محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد مادر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


92 ایده کادو تولد مادر

92 ایده کادو تولد برای مادر

92 ایده کادو برای مادر

کادو تولد مادر - ما قبل از اینکه بخواهیم کادوهای زیادی را که داریم به شما معرفی کنیم، یک سوال اساسی باید از شما بپرسم؟ اصلا شما میدونید که مادرتون چی دوست داره؟ سلیقش به چه شکلی هست؟ البته دختر خانم ها این موارد را بهتر از آقا پسرها میدونند. پس نکته اول پیدا شد اونم اینه که یکمی توی سلیقه و خواسته های مامانتون سرک بکشید و این مورد را بررسی کنید. بعد از این مورد بودجه ای که داریر و میخوایر برای مادرتون خرید کنید را تعیین کنید و راهی بازار بشوید. البته باید سن و سال مادرتون را هم در نظر بگیرید. هرچی جوانتر باشه بیشتر به مد و مسائل ظاهری اهمیت میده و هرچی سنش بالاتر باشه به موارد پس اندازی اهمیت بیشتری میده. پس یک روز براشون وقت بزار تا بتونی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

کادو تولد برای مادر

مادران فرشته هایی هستند که وجودشان برکت به زندگی بقیه میده. باید بدونید که خوش حال کردن اونا بزرگترین کار هر کسی میتونه باشد. یکی از مواردی که اونا خیلی خوشحال میشن بزرگداشت تولدشونه. در این روز یک کادو تولد مادرانه بسیار خوش حالشون میکنه. 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر

8 ایده جذاب کادو تولد مادر

1- بالبینگ چهره

2- تابلو فرش چهره

3- چاپ شکلات

4- تابلو سه بعدی

5- چاپ روی قاب گوشی

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

بهترین هدیه برای تولد مادر

به شما تبریک میگم که نمی خواین سرسری از تولد مادر عزیزتون بگذرید و دلتون می خواد که براش سنگ تمام بذارید. دریافت کادو تولد مادرانه از فرزند شیرین ترین هدیه برای مادران عزیز به حساب میاد و یقینا بسیار خوش حال خواهند شد.

هدیه تولد مادر

وقت تولد مادر که نزدیک میشه، همه خانواده دور هم جمع میشند و دنبال این هستند که برای تولد مادر چه کادویی بخرند؟ پدر خانواده باید از دیگر بچه ها کمک بگیرد و بگوید بچه ها به نظر شما چی برای مادرتون بخریم؟ دخترها در این مواقع بهتر به داد پدرشون میرسند. اما مشکل اینه که خود دخترها و پسرها هم باید کادو بخرند. الان مشکل دو برابر شد. الان همه باید با تمام توان و انرژی شروع به جستجو کنند

احتمالا تا الان خرید کادوی مناسب برای مادر به‌ نظرتان کار ساده‌ای بوده است. هدیه روز مادر می‌دهیم، هدیه تولد برای مادر می‌خریم یا حتی خرید هدیه روز مادر برای مادرشوهر یا مادربزرگ هم کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. بیشتر اوقات هم در نهایت انتخابمان یک شال یا کیف است. هر چه باشد مادرها کم‌توقع هستند. اما گاهی هم پیش می‌آید که خودمان از خرید شال و روسری به عنوان هدیه برای مادر خسته می‌شویم و دلمان می‌خواهد برای مناسبتی یک کادو خاص برای مادر بخریم. اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اند و دنبال بهترین هدیه برای مادر خود می‌گردید، این راهنمای خرید را حتما تا انتها بخوانید.

خرید اینترنتی خرید هدیه برای مادر

اما نکته اینجاست که الان مانند قدیم ها نیست که اکثرا راه بیفتند توی خیاباون برای پیدا کردن یه کادو. همگی امروزه وارد اینترنت میشند و از طریق یه جستجوی ساده گزینه های زیادی را پیدا می کنند که میتونه مناسب باشه.

توی سایت کادوساز شرایط خیلی مناسبتره. شما به راحتی به بیش از 150 کادوی خاص دسترسی دارید که هر کدوم از اون یکی بهتره و میتونه حکم کادوی مناسب برای مادر را داره. فقط یکمی جستجوی بیشتری میخواد.

هدیه تولد برای مادر

این وسط یه چیز دیگه هم هست که خیلی اهمیت پیدا میکنه و اونم قیمت هست. بله مهمه. ولی یادتون باشه که برای مادرتون سنگ تموم بزارید.

81 ایده جذاب بهترین هدیه برای تولد مادر

1- زیورآلات

زیورآلات و به خصوص گردنبند همیشه برای مادرها یک هدیه درجه یک محسوب می‌شده است. البته هدیه‌ای بود که بیشتر پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید طلا می‌رسید. با این حال قیمت زنجیر طلای بافت خیلی مناسب است و به نظرم می‌تواند یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادرها باشد. این نوع زنجیر، ساده ولی ضخیم است که هم با لباس‌های اسپورت و هم مجلسی می‌شود استفاده‌اش کرد. خوبی قطرش این است که دور گردن پیچ هم نمی‌خورد. یکی از آن زیورآلاتی است که برازنده مادران است.

زیورآلات نقره گاهی حتی بیشتر از طلا محبوب هستند. لزوما هم به دلیل قیمت پایین‌شان نیست. رنگ نقره و حس و حالی که دارد با روحیه بعضی‌ها جورتر است. درنتیجه زیورآلات نقره هم طرفداران زیادی دارند. در ضمن اگر بودجه‌تان محدود است نقره گزینه بهتری محسوب می‌شود. گردنبند نقره اقلیمه با نگین‌هایی که دارد شبیه یک گردنبند جواهر گران‌قیمت است. کاملا مجلسی با عیار بالا که برای مادران شیک‌پوش گزینه درجه یکی محسوب می‌شود.

2- عطر و ادوکلن

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کند و برخی دیگر علاقمندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد. به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید. میان همه عطرهایی با این ویژگی می‌شود عطر فرانسوی لالیک را توصیه کرد که رایحه زنانه جذابی دارد.

اگر بودجه‌تان محدود است به جای عطرهای فرانسوی می‌توانید سراغ عطرهایی بروید که در امارات تولید شده‌اند و در این سال‌ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. این عطرها ماندگاری‌شان به نسبت قیمت‌شان بد نیست و واقعا می‌توانند گزینه خوبی برای هدیه به مادرها در مناسبت‌های مختلف باشند. یکی از این عطرها که بیشتر خانم‌ها هم بویش را می‌پسندند ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate است. ساختار رایحه این عطر متشکل از میوه، مرکبات، گیاهان معطر و گل است. عطر جزو آن گزینه‌هایی است که هیچ‌کس از هدیه دادن و هدیه گرفتن‌اش پشیمان نمی‌شود.

3- لوازم آرایشی

برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوش‌شان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند. به همین خاطر خرید چیزهایی مثل رژگونه و رژلب کمی ریسک دارد. مداد چشم و خط چشم را ممکن است همه استفاده نکنند. در همین گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است.

اما اگر قرار است کمی متفاوت‌تر عمل کنید پیشنهاد ما برای هدیه لوازم آرایش به مادرتان کیت رنگ مو است. اولین‌بار که مادرم متوجه شد موهایش سفید شده را یادم می‌آید. حسی از بالا رفتن سن ایجاد می‌کند که شاید باعث اندوه شود. با رنگ‌ موهای متنوع حالا همیشه می‌شود احساس جوانی کرد. در میان برندهای مختلف رنگ مو، لورآل امتحانش را پس داده و هم موها را نمی‌سوزاند و هم ماندگاری خوبی دارد. تنوع رنگ‌هایش هم در بازار زیاد است.

در گروه لوازم آرایشی یکی دیگر از مواردی که ریسک خریدش با توجه به سلیقه متفاوت مادرها کم است، کرم پودر می‌تواند باشد. در مورد کرم پودر تنها نکته مهمی که باید رعایت کنید کیفیت آن است. رنگ‌ها فاصله کمی با هم دارند و رنگی را باید انتخاب کنید که به پوست صورت مادرتان نزدیک باشد. اما مهم‌تر این است که کرم پودر سنگین نباشد. روی پوست خط و لک نیاندازد. بعضی از کرم ‌پودرها مواد تقویت‌کننده و مغذی برای پوست هم دارند. طبعا آنها الویت‌شان بیشتر می‌شود. برند ایو روشه در زمینه لوازم آرایشی سال‌هاست که یکی از بهترین برندهاست. برای کرم پودر می‌توانید با خیال راحت سراغ ایو روشه بروید.

کادو تولد مامان ارزان

4- لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی شاید هدیه خیلی مجلسی محسوب نشود. اصولا کمتر کسی به عنوان یک هدیه رسمی مثلا کادوی روز مادر یا کادوی تولد سراغ لوازم بهداشتی می‌رود اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید در لوازم بهداشتی هم می‌شود هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد.

در سال‌های اخیر خوشبختانه استفاده از کرم ضدآفتاب متداول شده است. همه می‌دانند که اشعه ماورای بنفش چه ضررهایی برای پوست دارد. کرم ضدآفتاب حالا جزو لوازم بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود و در عین حال می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای مادران باشد. مادرانی که نگران پوست‌شان هستیم. از لحاظ قیمتی هم محدوده متنوعی دارند. کرم ضدآفتاب الارو هم سبک است و هم رنگ‌دانه‌هایی دارد که می‌شود از آن به جای کرم پودر هم استفاده کرد. در مقابل آفتاب هم مقاومت خوبی دارد و دو بار در روز استفاده از آن کافی است.

مشکل این روزهای بسیاری از خانم‌های ایرانی از جمله مادرها و مادربزرگ‌هایمان ریزش موست. موهایی که در اثر رنگ تخریب می‌شوند. موهای زبر و خشنی که حتی با سشوار کشیدن هم رام نمی‌شوند. حقیقت این است که مو هم مثل پوست از آن چیزهایی است که به رسیدگی نیاز دارد. ماسک‌های مو که برای تقویت موها به کار می‌روند بعد از شامپو کردن سر باید استفاده بشوند و مدتی روی سر باقی بمانند. محصولات فرانسوی پوست و موی لورآل نیازی به معرفی ندارند. ماسک‌های تقویت موی خوبی هم تولید کرده‌اند که می‌شود آنها را به عنوان کادویی برای مادر درنظر گرفت

 

5- لوازم برقی

خانم‌ها کلا بعد از استحمام یکی از مشکلات‌شان سر و شکل دادن به موهایشان است. به خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند تجربه می‌گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار موها حالت وحشتناکی پیدا می‌کند. از طرف دیگر خودم در سشوار کشیدن تنبل هستم و از این لحاظ هم به مادرم رفته‌ام. برای ما تنبل‌ها انواع اتو و حالت‌دهنده‌ی مو اختراع شده که دیگر مجبور نباشیم با یک دست برس را بگیریم و با دست دیگر سشوار را. برس‌های حرارتی دقیقا شبیه برس‌های عادی هستند و انگار دارید موهایتان را شانه می‌زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که یک روز به مادرم دادم.

از بین لوازم برقی دیگری که می‌شود به مادرها هدیه داد و برای هر خانمی جذاب است باید به اپیلیاتور اشاره کرد. دستگاه‌های موبر با درد کم و بدون عوارض پوستی. در خانه می‌توانید خیلی ساده و در ظرف مدتی کوتاه از آن استفاده کنید و نیازی به رفتن به آرایشگاه نداریم. اپیلاتورها چند سری دارند که برای قسمت‌های مختلف بدن به کار می‌روند. مارک فیلیپس البته ماساژور ندارد ولی قدرتش خیلی خوب است. یکی از کاربردی‌ترین هدایایی است که می‌شود به مادران داد.

6- کیف و کفش

از قدیم گفته‌اند کفش قلب دوم است. اگر مدت زمان بیرونی خارج از خانه باشید و پایتان در کفش، خودتان صحت این موضوع را حس می‌کنید. برای مادران شاغل یا مادرانی که زیاد برای خرید و کارهای منزل از خانه خارج می‌شوند، کفش یکی از بهترین هدایاست. انتخاب یک کفش راحت اسپورت برای مادران هدیه مناسبی است. کفش‌های بی‌پاشنه‌ای که شیک باشند گزینه خوبی برای خرید هدیه مادران است. کفش زنانه مدل کلاسیک که از چرم مصنوعی ساخته شده، کفش سبک و راحتی است که برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌های اسپورت به کار می‌آید.

زمانی یکی از هدیه‌هایی که سالی یک‌بار برای معلم‌های دبستانم، که حکم مادر دوم را برایم داشتند، می‌خریدم کیف بود. کیف سایز ندارد. البته که در اندازه‌های مختلف هستند ولی هر کسی با هر سایزی می‌تواند هر مدل کیفی که دوست دارد دستش بگیرد. مادرها معمولا کیف‌های بزرگتر دوست دارند که همه چیز را بتوانند در آن جا بدهند. یک کیف چرمی هدیه خوبی برای مادرتان می‌تواند باشد. انتخاب رنگ با خودتان. خوشبختانه کیف دستی زنانه پارینه مدل PLV64 در رنگ‌های مختلف عرضه شده است.

کادو برای مادر تولد

7- شلوار و دامن

خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده‌ای نیست اما کاربردی‌تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می‌توانید آنها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت‌های اسپورت می‌توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی‌ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه مناسبی به شمار می‌روند. شلوارهای کتان تولیدات برندهای ایرانی هستند و جزو محصولات باکیفیت تولید کشور خودمان. طبعا انتخاب رنگ مشکی‌اش کار را برای مادرتان راحت‌تر می‌کند تا آن را با هر رنگی که دوست دارد بتواند ست کند.

دامن‌های مجلسی کرپ هم جزو پوشش‌های کلاسیک مادران‌مان بودند و هستند. مادرها همچنان از پوشیدن آن دامن‌های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن‌هایی که شیک هستند و برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ مناسب‌اند. یکی از بهترین هدایا برای مادرها همین دامن‌هاست. رنگ‌های مختلفی هم دارند.

8- ساعت مچی

باز هم یک هدیه کلاسیک دوست‌داشتنی. ساعت مچی همیشه هدیه درجه یکی برای مادرهاست. مادرهایی که اصولا آدم‌های دقیقی هستند. ساعت‌های مجلسی با بندهای استیل و نگین‌هایی که رویشان کار شده می‌توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی‌ها باشند. حتی مادرهایی که زیور‌آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می‌برند. ساعت‌های نگین‌دار هدیه مناسب‌تری برای مادرهاست. با قیمت‌های مختلف هم می‌توانید از این مدل ساعت‌ها خریداری کنید.

اگر مادرتان به ساعت اسپورت‌تر نیاز دارد یا در کل استایل لباس پوشیدنش اسپورت‌تر است توصیه می‌کنیم ساعت‌های بند چرمی بخرید. البته همان ساعت‌ها هم مدل نگین‌دار شیکی دارند که به جز استفاده روزمره اگر دلشان بخواهد در مهمانی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ساعت‌های بندچرمی برای استفاده روزانه مناسب‌تر هستند یا برای مادرانی که احیانا ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند.

9- عینک آفتابی

سال‌ها قبل در دهه ۶۰ و ۷۰ عینک آفتابی وسیله لاکچری بود که فقط خیلی شیک‌پوش‌ها از آن استفاده می‌کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله روزمره شد. همان‌قدر که وقتی از خانه بیرون می‌روید کرم ضدآفتاب می‌زنید طبیعی است برای اینکه چشم‌هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم‌تان بزنید. دو تا انتخاب تعیین‌کننده برای انتخاب عینک آفتابی دارید که مربوط به قاب و جنس دسته می‌شود. ما از هر دو نوع برایتان پیشنهاداتی داریم.

برند پلیس که در زمینه عینک آفتابی نیازی به معرفی ندارد. درجه یک است و قاب‌های کلاسیکی دارد. با دسته‌ای محکم اما سبک. جوری که مادرتان از گذاشتن عینک روی صورتش احساس سنگینی نکند.

عینک آفتابی دیگر که می‌توانید انتخاب کنید دسته فلزی نازک دارد. این مدلی که معرفی کردیم رنگ شیشه‌اش هم صورتی فانتزی‌ است و می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیز و البته ریسکی باشد. برای مادرانی که دوست دارند متفاوت‌تر لباس بپوشند. اما با همین دسته رنگ شیشه‌های کلاسیک‌تر هم وجود دارد که می‌توانید از بین آنها برای مادرتان هدیه بخرید.

10- دکوراسیون منزل

خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه اعضای خانواده دارد. برای همه‌مان خانه مامن است و برای مادرها بیشتر. آنها با تک تک جزییات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

توصیه ما خرید اجناس دکوری چوبی است. چوب در خانه انرژی و حس خوبی دارد. تصور کنید روی دکورهای چوبی گلدان‌های گل چقدر خانه را می‌تواند زیبا کند. استندهای گل چوبی یکی از آن هدایای دوست‌داشتنی است.

حالا فکر کنید شمعدان‌های چوبی داشته باشید که شمع‌های معطر در آن بسوزد. شک نکنید که یکی از بهترین هدایا برای مادر است. این شمعدان‌ها ست‌های دوتایی تا چهارتایی دارند.

کادو تولد برای مامان

11- کالاهای دیجیتال

بعضی‌ها فکر می‌کنند که مادرها به نسبت پدرها با تکنولوژی بیگانه‌تر هستند. در این دوره و زمانه مادرهای خانه‌دار هم ثابت کرده‌اند که چطور پا به پای تکنولوژی جلو می‌آیند. به اندازه آقایان یا فرزندان‌شان خودشان را درگیر گجت‌های الکترونیکی نمی‌کنند اما از هر وسیله‌ای که ارتباط آنها را با جهان بیرون از خانه تقویت کند استقبال می‌کنند.

فکر می‌کنم اولین‌بار که تلفن بی‌سیم اختراع شد مادرها بیشتر از هر کسی از داشتن‌اش خوشحال شدند. یکی از کارآمدترین وسایلی است که برای هدیه به مادر می‌شود انتخاب کرد. در حین کار کردن می‌توانند با تلفن هم صحبت کنند و هیچ چیزی به این اندازه خوش‌حال‌شان نمی‌کند. اگر تلویزیون‌های بی‌سیم هم اختراع شده بودند قطعا در این طبقه‌بندی می‌آوردیم‌شان. در میان تلفن‌های بی‌سیم برند پاناسونیک جزو اسامی مطرح است که می‌شود به محصولاتش اعتماد کرد. تلفن‌های بی‌سیم برای هدیه به مادران باید شارژ را به مدت زمان طولانی‌تری ‌نگهدارد. این مهم‌ترین ویژگی‌شان است. منشی تلفنی داشته باشد و احیانا چراغ‌هایی رو پایه گوشی باشد که مادرها را متوجه پیام‌های از دست رفته بکند.

هدیه دیگری که در این حوزه می‌شود به مادرها داد تبلت است. مادر خودم تبلت را به موبایلش ترجیح می‌دهد. از موبایل برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ولی صفحه‌اش کوچک است. درنتیجه ترجیح با تبلت است که صفحه بزرگتری دارد و همان کارآیی موبایل را هم برایشان دارد. صفحه نمایش خوب و کاربری آسان مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب تبلت است. تبلت ایسوس با حافظه کافی و سخت‌افزار مناسب و برند معتبر می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه به مادران باشد. راستش حتی مادربزرگ من هم که به شبکه‌های اجتماعی معتاد شده تبلت دوست دارد. درنتیجه روی این کالا برای هدیه به مادربزرگ‌ها هم می‌توانید حساب کنید.

12- لوازم ورزشی

اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می‌کند باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله ورزشی که مادام‌العمر هم می‌شود از آنها استفاده کرد می‌توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی کمک می‌کنند که مادران وزن‌شان را هم حفظ کنند و از چاقی‌های مشکل‌سازی جلوگیری‌ می‌کند.

تردمیل یکی از بهترین وسایل ورزشی است. پیاده‌روی و دویدن از آن ورزش‌هایی هستند که دکترها بسیار توصیه‌شان می‌کنند. تردمیل‌ یکی از بهترین وسایل ورزشی است که در خانه می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از بهترین هدیه‌هایی که برای مادران می‌شود خرید.

دوچرخه ثابت شاید قیمت زیادی داشته باشد اما اگر برای مادرتان دنبال یک هدیه لاکچری هستید که از آن استفاده هم بکند و به سلامتش هم کمک کند این جزو وسایل ورزشی است که برای تقویت پاها و زانوها و آب کردن شکم به کار می‌آید. این دستگاه به راحتی جابه‌جا می‌شود و می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه گذاشت.

13- لوازم خانه و آشپزخانه

این فکر که اگر برای مادران لوازم خانه به عنوان هدیه بخریم ممکن است باعث ناراحتی‌شان بشود از آن اشتباهات قدیمی و کهنه است. طبعا وقتی مادران بخشی از روزشان را صرف آشپزی می‌کنند دوست دارند که با وسایل آشپزخانه خوب و درجه یک کار کنند. کار کردن با وسایل خوب لذت کار را بیشتر می‌کند. اینکه کدام وسیله آشپزخانه را به عنوان هدیه برای مادر بخرید به سلیقه خودتان بستگی دارد و اینکه مادرتان بیشتر دوست دارد از چه وسیله‌ای استفاده کند. در این حوزه خوشبختانه دست‌تان خیلی باز است چه از لحاظ مالی و چه تنوع محصولات.

ولی به عنوان پیشنهاد می‌توانید به یک سرویس پخت و پز فکر کنید که آشپزی را برای مادرها راحت‌تر می‌کند. یکی دیگر از پیشنهادات خرید هدیه برای مادر آبمیوه‌گیری است. جای شما باشم برای مادرم هر روز میوه تازه هم می‌خرم و خودم برایش آبمیوه می‌گیرم. این‌طوری عشق خودتان را به مادرتان بیشتر هم نشان می‌دهید.

14- چشم بند خواب

اگر مادر شما کسی هست که به خوابیدن نیاز دارد و متاسفانه به خاطر روشناسی اتاق نمی تواند لذت یک خواب خوب را داشته باشد، یک چشم بند مناسب برای خواب بگیرید که به راحتی بتواند از آن استفاده کند.

15- زانو بند طبی

به احتمال بسیار زیاد، مادر شما سن بالایی دارد و به علت کهولت سن، دارای عوارض زانو می باشد و درد زانو او را اذیت می کند. گزینه زانو بند برای آنها بسیار مناسب است.

هدیه مناسب تولد مادر

17- صندل طبی و ضد لیزخوردن

مادرهای ما همگی در خانه دائما در حال راه رفتن و تمیزکاری هستند و این باعث می شود که دارای درد پاشنه پا شوند. همچنین اکثرا به تمیزکاری مکان هایی از خانه مشغول هستند که امکان لیزخوردن زیاد است. پس از این کادو مناسب برای تولد مادر استفاده کنید.

18- صاف کننده و آبرسان مو

اگر مادر شما دارای گره مو می باشد و دقیقا نمی تواند موهای خود را به خوبی شانه کند، یک آبرسان و صاف کننده مو انتخاب کرده و برای او ببرید تا به راحتی به خواسته خود برسد.

19- خط چشم

یکی از لوازم آرایشی بسیار پر طرفدار برای خانم ها، خط چشم هست که به زیبایی چشم مادر اثرگذار است.

20- پیشبند

برای مادرانی که دائما دوست دارند درون آشپزخانه مشغول پخت و پز باشند این گزینه مناسب است.

21- آینه های لاکچری با متن زیبا

برای مادرانی که به دیزاین منزل اهمیت می دهند و پر زرق و برق هستند، یک کادوی مناسب برایتان داریم. آینه هایی در سایت کادوساز وجود دارد که دارای رنگ های بسیار زیبایی هستند و همچنین می توانید یک متن ویژه اختصاصی برای مادر خود بر روی آن چاپ کنید.

22- دفترچه طراحی

اگر مادر شما به طراحی علاقه دارد، دفترچه هایی وجود دارد که برای کسانی درست شده که بتوانند طراحی های خود را بدون دقدقه بر روی این دفترچه بکشند و برای یادگاری در نزد خود نگهداری کنند.

کادو برای تولد مادر ساده

23- دفترچه یادداشت برنامه ها

اگر مادر شما دارای کارهای بسیار زیادی هستند و همیشه آن را فراموش می کنند، یک دفترچه یادداشت تهیه کنید که هر روز لیست کارهای خود را تهیه کرده و برای خود آرامش تهیه کنند.

24- کتاب آشپزی

اگر که مادر شما علاقه زیادی به آشپزی دارد و همچنین علاقه زیادی برای یادگیری دستور العمل های جدید هستند، می توانید کتاب آشپزی های کشورها و شهرهای مختلف را تهیه کنید.

25- مربا با طعم میوه های خاص

اگر مادر شما عادت صبحانه خوردن را دارد و به مربا هم علاقه دارد، مرباهای میوه های خاص، مثل مربای موز، آووکادو، نارگیل و ... وجود دارد که البته بسیار گران هستند ولی بسیار خوشمزه و خاص هستند.

26-  کرم های پف چشم

اگر مادر شما از پف های زیر چشم خود شاکی هستند و ظاهر آنها را خراب کرده است، کرم های خاصی وجود دارد که این مشکل را به راحتی برطرف می کند.

کادو تولد برا مادر

27- دستگاه بخور سرد و گرم

به نظر من بهترین کادویی که برای تولد مادر می توانید تهیه کنید همین مورد است. مطمئنا شهرهای ما امروزه بسیار خشک و آلوده هستند. به همین منظور رطوبت مورد نیاز برای ریه و تنفس کمتر شده است. این دستگاه می تواند مشکل آنها را بر طرف کرده و یک دستگاه بسیار مناسب است.

28- کتاب های عاشقانه و رمانتیک

اگر مادر شما اهل مطالعه هست، یک کتاب رمان عاشقانه و خاص را تهیه کنید و به آنها بدهید

29- گل های مصنوعی و طبیعی

اگر مادر شما به گل علاقه زیادی دارد، دو گزینه جلوی شما وجود دارد. یکی گل طبیعی و یکی گل مصنوعی. شما با توجه به سلیقه مادر خود باید بتوانید تشخیص دهید که کدام گزینه اورا خوشحال میکند. همچنین باید بدانید که آیا او به گلهای آپارتمانی علاقه دارد یا به دسته گل رز.

30- شمعدان رومیزی با عکس چهره

اگر مادر شما دارای طبع شاعرانه هست، یک محصولی در سایت کادوساز وجود دارد به نام جاشمعی چهره. این محصول یکی از زیباترین محصول هایی هست به عنوان کادوی خاص برای تولد مادر می توانید تهیه کرده و به او بدهید.

31- عودهای خوش بو

مادران ما هنوز هم از دوران قدیم خود خاطره های بسیار زیادی دارند. آنها با عودهای قدیمی مشهدی زندگی خود را می گذراندند. اما امروزه عودهایی با بوهای بسیار خاص و خوش بو آمده است که آنها می توانند با استفاده از آن فضای خانه خود را عطراگین کنند.

32- وسایل باغبانی

اگر مادر شما به باغبانی کردن علاقه زیادی دارد و سعی می کند که خود را در باغچه و گل های باغ سرگرم کند، وسایل بسیار زیاد باغبانی وجود دارد که از داشتن آنها لذت می برد. این وسایل شامل شن‌کش، الک باغبانی، دستگاه مکنده برگ جمع کن، بیل باغبانی، تیلر باغبانی، سمپاش باغبانی، کود پاش، مه پاش، آب پاش، بیلچه از ضروری‌ترین وسایل، قیچی باغبانی، چاقوی باغبانی پیوند، چرخ دستی یا فرغون.

33- قاب گوشی با عکس چهره

حتما یک عکس ویژه از تمامی خانواده تهیه کنید و آنرا بر روی قاب گوشی چاپ کنید و بر روی موبایل مادرتان نصب کنید. این عکس همیشه جلوی روی مادرتان هست و به یاد شما و تمامی خانواده می افتد.

34- ضد عفونی کننده دست

امروزه به خاطر بیماری کرونا، اکثر مردم دچار وسواس زیادی شده اند. اگر مادر شما هم دچار این وسواس شده است، از محلول های ضد عفونی کننده استفاده کنید.

35- رنگ موی زیبا

حتما مادر شما به دلیل افزایش سن، دارای تعدادی موهای سفید شده اند. شما می توانید یک رنگ موی خاص تهیه کنید و موهای مادر خود را رنگ کرده و چهره خاصی به او بدهید.

36- فلاسک چای 

اگر مادر شما علاقه زیادی به نوشیدن چای در روز دارد و همیشه با این مشکل روبرو هست که باید هر دقیقه چای را درست کرده و گرم کند، داشتن یک فلاسک ویژه برای گرم نگهداشتن چای گزینه بسیار مناسبی هست.

37- ست چای خوری ویژه

حتما یکی از این ست های چای خوری خاص برای مادرتان تهیه کنید. تلفیقی از هنر و قدمت در این ست نمایان است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

38- ست لوازم آرایشی

اگر مادر شما کاملا هر روز به آرایش صورت خود می پردازد، حتما برای او یک ست لوازم آرایشی با کیفیت مناسب تهیه کنید و به او برای کادوی زیبا برای تولد مادر بدهید.

39-  هودی با عکس مادر

برای مادر خود یک هودی با عکس دوران جوانی تهیه کنید و به بدهید و با آن یک عکس ویژه برای خود بگیرید تا همیشه یادگاری بماند.

40- ست وسایل ساخته شده از برنج

یکی از وسایل بسیار پر طرفدار امروزه، وسایل ساخته شده از برنج هستند که هم از لحاظ زیبایی مورد توجه هستند و هم برای استفاده در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر تعدادی از این ست ها را برایتان بیان می کنیم

آجیل خوری برنج که یکی از موارد تزئینی زیبا در اتاق پذیرایی به حساب می آید

سرویس قابلمه برنجی چند پارچه با ابعاد متنوع که برای هر نوع پخت و پزی بسیار مناسب است

سینی برنج

چراغ فتیله ای برنجب که به نظر من یکی از زیباترین کارهای برنجی موجود در بازار هست

سرویس سماور به همراه قوری برنجی زیبا

شیر جوش برنجی که کارایی بسیار زیادی دارد

پیاله برنجی که نقش کاسه را بازی می کند و برای آبگوشت خوردن بسیار جذاب است

قندان برنجی که درون سینی برنجی می تواند نقش پذیرایی را بازی کند

گلدان برنجی که به همراه گل های مصنوعی بسیار جلوه ای خاص را دارا می باشد

لیوان برنجی برای مصرف روزانه 

آفتابه برنجی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است

ست کتری و قوری برنجی که برای مصرف روزانه بسیار عالی هست

ماهی تابه برنجی

چراغ نفتی برنجی که جنبه تزئینی و زیبایی دارد

کادو مناسب برای تولد مادر

41- کوسن با عکس مادر

یه کوسن زیبا با یکی از بهترین عکس های مادرتون میتونه اون را بسیار شگفتزده کنه. اگر مادرتون به دیزاین خونه بسیار اهمیت میده حتما به ست بودن آنها توجه کنید.

42- ماگ با به عکس بسیار زیبا ( چاپ عکس بر روی لیوان)

اگر یه کوسن زیبا هدیه دادید، با همن عکس یه لیوان با همون عکس هم سفارش بدید که با همدیگه به عنوان دیزاین قابل استفاده باشه.

43- شکلات با عکس مادر

باز هم یه پیشنهاد برای هدیه تولد مادر اینه که چندتا عکس زیبا از مادرتون را بر روی جعبه و پوسته های شکلات چاپ کنید و به او هدیه بدید. این سورپرایز ویژه هست.

44- جعبه جواهرات

مادرها اکثرا مقداری جواهرات دارند که ممکن هست برای نگهداری اونها دچار مشکل باشند. پس یه جعبه بسیار زیبا حتی با قیمت بسیار کم هم میتونه برای اونها جذاب باشه.

45- گردنبند طلا با اسم مادر

این کادو یکمی گرون میشه ولی ارزش داره که اسم مادرتون را بر روی گردنبند و پلاک طلا بزنید و به او هدیه بدید تا همیشه به گردنش باشه.

46- چاپ روی فرش با دار قالی

محصولی جدید از سایت کادوساز. فرش تزئینی با عکس شما که بر روی دار قالی قرارداره و براتون با یک دار قالی بسیار زیبای چوبی که اون هم کار دست هست ارسال میشه

کادو واسه تولد مادر


47- پلاک طلا با عکس و متن دلخواه

یکی از زیباترین کادوهای گران قیمت و زیبا برای هدیه تولد مادر، طلا هست. تازه پلاکی که عکس خودش را بر روی اون حک کرده باشید. این کادو را از دست ندید.

48- گردنبند طلا اسم

باز هم یه کادوی ویژه با طلا این گردنبندهایی هستند که با توجه به اسم مادرتون برای اون میتونید بسازید و به همراه یک زنجیر زیبا اون را هدیه بدهید.

49- گردنبند با عکس دلخواه

توی این محصول شما می تونید یک عکس بسیار زیبا از هر کسی که دوست دارید را روی گردنبند چاپ کنید که بسیار جذاب هست.

50- قاب و پلاک با قابلیت پخش فیلم

این کادو را هیچ جایی نمیتونید پیدا کنید.این تابلو قابلیت بسیار زیادی داره. چون علاوه بر تصویر، ویدئو هم پخش میکنه که بر جذابیتش اضافه کرده

51- لامپ هوشمند و معلق

اگر به دنبال یک کادو بسیار خاص و زیبا و گرون قیمت برای تولد مادر هستید، حتما به سراغ این چراغ هوشمند بروید. کارایی و عملکرد بسیار بالایی دارد.

52- بازی 5 کاره

اگر مادر شما علاقه به بازی کردن با نوه و فرزندانش در خونه را داره، یکی از این بازی های سرگرم کننده را تهیه کنید و به اونها هدیه بدید تا اوقات فراغت خوبی را در کنار همدیگه داشته باشند

53- جاعودی آبشاری

این مدل جا عودی ها دارای جذابیت بسیار زیبایی هستند که به هم به بوی خوب منزل کمک می کنند و هم باعث زیبایی دکوراسیون منزل می شوند.

54- ساعت رومیزی چوبی

این ساعت های زیبا با چوب درخت راش تولید شده اند و شما می توانید یک متن بسیار زیبا بر روی آن بنویسید و هدیه بدهید.

55- آباژورهای کریستالی شارژی

این آباژورهای بلوری آنقدر زیبا هستند که وقتی روشن می شوند، جلوه ای بسیار زیبا را به همه افراد می دهند.

56- آبنما از جنس بامبو

برای آرامش در خانه، چه چیزی بهتر از صدای زیبای جریان آب. با این آبنما، واقعا حس خاصی را می توانید به مادر خود هدیه دهید

57- گلدان های معلق

یکی دیگر از مواردی که می توانید به هر نحوی جلوه منزل را مدرن کند، وجود گلدان های بسیار زیبایی هست که در هوا معلق هستند


58- هنر از دست خودتان

اگر در هنر خاصی مانند بافتنی، گلدوزی، نقاشی و ... مهارت دارید، می توانید از هنر خودتان برای کادو تولد مادرتان استفاده کنید.

یک ژاکت بافتنی با رنگ های روشن، یک عکس گلدوزی شده مادرانه یا یک تصویر زیبا از صورت مادرتان - یا هر تصویر دیگری که فکر می کنید او را خوشحال می کند - همه اینها می توانند هدایایی عالی برای بهترین مادر دنیا باشند.

59- کیت مسافرتی

اگر مادری ماجراجو دارید که عاشق سفر و گشت و گذار است و معمولاً آخر هفته‌ها او را در خانه پیدا نمی‌کنید زیرا او با پدرتان به پیاده‌روی یا یک سفر یک روزه رفته است، بهترین و مفیدترین هدیه‌ای که می‌توانید به او بدهید این است. این یک کیف مسافرتی است که می تواند وسایل ضروری را در خود جای دهد.

اگر می خواهید او را بیشتر خوشحال کنید، می توانید یک بسته مسافرتی، یک بلیط سفر و یک راهنمای سفر به او هدیه دهید.

60- دسته گل

مامانت یکی از اون خانومای خوش اخلاقه که تا وقتی یادت میاد عاشق گل گرفتن از باباته؟!

اگر چنین است، یک دسته گل رز یا گل های رنگارنگ زیبا قطعا او را در این روز خاص خوشحال می کند.

61- دستگاه فشار خون یا آزمایش قند

هیچ یک از ما دوست نداریم هدیه تولدی بدهیم که ما را به یاد بیماری دیگران بیاندازد، به خصوص اگر آن شخص خاص مادر ما باشد، اما همه می دانیم که سلامتی حرف اول را می زند.

اگر مادر شما مبتلا به فشار خون بالا یا دیابت است، می توانید با خرید یک دستگاه فشار خون یا آزمایش قند، نگرانی های او را در مورد وضعیت خود کاهش دهید.

اگرچه دستگاه هایی مانند فشارسنج در هر خانه ای ضروری است، حتی اگر اعضای خانواده از این بیماری رنج نبرند.

62- نام تجاری قهوه یا چای

اگر مادرتان از طرفداران پر و پا قرص قهوه است یا روزهایش بدون چای نمی گذرد، می توانید یک بسته قهوه یا چای باکیفیت به او هدیه دهید، اگر می خواهید هدیه شما خاص تر باشد، یک لیوان فانتزی با مادر. و طراحی کودک یا متن. مثل «تو بهترین مامان دنیا هستی» برایش بخر.

در این صورت هر لحظه و هر بار که خود را با یک فنجان چای یا قهوه پذیرایی می کند، شما را به یاد می آورد و لبخند بر لبانش می نشیند.

63- لوازم آشپزخانه

مادران بیشتر وقت خود را در آشپزخانه و آشپزی می گذرانند، بنابراین هدیه ای که مربوط به آشپزخانه و آشپزی باشد قطعا حس خوبی در آنها ایجاد می کند.

مجموعه ای از ظروف بافته شده آشپزخانه، تزیینات خاص آشپزخانه، وسایل برقی مانند مخلوط کن یا توستر یا حتی تخته برش یا کتاب آشپزی می تواند هدیه مناسبی برای تولد مادر باشد.

64- کتانی اسپرت

حتما اگر مادر شما اهل مدهای ویژه و روزانه هست، کفش های کتانی ویژه ای وجود دارد که می توانید برای او تهیه کنید.

65- ظروف مخصوص پخت و پز

حتما مادر شما اهل آشپزی هست. برای او ظروف ویژه ای تهیه کنید تا بتواند با عشق و علاقه خاص خود، برای شما و اهل خانه غذا آماده کنند.

66- دوربین عکاسی

مادرهای ما دوست دارند که از بچه ها و نوه های خود همیشه عکس داشته باشند و هر روز به تماشای آن و یاداوری خاطره ها بپردازند. دوربین هایی برای آنها تهیه کنید که قابلیت چاپ عکس را داشته باشند و عکس های آنهارا ظاهر کنید و به آنها بدهید. مطمئنا موقع دیدن این عکس ها اشک در چشمان آنها حلقه می زند.

67- ماساژور تفنگی ضربه زن

کادو تولد مادر تفنگ کوبه ای از ضربه سریع برای تسکین درد عضلات ، از بین بردن تنش و کاهش التهاب ناشی از تمرینات قدرتی و سایر تمرینات خسته کننده عضلات در هر زمان و هر مکان استفاده می کند.

68- دستگاه ضربان قلب سنج

از جمله ضربان قلب ، تنوع ضربان قلب ، حرکت ، دمای محیط و خواب در پایان روز ، تمام داده ها به طور مرتب در یک گزارش تجزیه و تحلیل آسان برای خواندن قرار می گیرند ، همراه با توصیه های عملی برای کادو تولد برای مادر

69- هنزفری بلوتوثی بدون سیم

اگر در هنگام تمرین از هدفون خود استفاده می کنید ، به یک جفت هدفون اختصاصی احتیاج دارید که در حین انجام فعالیت های بسیار زیاد ثابت بمانند و به دلیل رطوبت بیش از حد ، زودرس ما را نمی پوشند. این جفت کاملاً بی سیم این کار را انجام می دهد.

70- شلوار لگ ورزشی

اگر مادر شما به ورزش علاقه بسیار زیادی دارد، یکی از بهترین گزینه ها، لگ های ورزشی هست که هم از نظر راحتی مناسب باشند و انعطافپذیر باشند و هم از نظر جنس بسیار مقاوم باشند.

71- دستگاه مخلوط کن

یکی از ابزارهایی که بسیار مناسب است و به درد مادرها می خورد، دستگاه های مخلوط کن هستند که به راحتی می توانند برای خورد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی استفاده کنند.

72- کارت هدیه

یکی از گزینه هایی که همیشه و به نظر من بسیار از لحاظ روانی بر روی هر کسی اثر می گذارد، کارت تشکر و کارت هدیه هست. شما می توانید بر روی این کارت ها هر چیزی که دلتان م یخواهد یادداشت کرده و به عنوان کادوی تولد مادر به او بدهید. حتما از آن غافلگیر میشود.

73- جا عطری با چوب طبیعی

اگر مادر شما برای بوی عطر و خوشبویی ارزش زیادی قائل هست و هزینه ماهیانه ای برای عطر در نظر میگیره، یک جا عطری زیبا با عکس مادرتون سفارش بدید تا هر وقت عطر خریداری کرد درون اون بریزه و همیشه همراهش باشه. بهتون قول میدم که خیلی ازش لذت میبره

74- قندان های مینا کاری زیبا

حتما میدونید که مادرها به وسایل تزئینی زیبا که همزمان کارایی هم داشته باشه علاقه زیادی دارند. قندان های مینا کاری شده زیبا می تونه گزینه بسیار مناسبی باشه

75- ظرف ادویه جات چوبی دست ساز با قاشق

با ظریف ترین تکه ظرف ادویه چوبی دست ساز ، آشپزخانه خود را عالی و عالی جلوه دهید. ظرف ادویه دارای 9 محفظه برای نگهداری ادویه متفاوت در هر یک است. این جعبه دارای یک درب الیاف ظریف است که ظاهری کاملاً درجه یک به آن می بخشد. یک مورد هدیه ای عالی نیز هست.

76- ست لباس ورزشی

حتما سعی کنید مادرتون را به ورزش کردن تشویق کنید. برای اینکار لازم دارید که یک دست لباس ورزشی ست و زیبا براشون خریداری کنید و اون را کادو تولد مادر هدیه بدید.

77- گیوه

بله درست خوندید. گیوه یکی از بهترین کفش های قدیمی هست که امروزه کمتر تولید میشه. ولی یکی از راحتترین کفش هایی هست که تمام قدیمی ها از اون استفاده می کردند. امروزه مدلهای بسیار زیبا و جذابی از اونها در بازارهای سنتی موجود هست که می تونید خریداری کنید

78- لوستر

لوستر هم برای زیبایی منزل بسیار کارایی داره و جذابیت های خودش را داره و بسیار کاربردی هست.

79- گل نقره ای

خرید گل بخشی دائمی از کادو تولد مادر است و اکثر افراد همیشه یک دسته گل یا جعبه گل را همراه با هدیه ای که می خرند قرار می دهند. اما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید گل دارید، گلی تهیه کنید که ماندگار و ماندگار باشد. شاید فکر کنید که منظور ما خرید گل مصنوعی است، اما اینطور نیست. دوام و دوام بالای آنها نیز بسیار ارزشمند است.

گل های نقره ای را می توانید به صورت قاب گل نقره ای، شاخه گل و مجسمه گل نقره ای تهیه کنید که در طرح های متنوعی عرضه می شوند و قیمت ها بسته به وزن و ظاهر متفاوت است. اگر به فکر گرفتن هدیه ای ارزشمند برای تولد مادرتان هستید، می توانید با توجه به قیمتی که برای خرید کادو تولد مادرتان در نظر گرفته اید، از کارشناسان فروشگاه پرنون مشاوره بگیرید و گل نقره ای را بر اساس خواسته خود از بودجه خود سفارش دهید.


80- ظروف پذیرایی

خانم ها علاقه خاصی به ظروف غذاخوری و آشپزخانه دارند و از هدیه گرفتن ظروف غذاخوری شگفت زده خواهند شد. اگر قصد دارید برای کادو تولد مادرتان ظروف پذیرایی درست کنید، پیشنهاد می کنیم ظروفی بخرید که سبک خاصی دارند و یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه ظروف سرو دست ساز است. برای مشاهده جدیدترین ظروف غذاخوری موجود در طرح ها و متریال های مختلف در فروشگاه پرنون کافیست به صفحه ظروف سفره مراجعه کنید و در صورت تمایل به خرید سفارش خود را ثبت کنید. بشقاب های دست ساز زیبایی منحصر به فردی دارد و برای هر سلیقه ای جذابیت دارد و به عنوان هدیه تولد مادر بسیار ارزشمند است. تنوع و طرح های ظروف پذیرایی بسیار غنی است و هر مدل از آنها زیبایی دارد که چشم را به خود خیره می کند. برخی از مدل های ظروف پذیرایی عبارتند از:

  • ظروف میناکاری شده
  • ظروف مسی
  • لوازم جانبی قلم
  • سرویس نقره یا طرح نقره
  • ظروف فیروزه ای
  • ظروف برنجی دست ساز
  • ظروف مسی و نقره ای
  • بشقاب های چوبی پذیرایی
  • بشقاب های سرو ملیله

81- شلف دیوارکوب مکرومه‌بافی

اگر مادرشوهر شما علاقه خاصی به گل و گیاه دارد، یکی از هدایای کاربردی و پرکاربردی که می توانید برای او بگیرید یک قفسه دیواری حصیری است. در واقع قفسه های ماکرامه با نخ ماکرامه بافته می شوند و با چوب ترکیب می شوند و می توان روی دیوار نصب کرد و انواع گل، گلدان، شمع و سایر وسایل تزیینی را روی زمین قرار داد.

82- یک آلبوم یا قاب عکس شخصی
83- دسته گل‌های تزئینی
84- پلاک طلا با عکس خودش
85- مجموعه شمع‌های عطری
86- اشتراک مجله مورد علاقه اش
87- کتاب آشپزی از آشپز مشهور
88- مجموعه تشک و رو بالشی با کیفیت بالا
89- مجموعه حوله حمام با کیفیت بالا
90- مجموعه چاقوی آشپزخانه با کیفیت بالا
91- نقاشی پرتره خانوادگی
92- مجموعه مگنت عکس شخصی‌سازی شده
 

 

20 ایده برای کادو تولد مادر جوان

  1.  دستبند زیبای ماه تولد

  2. گوشواره یا انگشتر زیبا طلا یا بدل

  3. کیف یا ساک دستی شیک

  4. انواع لباس با رنگهای زیبا

  5. دستگاه تردمیل خانگی

  6. بلیط کنسرت 

  7. کتاب جدید از نویسنده مورد علاقه‌ی او

  8. عضویت در یک باشگاه هنری یا ورزشی

  9. دوره آموزشی برای مهارت‌های جدید

  10. آی پد یا تبلت جدید

  11. لوازم آرایشی و بهداشتی برند

  12. کرم ضد چروک پوست

  13. لوازم آشپزی جدید

  14. پازل یا بازی فکری

  15. مجموعه‌ی فیلم‌های مورد علاقه‌ی او

  16. یک جلسه‌ی ماساژ

  17. فرش دستباف با عکس خانواده

  18. ساعت مچی زیبا

  19. سفر به یک شهر جدید

  20.  کفش ورزشی زیبا

 

کادو تولد برای مادر میان سال

1. گل و گیاه: گل یا گیاه زینتی می تواند هدیه ای زیبا و مفید برای مادر باشد.

2. کتاب: اگر مادرتان عاشق کتاب خواندن است، کتابی که علایق او را پوشش دهد، هدیه خوبی برای او خواهد بود.

3. لوازم آرایشی: مجموعه ای از لوازم آرایشی مانند عطر، رژلب، مرطوب کننده یا آرایش چشم، یک هدیه عالی برای مادران زیبایی دوست است.

4. وسایل خانه: اگر مادرتان عاشق آشپزی است، یک اکسسوری جدید آشپزخانه مانند قاب عکس یا حوله آشپزخانه یک هدیه عالی برای او خواهد بود.

5. وسایل الکترونیکی: تبلت یا گوشی هوشمند، دوربین یا وسایل الکترونیکی دیگر می تواند هدیه ای جالب و کاربردی برای مادر شما باشد.

6. جواهرات: یک جفت گوشواره زیبا، یک گردنبند یا یک انگشتر می تواند هدیه ای مجلل و خاص برای مادرتان باشد.

7. تجربیات: بلیط یک کنسرت، تئاتر، یک گردش یا یک رستوران خوب می تواند هدیه ای به یاد ماندنی و منحصر به فرد برای مادر شما باشد.

 

 

 

بهترین کادو برای تولد مادرم

هر سال، یه روزی وجود داره به نام تولد مادر. هر بچه ای دوست داره که این روز را به نحوی برای مادرش جشن بگیره که همیشه در خاطرش بمونه. تمام خانواده در کنار هم جمع میشند و به عزیزترین موجود زندگیشون تبریک میگند. اما همیشه یه چیزی این وسط وجود داره. هدیه تولد مادر.

هرکدوم از فرزندان بستگی به بودجه ای که دارند تلاش میکنند که بهترین هدیه را برای تولد مادرشون داشته باشند. اما مشکل اینه که خرید یک هدیه که در خور مادر باشه کار خیلی سختیه و شاید بتونیم بگیم کار نفس گیری باشه.

برای قدردانی از مادرها به هدیه روز مادر بسنده نکنیم!

در این راهنمای خرید هدیه برای مادر، سعی کردیم از هر دو گروه کالاهایی را معرفی کنیم که به‌نظرمان رسید مادران از داشتن‌شان خوشحال می‌شوند. در هر گروه حتی‌الامکان سعی کردیم هم اجناس با قیمت مناسب‌تر و هم کالاهای گران‌تر داشته باشیم ولی در بعضی گروه‌ها مثل لوازم ورزشی طبعا امکان خرید ارزانتر از چند میلیون وجود نداشت. مادرها و مادربزرگ‌ها با قلب‌ بزرگی که دارند از اینکه به فکرشان باشید هم خوشحال می‌شوند. این فهرست فقط کمکی است برای انتخاب هدیه. عشقی که با آن هدیه را تقدیم‌شان می‌کنید با خودتان.

 

اگر می خواهید مادرتان را برای تولد سورپرایز کنید ....


1- جشن تولد بگیرید

اگر بودجه‌تان اجازه می‌دهد، پیشنهاد می‌کنیم جشن تولدی را در محیطی خاص برای مادرتان برگزار کنید - مانند مدرسه قدیمی او، کافی‌شاپی که برای اولین بار با پدرتان ملاقات کرد یا جایی که خاطرات خوشی از دوران جوانی او را تداعی می‌کند.

مادر شما کاملا غافلگیر می شود و همچنین تولد او با یادآوری خاطرات گذشته خاطره انگیزتر می شود.

2- دوستان قدیمی او را دعوت کنید

مادری و مسئولیت های ناشی از آن به زنان فرصت کافی برای پیوند با دوستان خود مانند گذشته نمی دهد.

در صورت امکان با دوستان صمیمی مادرتان که سال هاست ندیده اید تماس بگیرید و از آنها دعوت کنید تا در این روز باشکوه در کنار مادرتان باشند.

3- تمامی فرزندان در کنار او باشید

اگر مادرتان به دلایلی در این روز خاص تنهاست و تنها شما هستید که می توانید کنار او باشید، پیشنهاد می کنیم یک روز دونفره را با خاطراتی به یاد ماندنی بسازید.

مثلا می توانید مادرتان را به رستورانی ببرید که دوست دارد امتحان کند و او را با غذاهای لذیذ و دسرهای رنگارنگ غافلگیر کنید یا اگر به موزه، تئاتر یا سینما علاقه دارد، دو بلیط بخرید و با هم به مکان هایی که دوست دارد بروید. . و لحظات خوشی را در کنار هم بگذرانیم.

سوالات متداول در خصوص خرید کادو تولد مادر

1- چه نوع هدیه‌ای برای مادرم بخرم؟ 

 برای خرید هدیه برای تولد مادر موارد خیلی زیادی میتونید تهیه کنید مثلاً هدیه ای که میخوای بخری میتونه شامل جواهرات، لوازم آرایشی، کتاب های متنوع، انواع لوازم منزل و تا گل و گیاه زینتی باشد. در مرحله بعد میتونید حتی بلیط سینما کنسرت و بقیه موارد هم تهیه کنید

2- چگونه می‌توانم هدیه‌ای منحصر به فرد برای مادرم پیدا کنم؟

 برای خرید یک هدیه منحصر به فرد برای مادر میتونید از ایده های بسیار زیاد استفاده کنید فقط کافیه توی اینترنت به کادو های خاص مادر اشاره کنید تا این هدیه های ویژه مانند صنایع دستی ترکیبی یا صنایع دستی هنری یا موارد دیگه براتون لیست بشه ولی مهمترین موضوع در مورد خرید هدیه تولد مادر منحصر، مربوط به فرد سلیقه مادر می باشد چون شما بر اساس سلیقه اون میتونید خرید کنید

3-  چگونه می‌توانم به سلیقه مادرم پی ببرم؟

 برای اینکه از سلیقه مادرتون خبردار بشید میتونید با حرف زدن با خواهرتون این کارو انجام بدید. خواهرها اصولاً بسیار به مادرشون نزدیک هستند و به راحتی اطلاعات بسیار زیادی از آنها دارند و با یک سوال از اونها میتونید به موارد بسیار زیادی پی ببرید

4- بودجه‌ای را در نظر بگیرم برای خرید کادو تولد مادرم؟

 بودجه ای که برای خرید کادو تولد مادر نیاز دارید از ۱۰۰ هزار تومن شروع میشه به بالا ولی مادرها انقدر مهربان هستند که با یک شاخه گل هم راضی میشوند ولی باز هم به دنبال کادوی باشید که مادرتون به او نیاز داره و بر اساس بودجتون خرید کنید.

5- چه نوع هدایا از طریق اینترنت می‌توانم خریداری کنم؟

خرید کادو تولد مادر از طریق اینترنت یکی از سریعترین و بهترین روش های خرید است به راحتی می توانید از طریق اینترنت به مطالب بسیار زیادی دست پیدا کنید که در خرید این کار به شما کمک می کند

 

انواع زیورآلات و زیورآلات مناسب برای هدیه تولد مادر

هدیه تولد مادر  دغدغه بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید طلا و جواهرات انتخابی شایسته و هدیه ای فوق العاده برای خانم ها هستند.

در زیر شما را با محبوب ترین جواهرات برای خرید این هدیه آشنا می کنیم.

 

گردنبند طلا

از جمله اکسسوری های محبوب در بین خانم ها گردنبند است. گردنبندهای طلای ظریف و ضخیم در سایزها و طرح های مختلف برای هدیه روز خانم ها مناسب است.

اما گردنبندهای کارتیه، تیفانی و ون کلیف به دلیل زیبایی و استفاده در صنعت مد جزو بهترین جواهرات برای هدیه هستند. با خرید این نوع گردنبند بدون شک یکی از زیباترین هدایا را برای خود خریده اید.

 

انواع دستبند طلا

دستبند طلای زنانه و مردانه نیز دارای تنوع زیادی است. شما می توانید النگوهای طلای شیک، انواع النگوهای مرواریدی و چرمی که تنوع زیادی دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در ضمن مدل های مختلف دستبند طلا کارتیه، دستبند و مدل دستبند تیفانی که از جذاب ترین الگوهای دستبند طلا و زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها هستند نیز می توانند بهترین انتخاب برای هدیه در این مجالس باشند.

 

گوشواره طلا

انواع گوشواره طلا در طرح ها و قیمت های مختلف را می توانید برای هدیه تولد مادر خریداری کنید. زیرا گوشواره جزو پرکاربردترین زیورآلاتی است که بسیاری از خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

گوشواره های جذاب، گوشواره های میخی و طرح های گیره و انگشتر از جمله پرطرفدارترین نمونه های گوشواره طلا در بین خانم ها هستند.

بنابراین، حتی با بودجه محدود، می توانید یک گوشواره میخی طلایی را به عنوان هدیه برای روز زن خریداری کنید.

 

النگو طلا

النگوهای طلای زنانه از جمله اکسسوری هایی هستند که از گذشته تاکنون به عنوان زینت استفاده می شده است. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به این نوع زیورآلات نشان می دهند.

انواع دستبند های فنری و خشک، مدل دستبند و مدل های دیگر با قیمت ها و وزن های مختلف می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای خانم ها باشد.

 

انگشتر و جواهرات طلا

همانطور که می دانید انگشتر یکی از پرکاربردترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. انگشترهای طلا نیز در مدل های جواهری و جواهری، انگشترهای بی نگین و نمونه و در طرح ها و برندهای مختلف موجود می باشد.

انتخاب انگشتر با توجه به بودجه و طرح آن می تواند هدیه ای مناسب و زیبا برای مادر باشد. انگشترهای تک نگینی، انگشترهای طلای کارتیه، تیفانی، وانکلیف از پرفروش ترین نمونه های انگشتر هستند.

 

ست طلا و نیم ست

اگر قصد خرید یک هدیه گران قیمت و با ارزش برای روز زن را دارید، ست و نیم ست جواهرات را فراموش نکنید. شما می توانید انواع خدمات و همچنین نیم ست طلا را در طرح ها و نقش های مختلف خریداری کنید.

بدون شک این هدیه برای هر خانمی می تواند هدیه ای جذاب و فوق العاده باشد. سرویس طلای کارتیه، سرویس طلای ون کلیف و ست ها و نیم ست های هرمس می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه برای این روز باشند.

 

پابندهای طلای زیبا

یکی دیگر از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای خانم ها بخرید، آویز یا پلاک یا نمادهای مختلف است.

آویزهایی با نماد بی نهایت، آویزها یا پلاک هایی با نام مادر یا نام فرد مورد نظر نیز می توانند گزینه ای مناسب و هدیه ای فوق العاده و فوق العاده برای این روزهای مهم باشند.

تاریخ به روز رسانی 26/06/1402

 

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر