسب و ارزان بخرید، می توانید از محصولات زیر انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که این را در نظر داشته باشید، هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. هدایای بی کیفیت نخرید تا کمتر خرج کنید. حتماً کیفیت هدیه ای را که می خرید بررسی کنید و هدیه ای بخرید که کارساز باشد. . این کادو یکی از کادوهای کاربردی برای هر کسی می باشد. معلم ها هم به خاطر داشتن فعالیت بدنی بالا، حتما از این کادو استقبال می کنند. اما حتما به زنانه یا مردانه بودن آن توجه کنید که اشتباه خرید نکنید.

1- ساعت مچی زیبا

یکی دیگر از کادو برای روز معلم، دادن یک ساعت مچی با بند چرمی و با صفحه طلایی رنگ هست که ترکیبی ویژه را نشان می دهد.

2- کیف پول چرمی

یکی دیگر از کادو روز معلم، گیف پول چرمی هست. این وسیله برای همراه داشتن تمام وسیله ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کیف ها قابلیت نوشتن یک متن خاص و تبریک را هم دارا می باشند. 

3- یک جعبه گز

گز از سوغاتی های بسیار لذت بخش استان اصفهان هست. شما می توانید با خرید این محصول، نعلم خود را به شدت سورپرایز کنید.

4- ساعت جیبی گردنبندی

برای یک معلم خانم یه کاوی ویؤه داریم. اون هم این ساعت جیبی هیت که می تونید یک عکس زیبا از خانم معلمتون را داخل اون قرار بدید. این یک کادوی ارزان و بسیار زیبا هست.

5- پرده آسمان ماه و ستاره

این ریسه های ال ای دی که بسیار زیبا هستند و با شکل های ماه و ستاره و با نور زرد آفتابی بسیار جلوه ای زیبا دارند .

6- ساعت رومیزی و دیواری با عکس و متن

این ساعت های چوبی هم بسیار زیبا هستند و کاربرد بسیار خوب هم دارند. از اونها برای روی میز و تزئین دیوار می توان استفاده کرد

7- چندین شاخه گل طبیعی
8-گلدان گل طبیعی
9- قابلمه شیشه ای
10- رمان
11- کتاب اشعار شاعران معاصر
12- کتاب آشپزی جدید
13- خودکار
14- روسری
15- پوشش چانه
16-چادر نماز
17-روسری نقره ای
18-مانتو ارزان
19- لباس ورزشی زنانه
20- تجهیزات ورزشی داخل سالن
21- تجهیزات کوهنوردی
22- کوله پشتی کوهنوردی 25 لیتری
23- ظروف تزئینی
24- ظروف میناکاری شده
25- صفحات مسی
26-ساعت
27-ساعت زنانه
28- کیف دستی
29- کیف پول
30- کمربند چرمی زنانه
31- دمپایی زنانه
32- اسمش زنگی است
33- قاب موبایل زنانه
34- کرم ضد چروک صورت
35- عطر زنانه
36- اتو مو ارزان

37 - نامه دستنوشته دانش آموزان

یک نامه دست نوشته توسط همه دانش آموزان که در آن احساسات خود را نسبت به معلم خود بازگو کنند، یکی از بهترین هدیه ها برای هر معلمی می تواند باشد

38- ماساژور

لیز، معلم و هماهنگ کننده در لس آنجلس، توصیه می کند که یک ماساژ یا سایر درمان های آبگرم مانند صورت را هدیه دهید. "پیشنهاد من این است که به معلمان تجربیات بدهند، نه چیزهایی. مراقبت از خود برای معلمان بسیار مهم است، اما من متوجه می‌شوم که وقتی پول اضافی دارم، اغلب تمایل دارم آن را به جای خودم برای کتاب‌ها یا مواد برای دانش‌آموزانم خرج کنم» در مقابل کارت هدیه‌ای که برای چیزی آرامش‌بخش در نظر گرفته شده است.

39- ماسک صورت

ماسک‌های صورت برای معلمانی که پاییز امسال حضوری به کلاس برمی‌گردند ضروری است و این بسته پنج تایی تضمین می‌کند که یک ماسک تازه برای هر روز مدرسه خواهند داشت. وقتی کایلا لوی، نویسنده استراتژیست، به دنبال بهترین ماسک‌های صورت برای همه موقعیت‌ها شد، کانی براتون، معلم موسیقی آموزش ویژه در کوئینز، به او گفت این ماسکی است که او در کلاس درس خواهد گذاشت، زیرا او می‌گوید: «من مثل اینکه چطور به کل دهان و ناحیه چانه من می خورد و لیز نمی خورد.»

اینها ماسک‌های N95 هستند، سبکی که متخصصان بهداشت برای اثربخشی بهتر در برابر نوع Omicron نسبت به ماسک‌های پارچه‌ای توصیه می‌کنند. لیزا کورسیلو، نویسنده استراتژیک، این مدل را «نرم و راحت» توصیف می‌کند، به‌ویژه برای کسانی که «از حس یک N95 به سبک فنجانی متنفرند» و ممکن است برایشان مشکل باشد که در تمام روز با ماسک نزدیک‌تر صحبت کنند.

40- انواع ضدعفنی کننده ها

جن گیوستینو، یک معلم موسیقی در دبستان، می‌گوید که از «مجموعه‌ای از ضدعفونی‌کننده‌های زیبا یا مجموعه‌ای از لوسیون» استقبال می‌کند. "من عاشق این کار هستم زیرا مطمئناً هر دوی آنها را با بچه های کوچکتر کار می کنم." استلا بنزرا، معلم ناشنوایان و کم شنوایان در برانکس، موافق است که « ضدعفونی‌کننده‌های ملایم و طبیعی دست » خوب خواهد بود. این ضدعفونی کننده دست با اسانس اسطوخودوس به دلیل "رایحه زیبا" مورد علاقه سارا میشل گلار است . با وجود اینکه ملایم و ارگانیک است، حاوی 62 درصد الکل است که با توصیه های CDC برای ضدعفونی کننده موثر دست مطابقت دارد.

41- قاب عکسی از معلم با دانش آموزان

شوارتز می‌گوید که یک عکس قاب‌بندی شده از یک معلم با دانش‌آموز یا کلاس «یک چیز ارزان اما اغلب بسیار معنادار است. من تعداد زیادی از آنها را در کلاس خود دارم.» این قاب های Ikea توسط طراح داخلی Betsy Helmuth توصیه می شود که می گوید "هیچ چیز شبیه آنها نیست". آنها طیف شگفت‌انگیزی از اندازه‌ها و گزینه‌های رنگ استاندارد دارند و هر فریم یک تشک دارد.

42- دستگاه برنامه ریز

چند معلمی که با آنها صحبت کردیم می‌گویند که برای پیگیری برنامه‌های درسی و برنامه‌های روزانه به برنامه‌ریزان کاغذی تکیه می‌کنند . یکی از برنامه ریزان مورد علاقه ما برای معلمان ، برنامه ریز کلور فاکس دارای صفحاتی برای تعیین هدف، تهیه لیست و برنامه ریزی است. این توسط جنا پرادا، مدیر عملکرد اجرایی در سرویس آموزشی خصوصی Prep توصیه می‌شود، که می‌گوید این صفحات هدایت‌شده به معلمان کمک می‌کنند «به یاد داشته باشند که از خود به‌عنوان یک انسان کامل مراقبت کنند و تشویق می‌کنند وظایف را به‌طوری‌که سخت‌گیرانه‌تر شوند، تجزیه کنند».

کیت، معلم موسیقی در یک مدرسه خصوصی در منطقه بوستون، می‌گوید: آیتم‌های شخصی‌شده می‌توانند « یک هدیه عالی برای کلاس درس باشند». "بچه ها باید مدادهایی برای علامت گذاری قسمت های خود داشته باشند." او از "جعبه های مداد سفارشی با نام مدرسه یا نام کلاس یا گروه" قدردانی می کند.

43- لمیناتور

فین منزیز، یک معلم کلاس اول در Lowell Elementary در سیاتل، پیشنهاد می کند که یک لمیناتور هدیه دوستدار محیط زیست بدهید. «این فقط باعث می‌شود [ایستگاه‌های کار کلاس] من خیلی بیشتر دوام بیاورد و دستگاه مدرسه ما خراب شود. همچنین یک عامل اکولوژیکی است. اگر مجبور باشم برای هر بچه کاغذ چاپ کنم - اوه خدای من - اما اگر برگه ها را لمینیت کنم و از نشانگر پاک کردن خشک استفاده کنند، در کاغذ صرفه جویی می کنم و همچنین می توانم از همان برگه بارها و بارها برای سال ها استفاده کنم.

44- تقویم رومیزی

تیم لسینسکی، معلم لاتین دبیرستانی در دبیرستان نیوتن نورث در نیوتن، ماساچوست، از «تقویم رومیزی - به ویژه، یک تقویم رومیزی روزانه یا بی اهمیت» قدردانی می کند . ما می‌توانیم اینها را در کلاس درس به نمایش بگذاریم، و این چیزی است که هم ما و هم دانش‌آموزانمان می‌توانیم از آن لذت ببریم.»

45- نشانگرهای نمایشگاهی

به گفته مارتی روگاچفسکی، مدیر عملیات در مدرسه منشور خانه محله در بوستون، ماساچوست، یکی دیگر از هدیه‌های بسیار قدردانی‌شده مرتبط با کلاس درس، « نشانگرهای نمایشگاهی ! معلمان همیشه در حال اتمام هستند و می توانند واقعاً گران شوند."

46-  انواع بازی

کریستینا زیگلر، مشاور مطالعه در کانکتیکات می‌گوید: «با تمرکز زیاد بر نمرات آزمون، زمان زیادی برای تفریح ​​نداریم. با این حال، بازی هایی مانند Boggle، Taboo Junior، Scrabble، و Apples to Apples Junior سرگرم کننده و آموزشی هستند. آنها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند واژگان جدید را آموزش دهند و همه ما را وادار به قهقهه کنند.»

توماس همچنین ایده ارائه وسایل آموزشی اما سرگرم کننده برای کلاس را دوست دارد. او می گوید: «من دوست دارم چند لگو برای شاگردانم داشته باشم. وقتی هوا برای استراحت خیلی سرد است، لگوها برای استراحت چیزی سرگرم کننده (غیر از رایانه) ارائه می دهند.

47-  نوار مغناطیسی

لیزا کورسیلو، نویسنده استراتژیک، این نوار مغناطیسی را "بسیار رضایت بخش" توصیف می کند. این نوار که نامزد او برای تزئین کلاس چهارم کلاس خود استفاده می‌کرد، «هر چیزی را به آهنربا تبدیل می‌کرد»، از جمله تزئینات کلاس، عکس‌ها، برش‌های کاغذ، تقویم‌ها و فهرست‌ها. از یک ماده مغناطیسی نازک با پشتی چسب ساخته شده است.

48- قهوه ساز

ریگان مارین، معلم کلاس هشتم علوم زمین در کوئینز، نیویورک، می‌گوید: «همه معلمان دو چیز مشترک دارند: همه ما به قهوه نیاز داریم و عموماً آدم‌های عصبی هستیم». او لیوان هایی با مضمون علمی و حساس به دما را دوست دارد: « سال گذشته، لیوانی گرفتم که دایناسورهایم را به فسیل تبدیل کرد. امسال، چشمم به لیوانی با تم ستاره‌ای است که وقتی داغ می‌شوید به صورت فلکی تبدیل می‌شود.»

49- بطری آب خنک

الیزابت جورج، یک معلم پیش دبستانی در منهتن، توصیه می‌کند «یک بطری آب خوب ، مانند S'well، زیرا ما آب زیادی می‌نوشیم و برای همیشه گران‌قیمت هستند و مفید هستند». این بطری عایق آب را در تمام طول روز خنک نگه می دارد و همچنین می تواند برای گرم نگه داشتن قهوه استفاده شود .

50-  پروژکتور سقفی

وقتی با معلمان درباره ابزارهایی که برای امکان‌پذیر کردن یادگیری از راه دور استفاده می‌کنند صحبت کردیم ، دو نفر یک دوربین سند USB را توصیه کردند. دوربین بالای سر همان هدفی را انجام می دهد که یک پروژکتور سقفی به دانش آموزان کتاب، کاغذ یا یادداشت ها را در زمان واقعی نشان می دهد. ایان دادلی، معلم کلاس دوم در مدرسه کلد اسپرینگ در نیو، می‌گوید: «به نظرم بسیار مفید است که بتوانم بین دوربین رایانه‌ام و دوربین مدارک جابه‌جا شوم، به‌ویژه زمانی که برای نمایش تصاویر با صدای بلند می‌خوانم».

51- تبلت

معلمان دقیقاً همانطور که نمودار می‌کشند یا معادله ریاضی را روی تخته سیاه می‌کشند، می‌توانند از این تبلت و قلم برای اشتراک‌گذاری یادداشت‌های دست‌نویس در طول کلاس مجازی استفاده کنند. امیلی اتکینسون، معلم آموزش ویژه و جبر دبیرستان در نشویل، آن را برای نوشتن و حل مسائل ریاضی مفید می داند.

52- میکروسکوپ

این میکروسکوپ مفید به لپ تاپ شما متصل می شود و تصاویر زوم شده را تا 1600 برابر نمایش می دهد. دادلی، که به ما می‌گوید این میکروسکوپ به جذاب‌تر کردن درس‌های علوم مجازی کمک می‌کند، می‌گوید: «ما یک بازی انجام می‌دهیم که در آن

53- جاعود آبشاری

جورج، معلم پیش دبستانی منهتن، می گوید: « عود خوش بو همیشه مورد استقبال قرار می گیرند، زیرا مصرف می شوند و گران هستند. اتکینسون همچنین عود خوش بو سوزاندن برای وارد شدن به "حالت کار" است.

54- نمک حمام

نمک حمام همیشه خوب است. معلمان سخت کار می کنند و ساعت های طولانی کار می کنند، اغلب حوالی ساعت 7 صبح به مدرسه می رسند و تا دیروقت در تست های نمره گذاری و تکالیف خانه بیدار می مانند. کیت، یک معلم موسیقی در بوستون، می‌گوید وقتی والدین هدیه‌ای می‌دهند، خیلی خوب است که می‌گوید: «از اینکه وقت زیادی را برای مراقبت از فرزندم صرف کردید متشکرم - ما دوست داریم بدانیم که اکنون کمی برای خودتان وقت می‌گذارید».

55- یک بسته چای

هلر همچنین پیشنهاد می‌کند که مسیر خودمراقبتی را طی کنید، به‌ویژه که امسال معلمان استرس بیشتری داشته‌اند. او می گوید: «معلمان کارگران خط مقدم هستند. من می‌توانم تضمین کنم که معلمان، چه از راه دور یا حضوری، دو برابر بیشتر از روزهای قبل از همه‌گیری کار می‌کنند. هدایایی که به آنها امکان می دهد کمی «وقت من» داشته باشند، عالی خواهند بود.» او چای ارگانیک و با تجارت منصفانه را از Numi پیشنهاد می کند. این بسته تنوع چیزی برای هر سلیقه ای دارد.

56- غلتک فوم

دن سیفر، رئیس آموزش حرکت در مدرسه تئاتر نمایشنامه‌نویسان هورایزنز دانشگاه نیویورک، می‌گوید: «اگر دانش‌آموزی برای من یک غلتک فوم بگیرد، هیجان‌زده می‌شوم. «بعد از تدریس پنج کلاس رقص پشت سر هم، من همیشه درد می‌کشم، و داشتن یک فوم غلتک در هر جایی که می‌روم در دسترس است - چندین غلتک با طول‌های مختلف در خانه، یکی در مدرسه، یک غلتک کوتاه برای سفر و غیره - تکان می‌خورد. ”

57- دمپایی طبی

این دمپایی‌های ژاپنی، مانند «ژاکت‌های پفی برای پای شما»، به دلیل راحتی، گرما و تطبیق‌پذیری، جایگاه خود را در Strategist 100 به دست آورده‌اند. بازیگر لورن آدامز آنها را از فروشگاه زنجیره‌ای توکیو Akomeya خرید و می‌نویسد که آنها «انواع ویژگی‌هایی دارند که حتی در کفش‌های معمولی زمستانی می‌خواهید، از جمله کفی لاستیکی چسبنده، پوشش تفلون که آب را دفع می‌کند و به سرعت خشک می‌شود، پُر شدن پاها، و فضای داخلی با روکش پشمی که همچنین رطوبت را از پاهای عرق کرده من دفع می کند و آنها را خشک و برشته نگه می دارد.

58- شکلات با عکس معلم

شکلات یک هدیه اساسی معلمان است، به خصوص در تعطیلات، زمانی که احتمالاً برای خانواده معلم تبدیل به یک بازی منصفانه خواهد شد. هر دو شوارتز هنوز جعبه ای از صدف های شکلاتی را به یاد دارند که دانش آموزی در سال 2003 هدیه داده بود، به احتمال زیاد از شرکت بلژیکی Guylian که اولین بار در دهه 1950 شروع به تولید این آب نبات کرد.

59- کتاب مورد علاقه معلم

چند نفر به ما در مورد هدایایی گفتند که معلمان ممکن است از آن لذت ببرند. اگر می‌خواهید چنین هدیه‌ای بگیرید، رئیس مدرسه خصوصی می‌گوید که او کتاب‌های مربوط به دوره‌ای را که شما تدریس می‌کنید یا مکالمه‌ای که داشتید دوست دارد. «وقتی هدیه‌ای می‌گیرم که نشان می‌دهد بچه‌ها به خانه آمده‌اند و در مورد صحبت‌هایی که داشته‌ایم یا علایق مشترکمان صحبت می‌کنند، واقعاً معنای زیادی دارد. من با دانش‌آموزان دبیرستانی کار می‌کنم، به‌عنوان مثال، اگر صحبت‌های زیادی در مورد دوستی داشتیم و سریال ناپلی را به من هدیه می‌دادند ، عالی می‌شد.»

فلیسیا کانگ، که تاریخ دبیرستان را در بروکلین تدریس می‌کند، از کتاب‌های مرتبط با مکالمات یا موضوعاتی که در کلاس‌هایش پوشش داده می‌شود و همچنین مجلات Moleskine مورد علاقه‌اش را که روزانه از آنها استفاده می‌کند، قدردانی می‌کند. این کتاب در مورد تاریخ زندگی شهری از دانش آموزی است که علاقه زیادی به تاریخ شهری باستانی داشت.

60-  سایت های اشتراکی

اگر به دنبال یک هدیه گروهی از والدین کلاس هستید که کارت هدیه، ماساژ یا کتاب نباشد، هدیه دادن ادامه تحصیل یک جایگزین سرگرم کننده است. مونیکا کوهن، مربی هنرهای تجسمی در شهر نیویورک، می‌گوید: «یک هدیه مفید کلاس درس، عضویت در یک سایت اشتراک برای مربیان است – بسته به موضوعی که می‌تواند Amazon Prime Video، Netflix، یا teacherspayteachers.com باشد – که برای دانش آموزان نیز. من یک معلم هنرهای تجسمی هستم و بنابراین عضویت در یک موزه محلی واقعاً خوب است.»

61- قرآن یا مفاتیح

هدیه قرآن و مفاتیح می تواند بهترین هدیه برای روز معلم باشد و از او تشکر کنید زیرا این هدیه سالیان سال نزد معلم می ماند و با خواندن آن و دعا برای شادی شاگردش را به یاد می آورد.

62- ست روانشناس و خودکار

این هدیه می تواند یک هدیه ارزشمند و مناسب برای یک معلم باشد. شما می توانید انواع خودکار و خودکار را در بازار پیدا کنید و با تمام توان مالی که دارید برای روز معلم خریداری کنید و با این هدیه خاطره خود را در ذهن او نگه دارید.

63- کارت پستال زیبا

هدیه خوبی برای روز معلم است و در انواع مختلف و زیبا موجود است و با پول کمی می توانید آن را خریداری کنید

64- چادر و مقنعه

چادر و مقنعه مواردی جهانی برای معلمان است که می توانید به معلم خود بدهید.

65- اتو مو یا لوازم خانگی

وسایلی زیبا مانند اتو مو، سشوار یا بابیلون نیز می توانند هدیه ای منحصر به فرد و غیرمنتظره برای معلم شما باشند.

66- پاوربانک

بسیاری از معلمان جوان به دستگاه های دیجیتال علاقه مند هستند. پاور بانک هدیه ای متفاوت برای روز معلم است.

67- دستبند زنانه

دستبندها نیز هدیه جوانان برای معلم شما هستند. دستبند انواع مختلفی دارد.

68- دستبند زنانه برای معلم

69- ظروف میناکاری شده

اگر می خواهید برای معلم هنر خود که به صنایع دستی و سنتی علاقه دارد هدیه بدهید، ظروف میناکاری شده بهترین انتخاب است.

70- جعبه حاتم

جعبه خاتم یک گزینه عالی برای روز معلم است و همیشه می توانید با هدیه دادن و فراموش نشدن آن را به یاد بیاورید.

71- انواع کادو دکوری

زیباترین هدیه روز معلم که بیشتر معلمان آن را دوست دارند، کیف تزیینی یا انواع مجسمه یا ظروف تزیینی است، شما هم می توانید این کادوها را بدهید و معلم خود را خوشحال کنید.

72- کارت هدیه

یکی از اتفاق‌های رایج در مدارس ابتدایی، جشن روز معلم است. در این روز کودکان معمولا باید هدیه‌ای برای معلم عزیز خود ببرند. 

هدیه برای جشن روز معلم چی بخرم؟

برای این جشن می‌توانید کارت هدیه‌ای با مبلغی مناسب تهیه کنید و به یک شاخه گل چسبانده و به معلم عزیز خود هدیه دهید.

یکی دیگر از هدیه‌هایی که می‌توانید برای کودکتان انتخاب کنید به خصوص اگر که او در مدارس خاص درس می‌خواند خریدن سکه پارسیان در روز معلم است.

مراقب باشیم دلی نشکند …

البته گاها این رسم و روسوم برای دانش‌آموزان در طبقات پایین‌تر آزار دهنده می‌شود که امیدوارم مدارس با دید عاقلانه‌تر و جامع‌تری بر این مسئله نظارت کنند.

73- گلدان گل

راستش را بخواهید من همیشه گلدان را بیش از دسته گل برای هدیه روز معلم به دوستانم پیشنهاد می‌دهم.

چرا برای هدیه روز معلم گلدانِ گل انتخاب خوبی است؟

چون گل‌ها می‌توانند مدت‌ها در گلدان‌ها عمر کنند و برای این معلم عزیز ماندگار شوند و نام شما را در خاطرشان جاودانه کند.

با وجود اینکه معمولا دسته گل طرفدار بیشتری دارد و تبلیغات هم در این زمینه بیشتر است من امروز به شما ۶ گلدان زیبای گل را به عنوان کادو برای معلم فرزند پیشنهاد می‌کنم.

74- دعوت به رستوران ها یا مراکز تفریحی

اگرچه بسیاری از معلمان دوست دارند در روز تعطیل خود در خانه استراحت کنند و از لحظات خود در آرامش و آرامش لذت ببرند، اما برخی دیگر از معلمان عزیز دوست دارند روز تعطیل خود را با تجربه های خوشایند و مفرح سپری کنند، به همین منظور می توانید یک رستوران خوب برای ناهار و یا برای آنها رزرو کنید. شام یا خرید بلیط برای تورهای گشت و گذار را در نظر بگیرید.

75- سبد شکلات برای عاشقان شکلات

برای قدردانی از معلمان، همیشه لازم نیست هدایای عجیب و غریب تهیه کنیم، حتی با یک جعبه شکلات می توانیم آنها را خوشحال کنیم و از زحمات آنها قدردانی کنیم، به خصوص برای کسانی که عاشق شکلات و شیرینی هستند.
76- لوازم التحرير

یکی دیگر از بهترین هدایای قدردانی معلم، هدایایی است که می توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند. وقتی به این فکر می کنید که برای سورپرایز کردن معلم خود چه هدیه ای بدهید، فراموش نکنید که از خود بپرسید که آیا می توانید هر روز از این وسیله استفاده کنید یا خیر؟ از آنجایی که روز کاری می تواند پر از یادداشت برداری، تحقیق و طوفان فکری باشد، دریافت هدیه ای که معلم شما به آن نیاز دارد منطقی است. سفارش آنلاین بسته های خودکار و خودکار می تواند یکی از بهترین هدایای روز معلم باشد.

 

 

10 ایده جذاب کادو برای روز معلم برای خانم آقا

1- دستبند چرمی با اسم معلم

شما می توانید اسم معلم خود را بر روی دستبند چرمی درست کرده و به او هدیه بدهید. با اینکار همیشه در ذهن او جاودانه می مانید.

2- چاپ عکس بر روی لیوان

این هم میتونه یک کادوی ویژه و جذاب باشه. عکس معلمتون را بر روی لیوان سرامیکی چاپ کنید و به اون هدیه بدید

3- پیراهن آستین بلند

یک هدیه کاملا مردانه برای یک معلم مهربان همین پیراهن هایی هست که کاملا با رنگی که معلم شما دوست دارد ست می شود. 

4- خودکار چوبی

اسم معلم خودتان را بر روی یک خودکار چوبی حک کنید و به او هدیه بدهید. هدیه خاص و به یادماندنی

5- جعبه جادویی کلبه عشق

شما می تونید محیط مدرسه خودتون را به شکل جعبه جادویی طراحی کنید که برای معلمتان بسیار جذاب می تواند باشد.

6- آباژور با گل تراریوم

این آباژور یک ویژگی بسیار خاص داره و اون اینه که دارای گل های بسیار زیبای داره که اصلا نیاز به هیچ آبیاری ندارند

7- ست اداری تراریوم

این ست اداری دارای ویگی هایی از جمله دارای تقویم چوبی، مکانی برای قرارداد گوشی همراه و جای گل تراریومی هست که دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد.

8- تقویم چوبی دایره ای شکل

این تقویم چوبی هم دارای شکل بسیار زیبا به همراه گل های طبیعی می باشد که در نوع خود بی نظیر هستند.

9- ساعت دردار گردنبندی

شما می توانید برای معلم خانم یک عکس تهیه کنید و درون این ساعت های جیبی قرار دهید و به عنوان کادو روز معلم هدیه بدهید.

10- ماگ هیتردار

این مدل ماگ ها با نگهداری دمای چای تا 55 درجه سانتیگراد، بسیار کاربردی هستند. مخصوصا برای کادو روز معلم

 

خرید دسته جمعی هدیه روز معلم

در صورت داشتن فرصت و شرایط پیشنهاد می کنیم با بقیه همکلاسی های خود صحبت کنید و به صورت گروهی یک هدیه ارزشمند برای معلم خود بخرید. به این ترتیب هدیه ای که برای معلم خود می خرید برای معلم شما مفیدتر خواهد بود.

گردنبند طلا
یک دستبند طلا
جواهرات نقره
انگشتر نقره
گردنبند نقره
ظروف نقره ای
سکه ی طلا
کوزه قهوه
ماساژور خانگی
اپیلیدی
ریش تراش

فرش دستبافت
تابلو فرش
پاور بانک
تلفن همراه
لوازم پزشکی و بهداشتی مانند:
فشارسنج
گلوکومتر
فیلتر هوا
کفش های کوهنوردی
کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری
تجهیزات کمپینگ
مسواک برقی

 

بهترین هدیه روز معلم چی میتونه باشه؟

اصولا یکی از سخت ترین کارها برای اکثر افراد خرید هدیه است، مخصوصاً اگر آن هدیه برای شخص مهمی باشد و بخواهید برای آنها هدیه خاصی تهیه کنید، هدیه روز معلم یکی از آن هدایا است.


گلدان های چوبی شیک برای روز معلم

گل می تواند هدیه خوبی برای هر مناسبتی باشد. شما می توانید از بین گلدان های چوبی فوق العاده Vistor با گل های طبیعی برای هدیه روز معلم انتخاب کنید. گل‌های طبیعی را به گل‌های مصنوعی ترجیح دهید زیرا حس خوبی را برای گیرنده به ارمغان می‌آورد، گل‌های کاکتوس بهترین گزینه هستند زیرا نگهداری از آن‌ها سخت نیست و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

هدیه ویژه روز معلم: یک تخته گچی سه طرفه شخصی

پنل سه وجهی ترکیبی از چاپ با کیفیت بالا و کاردستی است. شما می توانید با ارائه سه عکس دلخواه از عزیزتان این تابلو را شخصی سازی و خاص کنید. این برد در واقع نسل جدیدی از بردهاست که سه تصویر مختلف را از سه جهت مختلف نمایش می دهد. اگر به دنبال یک هدیه ویژه روز معلم هستید، تخته گچی سه طرفه شخصی بهترین گزینه است.

کتاب بهترین هدیه برای روز معلم است

اکثر معلمان و اساتید برای افزایش دانش خود دائماً کتاب می خوانند، بنابراین کتاب یک ایده ارزشمند هدیه روز معلم است.

عطر و ادکلن هدیه روز معلم

اگر به دنبال یک هدیه کلاسیک و مناسب روز معلم هستید، عطر و ادکلن انتخاب مناسبی است.

هدیه ارزان قیمت روز معلم: لیوان شخصی

اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت برای روز معلم هستید، لیوان ها و لیوان های شخصی سازی شده برای روز معلم مناسب هستند. بر روی شیشه می توانید شعر یا تصویر مورد علاقه معلم خود را به دلخواه حک کنید. معلم و استاد شما هر بار که با این لیوان ها چای، آب، چای و ... می نوشند شما را به یاد خواهند آورد.

کیف پول زنانه و مردانه با هدیه روز معلم

کیف پول هدیه ای مناسب به عنوان هدیه روز معلم برای آقایان و هدیه روز معلم برای خانم ها می باشد. تمام کیف پول ها از چرم طبیعی گوساله ساخته شده و دارای طرح های بسیار متنوعی است.

هدیه روز معلم: لوازم جانبی خاص

به عنوان یک دانش آموز، همسر، فرزند و ... می توانید بسیاری از لوازم کاربردی هدایای روز معلم از جمله هندزفری های بی سیم، پاوربانک، خودکار و خودکار شخصی، قاب گوشی، ست یادداشت، زیور آلات نوک تیز و ... را خریداری کنید.

وسایل تزئینی بهترین هدیه روز معلم هستند

یکی از زیباترین انتخاب هایی که می توانید برای هدیه روز معلم داشته باشید، خرید انواع مجسمه ها و ظروف تزئینی است.

روسری و روسری برای هدیه روز معلم خانم

هر خانمی صرف نظر از سن، جنسیت و حرفه اش عاشق روسری و شال است و از خرید آن خسته نمی شود. بنابراین با توجه به سن معلم خود می توانید یک شال و روسری شیک به عنوان هدیه روز معلم به او هدیه دهید.

ست هدیه چرمی روز معلم برای آقایان

اگر به دنبال هدیه ای خاص برای یک مرد به مناسبت روز معلم هستید، ست های چرم  بهترین گزینه هستند. ست های چرمی ویستور شامل لوازم جانبی کاربردی مانند کیف پول (کیف یا جیب)، کمربند، جاکارتی، جاسوئیچی و ... می باشد.

دانش آموزان برای قدردانی از زحمات معلمان و اساتید خود در این روز هدایایی برای اساتید خود تهیه می کنند. به همین دلیل این روزها فروشگاه های فیزیکی و آنلاین محصولات متنوعی را به عنوان هدیه روز معلم به فروش می رسانند.

اگر به دنبال خرید بهترین هدیه روز معلم هستید، ابتدا باید جنسیت معلم را در نظر بگیرید. برای مثال می توانید هدایایی مانند روسری، شال و جواهرات برای معلمان زن و کیف پول و کمربند برای معلمان مرد تهیه کنید.

علاوه بر جنسیت باید به سن معلم خود نیز توجه کنید. به عنوان مثال، اگر معلم یا استاد شما جوان است، می توانید هدایایی مرتبط با تیپ و استایل مانند ادکلن، کیف ورزشی و... و اگر معلم یا استاد شما میانسال یا مسن است، می توانید هدایایی معنوی و کاربردی انتخاب کنید. هدایایی مانند کتاب، بسته بندی نوشیدنی انتخاب سبزیجات و…

نکته: در انتخاب هدیه روز معلم به استایل فرد مورد نظر توجه کنید، اگر فرد ساده ای است حتما کادوهای ساده را به عنوان هدیه روز معلم انتخاب کنید.

مطمئناً می توانید در عرض چند دقیقه بهترین هدیه روز معلم را از فروشگاه اینترنتی کادوساز خریداری کنید و بدون نگرانی بابت بسته بندی و تزیین هدیه روز معلم، آن را در بسته بندی جذاب درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

برای خرید کادو برای استاد کلیک کنید

تاریخ به روزرسانی 18/1/1402

 

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر