مجله کادوساز

عنوان مطالب

لباس هایی که بیشترین تاثیر را در روزمرگی های هر شخص دارند

لباس هایی که بیشترین تاثیر را در روزمرگی های هر شخص دارند

لباس هایی که بیشترین تاثیر را در روزمرگی های هر شخص دارند - ما در طول سال لباس های زیادی می خریم و در حین خرید لباس های جدید تعدادی از لباس های قدیمی را دور می اندازیم. پدیده ای به نام فست مد سرعت خرید و دور ریختن لباس ها را بیش از گذشته کرده است. بازار پر از لباس های نو و شیک است و ما در حالی که به اندازه کافی لباس داریم به دنبال مدل های جدید هستیم.

صنعت مد یکی از مضرترین صنایع دنیا برای طبیعت و محیط زیست است. تنها در آمریکا سالانه به طور متوسط ​​14 میلیون تن پارچه دور ریخته می شود. تولید این پارچه آب زیرزمینی زیادی را مصرف کرده و کربن را به جو اضافه کرده است. علاوه بر این، بسیاری از این لباس‌های قدیمی در محل‌های دفن زباله قرار می‌گیرند و محیط‌زیست را بیشتر آلوده می‌کنند.

بهترین راه حل برای مقابله با چنین مشکلاتی خرید لباس های بادوام و ماندگار است. لباس های بادوام معمولا قیمت های بالاتری دارند اما می توانید مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کنید و شیک تر به نظر می رسند. البته اگر تمکن مالی محدودی دارید، مجبور نیستید همه لباس های خود را از برندهای گران قیمت و با کیفیت خریداری کنید.

در زیر به تعدادی از لباس های اولیه هر کمد لباسی اشاره می کنیم که می توانید از برندهای خوب خریداری کنید و هزینه بیشتری برای آن ها بپردازید و مطمئن باشید که برای مدت طولانی از آن ها استفاده خواهید کرد و در درازمدت به نفع اقتصادی شما خواهند بود. لازم نیست همه این لباس ها را یکجا بخرید. هر زمان که شرایط مالی اجازه می دهد، یکی از این لباس های با کیفیت را خریداری کنید.

شما می توانید از مواردی که در زیر بیان شد به عنوان کادو تولد مناسب برای آقا، کادو مناسب برای تولد همسر، کادو برای تولد پدر، کادو برای تولد مادر و ... استفاده کنید

1. کت و شلوار

یک کت و شلوار شیک و خوش دوخت برای هر مردی ضروری است و ظاهری جذاب و مردانه به استایل مردانه می بخشد. کت و شلوار ارزان قیمتی که خوب دوخته نشده و بد دوخته شده باشد شما را شبیه پسر عروسی می کند. پولی که برای خرید کت و شلوار می پردازید صرف دو چیز می شود. یکی پارچه و دیگری دوخت و طراحی لباس. اگر یک کت و شلوار ارزان بخرید، معمولاً یکی یا هر دوی این موارد قربانی می شود.

اگر پارچه خوب نیست، کت و شلوار شما به خوبی تن نمی‌شود و احتمالاً پلاستیک زیادی دارد که باعث تعریق شما می‌شود. اگر کتی که می‌خرید خوش دوخت و طراحی نشده باشد دور بدن شما می‌پیچد، شانه‌ها در جای مناسبی قرار نمی‌گیرند و در کل به‌جای ایجاد ظاهری شیک و جذاب، شما را جلوه می‌دهند. درهم و برهم.

اگر برای خرید یک کت و شلوار خوب پول خرج می کنید و اندام شما دستخوش تغییرات زیادی نمی شود، کت و شلوار را می توان بیش از ده سال پوشید.

2. سلات لباس ورزشی

لباس ورزشی مناسب برای آزادی بیشتر حرکت و تنفس پوست شما در حین ورزش ضروری است. سعی کنید لباس هایی بخرید که کاملاً قابل تنفس بوده و از الیاف طبیعی ساخته شده باشند. لباس ورزشی از آن دست لباس هایی است که زیاد شسته می شود. شستن لباس ها به مرور زمان باعث خراب شدن الیاف آنها می شود. بنابراین، هر چه لباس ورزشی شما کیفیت بهتری داشته باشد، زودتر خراب می شود و نیازی به خرید مدام لباس جدید ندارید.

علاوه بر این، پارچه لباس ورزشی به طور مستقیم بر سلامت پوست شما تأثیر می گذارد. وقتی لباس هایی از مواد نرم و طبیعی می خرید، تعریق زیاد در این لباس ها آسیبی به پوست وارد نمی کند.

3. کت زمستانی

دو دلیل وجود دارد که بهتر است برای خرید یک کت زمستانی خوب هزینه کنید. یکی اینکه این لباس ها معمولا مشمول مد نمی شوند و هنگام خرید لباس می توانید چندین سال آن را بپوشید بدون اینکه نگران از مد افتادن آن باشید. دوم، وقتی یک کت زمستانی با کیفیت می‌خرید، یک لباس گرم تمام فصل عالی دارید که در عین شیک و جذاب بودن، شما را گرم نگه می‌دارد.

برای کاربردی تر شدن لباس هایی که می خرید سعی کنید از مدل های کلاسیک استفاده کنید. همچنین می توانید آن را در رنگ های خنثی خریداری کنید که به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود.

4. تی شرت

تی شرت یکی از لباس هایی است که تنوع زیادی دارد و می توان این تنوع را در کیفیت و قیمت آن مشاهده کرد. تی شرت ها مانند لباس های ورزشی زیاد شسته می شوند و هر چه کیفیت بهتری داشته باشند ماندگاری بیشتری دارند. تی شرت هایی با پارچه خوب از نظر ظاهری جذاب ترند و از نظر راحتی بسیار راحت ترند.

بسیاری از ما تی شرت های زیادی داریم. اگر تی شرت های باکیفیت بخرید، می توانید کمتر بخرید. با این کار، کمد آرام‌تر و کاربردی‌تری دارید و همچنین می‌توانید سبک زندگی مینیمالیستی داشته باشید. این یعنی داشتن شیک ترین ظاهر با کمترین لباس.

5. لباس جین

لباس های جین هرگز از مد نمی افتد. سال هاست که مردم انواع شلوار جین، پیراهن، کت و دامن را بدون نگرانی از کهنه شدن آن ها می پوشند. علاوه بر این، لباس های جین معمولا بسیار کاربردی هستند و به هر سبکی می آیند. می توانید لباس های جین را با رنگ های مختلف و لباس های دیگر ترکیب کنید و مطمئن شوید که همیشه خوش لباس هستید.

اگر لباس های جین کیفیت خوبی داشته باشند و دارای مواد محکم و ریز بافته باشند، ماندگاری زیادی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند. شلوار جین با کیفیت پایین بافت های درشتی دارد، به این معنی که نخ های کمتری در بافت پارچه استفاده می شود. این پارچه ها پس از مدت کوتاهی زیبایی و دوام خود را از دست می دهند. اما زمانی که کیفیت بالایی داشته باشند و بافت محکمی داشته باشند با شستشو و استفاده زیاد آسیبی نمی بینند.

برای خرید انواع لباس های جین از دامن و پیراهن گرفته تا شلوار و کاپشن با خیال راحت خرج کنید و بهترین گزینه را با کیفیت بخرید زیرا تا مدت ها مهمان کمد لباس شما خواهد بود.

6. لباس زیر

اکثر مردم فکر می کنند که لباس زیر به دلیل نامرئی بودن ارزش این هزینه را ندارد. اما به دلایل زیادی لباس زیر باید کیفیت خوبی داشته باشد. یکی اینکه زیاد شسته می شود و به همین دلیل باید از مواد مرغوبی ساخته شود که زود خراب نشود. دوم اینکه مستقیماً با سلامتی شما مرتبط است. خرید لباس زیر با الیاف طبیعی برای سلامت بدن شما بهتر است و الیاف پلاستیکی و مصنوعی لباس زیر مناسب و راحت نیست.