محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو برای نامزد

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


اولین هدیه تولد برای نامزد

کادو برای نامزد - خیلی از کاربرامون برای هدیه نامزدی دنبال بهترینا هستن و همیشه از ما سوال می کنند که چه چیزی هدیه بدیم که خاص باشه یا بهترین هدیه برای نامزدی چیه؟ ما توی سایت کادوساز پیشنهادهای بسیار زیادی داریم که هر کدوم از اون یکی زیباتر هستند.

چه نوع هدیه ای برای تولد نامزد مناسب است؟

شما با هدیه دادن در دوران نامزدی سعی می کنید تا عشق و علاقه خودتون را نسبت به کسی که قرار است عمری شما را در مسیر زندگی همراهی کند نشان می دهید و همیشه سعی کنید تا بتوانید عشق خود را در دل او جا دهید. بنابراین شما سعی کنید که نسبت به بودجه مالی خود هدیه را تهیه کنید تا این صمیمیت بین شما بیشتر شود. سعی کنید هر هدیه ای که تهیه کرده اید در کنارش یک گل رز سرخ هم باشد. شما نمی دانید که گل با دل همسرتان چه می کند.

اما نکته ی دیگری که باید برایتان بیان کنیم این است که نمی خواهد دنبال زمان خاصی برای هدیه دادن به نامزدتان باشید. از هر فرصتی استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل اینکار را انجام دهبد. و سعی کنید هدیه شما جنبه ی رسمی زیادی نداشته باشد.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد نامزد

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد نامزد چه می باشد؟

شما ابتدا باید به سن طرف مقابلتان توجه کنید و بعد بر اساس سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید، خرید خود را ثبت کنید. اما نکته ای که بسیار مهم می باشد این است که اگر اولین بار هست که می خواهید برای نامزد خود خرید کنید، حتما دقیق به سلیقه او توجه کامل را داشته باشید تا خاطره ای بد برای او درست نشود.

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز برای نامزد  می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر

 

نامزدی یکی از بهترین دوران هایی هست که بین عقد و عروسی قرارداد و در این دوران دختر و پسر سعی می کنند که بهترین شناخت را نسبت به یکدیگر پیدا می کنند. خرید هدیه در این دوران بسیار سخت است چون درست و حسابی از سلایق یکدیگر با خبر نیستند. و این سوال همیشه برای خرید هدیه مطرح می شود و این سردرگمی برای هرکدام از دختر و پسر مطرح می شود. چونکه در دوران نامزدی هر رفتاری بیشتر احساسی صورت می گیرد، باید در خرید هدیه برای نامزد هم احساسات را به خوبی در نظر گرفت. به همین منظور ما تندیس اسم با چاپ عکس را گذاشته ایم. چون در این استند، اصلا شما هیچ مشکلی با سلیقه نامزدتان پیدا نمی کنید و فقط کافیست که تعداد زیادی از عکس های زیبای خودتان را جمع کنید و به ما بسپارید تا این محصول را زیبا درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین هدیه ای که میشه به نامزد داد چی هست؟

به نظرم با این تندیس اسم میتونید نامزدتون را سورپرایز کنید. فقط کافیه هرچی عکس قشنگ دارید جمع کنید و برای ما ارسال کنید تا براتون درستش کنیم

اولین هدیه به نامزد خانم

برای تهیه یک هدیه مناسب برای خانم ها اول باید بدانید برای چه مناسبتی خرید می کنید و آن فرد چه نقشی در زندگی شما دارد. خانم ها علاقه بیشتری به دریافت هدیه دارند و به عبارتی گرفتن یا نگرفتن آن در مناسبت ها خیلی برایشان مهم است ، شما می توانید با خرید یک هدیه مناسب همسرتان را به خود وابسته کنید و او را عاشق تر از قبل نمایید.

رید کردن برای خانم ها یکی از سخت ترین کار ها است اما در یک شکل کلی دادن چند هدیه به خانم ها همیشه برایشان جذاب است. ما در این مطلب چند پیشنهاد به شما می دهیم که شما می توانید یکی از آنها را بر حسب سلیقه تان برای هر خانمی انتخاب کنید و او را هیجان زده سازید.

چه هدیه ای موجب خوشحالی یک خانم میشود ؟

یک هدیه نشانگر اهمیت فرد مقابل برای شماست پس هنگامی که مراسم مهمی مانند سالگرد ازدواج،تولدویا جشن فارق التحصیلی در راه است دقت لازم را بکار ببرید.ابتدا توان مالی خود را بسنجید و با توجه به آن گزینه های خود را بررسی کنید.

گزینه های مورد نظر شما برای کادو دادن به یک زن احتمالا زیورآلات ،کفش ،گل یا کتاب باشد .شما به شرطی میتوانید به خانم ها لباس هدیه دهید که سایز آنها را بدانید. اگر سایز لباس انها را نمیدانید توصیه میشود از لباس کادو دادن بپرهیزید چرا که یک لباس کوچک یا خیلی بزرگ اصلا مناسب نمیباشد.

شاید زیور آلات الویت انتخاب شما نباشد.اما بدانید که هدیه دادن زیور آلات نشانه عشق شما و یک احساس پاک و قشنگ به یک زن میباشد.اما همیشه نباید یک چیز بزرگ یا خیلی خاص به خانم ها هدیه دهید.گاهی زنها با یک هدیه کوچک و ساده نیز خوشحال میشوند

نکاتی که باید هنگام هدیه دادن به خانم ها رعایت کنید

در صورتی که بودجه شما برای خرید هدیه زیاد است و وقت کافی را در اختیار دارید بهتر است بدانید که اکثر خانم ها هدیه مورد علاقه شان طلاست،ولی برای خرید هدیه سلیقه طرف مقابل را در انتخاب طلا در نظر بگیرید. مثلا زیور آلاتی که مورد علاقه آنها است و بیشتر از آن استفاده میکنند یکی از گزینه هایی است که شما میتوانید برای خرید هدیه از آن کمک بگیرید.

توجه کنید که همسرتان از چه نوع طلایی استفاده میکند،طلای سفید یا زرد؟ آیا در طلاهای مورد استفاده شان نگین های زیادی بکار رفته است؟یا چه طرح هایی دارند؟

سپس شما میتوانید با استفاده از این اطلاعات بدست آمده از میان انواع گوناگون زیور آلات مثل گردنبند ،گوشواره،دستبند و… یکی را برای هدیه انتخاب کنید. طلا یکی از فلزات ارزشمند و گرانبهایی است که به دلیل رنگ زیبا و ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه همگان به ویژه خانم ها بوده است.

طلا یکی از زیور آلات گرانبهایی است که همیشه خانم هارا به سمت خود جذب میکند. امروزه طلا به صورت سنتی وارد بازار نمیشود و طراحان طلا به دنبال خلق زیورآلاتی با طرح هایی جدید و جذاب اند که بیشتر ،مشتریان خود را جذب میکند.

انتخاب بهترین کادو برای خانم ها

گاهی اوقات خانم ها با یک هدیه ساده و با قیمت مناسب نیز خوشحال میشوند و شما میتوانید عشق و علاقه خود را به او نشان دهید .مثلا هدیه دادن یک زنجیر طلای ظریف یا گردنبند های قیروزه نیز اگر چه قیمت زیادی ندارند اما ارزش بالایی دارند.

یکی از گزینه های دیگر خرید هدیه برای خانمی که بدنبال هدیه های گرانبها و پر زرق و برق نیست گردنبند نقره است که سادگی و ظرافت و زیبایی در آن باهم آمیخته شده است .

نقره در کنار یاقوت و فیروزه جلوه بی نظیری پیدا میکند و میتواند هدیه ای مناسب و زیبا باشد شما جهت خرید چنین هدیه هایی میتوانید طرحهای مختلفی از آنها را در فروشگاههای اینترنتی مشاهده کنید و گزینه مورد علاقه تان را خریداری کنید .

بدلیجات مدرن هدیه های فوق العاده برای خانم ها

در دنیای امروز بسیاری از خانمها طرفدار زیورآلات بدلی هستند زیور آلاتی که اگرچه خیلی از ما فکر میکنیم میتوانیم هزینه ی کمی را برای خرید آنها صرف کنیم اما اینطور نیست و قیمتهای کمی هم ندارند .

امروزه برند های معتبری به طراحی زیورآلات بدلی میپردازند و در ساختار آنها از سنگهای مصنوعی استفاده میکنند و زیبایی بسیاری را به آن میبخشند .

انتخاب و تزیین یک هدیه ی مناسب برای خانم ها

بسیاری از دختران امروزی طرفدار گوشواره هایی هستند که طرح سنتی با مدرن در آنها تلفیق شده است مثلا گوشواره هایی که در آن از منگوله های قدیمی استفاده شده یا گوشواره شیشه ای که طرح ترمه دارد میتواند هدیه های مناسبی باشند

اگر زیور آلات را به عنوان هدیه انتخاب کردید باید برای آن بسته بندی و جعبه ی کادویی ارزشمند و خلاقانه ای هم در نظر بگیرید . چرا که جعبه کادوی ارزشمند و زیبا میتواند نشان دهنده ی هدیه زیبا و ارزشمندی نیز باشد.

برای تزئین جعبه کادویی خود میتوانید از گلهای مختلف با رنگ و بوی متفاوت استفاده کنید .

مثلا برای تنوع میتوانید بجای گل رز از گلهایی مثل سوسن و زنبق استفاده کنید .

تزئین زیبای کادو میتواند به مراتب آن را ارزشمند تر جلوه دهد.

45 ایده کادو برای نامزد

گزینه های زیر بهترین پیشنهادهای سایت کادوساز برای شما هستند.

1- هدیه نقدی

اگر وقت کافی برای خرید آنچه می خواهید ندارید و یا نمی دانید چه هدیه ای مناسب خانم هاست ، یکی از ساده ترین انواع هدیه برای هر فرد در هر مناسبتی پول نقد است شما می توانید پول نقد را به صورت یک کارت هدیه بانکی بگیرید که زیباتر باشد. به نظر ما بهتر است که از کارت های هدیه ای که بانک با ظاهری زیبا برای شما در نظر گرفته اند استفاده کنید. این کادو هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار مناسب است

2- لوازم منزل

برخی خانم ها به وسایل خانه علاقمند هستند و همیشه به آنها نیاز دارند پس اگر با علایق فردی که می خواهید به او هدیه بدهید آشنا هستید اشیا دکوری ساده تا وسایل بزرگ برقی آشپزخانه و جا شمعی، ظروف تزیینی و مجسمه می تواند هدیه مناسبی باشد. ظروف آشپزخانه و پذیرایی هم گزینه مناسبی است.

هدیه برای نامزد

3- عطر

خانم ها همیشه از خوشبو شدن و عطر خریدن لذت می برند و برخی از آنها عطر باز هستند مارک های خوب و جنس اصل را می شناسند پس عطر های تقلبی نخرید و کمی وقت بگذارید و برای همسرتان بهترین را بخرید

زمان خرید عطر توجه کنید که همسرتان به بو های خنک علاقه مند است یا گرم، عطر های تلخ را بیشتر می پسندد یا شیرین و بر این اساس برای او عطر بخرید.

4- لباس 

اگر سایز و سلیقه خانمی را که می خواهید به او هدیه بدهید را بدانید خرید لباس  می تواند بسیار مناسب است. لباس خانم ها انواع و مدل های بسیار زیادی دارد که این دست شما را برای خریدی متنوع باز کرده است

5- شال و روسری

شال و روسری هم گزینه مناسب دیگری است که در مناسبت های کوچک بهتر است آن را تهیه کنید. اگر هم زمان می خواهید لباس هم تهیه کنید، سعی کنید که شال و روسری ست با آنها تهیه کنید.

بهترین کادو برای نامزد

6- عینک آفتابی

خریدن عینک آفتابی برای خانم ها در اصل زدن یک تیر با چند نشان است زیرا این هدیه جنبه مد و زیبایی و سلامتی را با هم دارد. اما باید مراقب باشید که حتماً عینک آفتابی استاندارد و اصل بخرید.

7- کیف

کیف ها ازلوازم مورد علاقه و مورد نیازخانم ها هستند و تنوع زیادی مانند انواع کوله پشتی یا کیف دستی و کیف پول دارند . با توجه به سبک پوشش و تیپ همسر یا مادر یا دوستتان برای او کیف مورد نظر را بخرید

کادو نامزد

8- بلیت کنسرت

برای شاد کردن همسرتان می توانید او را به کنسرت خواننده مورد علاقه اش ببرید زیرا این بهترین هدیه برای او خواهد بود.

9- سفر

چیزی که خیلی بیشتر از خریدن هدیه همسر شما را شاد کند رفتن به یک سفر دو نفره در تاریخ تولدش و ساختن یک خاطره شیرین برای اوست.

بهترین کادو برای نامزد

10- وسایل الکترونیکی

یکی از بهترین گزینه های هدیه دادن به خانم هایی که به تکنولوژی علاقه دارند ، کامپیوتر و یا تبلت ، گوشی موبایل جدید یا تعویض سیستم کامپیوتریاست.

11- ساعت

برخی از خانم ها استفاده از ساعت را دو ست دارند پس برای یک موقعیت خاص یک ساعت جدید یا مارک و با کیفیت برای او بخرید و خوشحالش کنید.

12- لوازم آرایش

از بهترین گزینه های خرید برای هر خانمی لوازم آرایش است . اگر خانم شما اهل آرایش است می توانید یک ست کامل از یک مارک خوب برایش بخرید و ببینید چقدر خوشحال می شود.

بهترین هدیه برای نامزد

13- کتاب

کتاب یکی از هدایای مناسب برای خانم های کتاب خوان است و می تواند آنها را بیش از هر پچیز خوشحال کند . پس اگر سلیقه او را می دانید بر طبق آن یک کتاب جدید برایش بخرید.

14- عروسک فانتزی

خیلی از خانم ها هنوز کودک درونشان زنده و فعال است اگر برای این خانم یک عروسک فانتزی و ناز بخرید او بسیار خوشحال می شود

15- عروسک های طرح چهره

یکی از کادوهای بسیار زیبا برای هم آقا و هم خانم، عروسک هایی هست که با توجه به چهره و لباس تولید می شوند. این عروسک ها در اندازه ها و ابعاد مناسبی هستند که برای دکوراسیون بسیار زیبا هستند.

16- ساعت مچی چوبی

اگر نامزد شما از جمله افرادی هستند که به ساعت مچی علاقه بسیار زیادی دارد، یکی از گزینه ای بسیار عالی، ساعت های مچی هستند که با چوب ساخته شده اند. این ساعتها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در هر مکانی قابلیت استفاده را دارند.

17- فالنامه حافظ

یکی از کادوهای ویژه برای نامزدهای اهل کتاب، فالنامه حافظ است که برای خواندن و گذراندن وقت بسیار مناسب هستند.

18-چاپ عکس ب روی ماگ

یکی از هدیه های ارزان برای نامزد، چاپ عکس بر روی ماگ های فانتزی با شکل و رنگ های متفاوت است که در هر لحظه او را به یاد شما می اندازد. این ماگ ها جنبه تزئینی و دکوری هم دارند

19- چراغ فتیله ای برنجی

یکی از قشنگترین نوستالژی ها قدیمی همین چراغ های فتیله ای هست که برای تزئین دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد و امروزه هم طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است

20- گل های مسی

امروزه در زمینه صنایع دستی، یک ایده ای زیاد شده است. گل های رز مسی شکل که با هنرمندی بسیار زیادی درست شده اند و یک هدیه برای نامزد میتواند باشد

21- حوض های تزئینی

یکی دیگر از مواردی که برای تزئین مورد استفاده قرار می گیرد، حوض هایی هستند که برای تزئین درون منزل مورد استفاده قرار میگیرند

22- شکلات با عکس دلخواه

اگر نامزد شما به شکلات علاقه بسیار زیادی دارد، یکی از گزینه های لذیذ، شکلات با طعم های خوشمزه و با عکس های شخصی او در کنار عکس های خانوادگی می باشد که بسیار برای او می تواند جذاب باشد.

23- لواشک حروف

اگر نامزد شما به مواد غذایی ترش مزه علاقه مند هست هم این گزینه یکی از بهترین گزینه ها برای جلب رضایت او می باشد.

24- کتاب

یکی از در عین حال راحتترین ولی در واقع انتخاب سخت، کتاب می باشد. اگر نامزد شما به کتاب علاقه مند است، ابتدا سلیقه او را شناسایی کنید و برای کادو نامزد از این گزینه استفاده کنید

25- ساعت موزاییکی

یکی از کادوهایی که میتونید توی منزل خودتون هم بعدا استفاده کنید، ساعت موزاییکی هست که با چند عکس زیا میتونیم تولیدش کنیم

26- دفتر چوبی قلبی شکل با خودکار چوبی

شما می تونید عکس نامزدتون را روی این دفتر حک کنید و با نوشتن مطالب عاشقانه بسیار زیبا به اون هدیه بدید.

27- تقویم عکسدار با ریسه ال ای دی

یکی دیگه از کادوهای جذاب برای زمان نامزدی، تقویم های ال ای دار هست. این تقویم قابلیت چاپ 12 عکس را داره و نکته مهمتر اینه که زمان هایی که می خواهید بر روی تقویم چاپ بشه را به راحتی می تونید مشخص کنید.

28- گردنبند و پلاک با اسم نامزد

الان با آمدن اسم این کادو، همگی رفتید توی فکر طلا. نه بابا. شما با نقره و برنج هم میتونید این کادوی بسیار زیبا را سفارش بدید که به راحتی گردن نامزدتون باشه

29- استند گوشی موبایل

یک هدیه برای نامزد که حیلی کاربردی هست، همین استندها هست. این استندها همه وسیله ها را در کنار هم جمع میکنه و از به هم ریختیگی کلی جلوگیری میکنه.

30- تابلو خانواده با گل های طبیعی

اگر نامزد شما عاشق گل و طبیعت می باشد، میتونید یکی از این تابلوهای گلی را به عنوان هدیه بهش بدید .

31- ماگ سخنگو به همراه جعبه

شما میتویند یک عمس زیبا به همراه یک وویس زیبا تهیه کنید و اون را بر روی لیوان چاپ کنید و به نامزدتون هدیه بدید.

32- تابلو زمستانه

اگر همسر شما متولد ماه های زمستانی هست، یکی از عکس هاش را انتخاب کنید و برروی این تابلوها چاپ کنید تا خاطره ای تکرار نشدنی براتون ایجاد بشه

33- روبیک مستطیلی چهره

یکی دیگه از کادوهای زیبا، داشتن یک روبیک با عکس چهره هست که بتونید با اون بازی هم بکنید. با عکس های بسیار زیبای شما چی میشه.

34- گل تراریوم قلبی شکل

این گل زیبا دارای عمر بسیار زیادی هست و علاوه بر زیبایی، نحوه نگهداری بسیار راحت تری را هم داره.

35- تابلو چرمی با حک متن و عکس

این تابلو با چرم طبیعی تولید میشود. یعنی عکس شما به همراه متن مورد نظر بر روی چرم حک می شود و بعد بر روی تابلویی زیبا چسبانده میشود. تابلویی بسیارزیبا و خاص هست.

36- ماگ هیتردار 

ماگ های سرامیکی هیتردار بسیار جذاب هستند. این ماگ ها درجه حرارت مایع را تا 55 درجه سانتی گراد نگه می دارد. 

37- بازی های قدیمی

یکی از کادوهای بسیار جذاب برای هر سنی، باکس جعبه های بازی هس که دارای جذابیت بسیار زیادی هستند. این بازی های نوستالژیک و سرگرم کننده بسیار جذاب هستند

38- زیور آلات 
وقتی به فکر هدیه دادن برای یک موقعیت خاص هستید، به بهترین ها فکر کنید. اولین پیشنهادی که می تواند اکثر نامزد را خشنود کند یک جواهر با ارزش و ترجیحا طلاست.

به یاد داشته باشید، این سوال ربطی به این باور رایج ندارد که اگر زنی از هدایای گران قیمت لذت می برد، موجودی حریص است. مشکل اینجاست که نامزد  دوست دارند مرد زندگی شان تمام سنگ ها را برایشان بگذارد و شاید هیچ چیز نتواند نشان دهد که مردشان به اندازه جواهرات گرانبها به آنها اهمیت می دهد.

روی مدل های جدید با طراحی مدرن شرط بندی کنید. به عنوان مثال، دستبندهای چرمی با یک تکه طلا می تواند هدیه ای باشد که برای نامزد امروزی جذاب باشد و در عین حال در همه جا پوشیده شود و به یادگار بماند.

اما زیورآلات چه اصل و چه با کیفیت جلوه ای خاص و زیبا به استایل همسر، نامزد یا مادر شما می بخشد. بنابراین، آنها همیشه در لیست بهترین هدایا برای نامزد ها هستند، مگر اینکه بدانید شخصی دوست ندارد چنین هدیه ای دریافت کند. البته اکنون که امکان هدیه دادن جواهرات برای همه وجود ندارد، زیورآلات غیر اصل از برندهایی مانند سواروسکی و تیفانی نیز می توانند انتخاب فوق العاده ای باشند.

39- عطر، هدیه ای که تکرار نمی شود
یکی دیگر از هدیه هایی که می تواند برای همسر یا نامزدتان شیرین باشد و با هر بار استفاده شما را به یاد او بیاندازد، عطر است.

سعی کنید سلیقه او را در انتخاب عطرها پیدا کنید. ببینید آیا او بوی گل را دوست دارد یا بوی غذا. شیرین را ترجیح می دهید یا تلخ؟ عطر گرم است یا خنک؟ پاسخ به این سه سوال شما را به یک دید کلی می رساند که می تواند به خرید یک عطر زنانه شیک به عنوان بهترین هدیه منجر شود.

پیشنهاد می کنیم در این مورد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح دهید. فروشگاه های اینترنتی اغلب جزئیات کاملی در مورد بوی عطر و نت های آن می نویسند و گارانتی تعویض دارند. چیزی که در فروشگاه های فیزیکی اتفاق نمی افتد.

40-  برای نامزد  با هر سبک و سلیقه، چه چیزی بهتر از لباس؟

لباس همیشه انتخاب خوبی برای یک نامزد  است، اما باید به استایل او توجه کنید. به عنوان مثال، اگر او اهل استایل رسمی است، یک جفت کفش پاشنه بلند او را بیشتر از یک گرمکن شاد می کند و بالعکس. اگر دوست دارد لباس های کاربردی روزمره بپوشد، تاپ گرم بهترین هدیه برای او در روزهای سرد زمستان است.

41- مانتو و لباس گرم برای زنان سرد!

عجیب به نظر می رسد، اینطور نیست؟! اما وقتی پای سرد یک زن وسط است، بهترین هدیه چیزی است که در وهله اول او را گرم می کند و می توانید با خرید آن او را تشویق کنید. خواهی دید؟ همه مردم به یک شکل خوشحال نیستند!

42-  لوازم بهداشتی و زنانی که به سلامت خود اهمیت می دهند

اگر همسرتان از آن دسته زنی است که از سلامت پوست و بدن خود مراقبت می کند، بهتر است با توجه به نیاز او ماسک ها یا اسکراب های پوستی مختلفی را برای قرار دادن در بسته هدیه خود انتخاب کنید. اگرچه این اکسسوری ها به تنهایی برای هدیه دادن به عزیزتان کافی نیستند، اما وقتی در کنار سایر اجزای سورپرایز شما قرار می گیرند، حس خوبی را منتقل می کنند.

43- کیف و کفش چرمی برای خانم هایی که سبک کلاسیک را دوست دارند

بسته به بودجه شما، چنین انتخابی می تواند بهترین هدیه برای نامزد باشد. چه از برندهای ایرانی و چه خارجی در این زمینه خرید کنید، کیف و کفش چرمی طرح ها و انواع مختلفی دارد که به راحتی می توانید به صورت آنلاین یا حضوری خرید کنید. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که از آنجایی که امکان تعویض کالا به صورت حضوری وجود ندارد، خرید کالاهایی مانند کفش و لباس به عنوان هدیه که ممکن است تفاوت سایز داشته باشند بسیار پر ریسک است. به همین دلیل معمولا فروشگاه های اینترنتی معتبر بهترین گزینه برای این گونه خریدها محسوب می شوند.


44- لوازم خانگی; اما نه آن طور که شما فکر می کنید!

اگر می خواهید تعطیلات عاشقانه خود را به میدان جنگ تبدیل کنید، بدون توافق با او یک وسیله خانه یا آشپزخانه به عنوان هدیه برای او بخرید!

اما این بدان معنا نیست که خرید هر وسیله برقی برای هدیه دادن به نامزد  خطرناک است. به هر حال، لوازمی هستند که از آنها استقبال می شود که از جمله آنها می توان به اتو مو، بیبیلیس، سشوار چندکاره و ریش تراش برقی اشاره کرد. بنابراین، همانطور که می بینید، گزینه های زیادی برای هدیه برای افراد با سلیقه های مختلف وجود دارد.

45- چه هدیه ای بهتر از لباس و لوازم ورزشی برای ورزشکاران؟

هنگام انتخاب یک هدیه برای یک خانم ورزشکار، بهتر است زمان را تلف نکنید. بهترین هدیه لباس و لوازم ورزشی می باشد

46- گل و شکلات را فراموش نکنید

هر هدیه ای که می خرید، به یاد داشته باشید که مناسبت های رسمی آداب و رسوم و آداب خود را دارند. خودتان را به یک جعبه هدیه زیبا، گل و شکلات محدود نکنید. تاثیری که این جزئیات به هدیه شما می دهد کمتر از ارزش هدیه اصلی نیست. به خاطر داشته باشید که هرگز بدون هدیه یا بسته بندی زیبا به زن زندگی خود هدیه ندهید. اگر این کار را بکنید، شکی نیست که او فقط یک پیام دریافت می کند: "تو حتی آنقدر ارزش نداری که من برای زیبا جلوه دادن هدیه وقت بگذارم." به احتمال زیاد این حرکت در دنیای مردان معنای بدی ندارد اما برای زنان به معنای بستن شمشیر است.

47- زیور آلات، خانم های زیبا

وقتی به فکر هدیه دادن برای یک موقعیت خاص هستید، به بهترین ها فکر کنید. اولین پیشنهادی که می تواند اکثر خانم ها را خشنود کند یک جواهر با ارزش و ترجیحا طلاست. به یاد داشته باشید، این سوال ربطی به این باور رایج ندارد که اگر زنی از هدایای گران قیمت لذت می برد، موجودی حریص است. مشکل اینجاست که خانم ها دوست دارند مرد زندگی شان تمام سنگ ها را برایشان بگذارد و شاید هیچ چیز نتواند نشان دهد که مردشان به اندازه جواهرات گرانبها به آنها اهمیت می دهد.  روی مدل های جدید با طراحی مدرن شرط بندی کنید. به عنوان مثال، دستبندهای چرمی با یک تکه طلا می تواند هدیه ای باشد که برای خانم های امروزی جذاب باشد و در عین حال در همه جا پوشیده شود و به یادگار بماند.

اما زیورآلات چه اصل و چه با کیفیت جلوه ای خاص و زیبا به استایل همسر، نامزد یا مادر شما می بخشد. بنابراین، آنها همیشه در لیست بهترین هدایا برای خانم ها هستند، مگر اینکه بدانید شخصی دوست ندارد چنین هدیه ای دریافت کند. البته اکنون که امکان هدیه دادن جواهرات برای همه وجود ندارد، زیورآلات غیر اصل از برندهایی مانند سواروسکی و تیفانی نیز می توانند انتخاب فوق العاده ای باشند.

48-  عطر، هدیه ای که تکرار نمی شود

یکی دیگر از هدیه هایی که می تواند برای همسر یا نامزدتان شیرین باشد و با هر بار استفاده شما را به یاد او بیاندازد، عطر است. سعی کنید سلیقه او را در انتخاب عطرها پیدا کنید. ببینید آیا او بوی گل را دوست دارد یا بوی غذا. شیرینی را ترجیح می دهید یا تلخ؟ عطر گرم است یا خنک؟ پاسخ به این سه سوال شما را به یک دید کلی می رساند که می تواند به خرید یک عطر زنانه شیک به عنوان بهترین هدیه منجر شود. پیشنهاد می کنیم در این مورد خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح دهید. فروشگاه های اینترنتی اغلب جزئیات کاملی در مورد بوی عطر و نت های آن می نویسند و گارانتی تعویض دارند. چیزی که در فروشگاه های فیزیکی اتفاق نمی افتد.

49-  برای خانم ها با هر سبک و سلیقه، چه چیزی بهتر از لباس؟

لباس همیشه انتخاب خوبی برای یک خانم است، اما باید به استایل او توجه کنید. به عنوان مثال، اگر او اهل استایل رسمی است، یک جفت کفش پاشنه بلند او را بیشتر از یک گرمکن شاد می کند و بالعکس. اگر دوست دارد لباس های کاربردی روزمره بپوشد، تاپ گرم بهترین هدیه برای او در روزهای سرد زمستان است.

50-  مانتو و لباس گرم برای زنان سرد!

عجیب به نظر می رسد، اینطور نیست؟! اما وقتی پای سرد یک زن وسط است، بهترین هدیه چیزی است که در وهله اول او را گرم می کند و می توانید با خرید آن او را تشویق کنید. خواهی دید؟ همه مردم به یک شکل خوشحال نیستند!

51-  لوازم بهداشتی و زنانی که به سلامت خود اهمیت می دهند

اگر همسرتان از آن دسته زنی است که از سلامت پوست و بدن خود مراقبت می کند، بهتر است با توجه به نیاز او ماسک ها یا اسکراب های پوستی مختلفی را برای قرار دادن در بسته هدیه خود انتخاب کنید. اگرچه این اکسسوری ها به تنهایی برای هدیه دادن به عزیزتان کافی نیستند، اما وقتی در کنار سایر اجزای سورپرایز شما قرار می گیرند، حس خوبی را منتقل می کنند.


52- کیف و کفش چرمی برای خانم هایی که سبک کلاسیک را دوست دارند

بسته به بودجه شما، چنین انتخابی می تواند بهترین هدیه برای خانم ها باشد. چه از برندهای ایرانی و چه خارجی در این زمینه خرید کنید، کیف و کفش چرمی طرح ها و انواع مختلفی دارد که به راحتی می توانید به صورت آنلاین یا حضوری خرید کنید. تنها نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که از آنجایی که امکان تعویض کالا به صورت حضوری وجود ندارد، خرید کالاهایی مانند کفش و لباس به عنوان هدیه که ممکن است تفاوت سایز داشته باشند بسیار پر ریسک است. به همین دلیل معمولا فروشگاه های اینترنتی معتبر بهترین گزینه برای این گونه خریدها محسوب می شوند.

53- لوازم خانگی; اما نه آنطور که شما فکر می کنید!

اگر می خواهید تعطیلات عاشقانه خود را به میدان جنگ تبدیل کنید، بدون توافق با او یک وسیله خانه یا آشپزخانه به عنوان هدیه برای او بخرید! اما این بدان معنا نیست که خرید هر وسیله برقی برای هدیه دادن به خانم ها خطرناک است. به هر حال، لوازمی هستند که از آنها استقبال می شود که از جمله آنها می توان به اتو مو، بیبیلیس، سشوار چندکاره و ریش تراش برقی اشاره کرد. بنابراین، همانطور که می بینید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد

اهمیت هدیه دادن در دوران نامزدی و اصول این کار مهم

دوران نامزدی اولین قدم های زندگی مشترک است بنابراین زوجین سعی می کنند با دادن هدیه به یکدیگر عشق و علاقه خود را نشان دهند تا در دل دیگری نفوذ بیشتری داشته باشند. هدیه دادن در این دوران باعث نزدیک تر شدن افراد به یکدیگر و ایجاد صمیمیت و محبت و نزدیکی قلوب آنها می شود.

خیلی ها هنگامیکه صحبت از هدیه و اهمیت هدیه می شود، سریع به سراغ ارزش مالی آن می روند. اما نکته همینجاست که، لازم نیست که هدیه شما همیشه ارزش مالی زیادی داشته باشد بلکه شاخه ای گل سرخ یا هدیه ای کوچک می تواند خوشحالی همسرتان را تضمین کند

هدیه دادن در دوران نامزدی

دوران نامزدی در بین مردم متفاوت است . برخی از افراد و خانواده ها دوره ی بعد از عقد و فاصله ی زمان عقد تا عروسی را دوره نامزدی می دانند اما برخی دیگر از خانواده ها دوره ی قبل از عقد و مرحله ای که دختر و پسر نشان کرده ی هم هستند را دوران نامزدی می دانند. اما نکته اینجاست که تقریبا خانواده ها از رابطه دختر و پسر مطلع هستند و می دانند که قصد این رابطه ازدواج است.

هدیه در دوران نامزدی به دو دسته تقسیم می شود :

هدایای رسمی: هدایایی هستند که میان خانواده ها رد و بدل می شوند و شامل هدایایی هستند که خانواده داماد به عروس یا هدایایی که خانواده عروس به داماد می دهند، می شود.

هدایای غیر رسمی: هدایایی هستند که میان دختر و پسر رد و بدل می شوند.

هدایای خانواده ها در دوران نامزدی

دادن هدیه در استحکام خانواده نقش مؤثری دارد. رد و بدل شدن هدایا میان خانواده ها در نحوه ارتباط آنها با عروس یا داماد تأثیرگذار است. اهدا هدیه از طرف خانواده ها باعث متأثرشدن خانواده ها از یکدیگر می شود و زمانیکه مشکلی پیش می آید، این هدایا نقش خود را ایفا می کند و از فرزند آن خانواده حمایت می کنند. مثلا مادرشوهری که از خانواده عروسش هدیه گرفته ، در زمان وقوع مشکلات اجتناب ناپذیر زندگی، از عروس خود حمایت بیشتری می کند

هدایای خانواده ها بیشتر مناسبتی است و در دوره نامزدی در مناسبت های خاص، برای شادباش اعیاد و مراسم و تولد و در زمان های مشخصی به عروس یا داماد تقدیم می شود.

هدیه ای که شما در این مناسبت ها می دهید باید برای گیرنده هدیه جذابیت داشته باشد.

پول هدیه دادن یا حتی کارت هدیه در دوران نامزدی پیشنهاد نمی شود و دختر و پسر باید برای انتخاب هدیه برای یکدیگر وقت بگذارند و هدیه ای مبتنی بر نیاز طرف مقابل تهیه کنند. وقت گذاشتن برای خرید هدیه به فرد مقابلتان نشان می دهد که شما برای او ارزش قائلید.

زمان هدیه دادن در دوران نامزدی

اغلب هدیه دادن در دوران نامزدی زمان های مشخصی مثل اعیاد ، تولد و… دارد و در زمان مناسبت ها که خانواده ها بر اساس سنت، هدایایی به عروس یا داماد می دهند اما بهتر است برای هدیه دادن به یکدیگر محدودیت زمانی قائل نشوید و دختر و پسر برای یکدیگر هدایایی کوچک با توان مالی خود تهیه کنند این هدیه ، از نوع هدایای غیررسمی است

هدیه دادن در دوران نامزدی در تهران و کلان شهرها

در تهران و کلان شهرها ، گروه های قومیتی متفاوتی در کنار هم زندگی می کنند و سنت های متفاوتی در امر ازدواج دارند و وصلت هایی با یکدیگر انجام می دهند. هر یک از این قومیت ها رسم متفاوتی در هدیه دادن دارند و در مناسبت های مختلف هدایایی مانند لباس، پارچه و طلا برای عروس یا داماد می برند .

اگر با قومیت خاصی وصلت کردید سعی کنید با رسومشان آشنا شوید و هیچ گاه دستِ خالی به خانه آنها نروید زیرا دستِ پر بودن خانواده ها هنگامی که به خانه هم می روند، تأثیر بسیار خوبی دارد و هدیه دادن در زندگی آینده فرزندتان تأثیر خواهد داشت.

دادن هدیه یک سنت بیهوده است؛ بلکه سبب افزایش محبت و نفوذ در دل فرد می شود و در زندگی مشترک زوج جوان نقش مثبت می گذارد.

پسرها یا آقادامادها ، دست پر به خانه همسرتان بروید :

دست پر به دیدن نامزدتان بروید و برای او هدیه ای کوچک و یا خوردنی های کوچکی که دوست دارد تهیه کنید زیرا او ناخودآگاه در مواجهه با شما نقش دختر بچه ای در برابر پدرش را دارد که از چیزهای کوچکی که پدر برای او می خرید لذت می برد . اینکار سبب می شود که برای او تصویر جذابی از شما ایجاد شود و این کار در ذهن او تأثیر مثبت می گذارد.

حتما لازم نیست این هدایا گرانقیمت باشد بلکه می تواند هدایای کوچکی مانند یک آدامس یا شکلات یا تنقلات یا عروسک ها و مجسمه های کوچک یا یک شاخه گل باشد . این هدایا هر چند کوچک است اما تأثیر روانی بسیار مثبتی دارد و باعث می شود ذوق کودکانه آن دختر زنده شود و شیرینی زندگی افزایش یابد.

برای داشتن یک زندگی شاد ، شاد بودن همسر و وجود حالت های کودکانه در دختر لازم است پس برای شاد کردن همسر بهتر است برای او هدایایی مانند عروسک بخرید.

تفاوت دوره نامزدی با دوره های بعدی آن

اگر نمی توانید در زندگی مشترک مدام برای همسرتان هدیه بخرید ، بهتر است در دوران نامزدی تا حد معقولی این کار را انجام دهید . همه از جمله خانم ها باید بدانند که ابتدای رابطه و سال های اول به علت ایجاد محبت و دلبستگی و پیوند بین دو نفربا زمان های دیگر متفاوت است و در این زمان رفتارهای محبت آمیزی مانند خرید هدیه به ایجاد احساس همسری بین دو نفر کمک می کند

ارزش مالی هدیه دادن در دوران نامزدی

هدایایی که در دوره نامزدی از طرف خانواده ها داده می شود باید ارزش مالی داشته باشد زیرا این هدایا نشان دهنده این است که شما برای طرف مقابل ارزش قائلید و در شان او هدیه تهیه می کنید. اگر خانواده ای که شرایط اقتصادی خوبی ندارند، در مناسبتی به عروس خود سکه طلایی می دهند، این هدیه ارزش بسیار زیادی دارد زیرا این خانواده برای تهیه این هدیه سختی زیادی به خود داده است .

هدایای دخترها به پسرها در دوران نامزدی

بهتر است دختر خانمها نیز هدایایی برای همسرشان بخرند و با دادن هدایای کودکانه اسباب بازی، یک تی شرت یا مجسمهٔ یک دوچرخه او را به فضای کودکی خود بازگردانده و فضای کودکی آن پسر را زنده کنند تا اینگونه تاثیر مثبتی در رابطه ایجاد گردد. ایجاد فضای کودکی حس روانی خوبی ایجاد می کند و باعث می شود که فرد احساس کند جایگاهش برای طرف مقابل عزیز و رفیع است.

همین هدایای معمول

هدایایی مانند سکه، قطعه طلا و یا پارچه های نفیس که میان خانواده ها رد و بدل می شوند ،هدایای خوبی هستند زیرا در عرف پذیرفته شده اند و گیرنده هدیه احساس می کند که برای او ارزش و احترام قائل شده اند.

هدایایی بیش از وسع مالی در دوران نامزدی

گاهی هدیه دادن به تکلف و محبتِ اجباری تبدیل می شود زیرا برخی خانواده ها هدیه ای گرانقیمت ، بیش از توان مالی اشان تهیه می کنند. در این صورت هدیه دهنده سعی می کند با دادن هدیه بیش از وسعش فرد گیرنده هدیه را مدیون خود کند یا توقعات زیادی از او داشته باشد. در این شرایط، این گونه هدیه به یک باج تبدیل می شود و کارکرد کاملاً غلطی دارد.

خانواده هایی که با مشکلات مالی مواجه هستند نباید هدیه گرانقیمت تهیه کنند بلکه باید با خرید هدیهٔ کوچک تر از وقوع این اتفاقات جلوگیری کنند

نکات اولیه هنگام کادو دادن  در نامزدی که باید بدانید :

  • هدیه باید در حد و حدود خانواده و در سطح اقتصادی هر خانواده باشد.
  • هدیه باعث محبت بیشتر دو نفر به یکدیگر و نزدیک شدن قلب هایشان به یکدیگر می شود؛ اما در صورتی که شأنِ گیرنده هدیه در انتخاب و دادن هدیه رعایت شود .
  • هدیه باید با حس خوب و محبت به فرد داده شود.
  • برای اینکه هدیه تأثیر بیشتری روی طرف مقابلتان بگذارد ، در هدیه دادن باید شأن فردی که به او هدیه می دهیم رعایت شود و هدیه با محبت داده شود و نحوه تقدیم کردن هدیه به خوبی انجام بگیرد .
  • همچنین کلماتی که در حینِ دادن هدیه استفاده می شود، روی هدیه تاثیرگذار است . دادن یک هدیهٔ گران با کلام بد ، برای فرد هدیه گیرنده ارزش کمتری از یک هدیه کوچک یا ارزان قیمت با کلام محبت آمیز را دارد. هنگام هدیه دادن باید شأن خانواده ها به ویژه پدرومادرها رعایت شود.
  • هدیه دادن نیازمند مدیریت است. هدیه دادن گاهی با توقعات کاذب و تجملات بی شماری همراه می گردد و بعد از مدتی کم کم جنبه وظیفه پیدا می کند.
  • هدیه های سنگین در این دوران می تواند یک بار بە بارهای مالی زوجین اضافه کند.
  • زمان هدیه دادن باید مواظب روحیه آدم ها باشیم زیرا گیرنده هدیه نباید با دریافت هدیه ای احساس کند تحقیر شده و یا شأن او رعایت نشده است.

 

نامزدی یک مناسبت خاص برای اکثر مردم است. زمان شادی پر از عشق و فداکاری است. همچنین زمان اتحاد رسمی 2 نفر و خانواده هایشان را نشان می دهد. در این زمان خاص، یکی از دغدغه های مهم مهمانان این است که هدیه مناسبی برای داماد و عروس پیدا کنند. به هر حال، پیدا کردن هدایای نامزدی برای او کار آسانی نیست.

در تلاش برای یافتن بهترین هدایای نامزدی برای زوج خوشبخت، مردم اغلب نگران می شوند. یافتن کادو نامزدی مناسب برای پسرها یک کار چالش برانگیز است. وضعیت عروس ها هم فرقی نمی کند. آنها همچنین نگران یافتن هدیه نامزدی مناسب برای نامزد هستند.

اما نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا لیستی از شصت هدیه نامزدی که می توانید به داماد بدهید آورده شده است.

برای یافتن یک هدیه عالی برای زوج نیاز به جستجوی زیادی دارد، اما برخی در نهایت هیچ چیز خوبی برای جشن گرفتن این مناسبت پیدا نمی کنند.

اما نگران نباشید، در اینجا لیستی از هدایای نامزدی تقریباً عالی وجود دارد که به روش هایی که نمی توانید تصور کنید به شما کمک می کند.

1- گلدان گل معلق

هر زوجی به یک گلدان گل زیبا نیاز دارد و یکی از سنتی ترین و ساده ترین هدایای نامزدی تمام دوران است. گلدان زیبایی گل ها را افزایش می دهد و در لیست هدایای نامزدی خوب قرار می گیرد. اما این گلدان های گل معلق دارای جنبه ای بسیار خاص هستند که جایی نمونه ان را نمی توانید پیدا کنید

2- عینک آفتابی

گذاشتن یک عینک آفتابی خوب فوراً اعتماد به نفس را افزایش می دهد. شما می توانید یک Aviator یا Wayfarer یا هر سبک مد روز دیگری را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که مناسب داماد احتمالی است.

3- جعبه حلقه زوج

این یک هدیه عاشقانه برای زوجی است که در آستانه شروع فصل جدیدی از زندگی خود هستند. آن را سفارشی کنید، و در لیست علاقه مندی های آنها خواهید بود.

4- کراوات

او برای ست کردن کت و شلوارش به کراوات نیاز دارد و مطمئناً می‌توانید به کمک او بیایید. به او کراواتی هدیه دهید که کت و شلوار نامزدی یا عروسی او را تعریف کند و او میلیون ها بار از شما تشکر خواهد کرد.

5-اسپیکر بلوتوث

زندگی بعد از نامزدی یا عروسی شما شامل یک لیست طولانی از مهمانی ها است. با یک بلندگوی بلوتوث عالی، می‌توانید هر مهمانی را شیار کنید. شما باید یکی را با ویژگی های باس و سه صدای قابل تنظیم برای تنظیم حالات مختلف انتخاب کنید.

 

هدایای نامزدی برای خانم ها

بهترین دوست شما با خبرهای هیجان انگیز تماس گرفته و شما را به جشن نامزدی خود دعوت کرده است. یا یک عروس تازه نامزد دارید. در هر صورت، شما می خواهید در کنار آرزوهای خوب، چیز خاصی به او بدهید. ما هدایای نامزدی مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که برای تازه ازدواج کرده اند.

1-تقویم شمارش معکوس

او احتمالاً نمی تواند صبر کند تا بگوید "من". با این مجموعه از بلوک های شمارش معکوس درخشان به او کمک کنید. این یکی از دقیق ترین و مقرون به صرفه ترین ایده های هدیه نامزدی برای او است.

2-دفتر یادداشت شیک

تازه عروس‌ها سرشان شلوغ است، بنابراین این دفترچه زیبای برنامه‌ریزی عروسی را به عنوان هدیه نامزدی به آنها بدهید تا به سازماندهی آنها کمک کنید. این نوت بوک با پوشش چرمی سفید و زیبای خود، مطمئناً به سرعت بهترین دوست او خواهد شد - البته به غیر از همسرش.

3- ظرف حلقه دار

او یک حلقه دارد - پس به او مکانی بدهید تا حلقه را بگذارد. این هدیه نامزدی شیرین و دوست داشتنی با حروف اول او و همسرش شخصی سازی شده است.


4- چند تزیین برای جشن ها

ما عاشق این دستبند شیک با روکش و حکاکی شده با طلای 12 عیار با حال و هوای مهمانی مانند «به سلامتی»، «عروس را ببوس»، «ازدواج شو» و «بریدن کیک» را دوست داریم. او می تواند دستبند را با دیگر جواهراتش بردارد و بعد از بله گفتن آن را بپوشد.

5- تابلو نئون

به دنبال یک ایده واقعا سرگرم کننده برای هدیه نامزدی هستید؟ میز او را با این تابلوی نئونی الماسی شکل تزئین کنید. این فقط انگیزه‌ای است که او برای انجام وظایف برنامه‌ریزی عروسی خود به آن نیاز دارد - بعلاوه، بر روی فید اینستاگرام او نیز تأثیر می‌گذارد.

هدایای نامزدی برای آقایان

1- هدفون جدید

اگر داماد یک شنونده جدی موسیقی است، این هدفون درجه یک حرفه ای صدا را به روشی شگفت انگیز ارائه می دهد تا بتواند در طول برنامه ریزی شلوغ عروسی با گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود راحت باشد.

2- گیره کراوات

در عروسی با گیره به او کمک کنید تا کراواتش را هوشمندانه ببندد. این گیره های کراوات با تصاویر گرافیکی مختلف نقش بسته است. الگویی را انتخاب کنید که به بهترین وجه اصالت او را منعکس کند تا به او یادآوری کند که کجا بزرگ شده و از کجا آمده است (و دوستانش چه کسانی هستند). شما حتی می توانید آن را با یک پیام مخفی، مانند به اشتراک گذاشتن شوخی در داخل، مهر کنید.

3- لوازم سفر

بعد از ازدواج، او به زودی یک سفر شگفت انگیز (مثل ماه عسل) خواهد داشت. شما می توانید یک سری لوازم جانبی مد روز مانند برچسب چمدان شخصی و کیف پاسپورت را به او هدیه دهید. این ست هدیه نامزدی از همان چرم مورد استفاده برای ساخت دستکش های بیسبال ساخته شده است، بنابراین برای طرفداران ورزش بسیار عالی است.

4- ست دستمال مربعی

وقتی دوست شما به تازگی نامزد شده است، به این معنی است که او در مهمانی های زیادی شرکت خواهد کرد. پس با هدیه دادن مجموعه ای از دستمال های کلاسیک و همه کاره به او کمک کنید همه کاره و شیک به نظر برسد.

 

به قول دیجی کالا

افرادی در زندگیمان وجود دارند که همیشه مایه دلگرمی هستند و حضورشان به زندگی روزمره‌مان رنگ و بوی دیگری می‌بخشد. افرادی که همواره و در هر شرایطی در کنارمان هستند و پابه‌پای ما مسیر زندگی را قدم می‌زنند. افرادی که دوستمان دارند و دوستشان داریم. برای کادو دادن از هیچ فرصتی دریغ نکنید؛ چون همه خانم‌ها با هدیه گرفتن خوشحال می‌شوند، هر چقدر هم که سخت‌گیر و مشکل‌پسند باشند. قبول داریم که خریدن هدیه برای خانم‌ها ممکن است به همان‌ اندازه که جذاب است، مشکل هم باشد. هزینه و سلیقه فرد مقابل از نکات مهمی هستند که به هنگام خرید باید مدنظر قرار داد. شاید هدیه مناسب از دید برخی یک شاخه گل باشد و برخی هدیه گران‌قیمت با تزئینات و روبان‌پیچی خاص دوست داشته باشند. کادوی نامزد را فراموش نکنید

 

انواع زیورآلات و زیورآلات مناسب برای هدیه به نامزد خانم

هدیه تولد نامزد دغدغه بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید طلا و جواهرات انتخابی شایسته و هدیه ای فوق العاده برای خانم ها هستند.

در زیر شما را با محبوب ترین جواهرات برای خرید این هدیه آشنا می کنیم.

 

گردنبند طلا

از جمله اکسسوری های محبوب در بین خانم ها گردنبند است. گردنبندهای طلای ظریف و ضخیم در سایزها و طرح های مختلف برای هدیه تولد نامزد مناسب است.

اما گردنبندهای کارتیه، تیفانی و ون کلیف به دلیل زیبایی و استفاده در صنعت مد جزو بهترین جواهرات برای هدیه هستند. با خرید این نوع گردنبند بدون شک یکی از زیباترین هدایا را برای خود خریده اید.

 

انواع دستبند طلا

دستبند طلای زنانه نیز دارای تنوع زیادی است. شما می توانید النگوهای طلای شیک، انواع النگوهای مرواریدی و چرمی که تنوع زیادی دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در ضمن مدل های مختلف دستبند طلا کارتیه، دستبند و مدل دستبند تیفانی که از جذاب ترین الگوهای دستبند طلا و زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها هستند نیز می توانند بهترین انتخاب برای هدیه در این مجالس باشند.

 

گوشواره طلا

انواع گوشواره طلا در طرح ها و قیمت های مختلف را می توانید برای هدیه تولد نامزد خریداری کنید. زیرا گوشواره جزو پرکاربردترین زیورآلاتی است که بسیاری از خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

گوشواره های جذاب، گوشواره های میخی و طرح های گیره و انگشتر از جمله پرطرفدارترین نمونه های گوشواره طلا در بین خانم ها هستند.

بنابراین، حتی با بودجه محدود، می توانید یک گوشواره میخی طلایی را به عنوان هدیه برای تولد نامزد خریداری کنید.

 

النگو طلا

النگوهای طلای زنانه از جمله اکسسوری هایی هستند که از گذشته تاکنون به عنوان زینت استفاده می شده است. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به این نوع زیورآلات نشان می دهند.

انواع دستبند های فنری و خشک، مدل دستبند و مدل های دیگر با قیمت ها و وزن های مختلف می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای خانم ها باشد.

 

انگشتر و جواهرات طلا

همانطور که می دانید انگشتر یکی از پرکاربردترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. انگشترهای طلا نیز در مدل های جواهری و جواهری، انگشترهای بی نگین و نمونه و در طرح ها و برندهای مختلف موجود می باشد.

انتخاب انگشتر با توجه به بودجه و طرح آن می تواند هدیه ای مناسب و زیبا برای مادر باشد. انگشترهای تک نگینی، انگشترهای طلای کارتیه، تیفانی، وانکلیف از پرفروش ترین نمونه های انگشتر هستند.

 

ست طلا و نیم ست

اگر قصد خرید یک هدیه گران قیمت و با ارزش برای روز زن را دارید، ست و نیم ست جواهرات را فراموش نکنید. شما می توانید انواع خدمات و همچنین نیم ست طلا را در طرح ها و نقش های مختلف خریداری کنید.

بدون شک این هدیه برای هر خانمی می تواند هدیه ای جذاب و فوق العاده باشد. سرویس طلای کارتیه، سرویس طلای ون کلیف و ست ها و نیم ست های هرمس می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه برای این روز باشند.

 

پابندهای طلای زیبا

یکی دیگر از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای خانم ها بخرید، آویز یا پلاک یا نمادهای مختلف است.

آویزهایی با نماد بی نهایت، آویزها یا پلاک هایی با نام مادر یا نام فرد مورد نظر نیز می توانند گزینه ای مناسب و هدیه ای فوق العاده و فوق العاده برای این روزهای مهم باشند.

تاریخ به روز رسانی 28/06/1402

نمایش بیشتر

نمایش کمتر