محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز مرد

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


كادو روز مرد

كادو روز مرد  - امروزه خريد اينترنتی كادو جزو مهمترين فعاليت هاي مردم شده و از اونجاييكه آدما خيلي سريع مي تونن به مناسبترين كادو برسن و در زمانشون صرفه جويي كنن، ميشه گفت كه تقريبا ديگه از همين روش دارن استفاده مي كنن. يكي از مهمترين سوالات اينه كه كادو روز مرد چي بخرم؟ جواب دادن به اين سوال نياز به شناخت سليقه ها داره و از اونجاييكه آدما سليقه هاي متفاوتي دارن خيلي سخت ميشه به اين سوال جواب داد

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز مرد

1- روز مرد در سال 1403 چه روزی می باشد؟

شنبه 25 دی 1403 روز مرد و ولادت حضرت علی (ع) است و این روز تعطیل رسمی است.

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز مرد چه می باشد؟

برای خرید کادو برای مردان باید به سلیقه آنها بسیار توجه کنید. بعضی از آنها به کادوهای فانتزی علاقه دارند و بعضی رسمی تر هستند. حتما به سن آنها توجه کنید چون بسیار مهم هست

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

بهترین کادو روز مرد

خیلی ها به ما پیام می دهند که برای روز مرد چه مدل های از کادو را می توان تهیه کرد. اونها می گویند که هرچه در بازار می چرخند، همه چیز تکراری شده و نمی تواند یک کادوی خوب که مورد پسند مردشون باشه را پیدا کنند. برای همین ما هم مسئولیت خود می دونیم که برای اینکه شما بتونید انتخاب های بیشتری داشته باشید، توی کل کشور برای شما بچرخیم تا بتونیم بهترین کادوی روز مرد را براتون پیدا کنیم.

امروزه خرید کادو یکی از مسائلی هست که هر شخصی در طول یک سال، چندین بار با آن مواجه می شود. این خرید کادو برای مناسبت های متفاوتی می تواند باشد. مناسبت هایی مانند کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو تولد پدر، کادو روز زن، کادو روز مرد، کادو روز مادر، کادو تولد مرد، کادو تولد زن، کادو تولد همسر، کادو سالگرد ازدواج، کادو تولد مادر  و ... و اکثرا به کادو نیاز دارند که مطمئنا هر شخصی در سال چندین بار با آن روربرو می شود.

کادوی خاص برای روز مرد

وقتی میگیم هدیه خاص، به ذهن همه هدیه گرون قیمت میاد. اما من به شما می گم که یه هدیه کوچیک و ارزون قیمت که شما به عشق به مردتون بدید، خیلی برای اون میتونه ارزشمند باشه.

 

97 ایده جذاب برای کادو روز مرد

اگر شما به دنبال کادوی ارزان برای روز مرد هستید باید از اکسسوری ها استفاده کنید. اینها کمی قیمتشان از کادوهای دیگر ارزانتر است . چند مثال برای شما می زنیم.

1- کروات:

اگر مرد شما از کت و شلوار استفاده می کند, این گزینه مناسب است.

2- ست کیف و کمربند و جاسوییچی:

اصولا بعد از جوراب, همه به این ست ها فکر می کنند. این ست ها انواع مختلف دارد که بسته به تعداد مواردی که در آن وجود دارد، با قیمتهای متفاوتی هستند

کادو روز مرد برای عشقم

3- عطر:

در اینجا منظور ادکلن نیست. یک عطر ساده در سی سی ها و بوهای مختلف می تواند بسیار مناسب باشد.

4- عینک آفتابی:

عینک آفتابی یکی از گزینه هایی هست که شما می توانید برای ماشین مردتان تهیه کنید تا در مواقع آفتابی از آن استفاده کنند

5- پیراهن و شلوار:

یکی دیگر از کادوهای با قیمت مناسب، پیراهن هست. انواع زیادی پیراهن در بازار وجود دارد که شما بسته به سلیقه مرد خودتان به راحتی می توانید مدل های زیادی را تهیه کنید. همچنین انواع شلوار پارچه ای و کتان و جین هم به راحتی پیدا می شود.

کادو روز مرد چی خوبه؟

6- دمپایی و یا صندل و یا کفش طبی:

چرا ما کلمه طبی را به کار بردیم؟ به خاطر اینکه، برای سلامتی مرد خود ارزش قائل باشید.

7- بلیط مسافرت

بله درست متوجه شدید. شما می توانید دو عدد بلیط برای هر شهر و یا کشوری که خواستید تهیه کنید و آنرا به مرد خود کادو دهید. البته حتما قبل از آن شرایط کاری همسرتان را در نظر بگیرید. 

8- لیوان با عکس شخصی سازی شده

اگر شما علاقه به وسایلی دارید که به صورت شخصی استفاده میشه، ماگ های با عکس شخصی گزینه خوبی برای مرد شما هست. این لیوان هارا میشه توی اداره و محل کار استفاده کرد و همیشه در کنار شما باشه. این یکی از ارزانترین کادوهای روز مرد هست. آیا به دنبال هدیه شخصی شخصی برای مرد خود هستید؟ اگر چنین است ، این لیوان لیوانی که تصویری از مرد شماست روی آن ایده خوبی است. شما به سادگی تصویری از مرد خود (یا شما و پسر خود) را تحویل می دهید و آنها از فن آوری حکاکی لیزری برای چاپ روی شیشه استفاده می کنند.

کادو روز مرد چی بگیرم

9- چاقوهای ضامن دار

درسته که این وسیله زیاد مناسب نیست ولی اکرث آقایون یکی از این چاقوهای ضامن دار را توی جعبه ابزارشون دارند که برای بسیاری از کارهاشون ازش استفاده می کنند. اگر مرد شما اهل گردش در طبیعت یا شکار در مناطق طبیعی باشد، این گزینه بسیار عالی است. به یاد داشته باشید که این یک چاقوی ساده نیست ، بلکه یک چاقوی تیغه ای شخصی است که مرد شما دوست دارد در هر شرایطی کنار او باشد. خواه در حال بریدن جعبه های سایت کادوساز باشد یا با دوستان خود به شکار بپردازد ، مرد شما خوشحال خواهد شد که این چاقوی عالی و شخصی را در کنار خود داشته باشد

10- ماساژور

اگر همسر شما دارای شغلی بسیار خسته کننده هست و هر شب با خستگی به منزل می آید، شما می تونید یک ماساژور خوب و حرفه ای براش بگیرد که شبها ازش استفاده کنه و در کنار شما با نشاط باشه. مدل های بسیار زیادی از این مدل ماساژورها وجود داره که کارایی های بسیار زیادی هم دارند. 

اگر پسر شما هر ساله پیر می شود و عضلاتش کمی بیشتر درد می گیرند ، این هدیه ای است که او دوست خواهد داشت. قیمت این ماساژورهای عضلانی در چند سال گذشته بسیار کاهش یافته است ، اکنون وقت آن است که از مزایا استفاده کنید و یکی از این موارد را برای او تهیه کنید. این ماساژور کوبه ای Sylphim با کیفیت بالا و باتری قابل شارژ باتری لیتیوم ، قدرتمند و ساکت طراحی شده است. با 6 تنظیم سرعت و 7 سر ماساژ برای انتخاب ، کاربر می تواند شدت هر ماساژ را برای حداکثر تسکین و آرامش تنظیم کند. این نوعی تفنگ ماساژ است که مطمئناً عاشقش خواهد شد. بدون درد ، همه سود!

کادو روز مرد اینستاگرام

11- صندلی ماساژور

توی شماره قبل در موزد ماساژورهای دستی صحبت کردیم ولی اگر بتونید هزینه بیشتری بکنید و صندلی هایی که داری ماساژور هستند را تهیه کنید، بسیار جذابتر و کارایی بالاتری نسبت به دیگری دارد.

12- پخش کننده ی موزیک

اگر همسر شما به موسیقی علاقه دارد، شما می توانید دستگاه های پخش کننده موزیک و موسیقی را در بازار تهیه کنید و در خانه نصب کرده و او را غافلگیر کنید

13- خوش بو کننده ی های بدن

بعضی از آقایان تمایل به استقاده از عطر و ادکلن ندارند. آنها بیشتر برای خوشبو کردن بدن خود، از اسپری های خوشبو کننده بدن استاده می کنند.

کادو روز مرد ارزان

14- ساعت های دیجیتال

یکی از بهترین گزینه ها برای کادوی روز مرد، ساعت های دیجیتال هست که شما می تواندی از مدلهای ارزان تا مدلهای گران آن را تهیه کنید.

15- ساعت مچی چوبی

ساعت های مچی یکی از الزامات زندگی امروزه هست. ولی از نوع چوبی، بسیار نوستالژیک هست . چونکه بوی چوب حس طبیعت را برای ما زنده می کند.

16- مودم همراه

اکثر آقایان به دلیل اینکه در بیرون از منزل فعالیت دارند و کار آنها خارج از خانه هست، از اینترنت گوشی موبایل خود استفاده می کنند. اما هنگامیکه به یک مسافرت می روند به یک مودم اینترنت همراه نیاز دارند تا بتوانند همزمان گوشی و لپ تاب خود را به آن وصل کرده و از سرعت بالاتر و کیفیت بهتری استفاده کنند

کادو روز مرد با قیمت مناسب

17-  پاوربانک 

در قسمت قبل در مورد مردانی که در بیرون از منزل مشغول به فعالیت هستند صحبت کردیم. شارژ گوشی همراه هم امروزه یکی از معضلات بشر تبدیل شده است. برای جلوگیری از این موضوع شما به یک پاور بانک برای شارژ تلفن همراه خود نیاز دارید. پس حتما به این گزینه توجه کنید.

18- هنزفری بولوتوثی

برای مردانی که همیشه و در همه جا در حال صحبت با تلفن همراه خود هستند، حتما یک هنزفری بوتوثی تهیه کنید. این یکی از بهترین کادو برای روز مرد می باشد. زیرا همانطور که می دانید اشعه های تلفن همراه برای مغز انسان بسیار مضر هست و می تواند بسیار آسیب رسان باشد.

19-  کیف مخصوص مدارک

بسیار از مردان همیشه مدارک بسیاری را با خود حمل می کنند. مثلا آنها همیشه یک کیف پول و یک موبایل در دستان خود دارند. و ممکن است که در جایی آن را فراموش کنند. پس یک کیف دوشی مخصوص مدارک می تواند باعث این گزینه شود که آنها به راحتی تمام وسایل خود را در آن گذاشته و در هر مکانی به همراه داشته باشند. این کیف ها در بازار با جنس های بسیار زیبایی موجود است. مثلا چرم طبیعی یا چرم مصنوعی

کادو فانتزی روز مرد

20- کیف لپ تاب

یکی دیگر از ضروریات همراه با آقایان، کیف لپ تاب است که سعی دارند همیشه و در همه جا با خود همراه داشته باشند. برای کادو روز مرد یک کیف با کیفیت بسیار عالی را انتخاب کرده و برای او تهیه کنید. سعی کنید این کیف دارای فضای زیادی باشد تا بتواند از تمامی آن استفاده کند.

21- عینک طبی

اگر مرد شما از عینک طبی استفاده می کند، به راحتی یک گزینه بسیار مناسب را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید هر ساله برای مناسبت کادو روز مرد او را به یک فروشگاه عینک برده و عینکی که به چهره او شباهت بیشتری دارد را انتخاب کرده و برای او تهیه کنید. این باعث می شود که در سال قیافه متفاوتی را برای او رقم بزنید.

22- کفش اسپرت

اگر مرد شما دارای تیپ اسپرت هست، یکی از گزینه هایی که هیچ وقت از بین نمی رود، کفش اسپرت است. این کفشها به دلیل راحتی که دارند، به آنها این کمک را می کند که در هر جایی بتوانند آن را پوشیده و به همراه خود داشته باشند.

23- بوگیر کفش

اگر برای مرد خود یک کفش اسپرت تهیه کردید، پس به یک بوگیر پا هم نیاز دارید. دلیل آن هم این است که کفش های اسپرت به دلیل نوع جنس خود، اکثرا بوی بدی به خود می گیرند و آن را به پا هم انتقال می دهند. پس با خرید این بوگیر می توانید کمک بسیار زیادی به او بکنید

کادو روز مرد چی بگیرم

24-  واکس مخصوص کفش اسپرت

بله شاید برای شما عجیب باشد که کفش اسپرت هم واکس داشته باشد. باید به شما بگوییم که بله. کفش های اسپرت هم دارای واکس مخصوصی هستند که هم به دوام کفش کمک کرده و هم به جلای کفش کمک بسیار زیادی می کند و در نوع خود کادو روز مرد جالبی می تواند باشد.

25- گردنبند نقره

همانطور که می دانید نقره برای آقایان بسیار خاصیت دارد. امروزه هم مردهای جوان به این علاقه دارند که گردنبند به همراه خود داشته باشند. پس خرید یک  گردنبند با جنس نقره می تواند سوررپرایز مناسبی برای آنها باشد. حال بر اساس سلیقه خود می توانید نازک یا ضحیم آن را تهیه کرده و یا همراه آن یک پلاک با عکس یا نوشته ای خاص را قرار دهید.


26- ابزار و آچار

برای هر خانه ای، لوازم و ابزار و آچار لازم است تا در مواقع لازم مرد خانه بتواند از انها برای تعمیر لوازم منزل استفاده کند. شما می توانید برای کادو روز مرد از این هدیه استفاده کنید.

بهترنین هدیه برای روز مرد

27- لوازم شنا

حتما مرد شما به ورزش شنا و ورزش های آبی علاقه بسیار زیادی دارد. پس شما می توانید از این فرصت استفاده کنیدعینک شنا، دماغ گیر، مایو، کلاه شنا و ... همگی می تواند جزو این وسایل باشد.


28- تردمیل

مردها به دلیل اینکه اکثر روز خود را در بیرون از خانه به کار مشغول هستند، کمتر می توانند فعالیت بدنی و ورزش مناسب را داشته باشند. اما با داشتن یک تردمیل در منزل این فرصت به آنها داده می شود که بتوانند این کمبود را جبران کنند

29- ست اداری با گل های تراریوم

اگر مرد شما دارای یک شغل اداری و پشت میز نشین هست، یکی از بهترین گزینه داشتن یکی از این ست ها می باشد. این ست ها دارای تاریخ شمسی ساخته شده از چوب هست که گل های زیبای تراریوم درون آن قرار گرفته است

30- دست بند چریمی با حرف و متن

دستبندهای چرمی بسیار زیبایی وجود داره که بر روی اونها مدل های بسیار زیبایی از اسم و متن وجود داره که هم با طلا ساختخ میشه و هم با استیل و نقره . بسیار ایده جذابی هست.

هدیه روز مرد

31- Mini Projector

وقتی این پروژکتور را به برق متصل می کند ، می تواند هر دیوار خالی را به بوم اصلی تماشای فیلم تبدیل کند. پروژکتور دارای یک بلندگو داخلی است ، بنابراین نیازی نیست که برای یک تجربه سرگرم کننده صدا تشکیل دهد.

32- شارژر همراه خودرو

این هدیه ای است که کل خانواده از آن بهره مند خواهند شد: با شش پورت USB برای آیفون و آندروید ، تلفن ها را با دو برابر سرعت بیشتر شارژرهای اتومبیل روشن می کند و دارای یک سیم بلند برای استفاده همه می باشد.

33- دستگاه اصلاح صورت

یکی از دستگاه های بسیار پر کاربرد برای آقایان، دستگاه های اصلاح کننده صورت هستند که به صورت مداوم قابل استفاده هستن. این دستگا ها را می توان به صورت ضد آب تهیه کرد که در حمام هم قابل استفاده باشد

34- بطری آب UV

او می تواند با داشتن یک بطری آب براق و کامل با فناوری UV خود تمیز کننده ، راه خود را برای یک شیوه زندگی سالم تر جبران کند

35- انتقال Wi-Fi و بلندگوی بلوتوث هوشمند قابل حمل

او عاشق سبک زندگی موبایل و فعال است ، اما نمی خواهد آهنگ ها را قربانی کند. با استفاده از یک وای فای هوشمند و بلندگوی دندان آبی که قابل حمل است ، احساسات خود را حفظ کنید تا مهمانی بتواند با او حرکت کند.

36- وافل ساز Breville هوشمند

صبح شنبه را با وافل ساز بسیار سرگرم کننده تر کنید و با صفحه های کنترل سفارشی کامل کنید. آیا نمی توانید از قبل آن بوی خوب و گرم را بویید؟

37- لپ تاب

درسته که لپ تاب کادویی گران قیمت هست ولی اگر بتونید برای کسی این هدیه را تهیه کنید واقعا سورپرایز کردن هست و عالی هست

38-  کارت هدیه پولی

یکی از پر کاربرد ترین کادوها، کارت هدیه پولی هست. البته باید به سلیقه همسرتون توجه کنید که آیا به پول نقد یا کارت اعتباری علاقه دارد یا نه

39- انگشتر

انگشتر یکی از بهترین کادوهایی هست که دست شما برای هر سلیقه ای به راحتی باز هست و برای هدیه روز مرد بسیار مناسب هست.

40- بلیط مسافرت

اگر فکر می کنید که همسر شما از روزمرگی های کار خسته شده است ، برای او بلیط سفر به شهر یا کشوری که علاقه دارد را تهیه کنید و هدیه بدهید. این بلیط می تواند دو نفره باشد مه هر دو با هم لذت ببرید

41- کیف پول با متن و عکس

کیف پول هم وسیله ای هست که کاربرد زیادی دارد. اما ما پیشنهادمون کیف پولی هست که با متن و عکس خودشون باشه. 

42- ساعت لاو

یکی از کادوهایی که هم جنبه تابلویی داره و هم به عنوان ساعت استفاده میشه، همین ساعت های شکل لاو هست . حتما برای هدیه روز مرد این را تهیه کنید.

43- جاعودی آبشاری

این کادو را از دست ندید. یک عدد جا عودی که به دیزاین خونه خیلی جلوه زیبایی میده. حتما از این وسیله استفاده کنید

44- قاب آیینه ای

این قاب دارای دو حالت هست. هم به حالت آیینه استفاده میشه و هم به حالت قاب عکس بسیار زیبا برای سالن منزل یا محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد.

45- تقویم چوبی با گل های طبیعی

این کادو برای محیط کار بسیار جذاب است. کارایی بالایی هم دارد که برای رو میزی بسیار مناسب است. همچنین دارای گل هایی با عمر بالا هست

46- گردنبند نقره

همانطور که می دانید نقره برای آقایان بسیار خاصیت دارد. امروزه هم مردهای جوان به این علاقه دارند که گردنبند به همراه خود داشته باشند. پس خرید یک  گردنبند با جنس نقره می تواند سوررپرایز مناسبی برای آنها باشد. حال بر اساس سلیقه خود می توانید نازک یا ضحیم آن را تهیه کرده و یا همراه آن یک پلاک با عکس یا نوشته ای خاص را قرار دهید.

47- ابزار و آچار

برای هر خانه ای، لوازم و ابزار و آچار لازم است تا در مواقع لازم مرد خانه بتواند از انها برای تعمیر لوازم منزل استفاده کند. شما می توانید برای کادو روز مرد از این هدیه استفاده کنید.

48- لوازم شنا

حتما مرد شما به ورزش شنا و ورزش های آبی علاقه بسیار زیادی دارد. پس شما می توانید از این فرصت استفاده کنیدعینک شنا، دماغ گیر، مایو، کلاه شنا و ... همگی می تواند جزو این وسایل باشد.

به یاد داشته باشید که نیازهای او را اولویت بندی کنید
به خاطر داشته باشید که ایده خرید کادو تولد پدر با خرید کادو تولد مادر کمی متفاوت است. شاید پدر، شوهر یا شریک زندگی شما مدت زیادی است که به دنبال یک کالای خاص بوده و نمی تواند آن را پیدا کند. ممکن است در کارش به چیزی نیاز داشته باشد که وقت و حوصله کافی برای خرید آن را نداشته باشد. با این حال، می‌توانید برای پدر یا شوهرتان چیزی بخرید که واقعاً به آن نیاز دارد، حتی اگر یک هدیه عاشقانه نباشد.

49- تردمیل

مردها به دلیل اینکه اکثر روز خود را در بیرون از خانه به کار مشغول هستند، کمتر می توانند فعالیت بدنی و ورزش مناسب را داشته باشند. اما با داشتن یک تردمیل در منزل این فرصت به آنها داده می شود که بتوانند این کمبود را جبران کنند.

50- کیف مدارک

همه آقایان اصولا وسایل بسیار زیادی را باید در طول روز با خود حمل کنند. مثلا تلفن همراه، پاور بانک، کیف پول، دسته چک و مدارک ماشین و .... این وسایل همگی در نحوه فعالیت و حمل و نقل آنها بسیار موثر است. یک کیف کولی مدارک می تواند این مشکل را حل کرده و به انها بسیار کمک کند.

51- شکلات با عکس چهره

یکی از خوشمزه ترین کادوهای دنیا شکلات با طعم های متفاوت هست. حالا اگر این شکلات ها با طعم های متفاوت در اختیار شما باشد چطور است؟ باز هم اگر این شکلاتها با عکس های همسرتان با تعداد زیاد باشد چه عگس العملی می توانید داشته باشید؟

52- صندل های مخصوص خانه

یکی از بهترین صندل های راحتی در منزل را برای مردتان تهیه کنید تا همیشه در خانه با احساس راحت تری راه برود و از دردهای ناشی از پاشنه ی پا راحت باشد.

53- سوئیشرت

در فصل هایی از سال که هوا معلوم نیست سرد هست یا گرم، مانند اوایل بهار و اوایل پاییز، حتما یک سوئیشرت گزینه ی بسیار مناسبی برای هر شخصی برای حفظ دمای بدن هست. پس این گزینه می تواند یک گزینه مناسب برای هدیه و کادو روز مرد باشد.

54-Apple Airpods Pro

شاید او یک audiophile باشد یا شاید دوست داشته باشد وقتی برای دویدن بیرون نیست با سیم مزاحم برخورد کند. مهم نیست که دلیل او چیست ، هر مردی از یک جفت هدفون بی سیم قدردانی می کند - و در حال حاضر تعداد کمی محبوب تر از Apple AirPods Pro وجود دارد. نه تنها کارشناسان ما می دانند که گوشهای سفید از تناسب راحت تری برخوردار هستند ، بلکه AirPods Pro به روز شده از فناوری فعال کردن نویز نویز نیز استفاده می کند تا بتواند آهنگهای خود را با آرامش گوش دهد.

55- ست اداری با گل تراریوم

ما میگیم با اینکه دور از طبیعتیم اما میتونیم یه تیکه از طبیعت رو روی میز کارمون داشته باشیم. نمیتوانم زیست، بی تنفس هوایی که تو تنفس می کنی و خواندن کتاب هایی که تو میخوانی و سفارش قهوه ای که تو سفارش می دهی و شنیدن آهنگی که تو دوست داری و دوست داشتن گلهایی که تو میخری.

56- ست اصلاح صورت

یکی دیگر از موارد بسیار پر کاربرد برای آقایان، ست اصلاح صورت هست. ست اصلاح صورت، یکی از مواردی هست که آقایان یا در شب بعد از یک روز پر کار یا در صبح زود برای شروع یک روز کاری از آن استفاده می کنند. این پک همیشه می تواند به آنها کمک کرده تا به هر نحوی بتوانند بهترین حالت چهره را برای خود داشته باشند

57- حوله تن پوش

یکی دیگر از موارد پر کاربرد برای آقایان، حوله های تن پوش هست. آقایان به دلیل اینکه نظافت را کمتر از دیگران رعایت می کنند، همیشه دوست دارند از وسایلی استفاده کنند که راحتتر و سریعتر هر کاری را برای آنها میسر کند. به همین دلیل، این حوله های تن پوش برای آنها بسیار مفید است.

لیست هدیه روز مرد

گاهی اوقات، وقتی از نیازها و اولویت ها صحبت می کنیم، این گزینه های به ظاهر عجیب و ساده را در نظر می گیریم:

صندل چرم مردانه
دمپایی طبی مردانه
جعبه آچار کامل
بالش طبی
متحرک
تبلت
گوشی
موکاپات
پاور بانک
دست آزاد
ساعت هوشمند
ماشین اصلاح
مسواک برقی
گیج فشار (در صورت نیاز)
دماسنج (در صورت نیاز)
دستگاه تست قند (در صورت نیاز)
تجهیزات ورزشی در منزل مانند:
تشک ورزشی
وزن خانه
دوچرخه ثابت
یک دوچرخه
تجهیزات کوهنوردی
تجهیزات کوهنوردی
عصای کوهنوردی
قمقمه برای آب کوه
کانتینر مسافرتی
ژاکت پیاده روی
ژاکت کوهنوردی
چاقوی جنگلی
کفش های کوهنوردی
کوله پشتی کوهنوردی ۲۵ لیتری
کفش پیاده روی
کفش راحتی

با دقت فکر کنید، اما خیلی سخت گیر نباشید

مردان به چیزی که به عنوان هدیه دریافت می کنند اعتقاد دارند و زیاد به آن فکر نمی کنند. این بدان معنی است که اگر سعی کنید معنای خاصی را پشت هدیه ای که برای آنها می خرید پنهان کنید، معمولاً آن را دریافت نمی کنند. پس به چیزی فکر کنید که می تواند او را خوشحال کند و همین را تضمین کنید اما خیلی سخت گیر نباشید. زیرا مردان با یکی از هدایای زیر به اندازه کافی خوشحال خواهند شد:

پلیور Converse
بلوز
شلوار
کفش چرم مردانه
کفش تابستانی مردانه
یک کمربند چرمی
پاراگراف فرعی
لباس ورزشی
شلوار کوتاه
ست شلوار ژاکت
کت و شلوار گشاد
کلاه مردانه
روسری
عطر مردانه
تماشا کردن
دستبند نقره
انگشتر جواهر
گردنبند نقره
می بندم
کراباته پاپیونی
دکمه سرآستین
گیره کروات
پیراهن مردانه
صندل طبی مردانه
عینک آفتابی
شکل عینک
فلاسک چای

 

نظرش را بخواهید، پشیمان نمی شوید

نه اینکه گرفتن یک هدیه هیجان انگیز و برنامه ریزی نشده برای مرد مورد نظرتان جذاب نباشد. اما می توانید از او نظرسنجی کنید تا مطمئن شوید که برای دریافت هدیه انتخابی شما مشکلی ندارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید برای همسر یا شریک زندگی خود لباس بخرید، اما او دوست دارد یک تخته بازی جدید به عنوان هدیه دریافت کند. بنابراین اگر می توانید او را غافلگیر کنید، از او بخواهید به شما بگوید که دوست دارد چه هدیه ای دریافت کند. اما انتظار شنیدن چیزهای عجیب و غریب را نیز داشته باشید. برای مثال، ممکن است از شما بخواهد یکی از اقلام زیر را برای او بخرید:

یک بازی جدید کنسول بازی (برای پدرانی که چنین وقت آزاد دارند)
یک ابزار هوشمندانه و عجیب و غریب
لوازم سفالی
ابزار نجاری
ابزار ماهیگیری
تجهیزات کمپینگ و مسافرتی
بالش
ابزار باغبانی
لوازم التحرير
لوازم الکتریکی
کالاهای ورزشی
ابزار باغبانی
ابزار گلدهی
تزیینات ماشین
ابزار الکتریکی
مته برقی
دلار شارجی
اره برقی
جعبه ابزار
دستگاه قهوه ساز (اگر قهوه را زیاد دوست دارند)

هدایای غیر فیزیکی را نیز در نظر بگیرید

مثلاً شاید پدر یا شوهر شما مدت هاست که می خواهد به کلاس خاصی برود، اما وقت کافی برای آن ندارد یا هزینه به او اجازه نمی دهد کلاس مورد نظر خود را انتخاب کند. بنابراین در این صورت ثبت نام او در یک دوره آموزشی ویژه می تواند یک هدیه جذاب غیر فیزیکی باشد. بهترین هدیه برای روز مرد یا مرد، به خصوص پدر یا شوهری که سرزنده و به دنبال پیشرفت است، می تواند یکی از موارد زیر باشد:

برای یک سمینار یا وبینار مهم و ارزشمند ثبت نام کنید
در یک دوره آموزشی ثبت نام کنید
بلیط استخر یا باشگاه مورد علاقه
برنامه شام ​​را هر طور که دوست دارد ترتیب دهید (یک یا دو گروه)
بلیط تئاتر
یک بلیط سینما
به یک گالری هنری بروید
بلیط کنسرت
یک شب بیرون رفتن با دوستان قدیمی
بلیط دو روزه خانوادگی برای گشت و گذار در یک جاذبه جدید
بلیط بانجی جامپینگ (اگر هیجان دوست دارند)
بلیط پاراگلایدر دو نفره با مربی (بدون محدودیت سنی)، برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
رزرو سالن ماساژ (ایده عالی)
رزرو شام در رستورانی خاص و خاطره انگیز
سازماندهی یک سفر چند روزه با یک دوست صمیمی
پدر و پسر در مورد گردشگری.
برای یادآوری گذشته به یک کافه سنتی می روید.

 

 

با کمال میل! در نزدیکی روز پدر، جشنواره ویژه‌ای به نام "بهترین مرد دنیا" در فروشگاه اینترنتی الانزا برگزار می‌شود. این جشنواره از تاریخ ۸ تا ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و به شما فرصت می‌دهد تا از میان محصولات متنوع با تخفیف ویژه، بهترین هدیه روز مرد را برای عزیزان خریداری کنید.

هر ساله، تهیه هدیه متناسب با سلیقه و بودجه، یک چالش زمان‌بر و دشوار است. اما باید بدانید گزینه‌های خرید برای روز مرد بسیار متنوع هستند و شما با توجه به بودجه‌تان، می‌توانید از بین محصولات متنوع ویژه این جشنواره انتخاب کنید.

می‌توانید به عنوان هدیه یک پکیج مراقبت از پوست را در نظر بگیرید؛ زیرا این پکیج‌ها شامل لوازم بهداشتی ضروری برای آقایان می‌شوند. همچنین، خرید عطر و ادکلن مردانه نیز یک انتخاب مناسب و خاص است که هرگز از مد نمی‌آید.

موزن گوش و بینی نیز یک وسیله کاربردی برای اصلاح موهای زائد گوش و بینی است و هدیه ای مناسب برای هر آقا می‌باشد. همچنین، ماشین اصلاح صورت نیز یک هدیه عالی است که از تیغ زدن پوست صورت و بدن جلوگیری می‌کند.

ست هدیه چرم با داشتن محصولات کاربردی و شیک، یک گزینه خوب برای هدیه روز مرد است. همچنین، پیراهن مردانه نیز از جمله هدایا محبوب و پرکاربرد است که هر آقا به آن احتیاج دارد.

در کل، ایده‌های متنوع و ویژه برای خرید بهترین هدیه روز مرد از الانزا باعث می‌شود این روز برای عزیزان شما به یاد ماندنی‌تر شود.

 

پیراهن مردانه به عنوان یک گزینه هدیه جاودانه نیز مطرح است. این لباس پوشیدنی که می‌تواند شامل پلیور، بلوز، تیشرت و موارد دیگر باشد، همواره از نظر طراحی و کیفیت انتخابی محبوب است. با انتخاب یک پیراهن با طراحی مناسب و از جنس با کیفیت، شما می‌توانید یک هدیه کاربردی و شیک را به عزیزان خود هدیه دهید.

علاوه بر این، در هنگام خرید ریش تراش یا ماشین اصلاح صورت، به مارک معتبر و نظرات مثبت کاربران توجه داشته باشید تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنید. این ابزارها باعث آسانی در اصلاح صورت می‌شوند و به آقایان امکان مدیریت استایل مورد نظرشان را می‌دهند.

ست هدیه چرم نیز یک گزینه ارزشمند برای هدیه روز مرد است. این ست‌ها معمولاً شامل اقلامی از جمله کیف چرمی، کمربند و کیف پول می‌شوند که با طراحی‌های زیبا و کیفیت بالا، همواره در ذائقه مردانه جا افتاده‌اند.

از طرفی، پکیج‌های مراقبت از پوست نیز یک هدیه کاربردی و لوکس محسوب می‌شوند. این پکیج‌ها شامل محصولاتی همچون بادی اسپلش، شامپو سر و بدن، ضد تعریق و مرطوب‌کننده هستند که به مراقبت از پوست مردان کمک می‌کنند.

با توجه به تنوع این ایده‌ها و امکان انتخاب محصولات با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی الانزا، شما می‌توانید به راحتی هدیه ای به یاد ماندنی برای روز مرد انتخاب کنید و فرآیند خرید را لذت بخش‌تر کنید.

 

علاوه بر این موارد، گزینه‌های دیگری نیز برای هدیه روز مرد در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، یک ست چای یا قهوه با لوازم جانبی زیبا و کیفیتی می‌تواند یک انتخاب شیک و متفاوت باشد. همچنین، گلدان‌های داخلی یا کیت باغبانی برای علاقه‌مندان به گیاهان، هدیه‌های زیبا و ارزشمندی محسوب می‌شوند.

اگر عزیزان شما به فعالیت‌های ورزشی علاقه دارند، تجهیزات ورزشی با کیفیت می‌تواند هدیه‌ای مفید و خوش سلیقه باشد؛ از دستبند‌ها و ساعت‌های هوشمند گرفته تا کفش ورزشی با طراحی مدرن.

هدیه‌های الکترونیکی نیز جزو گزینه‌های محبوب برای روز مرد محسوب می‌شوند. هدفون‌های با کیفیت یا اسپیکرهای بلوتوث می‌توانند تجربه‌ی صدایی فوق‌العاده را برای عزیزان شما فراهم کنند.

در کل، با توجه به تنوع گزینه‌های ارائه شده در جشنواره "بهترین مرد دنیا"، انتخاب هدیه مناسب برای روز مرد به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل خواهد شد. همچنین، از تخفیفات ویژه این جشنواره بهره‌مند شده و به عزیزان خود یک هدیه ارزشمند و به یادماندنی اهدا کنید.

به روزسانی 21/10/1402

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر