محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز مادر

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو روز مادر

کادو روز مادر - در این روزهایی که داریم به روز مادر نزدیک میشیم، حتما دغدغه شما هم پیدا کردن یک کادوی مناسب برای مادر هست. پس به جای مناسبی رسیدید

 

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز مادر

1- تاریخ دقیق روز مادر 1403 در تقویم شمسی چه روزی می باشد؟

 ۲ دی ۱۴۰۳ به عنوان روز مادر جشن گرفته می شود

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز مادر چه می باشد؟

روز مادر یک روز بسیار خاص می باشد. چون مادرها در رنج سنی بزرگسال به حساب می آیند، کادوهایی تهیه کنید که با درج عکس بر روی آن، بتوانید، یادگاری زیبایی هم داشته باشید 

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر، کادو تولد مادر

كادو روز مادر چي بخرم؟

يكي از دغدغه اصلي مردم اينه كه ميگن مادران افراد خاصي براي هر خانواده اي به حساب ميان و دلشون ميخواد كه در روز مادر، بهترين كادو روز مادر رو بگيرم اما همچنان سوال اصلي اينه كه كادو روز مادر چي برم؟ ما پيشنهادمون اينه كه اين آباژورهاي چهره موزيكال رو خريداري كنين و لحظات شادي رو براي مادر و همه عزيزانتون رقم بزنين.

بهترين كادو روز مادر

به نظرتون بهترین کادو برای روز مادر چی میتونه باشه؟ مادرها به استوره های زندگی هر کسی مشهور  هستند. مادرهای عزیزمون هر روز دارند به خاطر ما آب میشند. اونها تمام انرژی و وقتشون را برای رشد و پرورش ما صرف کرده اند. از اونها یادگاری دارید؟ یا اونها از شما یادگاری دارند؟ امروزه که یادگاری ها همگی شده یه سری عکس های سیاه و سفید که همه از دوران قدیم پدر و مادرهاشون دارند. ولی کسی آیا به این فکر افتاده که تا مادرهامون زنده هستند یه یادگاری خوب بهشون بدیم که برای خودمون هم یادگاری بمونه. پس یه سوال اینجا پیش میاد.

کادو مناسب برای روز مادر چی میتونیم بگیریم؟

خب ما اینجا توی سایت کادوساز، یسری آباژور داریم که خیلی خاص هستند. این کادو قیمت خیلی مناسبی هم داره و اصلا شما را توی زحمت زیادی نمی اندازه و شما به راحتی می تونید این محصول را سفارش بدید و طی یک هفته درب منزلتون تحویل گیرید. فقط یادتون باشه که خیلی زودتر باید این محصول را سفارش بدید.

خرید اینترنتی کادو روز مادر

امروزه که اکثر مردم به علت مشغله های بسیار زیادی که دارند، توانایی خرید به صورت حضوری را ندارند، اینترنت بهترین جایگزین برای هر کاری هست. شما به راحتی میتونید بیاید توی اینترنت و محصول مورد نظرتون را پیدا کنید و از طریق همین سایت مبلغ را پرداخت کنید و  خریدتون را بدون هیچ استرس و نگرانی تهیه کنید. ما همیشه در کنار شما هستیم. تازه ما بیش از 150 محصول دیگه هم داریم که هرکدوم خاص تر از اون یکی هست که لینکش را برایتون در زیر میزارم که می تونید خرید کنید.

65 ایده جذاب برای کادو روز مادر

1- زیورآلات

زیورآلات و به خصوص گردنبند همیشه برای مادرها یک هدیه درجه یک محسوب می‌شده است. البته هدیه‌ای بود که بیشتر پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید طلا می‌رسید. با این حال قیمت زنجیر طلای بافت خیلی مناسب است و به نظرم می‌تواند یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادرها باشد. این نوع زنجیر، ساده ولی ضخیم است که هم با لباس‌های اسپورت و هم مجلسی می‌شود استفاده‌اش کرد. خوبی قطرش این است که دور گردن پیچ هم نمی‌خورد. یکی از آن زیورآلاتی است که برازنده مادران است.

زیورآلات نقره گاهی حتی بیشتر از طلا محبوب هستند. لزوما هم به دلیل قیمت پایین‌شان نیست. رنگ نقره و حس و حالی که دارد با روحیه بعضی‌ها جورتر است. درنتیجه زیورآلات نقره هم طرفداران زیادی دارند. در ضمن اگر بودجه‌تان محدود است نقره گزینه بهتری محسوب می‌شود. گردنبند نقره اقلیمه با نگین‌هایی که دارد شبیه یک گردنبند جواهر گران‌قیمت است. کاملا مجلسی با عیار بالا که برای مادران شیک‌پوش گزینه درجه یکی محسوب می‌شود.

2- عطر و ادوکلن

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کند و برخی دیگر علاقمندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد. به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید. میان همه عطرهایی با این ویژگی می‌شود عطر فرانسوی لالیک را توصیه کرد که رایحه زنانه جذابی دارد.

اگر بودجه‌تان محدود است به جای عطرهای فرانسوی می‌توانید سراغ عطرهایی بروید که در امارات تولید شده‌اند و در این سال‌ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. این عطرها ماندگاری‌شان به نسبت قیمت‌شان بد نیست و واقعا می‌توانند گزینه خوبی برای هدیه به مادرها در مناسبت‌های مختلف باشند. یکی از این عطرها که بیشتر خانم‌ها هم بویش را می‌پسندند ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Delegate است. ساختار رایحه این عطر متشکل از میوه، مرکبات، گیاهان معطر و گل است. عطر جزو آن گزینه‌هایی است که هیچ‌کس از هدیه دادن و هدیه گرفتن‌اش پشیمان نمی‌شود.

خرید اینترنتی کادو روز مادر

3- لوازم آرایشی

برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوش‌شان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند. به همین خاطر خرید چیزهایی مثل رژگونه و رژلب کمی ریسک دارد. مداد چشم و خط چشم را ممکن است همه استفاده نکنند. در همین گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است.

اما اگر قرار است کمی متفاوت‌تر عمل کنید پیشنهاد ما برای هدیه لوازم آرایش به مادرتان کیت رنگ مو است. اولین‌بار که مادرم متوجه شد موهایش سفید شده را یادم می‌آید. حسی از بالا رفتن سن ایجاد می‌کند که شاید باعث اندوه شود. با رنگ‌ موهای متنوع حالا همیشه می‌شود احساس جوانی کرد. در میان برندهای مختلف رنگ مو، لورآل امتحانش را پس داده و هم موها را نمی‌سوزاند و هم ماندگاری خوبی دارد. تنوع رنگ‌هایش هم در بازار زیاد است.

در گروه لوازم آرایشی یکی دیگر از مواردی که ریسک خریدش با توجه به سلیقه متفاوت مادرها کم است، کرم پودر می‌تواند باشد. در مورد کرم پودر تنها نکته مهمی که باید رعایت کنید کیفیت آن است. رنگ‌ها فاصله کمی با هم دارند و رنگی را باید انتخاب کنید که به پوست صورت مادرتان نزدیک باشد. اما مهم‌تر این است که کرم پودر سنگین نباشد. روی پوست خط و لک نیاندازد. بعضی از کرم ‌پودرها مواد تقویت‌کننده و مغذی برای پوست هم دارند. طبعا آنها الویت‌شان بیشتر می‌شود. برند ایو روشه در زمینه لوازم آرایشی سال‌هاست که یکی از بهترین برندهاست. برای کرم پودر می‌توانید با خیال راحت سراغ ایو روشه بروید.

4- لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی شاید هدیه خیلی مجلسی محسوب نشود. اصولا کمتر کسی به عنوان یک هدیه رسمی مثلا کادوی روز مادر یا کادوی تولد سراغ لوازم بهداشتی می‌رود اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید در لوازم بهداشتی هم می‌شود هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد.

در سال‌های اخیر خوشبختانه استفاده از کرم ضدآفتاب متداول شده است. همه می‌دانند که اشعه ماورای بنفش چه ضررهایی برای پوست دارد. کرم ضدآفتاب حالا جزو لوازم بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود و در عین حال می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای مادران باشد. مادرانی که نگران پوست‌شان هستیم. از لحاظ قیمتی هم محدوده متنوعی دارند. کرم ضدآفتاب الارو هم سبک است و هم رنگ‌دانه‌هایی دارد که می‌شود از آن به جای کرم پودر هم استفاده کرد. در مقابل آفتاب هم مقاومت خوبی دارد و دو بار در روز استفاده از آن کافی است.

مشکل این روزهای بسیاری از خانم‌های ایرانی از جمله مادرها و مادربزرگ‌هایمان ریزش موست. موهایی که در اثر رنگ تخریب می‌شوند. موهای زبر و خشنی که حتی با سشوار کشیدن هم رام نمی‌شوند. حقیقت این است که مو هم مثل پوست از آن چیزهایی است که به رسیدگی نیاز دارد. ماسک‌های مو که برای تقویت موها به کار می‌روند بعد از شامپو کردن سر باید استفاده بشوند و مدتی روی سر باقی بمانند. محصولات فرانسوی پوست و موی لورآل نیازی به معرفی ندارند. ماسک‌های تقویت موی خوبی هم تولید کرده‌اند که می‌شود آنها را به عنوان کادویی برای مادر درنظر گرفت

کادو روز مادر ارزان

5- لوازم برقی

خانم‌ها کلا بعد از استحمام یکی از مشکلات‌شان سر و شکل دادن به موهایشان است. به خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند تجربه می‌گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار موها حالت وحشتناکی پیدا می‌کند. از طرف دیگر خودم در سشوار کشیدن تنبل هستم و از این لحاظ هم به مادرم رفته‌ام. برای ما تنبل‌ها انواع اتو و حالت‌دهنده‌ی مو اختراع شده که دیگر مجبور نباشیم با یک دست برس را بگیریم و با دست دیگر سشوار را. برس‌های حرارتی دقیقا شبیه برس‌های عادی هستند و انگار دارید موهایتان را شانه می‌زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که یک روز به مادرم دادم.

از بین لوازم برقی دیگری که می‌شود به مادرها هدیه داد و برای هر خانمی جذاب است باید به اپیلیاتور اشاره کرد. دستگاه‌های موبر با درد کم و بدون عوارض پوستی. در خانه می‌توانید خیلی ساده و در ظرف مدتی کوتاه از آن استفاده کنید و نیازی به رفتن به آرایشگاه نداریم. اپیلاتورها چند سری دارند که برای قسمت‌های مختلف بدن به کار می‌روند. مارک فیلیپس البته ماساژور ندارد ولی قدرتش خیلی خوب است. یکی از کاربردی‌ترین هدایایی است که می‌شود به مادران داد.

6- کیف و کفش

از قدیم گفته‌اند کفش قلب دوم است. اگر مدت زمان بیرونی خارج از خانه باشید و پایتان در کفش، خودتان صحت این موضوع را حس می‌کنید. برای مادران شاغل یا مادرانی که زیاد برای خرید و کارهای منزل از خانه خارج می‌شوند، کفش یکی از بهترین هدایاست. انتخاب یک کفش راحت اسپورت برای مادران هدیه مناسبی است. کفش‌های بی‌پاشنه‌ای که شیک باشند گزینه خوبی برای خرید هدیه مادران است. کفش زنانه مدل کلاسیک که از چرم مصنوعی ساخته شده، کفش سبک و راحتی است که برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌های اسپورت به کار می‌آید.

زمانی یکی از هدیه‌هایی که سالی یک‌بار برای معلم‌های دبستانم، که حکم مادر دوم را برایم داشتند، می‌خریدم کیف بود. کیف سایز ندارد. البته که در اندازه‌های مختلف هستند ولی هر کسی با هر سایزی می‌تواند هر مدل کیفی که دوست دارد دستش بگیرد. مادرها معمولا کیف‌های بزرگتر دوست دارند که همه چیز را بتوانند در آن جا بدهند. یک کیف چرمی هدیه خوبی برای مادرتان می‌تواند باشد. انتخاب رنگ با خودتان. خوشبختانه کیف دستی زنانه پارینه مدل PLV64 در رنگ‌های مختلف عرضه شده است.

7- شلوار و دامن

خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده‌ای نیست اما کاربردی‌تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می‌توانید آنها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت‌های اسپورت می‌توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی‌ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه مناسبی به شمار می‌روند. شلوارهای کتان تولیدات برندهای ایرانی هستند و جزو محصولات باکیفیت تولید کشور خودمان. طبعا انتخاب رنگ مشکی‌اش کار را برای مادرتان راحت‌تر می‌کند تا آن را با هر رنگی که دوست دارد بتواند ست کند.

دامن‌های مجلسی کرپ هم جزو پوشش‌های کلاسیک مادران‌مان بودند و هستند. مادرها همچنان از پوشیدن آن دامن‌های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن‌هایی که شیک هستند و برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ مناسب‌اند. یکی از بهترین هدایا برای مادرها همین دامن‌هاست. رنگ‌های مختلفی هم دارند.

کادو روز مادر دست ساز

8- ساعت

باز هم یک هدیه کلاسیک دوست‌داشتنی. ساعت مچی همیشه هدیه درجه یکی برای مادرهاست. مادرهایی که اصولا آدم‌های دقیقی هستند. ساعت‌های مجلسی با بندهای استیل و نگین‌هایی که رویشان کار شده می‌توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی‌ها باشند. حتی مادرهایی که زیور‌آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می‌برند. ساعت‌های نگین‌دار هدیه مناسب‌تری برای مادرهاست. با قیمت‌های مختلف هم می‌توانید از این مدل ساعت‌ها خریداری کنید.

اگر مادرتان به ساعت اسپورت‌تر نیاز دارد یا در کل استایل لباس پوشیدنش اسپورت‌تر است توصیه می‌کنیم ساعت‌های بند چرمی بخرید. البته همان ساعت‌ها هم مدل نگین‌دار شیکی دارند که به جز استفاده روزمره اگر دلشان بخواهد در مهمانی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ساعت‌های بندچرمی برای استفاده روزانه مناسب‌تر هستند یا برای مادرانی که احیانا ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند

9- عینک آفتابی

سال‌ها قبل در دهه ۶۰ و ۷۰ عینک آفتابی وسیله لاکچری بود که فقط خیلی شیک‌پوش‌ها از آن استفاده می‌کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله روزمره شد. همان‌قدر که وقتی از خانه بیرون می‌روید کرم ضدآفتاب می‌زنید طبیعی است برای اینکه چشم‌هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم‌تان بزنید. دو تا انتخاب تعیین‌کننده برای انتخاب عینک آفتابی دارید که مربوط به قاب و جنس دسته می‌شود. ما از هر دو نوع برایتان پیشنهاداتی داریم.

برند پلیس که در زمینه عینک آفتابی نیازی به معرفی ندارد. درجه یک است و قاب‌های کلاسیکی دارد. با دسته‌ای محکم اما سبک. جوری که مادرتان از گذاشتن عینک روی صورتش احساس سنگینی نکند.

عینک آفتابی دیگر که می‌توانید انتخاب کنید دسته فلزی نازک دارد. این مدلی که معرفی کردیم رنگ شیشه‌اش هم صورتی فانتزی‌ است و می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیز و البته ریسکی باشد. برای مادرانی که دوست دارند متفاوت‌تر لباس بپوشند. اما با همین دسته رنگ شیشه‌های کلاسیک‌تر هم وجود دارد که می‌توانید از بین آنها برای مادرتان هدیه بخرید.

کادو روز مادر ساده

10- دکوراسیون منزل

خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه اعضای خانواده دارد. برای همه‌مان خانه مامن است و برای مادرها بیشتر. آنها با تک تک جزییات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

توصیه ما خرید اجناس دکوری چوبی است. چوب در خانه انرژی و حس خوبی دارد. تصور کنید روی دکورهای چوبی گلدان‌های گل چقدر خانه را می‌تواند زیبا کند. استندهای گل چوبی یکی از آن هدایای دوست‌داشتنی است.

حالا فکر کنید شمعدان‌های چوبی داشته باشید که شمع‌های معطر در آن بسوزد. شک نکنید که یکی از بهترین هدایا برای مادر است. این شمعدان‌ها ست‌های دوتایی تا چهارتایی دارند

11- کالاهای دیجیتال

بعضی‌ها فکر می‌کنند که مادرها به نسبت پدرها با تکنولوژی بیگانه‌تر هستند. در این دوره و زمانه مادرهای خانه‌دار هم ثابت کرده‌اند که چطور پا به پای تکنولوژی جلو می‌آیند. به اندازه آقایان یا فرزندان‌شان خودشان را درگیر گجت‌های الکترونیکی نمی‌کنند اما از هر وسیله‌ای که ارتباط آنها را با جهان بیرون از خانه تقویت کند استقبال می‌کنند.

فکر می‌کنم اولین‌بار که تلفن بی‌سیم اختراع شد مادرها بیشتر از هر کسی از داشتن‌اش خوشحال شدند. یکی از کارآمدترین وسایلی است که برای هدیه به مادر می‌شود انتخاب کرد. در حین کار کردن می‌توانند با تلفن هم صحبت کنند و هیچ چیزی به این اندازه خوش‌حال‌شان نمی‌کند. اگر تلویزیون‌های بی‌سیم هم اختراع شده بودند قطعا در این طبقه‌بندی می‌آوردیم‌شان. در میان تلفن‌های بی‌سیم برند پاناسونیک جزو اسامی مطرح است که می‌شود به محصولاتش اعتماد کرد. تلفن‌های بی‌سیم برای هدیه به مادران باید شارژ را به مدت زمان طولانی‌تری ‌نگهدارد. این مهم‌ترین ویژگی‌شان است. منشی تلفنی داشته باشد و احیانا چراغ‌هایی رو پایه گوشی باشد که مادرها را متوجه پیام‌های از دست رفته بکند.

هدیه دیگری که در این حوزه می‌شود به مادرها داد تبلت است. مادر خودم تبلت را به موبایلش ترجیح می‌دهد. از موبایل برای چک کردن شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند ولی صفحه‌اش کوچک است. درنتیجه ترجیح با تبلت است که صفحه بزرگتری دارد و همان کارآیی موبایل را هم برایشان دارد. صفحه نمایش خوب و کاربری آسان مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب تبلت است. تبلت ایسوس با حافظه کافی و سخت‌افزار مناسب و برند معتبر می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه به مادران باشد. راستش حتی مادربزرگ من هم که به شبکه‌های اجتماعی معتاد شده تبلت دوست دارد. درنتیجه روی این کالا برای هدیه به مادربزرگ‌ها هم می‌توانید حساب کنید.

کادو روز مادر چی بخرم

12- فیلم و موسیقی

برای مادران اهل فیلم و فرهنگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد؛ کلی کتاب، آلبوم موسیقی و فیلم. ولی مجموعه مستند تماشایی «کارستان» با عنوان «کاری کنیم» از این جهت می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد که حداقل دو مستند از میان فیلم‌هایش درباره زنان مهم و کارآفرین است. چهره‌هایی که نشان می‌دهند جنسیت نتوانسته مانع از پیشرفت‌شان بشود یا سختی‌ها و موانع را علیرغم همه دشواری‌ها کنار گذاشته‌اند. زنانی که خودشان مادر هستند. درنتیجه این هدیه برای مادر به شکل کاملا فرهنگی قدردانی از مقام شامخ مادر محسوب می‌شود.

در طول روز آنقدر در معرض آلودگی صوتی و اعصاب خردی قرار داریم که یک قطعه موسیقی خوب آرام‌بخش در حد یک مسکن می‌تواند عمل کند. مادرها بیشتر از بقیه اعضای خانواده به چنین آرامشی نیاز دارند. درنتیجه می‌توانید پکیج بیش از صد ساعت موسیقی آرامش‌بخش بی‌کلام را به مادران‌تان هدیه بدهید تا روزشان در آرامش بیشتری بگذرد. این موسیقی به جز ریلکسیشن برای ورزش هم مناسب است

13- کتاب

مادرها عاشق خواندن داستان هستند. برای همین وقتی کودک هستیم خوب بلدند برای ما قصه و لالایی بگویند. یادم می‌آید که مادرم هر کتابی دستش می‌آمد می‌بلعید. از کتاب‌های داستان کودک تا رمان‌های بزرگسالانه. کتاب خواندن ذهن مادران را آزاد می‌کند و فکرشان را روشن و حافظه‌شان را قوی نگه می‌دارد. بین همه رمان‌ها انتخاب یک کتاب کار سختی است. کالا بسته به سلیقه مادرتان دارد. ولی کتاب «مردی به نام اوه» نوشته فردریک بکمن این روزها زیاد سر و صدا کرده و وقتی بخوانید می‌بینید که به خواندن‌اش می‌ارزد.

برای اعتماد به نفس دادن به مادران‌تان نیازی نیست که برایشان کتاب‌های روانشناسی بخرید. یک کتاب درجه یک در این راستا وجود دارد. کتاب «زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند» داستان‌های اساطیری درباره زنان است. نویسنده کتاب با استفاده از افسانه‌های ملل نشان می‌دهد که در زنان چه غرایز قدرتمندی وجود دارد و چطور می‌توانند از آن تاثیر بگیرند

14- لوازم ورزشی

اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می‌کند باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله ورزشی که مادام‌العمر هم می‌شود از آنها استفاده کرد می‌توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی کمک می‌کنند که مادران وزن‌شان را هم حفظ کنند و از چاقی‌های مشکل‌سازی جلوگیری‌ می‌کند.

تردمیل یکی از بهترین وسایل ورزشی است. پیاده‌روی و دویدن از آن ورزش‌هایی هستند که دکترها بسیار توصیه‌شان می‌کنند. تردمیل‌ یکی از بهترین وسایل ورزشی است که در خانه می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از بهترین هدیه‌هایی که برای مادران می‌شود خرید.

دوچرخه ثابت شاید قیمت زیادی داشته باشد اما اگر برای مادرتان دنبال یک هدیه لاکچری هستید که از آن استفاده هم بکند و به سلامتش هم کمک کند این جزو وسایل ورزشی است که برای تقویت پاها و زانوها و آب کردن شکم به کار می‌آید. این دستگاه به راحتی جابه‌جا می‌شود و می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه گذاشت

کادو روز مادر چی درست کنم

15- لوازم خانه و آشپزخانه

این فکر که اگر برای مادران لوازم خانه به عنوان هدیه بخریم ممکن است باعث ناراحتی‌شان بشود از آن اشتباهات قدیمی و کهنه است. طبعا وقتی مادران بخشی از روزشان را صرف آشپزی می‌کنند دوست دارند که با وسایل آشپزخانه خوب و درجه یک کار کنند. کار کردن با وسایل خوب لذت کار را بیشتر می‌کند. اینکه کدام وسیله آشپزخانه را به عنوان هدیه برای مادر بخرید به سلیقه خودتان بستگی دارد و اینکه مادرتان بیشتر دوست دارد از چه وسیله‌ای استفاده کند. در این حوزه خوشبختانه دست‌تان خیلی باز است چه از لحاظ مالی و چه تنوع محصولات.

ولی به عنوان پیشنهاد می‌توانید به یک سرویس پخت و پز فکر کنید که آشپزی را برای مادرها راحت‌تر می‌کند. یکی دیگر از پیشنهادات خرید هدیه برای مادر آبمیوه‌گیری است. جای شما باشم برای مادرم هر روز میوه تازه هم می‌خرم و خودم برایش آبمیوه می‌گیرم. این‌طوری عشق خودتان را به مادرتان بیشتر هم نشان می‌دهید.


16- وسایل سرگرم کننده

وسایل زیادی برای سرگرم کردن مادرها در خانه می تواتنید تهیه کنید، مانند انواع وسایل ورزشی، انواع کتاب، سی دی های موسیقی و فیلم و ... که همگی می توانند تا حدودی اوقات آنها را پر کنند.


17- قاب عکس دیجیتال

یک راه شخصی برای نشان دادن عشق مادر به مادر در روز مادر ، ارسال یک قاب عکس دیجیتالی است که مملو از ده ها خاطره خانوادگی است. چه در خانه با او باشید ، چه از دور تصاویر را برای او ارسال کنید – حتی می توانید انواع موسیقی را بر روی این قابهای دیجیتال پخش کنید.


18- لباس خواب

ما تصور می کنیم که هر مادری بیشتری چیزی  را که همیشه به تن دارد، لباس خواب است. شما می توانید لباس خواب مناسب را تهیه کرده و به عنوان کادوی روز مادر به او بدهید.

کادوی شیک روز مادر


19- دسته گل

یک دسته گل بسیار زیبا می تواند در هر زمانی مادر را سورپرایز کند. اگر نمی توانید به صورت حضوری برای او ببرید، به صورت اینترنتی سفارش دهید و برای او ارسال کنید


20- حوله حمام تمام قد

یکی دیگر از وسایلی که هر مادری صددرصد به ان نیاز دارد، حوله های تمام قد هست که بلافاصله بعد از حمام به تن کنند و از هر نوع آسیب و سردی هوا به دور باشند.

 
21- دمپایی راحتی منزل

باز هم به یکی از پر استفاده ترین وسایل مادرها رسیدیم. دمپایی های راحتی منزل که برای جلوگیری از درد پاشنه پا می تواند مورد استفاده زیادی قرار بگیرد


22- کیک ساده خانگی

مادرها به دلیل اینکه اکثرا دارای بیماری قندی هستند، کمتر می توانند شیرینی مصرف کنند و همیشه دوست دارند در کنار خانواده خود به مصرف لذت بخش شیرینی دست بزنند. شما می توانید خودتان یک کیک یا شیرینی با قند مناسب را تهیه کرده و در کنار مادر با چای یا قهوه میل کنید و یک لذت واقعی را برای آنها رقم بزنید.

23- سماور گازی

همیشه طعم چای مادرها در ذهن همه ما هست. از دوران کودکی صبح ها با دستپحت و صبحانه مادر راهی مدرسه شده ایم. یکی از کادو روز مادر، سماور هست که به مادر این اجازه را می دهد که همیشه و به راحتی چای تازه دم را در منزل داشته باشد.

بهترین کادوی روز مادر

24- سماور ذخالی برنجی و مسی

یکی از موارد بسیار زیبا برای تزئین منزل، سماورهای ذغالی هست که امروزه با جنس مس و برنج در بازار یافت می شود. این سماورها یادآور گذشته پدر و مادرهای ما هست و یکی از گزینه های بسیار جذاب برای کادوی روز مادر هست

25- جای عود

این وسیله یکی از ساده ترین وسیله هایی هست که می توانید خریداری بکنید ولی کارایی خوبی دارد و می تواند برای عودو خوش بو کردن منزل از آن استفاده کرد.

26- تنگ های شیشه ای رنگی

باز هم یک وسیله مناسب برای تزتین منزل. تنگ های رنگی با رنگ های متنوع و زیبا که با کاربردهای متفاوت قابل استفاده برای مادرهای خونه هستند.

27- ساعت زنگ دار

ساعت های زنگ دار برای افرادی که دارای سن بالا هستند اهمیت دارد، زیرا انها برای دیدن وقت دقیق و یا بیدار شدن در وقت دقیق همیشه به مشکل بر می خورند و این مدل ساعت ها به آنها کمک می کند.


28- مانتو 

خرید مانتوی مناسب برای افراد با سن بالا هم می تواند به عنوان یک کادوی مناسب قرار بگیرد


29- لباس مجلسی

مادرهای ما هم برای رفتن به یک مراسم بسیار حساس، نیاز به لباس هایی زیبا دارند تا بتوانند در کنار دیگر افراد از جشن لذت ببرند. پس حتما برای انها لباس های زیبا تدارک ببینید.


30- قابلمه سنگی

قابلمه های سنگی همگی برای مادرهای ما نوستالژی به حساب می آید. اونها برای پختن هر غذای سالمی می توانند از آن استفاده کنند. 


31- ست قابلمه

 ست های قابلمه و ماهیتابه در بازار هست که گزینه مناسبی برای اینکه بتوانید کادویی زیبا بدیهد باشند.


32- ظروف پیرکس پذیرایی

ظروفی که اصولا برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرند هم بسیار مورد پسند هستند. 


33- انواع گل های خانگی

مادرهای ما به گل علاقه بسیار زیادی دارند. آنها دوست دارند که محیط اطرافشان همیشه سرسبز و زیبا باشد و این موجودات باعث افزایش سلامتی و نشاط آنها در خانه می شود

هدیه روز مادر ارزان


34- آباژور با گل تراریوم

گل های تراریوم معمولا دارای عمر بسیار زیاد و ماندگاری بالایی هستند. مخصولا اگر به صورت آباژور باشند. ما در فروشگاه کادوساز، مدلی بسیار زیبا از این آباژورها را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید تهیه کنید

35- حیوان های خانگی

اگر مادر شما به حیوان خانگی علاقه دارند، حیوانی را که دوست دارند برای آنها تهیه کنید تا هم سرگرم باشند و هم از تنهایی در بیایند.


36- ماگ با عکس اختصاصی

شما می توانید یکی از عکس های مادرتان که همگی اعضای خانواده در کنار یکدیگر جمع هستند و او به آنه عکس علاقه دارد را جمع کنید و روی یک لیوان سرامیکی سفید چاپ کنید. مطمئن باشید که مادرتان در هنگام نوشیدن چای، به این عکس خیره می شود و در خاطرات خود غرق می شود. 

37- کیف تریکو

شما می توانید کیف های زیبایی که در سایت کادوساز قرار دارند را به عنوان کادو تهیه کرده و به انها بدهید. این کیف ها دارای جنس نخ تریکو هستند و بسیار مقاوم و زیبا هستند.

38- ساعت مچی استقلال یا پرسپولیس

شاید برای شما عجیب باشد که مگر این ساعت ها هم می تواند برای مادرها هدیه های مناسبی باشد؟ باید به شما بگویم که انسانها با هم بسیار متفاوت هستند و سلیقه های بسیار متفاوتی با هم دارند. برای همین شما باید به سلیقه مادر خود توجه کنید

39 - ساری نخی

با این روپوش از یک تکه پارچه ساری ساخته شده توسط یک تعاونی صنعتگران در روستایی خارج از راجستان ، هند ، به سبک مجلل استراحت کنید. این مربع های دوخته شده از مواد دوست داشتنی و سبک دارای رنگ های اشباع شده و الگوهای منحصر به فردی است که زیبایی خاصی را به مجموعه های اصلی بخشیده است. زنان هندی که این روپوش ها را ایجاد می کنند به ایجاد سطح زندگی بهتر برای خود ، فرزندان و جوامع خود نیز کمک می کنند. دست ساز در هند.

40- روسری گل ماه تولد

روز تولد شما فقط یک روز است ، اما این روسری های چاپ شده گیاهی هدیه گل در تمام طول سال است. آبرنگهای گلدار رنگارنگ هنرمند جولیت میکس در 12 قطعه شیک ، هر کدام با نام علمی شکوفه ماهانه و ویژگیهای دلپذیر مرتبط با آن ، پیچیده شده است. ماه خود را انتخاب کنید یا الگو یا ویژگی هایی را که به بهترین شکل شما یا شخص مورد علاقه خود را نشان می دهند انتخاب کنید. ساخت هند.

ژانویه: میخک - عشق و محبت
فوریه: بنفش - وفاداری و وفاداری
مارس: گل نرگس - عشق بی بدیل و آغازهای جدید
آوریل: نخود شیرین - لذت خوش
مه: زنبق دره - شیرینی و فروتنی
ژوئن: زنبور عسل - پیوندهای همیشگی عشق
جولای: خال خال - عزت و قلب باز
آگوست: خشخاش - لذت و موفقیت
سپتامبر: ستاره - عشق قدرتمند
اکتبر: کیهان - نظم ، صلح و آرامش
نوامبر: مادران - عشق خالص و صداقت
دسامبر: مقدس - شادی و امید

41- سبد برداشت میوه از باغ

اگر در روستا زندگی می کنید و دارای باغ هستید، یکی از کادوهای روز مادر، انتخاب یک سبد بسیار زیبا و راحت برای برداشت میوه از باغ می باشد که حتما مادر شما از آن بسیار لذت خواهد برد.

42- دیدار مادر

یکی از بهترین هدیه هایی که می تونید به اونها بدید اینه که چند ساعتی را برید دیدنشون و در کنارشون باشید. در این روز گوشیتون و وسایل ارتباطی را بزارید کنار و فقط به حرف دل اونها گوش بدید

43- پک بهداشتی

مامان هایی پر مشغله معمولا واسه خودشون وقت ندارند. پس پک بهداشتی انتخاب خوبی هست.

44- گلیم

اگر مادرتون اهل هنر هست، گلیم میتونه گزینه خوبی برای اونها باشه

45- بشقاب دیوار کوب با عکس خودشون

این وسیله هنری هم یکی از گزینه های مناسب برای مادر هست

46- ویدئو خاطره انگیز

اگر مادرتون از شما دور هست و نمیتونید حضوری برید بهشون سر بزنید، یک ویدئوی زیبا تهیه کنید و براشون ارسال کنید.

47- آباژور ستاره ساز

اگر مادر شما به جشن علاقه خاصی دارد، می توانید یکی از این آباژور های ستاره ساز را تهیه کرده و به صورت هدیه به او بدهید

48- ساعت لاو

6 عدد از بهترین عکس های مادرتان را تهیه کنید و به صورت یک ساعت لاو که هم مانند ساعت هست و هم مانند قاب هست بزنید و همیشه به دیوار خانه آویزان داشته باشید.

49- جا عودی آبشاری

یکی از وسیله هایی که حتما توی خونه مادر شما جای اون خالیه، جا عودی های آبشاری هست که بسیار زیبا هستند. این جا عودی ها هم جنبه تزئینی دارند و هم خوش بو کننده منزل هستند.

50- قاب آیینه ای

این کادو هم برای روز مادر عالی هست. تابلویی که هم آینه هست و هم یک تابلوی نورانی بسیار زیبا و خاص که می تونید عکسی از مادرتون توی اون قرار بدید.

51- تقویم چوبی دایره ای با گل طبیعی

این کادو هم برای روی میز اداری مادر مناسبه و هم برای منزل. یعنی اگر مادر شما شاغل باشه یا خانه دار، هر دوتا برای اون کارایی داره.

52- آبنما

یکی از مواردی که هم برای دیزاین منزل بسیار مورد توجه هست و هم از نظر صدایی که تولید می کند بسیار آرامش بخش می باشد، آبنما می باشد. ما در این مقاله آبنمایی با جنس بامبوهای طبیعی را به شما معرفی می کنیم.

53- چاپ عکس بر روی شیشه

یک عکس زیبا از مادر خودتان تهیه کنید و آن را بر روی شیشه چاپ کنید و بر روی میز داخل سالن همیشه جلوی چشم شما باشد.

54- گلدان معلق در هوا

اگر توانایی مالی بالایی دارید، می توانید یک گلدان معلق در هوا تهیه کنید. این گلدان ها روی هوا به صورت کاملا زیبا معلق هستند و از جذابیت بسیار زیادی هم برخوردار هستند.

55- قاب عکس معلق

یکی دیگر از محصولات خاص و بسیار زیبا، قاب عکس های معلق هستند که دارای جذابیت بسیار زیادی هستند

56- ماگ هیتردار

این کادو را حتما از دست ندید. این ماگ های هیتردار بسیار زیبا هستند و کارایی بسیار بالایی دارند. برای مادری که همیشه فراموش می کند که چای خود را گرم بنوشد، این کادو می تواند بسیار جذاب باشد.

57- کوسن های رنگی

کوسن یکی از وسایل بسیار زیبا در تزئین منزل می باشد. شما در انتخاب کوسن می توانید بر اساس دیزاین و رنگ منزل مادرتان طرح های مختلفی را انتخاب کنید

58- تابلو فرش

تابلو فرش یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای شما می تواند باشد چون که اصالت و جذابیت بسیار زیادی را برای خود به همراه می آورد. مخصوصا اگر یک عکس زیبا از عزیزانتان بر روی اون چاپ بشود بسیار جذاب است.

59- تلفن بی سیم

اگر منزل مادر شما تلفن ثابت بیسیم ندارد حتما یکی تهیه کنید. زیرا مادرها با افزایش سن خودشان کمتر می توانند حرکت بکنند و باید تلفن هم همیشه در کنار دست آنها قرار داشته باشد پس حتما از این گزینه غافل نشوید.

60- روسری با رنگ شاد

انتخاب روسری با رنگ شاد و یا رنگ تیره به سلیقه شما و مادرتان بستگی دارد ولی اینکه بتوانید روحیه ای بسیار شاد را به مادرتان بدهید یک امر بسیار مهم هست.

61- انگشتر زیبا

یک انگشتر زیبا با هر جنسی می تواند یکی از هدیه های ویژه برای روز مادر باشد.

62- گردنبند ظریف

یکی از کادوهای ارزشمند، گردنبند ظریف با جنس طلا هست که یک پلاک زیبا هم می تواند درون آن قرار می گیرد.

63- کیف پول چرمی

مطمئنا همه مادرها مجبور هستند که پول و کارت بانکی برای خرید با خود حمل کنند. پس یک گزینه مناسب برای این امر، می تواند خرید کیف پول با جنس چرم باشد

64- اپی لیدی

تمیز بودن و منظم بودن را همه زن ها با هر سن و سالی  دوست دارند. با استفاده از این محصول شما به راحتی می توانید ارزش زیبا دیده شدن را هدیه دهید

65- مام زیر بغل

عرق کردن و بوی بد عرق دادن برای همه باعث اذیت و آزار می شود. پس مام می توانند استرس این موضوع را بسیار کاهش دهد.

 

هديه مادرت و هديه مادر همسرت يك سنگ باشد اما...

 توضیح بیشتری برای این وجود ندارد. این قانون در سراسر جهان است! این روز خاص، روز همه زنان و مادران ایرانی است. مادران رنج کشیده ای که برای تولد و تربیت فرزندانشان تحمل کرده اند با اندکی تفاوت در یک سطح است. بنابراین نباید بین آنها تفاوت قائل شد. لطفا اهمیت این موضوع را جدی بگیرید و صرف نظر از اینکه چه نوع رابطه ای با مادرشوهرت دارید، حتماً همان هدیه ای که برای مادر خود تهیه کرده اید برای او بخرید.

اما با وجود اینکه توصیه می کنیم هدایا از نظر ارزشی یکسان باشند، بهتر است به هیچ وجه هدایا یکسان نباشند. به عنوان مثال، برای مادر و مادر همسرتان دو بلوز یک شکل نخرید زیرا ممکن است هر دو آنها را در یک مهمانی مشترک بپوشند. کدام زنی دوست دارد کسی مثل او در مهمانی لباس بپوشد؟!

اکنون که این برای شما به یک چالش تبدیل شده است، اجازه دهید لیست خوبی را به شما ارائه دهیم که در آن می توانید هدایایی از یک سنگ اما با اشکال مختلف برای هر دو مادر بخرید:

دو صندل طبی متفاوت
دو عدد دمپایی طبی از چرم طبیعی
دو عدد پارچه چادر نماز غیر یکنواخت
دو بلوز یا دامن متفاوت
دو عدد حوله حمام در رنگ های مختلف
دو کفش راحت یا طبی با دو طرح متفاوت
دو قلم قرآنی درخشان
دو عدد ماساژور خانگی
کرم ضد پیری
دو جفت کفش پیاده روی
دو جفت کفش چرمی
انواع لوازم پزشکی و بهداشتی

 

هدیه برای روز مادربزرگ

1- زیور آلات

زیورآلات و به خصوص گردنبند همیشه هدیه ای درجه یک برای مادران بوده است. البته این هدیه ای بود که بیشتر پدران ما به مادرانمان دادند چون بچه ها توان خرید طلا را نداشتند. با این حال قیمت زنجیر بافته شده طلا بسیار مناسب است و به نظر من می تواند یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادران باشد. این نوع زنجیر ساده و در عین حال مستحکم است و هم با لباس های ورزشی و هم در لباس های رسمی قابل استفاده است. خوبی قطر آن این است که دور گردن نمی پیچد. این یکی از آن زیورآلاتی است که مناسب مادران است.

زیورآلات نقره گاهی حتی از طلا هم محبوب تر هستند. نه لزوما به دلیل قیمت پایین آنها. رنگ نقره ای و حسی که دارد بیشتر به روحیه برخی افراد می خورد. در نتیجه جواهرات نقره طرفداران زیادی دارد. همچنین اگر بودجه شما تنگ است، نقره گزینه بهتری در نظر گرفته می شود. گردنبند نقره با سنگ های قیمتی اش شبیه یک گردنبند گران قیمت به نظر می رسد. این یک لباس باکیفیت است که برای مادران شیک پوش یک گزینه عالی محسوب می شود.

2-عطر و ادکلن

کلاسیک ترین هدیه برای خانم ها از جمله مادران و مادربزرگ ها عطر و ادکلن است. همه از بوی خوب لذت می برند. برخی از خانم ها دوست دارند عطرشان نمایانگر شخصیت آنها باشد. به همین دلیل همیشه از یک برند استفاده می کنند، در حالی که دیگران علاقه مند هستند عطرهای خود را برای مناسبت ها، فصل ها و مکان های مختلف تغییر دهند. هنگام خرید عطر باید به این نکته توجه کنید که مادرتان همیشه دوست دارد عطر خودش را بزند یا از برندهای دیگر هم خوشش بیاید. به هر حال عطرهای شیرین و خنک معمولا برای مادران جذاب هستند. از بین تمامی عطرهایی که این ویژگی را دارند می توان عطر زنانه فرانسوی لانوین Eclat D Arpege را پیشنهاد کرد که رایحه ای جذاب زنانه دارد.

اگر بودجه شما محدود است به جای عطرهای فرانسوی می توانید عطرهایی را انتخاب کنید که ساخت امارات هستند و در طول این سال ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. ماندگاری این عطرها نسبت به قیمت آن بد نیست و واقعا می توانند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مادران در مناسبت های مختلف باشند. یکی از این عطرها که رایحه های آن مورد پسند اکثر خانم ها قرار گرفته است، عطر زنانه Zan Fragrance Word می باشد. ساختار معطر این عطر از میوه ها، مرکبات و گل ها تشکیل شده است. عطر یکی از آن گزینه هایی است که هیچکس از دادن و دریافت آن پشیمان نیست.


3-لوازم آرایشی

برای زنان، از دختران جوان گرفته تا مادران و مادربزرگ ها، لوازم آرایشی همیشه یک هدیه فوق العاده است. البته انتخاب از بین صدها محصول آرایشی کار آسانی نیست. علاوه بر این، موضوع رنگ ها نیز وجود دارد. برخی از مادران آرایش روشن و شاد را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر رنگ های ملایم را دوست دارند. بنابراین خرید چیزهایی مانند رژگونه و رژ لب کمی ریسک دارد. خط چشم و خط چشم ممکن است برای همه استفاده نشود. بنابراین در این گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است.

اما اگر قصد دارید کمی متفاوت تر عمل کنید، پیشنهاد ما برای هدیه آرایشی برای مادرتان یک ست رنگ مو است. یادم می آید اولین باری که مادرم متوجه شد موهایش خاکستری می شود. باعث ایجاد حس پیری می شود که می تواند باعث غم و اندوه شود. با رنگ های مختلف مو همیشه می توانید احساس جوانی کنید. در بین برندهای مختلف رنگ مو، لورآل تست را پس داده و موها را نمی سوزاند و ماندگاری خوبی دارد. رنگ های زیادی در بازار وجود دارد.

در گروه لوازم آرایش یکی دیگر از مواردی که ریسک خرید آن به دلیل متفاوت بودن سلیقه مادران کم است می تواند کرم پودر باشد. وقتی صحبت از کرم پودر می شود، تنها چیزی که باید تماشا کنید کیفیت آن است. رنگ ها کمی متفاوت است و باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست صورت مادرتان نزدیک باشد. اما نکته مهمتر این است که کرم پودر سنگین نباشد. پوست را لکه دار نکنید. برخی از کرم ها و پودرها نیز دارای مواد مفید برای پوست هستند، مانند SPF که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند. طبیعتا اولویت آنها بیشتر می شود. برند Bourgeois سالهاست که یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم آرایشی است. برای فونداسیون به راحتی می توانید به بورژوا بروید.


4-لوازم آرایشی

لوازم آرایش ممکن است یک هدیه خیلی رسمی نباشد. به طور کلی کمتر کسی لوازم بهداشتی را به عنوان کادو رسمی مانند کادو روز مادر یا کادو تولد انتخاب می کند، اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید، می توانید هدایای کاربردی خوبی نیز در لوازم بهداشتی پیدا کنید.

خوشبختانه در سال های اخیر استفاده از کرم ضد آفتاب رایج شده است. همه می دانند که اشعه ماوراء بنفش چقدر برای پوست مضر است. کرم ضد آفتاب در حال حاضر به عنوان یک محصول مراقبت بهداشتی طبقه بندی شده است و همچنین می تواند یک هدیه فوق العاده برای مادران باشد. مادرانی که از پوستشان مراقبت می کنیم. از نظر قیمت دارای مجموعه متنوعی هستند. ضد آفتاب الارو سبک و دارای رنگدانه هایی است که می توان به جای کرم پودر از آن استفاده کرد. مقاومت خوبی در برابر آفتاب دارد و استفاده از آن دو بار در روز کافی است.

مشکل بسیاری از زنان ایرانی از جمله مادران و مادربزرگ های ما این روزها ریزش مو است. موهایی که در اثر رنگ آسیب دیده اند. موهای درشت و درشتی که حتی با s هم رام نمی شوند

 

5-لوازم خانگی

یکی از مشکلاتی که خانم ها بعد از دوش گرفتن با آن مواجه هستند، حالت دادن به موهایشان است. مخصوصاً اگر موهای مجعد با کمی وز داشته باشند. تجربه می گوید که بعد از حمام و قبل از سشوار، موها وحشتناک به نظر می رسند. از طرفی من خیلی تنبلم که موهایم را خشک کنم، برای همین به مادرم رفتم. انواع اتو و حالت دهنده مو برای ما تنبل ها اختراع شده است که دیگر با یک دست برس و با دست دیگر سشوار را نگیریم. برس های حرارتی درست مانند برس های معمولی هستند و احساس می کنید که موهای خود را برس می زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که به مادرم دادم.

از دیگر وسایل برقی که می توان به مادران هدیه داد و برای هر خانمی جذاب است باید به اپیلاتور اشاره کرد. دستگاه های رفع موهای زائد با درد کم و بدون عارضه پوستی. می توانید خیلی راحت و در مدت زمان کوتاهی و بدون نیاز به آرایشگاه از آن استفاده کنید. اپیلاتورها دارای سری های متعددی هستند که برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شوند. اپیلاتوری که به شما معرفی می کنیم از برند براون می باشد. این اپیلاتور علاوه بر سری موکن دارای 5 سری دیگر نیز می باشد. همچنین قابل شستشو بوده و استحکام بسیار خوبی نیز دارد. این یکی از کاربردی ترین هدایایی است که می توان به مادران داد.


6-کیف و کفش

از قدیم گفته اند که کفش قلب دوم است. اگر مدت زیادی بیرون از خانه باشید و پاهایتان در کفش باشد، حقیقت این موضوع را احساس خواهید کرد. کفش یکی از بهترین هدایا برای مادران شاغل یا مادرانی است که اغلب برای خرید و کارهای خانه خانه را ترک می کنند. انتخاب یک کفش ورزشی راحت هدیه خوبی برای مادران است. کفش هایی که شیک هستند و زیره های طبی و استاندارد دارند گزینه خوبی برای هدیه دادن به مادران هستند. کفش چرم اصل زنانه لایت، کفشی سبک و راحت است که برای زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد و از درد کمر و پا جلوگیری می کند.

سالی یکبار یکی از هدایایی که برای معلمان ابتدایی ام که برایم مثل مادر دوم بودند می خریدم کیف بود. کیف بدون سایز است. البته، آنها در اندازه های مختلف هستند، اما هر کسی با هر اندازه ای می تواند هر مدل کیفی را که دوست دارد تهیه کند. مادران معمولاً کیسه های بزرگتری را دوست دارند که بتوانند همه چیز را در آن قرار دهند. یک کیف چرمی می تواند هدیه خوبی برای مادر شما باشد. رنگ را خودتان انتخاب کنید. خوشبختانه، کیف دستی چرمی Ken A شکل و رنگ مناسبی برای هدیه روز مادر دارد.

 

7-شلوار و دامن

البته خرید شلوار در بین لباس ها کار ساده ای نیست اما از بقیه کاربردی تر است. شلوار کتان برای زندگی روزمره بسیار مناسب است و می توانید در چهار فصل آن را بپوشید. شلوار کتان را می توان هم در موقعیت های ورزشی و هم در مهمانی ها پوشید، به همین دلیل گزینه مناسبی برای هدیه برای مادران است. شلوار کتان توسط برندهای ایرانی تولید می شود و جزء محصولات باکیفیت تولید شده در کشورمان می باشد. البته انتخاب رنگ مشکی باعث می شود که مادرتان به راحتی آن را با هر رنگی که دوست دارد هماهنگ کند.

دامن های خشک و نیمه خشک جزء لباس های کلاسیک مادران ما بوده و هستند. مادران هنوز هم با پوشیدن این دامن های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن هایی شیک و مناسب برای مهمانی های کوچک و بزرگ. یک هدیه بسیار خوب برای روز مادر این دامن ها هستند. رنگ های مختلفی هم دارند.


8-ساعت

باز هم یک هدیه کلاسیک دوست داشتنی. ساعت همیشه یک هدیه ممتاز روز مادر است. مادرانی که عموماً افرادی دقیق هستند. ساعت های رسمی با بند استیل و نگین هایی که روی آن کار می شود می تواند زینتی برای مادران در مهمانی ها و مجالس باشد. حتی مادرانی که جواهرات را دوست ندارند، از داشتن یک ساعت خوشحال می شوند. ساعت های نگینی هدیه مناسب تری برای مادران است. شما می توانید ساعت های این مدل را با قیمت های مختلف خریداری کنید.

اگر مادر شما به ساعت اسپرت تری نیاز دارد یا مدل لباس کلی او اسپرت تر است، توصیه می کنیم ساعت هایی با بند چرمی بخرید. البته همین ساعت ها یک مدل نگین دار شیک هم دارند که در صورت تمایل می توانند علاوه بر استفاده روزمره در مهمانی نیز از آن استفاده کنند. ساعت هایی با بند چرمی بیشتر برای استفاده روزمره یا مادرانی که ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند مناسب هستند.

 

انواع زیورآلات و زیورآلات مناسب برای هدیه روز مادر

هدایایی برای روز زن یا روز مادر دغدغه بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید طلا و جواهرات انتخابی شایسته و هدیه ای فوق العاده برای خانم ها هستند.

در زیر شما را با محبوب ترین جواهرات برای خرید این هدیه آشنا می کنیم.

 

گردنبند طلا

از جمله اکسسوری های محبوب در بین خانم ها گردنبند است. گردنبندهای طلای ظریف و ضخیم در سایزها و طرح های مختلف برای هدیه روز خانم ها مناسب است.

اما گردنبندهای کارتیه، تیفانی و ون کلیف به دلیل زیبایی و استفاده در صنعت مد جزو بهترین جواهرات برای هدیه هستند. با خرید این نوع گردنبند بدون شک یکی از زیباترین هدایا را برای خود خریده اید.

 

انواع دستبند طلا

دستبند طلای زنانه و مردانه نیز دارای تنوع زیادی است. در واقع با هر بودجه ای می توانید یک دستبند طلا را به عنوان هدیه روز مادر، روز زن و یا به عنوان هدیه سالگرد ازدواج یا حتی تولد بخرید.

شما می توانید النگوهای طلای شیک، انواع النگوهای مرواریدی و چرمی که تنوع زیادی دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در ضمن مدل های مختلف دستبند طلا کارتیه، دستبند و مدل دستبند تیفانی که از جذاب ترین الگوهای دستبند طلا و زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها هستند نیز می توانند بهترین انتخاب برای هدیه در این مجالس باشند.

 

گوشواره طلا

انواع گوشواره طلا در طرح ها و قیمت های مختلف را می توانید برای هدیه روز خریداری کنید. زیرا گوشواره جزو پرکاربردترین زیورآلاتی است که بسیاری از خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

گوشواره های جذاب، گوشواره های میخی و طرح های گیره و انگشتر از جمله پرطرفدارترین نمونه های گوشواره طلا در بین خانم ها هستند.

بنابراین، حتی با بودجه محدود، می توانید یک گوشواره میخی طلایی را به عنوان هدیه برای روز زن خریداری کنید.

 

النگو طلا

النگوهای طلای زنانه از جمله اکسسوری هایی هستند که از گذشته تاکنون به عنوان زینت استفاده می شده است. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به این نوع زیورآلات نشان می دهند.

انواع دستبند های فنری و خشک، مدل دستبند و مدل های دیگر با قیمت ها و وزن های مختلف می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای خانم ها باشد.

 

انگشتر و جواهرات طلا

همانطور که می دانید انگشتر یکی از پرکاربردترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. انگشترهای طلا نیز در مدل های جواهری و جواهری، انگشترهای بی نگین و نمونه و در طرح ها و برندهای مختلف موجود می باشد.

انتخاب انگشتر با توجه به بودجه و طرح آن می تواند هدیه ای مناسب و زیبا برای روز زن یا مادر باشد. انگشترهای تک نگینی، انگشترهای طلای کارتیه، تیفانی، وانکلیف از پرفروش ترین نمونه های انگشتر هستند.

 

ست طلا و نیم ست

اگر قصد خرید یک هدیه گران قیمت و با ارزش برای روز زن را دارید، ست و نیم ست جواهرات را فراموش نکنید. شما می توانید انواع خدمات و همچنین نیم ست طلا را در طرح ها و نقش های مختلف خریداری کنید.

بدون شک این هدیه برای هر خانمی می تواند هدیه ای جذاب و فوق العاده باشد. سرویس طلای کارتیه، سرویس طلای ون کلیف و ست ها و نیم ست های هرمس می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه برای این روز باشند.

 

پابندهای طلای زیبا

یکی دیگر از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای خانم ها بخرید، آویز یا پلاک یا نمادهای مختلف است.

آویزهایی با نماد بی نهایت، آویزها یا پلاک هایی با نام مادر یا نام فرد مورد نظر نیز می توانند گزینه ای مناسب و هدیه ای فوق العاده و فوق العاده برای این روزهای مهم باشند.

تاریخ به روز رسانی 25/06/1402

 

 

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر