محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد پدر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


132 ایده کادو روز پدر

132 ایده کادو تولد برای پدر

132 ایده کادو برای پدر

کادو تولد پدر- روز تولد پدر، از جمله روزهایی است که همه می خواهیم یه روز باشکوه را براشون رقم بزنیم چرا که معتقدیم باید به یه شکلی زحماتی که برای ما کشیده اند رو هر چند کوچک، ولی جبران کنیم. شک نکنید اگر پدران عزیز شما تصویر تکی یا یک تصویر خانوادگی رو روی این فرش ها ببینند بسیار خوش حال خواهند شد. 

هر روز خیلی از افراد به ما پیام میدند که می خواند برای پدرهاشون کادوی تولد بگیرند و نظر می خواند که بهترین کادو برای تولد پدر چی هست؟ ما نسبت به مسئولیتی که داریم کادوهای متفاوتی را بهشون پیشنهاد میدیم. ولی به نظر خود ما، فرشی که طرح چهره پدرتون بر روی اون بافته شده، یکی از بهترین کادوهایی هست که ارزش این را داره که به پدر کادو داده بشه. از مهمترین خاصیت این فرش ها اینه که هم میتونید قابش کنید و به دیوار بزنید و یا اینکه روی یکی از منطقه های خونه پهنش کنید و سالهای سال از اون بهره مند بشید.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد پدر

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد پدر چه می باشد؟

برای خرید پدر ابتدا به سلیقه پدرتان توجه کنید بعد از اون اگر با پدرتون صمیمی هستید بیشتر کادوهای جذابی که اون را شاد میکنه بخرید. اگر با اون رسمی هستید ، کادوهای رسمی تهیه کنید

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

128 ایده جذاب برای خرید کادو تولد پدر

10- بالبینگ چهره

همه مردم به دنبال این هستند که برای پدر خود یک قاب عکس ویژه داشته بانشد. ولی ما به شما توصیه می کنیم که برای پدرتان یکی از این بالبینگ های چهره را تهیه کنید و هدیه بدهید

11- تابلو فرش چهره

این تابلو فرش ها هم دقیقا مانند تابلو بسیار زیبا هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند

12- چاپ شکلات

به تعداد سال های عمر پدرتان شکلات با عکس او تهیه کنید و به او هدیه بدهید. مطمئنا از آن بسیار لذت می برد

13- تابلو سه بعدی

سه عکس بسیار زیبا از مرد مورد نظر را تهیه کرده و به تابلوی سه بعدی تبدیل کنید

14- چاپ روی قاب گوشی

اگر پدرتان اهل گوشی هوشمند می باشد، می تواانید بر اساس مدل گوشی برای او یک قاب زیبا سفارش دهید

15-  ست اداری

برای یک پدر مدیر بسیار محترم، چه چیزی بهتر از این که روی میزش یک ست اداری با گل تراریوم باشه

16- باکس گل

17- طراحی چهره

18- کیف گرم نگهدارنده غذا و نوشیدنی

حتما پدر شما در محلی مشغول به کار است که مجبور است ناهار یا شام را در آن محل به تنهایی یا با بقیه همکاران خود صرف کند. پس یکی از بهترین گزینه ها کیف یا ظرف های مخصوص گرم نگهداشتن غذا هست که به او این کمک را می کند که در هر لحظه غذای گرم مصرف کند.

19- دفتر چه یاداشت و قلم ضد آب

اگر پدر شما کسی هست که دائما در حال فکر کردن به مواردی هست که بعدا آن را فراموش می کند، یکی از بهترین گزینه ها داشتن یک قلم و خودکار زیبا می باشد که به راحتی و در هر مکانی مطالب خود را یاداشت کند. اگر او یک  نویسنده با ایده های بسیار زیاد است که حتی در زیر دوش حمام به سراغش می آید پدر شما پر از ایده است و می گوید بهترین های او همیشه زیر دوش به سراغش می آیند ، این دفتر یادداشت ضدآب را به او بدهید (با مداد همراه است) که اسلاتر از آن برای یادداشت کردن هر چیزی در لحظه استفاده از آن استفاده می کند.

20- چادر خواب تک نفره

اگر پدر شما کسی هست که به گردش کردن با دوستان علاقه ی زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه ها چادرهای مسافرتی هست که می تواند خود و دوستان خود را به درون آن راهنمایی کند و از بیرون رفتن و گردش رفتن لذت زیادی ببرند.

21- بلیط سینما و بلیط کنسرت

یکی از گزینه های بسیار لذت بخش و سرگرم کننده برای پدری که اهل سینما و موسیقی هست یکی از بهترین گزینه ها تهیه یک بلیط کنسرت و سینما هست تا از زمانشون لذت زیادی ببرند

22- بلیط هتل و بلیط هواپیما

اگر پدر شما اهل مسافرت هست، یک بلیط هواپیما به همراه یک هتل ویژه در شهری که او دوست دارد تهیه کنید و او را ناگهان سورپرایز کنید. اگر بتوانید خودتان هم همراه آنها بروید هم گزینه بسیار مناسبی هست

23- ساعت زنگ دار

حتما پدری سحر خیز دارید، باید به او کمک کنید تا صبح ها بیدار شوند و بتوانند در موقع مقرر به سر قرار خود دسترسی داشته باشند. کادوی ارزان برای تولد یک پدر مهربان.

24- تیغ ریش تراشی

اگر که پدر شما به اصلاح کردن صورت خود علاقه دارد، باید به این نکته توجه کنید که به یک دسته تیغ بسیار روان برای اصلاح صورت خود نیاز دارد و می تواند در زیباتر دیده شدن او نقش مهمی داشته باشد.

25- ماشین ریش تراشی

بعضی از پدرها علاقه زیادی به تیغ زدن مشکل دارند و شاید به آن حساسیت داشته باشند، از ماشین های ریش تراش معمولی جهت اصلاح صورت خود استفاده می کنند.

26- روغن زیتون

برای پدری که علاقه زیادی به سوپ دارد، یک چاشنی بسیار لذت بخش، روغن زیتون ارگانیک و طبیعی هست. به سلامتی پدرهاتون اهمیت زیادی بدهید.

27- توستر و دستگاه گرم کن غذا

شما می دونید که اکثر مردها علاقه ای به آشپزی ندارند و به همین خاطر اکثر وقتها به غذاهای بیرون یا غذاهای از قبل آماده شده روی می آورد. پس شما با خرید یکی از این آون توسترها کمک بسیار زیادی به آنها می کنید.


28- گل های طبیعی

اگر پدر شما به طبیعت و گل های آپارتمانی علاقه بسیار زیادی دارد، برای کادوی تولد پدر می توانید گل های تزئینی آپارتمانی زیادی را هدیه دهید. این گل ها در گل فروشی ها در دسترس شما هستند


29- کاغذهای الکترونیکی

اگر پدر شما دائما در حال نوشتن هست و آنهارا باید دوباره در کامپیوتر خود تایپ کند، شما می توانید یک دستگاه کاغذ الکترونیکی به او هدیه بدهید که مستقیما هنگامی که یاداشت می کند در کامپیوتر هم ثبت شود. با اینکار هم در وقت پدر خود صرفه جویی میکنید و از اسراف کاغذ و آسیب به محیط زیست نجات میابید.


30- پایه شارژ وایرلسی

اگر پدر شما از موبایل خود بسیار استفاده می کند و دائما در حال شارژ گوشی خود می باشد، یکی از گزینه ها، پایه های شارژ بی سیم هست که می تواند گوشی را به سرعت شارژ کند و همیشه از اون استفاده کند.


31- مام صابونی زیر بغل

اگر پدر شما دوست دارد همیشه از بوی بد عرق خود دور باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای کادوی خاص برای پدر، مام های صابونی و اسپری هست که بوی بدن را از بین می برد


32- وسایل باغبانی

اگر پدر شما یک باغچه زیبا و کوچک در حیاط منزل برای بالا بردن روحیه خود درست کرده است، باید مجموعه ای از وسایل مورد نیاز را هم داشته باشد که برای این موضوع باید شما برای او، وسایل مورد نظر  را تهیه کنید. این وسایل بسیار زیاد است. بیل، بیلچه، آبپاش، کود و مواد شیمیایی، بذرهای سبزیجات و درخچه های کوچک زیبا همگی مناسب هستند.

33- مودم همراه

اگر پدر شما کسی هست که همیشه به اینترنت اهمیت ویژه ای می دهد، یکی از موارد بسیار پر کاربرد برای او، داشتن یک مودم همراه است که بتواند در هر شرایطی ازاینترنت پر سرعت استفاده کند.

34- انگشتر عقیق

اکثر پدرهای مذهبی همیشه دارای انگشترهایی هستند که متبرک شده اند. یک کادوی مناسب برای تولد پدر، خرید یک انگشتر عقیق هست که متبرک شده باشد و از داشتن آن بسیار لذت ببرد.

35- کوله پشتی کوه نوردی

سعی کنید همیشه پدر خود را به ورزش ترغیب کنید. با اینکار همیشه برای سلامتی او تلاش کرده اید. یک کوله پشتی کوهنوری با وسایل داخل آن تهیه کنید و او را مجبور کنید که روزهای تعطیل به کوه رفته و انرژی خود را افزایش دهد

36- شکلات های بدون قند

همه مردم به شیرینی جات علاقه بسیار زیادی دارند ولی افراد مسن مثل پدر کمتر می توانند از آن استفاده کنند. پس برای کادو تولد پدر یک بسته شکلات بدون قند بسیار می تواند مفید باشد.


37- هودی با چاپ عکس پدر

در روزهای سرد پاییز و زمستان، یک لباس گرم مانند هودی، یکی از بهترین کادوها میتونه باشه. همونطور که میدونید آدم ها هرچقدر که سنشون بالاتر میره، انرژی بدنشون هم کم میشه و لباس های گرم کمک زیادی به سلامتی اونها میتونه بکنه. 


38- اسپری خوش بو کننده بدن

پدرها به خاطر اینکه بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه صرف میکنند، بیشتر در معرض آلودگی ها و بوی بد قرار دارند. پس یک اسپری خوش بو کننده می تونه راهگشای بسیار خوبی باشه.


39- کرم اصلاح صورت

حتما اگر پدری دارید که بیشتر به صورت خود توجه می کند و همیشه در حال آرایش صورت خود می باشد، یک کرم اصلاح صورت هدیه بدهید.


40- تیغ اصلاح صورت


41- کف اصلاح صورت


42- دفترچه نت برداری

برای پدری که دائما کارهای بسیار زیادی را دارد، یکی از بهترین گزینه ها، دفترچه های نت برداری هست تا به راحتی و همیشه بتواند کارهای خود را یادداشت کرده و از فراموش شدن آن جلوگیری کند.


43- دستگاه ریز کننده سبزیجات

اگر پدر شما یک گیاهخوار هست، شما می توانید یکی از این دستگاه ها را تهیه کرده و با انواع میوه و سبزی جات غذاهای بسیار عالی و با کیفیت را برای آنها تهیه کنید.

44- اسپیکر همراه

اگر پدر شما تمایل بسیار زیادی به شنیدن موسیقی با صدای بلند را دارد، سکی از گزینه های بسیار مناسب، داشتن اسپیکر همراه می باشد که در هر زمان و مکانی بتواند با صدای بلند موسیقی گوش دهد.

45- دستگاه قهوه ساز

کادو تولد پدر را با عطر یک فنجان قهوه، عطراگین کنید. همانطور که می دانید، کسانی که به طهم قهوه اهمیت می دهند، افرادی بسیار دقیق هستند که شما با این دستگاه می توانید به آنها شادابی را هدیه دهید.

46- قاب موبایل با عکس دلخواه 

برای پدری که اهل ذوق می باشد، حتما یک قاب گوشی موبایل با یک عکس خانوادگی تهیه کنید و به او هدیه دهید. شما با اینکار بسیار به او روحیه می دهید.

47- کفش طبی

حتما برای یکبار هم که شده یک کفش طبی چرمی به پدرتان هدیه بدهید. این کفش ها باعث راحتی آنها برای رفت و آمد می شود و از مشکلات زانویی آنها جلوگیری می کند.

48- صندلی تاشو همراه

اگر پدر شما سن بالایی دارد و راه رفتن و نشستن برای او مشکل شده است، یکی از این صندلی ها برایش تهیه کنید تا در هر مکانی بتواند به راحتی بنشیند.

49- ساعت شنی شخصی

این ساعت شنی چوبی را می توان با یک نام شخصی سازی کرد و یک پیام الهام بخش دارد. آن را به عنوان یک یادگاری فوق العاده به یک عزیز هدیه دهید زیرا مطمئناً از این نشانه قدردانی خواهد شد.

50- دستبند چرمی با اسم یا حرف

شما می توانید نام پدرتان یا اول حرف اسم اون را روی دستبند بسازید و به پدرتون هدیه بدید. این دستبندها در رنگ ها و مدل های بسیار زیبایی دیده میشه که برای هدیه تولد پدر بسیار جذاب هستند.

51- کیف پول چرمی با حک اسم و متن

یکی دیگه از کادوهایی که میشه گفت میتونه همیشه در کنار پدر باشه، کیف پول هست. شما میتونید یک عکس زیبا به همراه یک متن زیبا را تهیه کنید و بر روی این کیف حک کنید.

52- ساعت قاب عکسی 

شما می توانید عکس های زیادی از پدرتون را تهیه کنید و اون ها را توی یک ساعت قاب عکس قرار بدید و به دیوار وصل کنید و اونو غافلگیر کنید و با اینکار تمام عکس ها را توی یک دید قرار بدید.

53- بازی 5 کاره

یکی از وسیله های سر گرم کننده در هر زمانی مخصوصا برای پدرها که بتوانند هم با بچه ها و هم با نوه های خود بازی کنند، همین بازی های 5 کاره هست که جذابیت بسیار زیادی دارد.

54- جاعودی آبشاری

یک از کادو تولد پدر، جاعودی هست. البته برای کسانی که به خوش بو وبدن خانه اهمیت می دهند. این جاعودی با داشتن عودهای فشنگی که باعث ایجاد دودهای آبشاری می شود، از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هست.

55- تقویم چوبی دایره ای

این مدل تقویم ها امروزه بسیار پز طرفدار شده اند. تقویم با گل های طبیعی بسیار زیبا به هر نقطه ای از خانه و محل کار جلوه ای خاص می دهد. 

56- ساعت مستطیلی شکل

عکس پدرتان را بر روی ساعتی زیبا بزنید و درون سالن منزل بگذارید .

57- ساعت پرسپولیس و استقلال

اگر پدر شما به یکی از این دو تیم علاقه مند هست، حتما یکی از این ساعت هارا برای او تهیه کنید .

58- دریل

یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایل و ابزار مورد استفاده برای پدر ، دریل هست که واقعا برای هر کاری راه حلی دارد. پس حتما تهیه کنید

به یاد داشته باشید که نیازهای او را اولویت بندی کنید

به خاطر داشته باشید که ایده خرید کادو تولد پدر با خرید کادو تولد مادر کمی متفاوت است. شاید پدر، شوهر یا شریک زندگی شما مدت هاست که به دنبال یک کالای خاص بوده و نمی تواند آن را پیدا کند. شاید او در کار خود به چیزی نیاز دارد که وقت و حوصله کافی برای خرید آن را نداشته باشد. با این حال، می‌توانید برای پدر یا شوهرتان چیزی بخرید که واقعاً به آن نیاز دارد، حتی اگر یک هدیه عاشقانه نباشد.

گاهی اوقات، وقتی از نیازها و اولویت ها صحبت می کنیم، این گزینه های به ظاهر عجیب و ساده را در نظر می گیریم:

59- صندل چرم مردانه

60- دمپایی طبی مردانه

61- جعبه آچار کامل

62- بالش طبی

63- بالشت متحرک

64-تبلت

65- گوشی

66- موکاپات

67- پاور بانک

68- ساعت هوشمند

69- ماشین اصلاح

70- مسواک برقی

71- گیج فشار (در صورت نیاز)

72- دماسنج (در صورت نیاز)

73- دستگاه تست قند (در صورت نیاز)

74-تجهیزات ورزشی در منزل 

75-تشک ورزشی

76-وزن خانه

77- دوچرخه ثابت

78- یک دوچرخه

79-تجهیزات کوهنوردی

80-تجهیزات کوهنوردی

81- عصای کوهنوردی

82- قمقمه برای آب کوه

83- یک غذای مسافرتی

84- ژاکت پیاده روی

85- ژاکت کوهنوردی

86- چاقوی جنگلی

87- کفش های کوهنوردی
88- کوله پشتی کوهنوردی 25 لیتری
89- کفش پیاده روی
90- کفش راحتی


 با دقت فکر کنید، اما خیلی سخت گیر نباشید

مردان به چیزی که به عنوان هدیه دریافت می کنند اعتقاد دارند و زیاد به آن فکر نمی کنند. این بدان معناست که اگر سعی کنید معنای خاصی را پشت هدیه ای که برای آنها می خرید پنهان کنید، معمولاً آن را دریافت نمی کنند. بنابراین به چیزی فکر کنید که بتواند او را خوشحال کند و همان را برای او به ارمغان بیاورد، اما خیلی سخت گیر نباشید. زیرا مردان با یکی از هدایای زیر به اندازه کافی خوشحال خواهند شد:

91- پلیور Converse
92- بلوز
93- شلوار
94- کفش چرم مردانه
95- کفش تابستانی مردانه
96- یک کمربند چرمی
97- پاراگراف فرعی
98- لباس ورزشی
99- شلوار کوتاه
100- ست کت و شلوار
101- کت و شلوار 
102- کلاه مردانه
103- عطر مردانه
104- تماشا کردن
105- دستبند نقره
106- انگشتر جواهر
107- گردنبند نقره
108- کراباته پاپیونی
109- گیره کروات
110- پیراهن مردانه
111- صندل طبی مردانه
112- عینک آفتابی
113- فلاسک چای (اگر زیاد سفر می کنند)


نظرش را بخواهید، پشیمان نمی شوید

نه اینکه گرفتن یک هدیه هیجان انگیز و برنامه ریزی نشده برای مرد مورد نظرتان جذاب نباشد. اما می توانید از او نظرسنجی کنید تا مطمئن شوید که او برای گرفتن هدیه انتخابی شما مشکلی ندارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید برای همسر یا شریک زندگی خود لباس بخرید، اما او دوست دارد یک تخته بازی جدید به عنوان هدیه دریافت کند. بنابراین اگر می توانید او را غافلگیر کنید، از او بخواهید به شما بگوید که دوست دارد چه هدیه ای دریافت کند. اما انتظار شنیدن چیزهای عجیب و غریب را نیز داشته باشید. برای مثال، ممکن است از شما بخواهد یکی از اقلام زیر را برای او بخرید:

114- بازی جدید کنسول بازی (برای پدرانی که این سبک اوقات فراغت دارند)
115- لوازم سفالی
116- ابزار نجاری
117- ابزار ماهیگیری
118- تجهیزات کمپینگ و مسافرتی
119- ابزار باغبانی
120- لوازم التحرير
121- لوازم الکتریکی
122- کالاهای ورزشی
123- تزیینات ماشین
124- ابزار برقی
125- مته برقی
126- اره برقی
127- جعبه ابزار
128- دستگاه قهوه ساز (اگر قهوه را زیاد دوست دارند)

 

129- لوازم جانبی خودرو؛ هر پدری به یکی نیاز دارد


همیشه شوهران یا پدرانی هستند که اعضای خانواده شان معتقدند ماشینشان را بیش از هر چیز دیگری در دنیا دوست دارند. البته چنین تصوری درست نیست، اما برای پدران، ماشین آنها یکی از مهم ترین چیزهای دنیاست. پس اگر می خواهید پدرتان را راضی کنید، قیمت ماشینش را به او بدهید. در این دوره یکی از وسایل مهم برای هر خودرویی داشتن فرمان یا قفل پدال است. فکر نکنید که هدیه دادن قفل و پدال فرمان چیز عجیبی است. به خصوص که قیمت آن قفل فرمان را به یک هدیه ارزشمند تبدیل می کند.
قفل فرمان انواع مختلفی دارد و در رنگ های مختلف عرضه می شود، اما همچنان طرفداران مدل های کلاسیک و ساده بیشتر هستند. باباها عموما حوصله ایستادن در صف را ندارند، اما از طرفی تمیزی ماشینشان برایشان مهم است. اگر پیشنهاد تمیز کردن ماشین پدرتان را در یک روز تعطیل بدهید، بدون شک او آن را به عنوان یک هدیه درجه یک می پذیرد.

حالا می توانید بدون اینکه خودتان کاری انجام دهید، یک کارواش به پدرتان هدیه دهید. کارواش های جدید قابل حمل هستند و ماشین را خیلی خوب و تمیز بدون استفاده از آب و یا با مصرف آب بسیار کم شستشو می دهند و این حس رضایت را در چهره پدرتان می توانید ببینید.

130- ست فندک و زیرسیگاری


اگر پدر شما از آن دسته مردانی است که عادت دارد هر روز سیگار بکشد، خرید یک ست فندک و زیرسیگاری لوکس هدیه ای است که او دوست دارد. فندک و فندک در انواع و رنگ های مختلف در بازار موجود است. این کار دست شما را برای انتخاب باز می کند. اما اگر می خواهید هدیه تولد بخرید، بهتر است چیزی شیک و مجلل انتخاب کنید.

131-لوازم برقی شخصی؛ در مورد زیبایی پدر


ناگفته نماند که یکی از بهترین ایده های هدیه تولد برای پدر، ریش تراش است. پوست صورت آنها دیگر با اصلاح مکرر آسیب نمی بیند. البته ریش تراش ها انواع لوکس هم پیدا کرده اند. یعنی ممکن است مجبور شوید چندین میلیون تومان برای خرید یک تیغ برای پدرتان هزینه کنید. البته در زمینه تیغ یک بار هزینه می کنید و مدت زیادی از آن استفاده می کنید. در نتیجه بهتر است نیازهای پدر را سنجید. آیا فقط یک ماشین اصلاح معمولی برای استفاده روزمره می خواهید یا یک ماشین اصلاح چند سری؟

اگر پدر سختگیری دارید حتما به مارک ریش تراش دقت کنید. همچنین تعداد کارهایی که می تواند انجام دهد. ریش تراش مردانه مدتی است که مد شده اند. فکر نکنید این یک هدیه عجیب برای پدران است. رشد موهای بدن فرد را به خصوص در تابستان آزار می دهد. به جای استفاده از کلیپر، معمولاً استفاده از دستگاه آسان تر است.

132- دستگاه فشارسنج و قند خون؛ برای سلامتی پدر

با بالا رفتن سن پدرها به طور فزاینده ای در مورد سلامتی خود وسواس پیدا می کنند. به محض اینکه احساس سرگیجه می کنند یا بازویشان درد می کند، نگران می شوند که قند خون یا فشار خونشان بالا باشد. طبیعی است که بیشتر مراقب خود باشند. به جای اینکه دائماً برای بررسی فشار خون یا قند خون خود به پزشک مراجعه کنید، اکنون می توانید همه آن را در خانه داشته باشید.

دستگاه فشار خون یا فشارسنج تقریباً به یکی از وظایف خانه والدین تبدیل شده است. پدران شما از دریافت یک دستگاه فشار خون به عنوان هدیه روز پدر قدردانی خواهند کرد زیرا می دانند که شما به سلامت آنها اهمیت می دهید. فشارسنج یکی از دستگاه هایی است که کار با آن بسیار آسان است.

با توجه به همه دلایلی که خرید یک دستگاه فشار خون به عنوان هدیه برای پدربزرگ یا پدر جذاب است، خرید دستگاه اندازه گیری قند خون نیز می تواند ایده خوبی باشد. به خصوص اگر در خانواده ای زندگی می کنید که عاشق شیرینی جات هستند.

دیابت از آن دسته بیماری هایی است که خطر آن در کمین است. خوردن نوشابه، شکر و شیرینی ها عواملی هستند که باعث می شوند قند از حالت طبیعی فراتر رود. بررسی قند خود با این دستگاه های جدید آسان است. البته این یکی از هدایای مخاطره آمیز است، زیرا ممکن است پدر شما هر روز به فکر بررسی سطح قند همه اعضای خانواده باشد و به تدریج از خرید قند منصرف شود.

 

کادو برای تولد پدر از طرف دختر

اینجا چند ایده برای هدیه دادن به پدر در روز تولدش است که دختر می تواند به او بدهد:

1. هدایای شخصی‌سازی شده:

- یک آلبوم عکس شخصی‌سازی شده یا قاب عکس با عکس‌های خانوادگی
- یک لیوان قهوه یا بشقاب با پیام ویژه برای او
- یک کاور تلفن همراه یا کیف لپ تاپ شخصی‌سازی شده با عکس شما و پدر
- یک کیف پول یا کلید برای او با حروف برجسته یا نام او 

2. کادویی با خاطره ها

- بلیت‌هایی برای کنسرت یا رویدادهای ورزشی که او علاقه‌مند است
- یک گردش آخر هفته یا یک سفر روزانه به جاذبه‌های نزدیک یا شهر
- یک غذای خوشمزه و مورد علاقه پدر

- یک فعالیت ماجراجویی مانند اسکیت سواری، بالن سواری

3. هدایای تکنولوژی:

- جدیدترین گجت‌های تکنولوژی مانند ساعت هوشمند، هدفون بی سیم یا گوشی جدید
- کنسول بازی یا بازی جدیدی که می توانید با هم بازی کنید
- یک ماه استراک باشگاه بدنسازی

4. هدایای کاربردی:

- یک مجموعه اصلاح مو یا کیت مراقبت از بدن
- یک کراوات یا پیراهن جدید برای کار یا مناسبت‌های خاص
- یک کتاب آشپزی یا لوازم گریل برای پدری که مسلط به گریل کردن است
- یک تجهیزات ورزشی یا لوازم جانبی مانند فرش یوگا یا باندهای مقاومتی

5. هدایای احساسی:

- یک نامه دست‌نویسی که عشق و تقدیر شما را برای او بیان می کند
- یک قطعه هنری شخصی‌سازی شده یا پرتره خانوادگی
- یک کتابی که او می‌خواست بخواند یا بیوگرافی شخصیت تاریخی مورد علاقه‌اش
 

به یاد داشته باشید که مهم‌ترین چیز، انتخاب یک هدیه است که با تفکر و نشان دادن عشق و تقدیر شما برای پدرتان مناسب باشد. امیدوارم این ایده‌ها به شما کمک کند تا هدیه کامل برای روز تولد وی را پیدا کنید!

خرید هدیه برای پدرشوهر

هر فردی که ازدواج می کند خانواده دیگری را به خانواده خود اضافه می کند تا به آنها رسیدگی کند. یکی از آن اعضای خانواده پدر شوهر است که مطمئن باشید قدردان محبت شما خواهد بود. اگر می خواهید هر از چند گاهی با خریدن هدیه برای پدرشوهرت توجه خود را نشان دهید، یکی از این گزینه ها را به شما پیشنهاد می کنیم خرید هدیه را انتخاب کنید:

1- ماساژور

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه برای پدرشوهر، ماساژور است. از آنجایی که این دستگاه در انواع و قیمت های متفاوتی عرضه می شود، می توانید با توجه به بودجه خود هر آنچه را که می خواهید خریداری کنید، اما مطمئن باشید که یک ماساژور می تواند انتخابی عالی برای پدرشوهرت باشد.


2- یک کتاب شعر

پدرشوهرت شاعر است؟ خرید یک کتاب شعر می تواند او را بسیار خوشحال کند. هیچ چیز برای یک آدم باسواد جذاب تر از یک کتاب شعر یا داستان های ادبی و حماسی نیست. یک نگاه ساده به کتابخانه او سبک کتاب هایی را که پدرشوهرت دوست دارد به شما نشان می دهد.

3- عطر و ادکلن

گزینه بعدی بازار برای خرید کادو برای پدر شوهر عطر و ادکلن است. می توانید در جعبه کادویی زیبا یک ادکلن بسیار خوشبو به پدرشوهرت هدیه دهید و او را خوشحال کنید. برای انتخاب عطر می توانید نظر همسر یا مادرشوهر خود را جویا شوید تا بتوانید بهترین عطری را که دوست دارد خریداری کنید.

4- ژاکت یا پیراهن مردانه

ژاکت یا پیراهن مردانه همیشه گزینه های محبوبی برای خرید هدیه برای مردان بوده است. حالا اگر می خواهید برای پدر شوهرتان هدیه بخرید، یک پلیور زیبا یا یک پیراهن مردانه شیک می تواند گزینه جذابی باشد.

5- کیف مردانه

آیا پدرشوهرت دوست دارد از کیف استفاده کند؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، خرید یک کیف مردانه چه کوچک و چه بزرگ می تواند گزینه خوبی برای پدرشوهرت باشد.

6- ابزار

برخی از مردان علاقه زیادی به ابزار و به طور کلی ساخت و ساز یا تعمیر دارند، بنابراین خرید ابزار را می توان هدیه ای جذاب برای آنها در نظر گرفت. اگر پدرشوهری خلاق دارید که به این کارها علاقه دارد، می توانید با خرید ابزار او را بسیار خوشحال کنید.

 

چه کادویی برای تولد پدرم بخرم

به طور کلی در بخش هدایا راضی کردن پدران بسیار آسان است. برای او یک صندلی راحت، یک کارت هدیه، و چند متن زیبا تهیه کنید، و او برای مدتی آماده است. بنابراین، آیا کسی می تواند توضیح دهد که چرا خرید هدایایی برای پدران به نظر یک ماموریت نهایی غیرممکن است؟ ما تصوری داریم که مربوط به این واقعیت است که پدران همیشه ادعا می کنند که همه چیزهایی را که نیاز دارند از قبل دارند.

و در حالی که ما از آن احساس شیرین قدردانی می کنیم - مطمئناً، ممکن است درست باشد که پدر شما به هیچ چیز نیازی ندارد  اما اگر او برگه‌های رایانه خانواده را که نشان می‌دهد چه می‌خواهد باز نگذارد، محدود کردن آن به هدیه‌هایی که واقعاً قدردانش است می‌تواند بسیار تلاش‌کننده باشد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم چند هدایای متفکرانه برای پدرتان بیاندیشید.

چه هنوز در خانه با آن مرد زندگی کنید یا هزاران مایل از هم فاصله داشته باشید، هنوز هم می توانید با هدیه دادن چیزی متناسب با علایقش، تولد پدر را تبریک بگویید. ما برای هر تیپ شخصیتی پدر ایده هایی داریم: برای گلف باز، بازیکن در فضای باز، مسافر، نوازنده - علاقه یا سرگرمی پدر شما هر چه باشد، ما یک ایده هدیه داریم که واقعاً با روح او صحبت می کند (بله، ما به انتخاب های خود اطمینان داریم).

از هدایای ارزان‌قیمتی که هر روز از آنها استفاده می‌کند تا هدایای گران‌تری که او فقط برای مناسبت‌های خاص می‌دهد - آماده باشید که وقتی پدرتان یکی از این هدیه شگفت‌انگیز را برای مردان باز می‌کند، احساس عشق کنید، همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید.

باز هم یکی از مهترین سوالهایی که هرروز به کادوساز میاد همین سوال هست که برای تولد پدرم کادو چی بخرم؟ ما میگیم شما ابتدا باید به جیبتون نگاه کنید که چقدر می خواید هزینه کنید. اگر فرش های طرح چهره را ببینید صددرصد عاشقش میشید. پس ما توصیه میکنیم که همین کادو را تهیه کنید . پدرها ارزشمندترین دارایی هر خانواده هستند پس قدرشون را بدونید و همیشه از صمیم قلب باهاشون همراه بشید. 

10 راه ساده کادو برای روز تولد پدر

1- با پدرتون یه روز قرار بزارید و با هم دو نفری به گردش برید

2- اگر پدرتون خواسته ای از شما داره که شما توانایی براورده کردن او را دارید انجام بدید.

3- کتاب یکی از هدیه های با قیمت مناسب است که اکثر پدرها از آن استفاده می کنند.

4- وسایل ماشین هم گزینه های بسیار مناسبی برای کادو دادن هستند

5- تمامی عکس های پدرتان از زمان جوانی تا الان را تهیه کنید و به آلبومی زیبا تبدیل کنید تا با خاطره سازی که می کنید بسیار لذت بخش باشه

6- به پدرتان یک روز مرخصی از کارهای خانه بدهید

اولین و یکی از ساده‌ترین ایده‌ها برای تولد پدر که ارزان است، این است که بار وظایف معمول خود را از روی دوش او بردارید و به او اجازه دهید کارهای مورد علاقه‌اش را انجام دهد که قبلاً نتوانسته است انجام دهد.
بنابراین برای اجرای این ایده، وظایف پدر را بین خود و خواهر و برادرتان تقسیم کنید و اجازه دهید پدرتان در این روز به تفریح ​​و استراحت بپردازد. اگر دوست دارد در خانه بماند، مثل یک پادشاه با او رفتار کنید. برای او صبحانه را در رختخواب بیاورید و در انجام کارهای روزانه به او کمک کنید. تولد پدر را به روزی فراموش نشدنی برای پدرتان تبدیل کنید.


7- خاص ترین خاطرات خود را با پدرتان بازسازی کنید!

احتمالا هر کودکی در طول زندگی خود عکس های جالبی با پدر خود دارد. عکس‌های قدیمی را با پدرتان مرور کنید و یکی از جالب‌ترین عکس‌ها را انتخاب کنید و آن را دوباره بسازید. قرار دادن این دو تصویر در کنار هم بسیار جالب خواهد بود.


8- یک سفر کوتاه هیجان انگیز برای پدرتان برنامه ریزی کنید

یک ایده سرگرم کننده برای تولد پدر این است که او را به یک سفر کوتاه هیجان انگیز ببرید. اگر پدرتان عاشق سفر و ماجراجویی است، چه هدیه ای بهتر از این که او را به سفری جدید دعوت کنید. اگر نه، یک سفر یک روزه، یک پیک نیک ساده در یک پارک جنگلی یا یک سفر به دریا برنامه ریزی کنید.
مهم است که مکان هایی که انتخاب می کنید مورد علاقه پدرتان باشد. همچنین می توانید او را برای یک تور گشت و گذار یک روزه یا چند روزه ثبت نام کنید یا از قبل اقامتگاه در شهر دیگری را رزرو کنید و او را به یک تور گشت و گذار ببرید.


9- جشن تولد پدر را برای او برپا کنید و این روز را برای او فراموش نشدنی کنید

کاغذ، مداد رنگی و نشانگر بردارید و یک کتاب کوپن زیبا برای پدرتان درست کنید. روی هر برگه کوپن چیز شیرین و خاطره انگیزی که پدرتان دوست دارد بنویسید و آن را به سلیقه خودتان بکشید و طراحی کنید. حالا این دفترچه کوپن را به پدرتان بدهید تا او یکی از کوپن ها را انتخاب کند و هر بار به شما بدهد و شما در ازای آن هر کاری می خواهد انجام دهید. فراموش نکنید با این مراقبت ها تولد پدر را برای پدر عزیزتان فراموش نشدنی کنید.

ایده های زیادی برای نوشتن کوپن وجود دارد، مانند شستن ماشین پدر، رفتن هر روز به خرید، درست کردن صبحانه مورد علاقه پدر، ماساژ دادن، بوسیدن گونه پدر و تماشای فوتبال با پدر.


10-سرگرمی مورد علاقه پدرتان را هدیه دهید

اگر پدر شما ورزش خاصی را دوست دارد، یک ست لباس ورزشی یا وسایل ورزشی برای آن ورزش یک هدیه عالی برای اوست. اگر عاشق گل و گیاه است، خرید گیاهان آپارتمانی برای او سورپرایز خاصی است. اگر به خواندن و نوشتن علاقه دارد، کتاب های مورد علاقه اش یا یک دفتر و خودکار زیبا برایش تهیه کنید. به طور خلاصه، سرگرمی مورد علاقه او را پیدا کنید و با خرید یک هدیه مرتبط با آن، پدرتان را تشویق کنید که بیش از گذشته به سرگرمی هایش توجه کند.

 

چطوری میتونیم یه کادو برای تولد پدر انتخاب کنیم؟

این سوال تمامی فرزندان از ما هست که به چه نحوی یه کادو انتخاب کنیم که دقیقا به هدف بزنیم و مناسب باشه؟ ما به شما میگیم که اول از همه برید به دنبال اینکه ببینید پدرتون چه سلیقه ای داره؟ مثلا به تیپش بیشتر اهمیت میده یا دنبال وسایل الکترونیکیه یا ورزشکاره و …. این بهترین کمک را به شما میکنه. به نظرم میتونید از مادرتون کمک بگیرید چون اون سال ها هست که داره با پدرتون زندگی میکنه و به سلیقه پدر آگاهی بیشتری داره.

بعد از این مرحله، بر اساس سلیقه پدر باید به دنبال یه کادوی کاربردی باشید که بتونه در اکثر مکان ها از اون استفاده کنه.

ببینید اینجا می خوام موضوع را یه جور دیگه مطرح کنم. شما اگر دختر هستید و می خواهید برای پدرتون هدیه بخرید، باید از حس دخترانه خودتون استفاده کنید. همونطور که می دونید دخترها عزیز دردونه پدرهاشون هستند. پس شما هم برای پدرتون عزیزدردونه ترین کادو را بخرید که می دونید کسی لنگه ی اون را نداره. ولی اگر پسر هستید میدونید که پدر همیشه پشت و پناه پسر هست و هر جایی که شده خودش را برای اهداف اون پیر کرده. پس شما هم وظیفه خیلی سختی دارید برای اینکه بتونید یه هدیه مناسب برای پدرتون تهیه کنید

ما هم میدونیم که بچه ها از نظر مالی همیشه پول تو جیبیشون کم بوده و برای خریدن هر چیزی باید از پدر و مادرشون پول بگیرند. ولی شما میتونید پول هاتون را با بقیه اعضا خانواده یکجا جمع کنید و اینکار را انجام بدید.

خب رسیدیم به یه موضوع خیلی حساس. اونم اینه که شما از کجا باید بفهمید که برای پدرتون چه هدیه ای بخرید؟ خب اینکه کاری نداره. اصولا شما می تونید با مادرتون هماهنگ کنید و ازش بپرسید که پدر الان به چه چیزی نیاز داره. یا اینکه همیشه توی خونه گوش به زنگ باشید که از حرفای پدرتون بفهمید که کجا و به چه چیزی الان بیشترین نیاز را داره و اونو براش تهیه کنید.

تولد پدر نزدیک است و ما می دانیم که بیشتر شما به این فکر می کنید که یک هدیه ویژه برای پدر خود بگیرید. برخی از شما به خرید هدایای گران قیمت فکر می کنید و برخی از شما هنوز ایده خاصی برای هدیه تولد پدر ندارید.
در واقع، راه‌های زیادی برای غافلگیری پدرتان و ایجاد احساس خاص بودن در او وجود دارد. مثلا خرید گل رز! ممکن است ساده به نظر برسد، اما یک هدیه فوق العاده است که نه تنها عشق و علاقه شما را به پدرتان منتقل می کند، بلکه احساس خاص بودن شما را نیز منتقل می کند.

در این مقاله می خواهیم ایده های جالبی را به شما ارائه دهیم تا با آن پدرتان را شگفت زده کنید. شما می توانید یک یا چند مورد از مناسب ترین ایده ها را انتخاب کنید و امسال لبخند را بر لبان پدرتان بیاورید. فقط به یاد داشته باشید که بیشتر این پیشنهادها باید از چند روز قبل آماده شوند تا بتوانند پدر شما را در تولد پدر شگفت زده کنند.

18 کادو ارزان برای تولد پدر

اگر با توجه به شرایط اقتصادی موجود نمی توانید برای عزیزتان هدیه بخرید، نگران نباشید. با کمترین قیمت و بیشترین میزان عشق و علاقه می توانید بهترین هدیه را برای تولد پدر یا برای یک مرد تهیه کنید. به عنوان مثال، ایده های زیر برای هدیه تولد پدر می تواند بسیار جذاب باشد.

جلد کتاب ساده یا فانتزی
چند جلد کتاب تابلو
سررسید در سال 1402
دمپایی مردانه
گلدان گل طبیعی
یک شام عالی بپزید و یک کیک خانگی بپزید
فنجان قهوه
جای کارت چرمی
کیف کلید چرمی
یک کیف پول ساده
کیف اداری (ساخته شده از چرم مصنوعی)
یک حوله حمام
ست آرایش صورت
دستکش کاروان
شطرنج
پازل
جا سوییچی
حتی یک شاخه گل رز خم شده می تواند هدیه خوبی برای این روز باشد


 
8 هدیه ای لوکس برای تولد پدر

گوشی آیفون 13
ساعت هوشمند اپل
ساعت طلا
یک ساعت نقره ای
ماشین اصلاح صورت مردانه
صندل های لوکس پوست تمساح
کراوات ابریشمی
کیف پول پایتون

راهنمای خرید هدایای تولد پدر

هدیه تولد برای پدر یک هدیه منحصر به فرد است. در همه خانواده ها پدر به عنوان پشتیبان در برابر مشکلات و مشکلات زندگی شناخته می شود. کسی که در بیشتر مشکلات زندگی مثل کوه پشت سر ما بوده و از هیچ کمکی از ما سر باز زده است.

روز تولد پدر می تواند فرصت مناسبی برای قدردانی از پدرمان باشد و بخشی از زحمات و محبت های او را جبران کنیم.

یکی از چالش هایی که در زندگی با آن روبرو هستیم، خرید کادو تولد پدر است. در این مطلب به معرفی چند محصول محبوب و پرکاربرد به عنوان کادو تولد پدر می پردازیم.

برای پاسخ به این سوال بهتر است فهرستی تهیه کنید. برای تهیه این لیست موارد زیر را در نظر بگیرید:

علایق پدر: سعی کنید به خاطر داشته باشید که پدرتان به چه چیزی علاقه دارد. از دوست داشتن یک نقاشی یا یک اثر هنری گرفته تا یک محصول ورزشی.
شغل و موقعیت اجتماعی پدر: می‌توانید با توجه به حرفه پدرتان به هدایای کاربردی فکر کنید، مانند مجموعه‌ای خودکار و لوازم اداری یا جعبه ابزار یا…

پدر شما چه سبکی را بیشتر دوست دارد؟ رسمی یا اسپرت؟؟ مدرن یا کلاسیک؟؟ پاسخ به این سوالات می تواند به شما در انتخاب لباس و اکسسوری کمک کند


گزینه هایی که فکر می کنید پدرتان به آن نیاز دارد

پس از تهیه لیست بالا، می توانید راحت تر تصمیم بگیرید. در قسمت زیر به چند ایده و محصول برای کادو تولد پدر پرداخته ایم. امیدواریم بتواند در انتخاب شما کمک بیشتری کند.
لباس: اولین گزینه ای که برای هدیه به ذهن می رسد خرید لباس است. البته با توجه به اینکه سلایق مختلفی وجود دارد، لباس بهترین گزینه برای هدیه نیست. می توانید از پیراهن، تی شرت، شلوار جین، شلوار پارچه ای و ... مردانه به عنوان هدیه تولد برای پدرتان استفاده کنید.

اگر قصد خرید لباس دارید، سعی کنید نزدیک ترین لباس را به سلیقه پدرتان انتخاب کنید، هرچند این کار می تواند سخت باشد. همچنین هنگام خرید پیراهن یا تی شرت، رنگ های متناسب با سن، فصل و رنگ پوست خود را انتخاب کنید.
کفش: کفش ها را همیشه می توان هدیه ای مناسب دانست زیرا جدا از اینکه محصولی کاربردی است، می تواند نقش مهمی در جذابیت فرد داشته باشد.

کفش های چرمی: اگر پدر شما اغلب لباس های رسمی می پوشد، این می تواند گزینه ای بسیار شیک و بادوام باشد. علاوه بر کت و شلوار، کفش های چرمی با شلوارهای پارچه ای نیز ست می شوند.

کفش ورزشی: اگر پدرتان لباس ورزشی، تی شرت و شلوار جین می پوشد، این می تواند گزینه خوبی باشد. یک کفش ورزشی مشکی می تواند با بسیاری از لباس ها ست شود.

کفش های کتانی: برای دوستداران ورزش و ورزشکاران هیچ هدیه ای بهتر از کفش های کتانی خوب و راحت نیست.

در مجموع کفش گزینه مناسبی است که به راحتی می توانید با سایز پای پدرتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیف پول یک گزینه مناسب و کاربردی برای هدیه تولد برای پدر شما است. این محصول جدا از زیبایی، برای افرادی که کارت های زیادی به همراه دارند مناسب است.

کیف پول چرمی می تواند هدیه ای جذاب و مناسب برای پدر شما باشد.

همچنین، اگر پدر شما اغلب به سفرهای کوتاه می رود، کیف پول های ورزشی به دلیل اسلات های زیادی که دارند می توانند گزینه بسیار خوبی باشند.

کیف های اداری چرمی نیز یکی از شیک ترین و کاربردی ترین گزینه ها به حساب می آیند. این کیف ها نماینده مد و سبک کلاسیک از دوران باستان هستند. این کیف ها می توانند گزینه بسیار مناسبی برای کارمندان بانک، مهندسان، اساتید دانشگاه باشند.

سوالات متداول خرید کادو تولد برای پدر

 1: چگونه می‌توانم یک هدیه تولد منحصر به فرد برای پدرم انتخاب کنم؟

برای خرید یک هدیه تولد منحصر به فرد برای پدر حتماً و حتماً ابتدا با پدرتون آشنا باشید یعنی سلیقه و علایق پدرتون را به خوبی بررسی کنید چون شما بر اساس اون سلیقه و علایق پدرتون هست که میتونید بفهمید چه نیازی داره و به چه چیزی علاقه داره که میتونید برای خریدش را انجام بدید

2: آیا باید یک هدیه خاص و گران‌قیمت برای پدرم خریداری کنم؟

خیلی ها سوال می کنند که آیا برای کادو تولد پدر باید هدیه گران قیمت خرید کنند یا نه. این بستگی به بودجه شما دارد یعنی بعضی از کادوها هست که گرون هستند ولی شما پولش رو دارید میتونید خرید کنید و پدرتون هم به آن نیاز داره پس این کارو بکنید. خیلی وقتها هست شما این بودجه را ندارید پس با یک هدیه ساده مثل یک شاخه گل مثل یک کتاب خیلی راحت میتونید از پدرتان قدردانی کنید

3: آیا می‌توانم یک هدیه دست‌ساز برای پدرم بسازم؟

برای کادو تولد پدر هدیه های دست ساز خیلی قشنگ هستند مثلاً شما بردارید یک جعبه کادویی خودتون درست کنید یا یک آباژور خودتون درست کنید یا یک نامه چرمی خودتون درست کنید هر چیزی که خودتون با دست خودتون میتونید اون رو درست بکنید میتونه یکی از بهترین کادو ایی باشه که به پدرتون دریافت میکنه.

5: آیا می‌توانم هدیه‌ای تجربی برای پدرم انتخاب کنم؟

هدایا تجربی هدایایی هستند که این هدیه در جایی استفاده میشه مثلا بلیط کنسرت. شما یک هدیه به عنوان بلیط کنسرت خرید میکنید و به پدرتون میدید و اون میتونه به این کنسرت بره. هدیه دیگه ای مثل بلیط سینما مثل بلیط هواپیما کلاس آموزشی هر کدام از این ها میتونن جذاب باشند.

6: چگونه می‌توانم از هدیه‌ام برای پدرم خاطره‌سازی کنم؟

برای خاطره سازی یک هدیه برای پدر میتونید همراه هدیه کارت تبریک یا یک نامه زیبا بزارید که وقتی پدرتون اون هدیه رو باز میکنه با اون نوشته شما رو بشه و برای اون جذابیت چند برابر داشته باشه

آیا می‌توانید یک سایت خرید آنلاین کادو برای تولد پدر معرفی کنید؟

1. دیجی کالا: این سایت یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت های خرید آنلاین در ایران است که می توانید انواع کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، ورزشی، آرایشی، بازی و سرگرمی و ... را خریداری کنید.

2. بامیلو: این سایت یکی دیگر از محبوب ترین سایت های خرید اینترنتی در ایران است که می توانید انواع کالاها و برندهای لوکس از پوشاک و کفش گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی را در آن خریداری کنید.

3. ایگارد: این سایت نیز یکی از پرطرفدارترین سایت های خرید آنلاین در ایران است که در آن می توانید انواع کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، ورزشی، بازی و سرگرمی و ... را خریداری کنید.

4. تیما: این سایت به عنوان یک بازار آنلاین در ایران برای خرید کالاهای مارک دار و اصل شناخته می شود.

از طرفی همیشه مهم است که قبل از خرید از هر سایتی از ایمن و قابل اعتماد بودن سایت مطمئن شوید و شرایط خرید و پرداخت را به دقت مطالعه کنید.

 

تاریخ به روزرسانی:31/1/1402

رتبه 7

نمایش بیشتر

نمایش کمتر