محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادوهای خاص

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو خاص و هدیه خاص

همه ما در طول زندگی خود تعداد زیادی هدیه از تعداد زیادی آدم مختلف دریافت می کنیم. بعضی از این هدیه ها ما را خوشحال و سورپرایز می کند و بعضی از آنها چنگی به دل نخواهد زد! اما تنها خاطره تعداد انگشت شماری از آنها برای همیشه در ذهن و جان ما باقی خواهد ماند و آنها هدیه های خاص هستند.

هدیه خاص برای افراد خاص

اما چه چیزی باعث می شود که یک هدیه خاص می شود و هدیه دیگر معمولی؟! بعضی از هدیه ها ممکن است ما را در لحظه خوشحال و شاد نماید ولی هدیه ای بیادماندنی نخواهد شد و یا هدیه ای خاطره ساز نخواهد بود.

بنظر می رسد که اصلاً نمی توان دلیل عمومی و همگانی برای این اتفاق پیدا کرد و بیشتر دلایل ممکن است جنبه های شخصی داشته باشند. ولی بصورت کلی می توان گفت محصولاتی که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد هستند، می توانند گزینه های مناسبی برای تهیه یک کادوی خاص بحساب آیند.

محصولاتی که براحتی در هر کجا پیدا نخواهند شد و افراد کمی شانس داشتن یکی از آنها را خواهند داشت. هدیه هایی که برای شخص مورد نظر سفارشی سازی شده باشند و تولید آنها اختصاصی انجام شده باشد نیز می توانند در لیست کادوهای خاص و منحصر به فرد قرار بگیرند.

25 کادو و هدیه خاص و زیبا

1- پاوربانک 

پاور بانک یکی از پر کاربردترین وسایلی هست که برای هر شخصی چه زن و چه مرد کاربرد داره و برای هر مکانی به درد  میخوره.

2- گوشی موبایل

وسیله ای که با ما زندگی می کنه و برای هر شخصی حکم وسیله شخصی را داره

3- ظروف مسی

ظروف مسی جزو وسیله های آشپزخانه برای خانم ها هست که از نظر علمی کیفیت غذا را بالا برده و همچنین از نظر زیبایی هم جزو یکی از بهترین وسایل می باشد.

4- میز کنسول

برای هر خانمی میز کنسول بسیار وسیله مهمی هست که برای گذاشتن بسیاری از وسایل کاربرد دارد و در هر خانه ای ضروری هست.

5- ساعت جیبی زنجیر دار با عکس شخصی

یه هدیه ی نوستالژی که حتما در دوران قدیم در جیب پدر بزرگ های خودتون دیدید. این ساعت ها قبلا به صورت جیبی بوده ولی ما به صورت گردنبندی براتون آماده کردیم که به راحتی عکس خودتون را درون اون بگذارید و به همراه ساعت و عکس به گردنتون باشه.

6- آباژورهای حک چهره ( بالبینگ چهره)

یکی دیگر از کادوهای خاص که می تونید چهره خودتون را بر روی اون حک کنید، آباژورهای چهره هستند. این آباژورها با جنس PVC نشکن با قطر 4 میلی متر هستند که با دستگاه لیزر به صورت خیلی دقیق چهره شما بر روی اون حک میشه. دارای 16 رنگ و 4 رقص نور هستند و با وصل کردن فلش به انها، برای شما موسیقی دلخواه را پخش می کنند. همچنین می توانید بر روی آنها متن های زیبا حک کرد.

7- پازل های چوبی به همراه چاپ عکس

این پازل ها از جنس چوب MDF هستند و عکس بر روی اونها با دستگاه های بسیار پیشرفته چاپ میشه و بعد از اون توسط دستگاه لیزر به تکه های ریز پازل تبدیل می شوند. همراه با این تکه ها، جعبه هایی برای پازل تعبیه شده که می تونید هم به عنوان دکور و هم به عنوان قراردادن تکه های پازل از اون استفاده کنید.

8- تابلو های سه بعدی

یکی از هدیه های خاص، تابلوهای سه یعدی هستند که از هر طرف یک عکس خاص را به نمایش می گذازند. این تابلو با استفاده از پره هایی که در آن به کار رفته است، از هر زاویه به شکل خاصی دیده می شوند. جنس پره ها از PVC هست. عکس بر روی این پره ها چاپ شده و درون تابلو قرار می گیرد.

9- ساعت سه بعدی

ما انسان ها دوست داریم که با اجسامی که مارا به چالش می کشند همراه باشیم. اجسام سه بعدی برای ما جذابیت بسیار بالایی دارد. ساعت های سه بعدی هم یکی از این موارد می باشد . شما با  داشتن دو عکس می توانید این ساعت های سه بعدی را سفارش بدهید.

10- تخته نرد با عکس دلخواه

حتما شما هم به بازی تخته نرد علاقه بسیار زیادی دارید. پس برای شما یه هدیه خاص در نظر گرفته شده. عکس خودتان و یا هر کسی که می خواهید هدیه دهید را آماده کنید و بر روی این تخته ها چاپ کنید و در کنار بازی، از آنها لذت هم ببرید

11-انگشتر اسم با جنس طلا

یکی دیگر از هدیه های خاص برای خانمها، انگشتری با طراحی زیبای اسم که در هر مکانی میتواند بسیار زیبا یاشد. برای این انگشتر ها هم می توان اسم را به صورت فارسی نوشت و هم می توان به صورت انگلیسی

12- گردنبند اسم با طلا 

این مدل گردنبندها هم مانند انگشترها بسیار جذاب هستند و برای یک کادوی خاص به خان ها مورد توجه قرار می گیرند. پس به این هدیه توجه ویژه کنید.

13- خانه های مینیاتوری با چوب چراغ خواب دار

این خانه ها که به سبک خانه های قدیمی طراحی شده اند و دارای حس نوستالزیک می باشند. هم جنبه رو میزی دارند و هم جنبه دیواری که به راحتی روشن هم می شوند.

14- کتاب تولد

یکی از کادوهای زیبایی که می توانید برای تولد بدهید، کتاب تولد هست. این کتاب به این شکل هست که تمامی خاطرات تولد تا بزرگسالی هر کسی را که می خواهید را به اونها بدهید. این کادو را اصلا نمی توان قیمت گذاری کرد.

15- روسری های خاص

با رنگ‌های شاداب و الگوهای سرزنده ساری‌های ترکیبی ابریشمی، ظاهر خود را زنده کنید. متخصصان با ساختن کلاژهای پارچه ای پیچیده به آنها زندگی جدید و جاودانه می بخشند. تکه تکه‌ای غنی از نوارهای همپوشانی با گلدوزی خط مستقیم که بافتی آرامبخش به ترکیب می‌بخشد، متحد می‌شود. دست ساز توسط اعضای یک تعاونی صنعتگران زنان در هند، که این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا استاندارد زندگی بهتری برای خود، فرزندان و جوامع خود ایجاد کنند.

16- چراغ خواب نئون

برای هر کسی که دوستش دارید، می توانید یکی از این چراغ خواب ها را هم با شکل زیبا و هم با حروف اسم آنها سفارش دهید. با اینکار زیبایی دلنشینی به خانه آنها می دهید. رنگ های چشم نواز بسیاری در آنها به کار رفته است.

17- ساعت جیبی در دار

یکی دیگر از کادوهای بسیار زیبا و خاص ساعت های جیبی هستند که به راحتی می توانید عکسی زیبا را درون آن قرار دهید و به هرکسی هدیه دهید

18- نامه چرمی عاشقانه

یکی از زیباترین و خاصترین کادوهایی که جنبه احساسی بسیار بالایی دارد، نامه های چرمی هستند که می توانید متن مورد نظرتون را بر روی اون نوشته و به هر کسی که دوست دارید هدیه بدید.

19- ماگ آینه ای

در این ماگ می تونید یک عکس را روی پایه ماگ چاپ کنید و عکس اون را وری لیوان ببینید که این هم یکی از کادوهای خاص هست.

20- تابلو پیکلایت رومیزی 

این تابلو رو میزی با قرار گرفتم یک عکس در درون تابلو و تابش نور زیبا از پشت، یکی از تابلوهای بسیار جذاب برای هدیه دادن به حساب می آید.

21- تابلو پیکسل در پیکسل

این تابلو به این جهت که مجموعه ای از عکس های بسیار خاص را در کنار خود جمع کرده است، مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید تعداد زیادی عکس را در کنار هم قرار دهید.

22- ماهیتابه به همراه دستگیره چوبی و بخار پز

این هدیه واقعا باعث میشه که هر کسی از آشپزی خودش لذت زیادی ببره. رنگ های مختلفی داره که بر اساس سلیقه می تونید انتخاب کنید

23- آیفون پرومکس 13

این یک  هدیه بسیار عالی هست که با توجه به قیمت بسیار بالایی که دارد برای هر کسی مناسب نیست.

24- گل بونسای

هر بونسای گلدار قبل از تولید شکوفه های پر جنب و جوش در فصل بهار به قد قابل توجه 1سانت می رسد و جلوه ای خاص و زیبا را به همراه دارد.

25- چاپ پرتره خانوادگی شخصی شده

هدیه دادن همیشه متفکرانه است، اما شخصی کردن آن مانند این تصویر خانوادگی سفارشی، درخشش او را بیشتر خواهد کرد. شما می توانید همه چیز را در این چاپ سفارشی کنید، از تعداد افراد گرفته تا لباس هایی که می پوشند! حتی می توانید یک پیام شخصی در زیر تصویر بنویسید تا لمس بیشتری داشته باشید.

 

کادو خاص

به نظر تیم کادوساز، هر کادویی که با عشق و علاقه خریداری شود، می توند یک کادو خاص باشد. فقط لازم است که برای آن زمان و سلیقه به کار برده شود.

 کادو خاص ارزان برای هر سلیقه ای

1- دستبند و لوازم جانبی:

مردان زیادی دستبند نمی زنند، اما اگر مرد زندگی شما دستبند دوست دارد، باید بهترین دستبند را برای او هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا با ترکیبی از فلز و الیاف، سنگ های جذاب، چرم، طلا و استیل طراحی می شوند. استفاده از یک دستبند ساعت مچی شیک اما ساده روی مچ مردانه بسیار جذاب خواهد بود; پس چه بهتر که این دستبند را برای آنها بخرید و همیشه آن را با خود حمل کنند.


2- دستگاه ریش تراش

یکی دیگر از انتخاب های هدیه برای آقایان لوازم برقی است. لوازم برقی شخصی برای آقایان شامل انواع ریش تراش سر، صورت و بدن می باشد. این دستگاه ها مدل های مختلفی دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود و نوع اصلاحی که اغلب دارند به هر کدام از آنها هدیه دهید. اگر برای مردانی که صورت خود را کاملا اصلاح می کنند و می خواهند یک اصلاح صاف و تمیز داشته باشند، هدیه تولد می گیرید، باید یک ریش تراش صورت صفر بخرید. اگر شوهر، دوست یا برادر شما نیز مرتباً ریش می‌گذارد، می‌توانید یک ماشین اصلاح سر و صورت با شانه‌های مختلف به آنها هدیه دهید.


3- هارد اکسترنال

فرقی نمی کند زن باشد یا مرد، جوان باشد یا نباشد، فردی که می خواهید به آن هدیه بدهید، در هر شرایطی از داشتن هارد اکسترنال قدردانی می کند. هارد اکسترنال بهترین راه برای ذخیره فایل های مهم است. معمولا آقایان از کمبود حافظه شکایت دارند، شما به راحتی می توانید تمام عکس ها و فیلم های خود را در آن ذخیره کنید بدون اینکه در دراز مدت به خودتان آسیبی وارد شود. با خرید هارد اکسترنال قدمی بردارید تا لحظات شادی را برای همیشه عزیزانتان ثبت کنید.


4- فلش مموری :

در قرن بیست و یکم و زندگی دیجیتال امروزی، فلش درایوها یک محصول ضروری برای اکثر افراد جامعه هستند. بنابراین، آنها قطعا برای هدیه مناسب خواهند بود. فلش مموری ها در طرح ها، ظرفیت ها و برندهای مختلف در بازار موجود هستند. یک فلش مموری با ظرفیت متوسط ​​هزینه زیادی نخواهد داشت و به راحتی می توان آن را تهیه کرد و به عنوان هدیه داد.


5- هدفون 

موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ماست، بنابراین یک ابزار خوب برای گوش دادن بهتر به موسیقی می تواند هدیه ویژه ای برای آقایان باشد. یک جفت هدفون خوب می تواند تجربه گوش دادن به موسیقی شما را کاملاً تغییر دهد. علاوه بر این، مردانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند، می‌توانند به هدفون‌های بی‌سیمی که علاوه بر پخش موسیقی می‌توانند مکالمه را نیز انجام دهند، رضایت دهند.

هندزفری در انواع مدل ها اعم از بی سیم و سیمی و با قیمت های مختلف قابل تهیه است. البته بهتر است گوشی ای که هدیه می دهید کیفیت بالایی داشته باشد تا فرد با لذت از آن استفاده کند.

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر