محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد برادر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو تولد برادر

کادو تولد برادر - برادرها برای خواهرانشان بسیار با ارزش هستند چرا که همیشه پشت و پناه خواهرها بعد از پدر، برادرها هستند. به همین دلیل همیشه خواهرها به دنبال بهترین کادو تولد برادر هستند

بهترین کادو تولد برادر

پیشنهاد ما برای سورپرایز کردن برادرتون اینه که یه تصوریر زیبا از اون رو روی این ماگ چاپ کنید و بهش هدیه بدید. البته شما می تونید تصویر هر عزیز دیگری رو نیز روی این ماگ ها چاپ کنید به همین دلیل است که به این محصول ماگ طرح چهره نیز گفته می شود. یه پیشنهاد دیگه هم براتون داریم و اون اینه که اگر قصد خرید ماگ طرح چهره دارید می تونید دو تا از این لیوان ها رو سفارش بدید و روی یکی تصویر خودتون و روی دیگری تصویر همسر یا برادرتون رو چاپ کنید.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد برادر

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد برادر چه می باشد؟

شما ابتدا باید به سن طرف مقابلتان توجه کنید و بعد بر اساس سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید، خرید خود را ثبت کنید.

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز برای خواهر می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر

8 ایده جذاب کادو تولد برادر

1- بالبینگ چهره

2- تابلو فرش چهره

3- چاپ شکلات

4- تابلو سه بعدی

5- چاپ روی قاب گوشی

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

46- ایده جذاب کادو تولد برادر

1- تبلت

این گزینه برای کسانی هست که برادرشان به تبلت نیازمند هست. از ابزارهای بسیار پر کاربرد و مفید می باشد

2- سررسید با عکس برادرتان

این هم یکی از گزینه های بسیار پر طرفدار می باشد. عکس برادرتان را بر روی یک سررسید زبا چاپ کرده و به او هدیه بدهید

3- شکلات با عکس چهره

شکلات های بسیار خوشمزه با عکس های بسیار جذاب از برادرتان می تواند او را سورپرایز کرده و جلوه ای خاص به کادوی شما بدهد

4- جعبه کادو سورپرایزی

اگر یک هدیه کوچک خریداری کرده اید و به دنبال یک جعبه کادوی بسیار زیبا و شکیل می گردید، حتما به جعبه سورپرایزی توجه کنید. بسیار زیبا و خاص طراحی شده اند

5- شاهنامه

شاهنامه اثر پر شکوه فردوسی برای هر کسی اهمیت و جذابیت دارد. این یکی از گزینه های بسیار محبوب است

6- هنزفری بلوتوثی

یکی از موارد بسیار مفید کادو برای تولد برادر این مدل وسیله هست که به دلیل نداشتن سیم، بسیار کاربردی هستند. به نحوی که به راحتی در هر جایی قابل استفاده می باشد. 

7- پاور بانک

یکی دیگر از مواردی که بسیار کاربردی می باشد پاوربانک هست که به راحتی قابل حمل هست و در هر مکانی می تواند برای شارژ تلفن همراه و تبلت مورد استفاده قرار بگیرد.

کادو برای برادر بزرگتر

8- ست رومیزی اداری

اگر برادر شما در اداره ای مشغول به کار می باشد، یکی از بهترین گزینه ها ست رومیزی چوبی با متن دلخواه می باشد که همیشه جلوی چشم او می باشد

9- قاب گوشی با عکس دلخواه 

یک عکس زیبا از برادرتان تهیه کنید و بر روی قاب گوشی چاپ کرده و به برادرتان هدیه بدهید. این هدیه همیشه همراه او خواهد بود. فقط به کیفیت قاب گوشی توجه کنید تا این هدیه تا زمان زیادتری وجود داشته باشد

10- ساعت مچی پرسپولیس

11- ساعت مچی استقلال

اگر برادر شما به هر یک از تیم های بالا علاقه مند هست، می توانید این ساعت ها را تهیه کنید و به عنوان هدیه تولد برادر به او بدهد.

12- چاپ عکس بر روی ماگ حرارتی

یکی دیگر از کادوهای پر کاربرد برای برادر پشت میز نشین، ماگ حرارتی با عکس خودش می باشد که بسیار مورد توجه می باشد و برای نوشیدن انواع مایعات کاربرد دارد

13- هدست واقعیت مجازی

یکی از جذابترین کائوها برای تولد برادر، دستگاه واقعیت مجازی هست . هنگامی که این هدست را به آیفون یا اندروید خود متصل می کند ، وارد دنیای مجازی می شود. این هدست به اندازه کافی راحت است که بتواند ساعت ها بازی کند ، که برای او بسیار مهم است.

14- عکس چوبی

یکی از زیباترین عکس های دوران کودکی خود را انتخاب کرده و بر روی برسی از تنه درخت چاپ کنید و به او هدیه بدهید. سعی کنید عکسی که انتخاب میکنید، خاطره انگیز باشد.

15- توری کباب پز

او در حال حاضر یک کباب پز عالی است. به او کمک کنید تا با این سبدهای کبابی کباب کند که گوشت و سبزیجات او را به کمال می پزد.

هدیه تولد برای برادر

16- ساعت دیواری سه بعدی LED

این ساعت برای برادری که عاشق طرح های آینده است بسیار مناسب است. قطعه زمانبخش را می توان به راحتی روی دیوار نصب کرد اما می تواند به همان خوبی روی میز کناری خود قرار گیرد.

17- جاموبایلی داک چوبی

یکی از بهترین هدیه هایی که برای یک برادر شلوغ میتونید تدارک ببینید، همین جا موبایلی و استندهایی هست که به راحتی تمامی وسایل را درون خودش جا میده. این وسیله ها دارای قیمت بسیار مناسبی هم می باشد.

18- هدست واقعیت مجازی

هنگامی که او این هدست را به آیفون یا اندروید خود متصل می کند، وارد دنیای مجازی می شود. منتقدان در آمازون ادعا می کنند که این هدست به اندازه کافی راحت است که می تواند ساعت ها بازی کند، که برای او بسیار مهم است.

19- شارژر وایرلسی

چه او یک محصول اپل یا سامسونگ داشته باشد، این ایستگاه شارژ بی‌سیم تمام ابزارهای فناوری مورد علاقه‌اش را در یک لحظه شارژ می‌کند، بدون اینکه همه آن سیم‌های مزاحم گره بخورند.

20- گرامافون های بلوتوثی

اگر برادر شما اهل موسیقی و دستگاه های پخش کننده موسیقی می باشد، می تواید با خریداری یک دستگاه گرامافون بلوتوثی، یکی از بهترین احساسات را به او هدیه می دهید

21- تابلوهای نئون اسم

این تابلوها هم یکی از زیباترین تابلوهای نوری هست که میشه هدیه داد

کادو برای تولد برادر

22- ست های بتنی با اسم

برای برادرتون یک عدد ست لیوان، سینی، جا خودکاری و گلدان بتنی سفارش بدید که با اسم کوچیک اون تزئین شده باشه.

23- ست سیگار چوبی

اگر برادر شما سیگاری هست و به ست های سیگا رعلاقه داره، می تونید این ست را برای اون سفارش بدید که بسیار زیا و گرون قیمت هست.

24- تابلو چرمی با حک اسم و متن 

این تابلو بسیار خاص هست. تصور کنید که چهره برادرتون به همراه اسم اون را روی چرم حک کتید و به اون هدبه بدید. مطمئن باشید بسیار خاطره انگیز هست.

25- ماگ هیتردار

این کادو برای محل کار برادر بسیار جذاب هست. ماگی با کارایی بسیار بالا هست که برای کادو تولد برادر بسیار مناسب هست.

برای تولد برادرم چی بخرم

26- جعبه بازی با 5 بازی بسیار زیبا

این کادو برای برادر کوچک شما بسیار مناسب هست. داشتن این 5 بازی بسیار جذاب برای هر پسری سرگرم کننده هست

27- کنسول های بازی

اگر برادر شما یک گیمر باشد دسته بندی های زیادری برای او وجود دارد. اولین چیزی که می توانید آنها را دریافت کنید، بدیهی است که یک ps5 است ، ایکس باکس جدید نیز یک هدیه شگفت انگیز خواهد بود. اگر مایلید کمی ولخرجی کنید، می توانید برای آنها یک گیفت کارت پلی استیشن یا یک گیفت کارت ایکس باکس بگیرید.  برای آنها یک کیبورد جدید تهیه کنید، صفحه کلیدهای بسیار جالبی وجود دارد و می توانید رنگ را تغییر دهید. حتی  می توانید یک صندلی بازی جدید، یک مانیتور جدید، یک کامپیوتر جدید پیدا کنید، بدیهی است که می توانید هر بازی را که آنها در مورد آنها صحبت کرده اند برای آنها تهیه کنید. 

28- گرفتن وسایل ورزشی یا عضورت در سالن ورزشی

گزینه بعدی  برای برادر ورزشکار این است که برای آنها عضویت در باشگاه بگیرید و شاید فقط بتوانید برای یک سال تجهیزات باشگاه عضویت در باشگاه بپردازید، و یا خرید وسایلی مانند یک قفسه اسکات یا چیزی که می توانند در خانه یا پارکینگ خود داشته باشند بسیار جالب است.حتی می توانید برای آنها یک اسکیت بورد یا  دوچرخه جدید، یک تخته موج سواری جدید، یک تخته موج سواری جدید تهیه کنید و یاا می توانید اساساً هر گونه لوازمی را برای هر فعالیتی که آنها دوست دارند انجام دهند. می توانید برای آنها یک میز بیلیارد تهیه کنید،  چیزی که سرگرم کننده است میز پینگ پنگ یا میز هاکی روی هوا است یا می توانید این را برای آنها تهیه کنید.  بازی به نام اسپایک بال که یک بازی واقعا سرگرم کننده است

29- لوازم عکاسی

بنابراین اگر آنها به عکاسی علاقه‌مند هستند،  میتوانید برای آنها یک دوربین، یک لنز دوربین جدید، یک کیف دوربین بسیار زیبا ، آنها موارد بسیار بادوام زیادی در آمازون دارند، من واقعاً دوست دارم که بتوانید  برای آنها یک دوربین پولاروید بگیرید و می توانید یکی از دوربین های  واقعاً زیبا را تهیه کنید و آنها می توانند از هر کجا که هستند عکس بگیرند و آنها را برای همیشه چاپ کنند که به نظر من شگفت انگیز است  یا یک دوربین فیلمبرداری یا یک پهپاد هم ایده بسیار جالبی برای هدیه است که می توانید دریافت کنید.

30- وسایل گردش

برای برادری که اهل گردش می باشد، وسایلی مانند چوب ماهیگیری، چادر مسافرتی برای کمپین ها، چاقو و تبر مخصوص برای کمپین، بلندگوهای شارژی بسیار زیبا همگی از کادوهای اساسی هستند


31- کوله پشتی مردانه

32- ساندویچ ساز صبحانه

33- میز لپ تاپ چند کاره

34- عینک آفتابی پولاریزه سبک اسپرت

35- ساعت پروجکشن

36- ست باربیکیو استیل

37- عینک آفتابی

38- بالش طرح عکس

یک بالش شخصی شایان ستایش با نام و عکس برادر شما به عنوان هدیه و یادگاری برای او خواهد بود. یک بالش شخصی که به او احساس راحتی می‌کند و نشان می‌دهد که شما اهمیت می‌دهید، حضور شما را احساس می‌کند.

39- فنجان قهوه

مجموعه محبوب فنجان قهوه، هدیه مناسبی برای برادر شما در روز فارغ التحصیلی است. این لیوان ها به او این امکان را می دهند که بیشتر از چای و قهوه اش لذت ببرد و نوشتن یک یادداشت عالی روی آن ها به او کمک می کند روز خود را بهتر آغاز کند.

 

40- کیک: هدیه تولد برای برادر

تولد یا سالگرد برادر خود را با طیف دلپذیر کیک های طعم دار ما جشن بگیرید. یک کیک جالب به انتخاب او شادی جشن ها را افزایش می دهد و خاطرات شیرینی را برای او رقم می زند که برای همیشه ماندگار خواهد بود

 

41- گل های آپارتمانی

گیاهان بهترین هدایا را برای هر مناسبت و رابطه ای می سازند زیرا هوا را تصفیه می کنند و سموم مضر را از جو خارج می کنند. مفهوم هدایای سبز را با ارسال گیاهان برای برادر خود برای تولد، کریسمس، عید و مناسبت های خانه داری ترویج دهید.

42-عطر: هدیه تولد برای برادر

عطرها همیشه بهترین گزینه برای هدیه هستند که می توانید چندین بار برای برادرتان ارسال کنید. این کار باعث می شود که هر روز بوی و احساس خوبی داشته باشد و این اطمینان را به او می دهد که همیشه برای مناسبت های خاص آنجا هستید.

43-شکلات به عنوان هدیه تولد برای برادر

همه عاشق شکلات هستند و بهترین هدیه تولد برای برادر در روز تولد، کریسمس، عید و روز ولنتاین تهیه می شود. طیف گسترده ای از دسته گل ها و شکلات ها وجود دارد. این خوراکی های شیرین برای لذت بردن از جوانه های چشایی برادرتان به شیرین ترین شکل ممکن عالی هستند.

 

44- هدست گیمینگ مدل PS4-A12

در واقع همه پسرها چه جوان، چه نوجوان و چه کودک علاقه زیادی به بازی و بازی های یارانه ای دارند. مهم ترین وسیله ای که می تواند تجربه بازی دلپذیر و با کیفیتی را برای آنها به ارمغان بیاورد، داشتن یک هدست گیمینگ است. پس می توانید با خرید این محصول برادر خود را خوشحال کنید و او را تا حد زیادی خوشحال کنید.

این مدل هدست گیمینگ یکی از بهترین و پرفروش ترین هدست ها با کیفیت ساخت بسیار بالا می باشد. این محصول علاوه بر استفاده برای بازی های کامپیوتری با رایانه شخصی و پلی استیشن، قابلیت مکالمه نیز دارد.

ظاهر این گوشی بسیار منحصر به فرد و جذاب است که می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای خرید هدیه برای برادرتان باشد. بنابراین، اگر می خواهید با پرداخت مبلغی مناسب، برادرتان را راضی کنید، اولین پیشنهاد ما به شما هدست گیمینگ PS4-A12 است.

 

45- عینک آفتابی شیائومی مدل EXPLORER TYJ01TS

عینک آفتابی یکی دیگر از محصولاتی است که می تواند انتخاب خوبی برای خرید هدیه برای برادرتان باشد و استایلی منحصر به فرد برای او ایجاد کند. البته ممکن است برخی از عینک ها برای برخی از چهره ها مناسب نباشند، اما مدلی که به شما پیشنهاد می کنیم به گونه ای طراحی شده است که به صورت همه پسرا می آید. اگر به دنبال یک محصول هدیه مناسب برای برادر خود هستید، این عینک آفتابی شیائومی را به شما پیشنهاد می کنیم.

در مورد کیفیت این محصول باید به شما بگوییم که بسیار با کیفیت بوده و فریم آن از TR90 ساخته شده است. در واقع این عینک آفتابی در صورت استفاده صحیح می تواند مدت زیادی دوام بیاورد. لنزهای این مدل نور خورشید را به خوبی سرکوب می کنند و به خوبی از چشم محافظت می کنند. از طرفی تا 99 درصد اشعه ماوراء بنفش توسط غشای شش لایه لنز جذب شده و از آسیب چشم جلوگیری می کند.

46- کلاه مردانه مدل W کد ۹۴۳

در نهایت برای خرید هدیه برای برادرتان کلاهی را به شما پیشنهاد می کنیم که با قیمتی مقرون به صرفه می تواند محصولی بسیار با کیفیت باشد. این کلاه طراحی ظاهری بسیار جذاب و اسپرت دارد که بدون شک هر پسری از آن استفاده می کند. به خصوص در روزهای گرم تابستان که مردان دوست دارند با دوستان خود بیرون باشند و نور شدید خورشید مانع از آن می شود. جنس این کلاه اسپرت از کتان بوده و با رنگ خاکی برای استایل های تابستانی مناسب خواهد بود.

با این موارد برادر خود را سورپرایز کنید

1- مهمانی کوچک ترتیب بدهید

سعی کنید تا می توانید یک مهمانی خانوادگی کوچک برای او ترتیب دهید تا همگی در کنار هم باشید


2- هدیه غافلگیر کننده

چه چیزی می تواند او را شگفت زده کند که او را شگفت زده کند؟ فکر می کنم این بهترین سورپرایزی است که می توانید به او بدهید. فقط قبل از هر چیزی تحقیق کنید که او به چه سرگرمی هایی علاقه دارد

3- سورپرایز ویدیویی

می‌توانید برای برادرتان ویدیوی تبریک تولد بسازید و آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل یا هر روش دیگری که می‌خواهید برای او ارسال کنید. شما می توانید این ویدئو را با چند تصویر خاص از خود و برادر، مادر، پدر، خواهر یا عزیزانتان تهیه کنید. فقط با یک آهنگ تولد زیبا یک اسلایدشو بسازید. این یک هدیه تولد ویژه برای یک برادر است.

4- چاپ عکس یک فرد معروف که مورد علاقه او هست

این یکی از بهترین ایده های تولد برای خوشحال کردن اوست. آیا می دانید سلبریتی مورد علاقه او کیست؟ بازیکن فوتبال یا ستاره هالیوود؟ می دانم که درک آن برای شما سخت نخواهد بود، اما من این ایده را در ذهنم دارم، بنابراین می خواهم با شما در میان بگذارم، ابتدا فکر کنید که آیا یک تی شرت، یک لیوان یا چیز دیگری به عنوان هدیه می گیرید. که عکس یکی از عزیزان روی آن است. و سلبریتی که دوستش دارید روی آنها حک شده است، این چه احساسی به شما می دهد؟ می دانم که شگفت زده خواهید شد. پس به همین شکل تصور کنید که برادر شما هم همین چیز را دریافت کند. پس این راه را برای غافلگیری برادرتان از دست ندهید.

5- یک سفر بی برنامه

ممکن است در مورد اصطلاح "سفر برنامه ریزی نشده" بسیار گیج شده باشید. نگران نباش بذار توضیح بدم این ایده برای جوانان است. اگر برادر شما یک مرد جوان است، می توانید از این ایده برای شگفت انگیزتر کردن تولد او استفاده کنید. پس در این روز چه کاری باید انجام دهید. یک ماشین خوب قرض بگیرید، با دوستان نزدیک نزدیک شهر خود تماس بگیرید. پس به برادرش زنگ زد. سپس در جاده های زیبا بروید. من فکر می کنم با این کار برادر شما در این روز خاص اوقات خوبی را سپری می کند.

 

پس در نتیجه تولد برادرتان را تبریک بگویید. از تبریک زیبای خود روی کارت استفاده کنید. روز خوبی داشته باشید. بهترین اوقات را با برادرت بگذران و هرگز برادرت را رها نکن.

بعد از همه چیزهایی که شما و برادرتان با هم گذرانده اید - شیطنت های حیاط خانه، تعطیلات خانوادگی و شب های قرار - می خواهید هدیه ای عالی به او بدهید که خلاصه ای از احساس واقعی شما در مورد او باشد: هدیه ای که از داشتنش سپاسگزار هستید. سمت . ، اما هنوز کمی آزاردهنده است وقتی از فرزند مورد علاقه مامان و باباش صحبت می کند (آه، خوشی های خواهر و برادر). چه برای برادر بزرگتر یا کوچک خود خرید کنید، یکی از این هدایای تولد منحصر به فرد را در نظر بگیرید تا به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید.

اگر برادرتان امسال نقطه عطف مهمی در زندگی خود دارد، یک هدیه شخصی در نظر بگیرید، اگر او شوخ طبع است، بهتر است یک روز خنده دار به عنوان هدیه تولد برای برادرتان ایجاد کنید، فقط اگر شما و برادران و خواهرانتان برای این کار با هم متحد شوید. یک هدیه رایج امسال، ما تعدادی هدایای گران قیمت (خوب، مناسب) برای او جمع آوری کرده ایم. به‌علاوه، اگر خرید خود را به آخرین لحظه واگذار کرده‌اید، بیشتر این ایده‌های هدیه در عرض دو روز یا کمتر به لطف ماه هدیه ارسال می‌شوند.


برادر شما در تمام زندگی شما حامی شما بوده است، بنابراین اگر شما از نظر فیزیکی در روز ویژه برادرش حضور نداشته باشید، واقعاً ناراحت خواهد شد!

حضور شما از همه مهمتر است. و اگر در یک قرار ملاقات یا یک ماموریت کاری گیر کرده اید، از بهترین هدایای تولد آنلاین ما برای برادر استفاده کنید که می تواند او را بدون زحمت بخنداند. پس از ثبت سفارش، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا هدیه را در بازه زمانی مشخصی تحویل دهید. این امر قطعا تاثیر زیادی در رابطه خواهر و برادری شما خواهد داشت و به راحتی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هدایایی مناسب به عنوان هدیه تولد برای برادر خود خریداری کنید. ما می توانیم چندین ایده برای هدیه برای یک برادر به شما ارائه دهیم که بسیار جذاب تر از هدایای شخصی است. همچنین می‌توانید یک دسته گل خیره‌کننده از گل‌های تازه، یک جعبه شکلات، یک کیسه میوه‌های خشک عجیب و غریب، کیک‌های خاص بفرستید یا می‌توانید از میان طیف عظیم هدایای ما برای مردان آنلاین انتخاب کنید تا روز او را جادویی‌تر کنید. بنابراین، حتی اگر برای روز خاص او برنامه ریزی نکرده اید، باز هم می توانید از دیدن کنید.

 

به نقل از دیجی کالا

پس از فرصت استفاده کنید و چیزی که عزیزانتان را خوشحال می‌کند به آن‌ها هدیه دهید. اگر حس می‌کنید خرید هدیه برای برادر بسیار سخت و پیچیده است یا هر سال با این سوال روبرو می‌شوید که بهترین هدیه برای برادر در روز تولدشان چیست، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. خرید بهترین هدیه برای برادر آن‌قدر که شما فکر می‌کنید سخت نیست؛ فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای برادر شما باشد. ما با ۳۰ پیشنهاد هدیه خاص برای برادر کار شما را راحت کرده‌ایم.

 

هدیه ای ارزشمند برای تولد برادر

انتخاب کادو تولد مناسب و جذاب برای برادر همیشه یکی از جذاب ترین چالش های زندگی خواهر بوده است. تصمیم گیری برای خرید چه هدیه ای برای که هم کاربردی و هم پسندیده باشد، کار بسیار دشواری است. متاسفانه هدیه ای که به بسیاری از مردان در سرتاسر دنیا داده می شود جوراب است! اما مطمئن باشید با صرف هزینه کمتر می توانید هدایای بسیار بهتری بخرید. در این مطلب به شما یادآوری می کنیم که چه فاکتورهای مهم و کلیدی در خرید کادو تولد مناسب برای برادر وجود دارد تا بتوانید با خیال راحت بهترین هدیه را تهیه کنید.


1- برادر ما چند سال سن دارد؟

یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب هدیه برای برادر سن است. همیشه باید در خرید هدیه سن فرد را در نظر بگیریم و سعی کنیم هدیه ای را انتخاب کنیم که متناسب با سن و نیاز آن زمان باشد.

2- هنگام خرید هدیه به سبک زندگی برادرتان توجه کنید

یکی دیگر از معیارهایی که برای خرید بهترین هدیه برای برادر باید در نظر گرفت، سبک زندگی افراد است. به عنوان مثال خرید یک جعبه مهر و موم شده با قرآن می تواند بهترین هدیه برای یک برادر مذهبی باشد و یا دادن یک زیرسیگاری دست ساز یک هدیه ایده آل برای یک برادر سیگاری است.

3- میزان صمیمیت شما با برادرتان بسیار مهم است؟

یکی از مهم ترین معیارهایی که در خرید کادو تولد برای برادر باید به آن توجه کرد، رابطه خانوادگی و میزان صمیمیت شما با فردی است که می خواهید آن را به او هدیه دهید.

یک هدیه شیک که رسمی به نظر می رسد بهترین گزینه برای همکار شماست. مانند یک خودکار یا یک ساعت رومیزی، اما می‌توانید به همسرتان هدیه‌ای صمیمی‌تر مانند یک مجسمه رمانتیک بدهید.

4- به سلیقه و شخصیت برادرتان توجه کنید

سلیقه و مهمتر از آن شخصیت فردی که می خواهید به او هدیه بدهید فاکتور بسیار مهمی در خرید هدیه است که نباید از آن غافل شد.

به عنوان مثال برای فردی که به کارهای هنری و سنتی علاقه دارد، تمامی محصولات صنایع دستی می تواند هدیه مناسبی باشد، اما خرید محصولات سنتی و هنری ممکن است برای فرد مناسب نباشد. 

همچنین در خرید هدیه باید به شخصیت فرد نیز توجه کنیم. مثلاً اگر فردی که می خواهیم هدیه بدهیم، اهل قلم و نویسندگی است، یک خودکار زیبا یا آبنما می تواند هدیه مناسبی برای او باشد.

5- کار و فعالیت فرد را نادیده نگیرید

نکته مهم دیگری که در خرید کادو تولد برای برادر باید به آن توجه کرد، شغل فرد مورد نظر است.

به عنوان مثال، اگر شغل شخصی که می خواهیم به او هدیه بدهیم دفتر است و معمولاً پشت میز کار می کند، یک هدیه مناسب می تواند هر شی روی میز کار از ساعت گرفته تا یک مجسمه هنری یا یک گلدان زیبا باشد.

6- نیازهای فرد را در نظر بگیرید

هدیه دادن و هدیه گرفتن به خودی خود عملی است که افراد بیشتری را به یکدیگر نزدیک می کند. اگر چیزی که هدیه می گیریم وسیله ای باشد که مدت ها به آن نیاز داریم، لذت و ارزش آن چند برابر می شود. پس همیشه هنگام خرید هدیه نیازهای طرف مقابل را در نظر بگیرید.

برای مثال فردی که به تازگی دفتر کار خود را باز کرده است، یک شکلات فانتزی می تواند مناسب ترین هدیه برای او باشد.

جدای از فاکتورهای ذکر شده، برای خرید مناسب ترین هدیه باید به مناسبتی که می خواهیم هدیه را به فرد هدیه دهیم، توجه کنیم.

 

7- ارسال یک پیام تبریک برای برادر

احتیاجی نیست که شما یک هدیه گران قیمت تهیه کنید. فقط در روز تولد به اون زنگ بزنید یا یک پیام تبریز پر محبت برای او ارسال کنید. این مورد باعث می شود که طرف مقابل شما به این نکته برسد که شما زمان تولد او را به یاد دارید و ارزشی برای او قایل هستید. 

تاریخ به روز رسانی: 11/02/1403

نمایش بیشتر

نمایش کمتر