محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو تولد خواهر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو تولد خواهر

کادو تولد خواهر - شاید تا بحال به این موضوع توجه کرده باشین که خواهرها عزیزترین هستند ولی بعضی اوقات در مناسبت ها فراموش می شوند. بعضی از آقایان و خانم ها از مشاوران ما می پرسند که کادو تولد خواهرم چی بخرم که بتونم به وسیله اون تمام خوبی هایش را جبران کنم؟ پیشنهاد ما این ساعت جیبی گردنبندی استفاده کنید. چرا که شما می تونید عکس تک نفره یا چند نفره خانوادتون رو روی اون چاپ کنید. اینجوری حتی اگر ازدواج کردین باز هم عکس شما و کادو تولد جذاب شما در دید همگان قرار دارد

خواهرها فرشته هایی هستند که وجودشان برکت به زندگی بقیه میده. باید بدونید که خوش حال کردن اونا بزرگترین کار هر کسی میتونه باشد. یکی از مواردی که اونا خیلی خوشحال میشن بزرگداشت تولدشونه. در این روز یک کادو تولد مادرانه بسیار خوش حالشون میکنه. 

هدیه مناسب برای خواهر زیر 6 سال

  •  اسباب بازی های نرم و ایمن مانند قوری، توپ، پازل و بازی های آموزشی
  • کتاب هایی با داستان و تصاویر
  • عروسک های نرم و با کیفیت
  • وسایل کمک آموزشی مانند صفحه نمایش حروف و اعداد

هدیه ای مناسب برای خواهر 6 تا 10 ساله

  • بازی های مختلف مانند بازی های مهارتی، بازی های ماجراجویی، پازل و بازی های آموزشی
  • کتاب داستان و رمان برای دبستان
  • اسباب بازی های خلاقانه مانند قلم نور و نقاشی شن و ماسه
  • تجهیزات ورزشی مانند فوتبال، دوچرخه، اسکیت برد و اسکوتر

هدیه مناسب برای خواهر 10 تا 15 ساله

  • بازی های الکترونیکی مانند بازی های رایانه ای، کنسول های بازی و بازی های تلفن همراه
  • لوازم الکترونیکی مانند هدفون و بلوتوث
  • کتاب داستان و رمان 
  • اسباب بازی های خلاقانه مانند نقاشی روی چوب یا شیشه، کاردستی و طراحی لباس

هدیه مناسب برای خواهر 15 تا 25 ساله

  • عطر و ادکلن مورد علاقه
  • لوازم آرایشی مانند بالم لب، رژ لب، ماسک صورت و محصولات بهداشتی مانند شامپو و مرطوب کننده
  • لوازم مد و لباس مانند کیف و کفش
  • جواهرات و ظروف طلا و نقره
  • کتاب های علمی، رمان و کتاب های مرتبط با رشته تحصیلی

هدیه مناسب برای خواهر بالای 25 سال

  • لوازم مد و لباس مانند کیف، کفش، لباس و جوراب
  • کتاب های مرتبط با حرفه و علایق
  • لوازم آرایشی با کیفیت مانند لوازم آرایشی حرفه ای، عطر و ادکلن، ماسک صورت و کرم مرطوب کننده
  • وسایل الکترونیکی مانند تبلت، لپ تاپ و دوربین
  • جواهرات و اجناس با کیفیت از طلا و نقره
  • لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و تلویزیون
  • بلیت سفر و تفریحی مانند کنسرت، مسافرت و ورزش های مختلف

هدیه مناسب برای خواهر متاهل

  • لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و تلویزیون
  • وسایل الکترونیکی مانند تبلت، لپ تاپ و دوربین
  • بلیت سفر و تفریحی مانند کنسرت، مسافرت و ورزش های مختلف
  • کتاب های مرتبط با کار و علایق
  • کتاب های مربوط به بارداری، فرزندپروری و مسائل خانوادگی
  • لوازم آرایشی مانند لوازم آرایشی حرفه ای، عطر و ادکلن، ماسک صورت و کرم مرطوب کننده
  • جواهرات و اجناس با کیفیت از طلا و نقره
  • هدایای تزئینی مانند شمع، وسایل تزئینی
  • وسایل ورزشی مانند بلیط های ورزشی، وسایل ورزشی خانگی و کتاب های مرتبط با ورزش

 

کادو تولد برای خواهر کوچکتر

اما اگر خواهر کوچتر از اعضای خونه باشه، شیرین زبونه و غمخوار بقیه خواهر برادرهاش هست که این برای خانواده از اهمیت خاصی برخوردار هست و خواهرهای کوچکتر توی خانواده خیلی مورد محبت هستند. در این موقعیت یه مگنت عکسدار که همه ی عکس های زیبای خواهر توی اون قرار داشته باشه و بتونه به هر جایی که خواست بچسبونه، کادوی جذابی میتونه باشه.

خرید کادو برای خواهر در سنین مختلف

داشتن یک خواهر خیلی لذت بخش می باشد ،مثل مادر می ماند ، فقط با می توانید او صمیمی تر می توانید باشید و با او درد و دل کنید ،  داشتن خواهر یکی از عوامل مهم در شادی و نشاط خانواده است، دانشمندان دانشگاه لستر طی تحقیقی که بر روی ۵۷۰ نفر در بازه سنی ۱۷ تا ۲۵ سال انجام دادند و بر روی مسائل مختلفی از قبیل مسائل روانی ، بهداشتی شرکت کنندگان تحقیق کردند ، به این نتیجه رسیدند که داشتن خواهر می تواند باعث ایجاد رفتار شادتری در خانواده گردد ، همبستگی خانوادگی را ارتقا می دهد

پسران سعی می کنند احساسات خود رابیشتر مخفی کنند ، ولی دختران در بیان احساسات بی پرواترند و همین طور روحیه شادتری دارند . ما در این نوشته می خواهیم خرید کادو برای خواهر را بررسی کنیم ،که مشابه خرید کادو برای خانم ها می باشد.

برای بررسی راحت تر خرید کادو، آن را در سه رده سنی مختلف بررسی می کنیم که این امکان را می دهد که با توجه به سن خواهرتان بهترین انتخاب را برای او بکنید ،

خرید کادو برای خواهر کودک ، خرید کادو برای خواهر تین ایجر یا نوجوان و خرید کادو برای خواهر بزرگسال

خرید کادو برای خواهر کودک

برای این سنین می بایست کادویی بگیرید که متناسب با سن و سال وی باشد ، در این سن دختران نیاز به اسباب بازی دارند تا کادوهای دیگر پس سعی کنید کادوهایی که می گیرید در این دسته قرار بگیرند .

اسباب بازی : دختر بچه ها عاشق عروسک بازی هستند و هر کدام شخضیت های محبوب خود را دارند ، فقط کافیست کمی با او حرف  بزنید یا در میان اسباب بازی هایش یک چرخی بزنید یا اصلا کارتون های محبوبش را بپرسید ، مطمئنا به نتایج خوبی خواهید رسید ، مثل باربی ها

پوشاک : اگر می خواهید برای خواهر کوچیک خودتان لباس به عنوان هدیه بخرید مطمئن شوید که سایز درست و همین طور رنگ مورد علاقه اش را به خوبی می دانید ، بچه ها خیلی رک هستند و اگر خوششان نیاید همانجا عکس العمل نشان خواهد داد و مطمئنا تو ذوقتان خواهد خورد

پازل : پازل های فانتزی نیز برای خواهران  کوچک خیلی هدیه خوبی هست ، فقط دنبال پازل های دشوار برای او نباشید ، و همین طور پازل هایی متناسب با سلیقه اش بگیرید.

خرید کادو برای خواهر نوجوان

خواهر شما و به طور کلی دختران وقنی سن کودکی را رد نموده اند و وارد سن نوجوانی می شوند ، وارد عالم دیگری می شوند و روحیاتشان به طور کلی متفاوت می گرد و بنابراین هدایایی که برای آنها می گیرید نیز متفاوت خواهند شد ، ما سعی می کنیم کادوهای متفاوتی به شما پیشنهاد دهیم.

وسائل ورزشی : دختران در سنین نوجوانی  به ظاهر خود اهمیت بیشتری می دهند و برای خودشان مدل ها و الگو های ظاهری مختلفی دارند ، و وسائل ورزشی به انها کمک می کند تا هم روحیه بهتری داشته باشند و هم وضعیت فیزیکی بهتری ، ست اسکیت ،  کفش ورزشی ، ….

دفتر خاطرات : در سنین نوجوانی همه دختر ها تجربه نوشتن دفتر خاطرات دارند ، هر شب می نشینند و شروع به نوشتن در مورد اتفاقات در طول روزشون می کنند ، خرید یک دفتر فانتزی برای نوشتن خاطرات خواهرتان کادوی خوبی برای وی خواهد بود. خرید کیک رو فراموش نکنید ، کیک نقش به سزایی در شاد کردن هر نوع مراسمی دارد

پوستر و نقاشی : در این سن دختران روحیه شاعرانه تری دارند ، و حتما شما هم دیده اید که دختران نوجوان دیوارهای اتاقشان پر از عکس شعر و خوانندگان و هنرپیشگان می باشد ، شما می توانید یک پوستر یا نقاشی تا تابلو قشنگ برای او بگیرید.

کارت هدیه : کارت هدیه هم که دیگه نیازی به گفتن ندارد ، هر چند شاید کادوی از سربازکنی به نظر برسد ، ولی در مواقعی که واقعا نمی دانید چی بگیرید به شدت جوابگو می باشد.

آلبوم عکس : خانم ها کلا به عکاسی علاقه مند هستند و اوج این میل از دوران نوجوانی شروع می شود که دختران جوان دوست دارند از خودشان عکس بگیرند. گرفتن یک البوم فانتزی به محقق شدن هر چه بیشتر این رویای انها کمک خواهد کرد.

خرید کادوی تولد برای خواهر بزرگسال 

وقتی خواهرتان سنین کودکی و نوجوانی را رد نمود  و وارد سنین بزرگسالی شد، دیدگاه و تمایلات او نیز تفاوت خواهد نمود و به طبع کادوهایی که برای او نیز گرفته می شود نیز متفاوت خواهد بود ، او به تدریج وارد زندگی بزرگسال یا متاهلی می گردد.

جواهرات : در این سنین خواهر شما قدر جواهرات خود را بیشتر خواهد دانست ، البته در سنین نوجوانی نیز می توانید برای او کادو زیور آلات بگیرید، ولی بدل برایش جذاب تر خواهد بود. در این سنین می بایست به سراغ جواهرات طلا و نقره برای خوشحالی وی بروید.

قاب عکس : وقتی او خانه و نزدگی مستقل خودش را داشته باشد ، کادوهای اینچنینی که به دکور و دیزان منزل محل زندگی وی کمک کند ، مطمئنا برای وی جذابیت خوب یخواهد داشت ، یک قاب عکس شیک می تواند یک کادو تولد مناسب برای خواهرتان باشد.

کتاب :اگر خواهرتان اهل کتاب خواندن و مطالعه می باشد ، شانس آورده اید، چون همیشه می توانید با هزینه نسبتا معقولی او را خوشحال کنید ،ویژگی افراد کتاب خوان همین است که همیشه گزینه جذابی و فرهنگی برای خرید هدیه دارند.

مجسمه و دکوری : مجسمه اگر با علاقه و بر مبنای سلیقه کادو گیرنده انتخاب شود خیلی کادو مناسبی می باشد ،تا سالهای سال ، مجسمه جلوی چشمش خواهد بود و هر زمان که ان را ببیند یاد شما خواهد افتاد. 

برای خواهر کادو تولد چی بخریم؟؟؟؟؟

همگی ما با این زمان و این شرایط حداقل یکبار روبرو شده ایم و باید بگویم که یکی از سختترین شرایط برای جشن گرفتن، خرید کادوی مناسب یک خواهر است که بتواند او را سورپرایز کند. خانم ها به دلیل ذهن چند وجهی که دارند، اکثرا به مواردی نگاه می کنند و یا مواردی آنها را جذب می کند و برای آنها جذاب است که از دید آقایان بسیار کمتر مورد توجه قرار می گیرد. برای همین است که آقایان در چنین مواقعی اصولا کل گیچ می شوند و باید از شخص دیگری که او هم زن باشد و مغز شبکه ای داشته باشد کمک می گیرند. نمیدونم چرا خدا به خانم های چنین مغز پرکاری را داده.

بهترین روش برای خرید کادو تولد برای خواهرچیست؟

در این شرایط به نظر من بهترین روش این است که در سایت های اینترنتی یکی یکی بگردید و ببینید چه کادوهایی می تونید بیابید. مطمئن باشید که کادوهای جذابی می تونید پیدا کنید که توجه هر خانمی را به سمت خود جلب می کند. بعد از آن این کادوها را بر اساس قیمت لیست بندی کنید و ببینید هر کدام چه قیمتی دارند و به جیب شما می خورند. در مرحله بعد نوبت به این می رسد که یکی از آنها را بر اساس سلیقه خودتان و همسرتان سفارش دهید. البته این سفارش می تواند به صورت اینترنتی هم باشد که به صورت سورپرایزی به دست خانمتان برسد و ذهن پر سلیقه او را کاملا درگیر خود کند. البته می تونید یه کادو را توی اینترنت پیدا کنید و بعد از اون برید و توی بازار مدل های شبیه به اون را پیدا کنید

نظرتون در مورد این پیشنهاد من چیه؟ خوشحال میشم نظرتون را بگیرد.

کادو تولد خواهر ارزان

اگر قیمت این کادو تولد خواهر رو با قیمت بقیه کادوهای تولد مقایسه کنین متوجه میشین که از قیمت بسیاری از کالاهای دیگه مقرون به صرفه تره و همچنین از اونجایی که بسیار جذابه میتونه طرف مقابلتون رو سورپرایز کنه.

41 ایده جذاب کادوتولد برای خواهر

1- گل مصنوعی

یکی از بهترن کادوهایی که برای خواهر می توان گرفت، گل مصنوعی هست که در هر جایی می تواند استفاده کند. 

2- آباژور با گل تراریوم

این مورد هم فقط در سایت کادوساز پیدا می شود. یک گلدان بسیار زیبا و خاص با گ های تراریوم و نور بسیار زیبا که برای هر کسی جذاب هست. این آباژور اصلا نیز به نور و آبیاری ندارد و ماندگاری بسیا بالای دارد.

3- رز جاودان

رز جاودان کی از پر طرفداران محصولای هست که برای خواهرها بسیار جذاب هست. عمر و ماندگاری این محصول تا 2 سال و حتی تا 5 ال می باشد.

4- پازل با عکس چهره فانتزی

این کادو را اصلا از دست ندهید. چون یکی از زیباترین کادهایی هست که هم جنبه سرگرمی دارد و هم جبه دکوری بسیار زیبایی دارد که می توانید قاب کنید

5- دمپایی رو فرشی

اکثر خانم ها برای اینکه پاشون آسیب کمتری ببینید، از دمپایی های روفرشی برای خانه استفاده می کنند.

6- لباس مجلسی (شونیز)

این هم یکی از موارد مورد استفاده برای هر خانمی می باشد که در بسیاری از مهمانی ها و مجالس از آن استفاده می کنند.

7- پول و کارت هدیه اعتباری

یکی از راحتترین کادوهایی که می توانید برای تولد خواهر در نظر بگیرید، پول و کارت هدیه اعتباری هست که بسیار کاربردی هست و می تواند هر وسیله ای که می خواهد تهیه کند.

8- پرنده خانگی

اگر خواهر شما به پرنده و حیوان خانگی علاقه دارد یکی از موارد بسیار زییا این مورد می باشد. این پرنده ها شامل مرغ عشق، عروس هلندی، طوطی، کاسکو و قناری می تواند باشد

9- حیوان خانگی

امروزه بسیاری از خانم ها به سگ و گربه علاقه بسیار زیادی پیدا کرده اند که این هم یکی از گزینه های مناسب می باشد.

10- دعوت به یک رستوران یا کافی شاپ

اگر با خواهر خودتون بسیار راحت هستید، یکی از بهترین روش ها برای ابراز این احساسات، دعوت صمیمانه به یک رستوران و یک مکان خاص و راحت می باشد و یک شام زیبا به آن داد

11- خرید بلیط سفر 

خرید یک بلیط برای یک شهری که او دوست دارد. ابتدا باید بفهمید که خواهر شما به چه شهری علاقه دارد و ناگهان و به طور غافلگیر کننده به او بدهید

12- دعوت به کنسرت

اگر خواهر شما به موسیقی علاقه دارد، می توانید او را به کنسرت خواننده مورد علاقه او دعوت کنید. 

13- گوشواره

اگر خواهر شما می تواند از ارتقاء گوشواره استفاده کند ، این مجموعه سرگرم کننده تنها ترفند را انجام می دهد. او دارای گوش کاملاً مدل دار با میخ هایی به شکل یک تکه پیتزا ، یک گل رز ، یک قلب ، یک مینی ماه و یک جفت حلقه طلا بزرگ است.

14- بسته نرم افزاری مراقبت از دهان و دندان 

از آنجا که مسواک برقی لزوماً چیزی نیست که شما فکر می کنید خودتان بخرید ، این ممکن است فرصتی برای شما باشد تا خواهر خود را به عنوان یکی از آنها انتخاب کنید. این بسته مراقبت از دهان و دندان دارای مسواک و روکش برقی قابل شارژ ، خمیر دندان نعناع قابل پر شدن ، آدامس نعناع ، نخ قابل پر شدن و موارد دیگر است.

15- شمع تراریوم

16- روغن معطر کوماری

او بوی فوق العاده ای دارد ، اما این عطر که در اصل معادل رایحه یک پتوی ترمه است ، کمی خوشحال کننده تر به روزمره خواهرتان می افزاید. و با وجود این که او فوق العاده است، چه کسی نمی تواند از افزایش اعتماد به نفس در هنگام آماده شدن صبح بهره مند شود

17- ژاکت پشمی

هدیه دادن به این ژاکت گرم ، فازی و زیبا ، یک راه حل شیک است. هدیه تولد خواهر

18- گل کاکتوس

کاکتوس یکی از گیاهان پر طرفدار و زیبا در میان همه افراد میباشد. پس فقط لازمه که یه کاکتوس زیبا به همراه یه گلدون بسیار زیبا تهیه کنید و به خواهرتون هدیه بدید

19- تابلو زمستان

اگر خواهر شما متولد فصل سرما و زمستان هست، یکی از این تابلوهای زمستانی میتونه خیلی برای اون جذاب باشه

20- روبیک مربعی

یکی دیگه از کادوهای ویژه تولد خواهر، به 9 عدد عکس نیاز داره تا تبدیل به یک روبیک جذاب بشه و از اون بتونید استفاده کنید

21- باکس گل رز جاویدان با یک متن زیبا

با این باکس گل ، یکی از زیباترین هدیه هایی را به خواهرتون میتونید بدید. چون هم گل داره و هم متن زیبا با دیزاین بسیار زیبا

22- گردنرند با عکس دلخواه

فقط کافیه یک عکس تهیه کنید و  بر روی یک گردنیند عکس دار چاپ کنید . اونوقت میبیند که چقدر زیبا میشه.

23- ست اداری بتنی با اسم

اسم خواهرتون را بر روی این ست زیبایی بتنی بزنید و اون را به خواهرتون بدید. این ست دارای لیوان و گلدان و جا خودکار هست که روی سینی بتنی قرار میگیرد.

24- تابلو چرمی با متن و عکس دلخواه

این تابلوی زیبا یک کادوی خاص با یک عکس و متن زیبای برای هر کسی میتونید استفاده کنید. حتما از این کادو استفاده کنید.

25- ماگ هیتردار

این ماگ ها دارای کاربرد بسیار زیادی هست. با استفاده از این ماگ می توان حرارت هر مایعی را تا حرارت 55 درجه نگهداری میکنه و بسیار جذاب هست.

26- حک عکس بر روی فندک

عکس زیبایی از خواهرتون بر روی یک فندک حک کنید و به اون هدیه بدید. بر روی فندک عکس و متن بسیار زیبایی حک کنید و هدیه بدید.

27- کیف دستی روزمره

اگر خواهر شما همیشه در حال حرکت است، هیچ راهی وجود ندارد که از گرفتن یک "کیف روزمره" لذت نبرد. چه او نیاز به حمل لپ‌تاپ، ناهار یا چند پوشک داشته باشد، این کت و شلوار سنگین کیف مناسبی برای قرار دادن همه آن است.

28- کفش پیاده روی روزانه

کدام خواهر نمی تواند از یک جفت اسکنر سفید جدید استفاده کند تا با همه چیز همراه شود؟ این کفش های کتانی از Allbirds برای پوشیدن روزمره ساخته شده اند. آنها بالشتک شده اند و به عنوان یک امتیاز از مواد تجدید پذیر ساخته شده اند.

29-  تجهیزات بدنسازی

امروزه بسیاری از خانم ها یا از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و می خواهند وزن خود را کاهش دهند و یا از بدن خود مراقبت کنند تا آن را خوش فرم نگه دارند. فرقی نمی کند خواهر شما جزو کدام دسته از خانم ها باشد، بدون شک خرید دستگاه تناسب اندام برای او هم کاربردی و هم تعجب آور خواهد بود.

وسایلی مانند ترازو خانگی یا ساعت تناسب اندام که مواردی مانند مسافت پیموده شده یا کالری سوزانده شده را نشان می دهد، تجهیزات TRX، توپ های پیلاتس و غیره همگی هدایای تولد خوبی برای خواهر خواهند بود.

30-  دفتر خاطرات

نوجوانان و دختران نوجوان علاقه زیادی به ثبت امور روزمره خود دارند و خرید دفتر خاطرات ویژه با ظاهری خلاقانه که بتواند کار خود شما باشد هدیه بسیار مفیدی برای او خواهد بود.

در انتخاب طرح دفترچه، سن و سلیقه خواهرتان را در نظر بگیرید و دفترچه های فانتزی، هنری، ساده یا کلاسیک را انتخاب کنید.

31- قهوه ساز

قهوه طرفداران خود را دارد و یکی از بهترین کادوهای تولد برای افرادی که صبح خود را بدون قهوه شروع نمی کنند، یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت است، به خصوص اگر خواهر شما مدت هاست که به فکر خرید این دستگاه بوده است، اما هر بار به دلایل مختلف. او آن را به تأخیر انداخت.

32- بسته بهداشتی

چه هدیه ای بهتر از هدیه ای که برای خواهرتان سلامتی به همراه داشته باشد و هر بار که از آن استفاده می کند به او یادآوری کند که چقدر سلامتی او برای شما حائز اهمیت هست.

یکی از این هدایا بسته ای از محصولات بهداشتی و زیبایی پوست است که معمولاً شامل مرطوب کننده، بالم لب، شامپو بدن، شامپو و نرم کننده مو، ژل اصلاح و کرم پا می باشد.

33- صندل

صندل های تابستانی و شبانه زنانه یکی دیگر از گزینه های مناسبی است که می توانید برای تولد خواهرتان هدیه دهید.

این صندل ها در انواع و طرح های مختلف بدون پاشنه برای پیاده روی و یا با پاشنه برای مجالس و مهمانی ها به فروش می رسند، در هنگام خرید به سلیقه و نیاز خواهر خود توجه کنید.

34- زیور آلات

همه خانم ها عاشق زیورآلات هستند و از آنجایی که همسرتان خواهر فوق العاده ای است، دست شما برای خرید بسیار باز است، زیرا با شناخت خوبی که از او دارید، می توانید با یک نگاه به فروشگاه کریستال، هدیه ای شیک و زیبا به او بدهید. انتخاب کنید.

برای خاص شدن هدیه تان بهتر است از سنگ های نماد ماه تولد یا نقاشی هایی که کلمات خواهر روی آنها حک شده است استفاده کنید.

35- محصولات زیبایی مو

بخش مهمی از زیبایی زنان در موهایشان نهفته است، اما این موها برای سالم ماندن و زیبایی نیاز به مراقبت دارند.

محصولات مراقبت از مو، از سرم ها و ماسک های مو گرفته تا لوسیون ها، نرم کننده ها یا ابزارهایی مانند سشوار، اتوی صاف، اتوی بیگودی و فر کننده، هدایای خوبی برای جشن تولد خواهرتان هستند، اما توصیه می شود هدایایی را انتخاب کنید که ماندگاری زیادی داشته باشند. . مدت زمان تاثیر منفی روی موهای او ندارد.

36- آثار هنری

تابلوهای هنری انتخاب دیگری برای شاد کردن خواهرتان در روز تولدش است.

موضوع نقاشی بستگی به سلیقه و علایق او دارد و می تواند نقاشی یا عکس چاپی از طبیعت زیبا و یا حتی نقاشی خوشنویسی با شعر یا متن خاص باشد.

در انتخاب تم خلاقیت به خرج دهید، گاهی یک طرح خواهر ساده و فانتزی که خودتان کشیده اید و قاب کرده اید او را بیش از موارد بالا خوشحال می کند.

37-  تجهیزات بدنسازی

امروزه بسیاری از خانم ها یا از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و می خواهند وزن خود را کاهش دهند و یا از بدن خود مراقبت کنند تا آن را خوش فرم نگه دارند. فرقی نمی کند خواهر شما جزو کدام دسته از زنان باشد، شکی نیست که خرید یک دستگاه مرتبط با تناسب اندام برای او هم کاربردی و هم غافلگیرکننده خواهد بود. وسایلی مانند ترازو خانگی یا ساعت تناسب اندام که مواردی مانند مسافت پیموده شده یا کالری سوزانده شده و غیره را نشان می دهد، تجهیزات TRX، توپ های پیلاتس و غیره همگی هدایای تولد خوبی برای یک خواهر خواهند بود.

38-  دفتر خاطرات

خانم ها علاقه زیادی به ثبت امور روزمره خود دارند و خرید دفتر خاطرات ویژه با ظاهری خلاقانه که بتواند کار خود شما باشد هدیه بسیار مفیدی برای او خواهد بود. در انتخاب طرح دفترچه، سن و سلیقه خواهرتان را در نظر بگیرید و دفترچه های فانتزی، هنری، ساده یا کلاسیک را انتخاب کنید.

39-  قهوه ساز

قهوه طرفداران خود را دارد و یکی از بهترین هدایای تولد برای افرادی که صبح خود را بدون قهوه شروع نمی کنند، یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت است، مخصوصا اگر خواهر شما مدت هاست که به فکر خرید این دستگاه بوده است، اما هر بار به دلایل مختلف. او آن را به تأخیر انداخت.

40- بسته بهداشتی

چه هدیه ای برای خواهرتان، که سلامتی به همراه داشته باشد و هر بار که از آن استفاده می کند به او یادآوری کند که چقدر به او و سلامتی او اهمیت می دهید. یکی از این هدایا بسته ای از محصولات بهداشتی و زیبایی پوست است که معمولاً شامل مرطوب کننده، بالم لب، شامپو بدن، شامپو و نرم کننده مو، ژل اصلاح و کرم پا می باشد. هنگام خرید به گیاهی و طبیعی بودن محصولات توجه کنید.

41- وسایل دکوری

اگر به هدایای نمادین علاقه دارید و کاربردی بودن آن برایتان مهم نیست، می توانید به سراغ تزیین بروید، البته نه هر نوع! بهتر است هدیه شما نماد عشق و علاقه خواهرانه شما باشد، مثلا مجسمه کوچک چوبی یا برنزی از دو خواهر که یکدیگر را در آغوش گرفته اند.

روش های خلاقانه برای غافلگیری خواهرتان

1-  دوستان، خانواده و ... پیام ویدئویی گروهی

بدون اینکه به خواهرتان بگویید، با اعضای خانواده، دوستان نزدیک و اقوام او تماس بگیرید، به آنها بگویید که قصد دارید برای تولد خواهرتان فیلم بسازید و از آنها بخواهید که در عرض چند دقیقه در مورد ویژگی های مثبت او و خاطراتی که با او دارید صحبت کنند. همچنین باید صحبت می کرد.

بدون شک خواهر شما از دیدن فیلمی که مخصوص او ساخته شده و بهترین خواهر دنیا یعنی شما آن را کارگردانی کرده است لذت خواهد برد.

2- سفر یک روزه

اگر خواهرتان به سفرهای یک روزه گروهی علاقه دارد، چرا در خانه نمانید و با او به جایی که بیشتر دوست دارد نروید، بلکه ابتدا با دوستان نزدیکش تماس بگیرید و سفری فراموش نشدنی را رقم بزنید. از همه دعوت کنید تا در یک مکان خاص دور هم جمع شوند.

در صورت امکان، بهتر است این کار را از چند ساعت قبل برنامه ریزی کنید و به طور مخفیانه از خواهر خود مقدمات آن را فراهم کنید.

3- هدیه ای از خاطرات قدیمی

شما و خواهرتان سال هاست که با هم هستید و بی شک خاطرات شیرین زیادی با هم دارید.

اگر می خواهید برای او تولدی فراموش نشدنی بسازید، این خاطرات کوچک و بزرگ را انتخاب کنید.

اگر در کودکی دوست داشتید تمبرهای پستی و سکه های قدیمی را که مدت هاست در گوشه انبار نشسته اند جمع آوری کنید، عکس های قدیمی زیادی در آلبوم قدیمی خود دارید، نقاشی های دوران کودکی خود را ذخیره کرده اید و ... می توانید از آنها استفاده کنید، مجموعه ای جالب و خلاقانه از همه چیزهایی که در کودکی با هم داشته اید درست کنید و در این روز خاص به او هدیه دهید.

4- تولد براش بگیرید

برگزاری یک جشن تولد کامل نیز یک سورپرایز عالی است که می تواند روز را برای خواهر شما شاد کند.

چند ساعتی او را از خانه بیرون ببرید و اتاقش را با روبان های رنگارنگ و بادکنک و تزیینات تولد تزئین کنید و با دعوت از دوستان و آشنایان، تولدش را به خاطره انگیزترین شب زندگیش تبدیل کنید.

در انتخاب کیک تولد وسواس به خرج دهید و تا حد امکان سفارش دهید تا تصویری جالب و خاص روی آن طراحی شود.

5- نامه با متن عاشقانه براش بنویسید

اگر از خواهرتان دور هستید و به صورت حضوری به او دسترسی ندارید، بهترین گزینه نوشتن یک نامه زیبا می باشد و برای او پست کنید . اگر چنین است، پیشنهاد می کنیم برای او نامه بنویسید و آن را در صندوق پستی بیندازید.

در دنیای امروز که ایمیل تا حد زیادی جایگزین اداره پست شده است، دریافت نامه خواهر از پستچی بسیار لذت بخش است و چنان شادی را برای او به ارمغان می آورد که شاید گران ترین هدایای دنیا چنین تاثیری نداشته باشند!

شما همچنین می توانید یک هدیه کوچک مانند یک انگشتر یا یک کاردستی هنری را با نامه خود اضافه کنید.

به نقل از کوکا

برنامه ریزی برای تولد عزیزان و سورپرایز کردن آن ها در روز تولد کمی گیج کننده به نظر می رسد زیرا از یک سو قصد داریم با یک هدیه خاص آن ها را خوشحال کنیم و از سوی دیگر نگران هستیم که مبادا هدیه ای که خریده ایم چندان مناسب نباشد یا بهترین کادویی نباشد که انتظارش را داشته اند و یکی از این عزیزان دوست داشتنی خواهر است!

اگر به زودی روز تولد خواهرتان است و در انتخاب هدیه مناسب برای تبریک تولدش سردرگم شده اید در ادامه با کوکا همراه شوید تا با 20 ایده جالب برای تبریک تولد خواهر آشنا شویم.

خرید هدیه برای خواهر کودک

برای این سنین باید هدیه ای متناسب با سن او تهیه کنید، در این سن دختران بیشتر از سایر هدایا به اسباب بازی نیاز دارند، پس سعی کنید هدایایی را که می گیرید در این دسته قرار دهید.

اسباب بازی: دخترها عاشق بازی با عروسک ها هستند و هر کدام شخصیت های مورد علاقه خود را دارند، کافی است کمی با او صحبت کنید یا در میان اسباب بازی های او بچرخید یا از کارتون های مورد علاقه او بپرسید، مطمئناً نتایج خوبی خواهید گرفت. مثل باربی ها

لباس: اگر می خواهید برای خواهر کوچکتان لباس بخرید، مطمئن شوید که سایز مناسب و رنگ مورد علاقه او را می شناسید، بچه ها خیلی باز هستند و اگر دوست ندارند بلافاصله واکنش نشان می دهند و حتما خوشتان خواهد آمد. آی تی

پازل: پازل های فانتزی نیز هدیه بسیار خوبی برای خواهران کوچک هستند، فقط به دنبال معماهای سخت برای او نباشید، پازل هایی متناسب با سلیقه او تهیه کنید.


خرید هدیه برای خواهر نوجوان

خواهر و دختران شما به طور کلی سن کودکی را رد کرده اند و وارد سن نوجوانی می شوند، آنها وارد دنیای دیگری می شوند و روحیه آنها کاملا متفاوت خواهد بود و بنابراین هدایایی که برای آنها می گیرید نیز متفاوت خواهد بود، ما سعی می کنیم به شما پیشنهاد دهیم. 

وسایل ورزشی: دختران نوجوان بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهند و برای خود مدل ها و الگوهای متفاوتی دارند و وسایل ورزشی به آنها کمک می کند تا روحیه بهتری داشته باشند و وضعیت بدنی بهتری داشته باشند، ست اسکیت، کفش ورزشی،...

دفتر خاطرات: در سال های نوجوانی، همه دختران نوشتن دفتر خاطرات را تجربه می کنند، هر شب می نشینند و شروع به نوشتن در مورد اتفاقات روز خود می کنند، خرید یک دفترچه یادداشت فوق العاده برای خواهرتان برای ثبت خاطراتش هدیه خوبی برای او خواهد بود. خرید کیک را فراموش نکنید، این کیک نقش مهمی در شاد کردن هر رویدادی دارد

پوستر و نقاشی: در این سن دختران روحیه شاعرانه تری دارند و حتما دیده اید که دیوار دختران نوجوان پر از عکس شعر، خواننده و بازیگر است. می توانید یک پوستر یا یک نقاشی زیبا برای او تهیه کنید.


خرید هدیه برای خواهر بزرگتر

وقتی خواهر شما دوران کودکی و نوجوانی را سپری می کند و وارد بزرگسالی می شود، دیدگاه ها و خواسته های او نیز متفاوت می شود و هدایایی که برای او پذیرفته می شود نیز متفاوت می شود، به تدریج وارد زندگی بزرگسالی یا ازدواج می شود.

جواهرات: در این سن خواهر شما ارزش بیشتری برای جواهرات خود قائل است، البته می توانید در سنین نوجوانی جواهرات او را هدیه کنید اما برای او جذابیت بیشتری خواهد داشت و در این سن باید به دنبال جواهرات طلا و نقره برای او باشید. خوشبختی از بین رفت.

قاب عکس: وقتی او خانه و استقلال خود را دارد، چنین هدایایی که به دکور و طراحی محل زندگی او کمک می کند، مطمئنا برای او جذابیت خوبی خواهد داشت، یک قاب عکس شیک می تواند هدیه تولد مناسبی برای خواهر شما باشد.

کتاب: اگر خواهرتان علاقه به مطالعه و مطالعه دارد، شما خوش شانس هستید زیرا همیشه می توانید با قیمت نسبتا مناسب او را خوشحال کنید، ویژگی افرادی که کتاب می خوانند این است که همیشه فرصت جذاب و فرهنگی برای خرید هدیه دارند.

تندیس : اگر تندیس با علاقه و با توجه به سلیقه گیرنده انتخاب شود، هدیه بسیار مناسبی است. سال ها مجسمه جلوی چشمانش می ایستد و با دیدنش به یاد شما می ماند. چه هدیه ای بهتر از این وجود دارد؟ این می تواند خرید یک هدیه برای یک خواهر باشد

 

محاسبه هزینه خرید کادو برای خواهر

برای محاسبه بودجه خرید هدیه، ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید. برای این کار می توانید درآمد و هزینه های خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چقدر می توانید برای هدیه هزینه کنید. پس از تعیین محدوده بودجه، باید یک هدیه انتخاب کنید. برای این کار می توانید با بررسی قیمت محصولات مختلف در فروشگاه ها و اینترنت قیمت کالای مورد نظر خود را بررسی و مقایسه کنید.

همچنین می توانید از سایت ها و برنامه های موجود برای مقایسه قیمت ها و تخفیف ها استفاده کنید. به عنوان مثال سایت هایی مانند دیجی کالا می توانند برای مقایسه انواع محصولات به شما کمک کنند.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو تولد خواهر

1- مهمترین نکات لازم در خرید کادو تولد خواهر چه می باشد؟

شما ابتدا باید به سن طرف مقابلتان توجه کنید و بعد بر اساس سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید، خرید خود را ثبت کنید.

2- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز برای خواهر می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

3- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

4- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

5- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

6- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

7- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

8- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

9- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر

8 ایده جذاب کادو تولد خواهر

1- بالبینگ چهره

2- تابلو فرش چهره

3- چاپ شکلات

4- تابلو سه بعدی

5- چاپ روی قاب گوشی

6- ست اداری

7- باکس گل

8- طراحی چهره

کادو تولد خواهر

خواهر یکی از بزرگترین نعمت ها توی هر خونه هست. یعنی میشه گفت که توی هر خونه ای که خواهر بزرگتر وجود داشته باشه، اون خونه برای خواهرها و برادرهای کوچکتر، بسیار محیط آرامش بخشی هست. خواهر بعد از مادر برای همه اعضای خانواده حکم مادر را داره و توی اون خونه دلسوزی همسطح مادر به حساب میاد. پسرها اگر خواهر داشته باشند، بسیار به اون وابسته میشند به طوری که اکثر کارهاشون را با خواهرشون هماهنگ می کنند و همیشه در کنار همدیگه هستند. خواهر بزرگ برای خواهرهای کوچکتر نیز حکم یه همدم را داره که میتونه آرامش بخشیه خاصی را برای دیگر خواهرها به همراه داشته باشه. اگر خواهر بزرگترتون به خونه بخت رفته، عکس های روز عروسی را به تابلو ماه و ستاره تبدیل کنید و به عنوان کادوی تولد خواهرتون بهش بدید.

 

 

انواع زیورآلات و زیورآلات مناسب برای هدیه تولد خواهر

هدیه تولد خواهر دغدغه بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید طلا و جواهرات انتخابی شایسته و هدیه ای فوق العاده برای خانم ها هستند.

در زیر شما را با محبوب ترین جواهرات برای خرید این هدیه آشنا می کنیم.

 

گردنبند طلا

از جمله اکسسوری های محبوب در بین خانم ها گردنبند است. گردنبندهای طلای ظریف و ضخیم در سایزها و طرح های مختلف برای هدیه تولد خواهر مناسب است.

اما گردنبندهای کارتیه، تیفانی و ون کلیف به دلیل زیبایی و استفاده در صنعت مد جزو بهترین جواهرات برای هدیه هستند. با خرید این نوع گردنبند بدون شک یکی از زیباترین هدایا را برای خود خریده اید.

 

انواع دستبند طلا

دستبند طلای زنانه نیز دارای تنوع زیادی است. شما می توانید النگوهای طلای شیک، انواع النگوهای مرواریدی و چرمی که تنوع زیادی دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در ضمن مدل های مختلف دستبند طلا کارتیه، دستبند و مدل دستبند تیفانی که از جذاب ترین الگوهای دستبند طلا و زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها هستند نیز می توانند بهترین انتخاب برای هدیه در این مجالس باشند.

 

گوشواره طلا

انواع گوشواره طلا در طرح ها و قیمت های مختلف را می توانید برای هدیه تولد خواهر خریداری کنید. زیرا گوشواره جزو پرکاربردترین زیورآلاتی است که بسیاری از خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

گوشواره های جذاب، گوشواره های میخی و طرح های گیره و انگشتر از جمله پرطرفدارترین نمونه های گوشواره طلا در بین خانم ها هستند.

بنابراین، حتی با بودجه محدود، می توانید یک گوشواره میخی طلایی را به عنوان هدیه برای تولد خواهر خریداری کنید.

 

النگو طلا

النگوهای طلای زنانه از جمله اکسسوری هایی هستند که از گذشته تاکنون به عنوان زینت استفاده می شده است. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به این نوع زیورآلات نشان می دهند.

انواع دستبند های فنری و خشک، مدل دستبند و مدل های دیگر با قیمت ها و وزن های مختلف می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای خانم ها باشد.

 

انگشتر و جواهرات طلا

همانطور که می دانید انگشتر یکی از پرکاربردترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. انگشترهای طلا نیز در مدل های جواهری و جواهری، انگشترهای بی نگین و نمونه و در طرح ها و برندهای مختلف موجود می باشد.

انتخاب انگشتر با توجه به بودجه و طرح آن می تواند هدیه ای مناسب و زیبا برای مادر باشد. انگشترهای تک نگینی، انگشترهای طلای کارتیه، تیفانی، وانکلیف از پرفروش ترین نمونه های انگشتر هستند.

 

ست طلا و نیم ست

اگر قصد خرید یک هدیه گران قیمت و با ارزش برای روز زن را دارید، ست و نیم ست جواهرات را فراموش نکنید. شما می توانید انواع خدمات و همچنین نیم ست طلا را در طرح ها و نقش های مختلف خریداری کنید.

بدون شک این هدیه برای هر خانمی می تواند هدیه ای جذاب و فوق العاده باشد. سرویس طلای کارتیه، سرویس طلای ون کلیف و ست ها و نیم ست های هرمس می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه برای این روز باشند.

 

پابندهای طلای زیبا

یکی دیگر از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای خانم ها بخرید، آویز یا پلاک یا نمادهای مختلف است.

آویزهایی با نماد بی نهایت، آویزها یا پلاک هایی با نام مادر یا نام فرد مورد نظر نیز می توانند گزینه ای مناسب و هدیه ای فوق العاده و فوق العاده برای این روزهای مهم باشند.

تاریخ به روز رسانی 27/06/1402

نمایش بیشتر

نمایش کمتر