محدوده قیمت

تا:

تومان
از:

تومان

کادو روز زن

متوسط امتیازات

0.00

از 0 دیدگاه

جزئیات امتیاز

کیفیت

زیبایی

ارزش خرید نسبت به قیمت

نوع بسته‌بندی

0.00

0.00

0.00

0.00

هنوز نظر ندادی؟

امتیاز شما به این کادو

3 3 3 3

[[s]]

[[w]]

نظرات کاربران


کادو روز زن - هدیه روز زن

کادو روز زن- قبل از اینکه بخواهیم ایده های خاصی را برای شما بیان کنیم باید به این نکته توجه کنید که سلیقه هر کسی متفاوت است. سلیقه شما که می خواهید برای یک خانم خرید کنید و سلیقه طرف مقابل شما. شما باید به گونه ای حرفه ای با سلیقه طرف مقابلتان هماهنگ باشید تا بتوانید به یک کادوی مناسب دسترسی داشته باشد

پس ما می توانیم به شما بگوییم که یک کادوی خوب برای همه ی سلیقه ها خوب نیست. ممکن است طرف مقابل شما یک متن عاشقانه را بهترین کادو بداند و کس دیگری، خرید خودرو و خانه گران قیمت را بهترین کادو بداند.
برای خرید کادوی روز زن به روحیات زن ها توجه کنید.

سوالات متداول در زمینه خرید کادو روز زن

1- تاریخ دقیق روز زن در تقویم شمسی چه روزی می باشد؟

جمعه ، 23 دی 1401 می باشد

2- مهمترین نکات لازم در خرید کادو روز زن چه می باشد؟

برای خرید پدر ابتدا به سلیقه زن مورد توجه کنید بعد از اون اگر با ایشون صمیمی هستید بیشتر کادوهای جذابی که اون را شاد میکنه بخرید. اگر با اون رسمی هستید ، کادوهای رسمی تهیه کنید

3- ارزانترین کادویی که می توان خرید چست؟

ارزانترین کادویی که در سایت کادوساز می توانید خرید کنید، چاپ عکس بر روی ماگ هست که بسیار زیباست.

4- از چند روز قبل باید برای خرید هماهنگ کنیم؟

هر کادویی زمان تولید و ارسال متفاوتی دارد و نسبت به هر شهری زمان ارسال هم متفاوت می باشد. ولی شما باید حداقل از یک هفته قبل برنامه ریزی کنید و از سایت خرید خود را انجام دهید.

5- چند مدل کادو در سایت شما وجود دارد؟

حدودا 300 مدل کادو در سایت کادوساز وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه خود می توانید مدل های زیادی را مشاهده کنید.

6- هزینه ارسال کادوها چقدر می باشد؟

هزینه ارسال تمام کادوها با پست رایگان می باشد.

7- مدلهای کادوها را کجا می توانم مشاهده کنم؟

شما وارد صفحه که بشوید می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کنید.

8- آیا امکان مراجعه حضوری برای خرید و دریافت کالا وجود دارد؟

با توجه به حجم بالای سفاراشات، تمام مراحل سفارش و ارسال به صورت غیر حضوری انجام می گردد.

9- زمان ارسال چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته به شهر شما و نسبت به هر محصول از دو روز تا یکماه متغیر می باشد. به همین منظور قبل از انجام خرید، برای زمان مراسم خود با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید

10- نحوه ارسال با چه وسیله ای می باشد؟

بیشتر ارسال های سایت کادوساز از طریق پست می باشد. ولی از طریق باربری و تیپاکس و بقیه سیستم های ارسال هم این توانایی وجود دارد

 

زن ها نسبت به مردها بیشتر صحبت می کنند. آنها از هر قسمت و اتفاقی که در طول روز اتفاق افتاده است، برای دیگران صحبت می کنند. آنها نیازهای روزمره خود را به زبان می آورند و این بهترین فرصت هست برای اینکه شما بتوانید به خواسته و نیازی که الان دارند پی ببرید و از همین برای خرید کادو روز زن که آنها به آن نیاز دارند استفاه کنید.

حتی می توانید همسرتان را دور بزنید. مثلا اگر همسرتان خواهر دارد و با خواهرش نیازهایش را بیان می کند و یا دوست صمیمی دارد که شما می شناسید، می توانید نیاز را تشخیص داده و همان را برای او تهیه کنید. چون زن ها حرف هایشان را بدون رودربایستی به همدیگر بیان می کنند.

این نیاز می تواند یک وسیله منزل باشد و یا یک وسیله شخصی و حتی یک وسیله که برای محل کار مورد نیاز است.

اگر به دنبال کادو برای مناسبت های مختلف هستید حتما از این صفحات دیدن کنید. کادو تولد دختر، کادو تولد پسر، کادو سالگرد ازدواج ، کادو تولد پدر، کادو تولد مادر


خريد اينترنتي كادو روز زن

خيلي از آدما از خريد اينترنتي مي ترسند و حق هم دارند. چرا كه خيلي با كلاهبرداري هاي اينترنتي روبرو شديم. اما در نظر بگيريد كه اگر سايتي داراي نماد اعتماد باشه ديگه جاي نگراني نيست و ما در کادوساز اعتماد شما برامون بسيار ارزشمنده. پس اگر قصد خريد اينرتنتي كادو روز زن رو داريد روي ما حساب كنيد


بهترین کادو برای روز زن

من همیشه دوست دارم روز زن باشه تا بتونم به همسر عزیزم عشقم را ثابت کنم. این روز به این دلیل اهمیت داره چونکه اختصاص به کسانی داره که یدونه هستند و باید قدرشون را دونست. زنها را باید قدرشون را بیشتر دونست اون ها موجوداتی بسیار حساس هستند و همیشه منتظر یه زمانی هستند که بدونند مردشون چقدر دوستشون داره. البته ما نمیگیم که دوست داشتن را با کادو روز زن میتونید ثابت کنید ولی زنها ذهنشان به کادو گره خورده است که اگر کادوی مناسنتری دریافت کنند پس بیشتر مورد عشق هستند.


کادوی مناسب روز زن

حالا که شما متوجه این موضوع شدید که کادو برای زن حکم عشق طرف مقابلش را داره، باید با تمام توان تلاش کنید تا بتونید بهترین کادویی را که می تونید و می دونید را تهیه کنید و با یه کادوی بسیار زییا بسته بندی کنید و سر موعد مقرر بهشون بدید. اما حالا سوال اینه که کادوی چی می خواید بخرید؟؟؟؟؟؟


کادو روز زن چی بخرم

والا با اینکه ما توی سایت کادوساز مجموعه ای 100 تایی از کادوهای خاص و دست ساز داریم، باز هم بعضی وقت ها برای خرید یه کادوی مناسب و خاص گیچ میشیم و دست به دامن دیگران میشیم که راهنماییمون کنند ولی چاره ای نیست باید اینقدر بگردید تا بتونید به هدفتون برسید


61 ایده جذاب برای کادو روز زن


1- جواهرات

جواهرات هر زنی را به خود جلب می کند. شما می توانید یک قطعه جواهر به همسر خود هدیه بدهید و لذت را در چهره او به راحتی ببینید. انواع بسیار متنوعی از جواهرات وجود دارد که می توانید به راحتی از هر جایی تهیه کنید. برای اینکار ابتدا بودجه خود را  مشخص کنید و بعد با مشخص کردن بودجه خود، می توانید انواع بسیار زیادی از گردنبند، آویز، گوشواره و دستبند و النگو و ... را به راحتی هدیه دهید.

سعی کنید یک قطعه جواهر با مدل زیبا انتخاب کنید که او بتواند روزهای دیگر روی بدن خود نمایش دهد. چنین جواهراتی بدون شک در میان ایده های خیره کننده هدیه برای خانم ها قرار دارد.


2- پک های مواد آرایشی

زنان دوست دارند که مواد آرایشی را به عنوان هدیه داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا لوازم ضروری آرایش خود را سازماندهی کنند تا هرچه برای آرایش سریع می خواهند به سرعت در دسترس باشد.


کادو روز زن چی خوبه

3- سبد حمام

سبد حمام یک ایده جدید است که می خواهیم اینجا به شما ارائه بدهیم. اکثر خانم ها برای حمام کردم، وسایل بسیار زیادی را به همراه خود دارند. مانند انواع شامپو سر و صورت و بدن و یا شیو کننده های زیاد، انواع نرم کننده و ...

شما می توانید تمامی اینها را آماده کرده و در جعبه یا سبدی زیبا قرار دهید و هدیه دهید. شاید در ابتدا فکر کنید که این هدیه بسیار کم ارزش است، اما ما به شما می گوییم که اشتباه فکر میکنید. مواردی که درون این سبد می توانید قرار دهید بسیار متنوع و گران قیمت است. پس به این کالا به عنوان هدیه کم ارزش نگاه نکنید


4- انواع عینک های آفتابی

خانم ها به زیبایی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. عینک آفتابی نیز یکی از ارزان ترین هدیه های روز زن برای محافظت در برابر آفتاب است. عینک های پلاریزه بخرید که سایه های کلاسیک دارند. این عینک های معروف برای مسدود کردن کامل اشعه های مضر UV است.

همراه با عینک آفتابی می توانید برای محافظت از او در برابر آفتاب گرم، کلاه های سفارشی به او هدیه دهید. او دوست دارد برای بیان جذابیت ترکیبی از شخصیت خود ، از عینک و کلاه استفاده کند. همچنین می توانید از کرم های ضد آفتاب نیز استفاده کنید تا هنر خود را به همسرتان به نمایش بگذارید.


کادو روز زن برای مادر شوهر


5- ساعت مچی

ساعت مچی ایده ی عالی برای کادوی  روز زن است. انواع مختلفی از این ساعت ها وجود دارد که می توانید استفاده کنید یکی از این ساعت ها با بند چرمی او را خوشحال خواهد کرد. ساعت های مدرن و شیک با ویژگی های منحصر به فرد، جذابیت بیشتری دارند. انواع ساعت های مچی چوبی که در سایت کادوساز هم به راحتی می توانید خرید کنید. یا ساعت های مچی دیجیتال و یا .... ساعت مچی قطعاً یکی از بهترین هدیه ها برای خانم هاست.


6- جعبه وسایل شخصی

بیشتر خانم های خانه از این مشکل ناله می کنند که تا همسر یا پسر آنها به خانه می آید، وسیله های خود را در همه جای منزل رها کرده و خانه را به هم می ریزند. همچنین آقایان صبح همگی به دنبال وسایل خود می گردند. در اینجا ما به شما جعبه ای را معرفی می کنیم که آنها می توانند تمامی وسایل خود را در یکجا داشته باشند. تمام محصولات او به شارژ احتیاج دارند. به پسر خود کمک کنید تا از هر نوع سردرگمی راحت باشد. ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم مقاوم و مقاوم ، او با اطمینان از ایمن بودن همه دستگاه های خود احساس راحتی خواهد کرد.


سورپرایز روز زن


7- چاقوی آشپزخانه

هر مردی به یک چاقوی آشپزخانه خوب احتیاج دارد. این که آیا او مشغول تراشیدن وعده های غذایی تعطیلات است یا برش دادن و قطعه قطعه کردن طرفین ، این تیغه فولاد ضد زنگ با کربن بالا عملکرد خود را برای سالهای آینده حفظ خواهد کرد. این هدیه ای است که فقط در گوشه ای نمی نشیند


8- ماگ یا لیوان مخصوص دم نوش

اگر همسر شما در محل اداره خود یا محل کار خود علاقه زیادی به نوشیدن دمنوش دارد، یکی از این لیوان ها را تهیه کرده و به همراه یک دمنوش بسیار پر خاصیت به او هدیه بدهید. حتی این لیوان ها به دلیل اینکه حرارت را تا ساعت های بسیار زیادی در خود نگهداری می کنند، برای مسافرت و تعطیلات هم بسیار مناسب هستند.

بهترین هدیه روز زن


9- دستکش زمستانی ضد آب

اگر مرد شما در بیرون از منزل کار می کند و یا مجبور است از موتور برای حمل و نقل استفاده کند، شما می توانید برای او از این مدل دستکش ها استفاده کنید تا همیشه گرمای احساس شما را به خاطر داشته باشد.


10- کیف آرایشی ضد آب

هنگام جستجوی هدایایی که می خواهید به زن زندگی خود اهدا کنید ، این یکی از ایده های ایده آل برای هدیه روز زن است. این کیف همراه با آستر ضد آب است که محصولات آرایشی با ارزش را ایمن نگه می دارد


هدیه روز زن ارزان


11-  ست لاک ناخن

خانم ها به لاک مخصوصی نیاز دارند که بتواند ناخن ها و انگشتان آنها را جذاب نشان دهد ست های لاک ناخن یکی از مطلوب ترین ایده های هدیه روز زن برای آنها است.


12- گل رز مصنوعی

خانم ها دوست دارند گل های تازه ، به ویژه گل های رز را هدیه بگیرند. اما مشکلی که در این بهترین هدیه ها برای خانم ها وجود دارد این است که بیشتر آنها در مدت کوتاهی پژمرده می شوند. بنابراین ، شما باید گل های رز دست ساز خریداری کنید که به خوبی حفظ شده اند.

کادو روز زن ارزان


13- انواع لباس

زنان لباس را دوست دارند. آنها دوست دارند شخصیت جذاب خود را از طریق لباس های رنگارنگ بیان کنند. با توجه به انتخاب رنگ و سبک ، برای او چند لباس بخرید. اطمینان حاصل کنید که وسایل لباس مانند بلوز، روسری ، و پیراهن های کوتاه که انتخاب می کنید شیک و مد باشد. شما می توانید یک طرح تی شرت هیجان انگیز را نیز انتخاب کنید که او می تواند اغلب آن را بپوشد

نظرتون در مورد چاپ عکس همسرتون روی تیشرت چی هست. بله به راحتی می توانید عکس تکی یا دو نفره از خودتون بزارید و در هر مکانی بپوشید.


14- صندل و دمپایی

دمپایی از ایده های عالی کادوی  روز زن برای هر زنی است. در بازار تعداد بی شماری از سبک ها و رنگ های صندل را می توانید پیدا کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که دمپایی هدیه واقعا عالی و منحصر به فرد است.


هدیه روز زن چی بگیرم


15- قاب گوشی با عکس دلخواه

یکی از مواد مورد کاربرد دیگر برای هر کسی، محافظت از گوشی تلفن همراه است. انواع دیزاین های مختلفی در بازار وجود دارد که هرکسی می تواند از آن استفاده کند. اما یکی از زیباترین دیزاین ها، چاپ عکس همسرتان برا روی قاب گوشی می باشد که بسیار جذاب و خیره کننده است.


16- عطر و ادکلن

هر خانمی عطرها را دوست دارد. رایحه شیرین باعث جذابیت و جذابیت بیشتر شخصیت وی می شود. بسیاری از اسانس های خوش بو با رایحه های عجیب و غریب برای انتخاب وجود دارد. برای داشتن احساس خاص ، یکی از این هدیه های خاص را انتخاب کنید.


بهترین هدیه روز زن


17- صنایع دستی

وسایل دست ساز و صنایع دستی به دلیل لمس و احساس قدیمی همیشه جذاب  است. این موارد را از برخی از وب سایت های صنایع دستی یا صنعتگران محلی خریداری کنید. شما چیزهای بیشتری از جمله جواهرات برای تزئینات منزل دارید که می توانید از آنها به عنوان ایده های هدیه خانم خود انتخاب کنید.


18- وسایل آشپزخانه

وسایل آشپزخانه ایده های بسیار خوبی برای هدیه روز زن است که می توانید برای لذت بخشیدن به یک زن آنها را کشف کنید. چند وسیله مخصوص آشپزخانه به او هدیه دهید. یا به او وسایلی مانند آبمیوه گیری ، پردازشگرها ، مخلوط کن ها و دستگاه های قهوه ساز که کار آشپزخانه او را آسان تر می کند ، بدهید.


هدیه روز زن


19- کتاب

اگر خانمی دوست دارد کتاب بخواند ، کتابی به او هدیه دهید که به او القا کند تا در زندگی جلوتر برود. کتابهای زیادی درباره همه موضوعات وجود دارد که او دوست دارد در اوقات فراغت آنها را بخواند. به او کتابی بدهید که نکاتی در مورد آرایش داشته باشد. اگر او علاقه مند به سینما است ، او را به فیلمی ببرید که مرتباً درباره اش صحبت می کند.

قاب عکس ها اغلب نادیده گرفته می شوند ، اما قاب عکس در واقع یک ایده جالب برای هدیه است. یک قاب عکس زیبا زندگی جدیدی به عکس می بخشد. هر وقت او قاب را می بیند ، شما را به یاد می آورد. این ایده همچنین یکی از ایده های عالی برای هدیه تولد برای او است.


20- عطر

شما با هدیه دادن عطر می توانید در قلب و ذهن طرف مقابل جا شوید. عطر برای هدیه روز زن برای تازه عروس شیک و کلاسیک است که هر بار که فرد از رایحه خوش آن عطر استفاده می کند به یاد شما میوفته و حس و خاطره خوبی در ذهنش تداعی می شود.

اما دقت داشته باشید نوع رایحه اي راکه انتخاب می کنید متناسب با روحیات فردی باشد که می خواهید به او هدیه بدهید.


21- مانتو

طرح ‎هاي برگرفته از نقوش ایرانی قدیم و طبیعت؛ چیزی است که هر زنی را برای خرید وسوسه می کند. اگر مانتوهایی رابا این ویژگی پیدا کردید مورد مناسبی برای خرید است.

البته به رنگ و مدل آنها توجه کنید تا با آنچه مادر و همسر شما می پسندند، همخوان باشد

کادو شیک روز زن


22- پیراهن های مجلسی

پیراهن هاي نخی، لینن، ویسکوز و یا هر جنس دیگری که در فصل بهار برای پوشیدن در مهمانی ها و یا استفاده در خانه مناسب هستند نیز، انتخاب هاي خوبی برای هدیه به شمار می‌آیند.

اگر قصد خرید چنین هدیه اي را دارید، مراقب باشید که رنگ آن متناسب با رنگ پوست همسر و یا مادرتان باشد و یا نوع برش آنها با طرح اندام شان هم خوانی داشته باشد.


23- شال و روسری

نترسید؛ شال و روسری برای هدیه روز زن هدیه کوچکی نیست البته اگر جنس، طرح و برند آن رابه درستی انتخاب کرده باشید!

عده اي از برندهای خاص شال و روسری، طرح ها و مجموعه هایي را به شما ارائه می کنند که بسیار تک و منحصر به فرد هستند و این ارزش هدیه روز زن برای تازه عروس شما را دوچندان خواهد کرد.

یک روسری شیک و لاکچری می تواند تمام چشم ها رابه خودش خیره کند. روسری برای خانمها یک هدیه روز زن برای تازه عروس بسیار مناسب و کاربردی است.

سعی کنید انتخابی چشم نواز و ماندگار داشته باشید. رنگ و طرح روسری را مطابق با روحیات فرد مورد نظرتان انتخاب کنید تا از دیدن هدیه شما خوشحال شود.

شال ها و روسری هایي با چاپ دستی، رنگ هاي دست ساز و طرح هایي غیرتکراری یک مجموعه‌ي کامل برای انتخاب یک هدیه روز زن برای تازه عروس زیبا و به یاد ماندنی برای شما می سازند.

اگر در انتخاب خود کمی صبوری به خرج دهید می توانید مواردی را در برندهای معتبری را بیابید که در چاپ کارهای خود از سمبل کشورها، ملیت ها و آثار باستانی معروف دنیا بهره میگیرد.

اگر همسر شما به کشورهایی باستانی مانند مراکش، هندوستان و ژاپن علاقه دارد.

هدیه خاص روز زن


24- زیورآلات

خانمها مخصوصا خانم هاي جوان اکثرا عاشق زیورآلات هستند. ساعت، دستبند، انگشتر، و گردنبند، از زیورآلات و اکسسوری هاي محبوب خانمها هستند.

این زیورآلات همیشه چشم خانمها را به خود خیره می کند و یک هدیه بسیار خاصی است که برای همیشه به یادگار می ماند.

اگر پیش از این برای او یک لباس زیبا و یا مجلسی مناسب خریده اید، وقت آن است که با زیورآلات رنگی و سنگ هاي درخشان، سِت لباس مهمانی اش را کامل کنید.

می توانید لباس ها، مانتو و یا شالی که برای سال نو خریده است را نیز درنظر بگیرید و برای آنها یک سِت گوشواره، گردنبند و یا انگشتر انتخاب کنید.

برای انتخاب این مورد کمی به سلیقه‌ي کسیکه برای او خرید می کنید، توجه کنید. زیورآلات ازآن دسته اجناسی است که باید کاملاً مطابق سلیقه و سبک استفاده کننده ازآن، خریداری شود.

بنابر این اعمال نظرهای شخصی و یا اختلاف هاي سلیقه ي مادر و فرزندی را کنار بگذارید ودر انتخاب رنگ سنگ ها، رنگ فلز بکار رفته در آن و اندازه اش، سلیقه‌ي هدیه گیرنده را درنظر بگیرید.

کادوی روز زن چی بخرم


25- حوله های نرم و لطیف

خانمها همیشه وسایل شخصی بهداشتی نو و تازه رابه قبلی ها ترجیح می دهند حتی اگر چیزی از عمر آنها نگذشته باشد! می توانید

حوله هایي شاد با اندازه ها و یا طرح هایي که او همیشه استفاده از آنها را ترجیح می دهد انتخاب کنید و مطمئن باشید که وی را خوشحال خواهد کرد.

در انتخاب این وسایل سعی کنید به سراغ اجناسی با نخ خالص، بدون حساسیت و سازگار با پوست و یا با قابلیت جذب بالای رطوبت بروید.


26- لوازم بهداشتی

تمام تازه عروس ها هدیه روز زن برای تازه عروس وسایل مراقبت از پوست و مو که ظاهر آنها را زیباتر نشان می دهد، استقبال می کنند؛ البته اگر نظر ما را بخواهید بهتر است برای سلامتی خود، این گزینه را بیشتر برای مادرتان درنظر بگیرید تا همسر!

برای انتخاب درست مواردی که دراین مجموعه قراردارند، باید با برندی که خانمها از آنها استفاده می کنند آشنایی داشته باشید و یا ویژگی هاي موها و پوست آنها رابه خوبی بدانید.

انواع کرم هاي دور چشم که حاوی آنتی‌اکسیدان‌هاي طبیعی هستند، کانسیلرهای سبک و انواع کرم ها و سرمهای ترمیمی پوست و مو، انتخاب‌هاي مناسبی به شمار می‌آیند

هدیه روز زن چی بگیرم


27- روتختی با عکس چهره خودشان

رنگ و لعابی تازه به اتاق خواب او بدهید تا هر وقت خسته وارد آن می شود، فضای زیبا و روحیه بخش اتاق، آرامش رابه او هدیه کند.

می توانید یک سِت لحاف و روتختی زیبا برای او انتخاب کنید و یا یک یا چند سِت روکش لحاف را درنظر بگیرید.

برای انتخاب این موارد لازم نیست حتما به سراغ طرح هاي خلوت و رنگ هاي سرد و آرام بروید، طرح ها و رنگ هاي مورد علاقه ي مادر و همسرتان حتی اگر سرد و خلوت نباشد، می تواند برای او یک خواب آرام و آسان بسازد.

قاعدتاً او پیش از این بارها درباره‌ي رنگ ها و طرح هاي مورد علاقه‌ي خود صحبت کرده است، مگر این که شما آنرا از یاد برده باشید!


28- کیف بافتنی

هیچ بانویی نیست که به یک کیف جدید احتیاج نداشته باشد؛ موضوعی که هیچ ربطی به تعداد کیف هایش ندارد! اصلاً نیازی نیست که بدانید چرا اینگونه است. فقط کافی است بدانید که کیف هدیه روز زن برای تازه عروس مناسبی است.

بنابر این فکر کردن به خرید آن هیچوقت دیر نیست. روی کاغذ کادو بنویسید: «امیدوارم دوست خوبی برات باشد، نه مثل بقیه‌ي دوست نماهای توی کمد!»

لوازم خانه و محیط زندگی پیشنهاد ما این است که انتخاب هدیه روز زن برای تازه عروس را از وسایل شخصی آغاز کنید.

در هرحال هر شخصی دوست دارد هدیه اي که دریافت می کند برای شخص او خریداری شده باشد به ویژه اگر بهانه ي خرید این هدیه، سال روز تولد او باشد.

اما خوب برای مادر ها که عموماً مدیریت خانه را نیز بر عهده دارند، دریافت هدیه هایي که این محیط را برای آنها زیباتر و یا کار در آنرا برای‌شان آسان‌تر کند، خوشحال کننده است


29- قاب چوبی

برای کادو روز زن، چه چیزی بهتر از اینکه شما یک قاب چوبی با عکس همسرتان تهیه کرده و به او این هدیه یادگاری را بدهید


30- گردنبند با سنگ قرمز

یک گردنبند قرمز با سنگ های زینتی و تزئینی، ست شده با یک پیراهن قرمز ویژه و زیبا می تواند هدیه ای گرانبها باشه


31- گردنبند ماه تولد

اکثر خانم ها به ماه تولد خودشان بسیار علاقه دارند. یکی از بهترین کادوهای روز زن، خرید گردنبند ماه تولد هست. این گردنبندها هم با استفاده از سنگ های ماه تولد تزئین می شوند و هم با استفاده از نمادهای مختص هر ماه. حتی می توانید با استفاده از طلا یا نقره، نماد گردنبند ماه تولد را سفارشی بسازید. 


32- انگشتر ماه تولد

همانطور که در قسمت قبل در مورد گردنبند ماه تولد صحبت کردیم، انگشتر ماه  تولد هم بسیار مناسب هست


33- کریستال های سه وجهی

سه تصویر بسیار زیبا از همسرتان را تهیه کرده و بر روی یک کریستال سه وجهی بسیار زیبا چاپ کنید. این کریستال ها با پایه های چرخان، جلوه ای بسیار زیبا را دارا می باشند. مدل هایی از کریستال های سه وجهی با لامپ LED هم موجود هستند که بسیار جلب توجه می کنند.

34- لاک ناخن

حنما الان با تعجب به این پیشنهاد ما فکر می کنید ولی باورتان می شود این هدیه بسیار ساده چقدر می تواند در روحیه همسر شما تاثیر داشته باشد. زن ها با اینکه دارای سن بالا هستند ولی کودک درونشان همیشه کوچک می ماند و با داشتن همین موارد ساده بسیار لذت می برند.

35- ست اداری تراریوم

خانم ها اکثرا به دنبال وسایل چوبی بسیار زیبایی هستند که بتواندد از آنها برای دیزاین محل کار یا دکوراسیون منزل خود کنند. اما ما یک کادو خیلی خاص داریم که یک ست اداری چوبی به همراه یک گل تراریوم با عمر بالا برای شما تهیه کرده ایم. از ویژگی های این گل عدم نیاز به آب و نور می باشد. عمر طولانی این گل ها در کنار ست زیبای چوبی، یکی از بهترین کادوهای روز زن می باشد.

36- اتو بخار ایستاده

اتو بخار ایستاده با انفجار بخار از طریق نازل روی پارچه ای که به کمک قفل و گیره دستگاه به صورت ایستاده نگه داشته می شود، چین و چروک را از بین می برد و قادر به تولید حجم بخار بیشتر با فشار بالاتری هستند. برای اتوکشی سریع در مقایسه با اتو بخارهای افقی متداول می توان گفت اتو بخار ایستاده خوبه زیرا به تلاش جسمی کم تری نیاز دارد و استفاده از آن راحت تر است. آن ها همچنین برای اتو کشیدن پرده ها، مبل ها، ملحفه ها و دیگر روتختی ها مناسب تر هستند زیرا نیازی به پخش پارچه روی صفحه اتو ندارند و در حالت آویزان و یا گاهی به صورت فیکس شده در جای خود می توان به راحتی اتو کشیدن را انجام داد.

37- جا ادویه چند تکه

یکی از مواردی که زن ها را همیشه سردرگم می کند، پراکنده بودن ادویه هایی هست که برای پخت و پز روزانه به آن نیاز دارند. آنها به این وسیله به شکل دائم و همیشگی نیاز دارند. 

38- ست لاک ناخن

زنان به لاک مخصوص ناخن نیاز دارند که بتواند ناخن ها و انگشتان آنها را جذاب جلوه دهد. ست لاک ناخن یکی از ایده آل ترین هدیه های هدیه روز زن برای آنها است. چنین مجموعه ای معمولاً دارای بیشتر از 12 رنگ پر جنب و جوش است

39- گل رز جاودان

خانمها دوست دارند گلهای تازه ، به ویژه گلهای رز هدیه بگیرند. اما مشکل این بهترین هدیه برای زنان این است که اکثر آنها در مدت کوتاهی پژمرده می شوند. بنابراین ، شما باید گلهای رز جاودان را بخرید که به خوبی حفظ شده اند. آنها به دلیل برخورد با مواد شیمیایی محیطی رنگ های روشن به نظر می رسند.

40- دمپایی

دمپایی یکی از ایده های عالی هدیه روز زن برای هر زنی است. در بازار تعداد بیشماری از سبک ها و رنگ های صندل دارد. فقط اطمینان حاصل کنید که آیا این کادو برای کسی که می خواهید بخرید، واقعا عالی و منحصر به فرد به نظر می رسد.

41- عطرها

هر زنی عطر دوست دارد. عطر شیرین شخصیت او را جذاب تر و جذاب تر می کند. بسیاری از رایحه های شاد گل و رایحه های عجیب و غریب برای انتخاب وجود دارد. یکی از این هدایای خاص را انتخاب کنید تا احساس خاص خود را ایجاد کند.

42- طراحی چهره سیاه قلم

این کادو از این لحاظ جالب هست که به صورت پرتره و سیاه قلم کشیده می شود. شما می توانید یک عکس تک نفره یا دو نفره را سفارش دهید و قاب کنید که بسیار جذاب و شگفت انگیز هست

43- دستبند چرم بافت

این دستبندها از چرم بافته شده تهیه می شوند و بر روی آنها می توانید مدل های بسیار زیادی مانند استیل یا طلا قرار بگیرد که بسیار جذاب هستند. نمونه ای از شب یلدا را برای شما در سایت قرار داده ایم که می توانید مشاهده کنید

44- نقاشی چهره بر روی تنه درخت

حتما و حتما یکی از این تنه های درخت نقاشی شده را تهیه کنید. این تنه های درخت بسیار جذاب هستند و با کشیده شدن چهره بر روی انها برای شما جذابیت دوچندان پیدا می کنند.

45- ریسه پرده قلبی شکل

اگر هر هدیه ای تهیه کردید، در کنار اون، یکی از این ریسه های پرده را حتما داشته باشید. این ریسه ها برای دیزاین خونه بسیار جذاب هست.

46- کتیبه عشق چوبی

متنی زیبا تهیه کنید و آن را بر روی کتیبه ای چوبی و عاشقانه حک کنید و به یادگاری به او بدهید. کادویی خاص و جذاب.

47- تابلو عکس پروانه های

تعداد زیادی از عکس های همسرتون را تهیه کنید و اون را به طراحان ما بسپارید تا به صورت پروانه ای برای شما تهیه کنند. این یکی از کادوهای روز زن زیبا هست.

48- ساعت طرح لاو

یکی از کادوهایی که شاید جنبه فانتزی زیبایی برای خانم ها دارید. دلیل آن هم این هست که خانم ها عاشق دیزاین خونه با عکس های خودشون هستند. این ساعت ها هم عکس های زیادی را در خود جا دارد.

49- جاعودی آبشاری

یکی از وسایل خوشبو کننده در منزل، استفاده از عود می باشد. عودها و جاعودی ها امروزه به عنوان دکوراسیون منزل استفاده می شوند. این مدل جا عودی آبشاری بسیار زیبا می باشد.

50- قاب آینه ای

این محول هم یکی از محصولات خاص مخصوص خانم ها می باشد که هم جنبه آیینه دارد و هم جنبه قاب عکس که بسیار زیبا و جذاب است.

51- قالیچه

قالیچه با فرش فرق می کند. قالیچه های بسیار زیبایی وجود دارد که اکثرا کار دست هنرمندان ایرانی می باشد و به عنوان صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از زیباترین های آنها را انتخاب کرده و به همسر خود کادو روز زن بدهید.

52- فرش های حسیری

بله درست شنیدید، فرش های حسیری هم یکی از زیباترین صنایع دستی در کشور ما مخصوصا در خطه شمال هست که از نظر جلوه ظاهری بسیار دلربا هستند و دل هر خانمی را به خود جلب می کنند.

53- عروسک های زیبا

شاید این هدیه برای شما جذاب باشد که مگر به زن بزرگ هم عروسک هدیه می دهند. ما به شما می گوییم که بله. زنها در هر سنی که باشند، باز هم کودک درون بسیار فعالی دارند. این کودک درون به آنها اجازه می دهد که همیشه عروسک و وسایل بازی خود را دوست داشته باشند. پس از این هدیه خجالت نکشید

54- جعبه جواهرات

جعبه های جواهر بسیار زیادی وجود دارد. جعبه های موزیکال یا جعبه های جواهر صنایع دستی. یکی از بهترین مدل ها جعبه های صنایع دستی مینا کاری شده هستند که بسیار کلاسیک و هنرمندانه ساخته شده انئ و بسیار خیره کننده هستند.

55- لباس شب

یکی از بهترین گزینه ها، لباس شب هست که به خانم ها این اجازه را می دهد که در شب در کنار شما با یک استایل ویژه حضور داشته باشند.

56- گردنبندهای مهره ای

بله گردنبندهای مهره ای امروزه بسیار زیاد مد شده اند و بسیار زیبا هستند. در این گردنبدها، از مهره های سنگی یا پلاستیکی استفاده شده و در وسط او یک پلاک با طرح های مختلف و حتی با طرح اسم میتونه باشه. جنس پلاک  میتونه بر اساس هزینه ای که میکنید از طلا یا نقره و یا حتی برنج و استیل باشه.

57- جا کلیدی با عکس های زنانه

یکی از وسایل بسیار پر کاربرد روزانه، جاکلیدی برای کلید خانه و جا کلیدی برای کلید ماشین هست. شما می توانید عکس هر کسی را که می خواهید بر روی این جاکلیدی ها زده و به عنوان هدیه به آنها بدهید. جا کلیدی های کریستالی به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمی دهند و با ماندگاری بسیار بالایی که دارند همیشه در جلوی چشم شما هستند.

58- چاپ عکس روی کاور موبایل

دیگه از موبایل به آدم نزدیکتر هم مگه داریم. فکر کنید که یک عکس دسته جمعی یا تکی بر روی موبایل خودتون داشته باشید و هر جا و هر مکانی به راحتی عزیزانتون را ببینید. برای هر مدل گوشی که دارید می تونید از این مدل ها استفاده کنید.

59- وسایل اشپزخانه

لوازم آشپزخانه ایده های خوبی برای هدیه روز زن است که می توانید برای جلب رضایت یک زن از آنها استفاده کنید. چند وسیله مخصوص آشپزخانه به او هدیه دهید. یا به او وسایلی مانند آبمیوه گیری ، پردازنده ، مخلوط کن و قهوه ساز بدهید که کار آشپزخانه او را راحت تر می کند.

60-  جا خودکاری

زنان شاغل یک قلم جذاب به عنوان یک هدیه منحصر به فرد و مفید خواهند یافت. یک قلم چوبی چوبی برای ظاهر کلاسیک برای دفتر یا میز کار انتخاب کنید. این به او کمک می کند قلم و مداد و لوازم ضروری دفتر را سازماندهی کند.

61- قاب عکس

اغلب نادیده گرفته می شود ، اما قاب عکس در واقع یک ایده هدیه هیجان انگیز است. یک قاب عکس زیبا زندگی جدیدی به عکس می بخشد. فقط نقل قول و خطوط مورد علاقه خود را بنویسید که او دوست دارد. هر بار که قاب را می بیند ، شما را به یاد می آورد. همچنین یکی از ایده های عالی هدیه تولد برای او است.

کادو روز زن برای نامزد

علاوه بر کادویی که در بالا به شما معرفی کردیم، شما میتونید به مناسبت هدیه روز زن، یه کیف بافتنی با جنس تریکو هدیه بدید و یا یه آباژور چهره موزیکال به عنوان کادوی روز مادر خیلی مناسبه. حتی میتونید برای کادوی تولد مادر یه چهره کاریکاتوری براش طراحی کنید و یا برای هدیه تولد مادرتون یدونه از عکس هاش را روی سنگ چاپ کنید و بهشون بدید. به همراه همه ی این موارد، یه جعبه شکلات چهره خاص به عنوان هدیه خاص بهشون بدید.
بهترین هدیه برای روز زن

اگر به آقایون مراجعه کنید که یزرگترین دغدغه شما در هدیه دادن چی هست میگن خودِ هدیه. یعنی اینکه در اولین قدم نمیدونن که برای هدیه روز زن چی باید بخریم. اول باید بدونید که خانم ها عاشق طلا، کیف، لباس، بدلیجات و … هستند.

مساله دوم اینه که در بعضی مواقع این هدایا براشون تکراری میشه و دنبال هدایایی هستند که جذاب و هیجان انگیز باشه. ما به غیر از صدها کادویی که توی کادوساز داریم و همشون امکان شخصی سازی دارند.


هدیه مناسب برای روز زن

خب من در زیر یه سری هدیه نام بردم که میتونه به شما در خرید هدیه مناسب برای روز زن کمک زیادی بکنه. توی اینترنت هم که بگردید، سایت های زیادی میتونید پیدا کنید که هر کدوم به نوبه خودشون اطلاعات زیادی را برای شما گذاشتند.

شما میتونید توی سایت کادوساز هم برید. اونجا کلی هدیه گذاشته شده که مطمئن هستم همرو میپسندید و مهمتر اینکه همسرتون هم با دیدن اونها سورپرایز میشه. پس همین الان برید توی سایت.

ولی از کیف مکرومه اصلا قافل نشید که خودش بهترین هدیه هست که توی سایت در رنگ ها و مدل های مختلف هست که میتونید برای هر مناسبتی یکی از اونها را خریداری کرده و به همسرتون هدیه بدید.

انواع کادو برای سایر مناسبتهای خانم ها

امروزه خرید کادو یکی از مسائلی هست که هر شخصی در طول یک سال، چندین بار با آن مواجه می شود. این خرید کادو برای مناسبت های متفاوتی می تواند باشد. مناسبت هایی مانند کادو ولنتاین، کادو تولد خواهر، کادو تولد برادر، کادو روز معلم ... و اکثرا به کادو نیاز دارند که مطمئنا هر شخصی در سال چندین بار با آن روربرو می شود. ولی چطور کادوی دلخواهمان را پیدا کنیم؟

نکات عالی و کاربردی در مورد نحوه درست کردن بهترین هدیه برای زن

بهتر است در ابتدا به شما بگوییم که در این مقاله قصد داریم با تمام ایده ها و پیشنهادات هیجان انگیز برای روز مایک که می توانید به عنوان هدیه و هدیه تولد مایک بخرید، تخیل شما را جرقه بزنیم. اما قبل از اینکه لیست ما را ببینید، بهتر است به توصیه هایی گوش کنید که حاصل تجربه چندین ساله خرید هدایای روز زنانه و هدایای پیراهن است.

به احتمال زیاد، خواندن سریع توصیه‌ها از برخی از گزینه‌هایی که قبلاً برای خرید به عنوان هدیه روز مایک یا هدیه تولد مایک فکر می‌کردید، جلوگیری می‌کند. اما نگران نباشید. در عوض، می توانید چیزی را برای هدیه با پیراهن انتخاب کنید که خانم هدیه گیرنده را خوشحال کند.
خرید از لوازم خروسوف به عنوان هدیه برای مایک ممنوع است! مگر اینکه...
به یاد دارید در جشن های تولد قدیمی، اعضای خانواده بدون در نظر گرفتن سن، قوطی و فنجان، پتو، بشقاب ملامینه یا ساعت دیواری را به جشن تولد می آوردند؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که به طور اتفاقی چنین هدایای نامناسب و نامناسبی دریافت کرده اید، بگویید وقتی هدیه را باز کردید چه احساسی داشتید؟! بله، شما آن را دوست داشتید. این حسی است که اکثر خانم ها هنگام دریافت لوازم خانگی به عنوان هدیه روز زن احساس می کنند. ممکن است هرگز با خودتان روبرو نشوید.

پس لطفا کمی خلاق تر و خوش سلیقه تر باشید و لوازم منزل را به عنوان هدیه برای تعطیلات مایک انتخاب نکنید 

مگر اینکه: شما واقعاً کالای خاصی را دوست دارید، به طور کلی به لوازم منزل علاقه مند هستید و قبلاً آن را درخواست کرده اید یا قبلاً آن را به عنوان هدیه روز همسر درخواست کرده اید. در این صورت می توانید از لیست زیر گزینه ای را انتخاب کنید:

فقط در صورت داشتن موارد فوق، لوازم جانبی زیر را پیشنهاد می کنم

کافه ماشین
ظروف تزیینی لوکس
یک قابلمه استیل
ظروف لعابی، مسی، فیروزه ای، خودکار و غیره.
تاپینگ بادام هندی
دونده
بالش
یک پتو کنار مبل
روی تخت
تابلوهای مخصوص
قاب عکس پلی استر پتینه شده
فرش دستباف
آباژور
یک گلدان طبیعی
لوازم پزشکی و بهداشتی به عنوان
فشارسنج
گلوکومتر
فیلتر هوا
مخزن ماهی تزئینی (سایزهای مختلف این محصول در بازار موجود است)

 


این توصیه حیاتی است! هدیه همسرتان (هدیه روز زن) باید با هدیه مادرتان متفاوت باشد

اگر آقا هستید جمله بالا را چند بار بخوانید و لطفا جدی بگیرید. چون به نفع شماست

حتی اگر همسر و مادرتان رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند، نباید این ریسک را بکنید و برای هر دو هدیه تهیه کنید. مهم نیست که کدام هدیه گرانتر است. همسر شما باید منحصر به فردترین زن زندگی شما باشد و هدیه روز زن فرصتی برای یادآوری این موضوع است.

وقتی تصمیم گرفتید با هدیه روز زن به همسرتان بفهمانید که او تنها عشق زندگی شماست، از این لیست کمک بگیرید و برای همسرتان هدیه ای انتخاب کنید:

ساعت هوشمند
تلفن همراه
تبلت
پاور بانک
دستبند هوشمند
جواهر سازی
جواهرات نقره
گوشواره
دستبند
آویز
لپ تاپ
گوشی
کیف پول چرمی
کیف دستی چرم اصل
کفشهای چرمی
کفش ورزشی
تاکسیدو
لباس شب
کت، سنباده
یک کفش
نیم چکمه
کیف پول
شال یا شال
عینک آفتابی
تماشا کردن
عطر و ادکلن
صندلی گهواره ای
بند مخصوص عینک
دستگاه لیزر پوست خانگی
لوازم آرایشی (فقط اگر مدل و مارک مورد علاقه آنها را بشناسید)
اتو مو
اپیلاتور
تجهیزات ورزشی (تجهیزات بدنسازی در منزل)
ست لوازم جانبی TRX
دوچرخه ثابت
یک دوچرخه
لوازم شنا
کلاه شنا
عینک برای شنا
لباس شنا زنانه
تاپ اسپرت
شلوار کوتاه

اگر وضع مالی مان خوب نیست به جای افسرده بودن، خلاق باشیم


همه ما از شرایط سخت اقتصادی می دانیم. مادر یا همسر شما هم این را می دانند. بنابراین نیازی نیست افسرده شوید و اگر برای روز زن پولی را برای هدیه کنار گذاشته اید، حتی به خرید هدیه فکر نکنید. شما به راحتی می توانید با اضافه کردن آنچه در کارت خود دارید یک هدیه مناسب برای روز زن برای مادر یا همسر خود خریداری کنید تا به او یادآوری کنید که این روز مهم را به هیچ وجه فراموش نکرده اید.

چه چیزی برای خرید یک مورد از این لیست طولانی بالا:

یک جعبه حاوی چندین رنگ لاک
بلیط تئاتر یا سینما
کتاب (چاپی یا الکترونیکی)
یک جعبه آب نبات
یک جعبه شکلات
بند عینک
آویز ساعت استیل
ماژ مخصوص عروسک
صندل طبی زنانه
دمپایی طبی ارزان
کتاب های رنگ آمیزی آرامش بخش با رنگ ها
رمان
عروسک + شکلات
آلبوم موسیقی
سی دی با آهنگ های مورد علاقه
فلش مموری با آهنگ های مورد علاقه
یک دیسک آموزشی با آنچه که دوست دارد گوش کند و یاد بگیرد
یک بسته بخور معطر
لوازم التحرير
روانشناس
خودکار
لوازم اداری (در صورت وجود شغل)
موکاپات
کت و شلوار گشاد
روسری
دستکش های پارچه ای یا چرمی
آینه با کیفیت
یک گلدان طبیعی
چند شاخه گل تزئین شده
قاب گوشی موبایل
گوشی
مانتو
یک کفش
عصای دست
یک بسته نوشیدنی مورد علاقه
یک جعبه شکلات
یک تکه لوازم آرایشی
شمع های معطر
بسته بندی لوازم بهداشتی به عنوان

 

انواع زیورآلات و زیورآلات مناسب برای هدیه روز زن

هدایایی برای روز زن یا روز مادر دغدغه بسیاری از افراد است. اما همانطور که می دانید طلا و جواهرات انتخابی شایسته و هدیه ای فوق العاده برای خانم ها هستند.

در زیر شما را با محبوب ترین جواهرات برای خرید این هدیه آشنا می کنیم.

 

گردنبند طلا هدیه ای جذاب برای روز زن

از جمله اکسسوری های محبوب در بین خانم ها گردنبند است. گردنبندهای طلای ظریف و ضخیم در سایزها و طرح های مختلف برای هدیه روز خانم ها مناسب است.

اما گردنبندهای کارتیه، تیفانی و ون کلیف به دلیل زیبایی و استفاده در صنعت مد جزو بهترین جواهرات برای هدیه هستند. با خرید این نوع گردنبند بدون شک یکی از زیباترین هدایا را برای خود خریده اید.

 

انواع دستبند طلا سورپرایز روز زن

دستبند طلای زنانه و مردانه نیز دارای تنوع زیادی است. در واقع با هر بودجه ای می توانید یک دستبند طلا را به عنوان هدیه روز مادر، روز زن و یا به عنوان هدیه سالگرد ازدواج یا حتی تولد بخرید.

شما می توانید النگوهای طلای شیک، انواع النگوهای مرواریدی و چرمی که تنوع زیادی دارند را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در ضمن مدل های مختلف دستبند طلا کارتیه، دستبند و مدل دستبند تیفانی که از جذاب ترین الگوهای دستبند طلا و زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها هستند نیز می توانند بهترین انتخاب برای هدیه در این مجالس باشند.

 

گوشواره طلا، بهترین هدیه برای خانم ها

انواع گوشواره طلا در طرح ها و قیمت های مختلف را می توانید برای هدیه روز خریداری کنید. زیرا گوشواره جزو پرکاربردترین زیورآلاتی است که بسیاری از خانم ها به صورت روزانه از آن استفاده می کنند.

گوشواره های جذاب، گوشواره های میخی و طرح های گیره و انگشتر از جمله پرطرفدارترین نمونه های گوشواره طلا در بین خانم ها هستند.

بنابراین، حتی با بودجه محدود، می توانید یک گوشواره میخی طلایی را به عنوان هدیه برای روز زن خریداری کنید.

 

النگو طلای زنانه هدیه ای مناسب برای روز زن

النگوهای طلای زنانه از جمله اکسسوری هایی هستند که از گذشته تاکنون به عنوان زینت استفاده می شده است. بسیاری از خانم ها علاقه زیادی به این نوع زیورآلات نشان می دهند.

انواع دستبند های فنری و خشک، مدل دستبند و مدل های دیگر با قیمت ها و وزن های مختلف می تواند هدیه ای جذاب و ارزشمند برای خانم ها باشد.

 

انگشتر و جواهرات طلا، هدیه ای همه کاره و کاربردی

همانطور که می دانید انگشتر یکی از پرکاربردترین زیورآلات در بین خانم ها و آقایان است. انگشترهای طلا نیز در مدل های جواهری و جواهری، انگشترهای بی نگین و نمونه و در طرح ها و برندهای مختلف موجود می باشد.

انتخاب انگشتر با توجه به بودجه و طرح آن می تواند هدیه ای مناسب و زیبا برای روز زن یا مادر باشد. انگشترهای تک نگینی، انگشترهای طلای کارتیه، تیفانی، وانکلیف از پرفروش ترین نمونه های انگشتر هستند.

 

ست طلا و نیم ست

اگر قصد خرید یک هدیه گران قیمت و با ارزش برای روز زن را دارید، ست و نیم ست جواهرات را فراموش نکنید. شما می توانید انواع خدمات و همچنین نیم ست طلا را در طرح ها و نقش های مختلف خریداری کنید.

بدون شک این هدیه برای هر خانمی می تواند هدیه ای جذاب و فوق العاده باشد. سرویس طلای کارتیه، سرویس طلای ون کلیف و ست ها و نیم ست های هرمس می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه برای این روز باشند.

 

پابندهای طلای زیبا

یکی دیگر از زیورآلاتی که می توانید به عنوان هدیه برای خانم ها بخرید، آویز یا پلاک یا نمادهای مختلف است.

آویزهایی با نماد بی نهایت، آویزها یا پلاک هایی با نام مادر یا نام فرد مورد نظر نیز می توانند گزینه ای مناسب و هدیه ای فوق العاده و فوق العاده برای این روزهای مهم باشند.

به روز رسانی 23/6/1402

 

نمایش بیشتر

نمایش کمتر