محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو برای همکار آقا

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو برای همکار مرد

کادو برای همکار مرد - همیشه پیش میاد که قصد داریم به مناسبت های مختلف همکارمون رو سورپرایز کنیم. اگر قصد اینکار رو دارید می تونید به عنوان کادو برای همکار آقا هدیه ای بگیرید کلی کادو بسیار جذاب و شیک اینجا هست. به خصوص اینکه میتونن در محل کار نیز نصب کنن و رفاقت چندین سال همدیگر را به نمایش بگذارید

سوالات متداول در زمینه خرید هدیه برای همکار مرد

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو برای همکار مرد چه می باشد؟

محیط کار یکی از محیط هایی هست که ما وقت بسیار زیادی را در آن سپری می کنیم و افرادی که در این محل هستند مانند خانواده ما می شوند، اما شما باید برای خرید کادو برای یک آقا بسیار دقت کنید. این کادو باید جنبه ای رسمی داشته باشد و از دادن کادوهای عاشقانه خودداری کنید. 

1. به هیچ وجه قیمت هدیه را نگویید و هرگز در این زمان از مشکلات مالی خود صحبت نکنید!  2. اگر مهمان زیاد است و ممکن است هدیه خود را فراموش کنید، یک متن زیبا با نام خود با خط خوب بنویسید. 3. به مردم احساس ارزشمند بودن بدهید! اگر به شما هدیه ای دادند که می توانید به دیگران بدهید، فوراً آن را باز کنید و به سایر همکاران ارائه دهید تا فرد احساس کند هدیه او ارزشمند است. 4. اگر همکارتان هدیه خیلی گران قیمتی برایتان آورده است، از بردن آن بپرهیزید، به خصوص اگر از سازمان دیگری باشد، زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. 5. آیا می خواهید شخصی که هدیه می دهید قیمت هدیه را از شما بپرسد؟! پس این کار را به تنهایی انجام نده. 6. توجه خود را به هدیه نشان دهید. فقط لبخند نزنید یا تشکر نکنید، بلکه تمام توجه خود را نشان دهید. به عنوان مثال، اگر هدیه یک کتاب است، بگویید من خیلی وقت است که می خواهم آن را بخوانم، آنگاه فرد احساس ارزشمندی می کند و از هدیه خود خوشحال می شود. 7. از دیگران بپرسید که چه هدیه ای برای همکارتان دارند تا با هدیه شما مطابقت نداشته باشد. سعی کنید هدیه خود را از نظر اقتصادی متوسط ​​نگه دارید تا اگر نوبت به شما رسید، همکارتان نگران پرداخت هزینه هدیه گران قیمت شما نباشد. 8. هدیه مناسب برای هر کشور را به خاطر بسپارید و هر روز یک هدیه کاربردی و قابل استفاده بردارید. اگر بودجه شما برای چنین هدیه ای محدود است، با همکاران خود به صورت گروهی خرید کنید.

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

آداب هدیه دادن به همکار آقا

  • به هیچ وجه قیمت هدیه را نگویید و هرگز در این زمان از مشکلات مالی خود صحبت نکنید!
  •  اگر تعداد مهمانان زیاد است و احتمال فراموشی هدیه وجود دارد، یک متن زیبا با نام خود بنویسید.
  •  به مردم احساس ارزشمند بودن بدهید! اگر برای شما غذای هدیه آورده اند که می توانید به دیگران بدهید، بلافاصله آن را باز کنید و برای بقیه همکارانتان سرو کنید تا فرد احساس کند که از هدیه او قدردانی می شود.
  •  اگر همکارتان برای شما کادویی آورده است که خیلی گران است، از گرفتن آن بپرهیزید، به خصوص اگر از سازمان دیگری باشد، زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکل شود.
  • آیا می خواهید شخصی که هدیه می دهید قیمت هدیه را از شما بپرسد؟! پس این کار را به تنهایی انجام نده.
  • توجه خود را به هدیه نشان دهید. فقط به یک لبخند یا تشکر بسنده نکنید، بلکه توجه کامل خود را نشان دهید. به عنوان مثال، اگر کتابی به عنوان هدیه داده شود، بگویید من مدت زیادی است که می خواهم آن را بخوانم، در این صورت فرد از هدیه خود احساس ارزشمندی و خوشحالی می کند.
  • از دیگران بپرسید که چه هدیه ای برای همکارتان در نظر گرفته اند تا با هدیه شما یکی نباشد. سعی کنید هدیه خود را از نظر اقتصادی متعادل نگه دارید تا وقتی نوبت به شما رسید، همکارتان نگران جبران هدیه گران قیمت شما نباشد.
  • هدیه مناسب هر مهمانی را فراموش نکنید و هدیه ای بگیرید که کاربردی و قابل استفاده روزانه باشد. اگر بودجه شما برای چنین هدیه ای محدود است، آن را به صورت گروهی با همکاران خود خریداری کنید.

 

 

56 ایده جذاب کادو برای همکار مرد

1- دستگاه شارژ کننده موبایل

یکی از موارد و مشکلات همیشگی برای افراد اداری، مکانی برای شارژ کردن گوشی تلفن همراه است. آنها همیشه به دنبال مکانی با کیفیت بالا برای شارژ کردن گوشی خود هستند. پس دستگاه شارژ بیسیم یکی از مواردی هست که به آنها کمک می کند.

2- گل های آپارتمانی

اگر همکار شما به درختان و گیاهان علاقه زیادی دارد، داشتن گل و درختچه های تزئینی می تواند برای او بسیار جذاب باشد.

3- ساعت شنی

یکی از موارد نوستالژیک در دوران کودکی ما، دیدن ساعت های شنی در برنامه های کودک می باشد. اما امروزه این ساعت ها به وفور پیدا می شوند که می تواند به عنوان هدیه ای مناسب استفاده شود

4- گل کاکتوس

گل های کاکتوس یکی از محبوبترین گل ها برای محل کار هستند. انها به دلیل مقاومت بالایی که دارند به نگهداری زیادی نیاز ندارند. این گل به همراه یک کارت تبریک مناسب کادو به همکار مرد هست

5- ساعت دیجیتال رومیزی

برای داشتن زمان، یکی از بهترین وسایل ساعت های رومیزی دیجیتال با قابلیت تنظیم برای قرارهای کاری مهم هستند. پس از این گزینه هم استفاده کنید

6- تابلوهای عکس

یک یا چند عکس زیبا از همکارتان را پیدا کنید و آن را به صورت یک قاب یا تابلو رومیزی آماده کرده و به او بدهید. می توانید به صورت شاسی هم آن را طراحی کنید.

7- شکلات 

یکی از کادوهای بسیار جذاب و خوشمزه، شکلات هست که با طعم ها و شکل های بسیار متنوع در بازار موجود هستند. می توانید یک تخته کاکائو یا شکلات خوشمزه را کادو پیچی کنید و هدیه بدهید

8- پرنده تزئینی

اکثر آقایان به حیوانات خانگی و پرندگان بسیار علاقه دارند. پرنده ها هم بسیار جذاب هستند. شما می توانید یکی از انواع پرنده هایی مثل عروس هلندی یا کاسکو یا قناری یا ... باشد. به همراه یک قفس زیبا می تونه یک هدیه بسیار لاکچری و خاص باشه

9- تیشرت با عکس دلخواه

یک عکس زیبا از همکار آقا تهیه کنید و اون را روی تیشرت چاپ کنید. این تیشرت میتونه در اکثر موارد همراه اون باشه.

10- عینک آفتابی

یک هدیه مناسب برای همکار آقا، یک عینک آفتابی بسیار زیبا می تونه باشه

11- ساعت مچی چوبی

ساعت چوبی یکی از زیباترین کادوهایی هست که شما میتونید به هرکسی بدید. مخصوصا مدل های مردونه بسیار زیبا هستند و یک کادوی مناسب هست.

12- تابلو عکس

یک عکس دسته جمعی از همه همکاران تهیه کنید و اون را روی قاب چاپ کنید و با اینکار او را قافلگیر کنید.

13- قاب صدا و تصویر

این ایده برای همکاران یه صورت دسته جمعی بسیار عالی هست. به این صورت که یک عکس دسته جمعی می توان قرار داد و همچنین یه وویس از تمامی افراد شرکت ضبط شده و به صورت یادگاری بر روی تابلو قرار بگیرد.

14- تندیس رویال - آباژور افقی

این تندیس به علت اینکه از عرض بزرگتر هست، توانایی اینکه عکس دسته جمعی برای تندیس قرار بگیره بسیار زیاد هست واین یکی از مزایای بسیار مناسب برای این هست. پس روی این گزینه هم فکر کنید

15- تابلو عکس سه بعدی

یک هدیه مناسب برای همکار آقا، تابلوهای سه بعدی هست. این تابلو قابلیت این را دارد که سه عکس متفاوت از سه زاویه دیده شود که یکی از خاصیت های بسیار زیبا در یک تابلو به حساب می آید. این تابلو با ابعاد مختلف قابلیت اجرا را دارد که بسیار مناسب هست.

16- ست اداری رومیزی با گل تراریوم

یکی دیگر از هدیه های کاربردی برای هدیه با آقا، ست اداری هست که گل تراریوم به همراه دارد. این ست قابلیت قراردادن مویابل و موارد بسیار زیادی را دارد.

17- تابلو خانواده با گل های طبیعی

اگر همکار خانم شما توجه خاصی به گل ها در منزل خود دارد، این گزینه می تواند برای او بسیار جذاب باشد. این تابلو با داشتن دیزاینی خاص، کاملا متفاوت عمل می کند

18- ماگ سخنگو

شما می توانید صدای تبریک تمامی همکاران خود را ضبط کرده و به صورت یک بارکد بسیار زیبا برای همکار خود بر روی ماگ چاپ کنید که مطمئنا برای او جذابیت بسیار بالایی خواهد داشت.

19- روبیک مربعی با عکس

این کادو برای همکار خانم بسیار جذاب است. این کادو با 9 عدد عکس خاص، خاطره ای جذاب برای هر کسی را فراهم می کند.

20 - تقویم چوبی دایره ای با گل طبیعی

یک کادوی بسیار خاص برای قرار دادن بر روی میز اداری و انجام کارهای بسیار زیبا و خاص برای هر مردی

21- ساعت دیواری پرسپولیس و استقلال

برای هر کسی یک تیم خاص وجود دارد و آن هم با ساعت دیواری می تواند یک کادوی دیوانه کننده باشد

22 هدفون حذف نویز

شاید یکی از بهترین هدایایی که می توانید به همکار مرد خود بدهید هدفون باشد. این یک ایده هدیه خوب برای پسری است که عاشق گوش دادن به موسیقی یا فرار از سر و صدا و حواس پرتی محیط دفتر است.

23- هدفون های بی سیم

این یک هدیه ایده‌آل برای یک همکار که یک صدا دوست است یا کسی که دوست ندارد هنگام انجام کارهایش با سیم‌های گوشی یا هدفون سر و کار داشته باشد، است.

24- کیف پول

کیف پول یک گزینه ایده آل برای هدیه برای هر مردی است. چه آنها قبلاً یک عملکردی داشته باشند یا نداشته باشند، داشتن بیش از یک ضرری ندارد.

25- نینتندو سوییچ

این یکی از داغ ترین کالاهای اخیر در بازار است. بنابراین، مردی وجود ندارد که از دریافت آن به عنوان هدیه هیجان زده نباشد.

26- تفنگ ماساژ

این هدیه عالی برای مردی است که دوست دارد ورزش کند زیرا می تواند بعد از آن به عنوان یک ابزار درمانی استفاده شود.

27 - ماساژور پشت و گردن

اگر همکار شما مدام از دردهای کمر، گردن و شانه شکایت می کند، این یک هدیه ایده آل است.

28- کفش ورزشی آدیداس

هر مردی یک جفت کفش ورزشی آدیداس می خواهد تا با دوستان خود به آن ببالد.

29- سویشرت پاتاگونیا

سوئیشرت ها هم در بین آقایان و هم خانم ها بسیار محبوب هستند. با این حال، این محصول خاص یکی از بهترین ها است و همکار شما از آن به عنوان یک هدیه قدردانی می کند.

30- شلوار گرمکن

این برای مردانی که دوست دارند راحت باشند و علاقه مند به ورزش هستند ایده آل است.

31- ست باشگاه اصلاح دلار

این برای مردانی که راحتی را به همه چیز ترجیح می دهند ایده آل است. یکی از بهترین ست های مردانه است.

32. ساعت هوشمند

هیچ مردی وجود ندارد که قدردان هدیه ساعت هوشمند نباشد زیرا این ساعت هوشمند راحت و بسیار کاربردی است.

33- اصلاح کننده ریش

این یک هدیه ایده آل برای مردانی است که علاقه زیادی به نظافت دارند یا مردانی با ریش های باشکوه.

34-  جاروبرقی ربات

جاروبرقی ربات یک هدیه ایده آل برای مردانی است که علاقه مندان به تمیز کردن نیستند، اساساً 90٪ از مردان جهان.

35- چراغ رومیزی ال ای دی

این برای همکارانی که دیر کار می کنند یا در مکانی بدون نور مناسب در دفتر مستقر هستند مناسب است.

36- اسپیکر بلوتوث قابل حمل

این هدیه برای یک همکار مرد با اشتیاق به موسیقی یا یک کار نیمه وقت به عنوان دی جی مناسب است.

37- ساعت زنگ دار

این بهترین هدیه برای همکارانی است که به موقع سر کار نمی آیند.

38- چوب تلویزیون آتش آمازون

این برای تماشاچیانی است که باید به برنامه های مورد علاقه خود در هر پلتفرمی در هر تلویزیونی دسترسی داشته باشند.

39- نگهدارنده لوازم جانبی میز

این هدیه برای یک همکار دست و پا چلفتی ایده آل است که به نظر می رسد هرگز وسایل ثابت خود را مرتب نمی کند. همچنین می تواند برای یک عجایب شسته و رفته کار کند.

40- دفترچه یادداشت رومیزی

این برای آن همکار که دائماً انجام برخی وظایف مهم را در محل کار فراموش می کند ایده آل است.

41- کابل لایتنینگ آیفون

این کابل شارژ 10 فوتی برای همکارانی که زمان زیادی را صرف گوشی خود می کنند ایده آل است.

42- بطری آب

این یک هدیه ایده آل برای یک همکار ورزشکار یا فردی که علاقه مند به سلامتی و تندرستی است است.

43- کیت لنز و سه پایه گوشی

این بهترین هدیه برای یک همکار که یک عکاس مشتاق در دفتر است.

44- ماگ هیتردار

این برای آن همکار پرمشغله اداری است که از این که مجبور نیست برای قهوه داغ بین آشپزخانه و اتاقک رفت و آمد کند، سود می برد.

45- کیت نظافت ریش

این برای مردی است که ریش مجلل دارد و برای نگهداری از آن زمان و هزینه زیادی صرف می کند.

46- خرید لوازم پیک نیک و پیاده روی

یکی از ایده های جذاب و خلاقانه ای که می توانید به عنوان هدیه برای همکار خود استفاده کنید، خرید وسایل پیک نیک و وسایل سفر برای اوست. از آنجایی که افراد معمولاً علاقه زیادی به گشت و گذار در مناطقی با آب و هوای خوب، به خصوص در تعطیلات آخر هفته دارند. خرید لوازم پیک نیک مانند قمقمه و قمقمه با آرم شرکت می تواند یک ایده بسیار ماندگار و جالب برای همکاران باشد تا به لوازم سفر خاطره انگیز خود بیافزایند.

47- تقویم رومیزی

 با خرید تقویم های رومیزی جذاب و خلاقانه می توانید یک هدیه جذاب و ماندگار دیگر به همکار خود بدهید.

48- ساعت کلاسیک

با خرید ساعت رسمی و کلاسیک بهترین هدیه را برای همکار خود دریافت کنید! خرید ساعت یکی از بهترین گزینه های موجود برای جشن همکار از طرف شما است. شما می توانید این هدیه ارزشمند را برای همکاران با توجه به سن آنها خریداری کنید.

خرید ساعت همراه با لوح و تندیس ایده بسیار جذابی برای جشن خواهد بود. ساعت ها در طرح های مختلفی هستند که می توانید با توجه به نظر و سلیقه همکار خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید ساعت با همکارانی که اطلاعات بیشتری نسبت به همکار خود دارند مشورت کنید و از بین سایر گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

49- مجموعه ای از فندک، زیرسیگاری و ته سیگار

اگر می خواهید برای پسری که سیگار دوست دارد هدیه بگیرید، ست فندک، فندک و چوب سیگار را پیشنهاد می کنیم. این ست به قدری جذاب و زیبا است که حتی افراد غیر سیگاری را نیز به خود جذب می کند.

ست فندک و زیرسیگاری و همچنین ست قمقمه، فندک و فندک از دیگر گزینه های جذاب هستند.

50- تابلو نقاشی

خرید یک تابلو نقاشی خاص و زیبا می تواند یکی دیگر از ایده های جذاب هدیه تولد برای یک پسر جوان باشد. تابلوها انواع مختلفی دارند و شما در انتخاب آنها آزاد هستید. می توانید تابلوهایی را خریداری کنید که از ورق طلا استفاده می کنند. یا میزی که صحنه زیبایی روی آن حک شده است. انتخاب دیگر شما انتخاب یک عکس با قرار دادن تصویر مخاطب یا یکی از عزیزان روی آن است که می تواند بسیار همیشگی باشد.

51- کوله پشتی مردانه

با خرید یک کوله پشتی مردانه به عنوان هدیه به عزیزتان این پیام را می دهید که برایتان مهم است که هدیه ای که دریافت کرده اید مورد استفاده قرار گیرد و چیزی به او داده اید که برای او مفید باشد.

معمولا کیف و کوله پشتی از جمله وسایلی هستند که آقایان زیاد از آنها استفاده می کنند. همانطور که بارها دیده اید، مردان عادت دارند وسایل خود را در دست بگیرند و گاهی اوقات وسایلشان گم یا دزدیده می شود.

52- موکاپ

موکاپوت نیز نوعی دستگاه اسپرسوساز است. با این تفاوت که حجم کمتری را اشغال می کند و قیمت کمتری دارد.

ضمناً این محصول برای هدیه تولد مناسب است زیرا قصد دارید آن را به شخصی هدیه دهید. بنابراین موکاپات نیازهای فرد مورد نظر را به طور کامل برآورده خواهد کرد.

53- انواع ماگ

در بین انواع کادو، لیوان ها همیشه به عنوان یک هدیه فوق العاده و جذاب مطرح بوده اند.

مردم عاشق دریافت لیوان به عنوان هدیه هستند زیرا می توانند آن را روی میز روبروی خود قرار دهند و هر بار که می نوشند به خاطره خوش روزی که کاغذ هدیه را باز کردند نگاه کنند.

در بین انواع کادو، لیوان یک هدیه کاربردی است و به همین دلیل دیگر تکرار نمی شود و حالا جای خود را در دسته هدایای کلاسیک مانند عطر و ماشین باز کرده است.


54- سکه بهار آزادی و سکه ایرانی

شما می توانید با خرید ربع، نیم سکه یا تمام سکه از بهار آزادی هدیه ای گرانبها و ارزشمند به دوست خود هدیه دهید. اگر می خواهید با مبلغ بسیار کمتری برای دوست خود سکه بخرید، خرید سکه ایرانی در اندازه های مختلف را به شما پیشنهاد می کنیم.

55- آلات موسیقی

آلات موسیقی یکی از بهترین هدایای تولد برای هر پسر یا دختری است که می توانید برای هر پسری که عاشق موسیقی است خریداری کنید.

اگر شخصی که می خواهید برای او هدیه بخرید علاقه زیادی به یادگیری موسیقی دارد، هدیه ای مانند گیتار می تواند انگیزه کاملی برای یادگیری موسیقی برای او باشد. می توانید به جای گیتار ساز دیگری را انتخاب کنید.

فقط به عنوان نمونه به گیتار اشاره کردیم. اما بدانید که گیتار را می توان به عنوان بهترین کادو تولد پسر در همه سازها انتخاب کرد، از آن غافل نشوید.

56- عینک سه بعدی

این یک هدیه تولد مناسب برای نوجوانان و مردان جوانی است که همیشه به دنبال هیجان هستند.

با چنین هدیه ای می توانند بهترین تجربه را در حین بازی و تماشای فیلم داشته باشند.

 

تاریخ به روزرسانی 9/8/1401

نمایش بیشتر

نمایش کمتر