محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز پرستار

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


هدیه برای روز پرستار

 هدیه روز پرستار - پرستار این مرز و بوم همواره با فداکاری های بسیار در تمام شرایط بحرانی پای سوگند خود باقی ماندند و برای حفظ هم وطنان خود تا پای جان جنگیدند؛ از این رو عجیب نیست که روزی را به نام این عزیزان بزرگوار در تقویم داشته باشیم. هرساله اول شهریور مصادف با زاد روز بو علی سینا، دانشمندی که به علم طب کمک بسیاری کرد، به عنوان روز پرستار گرامی داشته می شود. 

خرید هدیه ای که درخور زحمات این بزرگمردان باشد بخشی از تلاش های آن ها را جبران خواهد کرد. در این بخش بهترین انتخاب ها را جهت خرید کادو روز پرستار معرفی می کنیم که با تهیه آن ها هدیه ای شیک و درخور شان این عزیزان تهیه کنید.

اکنون که این روز نزدیک است این سوال زیاد شنیده می شود؛ با ما همراه باشید که جدیدترین ایده های هدیه روز پرستار شما را در انتخاب یاری کند.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز پرستار

1- روز پرستار در سال 1403 چه روزی می باشد؟

 5 تا 11 آذر به عنوان هفته پرستار تعیین شده است.

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز پرستار چه می باشد؟

اگر یکی از نزدیکان شما، شغل پرستاری داشته باشند، حتما از مشغله و سختی کار آنها با خبر هستید. پس سعی کنید در خرید هر هدیه ای به این موضوع دقت کنید. بیشتر از هدیه هایی استفاده کنید که در محل کار می توانند از ان استفاده کنند و به یاد شما بیفتند

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

برای روز پرستار کادو چی باید بخرم؟

یکی از محبوب ترین اقشار جامعه پرستار هستند. آنها به خاطر وظیفه مهمی که در جامعه دارند بسیار مورد احترام هستند. حالا اگر همسر شما یک پرستار محترم هست، باید قدر او را بدانید و برای روز بزرگداشت آنها بهترین و جذابترین کادو را بگیرید. فکز کنید که شما یک تابلو نخی زیبا از چهره همسر پرستار را سفارش بدهید که در اتاق خود وصل کند. چقدر جذاب به نظر میرسد

به نظر ما ابتدا یک کیک با الگوی روز پرستار سفارش دهید که اسم همسرتان را روی اون نوشته باشید. چون جشنی که می خواهید بگیرید حتما باید یه شیرینی همراه خودش داشته باشه. البته ما یه پیشنهاد دیگه هم داریم. شکلات های با طرح چهره که خیلی زیبا هستند هم خیلی مناسبه. 

گزینه بعدی که باید در کنار این موارد تهیه کنید، یک دسته گل زیبا هست که باید متناسب با همین روز باشه یعنی از گلهای سفید و زیبا تهیه شده باشه.

 

58 ایده جذاب هدیه روز پرستار

1- شکلات پاپس کیک با حروف اسم

2- چاپ عکس و تصویر بر روی رو تختی 

یک عکس زیا با لباس پرستار تهیه کرده و بر روی روتختی چاپ کنید و همیشه در کنار خود داشته باشید.

3- تابلوی پیکلایت یا رومیزی

 که دارای نورافشانی زیباست و می تواند یک کادوی خاص برای ولنتاین باشد.

4- جعبه کادویی چوبی

این جعبه ها با هر عکسی که مورد پسند شما باشد قابلیت چاپ کردن را دارا می باشند

5- ماگ های فیمو 

ماگ های فیمو به این حالت هستند که شما می توانید عروسکی مطابق با شغل هر کسی که دوست دارید بسازید. پس مجسمه یک پرستار یا پرستار می تواند بسیار جذاب باشد.

6- مکعب سه وجهی کریستال

مکعب های کریستالی با حالت الماسی، یکی از بهترین کادوهایی هست که با تعداد 3 عکس می تواند زیبا باشد

7- ساعت های مچی چوبی

این مدل ساعتهای چوبی هم زنانه هستند و هم مردانه که چون طبیعی هستند می تواند جذابیت داشته باشد

8- قاب گوشی عکسدار

قاب گوشی تلفن همراه همیشه همراه شما هست. پس از این گزینه غافل نشوید

9- چاپ عکس روی سنگ

هم یکی از ایده های مناسب برای روز پرستار هست. دارای مدل های جذاب هست که می تواند به صورت رومیزی مورد استفاده قرار بگیرد.

هدیه برای روز پرستار مرد

10- کتابهای مرتبط با پرستاری

بله متوجه شدم که این ایده چقدر براتون جالب بود. نکته جالب اینه که این کتابها را با زبا اصلی و با تاریخ چاپ جدید تهیه کنید و هدیه بدهید.

11- هنزفری

یکی از وسایل پر مصرف امروزه، هنزفری ها هستند که به راحتی برای استفاده طولانی مدت از تلفن مورد استفاده قرار می گیرند

12- چاپ عکس بر روی ماگ

پرستارها همیشه با لیوان مخصوص خود در بیمارستان یا مطل چای میل می کنند. پس با استفاده از یک ماگ که عکس آنها بر روی آن چاپ شده است می توانید حس خوبی به آنها بدهید.

13- دستگاه چای ساز

این هم یه ایده جذاب هست که یک دستگاه چای ساز درون مطب یا اتاق به صورت اختصاصی وجود داشته باشد.

14- ست رومیزی با گل تراریوم

یکی از بهترین کادوها برای پرستار ، داشتن یک ست رومیزی زیبا برای تمامی وسایلی می باشد که بر روی میز قرار می گیرد. این وسایل شامل موبایل، خودکار، لیوان و ... می باشد همچنین یک تقویم چوبی پازلی بسیار زیبا قرار داد که همیشه تاریخ را به صورت آنلاین می توان دید.

15- خودکار چوبی

حتما دوست پرستار شما عاشق این کادو می شود. چون این وسیله همیشه در دستان آنها می باشد و با آن به کارهای روزانه خود می پردازند. حتی می توانید یک متن زیبا هم بر روی خودکار حک کنید.

16- عروسک طرح چهره 

یکی دیگر از کادو برای روز پرستار، عروسکی تمام قد با لباس سفید می باشد که این عروسک برای قرار دادن بر روی میز پرستار بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

17- کیف لپ تاب چرم

پرستارها همیشه لپ تاب و وسایل خود را درون کیف گذاشته و با خود به اطراف حمل می کنند. یک کیف چرمی زیبا می تواند یک کادوی جذاب باشد.

18- تخته نرد چرمی

یک هدیه با کلاس و زیبا برای یک پرستار یا پرستاری که اهل بازی و سرگرمی می باشد. این کادو با یک لایه پوسته چرم مصنوعی تولید شده است. 

19- گردنبند با آرم گوشی پرستار

شما می توانید با برنج یا نقره یا طلا گردنبندی با آرم گوشی صدای قلب تولید کنید و به عنوان یک هدیه زیبا بدهید.

20- استند گوشی موبایل

این استند بسیار برای یک پرستار یا پرستار کادوی ویژه ای هست که بر روی میز اداری خود قرار می دهند و از بی نظمی مکان خود جلوگیری می کنند.

21- مجسمه عکس پرستار  سه یعدی

یکی دیگر از کادو روز پرستار، تهیه یک مجسمه زیباو خاص از پرستار یا پرستار با لباس سفید هست که جذاب هست.

22- ریسه پرده لامپی

اگر پرستار شما خانم می باشد، می توانید برای زیبایی منزل او، ریسه پرده لامپی شکل را به او هدیه بدیهد. این ریسه ها بسیار جذاب هستند.

23- ماگ سخنگو

شما می توانید بک وویس یا اهنگ بسیار زیبا را آماده کنید و به صورت بارکد بر روی ماگ سخنگو چاپ کنید و این هدیه زیبا را به عنوان روز پرستار به او بدهید.

24- روبیک مستطیلی با عکس دلخواه

تعداد 11 عدد عکس زیبا از او تهیه کنید و به صورت روبیک مربعی به او هدیه بدهید. 

25- باکس گل رز جاویدان با متن 

یک متن بسیار زیبا تهیه کنید و بر روی یک باکس گل بسیار زیبا با یک عدد گل رز جاودان قرمز رنگ به او هدیه بدهید.

26- گردنبند با عکس دلخواه

این کادو برای خانمهای پرستار بسیار خاص هست. عکسی زیبا بر روی گرنبند که می تواند همیشه به همراه داشته باشد.

27- جاعودی آبشاری مدل لوتوس

یکی از کادوهایی که به درد محیط مطب و پرستار می خوره، جاعودی های آبشاری هست که بسیار زیبا و پر طرفدار و در عین حال خشبوکننده ی بسیار عالی هستند. پس این یکی از گزینه های بسیار عالی هست.

28- گل تراریوم به شکل قلبی شکل

گل ها همیشه یکی از گزینه هایی هستند که به عنوان کادو استفاده می شوند. ولی گل های تراریومی به علت دارا بودن عمر طولانی نسبت به دیگر گل ها از طرفداری بیشتری برخوردار هستند. نکته بعدی شکل قلبی شکل این مدل گل هست که بسیار زیبا هست.

28- ست رومیزی بتنی

یکی دیگر از کادو برای روز پرستار ، استفاده از ست های رومیزی بتنی هست که این ست های رومیزی با کیفیت بالایی که دارد، دارای جذابیت بسیار مناسبی می باشد. 

29- تابلو چرمی با عکس یا لوگو

شما می توانید با زدن عکس مورد نظر یا لوگوی مورد نظر در مورد مطب پرستار مورد نظرتون، یکی از زیباترین کادوها را هدیه بدید.

30- لامپ هوشمند معلق

اگر می خواهید کادوی گران قیمت تری هدیه بدهید، یکی دیگر از گزینه ها، لامپ های هوشمند معلق هستند که بسیار زیبا و جذاب هستند و چشم هر بیننده ای را خیره می کنند.

31- جوراب های فشاری (جوراب برای رگ های واریسی)

هدیه روز پرستار: جوراب واریس جوراب فشاری یا جوراب واریس یکی از بهترین هدایایی است که می توانید برای روز پرستار دریافت کنید. پرستاران ممکن است ساعات طولانی در طول روز روی پا باشند و از واریس رنج ببرند. اگر به دنبال یک هدیه کاربردی برای روز پرستار هستید، جوراب های فشاری یا جوراب های واریس انتخاب های خوبی هستند زیرا در حالت ایستادن طولانی مدت از پاهای خود به خوبی حمایت می کنند.

32- ماساژور دستی

پرستاران افرادی پرمشغله هستند و ممکن است زمان کافی برای استراحت نداشته باشند. ماساژور دستی یک هدیه کاربردی برای پرستار زن یا مرد است که می تواند از فرصت اقامت خود استفاده کند و از این ماساژور برای تسکین اسپاسم، تنش، اسپاسم و درد استفاده کند. ماساژور دستی را می توان برای انواع ماساژ از جمله ماساژ عمقی گردن، پشت، بازو و صورت استفاده کرد.

33- لیوان مخصوص پرستاران

یکی دیگر از هدایای مناسب برای روز پرستار یک لیوان است ( لیوان یا لیوان سرامیکی جدید نوعی لیوان سرامیکی یا شیشه ای است که روکش های مختلفی مانند سرامیک و ... دارد که برای نگهداری نوشیدنی ها عالی است) می توانید یک لیوان با یک نام . پرستاران برای رفع بی خوابی و طراوت خود می توانند انواع چای و قهوه را در این فنجان ها بنوشند و فنجان هایشان با دیگران متفاوت است.

34- برچسب گوشی پزشکی

برچسب های گوشی پزشکی یک هدیه عالی برای روز پرستار است. پرستاران همیشه ابزار و وسایل زیادی دارند که می تواند با ابزار سایر همکاران اشتباه گرفته شود. این برچسب ها را می توان به ابزار شخصی چسباند تا علامت گذاری شود و با ابزار دیگران اشتباه گرفته نشود. این برچسب ها را می توان بر روی لباس پرستاران و هر نوع تجهیزات مربوط به حرفه پرستاری چسباند که علاوه بر زیبایی کاربردی نیز می باشد.

35- پتو نانو برای روز پرستار

پتوهای نانویی که در بازار موجود است بسیار سبک و در عین حال گرم و راحت هستند و در شب هایی که پرستاران شیفت هستند و باید بیدار بمانند بسیار کاربردی خواهند بود. بعد از پتو هم می توانید از آن به عنوان یک هدیه خوب برای روز پرستار استفاده کنید. یک پتوی گرم و سبک برای پرستاران در محیط بیمارستان در صورت سرد شدن واقعاً خوب است.

36- به پرستار شمع بدهید!

هدیه روز پرستار: روشن کردن یک شمع با رایحه ای آرامش بخش راهی عالی برای کاهش استرس پس از یک روز کاری سخت در یک مرکز درمانی است. نور شمع فوق العاده آرامش بخش است. منظور ما شمع های معمولی نیست! می توانید از یک شمع معطر زیبا به عنوان هدیه روز پرستار استفاده کنید تا نشان دهید که چقدر به راحتی پرستار خود اهمیت می دهید.

37- مایو

یکی دیگر از گزینه های هدیه روز پرستار، یک سرهنگ است. مایو وسیله ای کاربردی است که بعد از حمام احساس خوبی به شما می دهد. پرستارانی را که می شناسید با یک هدیه حمام خوشحال کنید.


38- دمپایی

پاپوش ها در طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و می توانید پاپوش زنانه یا مردانه را به عنوان هدیه روز پرستار تهیه کنید و مطمئن باشید که خوشحال خواهند شد.

39- آداب پرستاری

برچسب های مربوط به پرستاری نیز می توانند هدایای خوبی برای روز پرستار باشند. این استیکرها نمادهایی هستند که مربوط به پرستاران هستند که می توانند آنها را روی وسایل شخصی خود بچسبانند و از دیدن آنها لذت ببرند.

40- خدمات پذیرایی

پرستاران مهم نیست که چند کانتینر داشته باشند، باز هم این ظروف کاربردی را دوست دارند و آنها را در هر نوع و اندازه ای می خواهند. ست های غذاخوری نیز ایده خوبی برای هدیه روز پرستار هستند و فرقی نمی کند فردی که به دنبالش هستید دانشجوی پرستاری باشد یا پرستار، مرد باشد یا زن. یک وعده غذایی قطعا کمک خواهد کرد. ظرف غذا با کیفیت بالا می تواند غذا را گرمتر نگه دارد و حمل و نقل و گرم کردن مجدد غذا را آسان تر کند.

41- قهوه سازفوری

هیچ چیز به اندازه نوشیدن قهوه برای پرستاران آرامش بخش و مفید نیست. اگر می خواهید برای روز پرستار ولخرجی کنید و یک هدیه گران قیمت بدهید، می توانید قهوه ساز بخرید تا پرستاران در محل کار از آن استفاده کنند و برای خودشان قهوه فوری خوشمزه درست کنند. . این قهوه ساز قهوه لذیذ را سریع درست می کند. همراه با یک قفسه است یا می توان آن را مستقیماً در لیوان مسافرتی ریخت. این هدیه مطمئنا خوشحال کننده است.

42- قابلمه فوری

همه ما بعد از کار گرسنه هستیم. قابلمه های فوری تهیه یک غذای خوشمزه را در زمان بی سابقه آسان می کند.

43- باکس گل بزرگ و زیبا

گل به عنوان کادو روز پرستار ، هدیه ای ساده اما جذاب است که مراتب قدردانی از پرستار را به جا می آورد. باکس گل جعبه ای زیبا و دوست داشتنی است که گل ها با چیدمان خاصی در آن قرار گرفتند. ویستور انواع باکس های گل متنوع را جهت خرید هدیه روز پرستار در اختیار شما قرار داده که مطابق با سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنید. در کنار باکس گل نیز کارتپستالی تهیه کنید که خاطره خوش روز پرستار در ذهن او باقی بماند.

44- انواع خودکار با حک اسم

همانطور که حدس می زنید، خودکار هدیه ای مرسوم برای پرستار است که وسیله ای کاربردی در این شغل محسوب می شود. پرستار معمولا با دریافت خودکار به عنوان کادو خوشحال می شوند؛ اما ویستور خدماتی را فراهم کرده است که این تجربه دلنشین را جذاب تر کند. خودکارهای یوروپن که معرف حضور همگان است در ویستور با قابلیت حک اسم یا عبارت در اختیار شما قرار دارد. با تهیه یکی از این خودکارهای جذاب و حک عبارت دلخواه خود، علاوه بر تجربه خوب خرید اینترنتی کادو روز پرستار ، هدیه ای به یاد ماندنی به پرستار می دهید.

45- پک دمنوش های گیاهی

بیایید کمی متفاوت باشید و نیازهای پرستار را در زمان خرید کادو روز پرستار در نظر بگیرید. پرستار به دلیل شغل پر استرس خود نیاز به مواد غذایی و نوشیدنی های آرامش بخش دارند که بتوانند روز کاری خود را با آسودگی به پایان برسانند. پک دمنوش های گیاهی ویستور که در جعبه ای چوبی قرار گرفته، علاوه بر نمای جذابی که به میز کاری پرستار می دهد، نوشیدنی با عطر و بوی فوق العاده را در اختیار او می گذارد که با هر جرعه از آن به یاد شما خواهد افتاد.

46- گلدان های مینیمال به همراه گیاهان آپارتمانی

گل و گیاه با انرژی فوق العاده خود هر کجا که قرار گیرند، اتمسفر محیط را تغییر داده و انرژی فوق العاده ای ایجاد می کنند. وجود چند گلدان کوچک که با سبک مینیمال طراحی شده اند، میز کاری پرستار را زیباتر کرده و انرژی او را تا پایان روز کاری بالا نگه می دارد. علاوه بر این خرید گلدان به عنوان هدیه روز پرستار ایده ای جدید و جذاب است که باعث می شود پرستار همیشه این هدیه دوست داشتنی و نام شما را به خاطر بسپارد.

47- ست چرم برای پرستار مرد و شال طرحدار برای پرستار خانم

اگر هنوز به جواب سوال کادو روز پرستار چی بخریم نرسیدید به ست چرم جذاب نمی توانید نه بگویید. چرم هدیه ای لوکس و فوق العاده است که انتخابی جذاب به عنوان هدیه روز پرستار محسوب می شود. ست چرم  نیز با بسته بندی زیبا در اختیار شما قرار گرفته است.

برای پرستار خانم پیشنهاد می کنیم از شال های طرحدار ویستور دیدن کنید، این شال ها در کنار طراحی جذاب خود بسته بندی جالبی دارند که آن را به مناسب ترین هدیه روز پرستار برای زنان تبدیل می کند.

48- کیف پرستار

پرستاران چیزهای زیادی را بین محل کار و خانه حمل می کنند. داشتن هر چیزی که بیشتر از همه به آنها نیاز دارند در یک کیف مرتب و راحت زندگی آنها را بسیار آسان تر می کند! یک کیف سبک، شیک و در عین حال بادوام با چندین جیب برای هر چیزی که یک پرستار ممکن است در یک شیفت کاری شلوغ به آن نیاز داشته باشد.

49- ضد عفونی کننده تلفن همراه الکترونیک

تلفن های همراه 10 برابر کثیف تر از صندلی توالت هستند! پرستاران در بخش مراقبت های بهداشتی به طور مداوم در معرض انواع مختلف میکروب ها هستند. با تهیه این ضدعفونی کننده تلفن قابل حمل - مجهز به شارژر، به پرستار مورد علاقه خود کمک کنید. ضدعفونی کننده اشعه ماوراء بنفش 99.9 درصد از باکتری ها و میکروب ها را تنها در شش دقیقه از بین می برد. همچنین امکان شارژ از طریق درگاه USB جهانی را فراهم می کند و به عنوان پخش کننده آروماتراپی عمل می کند.

50- ساعت هوشمند دارای ضربان قلب

به طور متوسط پرستار شیفت روزانه 4 تا 5 مایل در روز پیاده روی می کند.  ساعت هوشمند ضربان قلب و ضربان قلب در حالت استراحت را در زمان واقعی ردیابی می کند و همچنین به کاربر اجازه می دهد بر بینش سلامت و روندهای تناسب اندام متمرکز بماند. استفاده کنندگان به آب و هوا، پیام های متنی از طریق بلوتوث، توانایی ردیابی تمرینات تناسب اندام و حتی برنامه های ردیابی باروری دسترسی دارند.

51- ساعت زنگ دار

با توجه به نوع کاری که پرستاران باید در شیفت شب کار کنند، ساعت زنگ دار بسیار مهمتر از تلفن هوشمند است. بسیاری از ساعت های زنگ دار به عنوان شارژر و بلندگوی گوشی های هوشمند عمل می کنند.

52- جعبه هدیه پرستاری شخصی

این هدیه می توان گفت بهترین هدیه برای روز پرستار است. یک جعبه هدیه زیبا بسازید و آن را با وسایلی که فکر می کنید پرستاران به آن نیاز دارند پر کنید، مانند اسکراب پا، شمع آویشن، ماسک آرامش بخش، جوراب، مرطوب کننده، دست آزاد و غیره. پر کنید. فراموش نکنید که پرستار خود را غافلگیر کنید.

53- کفش راحت و بادوام

کفش پرستاران می توانند بیش از 12 ساعت ایستاده کار کنند و به ندرت استراحت کنند. یک جفت کفش خوب می تواند ایده خوبی برای هدیه روز پرستار باشد. یک کفش طبی راحت و آسان برای تمیز کردن واقعاً کاربردی و برای پرستاران مفید است.


54-  تجهیزات بدنسازی

پرستاران ممکن است زمان کافی برای ورزش نداشته باشند. می توانید با توجه به بودجه خود یکی از دستگاه های ورزشی را تهیه کنید و به پرستارانی که می شناسید بدهید تا بتوانند طبق برنامه خود در خانه ورزش کنند.

55- شکلات های شخصی به عنوان هدیه ویژه روز پرستار

اگر می خواهید هدیه روز پرستارتان متفاوت و بسیار خاص باشد، پیشنهاد می کنیم شکلات های سفارشی را انتخاب کنید. چرا خاص و متفاوت؟ این ویژگی هدایایی است که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را تغییر دهید. شکلات های سفارشی به شما این امکان را می دهند که کتیبه و شکل روی شکلات را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. برای مثال می توانید نام یک فرد یا حتی شکل و طرح دلخواه را روی شکلات حک کنید.

علاوه بر این می توانید طرح بسته بندی هر شکلات را انتخاب یا پیشنهاد دهید. اضافه می کنیم که جعبه شکلات ها را هم می توانید بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. همه این ویژگی ها و سفارشی سازی ها به شما این امکان را می دهد که یک هدیه خاص و متفاوت را که فقط برای شماست طراحی کنید.

56- دستبند سلامتی هدیه روز پرستار

از آنجایی که پرستاران همیشه در فضایی هستند که انواع بیماری ها وجود دارد، بررسی سلامت آنها برای آنها بسیار مهم است. دستبندهای سلامت هوشمند به آنها این امکان را می دهد که علاوه بر ساعت، برخی از علائم سلامتی خود را نیز بررسی کنند. دستبندهای سلامتی نیز در صورت خرید از برندهای معتبر هزینه زیادی خواهند داشت. در هنگام خرید باید به این لحظه توجه کرد.

57- بلیط کنسرت و استخر

تهیه یک برنامه خوب برای یک روز تعطیل نیز می تواند ایده خوبی برای روز پرستار باشد. اگر به شنا و استخر علاقه دارد، می توانید بلیط کنسرت یک خواننده محبوب یا مجموعه ای از بلیط های استخر را به او هدیه دهید. این مورد به عنوان یک هدیه متفاوت روز پرستار محسوب می شود.

 

58- کتاب های آموزش های حرفه ای پرستاری

کتاب همیشه هدیه ای مناسب و ارزشمند حتی برای روز پرستار است. این هدیه نه تنها محبوب است بلکه بسیار ارزشمند است و برای همیشه ماندگار است. ابتدا باید سلیقه فرد مورد نظر را در هنگام انتخاب موضوع کتاب بشناسید (برای این کار می توانید کتاب هایی را که قبلا خریده است مرور کنید)، سپس کتاب مورد نظر را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و به او هدیه دهید. فراموش نکنید که صفحه اول کتاب را با جمله ای به زبان خودتان خطاب به هدیه گیرنده بنویسید. ضمنا تاریخ و امضا را فراموش نکنید...

 

 

به نقل از ویستور

 پرستاری یکی مشاغل سخت و در عین حال خسته کننده محسوب می شود. به طوری که روز به روز سختی این کار برای پرستاران در حال افزایش است. بنابراین در تقویم ما روزی به عنوان روز پرستار نام گزاری شده است که افراد در این روز برای پرستاران جشن برگزار می کنند و به آن ها هدیه می دهند که کمی از دغدغه های شغلی خود دور شوند. به همین خاطر تنها با خرید یک هدیه روز پرستار شاید بخش کوچکی از زحمات این قشر عزیز جامعه قابل جبران باشد. اگر می پرسید که چه کادویی را باید برای یک پرستار بخرید که او را خوشحال کند؛ پیش از هر چیز باید بدانید که ویستور بهترین و متنوع ترین هدایا را برای این روز به مشتریان خود عرضه می کند و پیشنهاداتی دارد که رضایت همه پرستاران را در این روز جلب می کند.

 

تاریخ به روزرسانی: 6/8/1401

 

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر