محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو سالگرد ازدواج

متوسط امتیازات

4.74

از 25 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

4.84

4.60

4.68

4.84

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


سید سعادت فتاحی

در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
خریدار

سلام ممنون از لطفتون عالی بود هم از به موقع ارسال کردنتون وهم از محصول عالیتون بازم ممنون


شیوا طارمی

در تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
خریدار

سلام ممنونم سفارشم به دستم رسید و خداروشکر از هدیه ای که تقدیم شد هم خوششون اومد خواستم تشکر کنم هم بخاطر کار زیباتون و بخاطر اینکه سفارشم رو زود برام ارسال کردید


فاطمه کریمی

در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
خریدار

سلام ، ماگها به دستم رسید ، ممنون بابت حسن انجام کارتون و تحویل به موقع، انشاالله تا سفارشات بعدی.🙏🏻


هادی جانفشان

در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
خریدار

بسته امروز رسید به دستم خواستم ازتون تشکر کنم هر چند دیر رسید ولی زیبا بود ممنونم


عادل چلالی

در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۲
خریدار

کادو به دستم رسید خیلی عالی شوده. دمتون گرم خدایی خیلی خفن شوده


سادیرا راد

در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
خریدار

سلام شبتون بخیر سفارش ما به دستم رسید ممنونم کاملا عین عکس بود خیلی تمییز و زیبا


مهدی طاهری

در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
خریدار

سلام وقت بخیر ..سفارش من به دستم رسید ..بسیار عاالی ..حتی زیباتر از چیزی ک فکرشو میکردم ..شیک و ظریف ..خیلی خیلی از شما دوستان عزیزم ممنونم 😍موفق باشید 🙏🏼🙏🏼🌺🌺🌺


پانیذ عسگری

در تاریخ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
خریدار

سلام بسته به دستم رسید خیلی ممنونم از کار باکیفیتتون ❤️


مریم صباغ زاده

در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
خریدار

سلا شبتون بخیر . قاب گوشی امروز به دستم رسید ممنونم به موقع رسید . خیلی زیباو با کیفیت سپاسگزارم


بهنام نظام پور

در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
خریدار

بستتون به دستم رسید.ممنون ولی بازش نکردم انشالله ۲۳ام ابان بازش میکنم برا تولد خانومم اگه کم و زیادی داشت همون موقع باهاتون در جریان میذارم. ولی همه چیز تا الان عالی بوده


حسن نورعلیشاهی

در تاریخ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
خریدار

با سلام.من یک گردنبند طلا با عکس همسرم سفارش دادم که خیلی خوب و زیبا بود.


آیدین همدمی

در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۱

سلام دیروز فرش به دستم رسید کاملا شبیه عکسش بود، من برای جلو در سایز یک در یک و نیم رو گرفتم و راضی هستم


الهه رئیس زادگان

در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

نسبت به قیمتش و نسبت به قیمت‌های بالای همین مدل آباژور در مغازه بسیار قیمت مناسبی داره و بسیار خوشگله… خونه رو خیلی خوشگل کرده… طلایی خیلی قشنگه… توصیه میکنم بخرید…


علی مومنیان

در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲

چقدر عالی. این همه هدیه از کجا اوردید. هرچی میری پایین تموم نمیشه. معلومه خیلی زحمت کشیدید. تشکر


محمد باقری

در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

ممنون از ایده های قشنگتون


محبوبه رسول احتمامی

در تاریخ ۰۱ آذر ۱۴۰۱

کادوهایی که دارید برای کادوی سالگرد ازدواج معرفی می کنید را برای مناسب تهای دیگه هم می شود استفاده کرد؟ مثلا همین آباژورها یا بقیه را برای همسرم یا پدرم هم بخرم. خیلی قشنگ هستند.


علی صفرپور

در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۱

مقالتون خیلی خیلی خوب بود. من استفاده کردم. به منکه خیلی کمک کرد و گفتم نظرم را بگم


رضا قدسی

در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

واقعا عالی بود من از این ایده هاتون برای خرید کادوی سالگرد ازدواج برای خانمم استفاده کردم و امتیاز ۵ بهتون میدم


فرزاد چشم پناه

در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید. خیلی ایده هاتون جالب و کاربردی ان.من از طراحی چهره سیاه قلم خیلی خوشم اومده اگه بخوام سفارش بدم چقد طول میکشه اماده بشه و ب دستم برسه؟


مهدی روزه

در تاریخ ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

خیلی ایده هاتون خوب بود. توروخدا بازم بزارین


آناهیتا کریمیان

در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

خسته نباشید ممنون به خاطر این وبسایت کاربردی


رامین طباطبائی میرحسینی

در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۲

ایده های جذاب و دوست داشتنی بودند و باتوجه به سبک و سیاق و علاقه ای که وجود دارد می توان آن را به بهترین حالت ممکن ایجاد نمود


مهیار مشتاقی

در تاریخ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲

من ازشون گلدون هوشمند خریدم. یه گلدون خیلی جالبی هست که امکاناتش خیلی خوبه. خیلی هم خوشگل بود. برای هدیه به مادرم خریدم که خیلی خوشش امده بود.


سبحان موری

در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

من چراغ خواب را از این سایت دیدم و عکس خانمم را براشون فرستادم و اون ها برام ساختند و خیلی قشنگ شده بود. خانمم که خیلی ذوق زده شده بود. ممنونم بابت ایده های جالبتون


شادی مرادی

در تاریخ ۰۱ شهریور ۱۴۰۱

خیلی مطالب خوبی بود. اصلا فکر نمیکردم این همه ایده برای خرید کادوی تولد بود. کلا همه را نوشتم تا برای زمان های مورد نیاز ازشون استفاده کنم.

کادوی سالگرد ازدواج چیست؟ 

کادوی سالگرد ازدواج یه هدیه ای هست که هر زن و شوهری هنگامیکه یک سال یا بیشتر از تاریخ عروسی یا عقد یا نامزدی یا آشنایی میگذرد، آن را خریداری کرده و به همسرش هدیه میدهد.  این کادو برای یادآوری یک تاریخ عاشقانه بین دو نفر هست و شما با دادن این کادو به همسرتون به اون ثابت می کنید که چقدر برای اون ارزش قائل هستید. انواع مختلفی از کادو های سالگرد ازدواج وجود داره که ما در این صفحه بسیاری از آنها را برای شما بیان کرد. کادوی سالگرد ازدواج یک هدیه ای هست که نشانه ای از عشق و محبت دو طرف برای زندگی مشترک را نشان می دهد.  این کادو می تواند از عمق احساسات دوطرف در طول زندگی مشترک نشات گرفته باشد و در یک روز خاص که پیوندی بین دوطرف برقرار شده است این کادو را هدیه می دهند

بهترین کادویی که در درجه اول میتونید به همسرتون چه مرد و چه زن هست بدید محبت و عشق ورزیدن هست و به اون در قالب یک نامه بگید که من چقدر تو رو دوست دارم و بودن تو توی زندگی اون چه تاثیراتی توی زندگیتون داشته. خلاصه اینکه اصلا خجالت نکشید و از کلمات محبت آمیز و جذاب زیاد استفاده کنید. بهترین کادوی سالگرد ازدواج برای هر زوج متفاوت است چون هر زوج سلیقه و علایق خاصی به خود دارند و بودجه های متفاوتی هم برای این هدیه می توانند در نظر بگیرند.

برای خریدن یک پک هدیه مناسب می توانید از فروشگاه هدیه ای که در سرتاسر شهر وجود دارد استفاده کنید. اگر برای یک خانم می خواهید خرید کنید، از فروشگاهی خرید کنید که مسئول آن خانم باشد و بتواند شمارا در خرید بهترین هدیه راهنمایی کند البته به این نکته توجه داشته باشید که سلیقه خانم ها بسیار متفاوت است، پس دقت کنید. اما از اینترنت هم می توانید استفاده کنید. فقط کافی است که جستجوی هدیه مورد نظر خود را در اینترنت داشته باشید تا به راحتی به هدیه های زیادی دسترسی داشته باشید.

شما هر کادویی که به عنوان کادوی سالگرد ازدواج برای همسرتان میخرید، به عنوان عشق و علاقه  و محبت شما نشان داده میشود. چون زبان کادو به خوبی میزان عشق و محبت شما را به همسرتان بیان میکند. همچنین این کادو میتونه یک نشانه و توجه خاصی را به همسرتون هدیه بده و همسرتون بفهمه که چقدر به اون علاقه دارید و با یک خاطره بسیار خوب و خاص برای او باشد و به اون احترام لازم و کافی را بزارید.

برای پیدا کردن یک هدیه منحصر به فرد برای کادوی سالگرد ازدواج از روش‌های زیادی می توانید استفاده کنید. روش اول بررسی وب سایت هایی هست که در زمینه فروش کادو و هدیه فعالیت می‌کنند. با گشتن در این سایت ها می توانید موارد بسیار زیادی را پیدا کنید. روش دوم مشورت با افرادی هست که در این زمینه تخصص دارند و می‌توانند ایده های جذابی به شما بدهند. روش سوم هم توجه به سلیقه و علایق شخص مورد نظر شما می باشد.

برای یافتن کادوهای سالگرد ازدواج با تخفیف بسیار زیاد می توانید از سایت ها و فروشگاه های آنلاین که در زمان های متفاوت تخفیفات ویژه ای را در نظر می‌گیرد استفاده کنید. مثلا در سایت کادوساز، ما همیشه و هر روز تخفیفات بسیار زیادی را در نظر میگیریم. همچنین می توانید از بروشورهای تبلیغاتی در صدا و سیما مجله ها یا اماکن تفریحی برای این امر استفاده کنید.

خود کادوی سالگرد ازدواج جذابیت زیادی داره ولی بسته‌بندی و زیباسازی اون میتونه یک شور و هیجان بسیار زیادی را در طرف مقابل ایجاد کنه و مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای آن، معنای احساسات شما و دوست داشتن شما میتواند باشد. همچنین یک حس راز آلود بودن و مخفی بودن هدیه درون اون میتواند باشد و همچنین جذابیت بصری باعث افزایش اهمیت آن کادو می بشود.

خرید کادوی سالگرد ازدواج یکی از راه های بسیار متداول و خاص برای جشن گرفتن در یک روز عاشقانه است و فقط سالی یکبار تکرار میشه و شما می‌توانید اوج احساسات و عشق و علاقه خودتون را در اون روز در نظر بگیرید

اتفاقات زندگی ما با عزیزانمان رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. این رویدادها بهترین زمانی است که می توانیم روحیه خود را تغییر دهیم و عشق و علاقه خود را به عزیزان یادآوری کنیم. سالگرد ازدواج نیز یکی از اتفاقات زیبا در زندگی هر زوجی است. با یادآوری آن روز و مرور خاطرات آن می توانید عشق را در وجودتان شعله ور کنید. اگر می خواهید هدیه بخرید باید ایده های جدید و زیبایی برای آن داشته باشید. در این مقاله می خواهیم بهترین ایده های کادو سالگرد ازدواج را با هم مرور کنیم و کادوهای سالگرد ازدواج زنان و مردان را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر، کادو تولد مادر

 

نکاتی که در انتخاب هدیه سالگرد ازدواج باید در نظر بگیرید

خیلی از افراد سوال می‌کنند که چه کادویی می‌تواند در روز سالگرد ازدواج ارتباط عمیقی با همسرم برقرار کند.  بهترین پیشنهاد اینه که روز سالگرد را برای سفر مشخص کنید و به مکان و مقصدی سفر کنید که هر دوی شما روزی آرزوی سفر به آن را داشتید. سعی کنید برنامه ریزی یک سفر طولانی و چند روزه را داشته باشید و این سفر را برگزار کنید. در این سفر تلاش کنید ارتباط عاشقانه خوبی با همسرتون برقرار کنید تا هم خاطرات جدیدی برای شما ایجاد شود و هم خاطرات گذشته شما مرور شود. در این روز تمام انرژی خودتان را برای همسرتون بذارید تا یک روز عاشقانه متفاوت و خاص برای او رقم بزنید و ارتباط بالایی ایجاد کنید

همچنین هدیه ای خاص را نیز که از فبل تهیه کرده اید دراین سفر به او بدهید تا این حس مشترک دوست داشتن بیشترین اثر خود را داشته باشد. در این روز هر چیزی را که همسرتان دوست دارد آماده کنید. مثلا غذای مورد علاقه او را براش بپزید . یا در طبیعت بکر با هم قدم بزنید. یا به سیرک و باغ وحش بروید و به دیدن حیوانات مورد علاقه ی او بروید. این موارد که بیان شد همگی بسیار خاص هستند و روز خاصی را در یک سفر خاص رقم میزنند.

1- سلیقه زوجین

 برای انتخاب هدیه ای که زوجین می پسندند باید به سلیقه آنها توجه شود. اگر زن و شوهر به هنر علاقه دارند، یک هدیه دست ساز مانند یک نقاشی یا پوستر ممکن است برای آنها جذاب باشد. اگر زن و شوهر عاشق سفر هستند، سفر به مقصد جدید ممکن است بهترین گزینه باشد.

2- بودجه

قیمت هدیه  را نیز حتما در نظر گرفته شود. برای بسیاری از زوج ها، هدیه ای که برای آنها جذاب باشد بسیار مهم است، اما به یاد داشته باشید که قیمت هدیه نیز باید در حد بودجه شما باشد.

3- تازگی سالگرد ازدواج

تازگی سالگرد ازدواج را نیز باید در نظر گرفت. در اولین سالگرد، زوج ها معمولاً به دنبال یک روز خاص برای جشن گرفتن هستند. در این صورت هدیه ای که مخصوص آن روز است مانند قاب عکس با تاریخ سالگرد ازدواج خاطره خوبی برای زوجین ایجاد می کند.

4- تطبیق شخصیت زوجین

تطبیق هدیه با شخصیت زوجین نیز بسیار مهم است. برای انتخاب هدیه مناسب باید به شخصیت و سلیقه دو نفرآنها توجه کرد تا بتوان هدیه ای متناسب با شخصیت آنها انتخاب کرد.

5- نوع رابطه زوجین

نوع رابطه زوجین نیز باید مورد توجه قرار گیرد. برای زوج هایی که رابطه عاشقانه قوی دارند، هدیه ای که به خوبی بیانگر احساس عشق و محبت باشد می تواند گزینه خوبی باشد. برای زوج هایی که رابطه دوستانه دارند، هدیه ای که به دوستی و همراهی اشاره دارد مناسب تر است.

 

چگونه هدیه سالگرد ازدواج را عاشقانه تر کنیم؟

در روزهای ویژه‌ای مانند سالگرد ازدواج، همیشه دنبال یک راهی هستید تا احساس عشق و علاقه خودتون رو به همسرتون نشون بدید. یکی از بهترین راه‌های ابراز عشق و علاقه کادو دادن است. در این قسمت روشهایی برای عاشقانه تر کردن سالگرد ازدواج را برهتون معرفی میکنیم.

از عکس های همسرتون استفاده کنید

یکی از کادوهایی که به شدت احساس عشق و علاقه شما را به همسرتان منتقل میکنه درست کردن یک کادو با استفاده از عکس و تصویر خاص همسرتون هست یعنی یه کادو مثل انداختن عکسش روی قاب گوشی یا روی روبیک مربعی یا روی انواع آباژور میتونه بسیار جذاب باشه

سفر به خاطره‌ها

گزینه بعدی که خیلی مهم هست سفر به یک مکان خاطره انگیزه یعنی جایی که برای همسرتون خاطره های جذابی دارد را به عنوان مکانی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج انتخاب کنیم

کادوی "هنر دلبری"

یکی از راه های خلاقانه انتقال عشق و علاقه، هدیه یک قطعه هنری شخصی سازی شده است مثلاً یک قطعه دکوراسیونی با طراحی خاص و معنی دار که میتونه به عنوان یک اثر هنری در منزل استفاده بشه

مهربانی و محبت در کادوی "گل‌های عشق"

گزینه بعدی گل هست که خود گل ابراز احساسات و عشق و علاقه بسیار زیادی داره ولی انتخاب دسته گل و گل بسیار مهم هست که شما بدونید چه گلی مورد علاقه همسرتون هست

دلنوشته‌های عاشقانه

کادوی بعدی دلنوشته های عاشقانه هست یعنی شما متن زیبایی را تهیه می کنید و یادداشت می کنید و به همراه کادو اصلیتون به همسرتون ارائه دهید.

چگونه با یک کادوی منحصر به فرد به سالگرد ازدواجتان جشن بگیرید؟

خیلی ها سوال می کنند که چه جوری میتونیم سالگرد ازدواجمون را با یک کار خاص جذابتر بکنیم؟ ما اینجا یک سری ایده به شما می دهیم که شما میتونید سالگرد ازدواجتون را خیلی خاص کنید. 

1- سفر به مقصدی رومانتیک

یک سفر به یک شهر رمانتیک یا سفر به مقصد رمانتیک، میتونه در کنار سالگرد ازدواجتون یه لحظه بسیار زیبا را برای شما رقم بزنه و خاص باشه

2- تجربه‌های جدید و ماجراجویی

گزینه دو تجربه های جدید و ماجراجویی هست. شما میتونید در روز سالگرد ازدواجتان یک کار جدید و ماجراجویانه انجام می دهد مثلاً به کوهنوردی یا به قایقرانی یا به پاراگلایدینگ برید . یا یه کار خیلی خاص انجام بده که ماجراجویانه باشه مثلا  برای پیست اتومبیلرانی، پیست موتور یا هر چیز دیگه ای که هیجان بالایی داشته باشه.

3- رستوران شام عشق و عاطفه 

رستوران و شام عاشقانه یکی از بهترین و جذابترین لحظات را برای شما ایجاد میکنه. شما میتونید یک شب در رستوران خوشگل میزی رزرو کنید و اون فضای زیبا را با یک موسیقی زنده و یک شام خوشمزه تزیین کنید و به همسرتون هدیه بدید

4- گرفتن عکس در آتلیه

عکاسی های خاطره انگیزه شما میتونه هم جذاب باشه و هم یادگاری بسار عالی باشه. شما میتونید از یک آتلیه وقت بگیرید و اونجا عکس های ویژه با لباس های ویژه بگیرید و یک شب خاطره انگیز را ایجاد کنید و همچنین یک آلبوم بسیار زیبا هم تهیه کنید

5- کنسرت یا رویداد موسیقی

شما میتونید اون شب یک بلیط کنسرت از یک خواننده که همسرتون دوست داره و به همراه همدیگه برید اونجا و جشن سالگرد ازدواجتون رو اونجا بگید

6- جشن ازدواج در منزل

گزینه بعدی توی منزلتون میتونید جشن بگیرید یعنی شما تمام دوستانتون رو دعوت کنید دوستان صمیمی همسرتون را دعوت کنید منزل تون را تزیین کنید و زیبا کنید و یه جشن بسیار زیبا و خاطره انگیز بگیرید

7- ارسال پیام صوتی یا ویدئویی

گزینه بعدی ارسال پیام صوتی ویدیویی که شما میتونید برای اینکه همسرتون سورپرایز بشه، یک پیام صوتی و ویدیویی آماده بکنید و از راه های خلاقانه ای براش بفرستید. با این کار ابراز عشق و علاقه بیشتری هم میتونید به او داشته باشید.

8- برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌های عاشقانه

کار بعدی ارسال  پیام از طریق تلویزیون یا رادیو هست.  یعنی شما آن روز به همسرتان می گویید که یک برنامه تلویزیون را نگاه کند و به اون برنامه پیام صوتی یا متنی میدید و می‌گویید که این پیام را برای من و برای همسرم بخوانید و تبریک بگید

9- ارسال کادو از طریق پیک

گزینه بعدی ارسال کادو از طریق پیک هست. یعنی شما کادوتون را آماده میکنید و به پیک می دهید و به پیک میگویید که این هدیه را برای من به دست اون شخص برسون. به همراه یک متن عاشقانه که خیلی میتونه سوپرایز کننده باشه

10- یک شاخه گل

حتما در هر مناسبتی گل را از ذهن خودتان فراموش نکنید. گل خاصیت بسیار شاهکاری دارد. گل ها به راحتی احساسات شما و طرف مقابلتان را برانگیخته می کند

11- یک پیشنهاد عالی داریم

اول ببینید که همسرتون از چه چیزی بیشتر خوشش میاد، پس اونو برید بخرید. در مرحله بعد، ببینید که چه رنگی را دوست داره پس یه کاغذ کادوی اون رنگی تهیه کنید. مرحله ی سوم اینه که یک شعر عاشقانه آماده کنید و توی کادو بزارید. بعدش نوبت گله، یک شاخه گل یا یک دسته گل که مورد علاقه همسرتون هست را بهش بدید. بهترین لباست را بپوش، بهترین عطرت را بزن. و میتونی پایانش با یک شام خوشمزه ی خانوادگی تموم بشه. غذایی که مطمئن هستید همسرتون دوستش داره.

ولی نکته ی مهم اینه که باید همسرتون سورپرایز بشه. این از همه مهمتره

 

کادوی سالگرد ازدواج حساب شده و اقتصادی

من می‌خوام تجربه شخصی خودم رو توی خرید کادوی سالگرد ازدواج برای همسرم بهتون بگم.  من و همسرم با هم توافق کردیم که کادوهای سالگرد ازدواج را بر اساس نیاز شخصی خودمون و طرف مقابل و همچنین نیازهایی که برای خونه داریم، طبقه بندی کنیم. براتون می‌خوام مثال بزنم که بهتر متوجه بشید . 
اول هر سالی که شروع میشه، یک لیست از نیازهای خودم رو به همسرم میدم و همسرم هم لیست نیازهای خودش رو به من میده و همچنین مواردی که برای خونه باید تهیه کنیم را هم در نظر می‌گیریم. مثلاً من میگم که احتیاج به یک کاپشن دارم و همسرم هم میگه من نیاز به یک سرویس گوشواره دارم و برای خونه هم مثلاً یک دستگاه هواپز نیاز داریم.
با هم توافق می‌کنیم که در روز سالگرد ازدواجمون همسرم برای من اون کاپشن را تهیه کنه که نیاز شخصی من برآورده بشه و من هم اون سرویس مثال گوشواره رو براش تهیه بکنم که نیاز اون هم برآورده بشه. همچنین مقداری از پولمون را هم با همدیگه به عنوان یک سالگرد ازدواج مشترک برای خرید هواپز کنار می‌ذاریم. با این روش هم درست خریدمون رو انجام میدیم و هم نیاز طرف مقابلمون رو برآورده می‌کنیم
شاید شما بپرسید که توی این روش اصلاً سوپرایزی صورت نمی‌گیرد. نظر شما کاملاً درسته شاید سورپرایزی این وسط انجام نشه ولی حداقل خریدی بسیار دقیق و منظم و بر اساس نیاز طرف مقابلمون انجام می‌دیم که هم توی هزینه‌های ما صرفه‌جویی می‌کنه و هم نیازی که اون طرف ما داره را برآورده می‌کنه
این روش توی این چند سالی که ما برای خرید کادوی سالگرد ازدواج استفاده می‌کنیم باعث شده که از خریدهایی که به درد نخوره و یکبار مصرف باشه جلوگیری بشه و هم پولی را پس انداز می‌کنیم برای خریدهای بزرگ مثل خرید خودرو یا خرید خونه و موارد بزرگتر
من به شما هم توصیه می‌کنم که از همین روش برای خرید کادوهایی که در طول یک سال باید به همسرتون بدید استفاده کنید و ببینید چقدر می‌تونید هدفمند و درست کادو تهیه کنید
این روش به خریدهای اقتصادی معروف هستند که هر یک از دو طرف با رضایت قلبی خودش می‌خواد که به زندگی مشترکشون سر و سامون بده و با یک هزینه بسیار مناسب تمامی نیازهای یک نفر را برآورد کنه
ما با این روش تمامی نیازهایی که برای خودم و همسرم و خونمو نیاز داشتیم رو کاملاً برطرف کردیم و می‌تونم بهتون بگم که چیزی نیست که ما اون رو نداشته باشیم
این روش فقط برای خرید لباس یا جواهرات استفاده نمی‌شه شما می‌تونید اگر به یک سیستم موسیقی علاقه دارید اون رو به همسرتون بگید مثلاً بگید من امسال یک گیتار نیاز دارم پس برای من یک گیتار تهیه کن. یا همسرتون به شما بگه من امسال یک اتوی موی حرفه‌ای نیاز دارم و شما اون رو براش تهیه می‌کنید
یا حتی می‌تونید از این روش برای کلاس‌های آموزشی استفاده کنید مثلاً شما می‌گید من می‌خوام امسال برم کلاس گیتار لطفاً هزینه کلاس گیتار به عنوان کادو از طرف تو یا همسرتون به شما میگه که من می‌خوام برم کلاس آموزش ناخن کاری و هزینه این کلاس را شما به عنوان کادو برای من تهیه کن
می‌بینید که این روش توی همه مسائل روزمره زندگی می‌تونه صدق بکنه و شما بسیار هدفمند و بسیار اقتصادی می‌تونید بهترین کادو را تهیه و به طرف مقابلتون بدید
حتی شما می‌تونید اگر یک وسیله‌ای گرون قیمت برای خونه می‌خواید تهیه کنید مثلاً یک یخچال گرون قیمت با همسرتون توافق کنید و مبلغ کادو را با همدیگه در کنار هم قرار بدید و مبلغ کلی را برای خرید اون یخچال استفاده کنید
با این روش بسیار بسیار کارهای بزرگی می‌تونید انجام بدید که برای شما جذاب باشه
یکی از خریدهای هدفمند بزرگ ما خرید خودرو بود که با همسرم طی یک سال توافق کردیم مبالغ کلیه کادوها را یکجا جمع کرده و با همدیگه یک خودرو بخریم و این روش باعث افزایش سرمایه زندگی ما شد.

چگونه بهترین هدیه را برای سالگرد نامزدی پیدا کنم؟

یافتن بهترین هدیه برای سالگرد نامزدی که میتونید خرید کنید به چند مورد بستگی دارد

1- میزان آشنایی شما با نامزدتون هست یعنی شما اول باید بدونید چقدر اون را میشناسید

2- مرحله بعد از این، سلیقه نامزدتون هست یعنی شما باید اول با نامزدتون صحبت هایی بکنید که سلیقه و علایقش را شناسایی کنید

3- بعد از اون باید بفهمید که نامزدتون به چه مواردی نیاز دارد یا چه چیزی را الان دوست داره که داشته باشه. این به شما خیلی تو خرید کادوی سالگرد نامزدی کمک می کند مثلاً اگر که الان نیاز اون یه گوشی موبایل هست این بهترین گزینه است یا هر چیز دیگه

4- مرحله بعدی اینه که شما باید ببینید رشته، علاقه، یا شغل نامزدتون چی هست که بر اساس اون بتونید یک سری موارد را براش تهیه کنید مثلاً اون الان نقاشه و به یک پایه نقاشی نیاز داره پس این گزینه برای شما بهترین گزینه است یا اینکه اون تو کار موسیقی هست و یکی از وسیله های موسیقی را الان نیاز داره پس این گزینه میتونه برای شما مفید باشه

5- مرحله بعدی آرزوهای نامزدتون هست یعنی شما باید بفهمید نامزدتون به چه چیزی نیاز دارد یا چه آرزویی داره که تا الان برآورده نشده

6- در مرحله بعدی حتماً گزینه عاشقانه انتخاب کنید مثلاً یک متن بسیار زیبای عاشقانه یا یک نامه زیبای چرمی عاشقانه یا یک ویس زیبای عاشقانه این موارد را حتما تهیه کنید

 

خرید اینترنتی کادو سالگرد ازدواج برای زن

گاهی اوقات به همسر خود یک شاخه گل رز قرمز می دهید و بدون هیچ حرفی او می فهمید که شما چقدر عاشق او هستید. گاهی اوقات برایش یک نامه می نویسید و احساسات خود را عمیقا به او پیشکش می کنید.
سالگرد ازدواج از جمله اتفاق هایی است که روز پیوند مبارک و عاشقانه شما را بازسازی می کند و گرامی داشتن آن یکی از راه هایی است که شما با آن از عشق خود مراقبت می کنید.

هرچند که هر روز با عمل و با سخن، تعهد و عشق خود را به همسر خود نشان می دهید، ولی سالگرد ازدواج اتفاق مهمتری است که زوج ها را به صورت اختصاصی کنار هم می نشاند و پیام ها و مفهوم هایی در بر دارد که فقط خودشان قادر به درکشان هستند.
ما در این مقاله چندین ایده به شما معرفی می کنیم تا از آنها الهام بگیرید و برای همسر خود کادویی مناسب تهیه کنید و در نهایت کادوی تهیه شده را در روز سالگرد پیوند زناشویی خود به همسرتان تقدیم کنید. با ما تا پایان همراه باشید.

اگر به دنبال خرید اینترنتی هدیه سالگرد عقد برای یک خانم هستید یعنی توانایی دسترسی آنلاین به سیستم های اینترنت را دارید پس ابتدا لازم هست که گوشی یا لپ تاپ خود را بردارید و گزینه هدیه اینترنتی سالگرد عقد برای خانم را در سایت گوگل تایپ کنید.  در زیر گزینه های بسیار زیادی از سایت ها برای شما باز میشه که همگی دارای کادوهای زیادی هستند. وقتی که سایت ها باز شد یکی یکی آنها را باز میکنید و تمامی محصولاتی که توی اونها وجود داره بررسی می کنید. این محصولات جزو دسته بندی های زیر می تونه باشه. میتونه جزو طلا و جواهر باشه میتونه عطر و ادکلن باشه انواع شیرینی و شکلات، بلیط های سفر و تفریحی، خرید انواع کتاب، کادوهایی که به صورت دکوری هستند یا حتی اشتراک مجله ها میتونه باشه. بعد از اینکه این دسته بندی ها را مشاهده کردید میزان بودجه خودتون را مشخص میکنید و بر اساس بودجه تون یکی از کادو ها را بررسی می کنید و به صورت آنلاین پرداخت می کنید و به دستتون میرسه.

 سالگرد عقد روزی هست که زن و شوهر به  یاد روزی که عقد یا ازدواج کردند می‌افتند و برای پایداری زناشویی خودشون اون روز را جشن می گیرند. اما اونها تصمیم می گیرند که برای هم هدیه هم تهیه کنند. 

 یکی از نکات مهم انتخاب یک هدیه مناسب برای سالگرد عقد یک خانم، اهمیت دادن به این هدیه هست. یعنی شما به این خانم عشق و توجه و تمایل خودتون رو نشون بدید، پس یک هدیه زیبا و خاص کاملاً میتونه لحظاتی شیرین و بی نظیر برای سالگرد عقدتون داشته باشم.

هدیه مناسب برای سالگرد عقد یک خانم خیلی مهمه چون زن ها احساسات ویژه و خاصی دارند. حالا یکسیری پیشنها در زیر براتون در نظر گرفتیم

1- اول از همه یک هدیه رمانتیک میتونید انتخاب کنید که این هدیه رمانتیک میتونه شامل شمع های زیبا با متن عاشقانه باشه یا یک تیشرت با متن عاشقانه باشه

2- نوع دوم هدیه ها جواهرات هست که میتونه شامل انواع گردنبند و گوشواره طلا یا حتی نقره باشه

3- نوع سوم هدیه، هدیه هایی هست که به شغل همسرتون مربوط میشه مثلاً در مورد کارش یک وسیله برای آن خریداری کنید

4- نکته بعدی و هدیه بعدی هدیه های شخصی سازی شده است مثلاً یک آباژور با عکس همسرتون یا یک نقاشی با عکس همسرتون

توصیه هایی که برای انتخاب هدیه ای مناسب سالگرد عقد یک خانم باید در نظر بگیریم شامل موارد زیر

1- اول هدیه ای که انتخاب می کنید باید با سلیقه همسرتون همخوانی داشته باشد

2- حتماً در نظر داشته باشید که هدیه باید بسیار خاص و منحصر به فرد باشه و تکراری نباشه

3- پیش از خرید هدیه حتماً تحقیق کنید ببینید که نظرات دیگران در مورد یک کادوی مناسب چی هست

4- نکته بعدی حتما بودجه خودتون رو در نظر بگیرید و بر اساس بودجه خودتون خرید کنید

انواع زیورآلات و زیورآلات مناسب برای کادوی سالگرد ازدواج

کادوی سالگرد ازدواج دغدغه بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید طلا و جواهرات انتخابی شایسته و هدیه ای فوق العاده برای خانم ها هستند.

در زیر شما را با محبوب ترین جواهرات برای خرید این هدیه آشنا می کنیم.

گردنبند طلا

از جمله اکسسوری های محبوب در بین خانم ها گردنبند است. گردنبندهای طلای ظریف و ضخیم در سایزها و طرح های مختلف برای کادوی سالگرد ازدواج مناسب است.

اما گردنبندهای کارتیه، تیفانی و ون کلیف به دلیل زیبایی و استفاده در صنعت مد جزو بهترین جواهرات برای هدیه هستند. با خرید این نوع گردنبند بدون شک یکی از زیباترین هدایا را برای خود خریده اید.

انواع دستبند طلا

دستبند طلای زنانه نیز دارای تنوع زیادی است. شما می توانید النگوهای طلای شیک، انواع النگوهای مرواریدی و چرمی که تنوع زیادی دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در ضمن مدل های مختلف دستبند طلا کارتیه، دستبند و مدل دستبند تیفانی که از جذاب ترین الگوهای دستبند طلا و زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها هستند نیز می توانند بهترین انتخاب برای هدیه در این مجالس باشند.

گوشواره طلا

انواع گوشواره طلا در طرح ها و قیمت های مختلف را می توانید برای کادوی سالگرد ازدواج خریداری کنید. زیرا گوشواره جزو پرکاربردترین زیورآلاتی است که بسیاری از خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

گوشواره های جذاب، گوشواره های میخی و طرح های گیره و انگشتر از جمله پرطرفدارترین نمونه های گوشواره طلا در بین خانم ها هستند.

بنابراین، حتی با بودجه محدود، می توانید یک گوشواره میخی طلایی را به عنوان کادوی سالگرد ازدواج خریداری کنید.

النگو طلا

النگوهای طلای زنانه از جمله اکسسوری هایی هستند که از گذشته تاکنون به عنوان زینت استفاده می شده است. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به این نوع زیورآلات نشان می دهند.

انواع دستبند های فنری و خشک، مدل دستبند و مدل های دیگر با قیمت ها و وزن های مختلف می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای خانم ها باشد.

انگشتر و جواهرات طلا

همانطور که می دانید انگشتر یکی از پرکاربردترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. انگشترهای طلا نیز در مدل های جواهری و جواهری، انگشترهای بی نگین و نمونه و در طرح ها و برندهای مختلف موجود می باشد.

انتخاب انگشتر با توجه به بودجه و طرح آن می تواند هدیه ای مناسب و زیبا برای مادر باشد. انگشترهای تک نگینی، انگشترهای طلای کارتیه، تیفانی، وانکلیف از پرفروش ترین نمونه های انگشتر هستند.

ست طلا و نیم ست

اگر قصد خرید یک هدیه گران قیمت و با ارزش برای روز زن را دارید، ست و نیم ست جواهرات را فراموش نکنید. شما می توانید انواع خدمات و همچنین نیم ست طلا را در طرح ها و نقش های مختلف خریداری کنید.

بدون شک این هدیه برای هر خانمی می تواند هدیه ای جذاب و فوق العاده باشد. سرویس طلای کارتیه، سرویس طلای ون کلیف و ست ها و نیم ست های هرمس می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه برای این روز باشند.

پابندهای طلای زیبا

یکی دیگر از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای خانم ها بخرید، آویز یا پلاک یا نمادهای مختلف است.

آویزهایی با نماد بی نهایت، آویزها یا پلاک هایی با نام مادر یا نام فرد مورد نظر نیز می توانند گزینه ای مناسب و هدیه ای فوق العاده و فوق العاده برای این روزهای مهم باشند.

کادوی سالگرد ازدواج برای مرد

1- نکته ای که در ابتدای کار باید به آن اشاره کنیم این است که مردها به دلیل ساده انگاری مغزی که دارند، اصولا به هر کادویی واکنش مناسب نشان می دهند. یعنی اگر به آنها یک کادوی گران قیمت بدهید یا یک هدیه ارزان قیمت بدهید آنها بسیار خوشحال می شوند. پس کار راحتی در پیش دارید. اکنون که به این راز پی بردید می توانید هدیه هایی حتی تا قیمت 200 هزار تومن هم در سایت کادوساز پیدا کنید که از لحاظ جذابیت بسیار برای مردان خاص می باشد. 

2- البته نکته دیگر این است که ارزان و گران بودن هدیه در ذهن هر کسی یک مبلغ خاص می باشد. مثلا برای یک نفر 100 هزار تومن ارزان به حساب می آید و برای یک نفر 1 میلیون تومان. اما بهتر است قبل از اینکه به مبلغ فکر کنید، به نیاز طرف مقابلتان توجه کنید که به چه چیزی نیاز دارد . بعد از کشف این موضوع به دنبال مبلغ و یا گیفیت محصول باشید.

3- به این توجه داشته باشید که آقایان از نظر سلیقه و روحیات اخلاقی با هم فرق میکنند و برای کادو دادن به آن ها باید سن و چیز های مورد علاقه آن ها را در نظر بگیرد. مثلا برای هدیه سالگرد ازدواج به آقایی که 45 سال سن دار نروید گردنبند استیل طلایی بزرگ بخرید، البته این باز هم یه روحیات همسرتان بستگی دارد. پس سلیقه و سن هم باید حتما از موارد مهم شما در نظر گرفته شود

انتخاب هدیه مناسب یا بهترین هدیه برای سالگرد ازدواج برای هر کسی بسیار سخت هست، اما مهم است که به این فکر کنید که چطوری میشه بهترین هدیه تبدیل بشه به ویژه ترین هدیه برای سالگرد. ازدواج مثلاً شما و همسرتون خسته از سرکار میاد شما می بینید که خرید ماساژور برای اون انتخاب ویژه است یا برای خانم تومان خرید یک لباس یا یک جواهر یا یک طلا هر کدام از اینها میتونه بهترین باشه پس هیچ وقت بهترین را با مبلغ در نظر نگیرید نسبت به شرایط تون میتونید بهترین و ویژه ترین هدیه ها تهیه کنید.

در بسیاری از موارد مشتری ها از ما در مورد ارسال یک کادوی سالگرد ازدواج سوال می کنند آنها میخوان بدونن که این هدیه چطوری به دستشون میرسه چطوری ارسال میشه با چه وسیله ارسال میشه. ما در شرکت کادوساز تمامی روش های ارسال را داریم ارسال از طریق پست تیپاکس باربری و اتوبوس چاپار و غیره و به انتخاب خود مشتری هر کدوم که دوست داشته باشه براش ارسال میشه .

بعضی وقتها بعضی ها میخوان هدیه از طرف شون برای یک نفر دیگه ارسال بشه این کار هم در شرکت کادوساز انجام میشه یعنی اونها اطلاعاتشان را ثبت میکنند و ما مستقیم بسته را برای کسی که دوست دارند هدیه سالگرد ازدواج به دستش برسه ارسال میکنیم.

برای خرید هدیه سالگرد ازدواج برای مرد باید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید

1- سلیقه آقا: حتماً باید به سلیقه شخص هدیه گیرنده توجه ویژه بکنید چون بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مورد همین هست

2- سن آقا: مورد بعدی سن آقا هست شما باید به سن توجه ویژه ای کنید پون هدیه ای که برای یک آقای جوان مناسب هست، برای یک آقای میانسال مناسب نیست

3- توجه به شخصیت : باید ببینید اون مرد شخصیت پویایی دارند و یا شخصیت درونگرا دارند چون کادوهای مشابه کمی برای این دو نفر میشه در نظر گرفت

4- بودجه: حتما به بودجه‌ای خودتون توجه کنید و بر اساس این بودجه میتونید به راحتی کادوهای هم راستا را در نظر بگیرید.

مواردی که می توانید برای خرید کادو سالگرد ازدواج مرد در نظر داشته باشید

1- خرید دستگاه های دیجیتال و هوشمند:

خرید گوشی موبایل، دستبند هوشمند، ساعت دیجیتال و .... این می تواند بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای شوهر باشد.

2- خرید دوربین

دوربین حرفه ای یا نیمه حرفه ای برای هر خانه ای ضروری است. آقایان علاقه زیادی به عکاسی دارند و کافی است ابزار آن را در اختیارشان قرار دهید. پس اگر می خواهید برای همسرتان هدیه ای مناسب بخرید، دوربین عکاسی قطعا یکی از بهترین گزینه هاست.


3- خرید کیف اداری چرمی

کیف اداری فقط وسیله ای برای حمل وسایلی نیست که می خواهید هر روز با خود به محل کار ببرید، این اکسسوری نقش بسیار مهمی در استایل و زیبایی شما ایفا می کند، اگر همسرتان حتی در محل کار نیز به استایل خود حساس است. بیشتر - خرید آن خوب است. یک کیف اداری چرمی درست کنید. فروشگاه اینترنتی رادین چرم تولید کننده و عرضه کننده مستقیم کالاهای چرمی این امکان را به شما می دهد که زیباترین و با کیفیت ترین کیف های اداری را به راحت ترین شکل ممکن خریداری کنید.

4- خرید کنسول بازی

علاقه به بازی های رایانه ای ربطی به سن ندارد، اگر همسرتان به بازی های رایانه ای علاقه دارد خرید کنسول بازی می تواند بهترین هدیه باشد. در صورت تمایل می توانید یک مجموعه اضافی برای بازی با همسرتان در اوقات فراغت خود تهیه کنید.

5- خرید تیغ

لوازم شخصی برقی آقایان شامل ماشین اصلاح سر، صورت و بدن، خرید این اوره می باشد

6- ست گرمکن ورزشی

انواع پوشاک مردانه مانند کت و شلوار، پیراهن، شلوار، تی شرت، کلاه و ... هدیه مناسبی برای یک مرد است، فقط کافی است با سلیقه او آشنا باشید. و اگر همسرتان علاقه زیادی به ژیمناستیک صبحگاهی دارد ما به شما یک سویشرت با شلوار اسپرت پیشنهاد می کنیم.
 

7- هدایای سالگرد برای مردان فلش، هارد یا هندزفری

آقایان علاقه زیادی به وسایل الکترونیکی دارند و خرید آن به عنوان هدیه برایشان بسیار جذاب است. مانند هارد اکسترنال، هدفون، کنسول های بازی، پلی استیشن، تجهیزات کامپیوتری، پاور بانک ها، تلفن های همراه و غیره.

8- رفتن به سفر 

اگر شوهرتان عاشق سفر و گردش است، سفر به مقصدی جدید و زیبا می تواند یک هدیه ای بی نظیر باشد. انتخاب یک شهر یا منطقه جذاب و مورد علاقه برای سفر می تواند این سالگرد ازدواج را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل کند. سفر می تواند یک پیشنهاد هیجان انگیز سالگرد ازدواج باشد. می توانید در دوران آشنایی به مکان های خاطره انگیز سفر کنید تا بتوانید از همان روزهای اول آشنایی و چند روز زندگی مشترک همان حس عاشقانه را تجربه کنید. 

9- لوازم جانبی خودرو 

گر به خودرو علاقه مند هستند، قطعا خرید اقلام مرتبط با خودرو برایشان سورپرایز خوبی است. مثل ضبط ماشین یا سیستم صوتی ماشین یا زنگ و …

10- کنسول های بازی 

امروزه همه می دانند که علاقه به بازی های رایانه ای ربطی به سن ندارد. این روزها تقریباً همه در خانه خود یک کنسول بازی دارند. اما برای مردانی که کنسول مناسبی ندارند و می دانید که بازی های کامپیوتری را دوست دارند، بهترین هدیه یک کنسول بازی است.

11- دستبند هوشمند

بهترین هدیه برای یک مرد برای تولد یا مناسبت های خاص دیگر می تواند یک ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشد. این روزها گجت‌های پوشیدنی رایج هستند و همه دوست دارند حداقل یکی از آنها را داشته باشند. رضایت مردان در هر سنی از یک دستبند هوشمند بسیار بیشتر است، زیرا این دستبندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت خود، قابلیت اندازه گیری قدم ها، مسافت طی شده، نظارت بر خواب و ضربان قلب را دارند. عملکرد عالی، تنوع ظاهری و البته قیمت مناسب این دستبندهای هوشمند، هدایایی بسیار خوبی برای آن ها ساخته است.

12- هدفون بی سیم

گذراندن وقت پشت فرمان را می توان با هدفون های بی سیمی که علاوه بر پخش موسیقی قابلیت برقراری تماس را نیز دارند، خوشحال کرد. در بین انواع هدفون و هدفون بی سیم، شما انتخاب های زیادی دارید که ممکن است کمی گیج کننده باشد، بنابراین پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی کادو سالگرد ازدواج آقایان یا هر مناسبت زیبا، هدفون بی سیم است.

13- دوربین عکسبرداری

بسیاری از مردان نیز عاشق عکاسی هستند و عکاسی با موبایل آنها را راضی نمی کند. برای تشویق مردان و پسرانی که به تازگی به عکاسی علاقه مند هستند، می توانید یک دوربین دیجیتال هدیه بگیرید.

اما در بین انواع دوربین ها به غیر از دوربین های DSLR و کامپکت، دوربین های چاپ فوری نیز وجود دارند. این دوربین های مینیمال و جذاب می تواند هدیه ای خاص برای آقایان باشد تا خاطرات خاص و فوق العاده خود را با آنها ثبت کنند.

توصیه ما برای هدیه خرید دوربین برای مردانی که دوست دارند عکس های حرفه ای بگیرند، دوربین دیجیتال کانن با لنز 18-55 و برای مردانی که عاشق عکس های نوستالژیک پولاروید هستند، دوربین چاپ فوری Lake Tahoe Lomography است.

14- بلندگو بلوتوث قابل حمل و هارد اکسترنال

یک بلندگوی قابل حمل خوب یکی از کالاهایی است که همه باید داشته باشند. اسپیکر بلوتوث در مسافرت، کوهستان یا هر جایی که به برق دسترسی ندارید بسیار مفید است. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه مند به موسیقی می تواند یک اسپیکر بلوتوث خوب با کیفیت و زمان شارژ بالا باشد.

مردانی که همیشه از کمبود حافظه لپ تاپ و کامپیوتر خود ناراضی هستند و کسانی که از تعداد زیادی فیلم و موسیقی نسخه پشتیبان تهیه می کنند، علاوه بر یک اسپیکر خوب، به هارد اکسترنال نیز نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان در مناسبت های مختلف است.

15- ساعتی با برند مورد علاقه اش:

 یک ساعت مچی با طراحی شیک و کیفیت بالا می تواند هدیه ای منحصر به فرد و ارزشمند برای یک مرد باشد. ساعت مچی نیز نمادی از زمانی است که با هم می گذرانید و این انتخاب بیانگر رابطه شما با همسرتان است.


16- کیف چرم مردانه با کیفیت بالا
17- لوازم جانبی ماشینش مثلا بخشی از هزینه نصب یک سیستم صوتی با کیفیت در ماشینش را می پردازید.
18- بلیت کنسرت یا تئاتری که همیشه دوست داشت برود
19- بسته آموزشی برای یادگیری مهارت های جدید، مانند آموزش طراحی وب سایت
20- سفری کوتاه به شهری جدید برای امتحان غذاهای محلی و دیدن جاذبه های گردشگری
21- یک وسیله الکترونیکی مانند تلویزیون، لپ تاپ، تبلت یا دوربین
22- یک لوازم خانگی جدید، مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی یا قهوه ساز.

23- کفش های راحتی و یا کفش ورزشی

اگر مرد شما به تناسب اندام و استقامت و پیاده روی علاقه دارد، یک جفت کفش ورزشی با طراحی و تکنولوژی خاص برای راحتی می تواند هدیه ای مثال زدنی باشد. انتخاب کفش مورد علاقه او را به ورزش و سلامتی تشویق می کند.

24- کارت هدیه 

اگر هنوز به دنبال هدیه مورد نظر هستید و گزینه مناسبی پیدا نکردید، یک کارت هدیه از فروشگاه های مورد علاقه او می تواند راه حل بسیار خوبی باشد. این کارت به او اجازه می دهد که هر گزینه ای می خواهد انتخاب کند.

25- کتاب های مورد علاقه

اگر شریک زندگی شما عاشق خواندن کتاب های مختلف می باشد، کتاب های مورد علاقه او یا مجموعه ای از کتاب های نویسندگان مشهور می تواند یک هدیه شخصی و محبوب باشد.

نحوه برگزاری یک جشن خاص برای سالگرد ازدواج

گرفتن جشن برای سالگرد ازدواج یکی از لحظات خاص زندگی یک زوج است که می تواند با یادآوری خاطرات زیبا و احساس عشق و با هم بودن، روزی بی نظیر را برای آنها رقم بزند. برگزاری جشن سالگرد ازدواج ویژه نیاز به برنامه ریزی دقیق و آمادگی ویژه دارد. اگر شما قصد برگزاری این مراسم را دارید، در زیر چند نکته را برای شما بیان کرده ایم که حتما باید در نظر بگیرید


1-  انتخاب مکان
ابتدا باید تصمیم بگیرید که سالگرد ازدواج خود را کجا جشن بگیرید. آیا می خواهید آن را در منزل خودتان برگزار کنید یا در یک هتل یا رستوران یا تالار. همچنین به خاطر داشته باشید که مکانی که انتخاب می کنید باید با تعداد مهمانان و نیازهای مهمانی شما متناسب باشد.

2- زمان مراسم

حتما از یکماه قبل زمان مراسم را مشخص کنید تا بتوانید برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. اگر جشن سالگرد ازدواج شما در روز خاصی مانند جشن عروسی یا تولد همسرتان است، بهتر است از یکماه قبل مقدمات را به خوبی آماده کنید.

3- دعوت نامه ها

 در جشن سالگرد ازدواج کارت دعوت را به موقع تهیه و برای دوستان ارسال کنید. برای نشان دادن تم مهمانی خود می توانید از دعوت نامه های زیبا و خاص استفاده کنید.

4- تزیین دکوراسیون

دکوراسیون سالگرد ازدواج نیز باید باشکوه و جذاب باشد. از گل ها، بادکنکها، چراغ ها و دیگر وسایل برای ایجاد فضایی دلپذیر استفاده کنید. علاوه بر این می توانید عکس هایی از خاطرات زیبایی از زندگی مشترک خود را چاپ کرده و در محل محل قرار دهید.


5- برنامه های سرگرمی

حتما از قبل برنامه های سرگرم کننده برای مهمانها در نظر بگیرید تا یک روز جذاب را اماده کنید. برنامه های سرگرم کننده جذاب می توانند مهمانی شما را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کنند.

6-  پذیرایی و غذا
پذیرایی از مهمانها یکی از مهم ترین بخش های جشن سالگرد ازدواج موفق در نظر گرفته می شود. از یک منوی شیک و متنوع استفاده کنید که برای همه مهمانان جذاب باشد. از انواع کیک، دسر و نوشیدنی در این منو داشته باشید.

7- کادو دادن

یکی از اصلیترین قسمت های جشن، دادن هدیه ای هست کعه از قبل تهیه کرده اید. به همراه کادو یک متن و نامه عاشقانه هم تهیه کنید که مراسم را جذاب می کند. خواندن نامه ها و پیام های عاشقانه، رقصیدن با همسر و دادن هدایای شخصی می تواند روحیه خاصی به این مراسم ببخشد.

61 ایده جذاب برای کادو سالگرد ازدواج

1- ساخت یک مجسمه

شما می توانید یک عکس از خودتان را به یک هنرمند مجسمه ساز بدهید تا او برای شما دقیقا همین مجسمه را بسازد. این مجسمه می تواند یکی از لحظات عاشقانه شمارا به تصویر بکشد.

مجسمه

2- گلدان کریستال حکاکی شده

حتما برایتان این سوال پیش آمده که این ایده چیست؟ بله شما می توانید به یک تولید کننده گلدان کریستال بگویید تا برایتان تاریخ سالگرد عروسی شما را حک کرده و همراه آن اسم شما و همسرتان را هم مشخص کند. یک عدد شاخه گل رز هم خریداری کرده و کادو بدهید

گلدان کریستال حکاکی شده.jpg

3- میز با حک اسم و تاریخ

به یک چوب بری بروید و یک عدد میز سفارش بدهید. به استاد بگویید که اسم شما و همسرتان را به همراه تاریخ سالگرد ازدواج را بر روی میز برایتان حک کند.

میز با حک متن

4- زنگوله های عاشقانه

وقتی که توی مغازه های وسایل تزئینی می روید یکسری زنگوله وجود داره که اونهارا جلوی درب منزل وصل میکنند که در هنگام باز شدن در، صدای موسیقی بلند می شود.

5- تابلو عشق

برای اینکه این کادو را بتوانید آماده کنید باید طراح خوبی باشید. چیزهای ویژه ای که در این تابلو می توانید قرار دهید، تاریخ ازدواج، یک عکس دو نفره، اسم هر دونفرتان، یک جمله عاشقانه بسیار زیبا. همگی را طراحی کرده و چاپ کنید و هدیه بدهید. اگر برای شما سخت است، ما در سایت کادوساز آن را برای شما آماده کرده ایم که می توانید سفارش دهید.

تابلو عشق

6- تابلو کائنات

حتما همسر شما آرزوهایی دارد که برای رسیدن به آنها در حال تلاش است و همگی را به شما گفته است. می توانید عکس های زیبایی از این آرزوها را تهیه کنید و بر روی یک تابلو زیبا تزئین کرده و به او هدیه بدهید.

تابلو کائنات

7- حوله حمام

یکی از کادوهای مشترک دو نفره، حوله حمام سرتاسری هست که می توانید دو عدد از آن را تهیه کنید و به او و خودتان به عنوان کادوی سالگرد ازدواج بدهید.

8- تابلو عکس قلبی شکل

برای این تابلو نیز به یک طراح حرفه ای نیاز دارید. تعدادی از عکس های خودتان و همسرتان یا عکس های تکی از او را تهیه کنید و به شکل قلب طراحی کنید. سپس چاپ کرده و هدیه دهید.

تابلو عشق قلبی

9- ساعت حک چهره

یه کادوی ویژه داریم. یک عکس زیبا از چهره همسرتان را برای ما ارسال کنید. ما آن را بر روی یک ساعت چوبی زیبا حک می کنیم. مطمئنا یکی از زیباترین کادوهای سالگرد عقدتان می شود.

ساعت حک چهره

10- شمع های عاشقانه

یکی از مواردی که خانم ها بیشتر برای تزئین منزل استفاده می کنند، شمع های تزئینی هستند. می توانید اسم کوچک خودتان و همسرتان را تهیه را به یک شمع ساز بدهید تا برایتان بسازد و در کنار یک شام رویایی به همسرتان هدیه دهید.

شمع عاشقانه

11- مگنت های یخچال

رسیدیم به یک کادوی تزئینی بسیار زیبا. تعداد زیادی از عکس های تک نفره و دو نفره از همسرتان را برای ما ارسال کنید. ما آنها را به مگنت های بسیار زیبایی تبدیل می کنیم که به هر مکان آهنی می چسبد و همیشه در جلوی چشم شما هست.

مگنت یخچال

12- گردنبند عکس دار

گردنبند یک وسیله تزئینی هست که اکثر خانم ها همیشه به گردن خود دارند. اما ما در سایت کادوساز نوع ویژه و خاصی از آن را برای شما آماده کرده ایم که به همراه یک عکس ویژه و متنی بسیار عاشقانه به همسرتان هدیه دهید تا همیشه در گردن او باشد.

گردنبند کریستال

13- چاپ عکس بر روی روتختی

یکی از پرطرفدارترین کادوهای ما، چاپ عکس شما بر روی یک روتختی که همیشه می توانید بر روی آن استراحت کنید. جنس این روتختی مخمل ترک کوفته شده هست که قابلیت شستشوی بسیار زیادی دارد و ثبات رنگی عالی دارد.

چاپ روتختی برای کادوی سالگرد ازدواج

14- کوسن با چاپ عکس

یکی دیگر از کادوهای بسیار زیبایی که برای دیزاین می توانید استفاده کنید، کوسن هایی هستند که عکس خودتان را بر روی آن چاپ می کنید. 

چاپ روی کوسن برای کادوی سالگرد ازدواج

15- انواع کیف بافتنی

کیف های بسیار زیادی در بازار وجود دارند که هرکدام موارد مصرف متفاوتی دارند و شما در هر زمانی می توانید از آن استفاده کنید . اما در اینجا می خواهم کیف های زیبای بافته شده با نخ تریکو و مکرومه را معرفی کنم. کیف هایی که به صورت دستی و با رنگ های بسیار زیبا بافته می شوند. مقاومت این کیف ها به دلیل جنس محکم نخ ها، بسیار بالا هست. 

کیف بافتی برای کادوی سالگرد ازدواج

16- گل سر

شاید با دیدن این ایده به ذهن شما یک کادوی سالگرد ازدواج ارزان قیمت برسد. اشتباه فکر میکنید. گلسرهای بسیار زییایی وجود دارد که شما در بازار با قیمت های بسیار بالا پیدا می کنید.

17- سی دی عاشقانه

می توانید فیلم هایی که با همسرتان در طول دوران زندگی خود داشته اید را بر روی یک سی دی به صورت عاشقانه و با یک موسیقی بسیار زیبا تهیه کنید و به همسر خود بدهید.

18-  ساعت مچی با عکس دلخواه

بله یه ساعت مچی رنگی بسیار زیبا که عکس درون اون قرار میگیره و همیشه همراه شما هست

ساعت مچی با عکس دلخواه برای کادوی سالگرد ازدواج

19- تبلت 

یکی از مواردی که امروزه اکثرا زن و مردها به آن نیاز دارند، تبلیت هایی با قابلیت های بالا هستند که به همه آنها برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی کمک شایانی می کند. پس این یکی از گزینه های دو طرفه کادو سالگرد ازدواج هست که مورد قبول همه می باشد.

20- کاپشن یا پالتو

کاپشن یا پالتو یکی از گزینه های با قیمت مناسب می باشد که در طول سال همه به ان نیاز صد در صدی دارند. مدل های بسیار زیادی که در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه همسر خود می توانید تهیه کنید

پالتو برای کادوی سالگرد ازدواج

21- کفش پاشنه بلند

اگر به دنبال یک کادو مناسب برای کادو سالگرد ازدواج زنانه هستید، حتما به کفش پاشنه بلند فکر کنید. یکی از جذایبت ها برای خانم ها همین مدل کفش می باشد. 

کفش پاشنه بلند برای کادوی سالگرد ازدواج

22- سررسید با عکس عاشقانه

شاید این به نظر شما یک کادوی بسیار سطح پایین بیاید ولی این سررسیدها با عکس شما می تواند در کنار بقیه کادوهای شما می تواند جذابیت بسیار زیادی داشته باشد.

سررسید با عکس عاشقانه برای کادوی سالگرد ازدواج


23- ساعت های 4 قلبی

ما در سایت کادوساز ساعتی ویژه داریم که می توانید به جای اعداد ساعت، عکس های خودتان را قرار دهید و بر روی دیوار منزل وصل کنید. مطمئن باشید که هر کسی به خانه شما می آید به این ساعت خیره  می شود.

ساعت به عنوان کادو سالگرد ازدواج


24- ساعت های جیبی

شاید در فیلم ها بسیار به چشم شما ساعت هایی خورده باشد که درون جیب قرار می گیرند. این ساعت ها این قابلیت را دارند که عکس درون آنها قرار بگیرد که بسیار مورد پسند است.

ساعت جیبی به عنوان کادو سالگرد ازدواج


25- ست چای خوری شیشه ای

یک ست ویژه و خاص بسیار شیک برای خانم های خانه داری که بسیار به پذیرایی از مهمان های خود اهمیت ویژه می دهند. این ست از شیشه درست شده و با رنگ های بسیار زیبا و نگسن های بسیار خاص تزئین شده اند.

ست چای خوری به عنوان کادوی سالگرد ازدواج


26- ست اداری چوبی با گل های تراریوم

 اگر همسر شما در یک شرکت به شغل اداری مشغول است، یکی از بهترین گزینه ها، ست اداری چوبی با گل های تراریوم است که روح و زندگی را در خود دارند.

ست اداری به عنوان کادوی سالگرد ازدواج


27- رو مبلی با عکس شما

امروزه همه خانه ها با مبل های زینتی تزئین شده اند. شما می توانید یک رو مبلی همرنگ دیزاین منزل خود تهیه کرده و آن را هدیه دهید

کاور رو مبلی به عنوان کادوی سالگرد ازدواج

28- کتیبه عشق

این کادو یک کاتویی به سبک قدیمی هست که شما می توانید متن و سخنرانی عاشقانه ای را تهیه کرده و بر روی این کتیبه حک کنید که بسیار زیبا هست و برای شما یه خاطره می تواند درست بکند.

کتیبه عشق به عنوان کادوی سالگرد ازدواج

29- تابلو عکس اعداد

اگر تعداد سالی که برای سالگرد شما گذشته هست، می توانید عکس های زیبایی که در این چند سال جمع آوری کرده اید را به شکل عدد در بیاورید و به اوئ هدیه بدهید. 

تابلو عکس اعداد به عنوان کادوی سالگرد ازدواج

30- تابلو عکس پروانه ای

این تابلو هم یکی از هدیه سالگرد ازدواج هست که با عکس درست میشه و به شکل پروانه عکس ها را به هر کسی که بخواهید هدیه می دهید.

تابلو عکس پروانه ای به عنوان کادوی سالگرد ازدواج

31- تخته نرد با پوسته چرمی

یکی دیگر از کادوهایی که می توان با آن بازی کرد، تخته های نرد هستند که بسیار پر طرفدار هستند. پس با یک بسته بندی زیبا دریافت کنید.

تخته نرد به عنوان کادوی سالرد ازدواج

32- چراغ خواب نئون اسم

مطمئن هستم که این کادو را هیچ جایی نمیتونید پیدا کنید. اسم کوچیک همسرتون را با لامپ های نئون درست کنید و به عنوان هدیه سالگرد ازدواج به همسرتون بدید.

نئون اسم کادوی سالگرد ازدواج

33- گردنبند با عکس دلخواه

شما می تونید یکی از زیباترین عکس هایی که از همسرتون دارید را به صورت گردنبند در بیارید و هدیه بدید. این گردنبندها همیشه میتونه همراهشون باشه.

گردنبند کادوی سالگرد ازدواج

34- روبیک پازلی

روبیک پازلی شامل 6 عدد عکس هست که شما می تونید هر کدوم را به صورت زیبایی درست کنید و هم جنبه بازی داره و هم به صورت دکوراسیون می تونید استفاده کنید.

روبیک کادوی سالگرد ازدواج

35- باکس گل قلبی شکل

شما می تونید یک کادوی کوچک مانند انگشتر انتخاب کنید و درون این باکس ها به همراه گل های بسیار زیبا قرار بدید. 

باکس گل کادوی سالگرد ازدواج

36- پازل دایره ای با عکس چهره

یکی دیگر از کادوهای بسیار زیبا، پازل های چوبی دایره ای با عکس زیبای همسرتون هست که با جعبه زیبایی همراه هست.

پازل به عنوان کادوی سالگرد ازدواج

37- قاب سخنگو با قابلیت پخش فیلم

یه کادوی خیلی خیلی خاص براتون داریم. این تابلوها اینقدر زیبا هستند که شگفت زده میشید. شما فقط یک عکس روی اون میبینید ولی وقتی با گوشی روی اون میرید، شروع به پخش فیلم مورد نظر شما میکنه .

قاب نوا به عنوان کادوس سالگرد ازدواج

38- لامپ معلق هوشمند

این مدل لامپ ها جدیدا بسیار پر طرفدار شده اند. این کادو برای کسانی که به تکنولوژی علاقه زیادی دارند بسیار جذاب است.

لامپ معلق کادوی سالگرد ازدواج

39 - بازی ها جذاب خانگی

اگر همسر شما به بازی کردن علاقمند هستند، یکی از گزینه های مورد علاقه برای اونها همین بازی های 5 گانه هست که میتونه جذابیت زیادی براشون داشته باشه و سرگرم کننده هست

40- تابلو لوکیشن

یکی از کادوهایی که می تونه برای ساگرد ازدواج مناسب باشه، تابلوهای لئکیشنی هست. شما توی این تابلو میتونید لوکیشن اولین مکان آشنایی یا تالارتون را مشخص کنید. همچنین یک عکس زیبا هم میتونید کنارش بزارید.

تابلو لوکیشن سالگرد ازدواج

41- ماگ های تزئینی

یکی دیگر از موارد مورد استفاده در طول روز، جای خوردن می باشد که به ماگ و لیوان نیاز دارد و چه بهتر که از ماگ هایی با طرح چهره خودتان و همسرتان استفاده کنید.

ماگ هیتردار کادوی سالگرد ازدواج

42- کیف پول چرمی

حتما یک بار هم که شده یک کیف پول چرمی برای همسرتان کادو بگیرید. این کیف می تواند برای کارتهای بانکی و پول و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

کیف پول کادوی سالگرد ازدواج

43- عینکهای آفتابی

عینک های آفتابی مخصوصا در هوای گرم تابستان که خورشید بسیار با قدرت انرژی می دهد بسیار واجب است.

عینک آفتابی کادوی سالگرد ازدواج

44- عینک طبی

اگر همسر شما یک فرد عینکی می باشد، این کادو یکی از گزینه های بسیار کارا برای او می تواند باشد. چون عینک همیشه بر روی چشم همسرتان می باشد بسیار مفید است.

عینک طبی کادوی سالگرد ازدواج

45- سفر به یک جای دیدنی

شاید این پیشنهاد هم برای شما بسیار عجیب باشد ولی مهیا کردن شرایط رفتن به یک سفری که همسر شما به آن علاقه بسیار زیادی دارد، بسیار لذت بخش هست. رزرو یک هتل لوکس با بهترین امکانات سفری و خرید بلیط هواپیما را از دست ندهید.

بلیط سفر رویایی. کادوی سالگرد ازدواج

46- مجسمه

خانمها به مجسمه برای تزئین منزل خود بسیار علاقه دارند و شما می توانید از این موضوع استفاده کنید.

 

47- کیک با قشنگترین عکس همسرتون

اینو هیچوقت فراموش نکنید چون از لحاظ روانی خیلی تاثیر داره و هرکسی وقتی عکس خودش را روی کیک با کلی شمع ببینه خیلی لذت میبره. البته کیک با شکل های مختلف هم خوبه استفاده کنید مثلا با شکل قلب

کیک تولد با عکس سالگرد ازدواج.jpg

49- لیوان های عاشقانه دونفره

این لیوان ها به صورت دوتایی در همدیگر قرار میگیرند و میتونید عکس خودتون و همسرتون را توی اونها قرار بدید.

لیوان دوقلو کادوی سالگرد ازدواج

50- درخت بونسای

اگر همسر شما به گیاهان خانگی علاقه مناسبی داره، یکی از گزینه های بسیار خوب، درختهای بنسای هستند که بسیار جلوه ی خاصی به خونه می دهند.

درخت بونسای سالگرد ازدواج.jpg

51- پرندگان خانگی

اگر همسر شما به پرنده های خانگی علاقه خاصی داره، میتونید یکی از اونها را انتخاب کنید. مثلا مرف مینا، عروس هلندی، کاسکو و ... کلی پرنده زیبای دیگه

پرندگان کادوی سالگرد ازدواج

52- گیتار

این ساز همیشه مورد علاقه من بوده. یکی از کادوهایی که همسرم بهم داد و از اون خیلی لذت بردم. پس شاید برای شما هم مناسب باشه

گیتار کادوی سالگرد ازدواج

53- رز جاویدان

یکی از زیباترین گلهایی که میتونید برای کادو سالگرد ازدواج به همسرتون بدید، همین رزهای جاویدان هستند که عمر بسیار بالایی دارند و اکثر خانم ها از اون لذت بسیار زیادی میبرند. شما هم میتونید امتحان کنید.

بله، البته. در زیر 100 نمونه از کادوهای روز دنیا برای سالگرد ازدواج را برای شما لیست کرده‌ام:

54- بالبینگ چهره

آباژور چهره کادوی سالگرد ازدواج

55- تابلو فرش چهره

تابلو فرش کادوی سالگرد ازدواج

56- چاپ شکلات

شکلات کادوی سالگرد ازدواج

57- تابلو سه بعدی

تابلو سه بعدی کادو سالگرد ازدواج

58- چاپ روی قاب گوشی

قاب گوشی کادو سالگرد ازدواج

59- ست اداری

ست اداری کادو سالگرد ازدواج

60- باکس گل

باکس گل کادو سالگرد ازدواج

61- طراحی چهره

طراحی چهره کادوی سالگرد ازدواج

 

 

 

62- گل: گل همیشه گزینه خوب و محبوبی برای ابراز عشق و علاقه بوده است. می توانید یک دسته گل فوق العاده به زوج هدیه دهید که آنها را خوشحال کند.

دسته گل برای کادوی سالگرد ازدواج

63- جواهرات: جواهرات همیشه یکی از محبوب ترین هدایای سالگرد ازدواج بوده اند. گردنبند، دستبند یا گوشواره با الماس یا سنگ های قیمتی می تواند گزینه خوبی برای این مناسبت باشد.

جواهرات برای کادوی سالگرد ازدواج

64- هدیه شخصی: هدیه شخصی که نشان دهد به زوج خود اهمیت می دهید می تواند گزینه خوبی برای سالگرد ازدواج باشد. این می تواند شامل یک قاب عکس با عکس هایی از دوره های مختلف زندگی زوجین، یک کتاب عکس خاطره انگیز، یک دفترچه یادداشت یا یک هدیه خاص که نام زوج روی آن باشد.

65- سفر: سفر به شهر یا کشوری دیگر می تواند گزینه خوبی برای سالگرد ازدواج باشد. این سفر می تواند شامل یک شهربازی رمانتیک، تعطیلات به یک مکان مورد علاقه یا یک خلوت در طبیعت باشد.

66- بلیط یک مکان دونفره: بلیط رستوران، بلیط کنسرت یا کادوهایی شبیه به این می تواند یکی از گزینه های عالی باشد.

67- میز و صندلی چوبی:

میز صندلی چوب، دارای شکل های بسیار زیبایی هست که با شکل ها و طرح های متفاوتی می توان آن را آماده کرد.

68- گلدان چوبی

69- تابلو چوبی

70- انگشتر چوبی

71- بشقاب، قاشق چوبی، انواع لیوان چوبی، زیر لیوانی چوبی

72- لوستر چوبی به همراه آویز که یکی از جذابیت های وسایل چوبی می باشد

73- مجسمه چوبی: 

مجسمه چوبی چندین مدل دارد. یک مدل تمام قد می تواند باشد و یک مدل فقط سردیس 

74- قفسه چوبی

75-  نرده چوبی و اتصالات

76- تخته گوشت چوبی

77- جای بطری چوبی دیواری

78- طراحی دکوراسیون چوبی

79 - کتابخانه چوبی

80-  لوستر آویز با استفاده از تنه قدیمی درخت

81- جعبه باند کوچک

82- جا شمعی های رنگی

یکی از زیباترین دکوراسیون هایی که هر زنی را مجذوب می کند، همین جاشمعی ها می باشد که از نظر زیبایی، جلوه ای بسیار خاص و شیک دارد و چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند

83- یک زنجیر یا گوشواره زیبا با الماس یا سنگ های قیمتی می تواند هدیه ای مجلل و رمانتیک باشد.

84- سفر به یک شهر رمانتیک یا یک منطقه زیبا می تواند یک هدیه عالی برای جشن سالگرد ازدواج شما باشد.

85-  اگر شما و همسرتان اهل هنر هستید، می توانید یک اثر هنری شیک و زیبا برای همسرتان هدیه بگیرید.

86- اگر همسرتان دوست دارد آشپزی کند، می توانید مجموعه ای از ظروف باکیفیت و ماندگار را به عنوان یک هدیه کاربردی و مفید انتخاب کنید.

87-  کتاب مورد علاقه همسرتان با جلدی شیک و زیبا می تواند هدیه ای ساده اما خاطره انگیز باشد.

هر تصمیمی که می گیرید باید به نوع رابطه و شخصیت شما و همسرتان بستگی داشته باشد.

88-  مسافرت به یک مکان خاص

یکی از بهترین ایده های سالگرد ازدواج، انتخاب یک مکان خاص برای سفر می باش. مکانی که هر دوی شما روزی آرزوی آن را داشته اید و می توانید لحظات بسیار خاصی را با هم سپری کنید.

مواردی که باید در نظر بگیرید

انتخاب مقصد: شهری را انتخاب کنید که همیشه آرزوس سفر به آن را توی سرتون داشتید. یک مسافرت داخلی یا خارجی 
مدت زمان سفر: حتما قبل از رفتن به میزان زمانی که می خواهید در این سفر داشته باشید فکر کنید و تمامی کارهای لازم را انجام دهید تا استرس زود برگشتن را نداشته باشید
برنامه های قابل انجام: حتما تمامی کارهایی که دوست دارید در این سفر انجام دهید را یادداشت کنید تا به بهترین شکل لذت ببرید

مزایای این ایده

لحظات خاطره انگیز: این سفر میتونه یکسری لحظات خاص و جذابی را برای یک ساگرد خاص برای شما ایجاد کند

استراحت و رفع خستگی: با جدا شدن از استرس های زورانه و استرس های کاری، انرژی بسیار زیادی به شما انتقال پیدا می کند

 

89- ایده‌های خلاقانه و متفاوتی که برای سالگرد ازدواج می‌تونیم استفاده کنید یک مهمانی با یک تم خاص هست

یک تم ماسک پوش یا یک تم ورزشی انتخاب کنید و کارت دعوت‌هایی که می‌خواهید ارسال کنید هم مطابق با همان تم باشه و برای تمام مهمان‌های خودتون ارسال کنید. در روز مراسم دقیقاً تمامی موارد جشن از جمله کادوی شما نوع کیک نوع دیزاین همه چیز مطابق با همون تم باشه تا جذابیت بسیار زیادی برای همسرتون داشته باشه
کار متفاوت بعدی اگر همسرتون علاقه به خیریه‌ها و کمک به خیریه‌ها داره میتونید با اون به یک خیریه یا خانه سالمندان برید و جشنتون رو در کنار همه افرادی که توی اون منطقه وجود دارند برگزار کنید.

 

90- یک دوره آموزشی مشترک

با یکدیگر یک دوره آموزشی مشترک را برنامه ریزی کنید. این دوره می تواند یک هدیه سالگرد ازدواج آموزنده و هیجان انگیز باشد. می توانید برنامه ای ترتیب دهید تا به شوهرتان کمک کنید تا مهارت یا هنر جدیدی را بیاموزد. او ممکن است علاقه مند به یادگیری عکاسی، آشپزی، رقص یا موضوع دیگری باشند. 

91- هدیه بر اساس علایق مشترک
با توجه به علایق مشترکی که با شریک زندگی تان دارید، می توانید یک هدیه خاص و شخصی تهیه کنید. اگر شوهرتان به هنر خاصی علاقه مند است، می توانید یک نقاشی یا اثر هنری خاص به او هدیه دهید. اگر هر دوی شما به موسیقی علاقه دارید، می توانید بلیط کنسرت یا یک ساز موسیقی را به همسرتان هدیه دهید. 

92- دستبند قلب رمانتیک

 یک دستبند قلب زیبا و مینیمال می تواند یک هدیه رمانتیک برای سالگرد ازدواج باشد. طرح قلب نشان دهنده عشق و علاقه شما به همسرتان می باشد

93- مجموعه کتاب های عاشقانه

مجموعه ای از کتاب های عاشقانه کلاسیک یا مدرن میتونه یه هدیه خاص برای افراد کتابخوان باشه.. انتخاب کتاب هایی که به داستان های عاشقانه، رمان های عاشقانه می پردازند، به همسرتون میتونه لحظات نابی را هدیه بده.

چطور می‌توانم یک هدیه‌ی شخصی و یادگاری برای کادوی سالگرد نامزدی تهیه کنم؟

برای اینکه بتوانید یک هدیه شخصی و یادگاری زیبا به عنوان هدیه سالگرد نامزدیتون انتخاب کنید چند تا راهنمایی در زیر برای شما داریم

94- اول از اینکه از عکس ها استفاده کنید یعنی میتونید عکس هایی که از خودتون و نامزدتون دارید یا حتی عکس های قدیمی دوران کودکی خودتون و نامزدتون را در قالب تابلو فرش یا تابلوهای چاپی که تعداد زیادی عکس روی اونها قرار داره چاپ کنید و هدیه بدید

95-روش دوم اینه که یک هدیه دست ساز تهیه کنید یعنی به عنوان‌مثال خودتون برید یک مقدار چرم تهیه کنید و با آن چرم برای اون یک کیف لوازم آرایشی تهیه کنید یا یک کیف جیبی پولی آماده کنید

96- روش سوم اینکه میتونید از وسایلی که برای هر دو نفر شما خاطره انگیز هست وسیله هایی یا کادوهای تهیه کنید مثلاً کارت تبریکی که برای اون ارزش زیادی داره قاب کنید تزیین کنید و هدیه بدید

97- روش چهارم که روش ساده تری هست اینه که همسرتان را به یک رستوران دعوت کنید چون خانم ها و آقایون با دعوت های یکدفعه در یک رستوران یا یک کافی شاپ حتماً خوشحال میشن

98- کار بعدی که میتونید انجام بدید اینه که برای اون یه بلیط کنسرت بگیرید اگر که به خواننده علاقه مند هست تهیه بلیط کنسرت اون خواننده صد درصد آن را خوشحال می کند.

99- تابلو عکس خاطره ها

یکی از بهترین کادوهای ویژه برای این روز، همین تابلو خاطرات هست که خودش شامل عکس های بسیار زیادی میشه. شما میتونید تمامی عکس های خودتون را جمع آوری کنید و به ما بدید تا براتون اون را به صورت ویژه طراحی کنیم

100- گل رز جاودان

یکی از کادوهایی که هم مخصوص خانم ها هست و هم آقایان، گل رز جاودان هست. این کادو دارای عمر 5 سال هست و تازگی و شادابی خاصی را به رابطه شما می دهد

101- تابلو قاب و صدا

توی این قاب شما می تونید یه عکس بسیار زیبا به همراه یک وویس عاشقانه از خودتون را داشته باشید. اون را به بهترین شرایط به عنوان هدیه سالگرد دوستی بدید.

102- گردنبند اسم و متن

یکسری گردنبندهای بسیار زیبایی با اسم کسی که دوستش دارید می تونید تهیه کنید که بسیار زیبا هستند. این گردنبند از جنس های استیل و یا نقره و حتی طلا هم در دسترس هستند.

103- روبیک مربعی

شما می تونید 9 عدد از بهترین و خاطره انگیزترین عکس هاتون را به یک روبیک مربعی تبدیل کنید که خیلی جذاب هست

104- تندیس قلبی شکل

این تندیس از جنس چوب و فلز هست که نماد عشق را به نمایش گذاشته است.

105- آباژور کریستال 

این آباژورها از جنس بلور هستند که نور را بسیار زیبا منعکس می کنند و جلوه ای بسیار زیبا را دارا می باشد.

106- کاکتوس تقلید کننده صدا

این کاکتوس ها به نحوی کار می کنند که شما هر صدا یا موسیقی که به آنها انتقال می دهید به شما باز می گرداند. پس می تواند یک گزینه خوبی باشد.

107- دفتر هوشمند

این دفتر بسیار کاربردی و باهوش می باشد. با استفاده از این دفتر به راحتی به سیستم موبایل و لپ تاب اتصال برقرار کنید

 

کادوی سالگرد ازدواج پدر و مادر

وای که چقدر رمانتیکه و چقدر من عاشق اینم که یکی بگه میخوام برای پدر و مادرم کادوی سالگرد ازدواج بخرم. اینقدر ذوق میکنم. آخه فکر کن یه بچه بخواد مثلا سی امین سالگرد پدر و مادرش را جشن بگیره و براشون کادو بخره. خودتون فکر کنید ببینید چقدر جذابه. خب حالا به نظرم چون عکسشون دو نفره هست، یه تندیس انتخاب کنید که کیفیتش خیلی بالا باشه. بعد اونو حک کنیم روی آباژور و براتون بفرستیم و بزاریدش توی سالن و همیشه جلوی چشمتون باشه. هر کمکی هم بخواید از تیم پشتیبانی سایت کادوساز براتون بر میاد و میتونیم بهترین کادو را بهتون پیشنهاد بدیم.

 ازدواج یک حادثه است، حادثه ای که دو قلب را به یکدیگر پیوند می دهد. از اولین لحظه ای که این رویداد به وقوع می پیوندد، زندگی از این رو به آن رو می شود. بدون شک و اغراق یکی از بزرگترین اتفاق های مهم زندگی بشر ازدواج است.
ما فقط به فکر برگزاری مراسم و تشریفات عروسی نیستیم و مراسم عروسی تازه شروع زندگی معناداری است که تا پایان عمر عاشقانه ادامه می دهیم. عشق و زندگی مشترک مراقبت و توجه می خواهد.

خرید کادوی سالگرد آشنایی

سالگرد آشنایی به روزی اطلاق میشه که دو نفر با هم آشنا شدند. اکثر افراد این روز براشون اهمیت داره و دوست دارند که اون را برای خودشون بزرگ کنند. پس به دنبال این هستند که این روز را جشن بگیرند و به همدیگه کادو بدهند. پس کادوهایی براشون اهمیت داره که اونها را به یاد اون روز بندازه. اصولا چون در این بین انواع سن ها وجود دارد، کادوهایی رنج سنی متفاوتی اهمیت پیدا می کند. ما اینجا تقویم را براتون گذاشتیم چونکه عکس های زیادی میتونید از روزهای گذشته بگذارید و اون روزها را خاطره کنید. میتونید متن بنویسید و هر چیزی که شمارا خوشحال میکنه در اون قرار بدید.

هدیه سالگرد آشنایی

یکی دیگه از ایده های بسیار خوب کپسول های عشق درست کنید که خیلی جالبه. کپسول خالی از عطاری ها میگیرید و روی کاغذ های کوچیک دلایل دوست داشتنتون را مینویسید و میذارید توی کپسول ها…
دیگه اینکه همون کادویی ها که براش گرفتید را خیلی قشنگ کادو پیچی کنید و تزیین کنید.حتما خوشش میاد.
میتونید براش یه نامه بنویسید و روی پاکت نامه اش با رژ عکس لبتون رو بندازید. (رژ زیاد و قرمز بزنید و پاکت نامه رو بوس کنید)
یه نامه براش بنویسید و توی پاکتش بلیت جایی که با هم رفتید و بهتون خیلی خوش گذشت رو براش بگذارید داخلش تا یاد اون روز بیفتد.

هدیه مناسب برای سالگرد آشنایی

هیچ چیزی خاطره انگیزتر از یادآوری ایام آشنایی نیست. همه انسان ها قبل از ازدواج، زمان هایی داشتند که در اون زمان ها با هم آشنا شدند و حتی بسیاری از این آشنایی ها منجر به ازدواج شد است. 

وقتی که یاد گذشته ها می افتید، یکی از بهترین خاطره ها، روزی هست که با همسر خود آشنا شدید. یک حادثه یا یک اتفاق باعث شد که شما مسیری را انتخاب کنید که به هیچ عنوان هم فکر آن را نمی کردید و همین برای شما به یک خاطره دلچسب تبدیل شده است. به همین منظور دوست دارید که این روز را جشن بگیرید. این شروع یک حرکت است که شما دنبال یک هدیه بگردید که به عشق خود هدیه بکنید. ما در این مقاله یک پیشنهاد خاص برای شما داریم. همه دنبال یک هدیه شخصی هستند ولی ما به شما می گوییم که یک هدیه دونفره بگیرید تا در یک مکان با همدیگر به یک شکل دیده شوید و همین باعث می شود که شما در هر مکانی که با یکدیگر دیده می شوید خاص باشید.

بهترین هدیه برای سالگرد آشنایی

حال که فهمیدید چرا سالگرد آشنایی برای شما مهم است، ما پیشنهاد تیشرت دو نفره عشق را داریم. طرحی که شما بر روی این تیشرت ها چاپ می کنید می تواند خاص باشد. یعنی می توانید عکس همسر خودتون را روی تیشرت خودتون و عکس خودتون را روی تیشرت همسرتون چاپ کنید. اکنون برای خرید این تیشرت به سایت کادوساز بروید.  در این سایت 100 مدل کادو و هدیه خاص وجود دارد که شما را سورپرایز خواهد کرد. در قسمت جستجو چاپ عکس بر روی تیشرت را جستجو کنید و این محصول را خریداری کنید

 

هدیه ای برای سالگرد ازدواج یک دوست

شاید شما به جشن سالگرد ازدواج یکی از دوستانتان دعوت شده باشید. معمولا در چنین شرایطی باید هدیه ای مناسب برای او تهیه کنید تا در شادی شب خاطره انگیزش شریک شوید. اگر می خواهید برای سالگرد ازدواج یک خانم هدیه تهیه کنید، می توانید از یک سبد گل، یک ست لباس و یک مجسمه عاشقانه استفاده کنید. هدیه سالگرد ازدواج برای خانم ها باید یادآور مسائل عاطفی باشد تا همیشه در ذهنشان بماند. اما اگر قصد خرید هدیه برای مرد را دارید، می توانید از کادوهای ساده، گل، گلدان و لباس ورزشی استفاده کنید.

کادو ارزان قیمت برای سالگرد ازدواج می تواند شما را به یاد خاطراتتان بیاندازد، این هدایا معمولا بسیار پرمعنی هستند و رابطه خاص شما را نشان می دهند. در زیر چند نمونه از هدایای خاص و ارزان قیمت را برای شما قرار داده ایم.

1- تهیه کتاب (یادداشت) با عکس های خاص دو نفر شما:

شما می توانید کتاب عاشقانه خود را داشته باشید که خاطرات و داستان های عاشقانه شما را بیان می کند. هر صفحه از این کتاب با عکس و متن شما قابل طراحی است و می توانید با ورق زدن آن خاطرات خود را مرور کنید.

2- تهیه سبد گل با متن جذاب:

گل ها نماد زیبایی و احساس هستند، خرید سبد گل با متن عاشقانه می تواند یک هدیه ایده آل برای سالگرد ازدواج باشد.

3- شاسی دو نفره ویژه با تصاویر زیاد:

عکس هایی را که همسرتان بیشتر از دیگران دوست دارد چاپ کنید و روی شاسی قرار دهید، می توانید با نصب شاسی روی دیوار خانه عاشقانه خود را زیباتر کنید.

4- چاپ عکس روی لیوان و لیوان:

با خرید این هدیه می توانید از لذت نوشیدن قهوه دونفره لذت ببرید. بهتر است دو فنجان سفارش دهید تا زمانی که می خواهید برای دو نفر چای بنوشید، فنجان های شما قرار می گیرد.

5- خرید ست لباس:

یک ست لباس خانگی، لباس بیرونی، تی شرت یا حتی لباس زیر انتخاب کنید، پوشیدن یک ست لباس همیشه ایده جذابی است.

6- خرید ست آرایش و لاک ناخن:

اکسسوری ها از جمله مواردی هستند که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند، می توانید با خرید یک ست لوازم آرایش همسرتان را غافلگیر کنید، اما یادتان باشد که لوازم آرایشی را متناسب با پوست و سلیقه همسرتان انتخاب کنید.

۷- آباژور با عکس دو نفره:

داشتن یک چراغ خواب با عکس شما دو نفر می تواند ایده جذابی باشد، بهتر است زیباترین عکس خود را انتخاب کنید.

8- پازل با عکس همسرتان:

یک ایده بسیار جذاب و زیبا یک پازل با عکس دو نفره یا همسرتان است که می توانید آن را درست کنید و برای سالگرد ازدواج یک خانم به همسرتان هدیه دهید.

9- شکلات و آب نبات با بسته بندی جذاب:

بسیاری از مردم دوست دارند با دیگران مهم خود رفتار کنند، اما چگونه؟ امروزه شکلات ها و آب نبات هایی با جعبه های بسیار شیک و طرح های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید به همسرتان هدیه دهید.

10- محل آبشار عود:

عود به دلیل بوی مطبوعش می تواند فضای خانه را بسیار مطبوع کند به همین دلیل عود را برای بسیاری آرامش بخش می دانند. اگر همسرتان از طرفداران عود است، پیشنهاد می کنیم حتما این محصول زیبا را به عنوان هدیه سالگرد ازدواج برای خانم خود امتحان کنید.

خرید کادو برای آقایان همیشه یک چالش بزرگ برای خانم ها است و از آنجایی که خرید یک هدیه ارزشمند برای آقایان کمی سخت است. بهتر است بدانید آقایان معمولا بیشتر از هر چیز به هدایای کاربردی علاقه دارند. در زیر لیستی از بهترین هدایایی که می توانید برای همسرتان بگیرید را در اختیار شما قرار داده ایم.

 

خرید کادوی سالگرد ازدواج در تهران

سالگرد ازدواج یکی از رویدادهای بسیار مهم و مموریال در زندگی هر زوج جوان است. همه زوج ها این روز را جشن می گیرند تا براشون خاطره انگیزتر باشد. در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران انتخاب کادوی مناسب برای سالگرد ازدواج یکی از بزرگترین چالش های افراد می باشد. ما در سایت کادوساز تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین کادوی سالگرد ازدواج در تهران را براتون آماده کنیم.

خرید کادوی سالگرد ازدواج در اصفهان

شهر اصفهان با تاریخ و فرهنگ بسیار غنی خود یکی از شهرهای بزرگ ایران است که برای انتخاب کادوی مناسب برای سالگرد ازدواج دارای چالش های بسیار است. برای این شهر شما می توانید از این کادوها استفاده کنید. هدیه های سنتی و محلی مثل آینه های خاتم کاری شده، قلم های تذهیبی و سنتی، فرش های دستبافت، بازدید از باغ های اصفهان، اقامت در روستاهای سنتی و جشن گرفتن در آن ها، آثار هنرمندان اصفهانی همگی از کادوهای هستند که شما می توانید استفاده کنید.

خرید کادوی سالگرد ازدواج در تبریز

انتخاب کادوی سالگرد ازدواج در شهر تبریز نیز یکی از مشکلاتی است که برای همه زوج های جوان این شهر ممکن است پیش بیاید. کادوهایی که توی این شهر می تونه جذابیت داشته باشه قالیچه های بسیار زیبا، سفال های نقاشی شده با دست، شکلات هایی که به زیبایی تزیین شده و آماده هستند، بازدید از دریاچه ارومیه، جشن در پارک سهند و آثار هنرمندان تبریزی میتونه بسیار برای کادو جذاب باشد.

خرید کادوی سالگرد ازدواج در مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران می باشد که زوج های جوان برای خرید کادوی سالگرد ازدواج می توانند از کادوهایی مانند ابا و پوشاک مذهبی مشهدی استفاده کنند یا از فرش های دستباف مشهدی یا برگزاری سالگرد ازدواج در حرم مطهر امام رضا یا بازدید از دریاچه قارون که در نزدیکی مشهد قرار دارد. مورد بعدی جواهرات و نقره کاری های مشهد، سفال های نقاشی شدهر توسط هنرمندان مشهدی و یا دیگ سنگی می توان نام برد.

خرید کادوی سالگرد ازدواج در شیراز

شهر شیراز یکی از شهرهای تاریخی و طبیعتگردی بسیار زیبای ایران است که خود شهر شیراز مکان بسیار مناسبی برای جشن گرفتن سالگرد ازدواج می باشد. در این قسمت تعدادی از بهترین ایده ها و پیشنهادات کادو سالگرد ازدواج در شیراز را براتون مثال میزنیم. از جمله هدایا می‌توان به جعبه های اسلیمی، شیرینی های محلی و نان‌های سنتی شهر شیراز، بازدید از باغ ارم و باغ های ایرانشهر و دلگشا و باغ عفیف آباد و قلعه چنار و همچنین آثار دستی و هنری بسیار زیاد دیگری نام برد کخ در شهر شیراز وجود دارد که می‌توان از آنها برای کادوی سالگرد ازدواج و جشن سالگرد ازدواج استفاده کنید.

خرید کادوی سالگرد ازدواج در کرج

خرید کادوی سالگرد ازدواج در شهر کرج که یکی از شهرهای با طبیعت و فضای سبز بسیار دیدنی ایران است دارای جاذبه های بسیار زیبایی هست. یکی از بهترین ها میتونیم جشن گرفتن در طبیعت و جنگل های زیبا و جشن سالگرد ازدواجتون توی طبیعت باشد ولی ایده‌های دیگری هم وجود داره مثلاً بازدید از دریاچه کرج بازدید و گشت و گذار در پارک لاله جنگل های کرج، اقامت در هتل های لوکس و زیبای کرج یا کشیدن نقاشی زوجین در طبیعت یا استفاده از تجربه های هیجان انگیز مثل بالون،  پاراگلایدر سواری و اینجور چیزها میتونه جذابیت زیادی داشته باشه.

خرید کادوی سالگرد ازدواج در کرمان

برگزاری سالگرد ازدواج یا جشن سالگرد ازدواج در شهر کرمان بسیار جذاب هست چون کرمان دارای تاریخ و فرهنگ بی نظیر و جاذبه های گردشگری بسیار متنوع، صنایع دستی خاص هست و بسیار مناسب برای گرفتن جشن سالگرد ازدواج می باشد. ولی از کارهای دیگری که میتونید انجام بدید برگزاری سالگرد ازدواجتون در جشنواره های محلی هست چون کرمان دارای جشنواره محلی بسیار زیادی هست. آثار باستانی و آثار طبیعی کرمان هم بسیار جذابیت داره میتونید به عنوان جشنتون و به عنوان کادو استفاده کنید.

خرید کادوی سالگرد ازدواج  در اهواز

اگر در شهر اهواز سکونت دارید و میخواهید سالگرد ازدواج خودتون رو به شکل خاص و بی نظیر در این شهر برگزار کنید به شما بازدید از موزه ایلخانی یا موزه های هنری را پیشنهاد می کنیم و بعد از اون جزیره هندی و پارک‌های عمومی شهر اهواز بسیار جذاب هستند و می‌توانند یکی از مکان ها و کادوهایی باشند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. صنایع دستی اهواز و غذاهای محلی یکی از جذاب‌ترین کادوهاتون هستند.

 

تاریخ به روز رسانی 10/03/1403

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر