محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد زنانه

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


خرید اینترنتی کادو تولد برای خانم ها

کادو تولد زن - همه خانم ها طی یکسال منتظر روز تولدشون هستند تا ببینند همسر و بچه هاشون چه تدارکی برای تولدشون دیده اند و از اونجا که خانم ها بسیار حساس هستند این روز براشون خیلی مهمه. به همین دلیل سعی کنید برای هدیه تولد زن یه هدیه زیبا و مناسب تهیه کنید. حتما لازم نیست که بسیار هزینه کنید بلکه کافیه یه هدیه تولد زیبا و دوست داشتنی انتخاب کنید. یکی از مشکلاتی که برای خرید هدیه تولد برای زن وجود دارد، قیمت آن می باشد، یعنی شما باید چیزی را خریداری کنید که از نظر همسرتان ارزش زیادی داشته باشد. متاسفانه امروزه خانم ها قیمت هدیه را به معنای دوست داشته شدن تلقی می کنند و این خود باعث بسیاری از اختلافات خواهد شد.

 

بهترین راه خرید هدیه تولد زنانه

خب آقایان محترم! همه‌ی ما در طی سال با مناسبت‌های مختلفی روبرو می‌شویم که لازم است برحسب شرایطمان برای همه یا بعضی از آن‌ها هدیه‌ای تهیه کنیم، مثلاٌ ایام عید یا جشن تولد یا سال‌گرد ازدواج و هم‌چنین مناسبت‌های مختلف.

یکی از مهم‌ترینِ این موارد که نام برده شد هدیه تولد برای زن یا به عبارت دقیق‌تر که مربوط به موضوع این مقاله می‌شود هدیه تولد برای خانم‌ ها نام دارد.

اما با وجود این که هر سال چندین بار با لزوم تهیه‌ی هدیه برای مناسبت‌های مختلف مواجه می‌شویم ولی هر سال ماجراهای مختلف و سردرگمی‌های همیشگی به سراغمان می‌آید و باز از خود می‌پرسیم مناسب‌ترین هدیه‌ تولد برای خانم ها چیست؟!

یکی از همکاران من تعریف می‌کرد که من و خانمم در طی سالیان سال که از ازدواجمان می‌گذرد هر اشتباهی که بتوانید فکرش را بکنید در خرید هدیه و از جمله هدیه تولد زن مرتکب شده‌ایم! از لباس‌هایی با سایز اشتباه گرفته تا لباس راحتی! چون گاهی لباس‌ها یا کفش‌هایی با یک سایز مشخص اندازه‌ی هم نیستند!

اما اگر راستش را بگوییم وقتی که فوت‌و‌فن خرید هدیه تولد برای خانم ها را یاد گرفتید از آسان بودن آن به قدری متعجب خواهید شد که امکان دارد ضربه‌ای به پیشانی‌تان حواله کنید! خُب آماده هستید؟! پس شروع می‌کنیم:

۱-به حرف‌های همسرتان دقیق‌تر گوش کنید!

اگر با هوشیاری بیش‌تری به جزئیات سخنان همسرتان توجه کنید مطمئن باشید که سرنخ‌هایی برای خرید هدیه تولد دلخواهش خواهید یافت. در اکثر موارد، وقتی که همسرتان متوجه نیست، از چیزی یا موردی تعریف می‌کند که از سخنان و حالت او می‌توانید به میزان علاقه‌ی او به موارد مذکور پی ببرید

۲- لیستی از هدایای احتمالی تهیه کنید.

البته قرار نیست که شما همه‌ی هدایای این لیست را برای همسرتان بخرید ولی لازم است که حداقل، سه دقیقه برای تهیه‌ی این لیست وقت صرف کنید، سپس ببینید آیا امکانِ ترکیب بعضی از این هدایا با یک‌دیگر وجود دارد یا نه؟ به این ترتیب امکان دارد که به ایده‌ی هدیه تولد برای همسر، جنبه‌ای کاملاً شخصی و خاص بدهید.

۳- از فرزندان و بعضی ازاقوام همسرتان نظر بخواهید.

با این‌که شاید شما بسیاری از سلایق خانمتان را بهتر از هر کس دیگری بدانید ولی بعضی موارد هم می‌تواند وجود داشته باشد که فرزندان شما یا فامیل یا آشنایان همسرتان بهتر از شما بدانند، پس می‌توانید از آن‌ها نیز نظرخواهی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

۴- از خودتان بپرسید همسرم به عنوان یک خانم به چه چیزهایی احتیاج دارد؟

بسته به موقعیت خانمتان از لحاظ شاغل یا خانه‌دار بودنِ او، از خودتان بپرسید که چه وسایل یا امکاناتی کارهای او را راحت‌تر می‌کند مطمئناً در این مسیر به ایده‌های جالب توجهی برای خرید هدیه تولد دست خواهید یافت.

۳-به گذشته‌های او توجه کنید.

شاید مواردی در دوران تحصیل یا کودکی یا سال‌های گذشته‌یِ زندگی همسرتان وجود دارد که بتوانید با تهیه‌ی هدیه‌ای مرتبط با آن  لحظات خوش، خاطره‌ی آن موارد را برای او بار  دیگر زنده کنید.

۵-کمی در فروشگاه‌های اینترنتی جستجو کنید.

اگر ایده‌ی به‌خصوصی برای خرید هدیه تولد برای خانم ها ندارید شاید بد نباشد که به اقلام و اجناس برخی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌ی هدایا توجه کنید و گشتی در آن‌ها بزنید. گاهی یک جستجوی ساده در اینترنت راه‌گشاست. ضمن این‌که در برخی از کشورها فروشگاه‌های اینترنتی مختصِ خرید هدیه از طرف آقایان برای همسرانشان وجود دارد! اگر به چنین فروشگاه‌های اینترنتی دست‌رسی دارید حتماً از آن‌ها مشاوره بگیرید.

۶-از خود او بپرسید! کادو تولد زنانه خوب 

شاید مرا متهم به این کنید که اصلاً آدم رمانتیکی نیستم و ظرافت ندارم، ولی باور کنید که گاهی بهترین هدیه از هر نظر فقط با پرسش مستقیم است که قابل تشخیص و سپس تهیه است، این کار میزان ریسک تفسیر اشتباهِ سخنان همسرتان را به صفر می‌رساند و در ضمن شما را یک‌بار برای همیشه از پرسه زدن و سرگردانی در پشت ویترین‌های مراکز مختلف خرید نجات می‌دهد!  هم‌چنین این روش از اتفاقات ناجوری مثل شنیدن سلیقه‌ی همسرتان از زبان فرزندتان آن هم بعد از خریدِ نامطلوب هدیه تولد توسط شما جلوگیری خواهد کرد! اما این روش یک ایراد اساسی دارد آن هم این است که اصولاً خانم‌ها دوست دارند که از دریافت هدیه هیجان‌زده و متعجب شوند، لذا انتخاب این روش یکی از جذابیت‌های بزرگ دریافت هدیه را از خانمتان خواهد گرفت، به هر حال تصمیم نهایی با خود شماست.

شاید بهتر باشد که از این روش به عنوان آخرین روش ممکن و در صورت ناچاری استفاده کنید به‌خصوص که برخی خانم‌ها در مقابل این سوال همسرشان که برای روز تولدت چه هدیه‌ای دوست داری بخرم؟ می‌گویند: “نه، لازم نیست چیزی بخری!” در حالی که شما می‌دانید که صرف‌نظر از جنبه‌ی مادی هدیه او به دریافت محبت شما و در حقیقت به دریافت هدیه تولدش نیاز روحی دارد!

۷-هنگام خرید هدیه فقط به احساس خودتان فکر نکنید به احساسی که همسرتان خواهد داشت فکر کنید.

ما مردان دوست داریم که هدیه‌ای عالی به همسرمان بدهیم و در حالی که او با هیجان کادوی هدیه‌امان را باز می‌کند و از دیدن آن هیجان‌زده می‌شود احساس آرامش و اطمینان نماییم. اما نباید آن‌قدر در ذهنیت خودمان اسیر شویم که موجب انتخاب غلط هدیه‌ تولد برای همسرمان شود. فراموش نکنید که هدیه را برای پسندِ همسرتان می‌خرید نه فقط برای ارضایِ احساساتتان!

۸- نشانه‌ای از خودتان به هدیه تولد برای خانم ها اضافه کنید.

یک شعر، یک جمله‌ی محبت‌آمیز یا هر چیزی که نشانی از شما داشته باشد را با یکی از روش‌هایی که در این مقاله می‌خوانید ترکیب کرده و آن را در قالب هدیه اجراء و اهداء  کنید. به این ترتیب یک هدیه‌ی بسیار خاص و شخصی به همسرتان تقدیم خواهید کرد.

۹- در کادوپیچی هدیه تولد برای خانم ها ذوق به خرج دهید.

 به هیچ عنوان برای هدیه تولد زن از کادوپیچی شیک ولی معمولی استفاده نکنید شیک بودن در این مورد خوب است اما کافی نیست

باید در این مورد ایده‌پردازی کرده و با فروشندگان مشورت کنید تا هدیه را طوری کادو‌پیچ کنند که باز کردن آن توسط همسرتان تبدیل به کاری سرگرم‌کننده شود، گاهی می‌شود یک هدیه‌ی چندتکه را در بسته‌بندی‌های مختلف کادوپیچی کرد تا هیجان باز کردنش بیش‌تر شود  و یا هدیه را طوری بسته‌بندی کرد که باز کردن آن به نحوی بامزه دشوارتر باشد بدون آن که حوصله‌ی فرد را سر ببرد.

۱۰-کمی بامزه باشید!

می‌توانید دنبال ایده‌هایی که کمی همسرتان را بخنداند نیز باشید البته باید در این مورد زیاده‌روی نکنید و وجهه‌یِ هدیه‌یِ تولد او را حفظ نمایید.

۱۱-از خریدن هدیه‌ای که با ظروف غذا و یا با مسایل پخت‌و‌پز و نظافت خانه مرتبط باشد خودداری کنید.

البته اکثر خانم‌ها از پخت‌و‌پز خوششان می‌آید ولی وقتی که شما می‌خواهید برای روز تولد خانمتان هدیه‌ای بخرید، اختصاص دادن  آن هدیه به کار روزمرّه‌ی او نمی‌تواند جالب باشد. حتی اگر این وسیله یک وسیله‌ی کارآمد یا ضروری برای آشپزخانه یا حتی خانه به نظر برسد!

۱۲-به سایزهای شفاهی لباس و کفش  اطمینان نکنید.

بعضی اوقات یک سایز واحد در مارک‌های مختلفِ لباس یا کفش تا حدی با هم متفاوتند، پس اگر می‌خواهید به صورت سوپرایز برای هدیه تولد خانمتان لباس یا کفش بخرید باید لباس‌ها و یا کفش‌هایی که در کمدش وجود دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند را مِلاک انتخاب سایز قرار  دهید و به نوعی از مناسب بودن هدیه‌اتان از این جنبه مطمئن شوید.

۱۳-هدیه‌ای انسان‌‎دوستانه انتخاب کنید!

شاید همسر شما کسی باشد که به حفظ محیط زیست علاقه‌ی زیادی دارد یا نسبت به حفاظت از حیوانات حساس است و یا در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه فعالیت می‌کند. در چنین شرایطی می‌توانید به عنوان هدیه‌ی تولد، خدمتی در جهت حفاظت از محیط زیست و یا حفاظت از  انسان‌های نیازمند یا حیوانات بی‌پناه انجام دهید، مطمئناً این کار شما با خواسته و میل قلبی او هماهنگ خواهد بود و در نوع خود نیز ابتکار جالبی به شمار می‌رود

۱۴-شما می‌توانید هدیه تولد برای همسر را به یک سوپرایز تبدیل کنید.

به عنوان مثال اگر همسرتان شاغل است، در روز تولدش به او زنگ بزنید و بگویید که کمی دیرتر به خانه خواهید آمد، سپس خود زودتر به خانه رفته و چند کارت و یادداشتِ از قبل تهیه شده را که حاوی جملات محبت‌آمیز همراه با راهنمایی‌هایی که همسرتان را به قسمت‌های مختلف خانه بِکشاند را در نقاطی از منزل جاسازی نمایید.

نخستین مورد از این یادداشت‌ها یا کارت‌های نوشته شده را ادرست مقابل درب ورودی منزل و در دیدرس او قرار دهید و باقی کارت‌ها را در جاهایی مثل یخچال، کمد لباس و حتی زیر بالش می‌توانید جاسازی کنید و در هر یادداشت، جملات تبریک و محبت‌آمیزی برایش بنویسید و سرانجام او را با راهنمایی‌های نوشته شده در یادداشت‌ها و کارت‌ها به هدیه‌ی تولدش و به محلی که هدیه‌ی اصلی را در آن‌جا پنهان کرده‌اید برسانید.

باید زمان‌بندی این سوپرایز را طوری انجام دهید که تقریباً هم‌زمان با نزدیک شدن همسرتان به هدیه نهایی وارد خانه شوید و تولدش را هنگامی که او هدیه‌اش را یافته است تبریک بگویید، شاید هم بعد از آن برای خوردن شام به یک رستوران خوب رفتید، نظر شما چیست؟!

 

96 ایده جذاب برای کادو تولد زن

 

1- گلدان‌های جذاب که به شما لبخند می‌زنند

اگر بانوی شما عاشق گل و گیاه است، یکی از پیشنهادهای ما به شما برای انتخاب بهترین هدیه در روز تولد همسرتان، گلدان‌های خاص با گیاهان سرسبز است. این گلدان‌ها به شکل صورت طراحی شده‌اند و با یک لبخند زیبا دلبری می‌کنند. از جذابیت این گلدان‌ها، گیاه داخل آن است که جای مو را روی سر این کوچولوها گرفته است.

علاوه بر این، گلدان‌های جدیدی وارد بازار شده‌اند که طرح بامزه‌ای از حیوان‌ها هستند و برای کسانی که به یک حیوان خاص علاقه دارند و در عین حال شیفته گل و گیاه هستند، هدیه‌ای مناسب خواهد بود

2- گل‌ها همیشه محبوب هستند

ارسال یک دسته گل زیبا و تازه به خانه یا محل کار همسرتان در روز تولدش، ایده‌ای فوق‌العاده‌ خواهد بود و او را بسیار غافلگیر و خوشحال می‌کند. گل هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود و جای ثابتی در فهرست بهترین هدیه تولد برای خانم دارد. برای انتخاب دسته گل بهتر است سراغ فروشگاه‌هایی بروید که طراحی‌های جذاب و جدید دارند. به‌جای گل‌های معمولی می‌توانید رز جاودان به همسر خود هدیه بدهید. این هدیه واقعا خاص و دوست‌داشتنی است.

3- شمع‌های معطر و عودهای آرامش‌بخش

پخش رایحه‌ای خوش در خانه برای هر شخصی به‌خصوص بانوان خانه‌دار که بیشتر از سایر افراد در منزل هستند، جذاب خواهد بود. شمع‌های معطر و عودهای خوشبو، از گزینه‌های فوق‌العاده در میان هدایای رمانتیک برای زنها تان است. به‌خصوص اگر همسر شما در منزل تمرین یوگا انجام می‌دهد، این محصولات خوشبو برای او بسیار جذاب خواهد بود.

4- قفسه‌های مدرن کتاب با چند جلد کتاب موردعلاقه

اگر همسرتان اهل کتاب است و در خانه شما جای مشخصی برای نگهداری کتاب‌ها وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنیم که یک قفسه کتاب با طراحی خاص برای تولد همسرتان بخرید. حتما چند جلد از کتاب‌های موردعلاقه همسرتان را که می‌دانید هنوز فرصت نکرده تهیه کند، بخرید و داخل این کتابخانه کوچک و مدرن قرار دهید. این قفسه خواندنی، بهترین هدیه تولد برای همسر شما است و او را بیش از پیش شیفته کتاب خواهد کرد.

هدیه تولد زنانه

5- اشتراک سالانه مجله موردعلاقه

اگر همسرتان شیفته مجله‌ها است و از خواندن آنها لذت می‌برد، مطمئن باشید که اگر اشتراک سالانه مجله محبوبش را در روز تولدش هدیه بگیرد، بسیار هیجان‌زده خواهد شد. دریافت به‌موقع مجله، جلوی در خانه یا محل کار، بهترین هدیه تولد برای زن شما خواهد بود و با هر بار دریافت آن، اهمیت شما به چیزهای موردعلاقه‌اش، برای او یادآوری خواهد شد. این یادآوری بسیار لذت‌بخش است.

6- ست کاملی از لوازم‌التحریر شخصی

اگر همسر شما شاغل، دانشجو، طراح، گرافیست و… است، ست کاملی از لوازم‌التحریر می‌تواند بهترین هدیه برای روز تولد او باشد.

7- تشک ورزشی (مت) یوگا

انواع سبک‌های یوگا از ورزش‌های مورد علاقه بانوان است. تمرین‌های این ورزش به تعدادی وسیله احتیاج دارد. اصلی‌ترین وسیله موردنیاز یوگا، زیراندازهای مخصوص است که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید می‌شوند. اگر همسرتان اهل یوگا است، خرید یک زیرانداز تازه با طرح و رنگی متناسب با سلیقه او خوشحالش خواهد کرد.

8- کفش کوهنوردی مخصوص بانوان

برای بانوان اهل ورزش، خرید لوازم موردنیاز ورزشی، هدیه‌ای بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود. اگر همسر شما عاشق کوهنوردی یا جنگل‌نوردی است، با خرید یک کفش مقاوم و راحت می‌توانید او را در روز تولدش خوشحال کنید.

هدیه تولد زنانه شیک

9- کفش راحتی مخصوص پیاده‌روی

اگر مسیر رفت‌وآمد روزانه همسرتان با پیاده روی های طولانی همراه است، هدیه گرفتن یک کفش راحتی در روز تولدش او را خوشحال خواهد کرد. سلیقه همسرتان را در انتخاب مدل کفش اولویت قرار دهید و متناسب با بودجه موردنظرتان، بهترین هدیه تولد برای زن خود را تهیه کنید

10- خرید لباس ورزشی زنانه

یک دست لباس ورزشی مناسب و باکیفیت برای باشگاه، همسرتان را خوشحال خواهد کرد. برای خرید لباس ورزشی بهتر است سراغ رنگ‌های شاد بروید و از برندهای معتبر متناسب با بوجه خودتان خرید کنید.

11- لوازم ورزشی باشگاهی در خانه

اگر همسرتان اهل ورزش است اما زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارد، می‌توانید برای روز تولدش یک دستگاه ورزشی خانگی به او هدیه دهید. دوچرخه ثابت و تردمیل خانگی بهترین کاد تولد برای زن شما در میان لوازم ورزشی داخل منزل خواهند بود.

12- عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی یکی از گزینه‌های فهرست بهترین کادو تولد برای زن است و شما آقایان می‌توانید با خرید این اکسسوری جذاب، همسرتان را خوشحال کنید. انتخاب سبک کلاسیک یا فانتزی عینک آفتابی به سلیقه همسرتان بستگی دارد. مطمئن باشید که در میان تنوع بالای عینک آفتابی زنانه، هدیه‌ای متناسب با سلیقه همسر خود پیدا خواهید کرد.

هدیه تولد زنانه ارزان

13- ساعت لوکس زنانه

بهترین هدیه تولد برای همسر شما می‌تواند یکی دیگر از کالاهای اکسسوری باشد. ساعت مچی از محبوب‌ترین هدایا برای خانم‌ها است و آنها را خوشحال می‌کند. انواع ساعت‌های برند با سبک‌های لوکس کلاسیک یا مدرن، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد تا بتوانید ساعتی جذاب را به‌عنوان بهترین کاد تولد برای خانم خود انتخاب کنید. در این انتخاب، سلیقه همسرتان و بودجه شما در اولویت است.

14- ساعت هوشمند دیجیتالی

محصولات دیجیتالی برای بیشتر افراد جذاب است. خانم‌ها معمولا به اکسسوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و از انواع آن استقبال می‌کنند. ساعت هوشمند یکی از انواع اکسسوری‌های دیجیتالی است. این اکسسوری یکی از گزینه‌ها در فهرست بهترین کادو تولد برای زن است که او را بسیار خوشحال خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که سراغ بندهای رنگ تیره ساعت برای همسرتان نروید، زیرا بیشتر بانوان به رنگ‌های روشن و شاد علاقه دارند. ساعت هوشمند دارای طرح‌ها، برندها و قیمت‌های متنوعی است که باید بنا به سلیقه همسرتان و بودجه خود از میان آنها بهترین را انتخاب کنید.

15- هدفون بی‌سیم با رنگ‌های متنوع

یکی از لوازم دیجیتالی محبوب این روزها، هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوثی است که برای بانوان نیز بسیار جذاب است. این هدفون‌ها برندها، رنگ‌ها و قیمت‌های متنوعی دارند و می‌توانید در بین آنها انتخابی فوق‌العاده داشته باشید.

16- تلفن همراه

اگر از مدت‌ها پیش قصد خرید تلفن همراه برای همسرتان داشتید، روز تولد او بهترین زمان است. با توجه به قیمت‌ها و امکانات متنوع گوشی موبایل، در محدوده قیمت موردنظرتان، تلفنی را انتخاب کنید که با سلیقه همسرتان مطابقت داشته باشد. خانم‌ها به رنگ موبایل اهمیت بسیاری می‌دهند؛ پس بهتر است سراغ رنگ‌های تیره نروید. طلایی، نقره‌ای، رزگلد، سفید و بیشتر رنگ‌‌های فانتزی برای بانوان جذاب خواهد بود.

هدیه تولد زنانه لاکچری

17- پاوربانک

پاوربانک یکی از وسیله‌های موردنیاز است که امروزه باید داخل کیف هر شخصی باشد. اگر قصد انتخاب بهترین کادو تولد برای زن خود را دارید، پاوربانک گزینه فوق‌العاده‌ای خواهد بود. بهتر است برند پاوربانک با برند تلفن همراه همسرتان یکی باشد و رنگ آن نیز همان رنگ تلفن باشد؛ مثلا اگر رنگ تلفن همسر شما رزگلد است، بهتر است پاور بانک او نیز همین رنگ جذاب را داشته باشد.

18- ست کاور لپ‌تاپ و تلفن همراه

طرح‌های رنگارنگ و شاد برای بانوان محبوب است و از اینکه تنوع رنگ در بیشتر لوازمشان جاری باشد، لذت می‌برند. بنابراین می‌توانید با خرید ست خوش‌رنگی از کاور لپ‌تاپ و تلفن همراه، همسرتان را خوشحال کنید. اگر همسرتان طرح‌های شاد و گل‌گلی یا فانتزی و کارتونی دوست دارد، حتما سراغ این طرح‌ها بروید و سبک‌های ساده و کلاسیک را انتخاب نکنید.

19- ماگ یا لیوان سرامیکی

اگر همسرتان شاغل است یا عاشق قهوه و چای است، بهترین کادو تولد برای زن ها شما می‌تواند یک ماگ گرم‌نگهدارندۀ نوشیدنی باشد. انواع اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های زیبا، دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد

20- صندل‌های زیبا و راحت خانگی

بیشتر بانوان در منزل تمایل دارند که صندل به پا داشته باشند. این صندل باید علاوه بر زیبایی، راحت هم باشد. اگر از زمان خرید آخرین صندل همسرتان روزهای زیادی گذشته و ظاهر آن کهنه شده است، باید دست به کار شوید و سایز پای همسرتان را از پشت این صندل قدیمی پیدا کنید. سلیقه همسرتان را در نظر بگیرید و یک مدل زیبا و راحت از بین صندل‌ها انتخاب کنید. بهتر است که تا حد ممکن سراغ صندل‌های پاشنه‌دار نروید. راحتی صندل‌های اسپرت بدون پاشنه یا یک پاپوش پارچه‌ای برای راه رفتن در خانه بسیار لذت‌بخش‌ است.

هدیه تولد زنانه خاص

21- لباس راحت خانگی

هیچ هدیه‌ای لذت‌بخش‌تر از راحتی نیست. بنابراین خرید لباس راحت خانگی با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب می‌تواند خاصترین هدیه تولد برای زن شما باشد.

22- دستگاه ماساژور عضلات بدن و صورت

ماساژور یکی از هدایای مناسب برای بانوانی است که از کار روزانه منزل خسته می‌شوند یا بعد از برگشت از کار، نیاز به استراحت دارند تا انرژی خود را به دست آوردند. علاوه بر ماساژ عضلات بدن، می‌توانید ماساژور صورت به همسر خود هدیه دهید تا بعد از خستگی روزانه، صورتی شاداب داشته باشد.

23- روسری ابریشمی شیک

یکی دیگر از اکسسوری‌های موردنیاز خانم‌ها، روسری‌های مجلسی و ابریشمی است. سراغ برندهای مطرح بروید و یک محصول باکیفیت با طراحی و رنگ مناسب، مطابق با سلیقه همسرتان تهیه کنید.

24- جواهرات زیبا و خاص

جواهرات از هدایای محبوب بیشتر بانوان است و یکی از گزینه‌های همیشگی در فهرست شیکترین کادو تولد برای زن محسوب می‌شود. در بین تمام جواهرات، معمولا انگشتر، گردنبند و پلاک، سلیقه مشترک بیشتر خانم‌ها است و می‌توانید برای تهیه هرکدام از آنها سراغ یک جواهرساز خوش‌سلیقه با طرح‌های خاص بروید. پیشنهاد ما این است: طرحی زیبا و یادآور خاطره‌ای مشترک را به جواهرساز سفارش دهید و سراغ طرحی ازپیش‌آماده در ویترین مغازه نروید.

هدیه تولد زنانه چی بخرم

25- لباس زنانه مخصوص مهمانی

خانم‌ها اگر کمد لباسشان در حال انفجار هم باشد، باز تصور می‌کنند که برای رفتن به مهمانی لباس مناسب و زیبا ندارند. بنابراین یک لباس شیک و زیبای مجلسی می‌تواند بهترین هدیه تولد برای زن شما باشد. البته می‌دانیم انتخاب لباسی که همسرتان دوست داشته باشد و مشابه آن را قبلا نخریده باشد، دشوار است. اما با کمی دقت به سلیقه و رنگ موردعلاقه همسرتان، انتخاب خوبی خواهید داشت.

26- کت چرم کلاسیک یا فانتزی

خانم‌ها عاشق محصولات چرم هستند و از پوشیدن آنها حس خوبی خواهند داشت. بنابراین کت و بارانی چرم یکی از گزینه‌ها در فهرست بهترین کادو تولد برای خانم است و می‌توانید علاوه بر رنگ‌های کلاسیک قهوه‌ای، مشکی و زرشکی، با توجه به سلیقه همسرتان، سراغ رنگ‌های شاد و فانتزی نیز در محصولات چرمی بروید

27- کیف دستی زنانه

کیف از اکسسوری‌های پرطرف‌دار در بین بانوان است. خانم‌ها هر تعداد هم کیف داشته باشند، باز هم کم است. پس یکی از گزینه‌های محبوب در فهرست ارزان تریم هدیه تولد برای زن شما، کیف‌های دستی با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب است.

28- ست لوازم آرایشی و بهداشتی برای سلامت پوست

خانم‌ها همیشه تمایل دارند که ظاهرشان آراسته و زیبا باشد و پوستی سالم و جذاب داشته باشند. می‌توانید سراغ مشاوره‌های آنلاین پوستی بروید و محصولاتی مناسب برای نوع پوست همسرتان پیدا کنید و یک بسته دوست‌داشتنی از انواع محصولات زیبایی صورت و سلامتی برای او در روز تولدش آماده کنید. مطمئن باشید که از میزان توجه شما به جزئیات انتخاب محصول آرایشی و بهداشتی مناسب، غافلگیر خواهد شد.

هدیه برای تولد زن چی بخرم

29- سشوار و دستگاه اتوی مو

خرید لوازم آرایشی برقی مثل سشوار و اتوی مو یکی از گزینه‌های مطلوب در فهرست ارزانترین کادو تولد برای زنانه شما خواهد بود.

30- ست عطر و اسپری

اگر همسر شما قصد دارد که عطر جدیدی را امتحان کند یا عطر موردعلاقه او به قطره‌های آخر رسیده است، شما می‌توانید خوشحال باشید؛ زیرا بهترین کادو برای تولد خانمتان را پیدا کرده‌اید. سراغ برند محبوب همسرتان بروید و عطری خوشبو متناسب با سلیقه او انتخاب کنید. بهتر است اسپری این عطر را هم تهیه کنید و همراه با عطر، داخل یک بسته‌بندی زیبا به همسر خود در روز تولدش هدیه دهید.

31- دوربین‌های عکاسی چاپ فوری

عکاسی یعنی ثبت خاطرات جذاب. دوربین‌های چاپ سریع این فرصت را به شما می‌دهند که در چند دقیقه خاطره خود را ثبت و چاپ کنید. این عکس‌ها بدون بازی‌های فتوشاپ، بسیار جذاب هستند و زیبایی آنها در طبیعی و ساده بودنشان است. این سبک عکاسی بسیار نوستالژیک است و خاطرات عکس‌های قدیم را زنده می‌کند. می‌توانید با خرید دوربین‌های عکاسی چاپ فوری همسرتان را غافلگیر کنید و ذوق عکاسی را در وجودش زنده کنید. این دوربین‌ها در رنگ‌های فانتزی زیبایی مخصوص خانم‌ها تهیه شده است و می‌توانید رنگ محبوب همسرتان را در میان آنها انتخاب کنید.

32- آلبوم‌های کوچک عکس

چاپ عکس لطف بیشتری نسبت به فایل‌های دیجیتالی آن دارد. پس سراغ حافظه کامپیوتر خود بروید و عکس‌های قدیمی و خاطره‌انگیز خود و همسرتان را انتخاب و چاپ کنید. همه این عکس‌ها را داخل یک آلبوم زیبا و جذاب قرار دهید و در روز تولد زنتان او را با این هدیه رمانتیک غافلگیر کنید. بدون شک هدیه‌ای که بتواند سهمی در زنده شدن خاطرات مشترک داشته باشد، بهترین هدیه تولد برای زن شما محسوب می‌شود.

هدیه برای تولد زن چی بخرم

33- بسته‌ای از انواع شکلات‌های خاص و خوشمزه

بیشتر خانم‌ها عاشق شکلات هستند و از هدیه گرفتن آن لذت می‌برند. برای تولد امسال همسرتان یک میز شام رمانتیک در رستورانی که برایتان خاطره‌انگیز است، رزرو کنید. بعد از شام و حرف‌های عاشقانه، یک بسته از انواع شکلات‌های رنگارنگ با طراحی‌های هنرمندانه به او هدیه دهید. می‌توانید انواع طرح‌های موردنظرتان را از قبل به کارگاه شیرینی و شکلات سفارش دهید. در انتخاب این طرح‌ها می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از اسامی خودتان و همسرتان یا انواع علایق او کمک بگیرید. حتی می‌توانید یکی از جاذبه‌های تاریخی و معروف شهری که ماه‌عسل‌تان را در آن گذرانده‌اید، به‌عنوان طرح شکلات انتخاب کنید.

34- انواع پازل‌های چندهزارتکه

قیمت پازل‌های چندهزار تکه را ببینید

اگر همسرتان به بازی‌های فکری علاقه دارد، می‌توانید با خرید پازل‌های چندهزارتکه او را خوشحال کنید. بیشتر نقاشی‌های معروف دنیا به شکل پازل درآمده‌اند. اگر همسرتان از هنر سر رشته داشته باشد، حتما از میان این نقاشی‌ها، به یکی علاقه بیشتری دارد. هدیه گرفتن پازل نقاشی محبوب او در روز تولدش، ایده جذابی خواهد بود

خرید هرنوع هدیه برای هر کسی سخت است. فرقی نمی کند که برای چه کسی خرید می کنید. برای برادر، خواهر، مادر، پدر و یا حتی برای همسر. مخصوصا اگر برای گرامیداشت روز تولد آنها باشد. انتخاب یک کادوی عالی برای شما بسیار سخت است. مهمترین موضوع این است که کادوی شما باید بر اساس سلیقه آنها باشد. آنها به چه چیزی نیاز دارند؟ به چه رنگی علاقه دارند؟ روی چه مواردی حساسیت دارند؟ و بسیاری از سوالات دیگری که ذهن شما را درگیر می کند.

برای کاهش استرس خرید هر نوع کادو، تمامی سوالات بالا را باید بررسی کنید. بعد از آن میزان بودجه خود را مشخص کنید و از ایده هایی که در زیر برای شما بیان می کنیم یکی را خریداری کنید.

35- لباس خواب

لباس خواب همیشه یک کادوی عالی است زیرا مردم بندرت آنها را برای خود می خرند. شما با خرید این کادو یک راحتی مثال زدنی را برای همسر خود به ارمغان می آورید. حتی اگر بتوانید که مدلهای ست برای خود و همسرتان تهیه کنید بسیار عالی هست.

36- سشوار

سشواری حتما یکی از محبوبترین کادوهای برای تولد یک خانم است. خانم ها به دلیل اینکه دارای موهای بلندی هستند، بعد از یک حمام دلچسب، حتما باید موهای خود را با سشوار خشک کنند. پس یکی از آنها برای خانم ها ضروری است.

37- سرویس پخت و پز آشپزخانه

خانم ها علاقه زیادی به وسایل آشپزی دارند. این وسیله ها به آنها کمک می کند تا با عشق  و علاقه بیشتری آشپزی کنند. سرویس آشپزی با قابلمه های حرفه ای و نچسب خیلی به اونها روحیه میده.

38- تشک یوگا

امروزه به خاطر بیماری کرونا که همه گیر شده و باعث شده است که بسیاری از افراد به جای ورزش در استودیوهای تناسب اندام در خانه ورزش کنند. اگر می خواهید یک کادوی ورزشی خانگی مناسب به همسرتان بدهید ، یک تشک یوگا در نظر بگیرید. مناسب برای کلاسهای تناسب اندام مجازی ، کار با آب ، حرکات کششی و البته یوگا ، تشک یوگا یک ضرورت است.

بهترین هدیه تولد برای زن

39- هنزفری بدون سیم Apple AirPods Pro

 Apple’s AirPods Pro بهترین هدفون بی سیم واقعی است که کارشناسان ما امسال آزمایش کرده اند. اگر به فکر یک کادوی سورپرایزی برای تولد خانمتون هستید این هندرفری به شما کمک می کند.

40- گردنبند ساعت دار با عکس و متن ویژه

اگر خانم شما به مد و مدل های ویژه اهمیت می دهد، یکی از کادوهای ویژه که می تواند او را در هر مهمانی خاص کند، همین مدل گردنبندها می باشد. یک عکس ویژه دو نفره یا تک نفره به همراه ک متن عاشقانه می تواند قلب او را تسخیر کند.

41- ژاکت های بافته شده

برای فصل های متعادل، خانمها نه می توانند کاپشن های ضخیم بپوشند و نه می توانند لباس های نازک بپوشند. پس به یک پوشش متعادل نیاز دارند. این ژاکت های بافتنی به آنها در موارد بسیاری کمک می کند.

42- دستگاه خورد کن مواد غذایی

یکی از وسایل بسیار پر مصرف در منزل، دستگاه های خورد کننده مواد غذایی می باشد. این دستگاهها برای خورد کردن انواع مواد غذایی کاربرد دارد و برای خانها بسیار جذاب است.

43- جا شمعی با عکس

یکی از کادوهای بسیار جذاب که خانم ها در منزل به عنوان وسیله تزئینی استفاده می کنند، جا شمعی هست که برای مناسبتهای بسیار خاص و عاشقانه بسیار پر طرفدار است. مخصوصا اگر عکس خودتان را هم بر روی آن حک کنید بسیار جذاب است و می توانید یک شام عاشقانه و رمانتیک را در کنار هم داشته باشید.

44- قاب عکس قلبی شکل

برای شخصی که عاشق خاطرات است و آنها را به دیوار آویزان می کند ، ایجاد تابلو  عکس سفارشی که به شکل قلب هم باشد، بسیار جذاب است. این عکس ها می تواند شامل عکس هایی از دوران نوزاد تازه متولد شده ، عکس هایی از نوه ها ، یا عکس هایی از دانشگاه و فارغ التحصیلی, عکس های زمان ازدواج و دوستی و ... باشد ، این یک هدیه شیرین و احساسی است که آنها واقعاً قدردان آن خواهند بود

45- رژ لب

یکی از بهترین لوازم آرایشی مورد پسند برای خانم ها، رژ لب و سایه لب هست که حتما برای خانمتان آنرا تهیه کنید.

46- شلوار جین

شلوار یکی از موارد پر مصرفترین موارد در زندگی همه ما هست. پس یک رنگ بسیار زیبا تهیه کرده و آنرا هدیه بدهید.

47- انگشتر طرح اسم

شما می توانید انگشتر طلا با قیمت بالا را تهیه کنید ولی اگر که توانایی هزینه کردن با قیمت بالا را ندارید، بهترین گزینه یک انگشتر استیل یا نقره هست که اسم کوچک همسرتان را بر روی آن ساخته باشید. با اینکه ارزش این انگشتر پایین تر است ولی از لحاظ زیبایی بسیار تاثیرگذار است.

48- بطری آب با عکس

می توانید در بازار بطری های آبی را پیدا کنید که می توانید عکس خود و همسرتان را بر روی آن چاپ کنید و به او هدیه دهید.

49- بطری آب همراه با عکس چهره

اگر همسر شما اهل ورزش و یا گردش و تفریح می باشد، یک بطری آب همراه با عکس شخصی او تهیه کرده و به عنوان کادوی تولد زن به او بدهید.

50- چمدان مسافرتی با رنگ صورتی

اگر همسر شما اهل مسافرت با دوستان خود هست، یکی از گزینه های مورد نیاز برای او، داشتن یک چمدان مسافرتی زیبا در یک جمع دوستانه می باشد.

51- کفش اسپرت

برای خانم های که اهل ورزش و پیاده روی هستند بسیار مناسب است

52- بوت زمستانه

برای زنانی که اهل قدم زدن در زمستان در هوای سرد و برفی هستند این گزینه مناسب است.

53- ساعت مچی

ساعت های مچی زنانه از جمله کالاهای لوکس برای هر زنی هست که برای تعین وقت از آن استفاده می کنند.

54- هودی با عکس چهره

یکی از لباس های بسیار پرطرفدار در بین خانم ها در زمستان، هودی های بسیار زیبایی هست که عکس شما بر روی آنها چاپ می شود. این هودی ها دو نوع کلاه دار و بدون کلاه هستند و در بین جوانان هم بسیار طرفدار هست.

55- انواع لباس مجلسی

اگر خوش سلیقه هستید، حتما چندین مدل لباس خاص مجلسی برای همسر خود تهیه کنید و تا جایی که می توانید کفش و کیف ست برای همان لباس هم تهیه کنید. همسرتان عاشق شما می شود

56- اتوی مو

دستگاه های خشک کننده مو مانند اتوی مو، یکی از وسایل بسیار با کاربرد بالا هست که در هر لحظه بعد از حمام قابلیت استفاده را دارد.

57- دستگاه بخور کن

برای همسرتان یک فضای مرطوب عاشقانه را در منزل درست کنید. امروزه به دلیل آلودگی بسیار بالای کلان شهرها، خانم ها در خانه بیشتر وقت خود را سپری می کنند. آنها با داشتن یک دستگاه بخور سرد یا گرم، می توانند از هوای داخل خانه بیشترین استفاده را بکنند.

58- لباس بلند

اگر او هنگام کار در خانه از زندگی در عرق خود شکایت داشته است ، با استفاده از این لباس ضد چروک ضد میکروبی که بسیار چاپلوسانه است به او کمک کنید.

59- دست بند دست ساز

یک دستبند بسیار زیبا با متن های بسیار خاص برای همسرتان درست کنید در هر مکانی آن را با افتخار به دست کند.

60- نمک حمام

این نمک های حمام مجلل نه تنها به او کمک می کنند تا در وان آب گرم استراحت کند ، بلکه بسته بندی زیبا آنها نیز باعث می شود جلوه ای تزئینی به دستشویی او ببخشد.

61- ست لباس خواب آستین کوتاه

یک خواب راحت و بدون استرس را به همسرتان هدیه دهید.

62- اشتراک مجله یا هفته نامه

اگر همسر شما به تمامی مسائل مرتبط با زندگی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و ... علاقه دارد، برای او اشتراک یک مجله یا ماهنامه مناسب را تهیه کرده و به او هدیه دهید تا همیشه در بین همه دوستانش یک سروگردن بالاتر باشد.

63- کیف مخصوص حمل لوازم آرایشی

یکی از بهترین کیف های قرارگیری وسایل آرایشی را تهیه کنید، اگر توانایی داشتید از لوازم آرایشی پر کنید و به همسرتان به عنوان کادو تولد زنانه بدهید. این کیف ها در ابعاد و اندازه های بسیار زیادی در دسترس شما می باشد.

64- جلد گذرنامه چرمی

اگر همسر شما دارای گذرنامه می باشد، یک جلد چرمی بسیار مناسب تهیه کنید و به او هدیه بدهید. حتی اگر بتوانید اسم کوچک خودتان و همسرتان را بر روی آن حک کنید نیز بسیار زیبا می شود.

65- خودکار چوبی

کادو تولد زنانه مب تواند بسیار ارزان باشد. مانند یک خودکار چوبی.اما شما می توانید آن را از سادگی در بیاورید. مثلا اسم و تاریخ را بر روی آن حک کنید. با ایکار جلوه ای ویژه به آن خواهید داد.

66- ماشین حساب

اگر همسر شما به حساب و کتاب اهمیت ویژه ای می دهد، حتما باید یک ماشین حساب مناسب در درسترس داشته باشد. ماشین حسابهای مهندسی هم گزینه خوبی به عنوان کادو تولد زن می تواند باشد.

67- کیف پول جیبی

یکی دیگر از گزینه ای مناسب برای کادو تولد زن، کیف های جیبی چرمی هستند که شما می توانید به راحتی، از بازار تهیه کرده و هدیه دهید. این کیف ها هم مدل های زنانه و هم مردانه دارند که هم با چرم مصنوعی و هم با چرم طبیعی در دسترس هستند.

68- دفتر یادداشت

اگر همسر شما شخصی هست که همیشه کارهای خود را فراموش می کند، باید یک وسیله ای داشته باشد تا بتواند به راحتی تمامی مطالب مورد نیاز خود را یادداشت کرده  و در اختیار داشته باشد. همچنین در گزینه های قبل از خودکار چوبی هم صحبت کردیم که می توانید همراه با این گزینه کادو بدهید


69- کیف زیپ دار مخصوص اسناد

یکی از مشکلاتی که اکثر خانم ها با آن سروکار دارند، مفقود شدن بسیاری از وسایل های ارزشمند آنها مانند پول و مدارک و اسناد است. یک کیف زیپ دار مخصوص این وسایل را تهیه کنید و به او هدیه بدهید.


70- ظروف مخصوص غذا پختن

اگر همسرتان دوست دارد آشپزی کند ، مطمئناً این تابه های شایسته او را تحت تأثیر قرار می دهد. این مجموعه سرامیکی سازگار با محیط زیست است و همراه با قطعات ذخیره سازی مفیدی است که در هر آشپزخانه مرتب می شوند.


71- حلقه سبک

این حلقه های ظریف ساخته شده با طلای از لطافت بی انتهایی برخوردار است که وی مطمئناً برای دهه های آینده از آن استفاده خواهد کرد.


72- دستگاه قهوه ساز سبک یکپارچه

نوشیدن یک فنجان قهوه در وعده صبحانه با یک قهوه ساز که بسیار شیک است خود بیانگر ذوق و هنر شما می باشد.


73- کفش پاشنه بلند

با اینکه اکثر خانم ها می دانند که کفش های پاشنه بلند برای سلامتی کمر بسیار بد است و آسیب های شدیدی را به کمر وارد می نماید ولی عاشق این هستند تا با کفش های پاشنه دار هم قد خود را بلندتر نمایش دهند و هم زیبایی اندام خود را به نمایش بگذارند. پس حتما از این کادویی که برای تولد زنتان گرفته اید خوشحال می شوند.


74- ست لباس زیر زنانه

در مورد این گزینه احتیاج به توضیح زیادی نداریم


75- لباس شب

لباس های شب بسیار دلربا هستند. این لباس ها در کنار جلوه ای که دارند، بسیار راحت و مناسب برای در خانه بودن هستند.


76- ثبت نام در کلاس های ورزشی

اگر همسر شما چندباری درباره یک ورزش سوال کرده است پس باید بفهمید که او به ان ورزش علاقه دارد پس شما می توانید با ثبت نام او در آن رشته ورزشی او را سورپرایز کنید


77- ثبت نام در کلاس موسیقی

موسیقی یکی از مواردی می باشد که در روح و روان انسان بسیار تاثیرگذار هست. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای تولد زن هستید، او را به کلاس موسیقی بفرستید تا تاثیر این هدیه را در زندگی خود به خوبی ببینید. البته در این زمینه حتما سلیقه زن را در نظر بگیرید.

 اگر همسر شما چندباری درباره یک ساز موسیقی و یا اشتیاق در مورد یک آلت موسیقی سوال کرده است پس باید بفهمید که او به ان موسیقی و وسیله موسیقی علاقه دارد پس شما می توانید با ثبت نام او در آن رشته موسیقی و تهیه وسایل مورد نیاز برای آموزش او را سورپرایز کنید.


78- لباس های راحتی شلوار و لباس

در این روزگار ، مسلماً لباس راحتی از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. شلوار و لباس ست راحتی بسیار مورد علاقه است. این مجموعه کامیسول دو تکه از پارچه نرم ساخته شده است ، و آن را بسیار راحت و سبک وزن کرده است. عالی برای دور زدن در خانه ، لذت بردن از یک فنجان چای و قهوه در پاسیو


79- کیف تمرینی

همسر شما اهل هر ورزشی باش و یا به کلاس های رقص و یوگا و ... می رود، او برای حمل همه چیزهایی که برای یک تمرین خوب لازم است ، به یک کیف ورزشی سبک و جادار احتیاج دارد.


80- صنایع دستی

وسایل دست ساز و صنایع دستی به دلیل لمس و احساس قدیمی همیشه جذاب  است. این موارد را از برخی از وب سایت های صنایع دستی یا صنعتگران محلی خریداری کنید. شما چیزهای بیشتری از جمله جواهرات برای تزئینات منزل دارید که می توانید از آنها به عنوان ایده های هدیه خانم خود انتخاب کنید.


81- وسایل آشپزخانه

وسایل آشپزخانه ایده های بسیار خوبی برای هدیه روز زن است که می توانید برای لذت بخشیدن به یک زن آنها را کشف کنید. چند وسیله مخصوص آشپزخانه به او هدیه دهید. یا به او وسایلی مانند آبمیوه گیری ، پردازشگرها ، مخلوط کن ها و دستگاه های قهوه ساز که کار آشپزخانه او را آسان تر می کند ، بدهید.


82- کتاب

اگر خانمی دوست دارد کتاب بخواند ، کتابی به او هدیه دهید که به او القا کند تا در زندگی جلوتر برود. کتابهای زیادی درباره همه موضوعات وجود دارد که او دوست دارد در اوقات فراغت آنها را بخواند. به او کتابی بدهید که نکاتی در مورد آرایش داشته باشد. اگر او علاقه مند به سینما است ، او را به فیلمی ببرید که مرتباً درباره اش صحبت می کند.

83- برای کسانی که دوست دارند موهای خود را اصلاح کنند: سشوار و حجم دهنده

این محصول در دنیای محصولات زیبایی به جایگاهی عالی دست یافته است 

84- باکس گل لاو

یکی از کادوهایی که می تونید در کنار کادوهای اصلی بدهید، همین جعبه هست که هم با گل و هم با هدیه های دیگر پر می شوند.

85- تابلو عکس برگ

این کادو از این لحاظ جذاب است که برای متولدین پاییز جذابیت بیشتری را دارا می باشد. تعدادی از عکس های آنها را تهیه کنید و این تابلو را با صدای خودتان سفارش بدهید.

86- چمدان چوبی 

یکی از کادوهایی که هم جنبه تزئینی دارد و هم برای مسافرت ها می توان از آن استفاده کرد، همین چمدان های چوبی بسیار زیبا می باشد.

87- روبیک مثلثی

این روبیک ها جزو کادوهای فانتزی هستند. یعنی می توانید عکس های خودتان را بر روی آنها چاپ کنید و به عنوان بازی از آن استفاده کنید.

88- تابلو لوکیشن

این کادو به نظر ما برای هر خانمی میتونه جذاب و دیدنی باشه. اینکه شما یادتون باشه که اولین تولد همسرتون را با تابلویی که مکان اولین دیدار عاشقانتون را داشتید با هم داشته باشه خیلی براش جذاب میتونه باشه. با یک متن عاشقانه بسیار زیبا غافلگیرش کنید

89- جاعودی آبشاری

یکی از وسیله های بسیار زیبا برای منزل هر خانمی، این جاعودی های تزئینی هست که بسیار طرفدار دارد. 

90- قاب آینه ای

یکی دیگر از کادوهای تولد برای خانم این قابهای زیبای آینه ای هست که برای هر خانمی جذاب هست. این قاب ها هم جنبه ی آینه دارد و هم با روشن شدن آن، قاب عکسی بسیار زیبا می شود.

91- تقویم چوبی دایره ای با گل های طبیعی

این تقویم یکی از وسایل تزئینی چوبی زیبا با گل های طبیعی می باشد که هم برای منزل و یا برای محل کار مورد استفاده قرار می گیرد.

92- انواع تابلو وقاب عکس

قاب عکس ها اغلب نادیده گرفته می شوند ، اما قاب عکس در واقع یک ایده جالب برای هدیه است. یک قاب عکس زیبا زندگی جدیدی به عکس می بخشد. هر وقت او قاب را می بیند ، شما را به یاد می آورد. این ایده همچنین یکی از ایده های عالی برای هدیه تولد برای او است.

93- سشوارهای شانه ای

یکی از وسیله های بسیار پر کاربرد امروزه، سشوار هست که بعد از هر حمام مورد استفاده قرار می گیرد. همزمان با سشوار، شانه مورد استفاده قرار می گیرد. اما سشوار و شانه همزمان یکی از وسیله های بسیار جذاب و مورد استفاده است.

94- گردنبندهای کریستالی

گردنبندهای کریستالی دارای حالتی الماسی شکل هستند که عکس در دو طرف آنها قرار می گیرد و حالتی بسیار جذاب به خود می دهد. در مدل های بسیار زیبایی وجود دارد و یک هدیه مناسب برای تولد زن می باشد.

95- رز جاودان

یکی از وسایلی دکوری بسیار زیبا و خاص که برای خانم ها جذاب هستند، رزهای جاودان هستند که عمر طولانی دارند و بسیار زیبا هستند.

96- پیشبند آشپزی با عکس خودتون

حتما الان توی دل خودتون می خندید که این پیشبند هم مگه میشه به عنوان هدیه باشه. بله اگر عکس خودتون را روی اون بزنید دیگه جذابیت زیادی پیدا میکنه. برای همین ما هم اینجا معرفی میکنیم

این ایده های کلیدی هدیه روز زن مطمئناً به شما کمک می کند تا یک انتخاب مناسب برای هدیه برای یک زن داشته باشید. اما چیزی بخرید که به نظر او مفید و مهیج باشد.

اما اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید که به طراحی گرافیکی نیاز داشته باشد ، کار را به طراحان برون سپاری کنید. این بازار پیشرو به شما امکان می دهد راه حل های طراحی مقرون به صرفه ای داشته باشید.

 

برای خانم کادو تولد چی بخریم؟؟؟؟؟

همگی ما با این زمان و این شرایط حداقل یکبار روبرو شده ایم و باید بگویم که یکی از سختترین شرایط برای جشن گرفتن، خرید کادوی مناسب یک خانم است که بتواند او را سورپرایز کند. خانم ها به دلیل ذهن چند وجهی که دارند، اکثرا به مواردی نگاه می کنند و یا مواردی آنها را جذب می کند و برای آنها جذاب است که از دید آقایان بسیار کمتر مورد توجه قرار می گیرد. برای همین است که آقایان در چنین مواقعی اصولا کل گیچ می شوند و باید از شخص دیگری که او هم زن باشد و مغز شبکه ای داشته باشد کمک می گیرند. نمیدونم چرا خدا به خانم های چنین مغز پرکاری را داده.

اما در این زمان ممکن است که سلیقه ی خانم دیگر، به خانمی که برایش به دنبال کادو هستید، یکسان نباشد و یا اینکه کادو لو برود و اصلا همه چیز خراب شود. پس یه نظر شما بهترین روش برای اینکه درگیری ذهنی کمتری برای خرید یک کادو پیدا کنیم کدوم روش است؟

بهترین روش برای خرید کادو تولد برای خانم چیست؟

در این شرایط به نظر من بهترین روش این است که در سایت های اینترنتی یکی یکی بگردید و ببینید چه کادوهایی می تونید بیابید. مطمئن باشید که کادوهای جذابی می تونید پیدا کنید که توجه هر خانمی را به سمت خود جلب می کند. بعد از آن این کادوها را بر اساس قیمت لیست بندی کنید و ببینید هر کدام چه قیمتی دارند و به جیب شما می خورند. در مرحله بعد نوبت به این می رسد که یکی از آنها را بر اساس سلیقه خودتان و همسرتان سفارش دهید. البته این سفارش می تواند به صورت اینترنتی هم باشد که به صورت سورپرایزی به دست خانمتان برسد و ذهن پر سلیقه او را کاملا درگیر خود کند. البته می تونید یه کادو را توی اینترنت پیدا کنید و بعد از اون برید و توی بازار مدل های شبیه به اون را پیدا کنید.نظرتون در مورد این پیشنهاد من چیه؟ خوشحال میشم نظرتون را بگیرد.

 

هدیه تولد زنانه شیک

شاید کلی گشته باشید تا بهترین هدیه تولد زنانه را انتخاب کنید ولی هنوز نتونستید!! امروزه انتخاب این هدیه کار سختی شده چرا که خیلی سلیقه ها متفاوت شده ولی ما براتون پیشنهاد ویژه داریم. این ساعت دیواری چهار قلب جدیدترین ساعت هایی می باشد که شما می توانید به عنوان هدیه خاص عکس های زیباتون رو روی اینا چاپ کنید و به عنوان هدیه به همسرتون بدید.

بهترین کادوی تولد برای خانم

به به رسیدیم به یه موضوع خیلی مهم. کادوی روز تولد خانم یکی از حساسترین مناسبت های یک مرد است که باید برای بهتر برگزار کردن آن بسیار مواظب باشید. خیلی مهمه که توی این لحظه چه تصمیمی برای خرید یه کادو می کنید. اما ما اینجا می خواییم یه کادویی را بهتون معرفی کنیم که همیشه همراه خانمتون باشه. شما میتونید عکس همسرتون را روی قاب گوشیش چاپ کنید و به عنوان کادو بهش بدید و ببینین که همیشه همراهشه.

چه کادویی برای تولد خانمم بگیرم؟

ایده های بسیار زیادی برای خرید هست. مثلا اگر

1- یه کادو تولد زنانه میتونه  یه آباژور چهره ساده یاشه

2- به عنوان هدیه تولد زنانه میتونید یه ساعت تایپوگرافی به همسرتون هدیه بدید

3- یسری شکلات ویژه و خاص هم داریم که یه هدیه خاص میتونه باشه

4- لوازم دیجیتال مثل موبایل، تبلت، پاور بانک و یا حتی لپتاب هم گزینه های خوبیه

5- اگر همسرتون اهل طبیعت گردیه، یه دوربین براش بخرید که همیشه از لحظاتش عکس برداری کنه

6- لوازم آرایشی خیلی میتونه جذاب باشه مخصوصا اگر از مارک های معروف باشه

7- طلا و جواهر که جزو اصلی یک هدیه خوب هست. البته بعضی از خانم ها از بدلی جات هم بسیار لذت می برند

8- عطر و ادکلن هم بسیار مورد توجه خانم ها هست

9- وسایل داخلی خونه میتونه یکی دیگه از کادوهای مورد پسند شما باشه

10- کیف و کفش و لباس که کلا از هر لحاظی از نون شب برای خانم ها واجب تره

توی یه مقاله هم دیجی کالا هدیه های زیادی را برای شما معرفی کرده

 

چه هدیه ای برای تولد یک خانم مناسب است؟ 

تبادل هدایا بین افراد باعث ایجاد محبت می شود و افراد را به هم نزدیک می کند. در این میان هدیه دادن به زنان از اهمیت خاصی برخوردار است. هدیه تولد مناسب می تواند احساس بهتری در زنان ایجاد کند و قلب آنها را پر از عشق کند. با این حساب هدیه دادن راهی کوتاه و آسان برای به دست آوردن دل زنان است! با این تفاسیر تهیه کادو تولد برای خانم ها باید با دقت و وسواس خاصی انجام شود; زیرا روز تولد برای خانم ها روز خاصی محسوب می شود و البته هدیه ای که در روز تولدشان می گیرند باید خاص باشد.


یک خانم برای تهیه یک هدیه مناسب و هیجان انگیز باید به چند نکته توجه کند تا هدیه شما مورد قبول واقع شود و باعث خوشحالی عزیزش شود.

آنچه را که می خواهی بخر، نه آنچه را که می خواهی! : برای تهیه یک کادو تولد موفق باید ببینید طرف مقابل چه نیازی دارد یا چه چیزی می خواهد داشته باشد و باید نیاز او را در قالب یک هدیه برآورده کنید و خواسته او را برآورده کنید!

طلا؛ بهترین هدیه تولد

یکی از انتخاب های رایج برای هدیه تولد برای خانم ها طلا و جواهرات است. زیرا اکثر خانم ها علاقه خاصی به زیورآلات دارند و شما در این زمینه انتخاب های زیادی خواهید داشت. البته با توجه به سن و سلیقه افراد، مدل طلایی که انتخاب می کنید ممکن است کمی متفاوت باشد. النگو، گوشواره، گردنبند و النگو طلا انتخابی مناسب برای تمامی گروه های سنی خواهد بود.

ادکلن و عطر

از دیگر گزینه هایی که می توان به عنوان هدیه تولد برای خانم ها در نظر گرفت عطر و ادکلن است. عطرها و ادکلن ها رایحه های مختلفی دارند و فقط باید به ذائقه طرف مقابل توجه کرد. با بررسی بوی عطر و ادکلن های مورد علاقه، در نهایت می توانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به بسته بندی عطر و ادکلن و لیوان آن توجه کنید چرا که می تواند برای هدیه ای جذاب تر تاثیر بسزایی داشته باشد.

یک لباس؛ هدیه تولد مورد علاقه برای خانم ها

خانم ها به انواع لباس ها علاقه زیادی دارند و این فرصتی است برای خرید یک هدیه عالی برای آنها. اگر قصد انتخاب لباس برای خرید کادو تولد برای خانم ها را دارید، باید سلیقه و فرهنگ و مهمتر از همه سایز آنها را در نظر بگیرید. زیرا سلیقه خانم ها در انتخاب لباس بسیار متنوع است.

نحوه هدیه دادن به سک خانم چگونه است

هنگام تهیه کادو تولد برای یک خانم باید به سلیقه و میل او توجه کنید و از روی هوس خرید نکنید و آنچه را که مناسب می دانید بردارید. لباسی که فکر می کنید رنگارنگ و جذاب است ممکن است از نظر همسرتان رنگ و رو رفته و زشت باشد!

به سخنان او گوش کنید: وقتی زنان چیزی می خواهند و نیاز به بودجه دارند، نمی توان در قلب آنها ماند! باید با دقت به آنها گوش دهید تا بفهمید به چه چیزی نیاز دارند.

زنان از شما چه می خواهند؟ توجه! پس فقط به آنها توجه کنید تا متوجه شوید چه وسایلی گم شده اند یا کدام یک از وسایلشان خراب یا کامل است و برای تولدشان تهیه کنید.

قدرت گل و طلا را دست کم نگیرید: طلا و گل هدیه هایی هستند که هرگز برای زنان تکرار نشده اند! هر بار آنها را شگفت زده خواهد کرد! زنان به طور غریزی جواهرات طلا را دوست دارند و یک دسته گل آنها را به وجد می آورد. شاید به این دلیل که از آغاز تاریخ بشریت به زنان گل و طلا داده شده است.

هدایای خارق العاده و رمانتیک را فراموش نکنید: برخلاف آقایانی که فقط به کاربردی بودن هدایا علاقه دارند، می توانید برای خانم ها هدایای خارق العاده، رمانتیک و رمانتیک بخرید. به عنوان مثال، برای یک خانم، یک جعبه گل رز که حرف اول نام او را نشان می دهد، فوق العاده احساسی و شگفت انگیز خواهد بود.

وقت شناس باشید: هیچ وقت مناسبت ها و روزهای مهم و خاص را فراموش نکنید! کادو تولدی که دو روز بعد از تولد تهیه شود برای یک خانم اصلا ارزشی نخواهد داشت. زنان بیش از هدیه واقعی به احساسات و توجه شما توجه می کنند و بی احتیاطی شما برای آنها غیر قابل تحمل است.

هدیه گران قیمت بخریم یا نه! : در چنین مواقعی خانم ها دوست دارند به معشوقشان اجازه بدهند وحشی شود! پس اگر توانایی مالی خوبی دارید، اصلا گران نباشید و به سراغ گران ترین هدایایی بروید که اصلا دور از دسترس نیست.

اما هدیه ای که می گیرید نباید گران باشد. همانطور که قبلاً گفتیم، زنان بیشتر به احساس و عشق پس از هدیه اهمیت می دهند تا هدیه اصلی.

برای تهیه کادو تولد وقت بگذارید: معمولا آقایان حال و هوای خرید ندارند و دوست دارند کادو تولد خود را در اسرع وقت تهیه کنند. و البته این نوع خریدهای بی حوصله و بی حوصله منجر به یک هدیه تولد هیجان انگیز برای یک خانم نمی شود! پس وقت خود را صرف کنید.

غیر منتظره باشید: گاهی اوقات باید زنان را غافلگیر کنید! در لحظه ای شگفت انگیز از هدیه خود رونمایی کنید تا از دیدن هیجان و شادی در چشمان او لذت ببرید.

با بهانه یا بدون بهانه هدیه بخرید: لازم نیست موقعیت خاصی وجود داشته باشد تا به خرید هدیه فکر کنید! هدایای کوچک و ارزان قیمت بدهید، اما تعداد کادوها را افزایش دهید. یک دسته گل رز غیرمنتظره که با عشق ارائه می شود، دنیایی از احساس خوب را برای زنان به ارمغان می آورد.

هدیه خود را با شکوه ارائه دهید: سعی کنید یک جشن تولد ترتیب دهید و سپس هدیه تولد را به خانم هدیه دهید. می توانید در یک سفر کوتاه یا در یک کافه با دوستان هدیه خود را به او بدهید.

اصل مهم برای بسته بندی و تزیین: بسته بندی و تزیین هدیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کادوپیچی زیبا، جذاب و خلاق اولاً نشانه سلیقه شماست و ثانیاً نشان می دهد که چقدر برای شریک زندگی خود وقت و ارزش گذاشته اید و این برای خانم ها بسیار ارزشمند است.

هدیه ویژه و شخصی: یک هدیه منحصر به فرد و منحصر به فرد سفارش دهید. به عنوان مثال یک گردنبند نقره که نام زن مورد نظر روی آن حک شده هدیه ای هیجان انگیز خواهد بود.

 

نکاتی برای انتخاب هدیه تولد متفاوت و شگفت انگیز برای خانمان

هدیه تولد می تواند فرصت خوبی برای نشان دادن عشق، احترام و توجه به بانویی باشد که او را دوست دارید. اگر به دنبال یک هدیه تولد متفاوت و شگفت انگیز هستید، در اینجا چند نکته برای انتخاب یک هدیه تولد متفاوت و شگفت انگیز برای خانم ها آورده شده است:

1- یک هدیه شخصی: بهترین هدایایی معمولاً آنهایی هستند که نشان می دهند به زنی که به او می دهید اهمیت می دهید. برای این منظور به دنبال هدایایی باشید که با سلیقه و علایق او مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر او یک هنرمند است، یک کتاب با عکس ها، نقاشی ها یا مجسمه های زیبا می تواند هدیه مناسبی باشد.

2- هدیه کاربردی: هدایای کاربردی مانند کیف دستی، کیت زیبایی، ساعت یا گوشی هوشمند با کیفیت می توانند انتخاب های خوبی باشند. اما بهتر است قبل از خرید هدیه مطمئن شوید که او این نوع هدیه را دوست ندارد و برایش مفید خواهد بود.

3- هدیه مرتبط: هدیه مرتبط با علایق خانم می تواند انتخاب خوبی باشد. مثلاً اگر اهل موسیقی است، برای کنسرتی که انتخاب می‌کند بلیت بخرید. یا اگر عاشق سفر است برای تفریح بلیط هواپیما در نظر بگیرید و به مقصد مورد علاقه اش سفر کنید.

4- هدیه جدید و غافلگیر کننده: اگر به دنبال یک هدیه جدید و جالب هستید، به دنبال چیزی باشید که یک خانم را شگفت زده کند. به عنوان مثال، یک تجربه خاص مانند بلیط یک تئاتر تعاملی یا یک کلاس آموزشی جدید هیجان انگیز می تواند یک هدیه فوق العاده برای زنی باشد که به دنبال تجربیات جدید و رویاهای پرشور است.

5- هدیه خلاقانه: هدایایی با طراحی خلاقانه مانند کتاب های مصور، پازل های دست ساز، میز ناهار خوری با طراحی زیبا، ظروف آشپزی با طراحی منحصر به فرد و ... می توانند هدایایی خلاقانه و جذاب برای خانم ها باشند.

 

هدایای خلاقانه برای کادو تولد یک خانم

1- وسیله های شکلات سازی: وسیله هایی که به خانم امکان می دهد شکلات های خود را بسازد، می تواند هدیه ای خلاقانه و شیرین برای عاشقان شکلات باشد.

2- مجسمه های کاغذی: مجسمه های کاغذی با طرح ها و رنگ های مختلف هدیه ای خلاقانه و جذاب برای دوستان با سلیقه خاص هستند.

3- کتاب های گرافیکی: کتاب های گرافیکی با طرح های زیبا و منحصر به فرد می تواند هدیه ای خلاقانه برای علاقه مندان به هنر و طراحی باشد.

4- ساعت های غیر معمول: ساعت هایی با طرح های خلاقانه و جالب می توانند هدیه های خلاقانه و جذابی برای دوستان با سلیقه خاص باشند.

5- ست آرایشی با طراحی جالب: یک ست آرایشی با طراحی جالب و خلاقانه می تواند هدیه ای فوق العاده و جذاب برای خانم هایی باشد که به آرایش و زیبایی علاقه دارند.

6- میزهای ناهارخوری با طراحی خلاقانه: میزهای ناهارخوری با طراحی زیبا و خلاقانه می تواند هدیه ای جذاب و خلاقانه برای افرادی باشد که به آشپزی و دکوراسیون داخلی علاقه دارند.

7- کریستال های دست ساز: کریستال های دست ساز با طرح های خلاقانه و منحصر به فرد می تواند هدیه ای زیبا و دوست داشتنی برای دوستداران جواهرات باشد.

8- کارت های هدیه دست ساز: کارت های هدیه با طراحی خلاقانه و دست ساز می توانند هدایایی خلاقانه و شخصی برای دوستان و خانواده باشند.

9- لوازم تزئینی دست ساز: لوازم تزئینی دست ساز مانند کارت پستال، پرچم های دست ساز، پوسترهای خلاقانه و سایر لوازم تزئینی می تواند هدیه ای شخصی و خلاقانه برای علاقه مندان به دکوراسیون داخلی باشد.

 

بسته بندی کادو برای یک خانم با کلاس چه شکلی باید باشه؟

بسته بندی هدیه تولد می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد یک لحظه شگفت انگیز داشته باشد. البته بسته بندی کادو باید با هدف شما، محتوای هدیه و سلیقه شخصی که آن را به او می دهید هماهنگ باشد. در اینجا چند نکته برای بسته بندی یک هدیه تولد برای یک زن آورده شده است:

1- جعبه کادو: یکی از روش های رایج بسته بندی کادو تولد، استفاده از جعبه کادویی با طراحی جذاب و خلاقانه است. این روش برای بسته بندی هدایایی که اندازه و شکل مناسبی در داخل جعبه دارند مناسب است. جعبه کادو را می توان با رنگ ها و طرح های جذاب و خلاقانه تزیین کرد.

2- کیف دستی یا جعبه: اگر هدیه شما لوازم آرایشی، زیورآلات یا لوازم دیگری است که در کیف یا جعبه جا می شود، استفاده از این نوع بسته بندی گزینه خوبی است. کیف یا کیف دستی را می توان با رنگ ها و طرح های جذاب و شیک تزیین کرد.

3- کادوهای زیبا: اگر هدیه شما کتاب، وسیله الکترونیکی یا کالاهای دیگری است که نیازی به جعبه یا کیف ندارند، می توانید از بسته بندی های زیبای هدیه استفاده کنید. به عنوان مثال کاورهایی با طرح های جذاب و رنگ های شاد می توانند هدیه شما را شگفت انگیز و زیبا کنند.

 

 

 

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد زنانه

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد زن چه می باشد؟

برای این خرید حتما به سلیقه زن مورد نظر توجه کنید. سعی کنید بر اساس پولی که دارید خرید کنید و به رسمی بودن یا غیر رسمی بودن رابطه خود توجه کنید

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر، کادو تولد مادر

8 ایده جذاب هدیه تولد زنانه

1- آباژور چهره

حتما یکی از این آباژورهای چهره برای دکوراسیون منزل داشته باشید. خانم ها از دیدن آن بسیار لذت می برند

2- تابلو فرش چهره

این تابلو ها وقتی به دیوار زده شود، بسیار جذاب هستند.

3- چاپ عکس روی شکلات

به راحتی تعداد زیادی از عکس هایی که دوست دارید را بر روی پوسته شکلات چاپ کنید و در کنار خانواده استفاده کنید

4- تابلو سه بعدی

سه عکس بسیار زیبا از مرد مورد نظر را تهیه کرده و به تابلوی سه بعدی تبدیل کنید

5- چاپ روی قاب گوشی

این یکی از هدیه هایی هست که حتما خانم ها از داشتن اون لذت می برند

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

از نظر خانم ها بهترین هدیه تولد زن ها اون هدیه ای نیست که گرون باشه یا حتما از طلا باشه بلکه کافیه که شما این هدیه رو به زیبایی آراسته کنید و عاشقانه تقدیم کنید. پس در نظر داشته باشید که اولا باید این روز رو در خاطر داشته باشید و از طرف دیگه این هدیه رو به زیبایی بسته بندی کنید.

تاریخ به روزرسانی: 30/2/1402

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر